Pala pala, penktadienį į Makdako kiemą neįsukinėjai?
BMW E36 330Ti
#81
Posted 2015 December 20 - 23:37
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#82
Posted 2015 December 20 - 23:40
Pala pala, penktadienį į Makdako kiemą neįsukinėjai?
Buvau, bet man rodos ketvirtadienį vakare
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#83
Posted 2015 December 21 - 00:02
Taip, sumaišiau, ketvirtadienį turbūt apie 19-19:30 tam tarpe Dar pagalvojau, kad numeris ir vaizdas lyg tas, bet kad kėbulo spalvos jau labai pasitaisę, tai gal sumaišiau. Kapotas gal dar juodas buvo, nebepamenu.
Laiku važiavai, kaip tik jau buvom spėję nustumt mano bolidą nuo sankryžos, kad nebetrukdytų eismo.
Ten keli metrai iki sankirtos pirmoj Savanorių juostoj toks raudonas ZX be mordos avariniu mirksėjo.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#84
Posted 2015 December 21 - 15:17
Taip, sumaišiau, ketvirtadienį turbūt apie 19-19:30 tam tarpe Dar pagalvojau, kad numeris ir vaizdas lyg tas, bet kad kėbulo spalvos jau labai pasitaisę, tai gal sumaišiau. Kapotas gal dar juodas buvo, nebepamenu.
Laiku važiavai, kaip tik jau buvom spėję nustumt mano bolidą nuo sankryžos, kad nebetrukdytų eismo.
Ten keli metrai iki sankirtos pirmoj Savanorių juostoj toks raudonas ZX be mordos avariniu mirksėjo.
Pala pala, su sulindusiu priekiu? Kaip ten taip gavosi tau? Pagalvojau, kad kažkas prisilakstė ir į stulpą kalė
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#85
Posted 2015 December 21 - 15:33
Mirkiukas išlindo iš tos gatvelės į Savanorius, į kairę sukdamas. O aš jau pirmon juoston buvau peršokęs, ruošiaus sukt į Žukausko. Greitis apie 60, ans dar taip įdomiai truputį pajudėjo priekin ir sustojo, tai supratau, kad pamatė, bet vistiek truputį prisilėtinau - pasirodo visgi ne. Spėjau dar truputį pasistabdyt, o kaip apvažiuoti, kai per visą priekinį stiklą mačiau jo būdą, jau nebesugalvojau. Mestelėjau vairą dar kairėn, naiviai kažko tikėdamasis nes jis galiausiai sustojo, bet iš to gavosi tik tiek, kad suvažiavau ne į slenkstį, o į pr. ratą, tai dar blogiau.
Patraukė tą mikriką paskui ten atgal ta gatvele turbūt iki pat galo, nes ten kažkur tos firmos ofisas, su išmuštu ratu sunkokai važiavos
Į stulpą dar neteko prisilakstyti, esu tik prieš kokius 4 metus žvyrkely hazu duodamas nuo kelio nulėkęs žemyn. Bet kadangi buvo citrohidro, tai pasikėliau į aukščiausią, slenkstis nebelietė žemės, ir nuvažiavau žemyn į nupjautą javų lauką. Tuo laukiu pavyko nuvažiuoti iki kol buvo nuožulnesnis šlaitas ir užkilau atgal - minia ošė
Edited by tadas1991, 2015 December 21 - 15:36.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#86
Posted 2016 February 02 - 17:38
#87
Posted 2016 March 12 - 13:03
TRUKT UŽ VADŽIŲ - VĖL IŠ PRADŽIŲ!
Kėbulas patyrė struktūrinės integracijos nesklandumų.
Yra svetimų klaidų iš kurių gali pasimokyti ir yra klaidų, iš kurių pasimokai tik patyręs tai savo kailiu. Pirma, bandyt savo ir mašinos ribas yra smagu, bet aiškiai sau įrodžiau, kad be tinkamos saugumo įrangos ir kontroliuojamos aplinkos to daryti nereikia. Antra, statistiškai žiema man tiesiog nesiseka su mašinomis Peugeot visi didžiosios nelaimės įvyko žiemą t.y pirmą žiemą viena avarija, antrą žiemą trys avarijos, trečią žiemą užkaliau variklį. BMW pirmą žiemą avarija, antrą žiemą ne ką geriau. Nuo šiol, žiemą važinėt su savo auto bus tabu.
