Dabar pastebėjau, kad tas dūminimas būna ilgiau. Kai pašyla variklis jis dingsta. Nebent kartais vėl atsiranda. Dūmų kvapas, kaip dyzelio. Any ideas?
Ai prie viso to ant laisvų apsukų gal truputį jaučiama vibracija variklio salone.
Parašyta 2014 lapkričio 23 - 16:18
Dabar pastebėjau, kad tas dūminimas būna ilgiau. Kai pašyla variklis jis dingsta. Nebent kartais vėl atsiranda. Dūmų kvapas, kaip dyzelio. Any ideas?
Ai prie viso to ant laisvų apsukų gal truputį jaučiama vibracija variklio salone.
Parašyta 2014 lapkričio 24 - 07:56
Pas mane irgi kai salciau pradejo duminti. Kai dariausi diagnostika pas Tauriu, sake, kad su purkstukais turetu buti viskas gerai. Yra klaida del pakaitinimo reles. Tai bandysiu zvakes keisti. Pas mane kai uzvedi, kokia minute nera jokiu dumu, po to pasirodo ir kai isyla variklis dingsta. Kol kas nepergyvenu - gal rimtai garai.
Parašyta 2014 lapkričio 24 - 08:15
Jei minute nera dumu o tik paskui - viskas kaip ir normalu. Susidares kondensatas isgaruoja o ir aplinkine temperatura savo duoda. Juk paskui nebedumija.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2014 lapkričio 24 - 08:30
Jei minute nera dumu o tik paskui - viskas kaip ir normalu. Susidares kondensatas isgaruoja o ir aplinkine temperatura savo duoda. Juk paskui nebedumija.
Na ir as taip galvoju, bet cia chebra man paranoja jau varo Tai ir as jau pradejau galvoti, kad kazkas gali buti negero
Parašyta 2014 lapkričio 24 - 22:02
Ir pas mane kuro sąnaudos lyg didokos. Tai vis tik gal purkštukas koks parėjęs?
Parašyta 2014 lapkričio 24 - 23:39
Parašyta 2014 lapkričio 25 - 13:05
Man ant salto kelias sekundes toki lengva ismeta dumeli ir liktais tepaliuko kvapas... bet tik ryte ir ant salto. Kas cia galetu but?
Speju tepaliniai ziedai arba kaip kazkas cia jau minejo pradzioje temos kad gal per turbinos salnikus tepalas pralasa ilgiau stovint i turbinos karstaja dali ko pasekoje dumija is po ilgesnio stovejimo kol tas tepalas sudega.
Parašyta 2014 gruodžio 03 - 12:05
prasidejo salciai, na ka galiu pasakyti, prie -10 rytais vedas puikiai, dristu daryt prielaida kad su kompresija turetu buti viskas ciki, tikrai ne 15:15:15:13. ir kas idomiausia uzvedus jokio dumo ir daznu atveju net variklis nepapulsuoja kaip budavo esant teigiamai temperaturai, paskui pradedant silti pasirodo saltgaris, o kokia ten jo sudetis ir ko ten daugiau jau nebeaisku. taip kad siuo metu nelabai bera ir ko gilintis i dumu problema
Parašyta 2014 gruodžio 11 - 20:16
sveiki. paziurejas video kaip vedama masina ir kaip atsiranda tas variklio kalenimimas niudziugau sakau gal paaiskes kame beda ir su manaja P407SW 2,0HDI. Turiu ir as tokia beda kad kuo salciau tau sunkiau kurias masina. prie didesnio minuso ,tai kurti tenka pries tai keliata kartu pakaitinus zvakes.o uzkurus prasideda tas garsus kalenimas ir variklio pusipurtimas, kuris palaipsniui rimsta. nuvariau i dyzeliniu masinu servisa pas zmogu kuris taiso tik dyzelinius variklius. palikau per nakti lauke ant salcio kad jungtu diagnostika tik ryte ant atsalusio variklio. Zodziu uz beveik 100 lt. padare diagnostika is kurios niekas nepaaiskejo. Dar nenorom priverciau atiduoti lapa kur pasizymejo pastabas. pats purkstuku isimineti nepanoro, nes per daug sudetinga.
Diagnostika: purkstuku darbas šalto variklio-1-98,82 2-100,39 3-97,25 4-103,31
purkstuku darbas padirbusio variklio: 1-101,96 2-105,10 3-94-90 4-97,25
ir dar rado dvi klaidas: P1644 ir P1614. kuriu tiksliai paaiskinti negalejo. Gal kas gali pagelbeti.
