Peršokti prie turinio


Nuotrauka

BMW E36 330Ti


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 235

#81 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 20 - 23:37

Pala pala, penktadienį į Makdako kiemą neįsukinėjai?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#82 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 gruodžio 20 - 23:40

Pala pala, penktadienį į Makdako kiemą neįsukinėjai?

 

Buvau, bet man rodos ketvirtadienį vakare 


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#83 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 00:02

Taip, sumaišiau, ketvirtadienį turbūt apie 19-19:30 tam tarpe :) Dar pagalvojau, kad numeris ir vaizdas lyg tas, bet kad kėbulo spalvos jau labai pasitaisę, tai gal sumaišiau. Kapotas gal dar juodas buvo, nebepamenu.

Laiku važiavai, kaip tik jau buvom spėję nustumt mano bolidą nuo sankryžos, kad nebetrukdytų eismo.

Ten keli metrai iki sankirtos pirmoj Savanorių juostoj toks raudonas ZX be mordos avariniu mirksėjo.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#84 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 15:17

Taip, sumaišiau, ketvirtadienį turbūt apie 19-19:30 tam tarpe :) Dar pagalvojau, kad numeris ir vaizdas lyg tas, bet kad kėbulo spalvos jau labai pasitaisę, tai gal sumaišiau. Kapotas gal dar juodas buvo, nebepamenu.

Laiku važiavai, kaip tik jau buvom spėję nustumt mano bolidą nuo sankryžos, kad nebetrukdytų eismo.

Ten keli metrai iki sankirtos pirmoj Savanorių juostoj toks raudonas ZX be mordos avariniu mirksėjo.

 

Pala pala, su sulindusiu priekiu? Kaip ten taip gavosi tau? Pagalvojau, kad kažkas prisilakstė ir į stulpą kalė


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#85 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 gruodžio 21 - 15:33

Mirkiukas išlindo iš tos gatvelės į Savanorius, į kairę sukdamas. O aš jau pirmon juoston buvau peršokęs, ruošiaus sukt į Žukausko. Greitis apie 60, ans dar taip įdomiai truputį pajudėjo priekin ir sustojo, tai supratau, kad pamatė, bet vistiek truputį prisilėtinau - pasirodo visgi ne. Spėjau dar truputį pasistabdyt, o kaip apvažiuoti, kai per visą priekinį stiklą mačiau jo būdą, jau nebesugalvojau. Mestelėjau vairą dar kairėn, naiviai kažko tikėdamasis nes jis galiausiai sustojo, bet iš to gavosi tik tiek, kad suvažiavau ne į slenkstį, o į pr. ratą, tai dar blogiau.

Patraukė tą mikriką paskui ten atgal ta gatvele turbūt iki pat galo, nes ten kažkur tos firmos ofisas, su išmuštu ratu sunkokai važiavos :)

 

Į stulpą dar neteko prisilakstyti, esu tik prieš kokius 4 metus žvyrkely hazu duodamas nuo kelio nulėkęs žemyn. Bet kadangi buvo citrohidro, tai pasikėliau į aukščiausią, slenkstis nebelietė žemės, ir nuvažiavau žemyn į nupjautą javų lauką. Tuo laukiu pavyko nuvažiuoti iki kol buvo nuožulnesnis šlaitas ir užkilau atgal - minia ošė :D


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 21 - 15:36

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#86 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2016 vasario 02 - 17:38

Kaip compactui sekas?Gal kas naujo išmetimo ar stabdžių srityje? :)
  • 0

#87 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2016 kovo 12 - 13:03

TRUKT UŽ VADŽIŲ - VĖL IŠ PRADŽIŲ!

 

Kėbulas patyrė struktūrinės integracijos nesklandumų.

 

1%209%20of%2010_1.jpg

 

Yra svetimų klaidų iš kurių gali pasimokyti ir yra klaidų, iš kurių pasimokai tik patyręs tai savo kailiu. Pirma, bandyt savo ir mašinos ribas yra smagu, bet aiškiai sau įrodžiau, kad be tinkamos saugumo įrangos ir kontroliuojamos aplinkos to daryti nereikia. Antra, statistiškai žiema man tiesiog nesiseka su mašinomis :D Peugeot visi didžiosios nelaimės įvyko žiemą t.y pirmą žiemą viena avarija, antrą žiemą trys avarijos, trečią žiemą užkaliau variklį. BMW pirmą žiemą avarija, antrą žiemą ne ką geriau. Nuo šiol, žiemą važinėt su savo auto bus tabu.

