Peršokti prie turinio


Nuotrauka

sunkiai kuriasi

406

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 129

#101 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2015 lapkričio 01 - 21:02

pabandysiu butinai, pasidalinsiu info. 

patikrinau.

200 proc pritariu Ramus atsiliepimui apie zibinta. Ir dar man i akis sake, kad tikrino ar sponke nenusukta ir tt. o padare blogiau nei priduodant masina

Teisybe yra tokia, kad mietku niekaip neina isstatyt. Pastacius apatine, virsutines net skyles nesimato: t.y. stovi per du dirzo dantis pasuktas i prieki virsutinis skyvas. Permeciau dirza per du dantis, atsistojo viskas graziai ant mietku kaip priklauso (netgi tie trys varztai graziai per viduri sustojo kai itempiau dirza), bet sukant raktu velena susitinka stumokliai su voztuvais (neina prasukt ranka, kietai atsiremia). Teko atstatyt i ta durna padeti, gerai kad del visa ko buvau pasizymejes.

logiskai iseina, kad ant velenelio neteisingai skyvukas uzdetas. klausimas kaip ji uzdet teisingai. nedrysau nuiminet to skyvo, kad visai nepaleisciau velenelio. google paveiksleliuose lyg tai rodo , kad sponke dedasi, tai lyg tai tik ja surast uztektu, bet gal blogai suprantu. Gal variantas nusiimt dangteli ir pagal grandines zvaigzdute bandyt pastatyti?

idomu kaip tas motoras isvis uzsiveda. taip iseina, kad kompui virsutinio velenelio signalo frontas sutampantis su alkuninio veleno visai nereikalingas, tik pasitikrina ar yra tuo metu ir tiek, nes ta metaline zvaigzdes dalis prie daviklio pakankamai ilgai buna


  • 0

#102 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2015 lapkričio 01 - 21:12

sponke yra atlieta ant skyvuko berods..tai jos niekur nesurasi..siaip jei reikia turiu ir skyvuka ir gerus abu velenelius.jei ka i pm, arba suktelk, tel parase..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#103 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2015 lapkričio 02 - 08:53

sponke yra atlieta ant skyvuko berods..tai jos niekur nesurasi..siaip jei reikia turiu ir skyvuka ir gerus abu velenelius.jei ka i pm, arba suktelk, tel parase..

 nu jo kiek daugiau paguglinus pamaciau kazka panasaus, kad skyve yra  ispjova, o velenelyje "sponke" islieta


  • 0

#104 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 02 - 10:55

Nebus taip, kad prašokus grandinė arba prasukta vieno arba kito velenėlio žvaigždutė ir vienas velenėlis OK, o kitas truputį peršokęs ir remiasi ?

 

Dėl diržo atitikimo žymėms - o ką sakiau? :)

 

Pats praeitą savaitę irgi vienam senam varikliukui neteisingai uždėtą diržą radau. Bandyta gaudyti pasukant skriemuliukus ant stebulių kiek leidžia skylės, bet iš ten kompensuojasi ne visas dantis, o gal tik pusė, tai perdėjus kaip priklauso - varikliui atsirado trauka, susitvarkė laisva eiga. Su užvedimu problemų ten daug nebuvo, nes senas 1,6 16V benzas, tai velenėliai be daviklio ir sinchonizacijos kaip dalyko net nėra.

O planuose buvo tik atleisti dirželį, nes buvo pertemptas ir karštas labai garsiai verkė.

 

Taip pat, užvakar vienam DW8 varikliui keičiau diržą ir papuolė situacija, kad teko dėt pigesnius guolius. Parazitas Lenkiškas (bet su NSK guoliu, tai dirbs normaliai ir ilgai :) ) ir plastikinės ritinėlio danties matyt nepataikę tiksliai diametro, tai tiek kuro siurblį, tiek velenėlį teko gerokai pasukti ant varžtų vien tam, kad užsimautų diržas šiaip taip, o paskui dar sutempus ir užveržus varžtai aišku buvo ne per skylių vidurius, bet kaiščiai sulenda tip top, tai ir nesukam galvų - variklis kuriasi iš pusės apsisukimo, dirba puikiai, pravažiavau naktį 250km :)

