kalbant apie tarsa, tai naujos gamyba uztersia daug daugiau, nei, kad automobilis per savo eksplotacija uzters, taip, kad Lietuva labai "zalia" o jeigu pajamos isnesa naujam auto, bet kibirui, su kuriuo as uz dyka nevazineciau, man auto nera tik is tasko a i taska b, pasvajoju ir apie porsche.. turim forume zmogu kuris nusipirko mb amg, sena, galinga, smagia auto, o nauja nusipirkti tai svajone ir liks svajonem (dazniausiai)
Teko skaityti JAV daryta tyrima sitam mitui sugriauti. Bet ten jie vertino "kas labiau tersia aplinka, seno vidaus degimo varikliu varomo auto eksploatacija, ar naujai pagamintas elektromobilis ir visa jo gamybos metu isskirta tarsa". Tai rezultate gavosi,kad elektromobilis, jeigu vaziuojama daug, po 3 metu atperka savo tarsa,lyginant su seno vidaus degimo variklio ismetamomis dujomis per tuos 3m, o jeigu atstumai mazi, atperka per 5-6 metus. Galeciau rasti saltini,jeigu butu kam idomu.
O lyginimo kas maziau tersia, ar seno eksploatavimas, ar naujo pirkimas/gamyba(su vidaus degimo varikliu) lyg ir nesu rades,bet gal irgi yra. Bet rezultatai turetu buti irgi naujo automobilio naudai, nes nauja su vidaus degimo varikliu gaminant, aplinka tersiama zymiai maziau,nei gaminant elektromobili.
Tad sakyti "maziau tersiu nepirkdamas naujo o eksploatuodamas senaji" yra beveik visais atvejais mitas.