Peršokti prie turinio


Nuotrauka

p407 uzsidumija baltais dumais saltas variklis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 79

#61 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2014 lapkričio 23 - 16:18

Dabar pastebėjau, kad tas dūminimas būna ilgiau. Kai pašyla variklis jis dingsta. Nebent kartais vėl atsiranda. Dūmų kvapas, kaip dyzelio. Any ideas?


Ai prie viso to ant laisvų apsukų gal truputį jaučiama vibracija variklio salone.


  • 0

#62 Aborigen

Aborigen
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 102
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407sw 2.0l HDI 100kW

Parašyta 2014 lapkričio 24 - 07:56

Pas mane irgi kai salciau pradejo duminti. Kai dariausi diagnostika pas Tauriu, sake, kad su purkstukais turetu buti viskas gerai. Yra klaida del pakaitinimo reles. Tai bandysiu zvakes keisti. Pas mane kai uzvedi, kokia minute nera jokiu dumu, po to pasirodo ir kai isyla variklis dingsta. Kol kas nepergyvenu - gal rimtai garai.


  • 0

#63 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 lapkričio 24 - 08:15

Jei minute nera dumu o tik paskui - viskas kaip ir normalu. Susidares kondensatas isgaruoja o ir aplinkine temperatura savo duoda. Juk paskui nebedumija.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#64 Aborigen

Aborigen
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 102
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407sw 2.0l HDI 100kW

Parašyta 2014 lapkričio 24 - 08:30

Jei minute nera dumu o tik paskui - viskas kaip ir normalu. Susidares kondensatas isgaruoja o ir aplinkine temperatura savo duoda. Juk paskui nebedumija.

Na ir as taip galvoju, bet cia chebra man paranoja jau varo  :mellow: Tai ir as jau pradejau galvoti, kad kazkas gali buti negero


  • 0

#65 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2014 lapkričio 24 - 22:02

Ir pas mane kuro sąnaudos lyg didokos. Tai vis tik gal purkštukas koks parėjęs?


  • 0

#66 Ruslanas87

Ruslanas87
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 256
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Chevrolet Tahoe

Parašyta 2014 lapkričio 24 - 23:39

Man ant salto kelias sekundes toki lengva ismeta dumeli ir liktais tepaliuko kvapas... bet tik ryte ir ant salto. Kas cia galetu but?
  • 0
Neskubek i savo laidotuves- jos be taves neprasides

Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)

#67 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Parašyta 2014 lapkričio 25 - 13:05

Man ant salto kelias sekundes toki lengva ismeta dumeli ir liktais tepaliuko kvapas... bet tik ryte ir ant salto. Kas cia galetu but?

Speju tepaliniai ziedai arba kaip kazkas cia jau minejo pradzioje temos kad gal per turbinos salnikus tepalas pralasa ilgiau stovint i turbinos karstaja dali ko pasekoje dumija is po ilgesnio stovejimo kol tas tepalas sudega.


  • 0

#68 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Parašyta 2014 gruodžio 03 - 12:05

prasidejo salciai, na ka galiu pasakyti, prie -10 rytais vedas puikiai, dristu daryt prielaida kad su kompresija turetu buti viskas ciki, tikrai ne 15:15:15:13. ir kas idomiausia uzvedus jokio dumo ir daznu atveju net variklis nepapulsuoja kaip budavo esant teigiamai temperaturai, paskui pradedant silti pasirodo saltgaris, o kokia ten jo sudetis ir ko ten daugiau jau nebeaisku. taip kad siuo metu nelabai bera ir ko gilintis i dumu problema


  • 0

#69 audimas

audimas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 29
  • Vieta:Vilnius-Raseiniai
  • Automobilis:peugeot 407sw 2.0 HDI 100kw

Parašyta 2014 gruodžio 11 - 20:16

sveiki. paziurejas video kaip vedama masina ir kaip atsiranda tas variklio kalenimimas niudziugau sakau gal paaiskes kame beda ir su manaja P407SW 2,0HDI. Turiu ir as tokia beda kad kuo salciau tau sunkiau kurias masina. prie didesnio minuso ,tai kurti tenka pries tai keliata kartu pakaitinus zvakes.o uzkurus prasideda tas garsus kalenimas ir variklio pusipurtimas, kuris palaipsniui rimsta. nuvariau i dyzeliniu masinu servisa pas zmogu kuris taiso tik dyzelinius variklius. palikau per nakti lauke ant salcio kad jungtu diagnostika tik ryte ant atsalusio variklio. Zodziu uz beveik 100 lt. padare diagnostika is kurios niekas nepaaiskejo. Dar nenorom priverciau atiduoti lapa kur pasizymejo pastabas. pats purkstuku isimineti nepanoro, nes per daug sudetinga.

