Peugeot 3008 SUV
#261
Parašyta 2018 lapkričio 01 - 20:55
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#262
Parašyta 2018 lapkričio 01 - 20:58
Man plaunant lygiai taip pat būna, bet man netrukdo... užsirakina, atsirakina . O ką jei raktas viduje tai neužsirakins? Šiaip jis visada pas mane kišenėj, mašinoj niekada nededu.
Jei raktas viduje neuzsirakins NIEKADA. Cia labai gerai atidirbta sistema.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#263
Parašyta 2018 lapkričio 01 - 21:12
Per 6metus nei kart neuzsirakino su raktu viduje.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#264
Parašyta 2018 lapkričio 02 - 00:38
Cia turbut tokia pat paranoja, kaip kad zmogeliams, dedantiems i 307 slapukus uzvedimo arba saugantiems originalius R15 ratlankius nuo pavagimo slapukais, nu bet as vistiek ivarau masina vidun ir arba atidarau langa, arba raktas keliauja ant masinos stogo, o jei su daug astraus metalo pakabuku ar kitu raktu, tai ant lentynos. Nes buna ir i naujas prideta visokiu neaiskiu signalizaciju ir apsaugu. O paskui ne tai kad atrakint negali, nes visada yra budu arba zmogus gali privezt atsargini rakta/pulteli, bet bereikalingas laiko gaisimas.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 lapkričio 02 - 00:39
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#265
Parašyta 2018 lapkričio 02 - 20:31
Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2018 lapkričio 02 - 20:32
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#266
Parašyta 2018 lapkričio 02 - 22:17
na tu ir stebiesi sanaudom tokiom salygom. Uzsuk i Wilniu nuo 7.15 ryto:)))
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#267
Parašyta 2018 lapkričio 02 - 23:06
#268
Parašyta 2018 lapkričio 02 - 23:06
na tu ir stebiesi sanaudom tokiom salygom. Uzsuk i Wilniu nuo 7.15 ryto:)))
tai franci parasyk savo motoriuko sanaudas vaiuojant 50 km/h be jokiu kamsciu. juk cia kiekvienam aisku per bet koki trafica ar spaudziant dugnas gazas sanaudos bus kitokios, bet uztat nu bent jau pagal ka ziuriu sanaudas galiu teigti kad telpu I deklaruojamas pezo sanaudas. Aisku tiksliau kazka gales pasakyt po kokiu poros baku, bet kolkas borto kompas dziugina, aisku cia kai as vaziuoju, bet kaip zmona vazinejas pamatysim veliau
Šį pranešimą redagavo dzonyB: 2018 lapkričio 02 - 23:11
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#269
Parašyta 2018 lapkričio 02 - 23:57
#270
Parašyta 2018 lapkričio 03 - 07:04
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#271
Parašyta 2018 lapkričio 03 - 07:51
#272
Parašyta 2018 lapkričio 03 - 08:05
butent, miesto salygos tai ne judejimas 50km/h greiciu. Tai yra sustojimas,pajudejimas, taip galim pasiekt 50km/h greiti, bet bent Wilniuj rytais max 30 km/h tepasieks. Mažeikiuose tempomatu ir ant 50 praleksi;). Sutinku kad prie 50km/h yra sanaudos vos 3L
maniskis prie 90km/h telpa i gamintojo duomenis, jei nera vejo ir lietaus;)) mieste tilpt i 5.3 apsoliuciai misija neimanoma.