Po avarijos savaitę laiko svarsčiau ką toliau daryti ir kadangi kaip tik tą savaitę pavyko atsilaisvinti garažą, nusprendžiau išsiparduoti visą mašiną dalimis. Su draugų pagalba gan greit pavyko išsirinkti visą dalimis ir tada jau suabejojau ar tikrai reikia viską parduot. Tad variklį su dėže, amortikus su spyruoklėm ( visi liko sveiki) ir LSD nusprendžiau kurį laiką pasilaikyti sau.
Pigios pakaitinės mašinos ieškoti sekėsi sunkiai, dalis pirko greitai, tad vėl pradėjau svarstyti apie kitą compactą. Mano laimei Lietuvoje yra nišinė e36 323ti rinka ir vienas veikėjas juos gabena iš Vokietijos į Šakius. Susisiekiau su juo ir paprašiau paieškot man 323ti compacto su visiškai lediniu kėbulu ir bet kokiu variklio defektu, pažadėjo paieškot nors ir retai tokie išpuola. Prie to pačio sužinojau šiek tiek istorijos apie saviškį. Pasirodo jis buvo prasukęs ne 360k+, o 480k+ ir tokia rida buvo du metus prieš man jį perkant.
Anyway, prieš maždaug savaitę galutinai išardžiau compactą ir išsiunčiau į kapines. Kadangi jame buvo daug paklausių dalių, pavyko susigražinti daugiau nei pusę pradinės pirkimo sumos.
Per visą laiką sulaukiau keletos 323ti pasiūlymų kol galiausiai radau tinkamą.
Šiandienos rytą Iš Vokietijos tiesiai į mano garažą - 1997 m. 323Ti sidabrinės spalvos, nedaužtas, nedažytas, be įbrėžimų ir rudelių - idealus kėbulas. Tikra 205k rida su pilna serviso istorija. El. langai, šildomas odinis salonas, el. stogalngis, parktronikai ir visi kiti bairiai. Aišku yra ir minusų - automatas su užkalusiu (tikriausiai) varikliu, būtent kaip ir norėjau. Spalva galėjo būt ir gražesnė, bet juk negali būt viskas tobula.
Tai tiek šiam kartui. Dabar nusimato važiuoklės, variklio ir transmisijos swapas ir tikėkimės sėkminga registracija vasaros sezonui.
Edited by Simas306, 2018 January 29 - 22:34.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#88
Posted 2016 March 12 - 17:39
Važiuok virintu, originalus BMW lsd tik saulėm aikštelėje papaišyt Nepatikimas, nepatvarus, mėgsta atsikirst. Virintas greičiausiai būtų ir ant sauso pračiuožęs.
Ir šiaip treniruotės šiais laikais tikrai įperkamos, minimaliai pamandravot gal ir galima, bet gatvėje limitų linkiu nebeieškot ;)
#89
Posted 2016 March 12 - 23:27
Gerai kad nepabijojai ir papasakojai viska kaip buvo, is tokiu postu gali pasimokyti daugelis, ar bent jau rimciau susimastyti. Svarbiausia suprasti ir pripazinti savo klaidas, ir ju nebekartot.
Kagi, sekmes "naujame" projekte, tikesimes daugiau nebeteks patirt avariju. Beja, apie saugos iranga nepradejai galvot po tokio ivykio? Gal laikas pereit i sporto lygi ir miestui nusipirkt dyzeli? :-D
#90
Posted 2016 March 13 - 15:02
Buvo policija užsukus, sustojo, bet nusprendė nelipt iš mašinos ir tiesiog nuvažiavo. Čia jau kai ant tralo mašiną kėlė.
