Jump to content


Photo

p407 uzsidumija baltais dumais saltas variklis


  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#21 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Posted 2014 September 29 - 15:35

na va, kaip jau cia kazkas auksciau sake kad krapste krapste, ir nieko nerado. zodziu diagnostika bedu nerodo, kuro sistemoj slegis geras, nera kokiu sokinejimu, purkstukai dirba vienodai. dirza ziurejo, tai jis irgi savo vietoj stovi, nei persokes nei ka. dar norejo kompresija matuot, bet ten per forsunkes jie matuotu, vel imk tas forsunkes ir panasiai... viskas kainuoja pinigus, o ir vel vargiai ten ka ras. ai bus kaip bus, ryt ryte vaziuoju pasiimt, vaziuosim, matysim. gal ir gerai kad nieko neradoi, vis maziau investiciju. laikas parodys.
  • 0

#22 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2014 September 30 - 16:40

Ar pas tave yra EGR ausintuvas per kuri teka ausinimo skystis? Pats EGR uzkimstas? Ar nebus taip, kad per ausintuvo itrukimus ausinimo skystis patenka i EGR kanala ir uzvedus prasisuka per degimo kameras ir kol neiseina visas lauk, tol ir dumina?

Edited by sandman^kfmf, 2014 September 30 - 16:42.

  • 0

#23 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Posted 2014 October 01 - 10:46

istikru ju reiktu paziuret ar ten pas mane kazas tokio stovi, bet ten ne ausinimo skyscio garai. garai tai jie greit ore issisklaidantis dalykas, o pas mane kai uzdumija tas debesis ir kabo ore tol kol vejelis nupucia ir kvapas kaip is seno kamazo paskos vaziuojant. as ameniskai itarciau purkstukus ar pati varklio kompa kuris galbut perdaug pariebina misini vedimo momentu. diagnostika to galejo neparodyt kadangi tai vyksta gana trumpa laikotarpi, mazdaug 10-15sekundziu. tik ta laikotarpi variklis dirba netolygiai, ir dumija, paskui ar tai cilindrai pasyla ar kas. gal net labiau itarciau pati variklio kompa. prielaida darau del to kad pvz siryt nuvaziavau 5km, variklis pasilo. sustojau mazdaug 10 min. per ta laikotarpi nemanau kad varilis atvest spejo, vel sedau vaziuot, uzvedziau ir vel lygiai taspats. variklis padirbo negraziai apie 10 sekundziu, is galo pakibo didelis baltai pilkas debesis. poto variklio darbas issilygino. galetu eksperimentui pabandyt variklio kompa pakeist? bet speju kad ten dar netaip parasta tinkanti rasti ir dar perrisinet reiketu. arba gal but rizikuot vezt kas tai nusimato ir bandyt perogramuot?
  • 0

#24 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2014 October 01 - 12:06

Pas mane beda tokia, kad akivaizdziai dumas ima is duslintuvo lysti nuo mazdaug maziau negu +10 silumos. Bet, kad pas mane ausinimo skyscio dumas iseina tai faktas (per ziema dapilti tenka puse stiklines). O ir aktualus dumas buna tik po nakties (arba po 8 valandu stovejimo saltyje) ir tik pirmas sekundes kol iseina is sistemos. Vedant dar karta po to kai dumas iseina, viskas jau OK. Pas tave ziuriu, kad ne. 5 km nuvaziavus ir palikus masina 10 minuciu ar nebus, kad per purkstukus prisisioja dyzelino? Beje, ausinimo skystis tokiais tempais turetu pasimatyti kad dingsta po 2 savaiciu. Kolegai kai dumindavo su aisinimo skysciu, tai sake, kas dvi savaites dapilinedavo.
Cia va jau ne karta rodytas vaizdas kaip vedasi pas mane prie +4:
O cia jau prie -18:

Edited by sandman^kfmf, 2014 October 01 - 12:11.