Pabandyk tilpt i gamintojo duomenis stovedamas kasryt tokiam kamstyje:))
Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 lapkričio 03 - 08:22
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#273
Parašyta 2018 lapkričio 03 - 12:12
Kadangi nedirbu standartiniu grafiku, o dirbti važiuoju, kai nebėra kamščių, taip pat ir po darbų važiuoju kai nebėra kamščių, o į kamščius darbo metu įsiveliu gana retai, tik kai prireikia važiuoti į tokias vietas, kur jų išvengti, tai Kaune turiu vidutinį apie 40-45kmh. Kai vasarą dirbau Vilniuj, būdavo irgi labai panašiai, gal truputį mažiau. Svarbu atvažiuot po 9nių ir dingt iš gatvių iki 16tos, o vėl išlįst galima nuo 19tos. Beje, vidutinis greitis nebūtinai atvirkščiai proporcingas sąnaudoms. Priklauso nuo važiavimo stiliaus, gali būti ir tiesinė proporcija...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 lapkričio 03 - 12:13
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#274
Parašyta 2018 lapkričio 03 - 12:21
Vilnius, Kaunas, Klaipeda yra vietos, kur masinos pravaziuoja miesto rezimu, ir galima kreipti demesi i gamintojo deklaruojamas miesto sanaudas. Visos kitos LT vietoves 80-90proc. laiko juda uzmiescio salygom/sanaudom. Ir cia nieko nenorint izeist (nei Panevezio, nei Siauliu), o tiesiog realiai vertinant eisma ir pagal statistika ir pagal praktika.
Kadangi nedirbu standartiniu grafiku, o dirbti važiuoju, kai nebėra kamščių, taip pat ir po darbų važiuoju kai nebėra kamščių, o į kamščius darbo metu įsiveliu gana retai, tik kai prireikia važiuoti į tokias vietas, kur jų išvengti, tai Kaune turiu vidutinį apie 40-45kmh. Kai vasarą dirbau Vilniuj, būdavo irgi labai panašiai, gal truputį mažiau. Svarbu atvažiuot po 9nių ir dingt iš gatvių iki 16tos, o vėl išlįst galima nuo 19tos. Beje, vidutinis greitis nebūtinai atvirkščiai proporcingas sąnaudoms. Priklauso nuo važiavimo stiliaus, gali būti ir tiesinė proporcija...
Tadai, vaziuoti i/is darbo pagal paties nusistatyta laika yra privilegija, kuria turi ne visi Tada jau ir sanaudos ir nervai taupomi
#275
Parašyta 2018 lapkričio 17 - 09:37
pirmi 10 000km, uzsirasiau tepalu keitimui. Kap galvojat ar tiksliga po apkatkes pirmu 10000km pasikeist tepalus?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#276
Parašyta 2018 lapkričio 17 - 09:55
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#277
Parašyta 2018 lapkričio 17 - 10:36
na tai nebutu pirmi 10000km tai ir as nekeisciau.
Grįžtu prie temos apie aptarnavimo kaštus. Vakar Autovici sulyginom kainas 2,0HDI ir 1,5HDI, tai ant 300eur pigiau gaunasi 1,5HDI. Reikkų atkreipti dėmesį, kad toks kainų skirtumas gal būt susidarė dėl to kad 2,0HDI buvo skaičiuojamas aptarnavimas kas 20000km, o 1,5HDI kas 30000km. Abus skaičiuonat aptarnaujant arba kas 20t arba kas 30t sumos susilygina. Apsoliučiai eina vienodi aptarnavimai ir tam ir anam, skirtumas tas,kad paskirtymo diržas 2,0HDI keičiasi kas 150000km, pas 1,5HDI ne, bet pas abu keičiasi vienodai generatoriaus diržas,kuris brangesnis nei paskirstymo Todel 2,0hdi kaina didesnė aptarnavimo ir dar dasideda 1L variklio alyvos daugiau nei pas 1,5HDI. T.y +12EUR aptarnavimui. Skaičiuota buvo iki 180000km.
Vakare imesiu geresnes kokybes foto, kuria gavau su savo GT. Maniskiam 120 000km 1197eur aptarnavimas, o vat su 150 000 rida 1719eur.
Tas skirstymo dirzas tai idomiai prie 150 000km, jo kaina 202EUR tiktais+ pakeitimas 105eur, kazkaip labai pigiai.