 

Var ir teisinkim meistrus, kurie tų sureguliavimo varžtelių net neatsileidžia ir šitiem varikliam dirželius keičia net be kaiščių, su markeriu žymėdamiesi... Paskui kažkodėl netraukia, kuro daug ryja, sunkiai kuriasi ir t.t.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 02 - 10:58

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#105 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2015 lapkričio 02 - 15:06

Nebus taip, kad prašokus grandinė arba prasukta vieno arba kito velenėlio žvaigždutė ir vienas velenėlis OK, o kitas truputį peršokęs ir remiasi ?

 

Dėl diržo atitikimo žymėms - o ką sakiau? :)

 

Pats praeitą savaitę irgi vienam senam varikliukui neteisingai uždėtą diržą radau. Bandyta gaudyti pasukant skriemuliukus ant stebulių kiek leidžia skylės, bet iš ten kompensuojasi ne visas dantis, o gal tik pusė, tai perdėjus kaip priklauso - varikliui atsirado trauka, susitvarkė laisva eiga. Su užvedimu problemų ten daug nebuvo, nes senas 1,6 16V benzas, tai velenėliai be daviklio ir sinchonizacijos kaip dalyko net nėra.

O planuose buvo tik atleisti dirželį, nes buvo pertemptas ir karštas labai garsiai verkė.

 

Taip pat, užvakar vienam DW8 varikliui keičiau diržą ir papuolė situacija, kad teko dėt pigesnius guolius. Parazitas Lenkiškas (bet su NSK guoliu, tai dirbs normaliai ir ilgai :) ) ir plastikinės ritinėlio danties matyt nepataikę tiksliai diametro, tai tiek kuro siurblį, tiek velenėlį teko gerokai pasukti ant varžtų vien tam, kad užsimautų diržas šiaip taip, o paskui dar sutempus ir užveržus varžtai aišku buvo ne per skylių vidurius, bet kaiščiai sulenda tip top, tai ir nesukam galvų - variklis kuriasi iš pusės apsisukimo, dirba puikiai, pravažiavau naktį 250km :)

 

Var ir teisinkim meistrus, kurie tų sureguliavimo varžtelių net neatsileidžia ir šitiem varikliam dirželius keičia net be kaiščių, su markeriu žymėdamiesi... Paskui kažkodėl netraukia, kuro daug ryja, sunkiai kuriasi ir t.t.

tai va buvai teisus del mietku. negalejau patiket is pradziu ir del versijos ir del zibinto ivaizdzio

Man tik keista, kad velenelio daviklis tai ne nuo velenelio signala nuimineja, o nuo tos zvaigzdes, kuri neteisingai stovi. Vat klausimas kodel kompas motora uzveda. 

ir dar kruva neaiskumu. jei ant velenelio yra islieta "sponke" tai kaip imanoma uzdet skyva ne ten (prasukta per du dantis). man toks durnas itarimas,  jei uzdesiu viska kaip priklauso ar uzsives motoras, jei jam ne toj vietoj yra sinchro, gal ne siaip sau zibintas perdejo skyva. juk kai jiems pridaviau tai visos mietkos buvo vietoj ir niekas niekur nesireme

ir dar klausimas ar grandines zvaigzdutes irgi galima prasukt veleneliu atzvilgiu? jei dar ir tos bus pabege...


  • 0

#106 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 02 - 15:13

Tame ir esmė, kad jiems ten kažkaip prasisuka tos žvaigždutės ant pačių velenėlių, ir čia ko gero bėda ir bus. Gyvai nesutikęs, tai bijau ką tikslaus sakyt, bet gal Paulius ir paaiškins, ir gerus velenėlius parduos. Žinau, kad forumiečiui Pofke.Kaunas šitą bėda šiemet jis pats ir tvarkė, bet buvo prasisukę, tik daug stipriau, variklis jau nebedirbo ir berods ir pakelėjus sulankstė/sulaužė...