 

1%201%20of%2010.jpg

 

Po avarijos savaitę laiko svarsčiau ką toliau daryti ir kadangi kaip tik tą savaitę pavyko atsilaisvinti garažą, nusprendžiau išsiparduoti visą mašiną dalimis. Su draugų pagalba gan greit pavyko išsirinkti visą dalimis ir tada jau suabejojau ar tikrai reikia viską parduot. Tad variklį su dėže, amortikus su spyruoklėm ( visi liko sveiki) ir LSD nusprendžiau kurį laiką pasilaikyti sau. 

 

2016-02-16%2015.01.18.jpg

 

Pigios pakaitinės mašinos ieškoti sekėsi sunkiai, dalis pirko greitai, tad vėl pradėjau svarstyti apie kitą compactą. Mano laimei Lietuvoje yra nišinė e36 323ti rinka ir vienas veikėjas juos gabena iš Vokietijos į Šakius. Susisiekiau su juo ir paprašiau paieškot man 323ti compacto su visiškai lediniu kėbulu ir bet kokiu variklio defektu, pažadėjo paieškot nors ir retai tokie išpuola. Prie to pačio sužinojau šiek tiek istorijos apie saviškį. Pasirodo jis buvo prasukęs ne 360k+, o 480k+ ir tokia rida buvo du metus prieš man jį perkant. 

 

Anyway, prieš maždaug savaitę galutinai išardžiau compactą ir išsiunčiau į kapines. Kadangi jame buvo daug paklausių dalių, pavyko susigražinti daugiau nei pusę pradinės pirkimo sumos.

 

Ff3NqvXl.jpg

yZmlc7pl.jpg

 

Per visą laiką sulaukiau keletos 323ti pasiūlymų kol galiausiai radau tinkamą.

 

Šiandienos rytą Iš Vokietijos tiesiai į mano garažą - 1997 m. 323Ti sidabrinės spalvos, nedaužtas, nedažytas, be įbrėžimų ir rudelių - idealus kėbulas. Tikra 205k rida su pilna serviso istorija. El. langai, šildomas odinis salonas, el. stogalngis, parktronikai ir visi kiti bairiai. Aišku yra ir minusų - automatas su užkalusiu (tikriausiai) varikliu, būtent kaip ir norėjau. Spalva galėjo būt ir gražesnė, bet juk negali būt viskas tobula. 

 

 

 

 

Tai tiek šiam kartui. Dabar nusimato važiuoklės, variklio ir transmisijos swapas ir tikėkimės sėkminga registracija vasaros sezonui. 


Šį pranešimą redagavo Simas306: 2018 sausio 29 - 22:34

  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#88 Dviratis

Dviratis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 19
  • Automobilis:Peugeot 205 XRDT

Parašyta 2016 kovo 12 - 17:39

Važiuok virintu, originalus BMW lsd tik saulėm aikštelėje papaišyt :) Nepatikimas, nepatvarus, mėgsta atsikirst. Virintas greičiausiai būtų ir ant sauso pračiuožęs.

Ir šiaip treniruotės šiais laikais tikrai įperkamos, minimaliai pamandravot gal ir galima, bet gatvėje limitų linkiu nebeieškot ;)


  • 0

#89 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2016 kovo 12 - 23:27

Net nupurte pamacius pirmaja nuotrauka :-(
Gerai kad nepabijojai ir papasakojai viska kaip buvo, is tokiu postu gali pasimokyti daugelis, ar bent jau rimciau susimastyti. Svarbiausia suprasti ir pripazinti savo klaidas, ir ju nebekartot.
Kagi, sekmes "naujame" projekte, tikesimes daugiau nebeteks patirt avariju. Beja, apie saugos iranga nepradejai galvot po tokio ivykio? Gal laikas pereit i sporto lygi ir miestui nusipirkt dyzeli? :-D
  • 0

#90 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2016 kovo 13 - 15:02

Buvo policija užsukus, sustojo, bet nusprendė nelipt iš mašinos ir tiesiog nuvažiavo. Čia jau kai ant tralo mašiną kėlė. 

