zhy' P106 gaivinimas
#41
Parašyta 2017 liepos 01 - 10:38
Kiek reikia stumokliukui pajudeti kad spaustu kaladeles 0,5-1 mm? Ishradinejat NASA technologijas dviracio gamybai su kuriuo I darba ish darbo vazinesit.
Nori sporto? Lengvink kebula, ishmesk visa shuda ish kibiro. Bus didesnis efektas nei armuoti zarneles.
Nepykit neishmiegojau.
P.s. nusivezkit zarneles I habsa flex ar domingos prekyba padarys jums termoplastines armuotas super kosmines zarneles nuo kuriu stabdyti prades kaip F-1 bolidas.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#42
Parašyta 2017 liepos 01 - 11:46
Teisingai Kokonas sako. Armuotos šlangelės irgi atėjusios iš p106 gaminimo laiko, kai gamyklynės stab. šalngos pūsdavosi kaip balionai ypač gerai skysčiui užkaitus. Dabar tam pačiam p106 manau gali nusipirkt normalias "gumines" šlangutes. Nors visai jos neguminės - viduj ten eina tas pats metalo tinklas, kevlaras ar nailonas, o guma viršuj tam, kad geležinis tinklas neprarudytų ir neprapūstų šlangos toj vietoj.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#43
Parašyta 2017 liepos 01 - 12:27
Teisingai Kokonas sako. Armuotos šlangelės irgi atėjusios iš p106 gaminimo laiko, kai gamyklynės stab. šalngos pūsdavosi kaip balionai ypač gerai skysčiui užkaitus. Dabar tam pačiam p106 manau gali nusipirkt normalias "gumines" šlangutes. Nors visai jos neguminės - viduj ten eina tas pats metalo tinklas, kevlaras ar nailonas, o guma viršuj tam, kad geležinis tinklas neprarudytų ir neprapūstų šlangos toj vietoj.
Manau, kad dauguma važinėjančių 106 dar tas gamyklines, greičiausiai Hutchinson arba Freudenberg žarneles, vis dar ir turi
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#44
Parašyta 2017 liepos 01 - 18:18
rytoj Diesel animals Kaune rengia Dyno day ne tik dyzeliams
Lėksiu prasukt.
Motoras standartinis generuoja 80kw, bet dabar su ilgesnių fazių velenais, dar viena mini modifikacija - 3,5bar kuro slėgio reguliatorius.
ECU (deja) standartinis, išmetimas (deja) standartinis (tik be CAT'o), oro paėmimas - pipercross filtras standartinėj dėžėj.
Spėjam kiek kw ir nm?
+370 605 66239
#45
Parašyta 2017 liepos 01 - 18:30
#46
Parašyta 2017 liepos 01 - 18:39
Tai į eilę stok nuo pačio ankščiausio ryto, nes norinčių bus labai daug manau ypač kai ora šūdinas ir mažuma Lietuvos kurortuos ilsis
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#47
Parašyta 2017 liepos 04 - 18:55
Rezultatai:
reziume: 93kw ir 146nm.
Įdomu kokie rezultatai būtų su normaliu išmetimu ir ECU map'u.
Dar įdomu tai, kad sukta buvo ne iki redline (7500rpm), o iki 7100, nes panašu, kad diesel animals darbuotojas ant tachometro pamatė raudoną ribą tieks 7200, tai ir atleido.
Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 liepos 04 - 19:00
+370 605 66239
#48
Parašyta 2017 liepos 08 - 01:40
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#49
Parašyta 2017 liepos 08 - 07:48
Kokonai, variklis gi pakeistas ir dar kai kas.
Paskaitinėk aukščiau.
Paskutiniai atlikti darbai - galinio tilto restauravimas. Išleidau nemažai pinigų, norėjau, kad pigiau, o gavosi - "skūpas moka du kart".
Čia taip gaunasi kai nori sutaupyt:
Bet rezultate sumoki du kart. Literally.
Taigi, galiausiai turiu Meharyje restauruotą savo galinį tiltą - pakeisti guoliai, sailenblokai, pakeisti stabilizatoriaus tvirtinimo varžtai. Aukštis liko toks koks buvo prieš tai.
Va galinio stabilizatoriaus tvirtinimas tai išties įdomus prancūzų inžinierių sprendimas.
Originalus 24mm storio galinis stabilizatorius tvirinasi dviem (2!) 8mm varžtais
Iš kurių vienas (savaime suprantama) dažnai lūžta.
Tai varžtai pakeisti 10mm skersmens.