Gali būti, kad kažką žibintas padirbo ir po to teko perkelti diržą per dantį ar du, kad užsivestų. Jei prieš dirželio keitimą tikrai viskas buvo OK?


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#107 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2015 lapkričio 02 - 16:46

Tame ir esmė, kad jiems ten kažkaip prasisuka tos žvaigždutės ant pačių velenėlių, ir čia ko gero bėda ir bus. Gyvai nesutikęs, tai bijau ką tikslaus sakyt, bet gal Paulius ir paaiškins, ir gerus velenėlius parduos. Žinau, kad forumiečiui Pofke.Kaunas šitą bėda šiemet jis pats ir tvarkė, bet buvo prasisukę, tik daug stipriau, variklis jau nebedirbo ir berods ir pakelėjus sulankstė/sulaužė...

Gali būti, kad kažką žibintas padirbo ir po to teko perkelti diržą per dantį ar du, kad užsivestų. Jei prieš dirželio keitimą tikrai viskas buvo OK?

Istorija tokia: buvo persokes dirzas per pora dantu (apsileides buvau, nepakeiciau laiku dirzo ir visa kita). Viska pakeiciau, tik vandens pompos ne (nu galvojau kam keist gal ten viskas sulankstyta, sulauzyta ir pan). sudejau ant mietku, raktu sukant velena kompresija jautesi, starteriu ledas viskas uzsivede motoras graziai dirbo. kai pakeiciau pompa ir viska vel sudejau ir prasidejo bedos tai uzsiveda tai ne (su starteriu, o ant buksyro uzsivede). netekes vilties nuveziau zibintui. jie alia sutikrino mietkas, patikrino ar "sponke" neprasukta (telefonu sake, viskas ok, niekas neprasukta). tikrino signalus su oscilografu, tipo viskas ledas, bet kompas nemato sinchro. Pakeite kompa ir dingo problema. Patikejau tuo kompo keitimu, nes galvoju nuo daugkartinio akumo atjunginejimo gal suvariau ta kompa. Zibintas siaip voztuvu dangtelio nebuvo nuemes, speju, nes purkstukai nebuvo judinti. Tai turiu vilties, kad su grandines zvaigzdem gerai viskas. nors gal ir ne, dabar jau viskas cia gali buti. gal zibintas kazka primale ir prasuko tas zvaigzdes


Šį pranešimą redagavo ElvisGapo: 2015 lapkričio 02 - 16:58

  • 0

#108 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2015 lapkričio 03 - 14:56

Tame ir esmė, kad jiems ten kažkaip prasisuka tos žvaigždutės ant pačių velenėlių, ir čia ko gero bėda ir bus. Gyvai nesutikęs, tai bijau ką tikslaus sakyt, bet gal Paulius ir paaiškins, ir gerus velenėlius parduos. Žinau, kad forumiečiui Pofke.Kaunas šitą bėda šiemet jis pats ir tvarkė, bet buvo prasisukę, tik daug stipriau, variklis jau nebedirbo ir berods ir pakelėjus sulankstė/sulaužė...

Gali būti, kad kažką žibintas padirbo ir po to teko perkelti diržą per dantį ar du, kad užsivestų. Jei prieš dirželio keitimą tikrai viskas buvo OK?

Jo derinuosi po truputi su Paulium del tu veleneliu. Matyt bus paprasciau juos pakeist. Dar klausimas del kitu dalyku, ar nereiktu pvz pakeisti tuo paciu grandines, salnyko. Gal dar kazka? Dangtelio tarpines turbut.