 

Vilbc, norėčiau sudedamų lankų, jie visai nebrangūs ir galima legaliai važinėt, o pilnus tik tuo atveju jei rimtai sportuot su ja galėsiu ateityje. Šiai dienai su viešuoju važinėju, kai reikia pasiskolinu mašiną. Nėra tokio didelio poreikio mašinai, kuri tik iš a į b galėtų gabent :D 


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#91 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2016 birželio 03 - 18:03

Na pabandysiu atsiminti nuo pirmojo pranešimo apie naują 323ti.
 
Bandžiau užkurt esamą variklį kadangi nebuvo užsikirtęs ir starteris suko, tačiau kibirkšties rasti nepavyko. Keičiau visus galimus komponentus nuo savo sveiko variklio (holus, ecu, babinas), bet pasidaviau kai pamatavau kompresiją - 0,1,0. Ketvirto cilindro matuot net nenorėjau, tuo labiau, kad žvakės vietose buvo pilna vandens, kaip ir visas variklis per visus galus antifryzu apibėgęs. Neturėjau libiotkės ir visą variklį pradėjau išrinkinėti padaliam. Mano nuostabai galva buvo sveika, ko negalėjau pasakyt apie vieną iš stumoklių. 
 
Er8Yunrl.jpg
3tG9NUNl.jpg
kfRK7HWl.jpg
 
Gilintis nenorėjau, tad visą bloką su dėžę išmečiau į duobę :D Indėklai atrodė padėvėti, bet abejoju ar tai varikliui buvo lemiantis faktorius. 
 
 
 
Išmetus viską kas nereikalinga prasidėjo konvertavimas į manualą ir paruošimas naujam varikliui. Perdėta EWS (gamyklinis imobilaizeris, kurį sudaro du blokeliai, užkūrimo spynelės žiedas ir rakte esanti tabletė), perdėtas manualo pedal boxas ir tam pritaikytos plasmasės, pravestos šlangos ir vamzdukai sankabos cilindriukui, išoperuotos dar kelios smulkmenos. 
 
 
erh9ZgOl.jpg
 
Vienintelis neišspręstas klausimas buvo ar nereikės gimdyti kažko su elektra norint užkurti ir turėti veikiančias atbulinio šviesas bei parkingus, kadangi skiriasi variklių pravodkė automatų nuo mechanų, o man visas komplektas mechano. Teoriškai turi būt viskas ok, bet dėl atsargumo iki variklio ir dėžės įkėlimo pasilikau automato shifterio pravodkę. 
 
Pagrindinį cilindriuką su pusle reikia nuimti konvertuojant į manulą, tad nusprendžiau pasidaryti pilną BBK (Big brake kit). Nupirkau E46 330 priekinius stabdžius, kurie iš esmės tokie pat kaip e36 m3 ir į galą nuo e32 735, kurio suportai identiški e30 m3. Gale irgi norėjau nuo 330, bet be adapterių, kurių niekas nenori daryt, jie netiktų. Kad nebūtu minkštas pedalas, paėmiau e34 pagrindinį cilindriuką ir nuvežiau klubiečiui Tadui perrinkti, taip pat nusipirkau 280 laipsnių virimo stabdžių skysčio.
 
13313859_10206058786180050_1266410189_o.
 
13334763_10206058762099448_1081708179_o.
 
d33b2140-4883-45d5-bb82-c3709c624a71.jpg
 
13389207_10206058761939444_1388525182_o.
 
Kadangi ant didelių stabdžių mažiausi tinkami ratai R17, teko susirast tokius. Už juokingą sumą pasiėmiau BMW MOTORSPORT R17 ratlankius, kurie originaliai eina ant e36 m3. Priekyje apmoviau Michelin PS3 225/45, o gale KUMHO ECTA 235/40
 
1%201%20of%201-2.jpg
 
Nuardžiau visą priekį, apsidžiaugiau, kad telikas (rėmas) buvo privirintas originaliais taškais prie landžeronų, kas reiškia, kad mašina niekados nebuvo daužta ar ardytas jos priekis. 
 
