PhanT P508 GT
#301
Parašyta 2019 rugsėjo 27 - 15:08
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#302
Parašyta 2019 rugsėjo 27 - 15:42
#303
Parašyta 2019 rugsėjo 27 - 16:22
piltas mannol, pravažiuota ~ 180 000 km. Ar buvęs vardas vis dar gadina reputacija ar todėl, kad gamykla priklauso SCT ar, kad tepalus maišo ir pilsto Klaipėdoj
1998m. Fiat Auto-Roller 3 1.9 TD
2008m. Citroen C4 GP 1.6 HDi "cepelinas"
2006m. Citroen C6 2.7 HDi
2007m. Citroen C6 2.7 HDi
#304
Parašyta 2019 rugsėjo 27 - 16:51
Dar niuansas kad i karteri telpa grubiai 8litrai tepalo,tai tik todel savo nuoziura tas intervalas toks paliktas 25kkm.Jei tilptu kokie 4litrai tik tai max max kas 15kkm keisciau.Mano durna galva 8litrai tepalo praranda savo savybes tikrai prie didesnio kilometrazo nei kokie 4litrai ,pataisykit jei blogai mastau.Tokia statistika SUPER. Man įdomu tokia statiska su Manol arba XADO ir su tokiais keitimo intervalais. Tada galės kas nori man į kepurę šikt
Asmeniskai manau kad Total ir Elf geriausias kokybes-kainos-patikimumo garantas.Kitaip tariant aukso vidurysTOTAL QUARTZ INEO MC3 5W30 į 1.6 Hdi eina jau 3 kartą, keičiu kas 10k. Ledas ne matau reikalo pilt kažką kitą.
#305
Parašyta 2019 rugsėjo 27 - 18:04
Paleidot cia s vamzdziai su tais tepalais. Tas pats kaip i bendrine auto grupe ateiti ir paklausti, kas geriau, audi ir bmw. Nu ir prasideda 3cias pasaulinis. As xado susipyliau ne del super-magic efekto ar tikedamasis, kad deze kaip nauja pasidarys, o del to kad chaliavai jo buvo Tiek ziniu.
#306
Parašyta 2019 rugsėjo 27 - 19:13
Antgamtiniu jokia alyva neturi, ten elementari skysciu inzinerija. O geruju savybiu ten tikrai yra, ir brangesnese alyvose ju turbut yra daugiau, tik nuo tam tikro lygio savybiu gerinimas procentais pasidaro labai neadekvatus kainos kilimui procentais.čia pats reiškinys įdomus, kai žmonės tiki, kad paprastas daiktas turi antgamtinių galių
As niekada nieko nereklamavau ir turbut nereklamuosiu ir per prievarta neprudinsiu, nes apie tepalus praktiskai nieko nezinau. Todel stengiuos visada pilt kas priklauso, kad neprisidirbt ko nereikia, nebent jei esu isbandes ilgalaikej praktikoj savo sikna. Pvz kad vietoj 1.8L dezes tepalo i BE dezes galima pilti lygiai 2L ir nieko nenutinka. Arba kad vietoj specialios Shimano mineralines alyvos Shimano dviratiniams hidrauliniams stabdziams galima naudoti Total LHM plus alyva, kurios litras kainuoja kaip anos 50-100ml.
