
p407 uzsidumija baltais dumais saltas variklis
#21
Posted 2014 September 29 - 15:35
#22
Posted 2014 September 30 - 16:40
Edited by sandman^kfmf, 2014 September 30 - 16:42.
#23
Posted 2014 October 01 - 10:46
#24
Posted 2014 October 01 - 12:06
Cia va jau ne karta rodytas vaizdas kaip vedasi pas mane prie +4:
O cia jau prie -18:
Edited by sandman^kfmf, 2014 October 01 - 12:11.
#25
Posted 2014 October 01 - 13:01



#26
Posted 2014 October 01 - 13:30
nu is video pas mane panasiai ziema budavo kai labai jau salta buvo, tik netaip barskejoPas mane beda tokia, kad akivaizdziai dumas ima is duslintuvo lysti nuo mazdaug maziau negu +10 silumos. Bet, kad pas mane ausinimo skyscio dumas iseina tai faktas (per ziema dapilti tenka puse stiklines). O ir aktualus dumas buna tik po nakties (arba po 8 valandu stovejimo saltyje) ir tik pirmas sekundes kol iseina is sistemos. Vedant dar karta po to kai dumas iseina, viskas jau OK. Pas tave ziuriu, kad ne. 5 km nuvaziavus ir palikus masina 10 minuciu ar nebus, kad per purkstukus prisisioja dyzelino? Beje, ausinimo skystis tokiais tempais turetu pasimatyti kad dingsta po 2 savaiciu. Kolegai kai dumindavo su aisinimo skysciu, tai sake, kas dvi savaites dapilinedavo.
Cia va jau ne karta rodytas vaizdas kaip vedasi pas mane prie +4:
O cia jau prie -18:

#27
Posted 2014 October 01 - 14:49


#28
Posted 2014 October 01 - 15:22
#29
Posted 2014 October 02 - 11:24
#30
Posted 2014 October 02 - 11:43
nu bet cia kazkoks isimtinis variantas, iprastai maziausiai 3 kartus daugiau buna
#31
Posted 2014 October 02 - 11:44
bejeris, siryt pasistaciau telefona, ijungiu filmavima, nueinu vest ir kazkas mistiska, dumu kokius 3 kartus maziau nei kitais rytais. ir variklis vos pora sekundziu tepasipurte. nera nei ka parodyt. paskui uzgesinau ir vel vedziau, vel kamuoliuka ismete ir vsio. stebesiu kas vyksta toliau


2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#32
Posted 2014 October 02 - 12:47
Gedimas išsigando, kad bus surastas, tai dabar simptomus slepiabejeris, siryt pasistaciau telefona, ijungiu filmavima, nueinu vest ir kazkas mistiska, dumu kokius 3 kartus maziau nei kitais rytais. ir variklis vos pora sekundziu tepasipurte. nera nei ka parodyt. paskui uzgesinau ir vel vedziau, vel kamuoliuka ismete ir vsio. stebesiu kas vyksta toliau

