2017 sezonas prasidėjo anksčiau nei planuota!
Pirmadienį nusprendžiau parduoti civicą ir tikėjausi, kad jį per mėnesį nupirks, o bet tačiau, gavosi, kad jau sekančią dieną atvažiavo Ukrainiečiai ir po kelias minutes trukusios apžiūros ją nupirko
)
Civicas ištvėrė sunkų žiemos sezoną. Mašinos nė kart neploviau, nesiurbiau, duobių neapvažinėjau ir bendrai nelabai man ta mašina rūpėjo. Teko tvarkyt išmetimą, kuris lūžo per pusę per vieną iš ruklos poligonų drožimų, pakeičiau tepalus ir investicijos tuo ir baigėsi
Važiuoklė pradėjo bildėt, plastmasės lūžt, stabdyt tik ant kažkurių kelių ratų, bet vistiek nusprendžiau ne tik sudalyvaut 205 žiemos meet'e, bet ir pravažiuot aerodrome. Priešininkų bolidai ar tiesiog normalios tvarkingos mašinos optimistiškai nenuteikė, tačiau kažkokiu mistiniu būdu sugebėjau atvažiuot pirmas ir dar su pakankamu pranašumu
Gana apie civicą, kurio net nebėra!
Artėjant sezonui truputi apsipirkau
Svarbiausia, nugriebtas anksčiau minėtas Vortech V-1 E36 kit;as, kurio, deja ši sezoną tikriausiai paleist nespėsiu. Noriu daryt gerai ir tik vieną kartą, o tai kainuoja. Maitinsis and kukurūzų E85, programuojamas kompas VEMS ir visi kiti fancy shmancy dalykai, kad viskas veiktų, o galią būtų galima padėt ant žemės ir kad šita skarbonkė važiuotų kaip Ferrari
Vieną iš šių dalių pasiėmiau vien dėl geros kainos. 6 bėgių dėžė iš ~60k km bėgusio 2009 BMW 130i. Su dabartine galia 6 bėgio man neprireiks, tad patausosiu ją iki kada statysiu kompresorių.
Sekantis pirkinys BMW 530d AC ventiliatorius, kuris atsidurs vietoj termomovos. Priežastis paprasta, termomova sukasi nuo variklio, o tai vogia galią (man mašiną programavęs žmogus, pasakojo, kad vienam E36 325i tokiu būdu sugražino 10-11ag ant stendo). Tad pereisiu prie elementarios technologijos, kurią patys pradėjo BMW naudot visuose modeliuose nuo 2000m.
Reduktorius. Jau nuo tada kai nusipirkau LSD, žinojau, kad vienas iš dviejų diskelių eina į pabaigą, kas reiškia mažėjantį kabinimą. Taip pat dabartinis perdavimas 3,07 yra gerokai per ilgas (Greičiai prie 7,2k 1 - 66, 2 110, 3 167 4 226, 5 272kmh). Atsižvelgdamas į tai, kad dėsiu kompresorių, pasirinkau kompromisinį variantą ir nusipirkau 3,46 porą (1 58, 2 100, 3 150, 4 200, 5 251) , kuris bus pakankamai trumpas su dabartiniu varikliu ir neturės per daug jėgos pastoviai nusukinėt ratus išaugus galiai.
Reduktorių išlupau ir nuvežiau tam pačiam žmogui, kuris rinko man variklį. Be poros keitimo, man taip pat perdarė visiškai išsidėvėjusį LSD iš 2 diskų į 4 diskų konfiguraciją, t.y vietoj standarte 25% 80NM (pas mane tiek jau senai nebebuvo
) į 40% 200NM. Kas reiškia, kad blokuos ir nenusuks vieno rato iš esmės visom sąlygom, tai ypač svarbu pereinant prie didesnių ratų, kibesnių gumų ir važiuojant lėtais posūkiais.
Prie važiuoklės irgi žadu prisiliesti. Nupirktos M3 EVO ekcentrinės amortikų atramos, sudėjus jas atvirkščiai gaunasi ~ -3 camberio ratui. Mano dabartinės priekinės vasarinės padangos turi visiškai nudėvėtus kraštus nuo nemuno žiedo ir visų kitų linksmų važinėjimų. Su šiuo modu turėsiu daugiau sukibimo priekyje ir aišku tolygiau dėvinčias padangas.
Nusipirkau apatinį x formos statramstį, kurį gamykliškai naudojo sportinė E36 M3 LTW versija, bei e36 kabrioletai. Ji pagal visų naudojančių liaupsius turėtų smarkiai pagyvinti priekį. Nuotrauka iš internetų, kadangi pačio xbrace dar neatsiėmiau.
Kalbant apie padangas, neskubėdamas ieškojau geriausių naudotų pasiūlymų. Prieš mėnesį nusipirkau 2x 2016m modelio minimaliai dėvėtas, bet vis dar 8mm Michelin PS4 padangas (Šiuo metu geriausios performance vasarinės padangos ant šlapio), jas mausiu ant galo. Vakar gavau ypač retas tarp naudotų ir tokių išmatavimų (225/45/17) nenudėvėtas Michelin Pilot Super Sport 2015m (geriausios iš gatvinių ant sauso, tiesa iki kovo mėn, tada išeis jų pakaitalas ps4s). Sutaupyti 400e, kuriuos papildomai turėčiau išleist tokiom pat naujoms 4 padangoms
Kaip ir planavau įsygijau krėslą. Smarkiai pataupiau ir nusipirkau Recaro pole/Bride Zeta kopiją. Gana laikytis už vairo ir slidinėt ant taburetės.
Iš visų išvardintų dalykų, mašinoje įsidėjau tik atnaujintą reduktoriu ir jau džiaugiuosi sezono pradžia. Trumpesnis ir kibesnis reduktorius aiškiai jaučiasi. Nors mašina bėgėjasi panašiai kaip ir seniau, bet traukos įspūdis žymiai didesnis, 3 4 bėgiu jau neatrodo, kad jais važiuoji amžinai
Dėl blokavimo supras tik tie, kas turėjo rwd su standartiniu lsd, bet nuo dabar nėra jokios abejonės, kad sukabins ratus, kas suteikia gerokai daugiau pasitikėjimo ir norint leidžia lengviau vizginti uodegą.
Tai tiek šiam kartui
Greitu metu bus dedami visi likę dalykai ir ypač laukiu vasarinių padangų sezono. Važinėt su medinėm šipuotom žieminėm nėra malonu, kai sąlygos jau leidžia naudoti vasarines
Šį pranešimą redagavo Simas306: 2017 kovo 01 - 23:20