Prancuzams tas gamintojo rekomenduojamas skystis daznai dar ir pigus, Total gan pigus, o Elf dar pigesnis, nors Elf jau seniai yra Total koncerne. Ir netgi Total kataloge ieskant tepalu, mechaninems pavaru dezems dazniausiai siulo butent Elf produktus. Todel senesniems automobiliams savininkui daznai pasiulau pigesne keliais eurais ELF alternatyva, ypac jei masina be suodziu filtro. O jei zmogus atsiveza pats, tai pasitikslinu jo nora, bet supilu bet ka. Yra teke i gan nauja pezuka pilt kazkoki pilstoma tepala, kur atsiveze 5L vandens bambaly, yra teke pilt negirdetu nematytu lenkisku pavadinimu arba Lukoil. Nu ir vaziuoja tos masinos. Galimai ir vaziuos. Dauguma ju gal nebenuvaziuos tiek kilometru, kad pasibaigtu anksciausiai is visu kapitaliniu mazgu butent variklis. Bet kadangi as nezinau, tai tiesiog palaikau kokybine puse, o ne taupymo ar uzdarbio.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#307
Parašyta 2019 spalio 05 - 00:36
Labas. Purvinos mintys aplanko mane Kas butu jei EGR'o funkcionaluma grazinti po 1.5metu atjungimo? Kodel? Na...Vat ir klausimas. Ar kemsasi jie isvis ant situ varikliu (2.2 150kw)? Siaip, pradejau gilintis ir dometis. Pagrindinis argumentas butu daugiau silumos ziema. Ar kvailyste? Ar kvailyste buvo ji atjungineti? Kodel atjunginejau? Tam, kad viso sudo nevalyti is ten, kas metus, kas puse metu. Tam kad, jei kas nors sugenda, zinau kad EGR'as ir jo valdymas ne prie ko. Bet vat siaip domintu kompetetingu asmenu nuomone. O gal nevisada jis toks probleminis? Ar be variantu, jei trumpi atstumai, gauni suodziu ir tepalo produkta ir spausk poto nespaudes niekas nepakis? Siaip, racionaliai mastant, tai greiciau atsakymas butu, palikti kaip yra ir neieskoti smegenu siknoje. Gal po 1.5metu jo valdymas net neveiks? Bet, Jus liaudis cia megstat padiskutuoti. Tai vat kaip ir numetu toki topic'a apsvarstymui
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 spalio 05 - 00:39
#308
Parašyta 2019 spalio 05 - 11:03
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2019 spalio 05 - 11:03
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#309
Parašyta 2019 spalio 05 - 11:44
Iki pilnos analizės trūko tik sąnaudų poveikio ;) girdėjau kad egr padeda tuo klausimu. Tik va ir vėl klausimas o kiek. Jei 6%, tada jau galima skaičiuotis ar atsipirks pajungimas.EGR apsildyti salonui nepadeda, esam testave. Taip gamykliskai numatyta kad 6% greiciau pasyla, bet tai yra vietoje 2 minuciu pasils per 2 minutes ir 15s. Tai cia kur tolkas? EGR ijungti atgal programiskai nera bedu, pajungi ir vaziuoji, jis nebus uzikises nes jis uzdaroje padetyje ir veikz is karto. Bet logikos pajungineti ji nera visiskai. Ismetimo testui tai velgi max 15% galima "sutaupyt". Fap taipogi galima pajubgti atgal, tik tiek kad tex bakeli deti vekianti. Tai tiek Nesuk sau smegenu su tokiais klausimais, nes viskas cia gerai, nereikia nei to fao nei egr technikinei, jei purkstukai ir turbo gera vaziuok spakainas ;)
Be to pas Phant perprogramuotas kompas ant daugiau arklių, tai gal ten pati programa nebenaudoja to EGR?
#310
Parašyta 2019 spalio 05 - 13:15
EGR apsildyti salonui nepadeda, esam testave. Taip gamykliskai numatyta kad 6% greiciau pasyla, bet tai yra vietoje 2 minuciu pasils per 2 minutes ir 15s. Tai cia kur tolkas? EGR ijungti atgal programiskai nera bedu, pajungi ir vaziuoji, jis nebus uzikises nes jis uzdaroje padetyje ir veikz is karto. Bet logikos pajungineti ji nera visiskai. Ismetimo testui tai velgi max 15% galima "sutaupyt". Fap taipogi galima pajubgti atgal, tik tiek kad tex bakeli deti vekianti. Tai tiek Nesuk sau smegenu su tokiais klausimais, nes viskas cia gerai, nereikia nei to fao nei egr technikinei, jei purkstukai ir turbo gera vaziuok spakainas ;)
O geras. Sitas reikalas ir buvo labiausiai idomus Fap negalima pajungti, nes visa ismetima keisti reik Kaip zinai dusle neardoma Sitais dalykais tikrai neuzsiiminesiu. Tiesiog ziurinejausi Ru-youtube, ten yra visokiu filosofu . Na, kaip ir sakiau, pagr. argumentai butu del silumos ir cilindro turiu mazinimo, kaip aigalne jau minejo. Bet speju velgi, placebo efektas gaunasi. Ant seno p406 apie sita net kalbu nebuvo, nes stovi webasta, kuri visus 7metus tarnauja ir veikia Technikine jau praeita ir be visu situ kliurzu, cia tikrai ne del to klausimas. Cia racionalumo klausimas...FAP'as naudos jokios nenesa, o su egr'u vistiek diskutuotina tema Ale, jei tamsta Laimonas sako nesukti kiausiu, tai kaip ir atsakyma turiu
Iki pilnos analizės trūko tik sąnaudų poveikio ;) girdėjau kad egr padeda tuo klausimu. Tik va ir vėl klausimas o kiek. Jei 6%, tada jau galima skaičiuotis ar atsipirks pajungimas.
