Aš jau kelintą kart pagalvoju kodėl nepadaro gamintojai knopkės ECO (nors kažkur jau esu matęs). Tipo paspausi ir kokio 150kW matoro kompas pereina į kokį 100kW režimą. Principe sąnaudos visiškai nesiskiria jei variklio kubatūra panaši, o galia skiriasi perpus ar dvigubai. Visos sąnaudos galingesnio variklio dėl to ,kad perstipriai tapkę spaudi. Jei pajudėtum išvietos ir judėtum su 150kw kaip su 80kw, tai sąnaudos principe tokios pat bus.
RB8912 508
#141
Parašyta 2018 gegužės 09 - 13:11
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#142
Parašyta 2018 gegužės 09 - 13:27
Aš jau kelintą kart pagalvoju kodėl nepadaro gamintojai knopkės ECO (nors kažkur jau esu matęs). Tipo paspausi ir kokio 150kW matoro kompas pereina į kokį 100kW režimą. Principe sąnaudos visiškai nesiskiria jei variklio kubatūra panaši, o galia skiriasi perpus ar dvigubai. Visos sąnaudos galingesnio variklio dėl to ,kad perstipriai tapkę spaudi. Jei pajudėtum išvietos ir judėtum su 150kw kaip su 80kw, tai sąnaudos principe tokios pat bus.
o vat ir nebus. skiriasi pagal variklius g/kwh tam tikromis apsukomis.
nepatingėjau dar kartą susirasti specifikacijas https://site.groupe-...moteurs-diesel/
dvilitris DW10 FUE (80kw) gali turėti tokias sąnaudas kaip ir 1,6 DV6, bet ten tiek pat sumažintas galingumas (spėju turba stovi kita).
DW10FC gali turėti panašias sąnaudas su 133kw, bet ten jau naujas variklis, apie kurį kažkodėl iki šiol niekas techniškai nieko nepasakė
kažkodėl DW12 išvis nėra sąnaudų specifikacijos nenustatoma
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2018 gegužės 09 - 13:30
#143
Parašyta 2018 gegužės 09 - 14:12
Aš jau kelintą kart pagalvoju kodėl nepadaro gamintojai knopkės ECO (nors kažkur jau esu matęs). Tipo paspausi ir kokio 150kW matoro kompas pereina į kokį 100kW režimą. Principe sąnaudos visiškai nesiskiria jei variklio kubatūra panaši, o galia skiriasi perpus ar dvigubai. Visos sąnaudos galingesnio variklio dėl to ,kad perstipriai tapkę spaudi. Jei pajudėtum išvietos ir judėtum su 150kw kaip su 80kw, tai sąnaudos principe tokios pat bus.
Nelabai yra prasmes + cia ta maksimali galia yra viena, o variklio specifikacijos/kreive - visai kas kita. Dar nm groja
#144
Parašyta 2018 gegužės 09 - 14:20
Nelabai yra prasmes + cia ta maksimali galia yra viena, o variklio specifikacijos/kreive - visai kas kita. Dar nm groja
prieš komentuodamas pažiūrėk pateiktą nuorodą, ir pasinagrinėk ten pateiktas kreives. net nurodžiau g/kwh. esminis ekonomiškumo rodiklis. netapk "sistema"
133kw gali ir galios, ir NM turėti, ir būti efektyvus žemuose sūkiuose. va ten kažkas tai tokio yra. įkišo kokį mega reguliatorių, bet kur ir ką, nėra žinių
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2018 gegužės 09 - 14:21
#145
Parašyta 2018 gegužės 09 - 14:53
prieš komentuodamas pažiūrėk pateiktą nuorodą, ir pasinagrinėk ten pateiktas kreives. net nurodžiau g/kwh. esminis ekonomiškumo rodiklis. netapk "sistema"
133kw gali ir galios, ir NM turėti, ir būti efektyvus žemuose sūkiuose. va ten kažkas tai tokio yra. įkišo kokį mega reguliatorių, bet kur ir ką, nėra žinių
Nenoriu as nieko nagrineti. Wth, pritariu tavo pozicijai is esmes, sakai netapk sistema? Sneku bendrai, kam man nagrineti specifinius variantus? Dar simtai varikliu atsiras, su skirtingom kreivem, nm'ais ir pan. Ir dar simtus varikliu galesi lyginti ir ziureti specifikacijas. Jei jau taip nori, paemus ant popieriaus skirtingu konsernu variklius, panasios kubaturos, kw, nm ir kreives - jie gali vaziuoti visiskai skirtingi. O eco knopkes jau kaip ir senai yra, tik ne maksimalia galia jos mazina, o bendra behaviora visos auto sistemos, deze, turba/putimas, ipurskimas (mapsas zodziu). Mes gal skirtingom kalbom ar apie skirtingus dalykus
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 gegužės 09 - 14:54
#146
Parašyta 2018 gegužės 09 - 20:28
Tik nesijuokit bet pas Reno Master sita knopke yra,kiba ten jau galios fontanai😁atbukina truputi gaza,vairas sunkesnis patampa,pats Reno vadybininkas juokesi parduodant kad tolko is tos knopkes jokioAš jau kelintą kart pagalvoju kodėl nepadaro gamintojai knopkės ECO (nors kažkur jau esu matęs). Tipo paspausi ir kokio 150kW matoro kompas pereina į kokį 100kW režimą. Principe sąnaudos visiškai nesiskiria jei variklio kubatūra panaši, o galia skiriasi perpus ar dvigubai. Visos sąnaudos galingesnio variklio dėl to ,kad perstipriai tapkę spaudi. Jei pajudėtum išvietos ir judėtum su 150kw kaip su 80kw, tai sąnaudos principe tokios pat bus.
