Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 3008 SUV


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 312

#301 Corde

Corde
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 43
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:2 x Peugeot 607

Parašyta 2018 lapkričio 18 - 18:17

kalbant apie tarsa, tai naujos gamyba uztersia daug daugiau, nei, kad automobilis per savo eksplotacija uzters, taip, kad Lietuva labai "zalia" o jeigu pajamos isnesa naujam auto, bet kibirui, su kuriuo as uz dyka nevazineciau, man auto nera tik is tasko a i taska b, pasvajoju ir apie porsche.. turim forume zmogu kuris nusipirko mb amg, sena, galinga, smagia auto, o nauja nusipirkti tai svajone ir liks svajonem (dazniausiai)


Teko skaityti JAV daryta tyrima sitam mitui sugriauti. Bet ten jie vertino "kas labiau tersia aplinka, seno vidaus degimo varikliu varomo auto eksploatacija, ar naujai pagamintas elektromobilis ir visa jo gamybos metu isskirta tarsa". Tai rezultate gavosi,kad elektromobilis, jeigu vaziuojama daug, po 3 metu atperka savo tarsa,lyginant su seno vidaus degimo variklio ismetamomis dujomis per tuos 3m, o jeigu atstumai mazi, atperka per 5-6 metus. Galeciau rasti saltini,jeigu butu kam idomu.

O lyginimo kas maziau tersia, ar seno eksploatavimas, ar naujo pirkimas/gamyba(su vidaus degimo varikliu) lyg ir nesu rades,bet gal irgi yra. Bet rezultatai turetu buti irgi naujo automobilio naudai, nes nauja su vidaus degimo varikliu gaminant, aplinka tersiama zymiai maziau,nei gaminant elektromobili.

Tad sakyti "maziau tersiu nepirkdamas naujo o eksploatuodamas senaji" yra beveik visais atvejais mitas.
  • 0

#302 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.453
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Renault Megane Grandtour

Parašyta 2018 lapkričio 18 - 18:23

As priesingai skaiciau palyginima dyzelinio benzininio ir elektromobilio palyginimus, kas labiau tersia aplinka. Buvo atsizvelgiama i gamybos tarsa,vazinejimo tarsa na ir utilizavimo tarsa. Elektromobilio koeficientas buvo ziauriai blogas. nr 1 buvo dyzeliu kuru varomas auto.


  • 0

PEUGEOT 3008 GT
Bez pežo, žyzn gavno.


#303 Corde

Corde
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 43
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:2 x Peugeot 607

Parašyta 2018 lapkričio 18 - 18:39

Tai cia kalbat apie 3 naujus auto is salono palyginima tarpusavy? Ar apie kiekvieno is tu triju auto palyginima su 20-ies metu senumo automobilio eksploatacija? Nes cia du visiskai skirtingi tyrimai butu,kuriuose gali buti skirtingos isvados ir abi teisingos.

Šį pranešimą redagavo Corde: 2018 lapkričio 18 - 18:49

  • 0

#304 vigosas

vigosas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 192
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 HDI 80 kw 2000 m.

Parašyta 2018 lapkričio 18 - 20:32

Bet rezultatai turetu buti irgi naujo automobilio naudai, nes nauja su vidaus degimo varikliu gaminant, aplinka tersiama zymiai maziau,nei gaminant elektromobili.

Maziau, bet skirtingai nuo elektromobilio, paprastas naudoja kura ir tersia per visa eksploatacija.

 

Manau ir as girdejau apie ta tyrima. Tai ten 3 m. buvo kai lygino su tokiom valstijom kaip Kalifornija, kur daug energijos is atsinaujinanciu

saltiniu. Tada elektromobilis per savo eksploatacija "netersia", t.y. tik issidalina per ta laika jo daug didesne gamybos metu padaryta tarsa.

Kai lygino su ne tokiom "zaliom" valstijom, tada metu gavosi daug daugiau, ar tik ne 12... Na bet aisku, lygino berods su V8 5l, t.y. amerikietisku

standartu :D


  • 0

#305 Corde

Corde
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 43
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:2 x Peugeot 607

Parašyta 2018 lapkričio 18 - 20:38

Maziau, bet skirtingai nuo elektromobilio, paprastas naudoja kura ir tersia per visa eksploatacija.
 