Be to pas Phant perprogramuotas kompas ant daugiau arklių, tai gal ten pati programa nebenaudoja to EGR?
Galios map'as/programa neturi nieko bendra su egr'o. Galetu buti taip pat cipuotas ir su ijungtu egr'u.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2019 spalio 05 - 13:10
#311
Parašyta 2019 spalio 05 - 15:08
Aš irgi kažkada EGR norėjau lupt, bet palikau vien dėl to, kad žiemą variklis greičiau šiltų. Kad ir efektas teorinis, bet tegul būna - vis šilčiau
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#312
Parašyta 2019 spalio 05 - 15:20
#313
Parašyta 2019 spalio 05 - 18:52
406tam? Ten bent silumokaitis yra jau? Paciais paskutiniais gamybos metais teke matytAš irgi kažkada EGR norėjau lupt, bet palikau vien dėl to, kad žiemą variklis greičiau šiltų. Kad ir efektas teorinis, bet tegul būna - vis šilčiau
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#314
Parašyta 2019 spalio 05 - 20:24
406tam? Ten bent silumokaitis yra jau? Paciais paskutiniais gamybos metais teke matyt
Volvai. O 406, tai net nežinau. Turbūt, kad nėra katiliuko.
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#315
Parašyta 2019 spalio 05 - 21:24
Esu jau 4 mašinom plovęs įsiurbimo kolektorius po puikių egr darbų variklio naudai. Tai dabar iškart, nusipirkęs mašina su dar veikiančiu egr, jį programuoju lauk. Fap visada palieku iki kol jis veikia. Temperatūra ir kuro sąnaudomis nesiskundžiu.
Dar viena idomi kombo:D Siaip, kiek zinau sistema sistemai ir varikliui nelygus. Vieni vaziuoja puse liamo su tuo egr'u ir gyvenime apie ji nepagalvoja, o kitiem prasideda ciudai su sklendem, strigimais, siukslem.
#316
Parašyta 2019 spalio 06 - 08:06
Busui 2.5dci kazkas jau 950 000km.Kas do tas EGR yr?😁😁Dar viena idomi kombo:D Siaip, kiek zinau sistema sistemai ir varikliui nelygus. Vieni vaziuoja puse liamo su tuo egr'u ir gyvenime apie ji nepagalvoja, o kitiem prasideda ciudai su sklendem, strigimais, siukslem.
#317
Parašyta 2019 spalio 06 - 14:36
Matyt jo ten nera:))
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#318
Parašyta 2019 spalio 06 - 14:50
YraMatyt jo ten nera:))
#319
Parašyta 2019 spalio 06 - 17:27
Tikriausiai ne trumpais atstumais važinėjate?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#320
Parašyta 2019 spalio 06 - 17:30
Dolcis kai bus 999999 a jei rodo milijona nufotkink, ir siusk i reno gamykla france, ir parasyk laiska toki kad itikintum kad butu neblogai naujas busas kaip milijoniniam ridinikui 😁😁😁Busui 2.5dci kazkas jau 950 000km.Kas do tas EGR yr?😁😁
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Vartotojų skaito šią temą: 7
narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0