  • 0

#25 kestutis123

kestutis123
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 27
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 607

Posted 2014 October 01 - 13:01

aš irgi labiau linkęs būčiau į purkštukus, pradėt geriausia būtų nuo jų, pigiausias variantas :) ir jei reikės diagnostiką padaryti, ar elektrinės dalies ar dar ką sutvarkyti, kreipkis, turiu beveik viską :) ir raktų pririšimo įranga :)
  • 0

#26 scorpio1991

scorpio1991
  • Senbuviai
  • posts 959
  • Vieta:Beveik Kaunas, Veiveriai
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0HDi 100kW

Posted 2014 October 01 - 13:30

Pas mane beda tokia, kad akivaizdziai dumas ima is duslintuvo lysti nuo mazdaug maziau negu +10 silumos. Bet, kad pas mane ausinimo skyscio dumas iseina tai faktas (per ziema dapilti tenka puse stiklines). O ir aktualus dumas buna tik po nakties (arba po 8 valandu stovejimo saltyje) ir tik pirmas sekundes kol iseina is sistemos. Vedant dar karta po to kai dumas iseina, viskas jau OK. Pas tave ziuriu, kad ne. 5 km nuvaziavus ir palikus masina 10 minuciu ar nebus, kad per purkstukus prisisioja dyzelino? Beje, ausinimo skystis tokiais tempais turetu pasimatyti kad dingsta po 2 savaiciu. Kolegai kai dumindavo su aisinimo skysciu, tai sake, kas dvi savaites dapilinedavo.
Cia va jau ne karta rodytas vaizdas kaip vedasi pas mane prie +4:
O cia jau prie -18:

nu is video pas mane panasiai ziema budavo kai labai jau salta buvo, tik netaip barskejo :D uzpulsuodavo variklis kokia 10-20s, poto jau visa diena normaliai. tik dabar galvoju ar buvo tai pries pakeitus purkstukus i kitus ar jau po...
  • 0

#27 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2014 October 01 - 14:49

Pas mane su atseit mirusiais purkstukais, be dumu, bet su kalimu ir su senu akumu puikiausiai uzsivede ir ne karta prie -18. Po turbo remonto prasidejo sita beda. Buvo ir purkstukai pakeisti, bet visiskai jokio rezultato. Sake masina atvaziuoja vaziuojanti, isimami is jos purkstukai, dedami i mano ir vistiek sekanti ryta tas pats. O beda gali buti, kad biski pasmaugau masina autostradoje po turbo remonto ir EGR ausintuvas gal kur prakiuro gaves biski antifryzo po spaudimu. :D Arba bekeiciant turba jis buvo pazeistas judinant. Zodziu as dar jo nejudinau ir planuoju kuri laisvesni ryta paziureti ar slapia viduje arba tiesiog uzvesti su atjungtu vamzdziu, kad EGR viska ispustu ne atgal i oro padavima, o laukan. :) Bet pas temos autoriu manau tikrai ne ausinimo skystis teka. Nes sake smirda neblogai. Mano tas baltas dumelis kiek bandziau uostyti, neturi specifinio kvapo.
  • 0

#28 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Posted 2014 October 01 - 15:22

vaizdas pas mane panasus kaip video, tik kalenimo tokio nera. vedasi kolkas gerai, tik papulsuodamas padirba. reikes pabandyt pafilmuot ryte. siaip sakau diagnostika dare, slegius ziurejo, dirzus ziurejo, antifrizas nedingsta, nu viskas kaip ir grazu
  • 0

#29 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Posted 2014 October 02 - 11:24

bejeris, siryt pasistaciau telefona, ijungiu filmavima, nueinu vest ir kazkas mistiska, dumu kokius 3 kartus maziau nei kitais rytais. ir variklis vos pora sekundziu tepasipurte. nera nei ka parodyt. paskui uzgesinau ir vel vedziau, vel kamuoliuka ismete ir vsio. stebesiu kas vyksta toliau
  • 0