2016-04-27%2015.33.46.jpg
 
Variklį įkraut nebuvo daug dramos, viskas paprastai į tvarkingai susidėjo į savo vietas ir mašina užsikūrė. Vienintelė kliurka nuo automato buvo deganti dėžės lemputė skydelyje, kurios lemputė neužilgo buvo išsukta.
 
2016-05-13%2012.18.54-1.jpg
 
Prie to pačios įdėtas shortshiftas, nuo BMW Z3 2.8. Pavaros dabar super trumpos ir tikslios. (dešiniausias foto, dėl ilgesnio štoko nuo bumbulo sutrumpėja petis, vidurinis stock e36, o kairys nuo e39 kiaulės šiaip random)
 
13351230_10206058786140049_1731770389_o.
 
Mašina užsikūrė iš pirmo pasukimo ir motoras dirbo tvarkingai. Surinkau visą saloną, surinkau ir suvedžiau priekį. Prieš surenkant prieky nuvežiau perdažyti ūsą (20e su paruošimu :D ), kadangi jis neadekvačiai visam likusiam kėbului, buvo išmušinėtas akmenukų. Taip pat išlupau AC (-35kg), kadangi laikau tai bereikalingu svoriu, o ir taip mašiną turi stoglangį, kuris yra +8kg mašinos viršuje.
 
2016-04-27%2012.11.39-1.jpg
 
2016-05-05%2017.04.27.jpg
 
Įdėjau tą patį radiatorių, kuris atrodė kaip naujas. Bandžiau orint pasirodo kiauras :D teko dėt kitą.   
 
Daugiausia nervų pareikalavo stabdžiai. Bandant orinti skystis neatėjo į galą, tad pradėjau ieškoti kur bėdos. Pagrindinio cilindriuko tikrinti net nesivarginau, nes ji vežiau perinkti naujais viduriais (nežinojau geras ar blogas, tiesiog norėjau apsidrausti). Nusukau šlangutes gale, nebėga vistiek, vadinasi su suportais viskas ok. Atsisukau ABS vamzdukus, ten irgi neina. Pasikeičiau abs bloką nuo senos mašinos, vėl tas pats. Galiausiai pagalvoju pažėt cilindriuką ir viskas pasidarė aišku, iš jo niekas neateina į galą. Sekančią dieną pasiėmiau 4 naudotus cilindriukus iš vieno žmogaus ir iš jų susiradau veikiantį. Stabdžiai nusiorino kuo puikiausiai, tačiau problemos vistiek nesibaigė. Mašina važiuojant gan smarkiai stabdosi. Suportai pirkti nuo skirtingų mašinų ir sutepti, tad nesinorėjo tikėti, kad visų stumokliai staiga užkepė. Pasidėjau seną ir nepanaudotą perinktą cilindriuką ir pasimatė skirtumai, į kuriuos neatkreipiau dėmesį :D naujo cilindriuko štokas ilgesnis, todėl įstačius į standartinę puslę jie automatiškai užsispaudžia. Išsukau cilindriuką iš mašinos, tiek, kad pralaisvėtų ir akūrat, mašina laisvai juda. Teko vargais negalais jį ištraukti neatjungiant nuo sistemos ir su bulgarke patrumpinti štoką keliais mm. 
 
13351100_10206058761859442_863763309_o.j
 
Ar problemos tuo baigės? Nevisai. Naudotas cilindriukas pasirodė netobulas. Nors ir jį prieš dėdamas bench bleed'inau, o įdėjus nuorinau mašiną iki galo, pedalas liko laiptuotas t.y užsipumpuojantis kuo dažniau spaudai. Vadinasi jį vistiek reikės keisti. Geros žinios, kad mano pirmas, tadas1991, perinktas cilindrukas yra geras, tiesiog dėl to, kad jis buvo nusispaudęs, skystis normaliai nevaikščiojo ir niekas nėjo iki galo.
 
Išėmiau automato reduktorių ir saviškiui LSD pakeitęs išplyšusį sailentbloką, bei perpylęs tepalus įstačiau jį į naują. Nežinau kaip žmonėms užtenka noro prieš varžybas keistis reduktorius su skirtingais perdavimais. Man tai buvo baisiai varginantis visos dienos darbas, kadangi priėimas yra toli gražu netobulas ir jėgos pavartoti reikia daug.
 