  • 0

#109 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 03 - 15:22

Tai žinoma. Velenėlį sujudinai - salnyko iškart naujo reikia. Dėl grandinės nežinau, bet ji komplekte su tempėju dar 70-80eur kainuos, tai reikia žiūrėt, ar sena išsitampius ir kaip tempėjas laikosi. O dangteliai jei tarpines turi, tuomet naujų tikrai reikia, jei ne - tuomet bet kuriuo atveju hermetikas. Manau labiausiai galvą suk dėl purkštukų išėmimo dabar :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#110 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2015 lapkričio 03 - 21:04

Tai žinoma. Velenėlį sujudinai - salnyko iškart naujo reikia. Dėl grandinės nežinau, bet ji komplekte su tempėju dar 70-80eur kainuos, tai reikia žiūrėt, ar sena išsitampius ir kaip tempėjas laikosi. O dangteliai jei tarpines turi, tuomet naujų tikrai reikia, jei ne - tuomet bet kuriuo atveju hermetikas. Manau labiausiai galvą suk dėl purkštukų išėmimo dabar :)

jo zinau del purkstuku, bet buvo neseniai isimineti. buvau nuvezes patikrint. tai del to nebus bedu. 

uztai suku galva del kitu dalyku :) ir siaip durnai kad garazo neturiu prie namu, tik i teviske kai gryztu, del to is anksto pasiruost turiu ...


  • 0

#111 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 lapkričio 06 - 21:35

kazin ar sugebesi padaryti,as tavo vietoje atiduociau sita darba motoristui,nes kas ten zino,gal reiks ir atauginti ismalta lizda sponkes velenelyje,ar keisti veleneli,o duju fazes sugebesi sugaudyti veleneliu?ten  du ne 1


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 lapkričio 06 - 21:37

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#112 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2016 vasario 17 - 22:50

siaip taip radau salygu ir nusiteikimo prasiardyt. Vienu zodziu jokiu sponkiu nusuktu, viskas ok. pakeiciau rieboksli , pareguliavau tarpeli velenelio daviklio (buvo per didelis) ir uzdejau viska atgal graziai ant mietku. nesupratau kodel pries tai ant mietku pastacius nejo prasukt veleno, dabar viskas ok, motoras veikia gerai. gaila, kad nespejau per salcius susitvarkyt. ir dar klausimas, ar tik nebusiu biski pertempes dirzo. paziurekit https://youtu.be/fYZEzXoP8qc ar ne taip "groja" dirzas?


  • 0

#113 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2016 vasario 20 - 18:48

siaip taip radau salygu ir nusiteikimo prasiardyt. Vienu zodziu jokiu sponkiu nusuktu, viskas ok. pakeiciau rieboksli , pareguliavau tarpeli velenelio daviklio (buvo per didelis) ir uzdejau viska atgal graziai ant mietku. nesupratau kodel pries tai ant mietku pastacius nejo prasukt veleno, dabar viskas ok, motoras veikia gerai. gaila, kad nespejau per salcius susitvarkyt. ir dar klausimas, ar tik nebusiu biski pertempes dirzo. paziurekit https://youtu.be/fYZEzXoP8qc ar ne taip "groja" dirzas?

pats paklausiau, pats atsakau . Taip cia dirzas pertemptas. Siek tiek atlaisvinau ir dingo tas garsas.


  • 0

#114 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2016 gegužės 25 - 11:52

Dar konsultacijos reikia

Isardziau pagaliau motoro virsu iki veleneliu. Galvojau rasiu kodel pas mane purkstuku korekcijos dideles, gal koks karamislas luzes ar pan. Nieko panasaus neradau, bet ismetimo velenelio kumsteliai apdauzyti. Vienas kumstelis tiesiog nudroztas (apie 0,3mm palyginus su kitais kumsteliais). Dar keli siek tiek, ne daugiau 0,1. Desiu kita veleneli.

va nuotraukele to nudrozto: https://drive.google...UkJENkM3MlNSWGs

o cia pavyzdys kaip kiti mazdaug atrodo: https://drive.google...bUtiNkFON1lsWnc

 

Bet pries dedant kita veleneli pora klausimu.

1. nuo ko galejo tie nudauzymai atsirasti?

2. ka daryti su hidrokompensatoriais. Speju, kad jie pasikele prisitaikant prie ano velenelio, o dabar ar nebus uzspausti voztuvai kai idesiu nesudrozta veleneli? teoriskai neturetu, bet maza ka.