#30 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Posted 2014 October 02 - 11:43

https://www.youtube....eature=youtu.be

nu bet cia kazkoks isimtinis variantas, iprastai maziausiai 3 kartus daugiau buna
  • 0

#31 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • posts 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Posted 2014 October 02 - 11:44

bejeris, siryt pasistaciau telefona, ijungiu filmavima, nueinu vest ir kazkas mistiska, dumu kokius 3 kartus maziau nei kitais rytais. ir variklis vos pora sekundziu tepasipurte. nera nei ka parodyt. paskui uzgesinau ir vel vedziau, vel kamuoliuka ismete ir vsio. stebesiu kas vyksta toliau

:pug: patys susiremontuoja :D
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#32 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • posts 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Posted 2014 October 02 - 12:47

bejeris, siryt pasistaciau telefona, ijungiu filmavima, nueinu vest ir kazkas mistiska, dumu kokius 3 kartus maziau nei kitais rytais. ir variklis vos pora sekundziu tepasipurte. nera nei ka parodyt. paskui uzgesinau ir vel vedziau, vel kamuoliuka ismete ir vsio. stebesiu kas vyksta toliau

Gedimas išsigando, kad bus surastas, tai dabar simptomus slepia :D
  • 0

#33 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Posted 2014 October 02 - 14:09

https://www.youtube....eature=youtu.be

nu bet cia kazkoks isimtinis variantas, iprastai maziausiai 3 kartus daugiau buna

ta savo filmuka vis ziuriu, ta pati pradzia dumu kaip is kokio vieno cilindro pareidinetu, tokiais pliupsniais pradeda mesti
  • 0

#34 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Posted 2014 October 08 - 15:22

na zodziu niekas nesitaiso, vaziuojam,dumijam, orai vesta, jau is kiemo isvaziavus prie sankryzos stovint padvelkus lengvam vejeliui jau matyt balta dumu uodega besiriecianti link masinos priekio. ir dumijimo metu variklis negraziai darbuojas, kai apsyla pasitaiso, bet jau pakanka bent 10 min pastovet ir vedant meta balta dumu kamuoli. jauciu greitu metu pamatysim kame reples. dar pastebejau kad ir per turbina prapucia ismetamosios dujos, ten ties kartridzo ir sraiges sujungimu. gal dar tas kazka itakoja?


  • 0

#35 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 October 08 - 16:40

Gal tu nuvaryt tą pežiką pas Paulių į pakaunę ir bus išspręstos ar bent jau surastos tavo bėdos?

Dėl velenėlio sinchro klaidos, tai ji būna įsimetus praktiškai 80proc bolidų, kuriems metus ar kelis nebuvo jungtąsi su diagnostika ir trintos klaidos. Nieko rimto tame nėra.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#36 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Posted 2014 October 10 - 08:28

kad gyvenciau kazkur bent toj pusej, tai mielai, vo dabar 200km i viena puse... darbo dienom darbe tupiu, savaitgali isvaryt ir savaite be masinos tupet vel ne kazka...


  • 0

#37 Plius

Plius
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 15
  • Automobilis:Peugeot 407 sedan

Posted 2014 October 14 - 13:40

Pagal tavo pasakojima ir filmuota medziaga , sprendziu kad tai turbinos tarnavimo laiko pabaigos artejimas . 

turbina turi dvi sraiges - isiurbimo ir ismetimo . Ismetimo sraige buna zymiai labiau ikaitus todel turbinos aseles riebokslis dyla greiciau . Kai sis riebokslis ( ziedas ) pakankamai sudyla - pradeda leisti tepala . Kai variklis dirba sis tepalas is kart speja sudegti ir del nedidelio kiekio dumo ( varikliui dirbant ) net nesimato . 

Uzgesinus varikli turbinoje lieka tepalo spaudimas ir  tepalas pro ta ziedeli beba i ismetimo sraige , tol kom nukrenta tepalo spaudimas . 