Pasikeičiau amortizatorius. Pradžioje galvojau likti prie senųjų, tačiau jie buvo senos kartos, jau šiek tiek pavargę. Už didmeninę kainą nusipirkau naujus Bilsten B8 ir suporavau juos su savo senosiom Eibach spyruoklėm. 
 
13334733_10206058761899443_1596556538_o.
 
13313396_10206058762019446_1621452636_o.
 
Sekančią dieną variau į technikinę. Praėjo savo eiga, prisikabino tik, kad zonda bloga ir reiktu pasikeist, bet į pastabas neįrašė. Tačiau zonda nėra bloga, tiesiog mašinoje žymiai daugiau kw nei deklaruojama :) Mašina sėkmingai priregistruota ir jau eksplotuojama. 
 
Pasitvarkyti liko tik kelias kosmetines, mažas technines smulkmenas ir kai netingėsiu, reikės cilindriuką stabdžių kitą įsidėt, irgi su laiku. 
 
Fotkių iš darbų daug nebuvo, nes sugedo pagrindinė telefono kamera ir skubėjau viską surinkti iškart po bakalauro darbo pridavimo. Darbų ir visokių smulkmenų buvo ir daugiau, tiesiog viskas pasimiršta per laiką. :)
 
Dabar atrodo taip:
 
1%202%20of%202.jpg
 
1%201%20of%202.jpg
 
1%201%20of%201.jpg
 
Greitu metu bus tobulinama šiek tiek važiuoklė, dedami neplaukiojantys šarnyrai ir ekcentriniai sailentblokai. Lyginant su paskutiniu compactu atsiradę skirtumai - su katalizatorium išmetimas dirba sodriau ir kur kas gražiau. Stabdžiai mirtini, ko senam labai trūko. Su bilsteinais neapsakomai gerai ant kelio stovi, bėgius mėtyt daug smagiau ir pagaliau mašina jaučiasi kaip šiuolaikinis hot hatchas :)

  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#92 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2016 rugsėjo 18 - 14:58

Feedback'o su šita tema per daug ir nesulaukiu ir nesiruošiau jos naujinti, bet kadangi keli žmonės to paprašė ir prabėgo visa vasara, galima pažiūrėt kas įvyko su kasete :)
 
1%202%20of%204.jpg
 
Paskutiniai planai temoje buvo ekcentriniai sailentblokai ir neplaukiojantys šarnyrai, ilgai netrukus juos ir susidėjau, viskas ok mašina pasidarė dar smagiau ir tiksliau valdoma. Tačiau man kilo įtarimas, kad ji nėra tokia pat greita kaip senajame kėbule. Pasimatavau 100-200kmh laiką tam pačiam kelyje, kur ir kelis kart matavau senojo laikus. Laikas pakilo nuo 13s iki 15s, kas yra gan didelis skirtumas lyg praradus 20-30kw. Nuo tada ir prasidėjo šamanizmai.
 
1%204%20of%204.jpg
 
Pirma galvojau, kad užsikimšęs katalizatorius. Nuvežiau į emp, išpjovė kataliką, pasirodo jis dar puikios būklės, anyway sumokėjo tikrai gerai (92e) ir vietoj jo įstatė sukurinį rezonatorių. Kaip ir reikėjo tikėtis, niekas nuo to nepasikeitė, tik garsas tapo šiek tiek malonesnis.
 
F2AFBAF4-8207-4BC1-AA2C-A2A6301066C8.jpg
D0430F96-6309-42F1-8CBD-0F757C165E26.jpg
 
Vėliau galvojau, kad bus dėl padidėjusios rotacinės masės - didesnių stabdžių ir ratų. Tad pabandžiau tą patį testą su 15 šėrimo ratais gale, vistiek tas pats.Tada pradėjau tikrinti sensorius visus, jungiausi ant diagnostikos. Viskas kaip ir gerai, tik vanosas užstrigęs, bet jis niekados normaliai ir neveikė. Ties čia istorija, kuriam laikui ir pasibaigė, nes tiesiog už**so užsiimti šamanizmais.
 