Manau ir as girdejau apie ta tyrima. Tai ten 3 m. buvo kai lygino su tokiom valstijom kaip Kalifornija, kur daug energijos is atsinaujinanciu
saltiniu. Tada elektromobilis per savo eksploatacija "netersia", t.y. tik issidalina per ta laika jo daug didesne gamybos metu padaryta tarsa.
Kai lygino su ne tokiom "zaliom" valstijom, tada metu gavosi daug daugiau, ar tik ne 12... Na bet aisku, lygino berods su V8 5l, t.y. amerikietisku
standartu :D


Taip, cia apie ta pati tyrima eina kalba :) Irgi pamenu,kad nuo valstiju priklause, bet jau visko nebeatgaminu. Zodziu, daug labai kintamuju. Pas mus padarius toki apskaiciavima,pagal euro variklius ir t.t., irgi negali garantuot kokios isvados realios butu.
  • 0

#306 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 745
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta Vakar, 08:06

Amzinos diskusijos nauja nenauja bet vistik einam i tokius laikus kad teks pirkti tik garantinius auto bo tiek visko prikista...Nors yra sveikintinu dalyku,skaiciau kad autopramone,bent jau Vw zada mest lauk downsizinga ir eit darbinio turio didinimo keliu bo uzspaustas koks litrinis turbo naudoja daugiau degalu ir daugiau tarsos.Jau dabar ne 1.4 o 1.5 benzinai.O kur dar nauja ziauri metodika nustatyt kuro sanaudas ir ismetima ...O jau beveik sukurta moduline platforma elektromobiliams...
P.s.As keiciu tepalus kas 10kkm negaila man tu 30evro tepalui ir filtrui + keistamas apsiziuri ar viskas ok po apacia.Nevaziuoju daug.Taciau metodika paprasta bet kokiai auto norint tinkamai tepalus keist - kuo daugiau ridos trasoj tuo reciau keiti.
  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...


#307 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.068
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta Vakar, 11:04

Amzinos diskusijos nauja nenauja bet vistik einam i tokius laikus kad teks pirkti tik garantinius auto bo tiek visko prikista...Nors yra sveikintinu dalyku,skaiciau kad autopramone,bent jau Vw zada mest lauk downsizinga ir eit darbinio turio didinimo keliu bo uzspaustas koks litrinis turbo naudoja daugiau degalu ir daugiau tarsos.Jau dabar ne 1.4 o 1.5 benzinai.O kur dar nauja ziauri metodika nustatyt kuro sanaudas ir ismetima ...O jau beveik sukurta moduline platforma elektromobiliams...
P.s.As keiciu tepalus kas 10kkm negaila man tu 30evro tepalui ir filtrui + keistamas apsiziuri ar viskas ok po apacia.Nevaziuoju daug.Taciau metodika paprasta bet kokiai auto norint tinkamai tepalus keist - kuo daugiau ridos trasoj tuo reciau keiti.

 

Is kur tokios zinios? VW kurs isvis hibridam dar mazesnius variklius nei 1.0, nes jis dirbs kaip "generatorius" ikrauti akumuliatoriam, o pastovus drive bus is bateriju. Deja... AIsku gal tuos 1.5 variklius des i kokius didelius TOUAREG...

 

CItata is oficialau VW world wide web tinklapio:

 

When Volkswagen designed the first TSI petrol engine, it set out to maximise power from a smaller displacement while limiting fuel consumption. What it achieved was a radical departure from the conventional.

A central element of TSI technology has always been downsizing to increase efficiency, so that three cylinders replace four, and 1.2 litres replace 1.6—all while enhancing performance. Now available in most Volkswagen models, the TSI petrol engine’s benefits are clear: that less is much, much more.