Siaip kad su mazesnio litrazo motorais apratnavimas pigesnis tai ta pastebejau, bet kodel toks didelis skirtumas?
Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 lapkričio 17 - 10:38
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#278
Parašyta 2018 lapkričio 17 - 12:50
na tai nebutu pirmi 10000km tai ir as nekeisciau.
Grįžtu prie temos apie aptarnavimo kaštus. Vakar Autovici sulyginom kainas 2,0HDI ir 1,5HDI, tai ant 300eur pigiau gaunasi 1,5HDI. Reikkų atkreipti dėmesį, kad toks kainų skirtumas gal būt susidarė dėl to kad 2,0HDI buvo skaičiuojamas aptarnavimas kas 20000km, o 1,5HDI kas 30000km. Abus skaičiuonat aptarnaujant arba kas 20t arba kas 30t sumos susilygina. Apsoliučiai eina vienodi aptarnavimai ir tam ir anam, skirtumas tas,kad paskirtymo diržas 2,0HDI keičiasi kas 150000km, pas 1,5HDI ne, bet pas abu keičiasi vienodai generatoriaus diržas,kuris brangesnis nei paskirstymo Todel 2,0hdi kaina didesnė aptarnavimo ir dar dasideda 1L variklio alyvos daugiau nei pas 1,5HDI. T.y +12EUR aptarnavimui. Skaičiuota buvo iki 180000km.
Gal su Start-Stop? Jei taip, tai generatoriaus diržas ten gerokai rimtesnis, už tai labai realiai gali būti brangesnis.
Jei ruošiesi su ta mašina važiuoti bent kokius 10 metų, tai turbūt būtų naudinga pasikeisti tepalus po 10K. Nors, sakoma, dabar varikliams apkatkė padaroma dar fabrike ir tada išplovus supilama nauja alyva.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#279
Parašyta 2018 lapkričio 17 - 16:46
Visos jos dabar su start stop. Tai tipo padaro apkatke,pakeicia tepalus ir atsuka spyda ant 0?
Šį pranešimą redagavo Francis: 2018 lapkričio 17 - 16:46
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#280
Parašyta 2018 lapkričio 17 - 17:33
Vosos jos dabar su start stop. Tai tipo padaro apkatke,pakeicia tepalus ir atsuka spyda ant 0?
Ne, čia buvo kalbama apie tą gamybos proceso dalį, kai variklis dar būna kątik surinktas ir net neaprengtas pilnai. Tai dar tolimas kelias, kol jis atsidurs automobilyje ir galiausiai bus užvedamas.
Tiesiog prasukamas ant stendo numatytą laiko ar apsisukimų kiekį su tam tikra šiek tiek labiau abrazyvia variklio alyva, kad prisitrintų nelygumai ir viskas susistotų į vietas. Prasukama galbūt tiesiog už alkūninio veleno, o gal dar rimčiau - pvz, suspaustu oru, kad variklyje būtų tokios apkrovos, kokios būna jam dirbant. Plius, ir pati gamyba dabar gerokai tikslesnė, nei prieš 30 metų, kai vis dar reikėjo tikros normalios rimtos apkatkės. Dabartinių naujų automobilių ji tokia labai simbolinė.
Nežinau asmeniškai, kiek tai tikra, bet žmogus, kuris tai pasakojo, gana patikimas mokslininkas, tai nėra labai didelio pagrindo netikėti. Galbūt ne visi gamintojai taip daro, o gal tik keli, bet kažkas matyt taiko, jei pasakojo. Skamba labai logiška. Šiuolaikiniam automobilio pirkėjui senovinė apkatkė, kur praktiškai nupirkęs naują automobilį porą savaičių, o gal net ir porą mėnesių negali jo normaliai naudoti, būtų didelis trūkumas ir tokio gamintojo daug kas nesirinktų, ypač verslas.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0