Sutikčiau su EvX nuomone, bet.. Turiu šį kupą, ir x2 Golf IV 81kW bei 66kW (čipuotas). 81kW prieš 66kW, tai jo, lygint nėra ką, net ir pačipuotas jis nėra toks judrus, kaip 81kW, na, bet ten dar bėda vakuumuose ir srauto matuoklėj. Pavažiavus su 81kW galiu pasakyt, kad smagus mašiniukas, toks grynai miesto automobiliukas. Ne tik, kad eko, bet dar ir manevringas. Tasai 81kW, manau, tikrai taupesnis nei kupas, bet taip normaliai pagal kilometražą neskaičiavau. Bet atsisėdus į savo kupą ir išgirdus tą ausiai malonų variklio garsą, pajutus tą jausmą salone, kai nėra jokios vibracijos, kai pasėdėjus 3-4min jau pradedi jausti iš pečiuko sklindantį šiltą orą... Ehhh. Kadaise turėjau Golfą 3.. 1.4 benziną, berods ~50kW. Ten buvo tragedija, ne mašina, ir pardavęs sau pasakiau, daugiau jokių benzų... Bet klydau ir žiauriai, dabar atsisėdus net į BMW 530d, kurio visada norėjau ir galbūt vis dar noriu, nejaučiu to "fakin awesome" jausmo, nu žinot kaip būna.. Realiai, prieš perkant šį kupą bijojau, kad su tokiu varikliu mieste neišeis normaliai važiuot, bet ką galiu pasakyt, kad važiuojant su juo normaliai dar malonsesnis jausmas, negu smaugiant ant kiekvienos sankryžos.. Reziume.. Kaip ponas velnias Eddy yra pasakęs: „Daugiau jokiu dyzeliu ir dvižoku, iš v6 klano neišbrisiu..."... Tei va teip.
Kitas dalykas, kad ant dujų vis dar gęsta.. Reiks pamėgint laisvos eigos vožtuvą prasivalyt, nes ant benzino viskas normaliai. Tiesa, gęsta ne pastoviai, bet pasitaiko ir kartais labai nepatogiose situacijose.
Dar vienas dalykas, savaitgali vestuvėse teko pavairuoti P407 aftamatą. Nežinau kiek ten buvo kilovatų, bet variklis tikrai buvo 2litrų. Patiko važiavimo komfortas, netgi gal norėčiau ir aš tokio automato. Ten buvo tas trip tronic lyg, ar kaip jis vadinas.. Nu kur sekvencinė pavarų dėžė, tai visai smagu.. Trauka irgi visai nebloga, vežiojau jaunuosius, tai kai kur net sakydavo, kad biški ramiau..