 

Gal debiliskai pasielgiau, bet to velenelio visus kompensatorius istraukiau ir paguldziau ant sono, tikedamasis kad tepalo isbegs is ju ir juos galima bus kazkiek paspaust, paskui is naujo susireguliuos.

Tai cia mano klausimas slepiasi kaip "nuresetinti" hidrokompensatorius pries uzdedant kita veleneli, jei to reikia


  • 0

#115 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 25 - 19:04

Jo, čia velenėliui jau ne kas tikrai. Bet su tokiu kaip matai dar važiavo ir vargo nematei. Didžiąja dalim dėl to, kad karomyslai su guoliais - kontaktinį karomyslą būtų toks jau seniai kiaurai pragramdęs. Problema tokio esminė, kad sumažėjęs aštrumas fazės, tai jei kompensatorius gali tiek išsiskleisti, tai vožtuvas atsidaro pilnai, bet jis būna atidarytas ilgesnį laiką. O tas nėra taip gerai, ir purkštuko korekcija to cilindro ar jam priešingo tikrai gali didėti.

 

Nudaužymai galėjo atsirasti nuo paprastai prasto tepalo arba pašalinio objekto tepale. Dažnai tokie dalykai būna dėl FAP filtro ir uždumblėjusio tepalo, bet spėju, kad FAPo jau nebėra. Esmė, kad pradžioje gali būti pažeistas tik mažas paviršiaus plotas, bet pažeidus paviršias cementuotę, toliau pažeidimas jau plinta daug lengviau.

 

Dabar apie kompensatorius - jei kompensatorius kietas ir jo negali suspausti pirštais, tai gal per kurį laiką prisireguliuos, bet gali ir neprisireguliuoti prie naujo velenėlio Iš esmės jų nuresetinti turėtų nereikėti. Ištraukus iš lizdo, jie turėtų spaustis pirštais. Jeigu to neišeina padaryti - reikia arba keisti, arba taisyti. Šitų variklių kompensatorių neteko dar ardyt, bet kitų daugumos variklių tai tiesiog replėm ar pirštais pasukinėji viršų ir pamažu išsitraukia. VIduj būna prikepusio tepalo, šiukšlių, hermetiko likučių ir kitokio chlamo. Tik taip pat viduj yra ir smulkių detalyčių - spyruoklė, gal kokia reguliavimo šaibutė ir pan. Tai nepamesk tų detalių ir jų sudėjimo tvarkos. Vidų gražiai švariai išplauni (jokio pikto gramdyno, nes negalima pažeisti darbinio paviršiaus), sutepi šviežia varikline alyva ir surenki atgal. Jei rankoje pradeta spaustis švelniai ir maloniai, be klibėjimo ir strigimo - turėtų pradėti veikti.

Na o jei baisu ardyti, tai tuos kietuosius galima suspausti spaustuvuose, tik tada niekas negarantuoja, kad jie greitai išsiskleis, ir tada kartais sunkokai kuriasi variklis ir pradžioj kurį laiką prastai dirba, kol neišsiskleidžia.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#116 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2016 gegužės 25 - 22:21

dekui uz issamu paaiskinima.

 

del prasto tepalo gal tikrai buvo kazkoks sudas, nes ir turbina buvo parejus (sparnuote jau dauzesi i sonus) teko restauruoti ir dar kelionej..

taip FAPo nebera.

 dar idomumas, kad ant swirlo sklendziu ziauriai daug priauge kazkokio suodziu ir tepalo misinio. kokiu atsuktuvu krapstant byra gabalais.  ji paspaudzius pasidaro tokia kaip pasta is tepalo. sakyciau praeinamumas sumazejes koki trecdali ar iki puses. Gal sitoj vietoj yra beda, kad prie aukstesniu apsuku traukos visai nesijaucia. bandysiu kazkaip isvalyt sita vieta. o tas nerzaveikinis vamzdis kur ateina is EGRo, tai sakyciau is 2 ar kiek cm, pasidare tik koks 1cm, visa kita panasus marmalas...