Nusipirkau priekinę rasporkę, efektas nebuvo diena ir naktis, bet pasitikėjimo posūkiuose atsirado daugiau. 
 
CDA17EA4-0AC3-407E-B6FD-4AAFB17572C1.jpg
 
Pirkau ir galinę rasporkę, tačiau jos taip ir neįsidėjau. Protingesni už mane žmonės patikino, kad kol nėra amortiko su spyruokle vienoje vietoje, iš jos gale naudos bus 0. Sekančią dieną atsikračiau už tiek pat, kiek už ją mokėjau.
 
 
Tam laikui jau užteko modifikacijų ir pagaliau pradėjau kažkur su ja važiuoti. Apsilankiau 205 meet'e. Trasoje mašina nenuvylė, nebent gerai veikiančio rankinio stabdžio trūko. Puikiai laikiausi prieš kovinius bolidus su semi-slikais, tačiau paskutinį ir įskaitinį važiavimą padariau klaidą ir iškritau iš varžybų :)
 
20C8ED40-FAFF-4ADE-B3B4-01C01A46A6B3.jpg
 
 
 
Vėliau nuvykau į dragus Gaižiūnų poligone. Šiaip nesu tokių varžybų mėgėjas, bet kadangi šiame renginyje buvo klasė atskirai gatviniams atmosferikams, nusprendžiau pabandyti. Sekėsi neįtikėtinai gerai, žinant, kad mano mašina netraukia taip kaip turi. Neskaitant visokių nevalinančių spuogų, pavyko nubausti Audi S4 250kw awd, Chrysler universalą 300c su 5,7 hemi varikliu, 3l pribombintą opel vectrą, BMW 330i su draginiais slikais ir galiausiai 1 vietą atidaviau BMW E46 M3 su swapintu V8 210kw varikliu ir žinoma draginiais slikais (kurie pagal viską nelegalus). Parsivežiau antros vietos medalį, tačiau daugiau į tokius renginius važiuot nesinori, nes tiesiog, neįdomu :)
 
A31D0B71-D496-47C5-8147-498979974EC6.jpg
8A478BB1-F0C7-45A8-AA6B-9365F46860E8.jpg
 
Galiausiai prisitryniau į Fast Lapo trefkę ir pabandžiau kaip compactas važiuoja Nemuno žiede. Kadangi 2m jame nebuvau ir nė kart nevažiavau su tiek šikanų, reikėjo prisimint ir įprast prie trasos ir tuo pačiu prie mašinos. Labiausiai nepadėjo tai, kad važiavimai buvo kas 30min atskirai street ir pro klasėm, bet gavosi, kad dėl visokių debilizmų vietoj 6 ar 7 street sesijų, nemuno žiedas padarė tik 3 - 2 su debilišku NŽ šikanu ir vieną su normaliu fast lap šikanu prieš šakius. 
 
1%201%20of%201_1.jpg
 
Anyway. Buvau tikrai patenkintas stabdžiais ir amortikų darbu, norėtusi tik priekio lingavimą dar šiek tiek sumažinti. Dabartinis reduktorius perdavimas pasirodė visai netikęs. Visuose šikanuose trūksta trumpesnio 3 bėgio, o antro mesti neapsimoka. kylant į kalną už makuškės 3 bėgiu pasiekiu ribotuvą, o 4 bėgiu per mažai apsukų. Tačiau labiau už viską trūko sukibimo galui ir stabilumo važiuojant dideliu greičiu. Leidžiantis nuo stadionio link ąžuolo pastoviai kovodavau su galu, o stabdant prieš starto finišo šikaną negalėdavau stabdyti visiškai tiesia liniją, tad paspaudus stabdį ant 180 galas visada pajudėdavo. Tad sekančiam sezonui būtinai imsiu Michelin Pilot Cup 2 padangas, nežinau kodėl, bet Lietuvoje jos pigesnės už Toyo 888.
 