#33
Posted 2014 October 02 - 14:09
ta savo filmuka vis ziuriu, ta pati pradzia dumu kaip is kokio vieno cilindro pareidinetu, tokiais pliupsniais pradeda mestihttps://www.youtube....eature=youtu.be
nu bet cia kazkoks isimtinis variantas, iprastai maziausiai 3 kartus daugiau buna
#34
Posted 2014 October 08 - 15:22
na zodziu niekas nesitaiso, vaziuojam,dumijam, orai vesta, jau is kiemo isvaziavus prie sankryzos stovint padvelkus lengvam vejeliui jau matyt balta dumu uodega besiriecianti link masinos priekio. ir dumijimo metu variklis negraziai darbuojas, kai apsyla pasitaiso, bet jau pakanka bent 10 min pastovet ir vedant meta balta dumu kamuoli. jauciu greitu metu pamatysim kame reples. dar pastebejau kad ir per turbina prapucia ismetamosios dujos, ten ties kartridzo ir sraiges sujungimu. gal dar tas kazka itakoja?
#35
Posted 2014 October 08 - 16:40
Gal tu nuvaryt tą pežiką pas Paulių į pakaunę ir bus išspręstos ar bent jau surastos tavo bėdos?
Dėl velenėlio sinchro klaidos, tai ji būna įsimetus praktiškai 80proc bolidų, kuriems metus ar kelis nebuvo jungtąsi su diagnostika ir trintos klaidos. Nieko rimto tame nėra.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#36
Posted 2014 October 10 - 08:28
kad gyvenciau kazkur bent toj pusej, tai mielai, vo dabar 200km i viena puse... darbo dienom darbe tupiu, savaitgali isvaryt ir savaite be masinos tupet vel ne kazka...
#37
Posted 2014 October 14 - 13:40
Pagal tavo pasakojima ir filmuota medziaga , sprendziu kad tai turbinos tarnavimo laiko pabaigos artejimas .
turbina turi dvi sraiges - isiurbimo ir ismetimo . Ismetimo sraige buna zymiai labiau ikaitus todel turbinos aseles riebokslis dyla greiciau . Kai sis riebokslis ( ziedas ) pakankamai sudyla - pradeda leisti tepala . Kai variklis dirba sis tepalas is kart speja sudegti ir del nedidelio kiekio dumo ( varikliui dirbant ) net nesimato .
Uzgesinus varikli turbinoje lieka tepalo spaudimas ir tepalas pro ta ziedeli beba i ismetimo sraige , tol kom nukrenta tepalo spaudimas .
Uzvedus varikli ( pradzioj jis buna saltas ) sis tepalas turi sudegti , ko pasekoje mes matome duma , kol sudega tas tepaliukas . Atsizvelgiant i tai jog dyzelinis variklis zymiai saltesnis nei benzininis - sio tepalo sudegimo procesas uztrunka keleta sekundziu .
jau apie 20 mano remontuotu automobiliu turejo sia problema ir pakeitus turbinos kartridza - si problema issisprende .
http://www.miataturb...line=1340633610
Stai siu rieboksliu susidevejimas lemia duminimo pradzia
#38
Posted 2014 October 14 - 14:12
pliusai, pateikei visai tiketina versija..jei pas juos butu 1.6hdi tai lengva patikrinti sita versija ir 1.6hdi isvis si versija labai tiketina, bet 2.0hdi, patikrinimas gan komplikuotas del turbo lokacijos, be to 2.0hdi si versija yra maziau tiketina, bet neatmestina...tai jei jau nieks nieko neranda, prrotinga butu pasitkrinti turbina.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#39
Posted 2014 October 17 - 09:04
nu jo, galima versija. kiek ziurejau nuemes oro padavimo slanga tai turbina siektiek klibejima turi. mazdaug gal koks nepilnas 1mm klibejimas, pirmyn atgal dar nejuda. jau nuvaziavau beveik 2000km, tepalo lygis pagal matuokle laikosi taippat, mazdaug per viduriuka tarp max ir min ribos. aisku gal +/- ten keliu gramu paklaida. akivaizdaus tepalo nykimo dar nepastebejau. dabar kai praveso oras uzvedi apsidumija, uzdedi gaza, vaziuoji, bent per veidrodeli nieko, pristoji prie sankryzos, variklis pradeda dirbt laisvom, pajunti kaip netolygiai dirba ir matai per veidrodeli dumus, vel vaziuoji, normaliai. apsyla variklis, nebelieka jokiu dumu, vesk, gesink, daryk kanori. variklis dirba graziai kaip laikrodis. pastovi kiek laiko, vel taspats kol pasyla iki darbines temp. o cia negali buti koks automatinis ankstinimas velinimas saltam varikliui kad neveiktu?
#40
Posted 2014 October 17 - 13:01
jokiu ten automatiniu ankstinimu nera, ECU valdo visa procesa pagal davikliu parodymus, reguliuoja kuro kieki ir ipurskimo laika..jei variklis dirba netolygiai tai probelema ne turbinoj, o kuro sistemoj, nes kad dirbtu netolygiai del tepalu oro tiekimo sistemoj, turetu tu tepalu buti ten gan gausiai ir matytusi tai ant tepalo lygio..
panasiau i padilusius purkstukus, kurie tiesiog esant saltam varikliui priesipurskimo ir pagrindinio ipurskimo fazes suplaka i viena(taip nutinka esant ipurskimo antgaliu isdilimui).
Kadangi salant probelma opeja, tiketina kad nepakankamai gerai veikia/neveikia pakaitinimo zvakes, sitiem motoram jos pakankamai svarbios, nes motoru kompresija konstrukciskai yra palyginti nedidele kaip dyzeliui, todel uzkurus dar kuri laika veikia pakaitinimo zvakes, kad degalai geriau sudegtu, jei jos nefunkcijonuoja tinkamai degalai nepakankamai sudega, del ko atsiranda netolygumas, bei dumai.
Siaip atliekant diagnostika saltam varikliui turetu matytis kurio cilindro korekcija yra pakitus ir jei sylant korekcija mazeja dazniausiai reiskia purkstuko arba zvakes nepankamai gera veikima..kartais gali reiksti ir variklio beda, bet tikrinti reikia nuo purkstuku/zvakiu.gal but ten kur vezei tvarkyti, zmones tiesiog iki galo patingejo pasiaiskinti kas ir kaip.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users