#147
Parašyta 2018 gegužės 10 - 17:11
Statoile nemokamai turėjau brangiausią plovimą, tai ganėtinai patenkintas kiek ilgai laikosi vaškas+ale poliravimas (ploviau prieš 2 sav)
Tai cia dabartinej Cirklej ?
#148
Parašyta 2018 gegužės 10 - 22:10
Tai cia dabartinej Cirklej ?
Blm sumaišiau, Viadoj! Šiaip ir BP yra tas, kad 3 kartus pigiausiu plauni, ar kokiu nori ir 4 nemokamai brangiausią gali pasiimt
Na patarkit kokios firmos stabdžių kaladėles rinktis, ar nėra skirtumo dėl tokio dalyko?
#149
Parašyta 2018 gegužės 10 - 22:25
Jei pagazuot ir staigiai pastabdyt megsti, tai ate, bosch, brembo, trw, zimmerman, jurid ir pan.
Lietuvoj 80proc. servisu montuoja pigiausia suda ir vazineja zmones be dideliu vargu
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 gegužės 10 - 22:26
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#150
Parašyta 2018 gegužės 10 - 23:04
Ant kupo ATE kaladeles ,o ant universalo TRW.Kas siek tiek nepatinka del ate,kad nemazai palieka 'dulkiu' ant ratlankiu ,bet kuom gerai ,kad dyla kaladeles ,o ne diskai.Buvau trumpam idejas i gala icer ,nes skubiai reikejo,tai tos ne dilo ,o diskus grauze.trw irgi puikiai tarnauja.Bet deja Tadas teisus,kaina perka dauguma (beveik visi) ,ne produkta
p.s ate buvo pora kart perkaitinti ,bet jokiu negiamu pasekmiu nepastebejau.kaip su pigiom butu,nezinau
Šį pranešimą redagavo Marius21: 2018 gegužės 10 - 23:05
#151
Parašyta 2018 gegužės 14 - 17:16
Vsio po FAP? Keista, kad prie 217k jau kvailioja, nors trasoj eksplotuojama, kokie tolimesni žingsniai?
Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 gegužės 14 - 17:41
#152
Parašyta 2018 gegužės 14 - 17:51
o kai "eolys" trūksta, kitokia klaida?
#153
Parašyta 2018 gegužės 14 - 18:05
o kai "eolys" trūksta, kitokia klaida?
Aš nepagooglinęs parašiau, tai jo čia lyg eolys klaida, aišku ką radau info tai 2010m ir kainos jo papildymo litais, tai įdomu kiek eurais ir ar verta pildyt, ar geriau išprogramuot(nelabai noriu to), ar galima su ja dar važiuot, ar geriau tegul stovi kol rasiu meistrą, kas Alytus - Kaunas užsiima tuo
#154
Parašyta 2018 gegužės 14 - 18:51
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#155
Parašyta 2018 gegužės 14 - 19:20
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#156
Parašyta 2018 gegužės 14 - 19:46
Jei filtras dar nera uzsikimses, galima papildyt ir nunulint skaitliuka, plius priverstine regen. ir klaidos nebebus. Pigiausia aisku srotinis skystis, bet galima ir naujo isigyti. Svarbu tik tinkama parinkt.
O dabar dar apsimoka/saugu su ja važiuot ar geriausias į servisą iškart + kas tuo užsiima? Kaip žinot koks tinka ir apskritai ar apsimoka pildyt?
#157
Parašyta 2018 gegužės 14 - 20:25
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 gegužės 14 - 20:26
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#158
Parašyta 2018 gegužės 14 - 20:31
Visiem rasau, pirma paziureti ar to skyscio yra realiai, jei yra, atlikti regeneracija ir tikrinti po to gyvus parametrus, jei parametrai blogi - programuot lauk arba keist nauju... Jei viskas ok ir skyscio yra daugiau nei puse, nuresetinti counterius. Aisku ir pasipildyti kuo greiciau kad atitiktu skaiciuokle...
Kaip jį galima patikrinti ir kas užsiima? Dabar realu nuvažiuot dar 200km, nes neturiu kur nuvaryt, o į darbą keliaut reikia
#159
Parašyta 2018 gegužės 14 - 20:57
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 gegužės 14 - 20:57
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#160
Parašyta 2018 gegužės 14 - 20:57
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0