Per tris važiavimus nepavyko pasiekt tikrai stabilaus važiavimo ir geriausias laikas - 1:36,1. Potencialo buvo dar 1.5-2s , bet oh well, baigės važiavimai ir ,kaip grįžęs pamačiau, galiniai diskai su kaladėlėmis :D
 
Onboard 
 
Kuomet keičiau priekines kalades ir galinius diskus su kaladėm pamačiau, kad pas mane žemiau įsiurbimo kolektoriaus viskas maudosi tepaluose, nusprendžiau, kad tepalo separatorius neatlaikė spaudimo ir užsikimšo. Kadangi pas mane stovi pritaikytas įsiurbimo kolektorius, o separatorius ir visa tepalo ventiliavimo sistema stovi po juo, pats kišti rankų nedrįsau. Susitariau su nagingu bmw mechaniku, kad išspręstu tą problemą. Prie to pačio, kad perrinktu mano niekad netvarkytą VANOS kintamo įsiurbimo velnėlio fazių sistemą ir pergręžtų priekinio stabilizatoriaus tvirtinimo taškus, kad šis pasidarytu kur kas standesnis.
 
Vietoj standartinės ir ligotos tepalo ventiliavimo sistemos atsirado oil catch canas. Visa ventiliavimo kanalai buvo užglušinti, tad įkaitę garai nebegrįš atgal į įsiurbimą, ko pasekoje turėtų būti geresnis mišinys ir atitinkamai keli papildomi arkliai. Iš alsuoklio viskas einą į catch can'ą , garuoja per filtriuką ir sugrįžta į karterį per nutiestą šlangą į tepalo matuoklę. WIN WIN
 
14316994_1190970567640372_34185546356917
 
Tačiau pati įdomiausi dalis buvo su VANOS. Ilgą laiką, galvojau, kad neveikiantis VANOS pas mane reiškia, jog aš tiesiog prarandu niutonus ant žemų apsukų, kadangi 1200-5000rpm ruože įsiurbimo velenėlis nėra verčiamas ir nesiankstina degimas, o aukštoms apsukoms tai neturi jokios įtakos. Klydau. Vanos pas mane užstrigo, kas reiškia, kad velenėlis yra tiesiog užstrigęs vienoje tarpinėje pozicijoje. Ant žemų apsukų jis pakanakmai neatsiverčia, o ant aukštų nesugrįžta į savo pradinę poziciją. Galutnis rezultatas toks, kad dabar mašina vėl važiuoja taip kaip priklauso ir skirtumas jaučiasi tiek ant žemų, tiek ant aukštų. 
 
Sekantys planai toliau keliauti prie arklių kėlimo. Užsakinėsiu long tube headerius, ieškosiu tinkamo bakelio į galą ir viską surinkęs vešiu gamint 2x50mm x-pipe išmetimo su dviem rezonatoriais viduryje.
  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#93 PatsSauDievas

PatsSauDievas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 350
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 504 GL

Parašyta 2016 rugsėjo 19 - 19:08

Tokius postus skaityt vienodai įdomu, kaip vaikystėj pasakos prieš miegą :) Nesustok!


  • 0

#94 smiriusz

smiriusz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 970
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:BMW E60, Peugeot 308. Ex. Peugeot 407 SW.

Parašyta 2016 rugsėjo 19 - 19:12

Man irgi įdomūs visokie tokie projektai. Visada skaitau.


  • 0

#95 zhy

zhy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 168
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:106 kibir vibir GTI

Parašyta 2016 rugsėjo 19 - 19:37

Simai, smagu, kad atnaujini temą. Keep up the good work :)


  • 0
NT pardavimai Kaune. Profesionaliai, draugiškai, sąžiningai.
+370 605 66239

#96 frostas

frostas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.111
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:f48 verso s

Parašyta 2016 rugsėjo 19 - 19:43

+
  • 0
baltukas Yeti, 2014m. gimimo

#97 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.531
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2016 rugsėjo 19 - 20:51

Nu jo, gerai sukiesi. Būtinai parašyk dar. :)
  • 0

thumb.png


#98 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 rugsėjo 19 - 21:10

more more!


  • 0

#99 Simas306

Simas306
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 297
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:BMW e36/5 323Ti

Parašyta 2016 rugsėjo 29 - 11:37

Žaisliukai atkeliavo

 

14407809_10206848688567116_1445957699_o.


  • 0

1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project

2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily

 

Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6 474095.png


When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!


#100 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2016 rugsėjo 29 - 11:44

Baltas pavydas is mano puses  :good:  o termoizoliacine medziaga vyniosi? 


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0