žvejui iš kilbuko šamas, medžiotojui iš voverės meška...
Parašyta 2014 gruodžio 12 - 20:26
Kokiame mieste yra tokiu diagnostikos specialistu!!Pinigai i bala.Pasiskaitineki foruma , rasi klubieciu , tikrai geru specu nuorodas ,susisieksi tikrai pagelbes.Be to is kur pats, uzpildyki pilnai prifili.
Parašyta 2014 gruodžio 13 - 15:02
Po purkštukų valiklio supylimo dingo dūmingumas normaliai dirbant varikliui. Liko tik bėda, kad jei per naktį ar ilgiau pastovėjus mašiną ją užvedant ji sunkiau kuriasi, išmeta dūmą ir variklis padirba neilgą laiką netolygiai. Neaišku kur bėda.
Parašyta 2014 gruodžio 13 - 15:07
Po purkštukų valiklio supylimo dingo dūmingumas normaliai dirbant varikliui. Liko tik bėda, kad jei per naktį ar ilgiau pastovėjus mašiną ją užvedant ji sunkiau kuriasi, išmeta dūmą ir variklis padirba neilgą laiką netolygiai. Neaišku kur bėda.
Baik juokaut su purkštukų valikliu.
Parašyta 2014 gruodžio 13 - 15:12
Na jau padaryta ir išvažinėtas praktiškai kuras, kuriame buvo tas valiklis, nieko nebepakeisiu. Kol kas tik teigiami atsiliepimai, nors žinau, kad rizikavau, galėjo užsikimšti kuro sistema ir t.t.
Parašyta 2014 gruodžio 13 - 15:13
Jei išvažinėjai kurą, tai dabar kuro filtrą pasikeisk.
Parašyta 2014 gruodžio 13 - 18:57
Jo, žadėjau kuro filtrą keisti. Reiks pasikeisti.
Parašyta 2014 gruodžio 16 - 17:40
pigesniam filtre turetu jau buti ir tas popierius istripes kuro filtre. ziauriai rizikuot megstat su tais valiksiais
Parašyta 2014 gruodžio 23 - 19:13
Pasikeičiau šiandien filtrą, tai senas buvo dar geras, nieko jam nenutiko nuo to valiklio. Bet yra dar viena bėda, antrą kart jau pasitaikė, kad bandant užkurti mašiną ji visa susipurto ir užgęsta iškart. Dar gana dažnai būna, kad jungiant antrą pavarą mašiną sutampo. Kame čia bėda gali būti?
Prie to pačio gal ir variklis dirbant ant laisvų apsukų pasipurto.
Šį pranešimą redagavo smiriusz: 2014 gruodžio 23 - 19:21
Parašyta 2014 gruodžio 25 - 14:11
Pasikeičiau šiandien filtrą, tai senas buvo dar geras, nieko jam nenutiko nuo to valiklio. Bet yra dar viena bėda, antrą kart jau pasitaikė, kad bandant užkurti mašiną ji visa susipurto ir užgęsta iškart. Dar gana dažnai būna, kad jungiant antrą pavarą mašiną sutampo. Kame čia bėda gali būti?
Prie to pačio gal ir variklis dirbant ant laisvų apsukų pasipurto.
Prie kokiu apsuku pasipurto automobilis ant laisvos eigos?
Parašyta 2014 gruodžio 30 - 23:47
Ant mažų apsukų, tokių, kokios maždaug priklauso dirbant ant laisvos pavaros. Būna šiek tiek plaukioja tos apsukos.
Parašyta 2015 sausio 05 - 13:52
Dirzus jau 2 kartus 2 skirtingi zmones ziurejo. viskas kaip ir tvarkoje. Kolkas dabar per ziema nebesuku galvos, nes sunkiai beina suprasti kur ten pirigaras, kur ten dar kas. keista bet juo didesnis saltis tuo uzvedus salta motora jis tolygiau dirba ir nemeta dumo, o teigiamai temperaturai iskart ismeta. Dar gali buti kad ir oro srauto matuokle pas mane grybauja. Zodziu dabar sia kripim nebesuku galvos, dziaugiuos kad vaziuoja aplamai. yra ir kitu bedu kaip pvz grybaujanti elektronika ar bevaziuojant uzgestantis motoras, bet siom temom jau diskutuojama kitose temose.
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0