 

 

perspaudziau visus kompensatorius, tai ziauriai sunkiai spaudziasi, su replem abiem rankom, net linksta rankenos, bet per kokia 15-20-30 sek susispaudzia per koki 1-1,5mm, tepalo istryksta, atleidus iskart atsoka. Dar karta spaudziant vel toks pats kietumas, tik jau tryksta ir tepalas ir oras. Vienas vienintelis kompensatorius is visu 16 su replem viena ranka susispaude ir gan giliai, kitu jau nesulaukiau kol sulys giliau, net prakaitas ispyle ir taip spaudziant :)

 

kazkaip galvoju kazin ar pavyktu juos isardyt, nes kai atsoka, tai labai konkreciai iki tam tikro ilgio islenda ir sustoja. Gal vertetu juos kokioj saliarkoj ar benzine bandyt mirkant paspaudaliot? arba dar bandyt kaip kazkur internete raso, su viela paspaust per virsutine skylute viduj esanti rutuliuka/voztuveli ir taip galima mirkant kur nors ir spaudaliojant isplaut visa suda


Šį pranešimą redagavo ElvisGapo: 2016 gegužės 25 - 22:25

  • 0

#117 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 25 - 22:34

dekui uz issamu paaiskinima.

 

del prasto tepalo gal tikrai buvo kazkoks sudas, nes ir turbina buvo parejus (sparnuote jau dauzesi i sonus) teko restauruoti ir dar kelionej..

taip FAPo nebera.

 dar idomumas, kad ant swirlo sklendziu ziauriai daug priauge kazkokio suodziu ir tepalo misinio. kokiu atsuktuvu krapstant byra gabalais.  ji paspaudzius pasidaro tokia kaip pasta is tepalo. sakyciau praeinamumas sumazejes koki trecdali ar iki puses. Gal sitoj vietoj yra beda, kad prie aukstesniu apsuku traukos visai nesijaucia. bandysiu kazkaip isvalyt sita vieta. o tas nerzaveikinis vamzdis kur ateina is EGRo, tai sakyciau is 2 ar kiek cm, pasidare tik koks 1cm, visa kita panasus marmalas...

 

 

perspaudziau visus kompensatorius, tai ziauriai sunkiai spaudziasi, su replem abiem rankom, net linksta rankenos, bet per kokia 15-20-30 sek susispaudzia per koki 1-1,5mm, tepalo istryksta, atleidus iskart atsoka. Dar karta spaudziant vel toks pats kietumas, tik jau tryksta ir tepalas ir oras. Vienas vienintelis kompensatorius is visu 16 su replem viena ranka susispaude ir gan giliai, kitu jau nesulaukiau kol sulys giliau, net prakaitas ispyle ir taip spaudziant :)

 

kazkaip galvoju kazin ar pavyktu juos isardyt, nes kai atsoka, tai labai konkreciai iki tam tikro ilgio islenda ir sustoja. Gal vertetu juos kokioj saliarkoj ar benzine bandyt mirkant paspaudaliot? arba dar bandyt kaip kazkur internete raso, su viela paspaust per virsutine skylute viduj esanti rutuliuka/voztuveli ir taip galima mirkant kur nors ir spaudaliojant isplaut visa suda

Oro traktas tai ne dėl Swirlo, o dėl EGRo užsikimšęs chlamu. O ties Swirlu gali būti tik kažkiek padidėjęs tas užsikimšimas, nes toj vietoj sistemoj papildomos kliūtys.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#118 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2016 gegužės 25 - 23:03

tai taip, del egro bus uzsikimses, tik buvo idomu, kad swirlo sklendes taip ziauriai apaugo

 

o del kompensatoriu tai ziurint i sita https://www.youtube....h?v=lorANZ1Tptw

panasu, kad tie kietieji kompensatoriai yra geri, o tas kur lengviau susispaudzia yra nelabai geras. is principo idealiu atveju tepalas neturi iseit is kompensatoriaus, kad ir kaip ji spaudysi. ta apatine kamera prisipildo tepalo kiek reikia ir gaunasi uzdaryta visiem laikam, kol nereikia dar labiau kompensuot ir papidomai tepalo prileist


Šį pranešimą redagavo ElvisGapo: 2016 gegužės 25 - 23:06

  • 0

#119 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2016 gegužės 26 - 15:40

Paklaidziojau dar po interneta ir radau kaip elgtis su tokiais kompensatoriais.