 

 


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#308 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 745
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta Vakar, 11:47

Nuo 2018 rugsejo europoj naujos normos degalu sanaudu nustatymo naujom auto WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) o dar jos bus papildytos RDE (Real Driving Emisions) tai reiskia kad nauju auto sanaudos bus nustatomos realiu vaziavimu o ne kaip dabar ant stendo .O mes puikiai zinom kiek realiai srebia zoliapjoves variklis masinoj realiom salygom.Ne ant stendo.
As labiau tikiu zurnalistais o ne gamintoju info
https://www.google.l...volkswagen/amp/
https://www.just-aut...l_id170474.aspx
https://www.carmag.c...olkswagen-boss/
Zodziu vistiek ateitis kaip minimum hibridai,o sukt generatoriu gali ir zoliapjoves variklis,viskas cia ok

Šį pranešimą redagavo Dolcis: Vakar, 12:21

  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...


#309 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.453
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Renault Megane Grandtour

Parašyta Vakar, 12:31

Teko ir man girdet apie darbinio turio didinima. 


  • 0

PEUGEOT 3008 GT
Bez pežo, žyzn gavno.


#310 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.068
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta Vakar, 13:25

Tai va as ir kalbu kad mazins variklius net iki 2 cilindru :/ Generatoriai ir tiek... Aisku tada suprantama juk jis ikrovimui ne vaziavimui skirtas
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#311 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 414
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta Vakar, 15:45

Nuo 2018 rugsejo europoj naujos normos degalu sanaudu nustatymo naujom auto WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) o dar jos bus papildytos RDE (Real Driving Emisions) tai reiskia kad nauju auto sanaudos bus nustatomos realiu vaziavimu o ne kaip dabar ant stendo .O mes puikiai zinom kiek realiai srebia zoliapjoves variklis masinoj realiom salygom.Ne ant stendo.
As labiau tikiu zurnalistais o ne gamintoju info
https://www.google.l...volkswagen/amp/
https://www.just-aut...l_id170474.aspx
https://www.carmag.c...olkswagen-boss/
Zodziu vistiek ateitis kaip minimum hibridai,o sukt generatoriu gali ir zoliapjoves variklis,viskas cia ok

 

1,6 eHDI ima 5,2 l / 100 km, 2,2 HDI ima 7,2 l / 100 km. čia realaus kelio patikrinimas per 10 kkm - vienas kelias, vienas vairuotojas :). ir visi žinome, kad kuo didesnė galia /tūris - tuo didesnės ir sąnaudos. Realiai tikėtina kad prieita riba mažinant variklį, bet ne variklio bendras tūris riboja ekonomiją, o vieno cilindro dydis, kuris skiriasi benzui ir dyzeliui. tad kaip ir sako Laimonas, ne už ilgo atsiras "minkšti" hibridai su ~0,9 L dvicilindriu dyzeliu ar ~0,7 l dvicilindriu bendzininiu :)


  • 0

#312 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.453
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Renault Megane Grandtour

Parašyta Vakar, 18:45

Mazda 2.0benzas yra ekonomiskesnis uz PSA 1.6 THP.
Skoda Superb 2.0TDi ekonomiskesnis uz Renault Talisman 1.6 dci.
Taip kad nemanau,kad didesnio turio motoras turi butinai ir srebt daugiau.
  • 0

PEUGEOT 3008 GT
Bez pežo, žyzn gavno.


#313 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 745
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta Vakar, 19:24

As ir manau kad prieita riba kai mazint turi ir cilindrus galima tik jei tai bus variklis generatoriui sukti.Siaip mano dur a galva toks hibridas kai vaziuoji kol rieda elektra o poto akumus krauna mazas benziniukas turetu buti pats geriausias varijantas siam laikui,kaip kad Chevrolet Volt,bet gal as ko nesuprantu
Anyway tersiam 3008 tema😁

Mazda 2.0benzas yra ekonomiskesnis uz PSA 1.6 THP.
Skoda Superb 2.0TDi ekonomiskesnis uz Renault Talisman 1.6 dci.
Taip kad nemanau,kad didesnio turio motoras turi butinai ir srebt daugiau.

Pritariu,isbandyta asmeniskai per mazdaug pora milijonu km
  • 0

206 1,4benz 00' 3 durys ......o 307 1,6Hdi 06' break jau Ex...





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0