Vilbc, norėčiau sudedamų lankų, jie visai nebrangūs ir galima legaliai važinėt, o pilnus tik tuo atveju jei rimtai sportuot su ja galėsiu ateityje. Šiai dienai su viešuoju važinėju, kai reikia pasiskolinu mašiną. Nėra tokio didelio poreikio mašinai, kuri tik iš a į b galėtų gabent
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#91
Posted 2016 June 03 - 18:03
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#92
Posted 2016 September 18 - 14:58
Paskutiniai planai temoje buvo ekcentriniai sailentblokai ir neplaukiojantys šarnyrai, ilgai netrukus juos ir susidėjau, viskas ok mašina pasidarė dar smagiau ir tiksliau valdoma. Tačiau man kilo įtarimas, kad ji nėra tokia pat greita kaip senajame kėbule. Pasimatavau 100-200kmh laiką tam pačiam kelyje, kur ir kelis kart matavau senojo laikus. Laikas pakilo nuo 13s iki 15s, kas yra gan didelis skirtumas lyg praradus 20-30kw. Nuo tada ir prasidėjo šamanizmai.
Pirma galvojau, kad užsikimšęs katalizatorius. Nuvežiau į emp, išpjovė kataliką, pasirodo jis dar puikios būklės, anyway sumokėjo tikrai gerai (92e) ir vietoj jo įstatė sukurinį rezonatorių. Kaip ir reikėjo tikėtis, niekas nuo to nepasikeitė, tik garsas tapo šiek tiek malonesnis.
Vėliau galvojau, kad bus dėl padidėjusios rotacinės masės - didesnių stabdžių ir ratų. Tad pabandžiau tą patį testą su 15 šėrimo ratais gale, vistiek tas pats.Tada pradėjau tikrinti sensorius visus, jungiausi ant diagnostikos. Viskas kaip ir gerai, tik vanosas užstrigęs, bet jis niekados normaliai ir neveikė. Ties čia istorija, kuriam laikui ir pasibaigė, nes tiesiog už**so užsiimti šamanizmais.
Nusipirkau priekinę rasporkę, efektas nebuvo diena ir naktis, bet pasitikėjimo posūkiuose atsirado daugiau.
Pirkau ir galinę rasporkę, tačiau jos taip ir neįsidėjau. Protingesni už mane žmonės patikino, kad kol nėra amortiko su spyruokle vienoje vietoje, iš jos gale naudos bus 0. Sekančią dieną atsikračiau už tiek pat, kiek už ją mokėjau.
Tam laikui jau užteko modifikacijų ir pagaliau pradėjau kažkur su ja važiuoti. Apsilankiau 205 meet'e. Trasoje mašina nenuvylė, nebent gerai veikiančio rankinio stabdžio trūko. Puikiai laikiausi prieš kovinius bolidus su semi-slikais, tačiau paskutinį ir įskaitinį važiavimą padariau klaidą ir iškritau iš varžybų
Vėliau nuvykau į dragus Gaižiūnų poligone. Šiaip nesu tokių varžybų mėgėjas, bet kadangi šiame renginyje buvo klasė atskirai gatviniams atmosferikams, nusprendžiau pabandyti. Sekėsi neįtikėtinai gerai, žinant, kad mano mašina netraukia taip kaip turi. Neskaitant visokių nevalinančių spuogų, pavyko nubausti Audi S4 250kw awd, Chrysler universalą 300c su 5,7 hemi varikliu, 3l pribombintą opel vectrą, BMW 330i su draginiais slikais ir galiausiai 1 vietą atidaviau BMW E46 M3 su swapintu V8 210kw varikliu ir žinoma draginiais slikais (kurie pagal viską nelegalus). Parsivežiau antros vietos medalį, tačiau daugiau į tokius renginius važiuot nesinori, nes tiesiog, neįdomu
Galiausiai prisitryniau į Fast Lapo trefkę ir pabandžiau kaip compactas važiuoja Nemuno žiede. Kadangi 2m jame nebuvau ir nė kart nevažiavau su tiek šikanų, reikėjo prisimint ir įprast prie trasos ir tuo pačiu prie mašinos. Labiausiai nepadėjo tai, kad važiavimai buvo kas 30min atskirai street ir pro klasėm, bet gavosi, kad dėl visokių debilizmų vietoj 6 ar 7 street sesijų, nemuno žiedas padarė tik 3 - 2 su debilišku NŽ šikanu ir vieną su normaliu fast lap šikanu prieš šakius.