Uzvedus varikli ( pradzioj jis buna saltas ) sis tepalas turi sudegti , ko pasekoje mes matome duma , kol sudega tas tepaliukas . Atsizvelgiant i tai jog dyzelinis variklis zymiai saltesnis nei benzininis - sio tepalo sudegimo procesas uztrunka keleta sekundziu . 

jau apie 20 mano remontuotu automobiliu turejo sia problema ir pakeitus turbinos kartridza - si problema issisprende . 


http://www.miataturb...line=1340633610

Stai siu rieboksliu susidevejimas lemia duminimo pradzia


  • 0

#38 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2014 October 14 - 14:12

pliusai, pateikei visai tiketina versija..jei pas juos butu 1.6hdi tai lengva patikrinti sita versija ir 1.6hdi isvis si versija labai tiketina, bet 2.0hdi, patikrinimas gan komplikuotas del turbo lokacijos, be to 2.0hdi si versija yra maziau tiketina, bet neatmestina...tai jei jau nieks nieko neranda, prrotinga butu pasitkrinti turbina.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#39 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Posted 2014 October 17 - 09:04

nu jo, galima versija. kiek ziurejau nuemes oro padavimo slanga tai turbina siektiek klibejima turi. mazdaug gal koks nepilnas 1mm klibejimas, pirmyn atgal dar nejuda. jau nuvaziavau beveik 2000km, tepalo lygis pagal matuokle laikosi taippat, mazdaug per viduriuka tarp max ir min ribos. aisku gal +/- ten keliu gramu paklaida. akivaizdaus tepalo nykimo dar nepastebejau. dabar kai praveso oras uzvedi apsidumija, uzdedi gaza, vaziuoji, bent per veidrodeli nieko, pristoji prie sankryzos, variklis pradeda dirbt laisvom, pajunti kaip netolygiai dirba ir matai per veidrodeli dumus, vel vaziuoji, normaliai. apsyla variklis, nebelieka jokiu dumu, vesk, gesink, daryk kanori. variklis dirba graziai kaip laikrodis. pastovi kiek laiko, vel taspats kol pasyla iki darbines temp. o cia negali buti koks automatinis ankstinimas velinimas saltam varikliui kad neveiktu?


  • 0

#40 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • posts 1,751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Posted 2014 October 17 - 13:01

jokiu ten automatiniu ankstinimu nera, ECU valdo visa procesa pagal davikliu parodymus, reguliuoja kuro kieki ir ipurskimo laika..jei variklis dirba netolygiai tai probelema ne turbinoj, o kuro sistemoj, nes kad dirbtu netolygiai del tepalu oro tiekimo sistemoj, turetu tu tepalu buti ten gan gausiai ir matytusi tai ant tepalo lygio..

panasiau i padilusius purkstukus, kurie tiesiog esant saltam varikliui priesipurskimo ir pagrindinio ipurskimo fazes suplaka i viena(taip nutinka esant ipurskimo antgaliu isdilimui).

Kadangi salant probelma opeja, tiketina kad nepakankamai gerai veikia/neveikia pakaitinimo zvakes, sitiem motoram jos pakankamai svarbios, nes motoru kompresija konstrukciskai yra palyginti nedidele kaip dyzeliui, todel uzkurus dar kuri laika veikia pakaitinimo zvakes, kad degalai geriau sudegtu, jei jos nefunkcijonuoja tinkamai degalai nepakankamai sudega, del ko atsiranda netolygumas, bei dumai.

Siaip atliekant diagnostika saltam varikliui turetu matytis kurio cilindro korekcija yra pakitus ir jei sylant korekcija mazeja dazniausiai reiskia purkstuko arba zvakes nepankamai gera veikima..kartais gali reiksti ir variklio beda, bet tikrinti reikia nuo purkstuku/zvakiu.gal but ten kur vezei tvarkyti, zmones tiesiog iki galo patingejo pasiaiskinti kas ir kaip.


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users