 

Tai raso, kad reikia atidaryti ta voztuveli srata (tik labai atsargiai nes lengva sugadint) ir salerkoj apvertus paspaudaliot kompensatoriu kol issiplaus visi viduriai. Neardyti.

O po plovimo keliose salerkose reikia pasalinti visa ora, t.y. pamerkti i svaria salerka. Ir jau normaliai neapverciant nuspaudus ta sratuka paspaudaliot kompensatoriu. Ir deti i varikli be oro, su uzpildyta ta kompresine kamera.

Pagal aprasyma kompensatoriai turi visai nesusispaust, jei isispaudzia reiskias nesandarumai yra: arba plunzeris sudiles, arba voztuvelis nelaiko. Tada reikia pakartot plovima. jei nepadeda, tai keist i nauja.

 

Tai man vistiek dabar nebeaisku, tai kaip kompensatorius nusistatys tarpeli jei jis uzpildytas. Gal kas jau gilinosi i sita klausima?

 

Beje paemiau nauja viena kompensatoriu, tai jis irgi pilnai uzpildytas kazkokiu tepalu. 


  • 0

#120 ElvisGapo

ElvisGapo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 569
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.2hdi, 02m.

Parašyta 2016 gegužės 30 - 12:50

Paklaidziojau dar po interneta ir radau kaip elgtis su tokiais kompensatoriais.

 

Tai raso, kad reikia atidaryti ta voztuveli srata (tik labai atsargiai nes lengva sugadint) ir salerkoj apvertus paspaudaliot kompensatoriu kol issiplaus visi viduriai. Neardyti.

O po plovimo keliose salerkose reikia pasalinti visa ora, t.y. pamerkti i svaria salerka. Ir jau normaliai neapverciant nuspaudus ta sratuka paspaudaliot kompensatoriu. Ir deti i varikli be oro, su uzpildyta ta kompresine kamera.

Pagal aprasyma kompensatoriai turi visai nesusispaust, jei isispaudzia reiskias nesandarumai yra: arba plunzeris sudiles, arba voztuvelis nelaiko. Tada reikia pakartot plovima. jei nepadeda, tai keist i nauja.

 

Tai man vistiek dabar nebeaisku, tai kaip kompensatorius nusistatys tarpeli jei jis uzpildytas. Gal kas jau gilinosi i sita klausima?

 

Beje paemiau nauja viena kompensatoriu, tai jis irgi pilnai uzpildytas kazkokiu tepalu. 

Pauliau visgi tavo patarimu pasinaudojau su siek tiek interneto patarimais :) isploviau juos visus pagal interneto patarimus, bet palikau pagal tavo patarima be tepalo. Kazkaip man neaisku kaip jie kieti budami issiskleide prisireguliuos, pabijojau, kad nelaikytu voztuvu uzspaustu. kadangi dar siurbli keiciau ir reikejo ilgai bruzint tai kompensatoriai nusiorino. viskas normaliai.

 

gal kas zino kaip paaiskint toki niuansa su pp2000. Kai bruzinau starteriu ir laukiau kol uzkels salerka iki purkstuku (buvau vsus vamzdelius isemes ir raila, isploviau) tai kompas rode, kad nera sinchronizacijos. Paskui dar ilgokai bruzinau kai vamzdelius uzverziau, bet nesivede ir kompas rode ta pati (nera sinchro, apsukos tai yra tai nera, spaudimas tai yra tai nera), nors jauciau kad lyg tai bande griebt ir dumu kvapas garaze pradejo atsirast.. Pasitikejimas dingo tuo pp2000, meciau ta kompa i sona ir bruzinau tol kol uzsivede. Tai klausimas, ar cia variklio ECU darbo su pp2000 ypatumai, ar cia su lexia adapteriu fokusai, ar cia su paciu pp2000 softu?


  • 0





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0