Anyway. Buvau tikrai patenkintas stabdžiais ir amortikų darbu, norėtusi tik priekio lingavimą dar šiek tiek sumažinti. Dabartinis reduktorius perdavimas pasirodė visai netikęs. Visuose šikanuose trūksta trumpesnio 3 bėgio, o antro mesti neapsimoka. kylant į kalną už makuškės 3 bėgiu pasiekiu ribotuvą, o 4 bėgiu per mažai apsukų. Tačiau labiau už viską trūko sukibimo galui ir stabilumo važiuojant dideliu greičiu. Leidžiantis nuo stadionio link ąžuolo pastoviai kovodavau su galu, o stabdant prieš starto finišo šikaną negalėdavau stabdyti visiškai tiesia liniją, tad paspaudus stabdį ant 180 galas visada pajudėdavo. Tad sekančiam sezonui būtinai imsiu Michelin Pilot Cup 2 padangas, nežinau kodėl, bet Lietuvoje jos pigesnės už Toyo 888.
Per tris važiavimus nepavyko pasiekt tikrai stabilaus važiavimo ir geriausias laikas - 1:36,1. Potencialo buvo dar 1.5-2s , bet oh well, baigės važiavimai ir ,kaip grįžęs pamačiau, galiniai diskai su kaladėlėmis
Onboard
Kuomet keičiau priekines kalades ir galinius diskus su kaladėm pamačiau, kad pas mane žemiau įsiurbimo kolektoriaus viskas maudosi tepaluose, nusprendžiau, kad tepalo separatorius neatlaikė spaudimo ir užsikimšo. Kadangi pas mane stovi pritaikytas įsiurbimo kolektorius, o separatorius ir visa tepalo ventiliavimo sistema stovi po juo, pats kišti rankų nedrįsau. Susitariau su nagingu bmw mechaniku, kad išspręstu tą problemą. Prie to pačio, kad perrinktu mano niekad netvarkytą VANOS kintamo įsiurbimo velnėlio fazių sistemą ir pergręžtų priekinio stabilizatoriaus tvirtinimo taškus, kad šis pasidarytu kur kas standesnis.
Vietoj standartinės ir ligotos tepalo ventiliavimo sistemos atsirado oil catch canas. Visa ventiliavimo kanalai buvo užglušinti, tad įkaitę garai nebegrįš atgal į įsiurbimą, ko pasekoje turėtų būti geresnis mišinys ir atitinkamai keli papildomi arkliai. Iš alsuoklio viskas einą į catch can'ą , garuoja per filtriuką ir sugrįžta į karterį per nutiestą šlangą į tepalo matuoklę. WIN WIN
Tačiau pati įdomiausi dalis buvo su VANOS. Ilgą laiką, galvojau, kad neveikiantis VANOS pas mane reiškia, jog aš tiesiog prarandu niutonus ant žemų apsukų, kadangi 1200-5000rpm ruože įsiurbimo velenėlis nėra verčiamas ir nesiankstina degimas, o aukštoms apsukoms tai neturi jokios įtakos. Klydau. Vanos pas mane užstrigo, kas reiškia, kad velenėlis yra tiesiog užstrigęs vienoje tarpinėje pozicijoje. Ant žemų apsukų jis pakanakmai neatsiverčia, o ant aukštų nesugrįžta į savo pradinę poziciją. Galutnis rezultatas toks, kad dabar mašina vėl važiuoja taip kaip priklauso ir skirtumas jaučiasi tiek ant žemų, tiek ant aukštų.
Sekantys planai toliau keliauti prie arklių kėlimo. Užsakinėsiu long tube headerius, ieškosiu tinkamo bakelio į galą ir viską surinkęs vešiu gamint 2x50mm x-pipe išmetimo su dviem rezonatoriais viduryje.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#93
Posted 2016 September 19 - 19:08
Tokius postus skaityt vienodai įdomu, kaip vaikystėj pasakos prieš miegą Nesustok!
#94
Posted 2016 September 19 - 19:12
Man irgi įdomūs visokie tokie projektai. Visada skaitau.
#95
Posted 2016 September 19 - 19:37
Simai, smagu, kad atnaujini temą. Keep up the good work
+370 605 66239
#96
Posted 2016 September 19 - 19:43
#97
Posted 2016 September 19 - 20:51
#98
Posted 2016 September 19 - 21:10
more more!
#100
Posted 2016 September 29 - 11:44
Baltas pavydas is mano puses o termoizoliacine medziaga vyniosi?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users