Diagnostika: purkstuku darbas šalto variklio-1-98,82   2-100,39   3-97,25   4-103,31

purkstuku darbas padirbusio variklio: 1-101,96   2-105,10  3-94-90  4-97,25

ir dar rado dvi klaidas: P1644 ir P1614. kuriu tiksliai paaiskinti negalejo. Gal kas gali pagelbeti.


  • 0

žvejui iš kilbuko šamas, medžiotojui iš voverės meška...


#70 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 gruodžio 12 - 20:26

Kokiame mieste yra  tokiu diagnostikos specialistu!!Pinigai i bala.Pasiskaitineki foruma , rasi  klubieciu , tikrai geru specu nuorodas ,susisieksi  tikrai pagelbes.Be to is kur pats, uzpildyki pilnai prifili.


  • 0

#71 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2014 gruodžio 13 - 15:02

Po purkštukų valiklio supylimo dingo dūmingumas normaliai dirbant varikliui. Liko tik bėda, kad jei per naktį ar ilgiau pastovėjus mašiną ją užvedant ji sunkiau kuriasi, išmeta dūmą ir variklis padirba neilgą laiką netolygiai. Neaišku kur bėda. :)


  • 0

#72 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2014 gruodžio 13 - 15:07

Po purkštukų valiklio supylimo dingo dūmingumas normaliai dirbant varikliui. Liko tik bėda, kad jei per naktį ar ilgiau pastovėjus mašiną ją užvedant ji sunkiau kuriasi, išmeta dūmą ir variklis padirba neilgą laiką netolygiai. Neaišku kur bėda. :)

Baik juokaut su purkštukų valikliu.


  • 0

#73 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2014 gruodžio 13 - 15:12

Na jau padaryta ir išvažinėtas praktiškai kuras, kuriame buvo tas valiklis, nieko nebepakeisiu. :) Kol kas tik teigiami atsiliepimai, nors žinau, kad rizikavau, galėjo užsikimšti kuro sistema ir t.t.


  • 0

#74 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2014 gruodžio 13 - 15:13

Jei išvažinėjai kurą, tai dabar kuro filtrą pasikeisk.


  • 0

#75 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2014 gruodžio 13 - 18:57

Jo, žadėjau kuro filtrą keisti. Reiks pasikeisti. :)


  • 0

#76 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Parašyta 2014 gruodžio 16 - 17:40

pigesniam filtre turetu jau buti ir tas popierius istripes kuro filtre. ziauriai rizikuot megstat su tais valiksiais


  • 0

#77 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2014 gruodžio 23 - 19:13

Pasikeičiau šiandien filtrą, tai senas buvo dar geras, nieko jam nenutiko nuo to valiklio. Bet yra dar viena bėda, antrą kart jau pasitaikė, kad bandant užkurti mašiną ji visa susipurto ir užgęsta iškart. Dar gana dažnai būna, kad jungiant antrą pavarą mašiną sutampo. Kame čia bėda gali būti?

Prie to pačio gal ir variklis dirbant ant laisvų apsukų pasipurto.


Šį pranešimą redagavo smiriusz: 2014 gruodžio 23 - 19:21

  • 0

#78 Eilinis

Eilinis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 376
  • Vieta:Mažeikiai - Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0 2004m

Parašyta 2014 gruodžio 25 - 14:11

Pasikeičiau šiandien filtrą, tai senas buvo dar geras, nieko jam nenutiko nuo to valiklio. Bet yra dar viena bėda, antrą kart jau pasitaikė, kad bandant užkurti mašiną ji visa susipurto ir užgęsta iškart. Dar gana dažnai būna, kad jungiant antrą pavarą mašiną sutampo. Kame čia bėda gali būti?

Prie to pačio gal ir variklis dirbant ant laisvų apsukų pasipurto.

 Prie kokiu apsuku pasipurto automobilis ant laisvos eigos?


  • 0

#79 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2014 gruodžio 30 - 23:47

Ant mažų apsukų, tokių, kokios maždaug priklauso dirbant ant laisvos pavaros. Būna šiek tiek plaukioja tos apsukos.


  • 0

#80 martisliudi

martisliudi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 69
  • Automobilis:peugeot 407 sw

Parašyta 2015 sausio 05 - 13:52

Dirzus jau 2 kartus 2 skirtingi zmones ziurejo. viskas kaip ir tvarkoje. Kolkas dabar per ziema nebesuku galvos, nes sunkiai beina suprasti kur ten pirigaras, kur ten dar kas. keista bet juo didesnis saltis tuo uzvedus salta motora jis tolygiau dirba ir nemeta dumo, o teigiamai temperaturai iskart ismeta. Dar gali buti kad ir oro srauto matuokle pas mane grybauja. Zodziu dabar sia kripim nebesuku galvos, dziaugiuos kad vaziuoja aplamai. yra ir kitu bedu kaip pvz grybaujanti elektronika ar bevaziuojant uzgestantis motoras, bet siom temom jau diskutuojama kitose temose.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0