Taip pat nusipirkau Eibach Pro Kit (-20mm) spyruokles, kurios turėjo pakeisti buvusias Apex (-50mm), bei nupirkti KYB Excel-G dujiniai amortizatoriai.
Tai vienu kartu buvo restauruotas galinis tiltas, pakeisti visi amortizatoriai ir priekinės spyruoklės.
Rezultatas - WOW.
Priekis truputį pakilo, automobilis tapo truputį komfortiškesnis (nors iš 106 iš esmės komforto nereik tikėtis, ypač iš šito:D), ir nepalyginamai geriau valdomas.
Taip pat pakeisti priekiniai stabdžių diskai su suportais.
Originaliai buvo 247mm aušinami stabdžių diskai priekyje ir 247mm neaušinami gale.
Gale pakeistos kaladėlės ir stabdžių reguliatorius, priekyje sudėti 266mm aušinami diskai ir suportai nuo 307 1.4HDI.
266mm diskas už 247mm diską sunkesnis vos 300g, atitinkamai suportas sunkesnis maždaug kilogramu.
Stabdžiai pagerėjo ženkliai.
p.s. 2017 Balandžio mėn darytas video, kuriame bandau 80-120kmh pagreitį.
p.p.s. vakar pasvėriau pežuką ant mechaninių svarstyklių - masė apie 850kg (be galinės sėdynės, atsarginio rato, su lengvučiais 4.7kg/vnt r15 ratlankiais ir su keliais litrais kuro bake)
Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 liepos 08 - 08:28
+370 605 66239
#50
Parašyta 2017 liepos 08 - 17:14
tai ash suprantu kad keista, upgrade padarytas, bet tavishkis ar ne S16? ir pas ji jau standartas 145 Nm prie 5200 rpm. O ce kiek padares gyvesni ir tai vos stock pasiekei? ar kazhkur ash kiauras?
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#51
Parašyta 2017 liepos 08 - 18:02
maniškis buvo GTI -TU5J4. 87kw standarte ir 145nm.
Bet variklis dabar kitas - TU5JP4 standarte turintis 80kw ir balažino kiek nm.
Dabar šitas TU5JP4 išvysto 93kw ir 145nm, bet neprogramuotas dar. Net wideband nebuvo pajungtas.
Su keliais išmetimo modais ir programavimu anglai nesunkiai atsuka ant dyno 105kw.
+370 605 66239
#52
Parašyta 2017 liepos 08 - 21:42
a supratau
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#53
Parašyta 2017 liepos 09 - 06:24
Visai neblogi skaičiai.
Šiaip už darbus tai stiprus Like
Kiek stabdžių modas atsiėjo priekiui? Svarstau, kad gal vertėtų man grįšti prie šiek tiek mažesnių stabdžių pas 205.
#54
Parašyta 2017 liepos 09 - 08:33
Ramūnas praktiškai naujus diskus su suportais ir naujom kaladėm pasiūlė už 30eur.
Negalėjau nepirkt
Padarom susitikimą kada nors Kaune, noriu tavo 205 pamatyt
+370 605 66239
#55
Parašyta 2017 liepos 09 - 13:52
Nelabai ten yra į ką žiūrėti bet galime galime
#56
Parašyta 2017 rugpjūčio 21 - 10:13
+370 605 66239
#57
Parašyta 2017 rugpjūčio 29 - 06:46
Pradėjau važiuot lėtuminius slalomus, pirmadieniais nemuno žiede KTK organizuoja slalomo treniruotes, tai patogiai sau po darbo (arba tarp darbų) nulekiu prasilėkt.
Po truputį priprantu prie Kibir Vibir valdymo, pradedu galvot apie tolimesnį tobulinimą.
KTK rengiamose treniruotėse dalyviai į klases neskirstomi. FWD, AWD, RWD važiuoja krūvoj, gyvoj eilėj.
Paskutinėj treniruotėj kuoliukų nevarčiau, važiuoti gan sekėsi, įvažiavau 8-tą laiką tarp 25 dalyvių, esu patenkintas.
Beje, važiuoju su standartinėm padangom, semi slick'ų nesu turėjęs, bet vis labiau noriu:)
Šį pranešimą redagavo zhy: 2017 rugpjūčio 29 - 06:47
+370 605 66239
#58
Parašyta 2017 rugpjūčio 29 - 10:40
Užrašas galiniame šoniniame lange kaip tikro pežisto
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#59
Parašyta 2017 rugpjūčio 29 - 14:57
O kas yra tikras pežistas?
+370 605 66239
#60
Parašyta 2017 rugpjūčio 29 - 15:13
Bandantis parduoti savo Peugeot markės automobilį
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0