Peršokti prie turinio


Nuotrauka

RB8912 508


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 252

#161 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 gegužės 14 - 21:06

Kox miestas? Bet siaip realiai betkuris turintis kad ir launcha ar autocoma gyvus parametrus gali paziuret nereikia ir lexios


Alytus:) nelabai pas mus yra kas normaliai diagnostikas daro.. tai dabar pirmas žingsnis jungt diagnostiką ir po to tikrint lygį? Jeigu viskas ok, tai papildyt? O šrotinis nieko blogo? Galima jį imt/pagal ką tinka:) jei datraukčiau iki tavęs tai būtų super 😀
  • 0

#162 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 gegužės 14 - 21:13

Vaziuok pas Tada, nuo alytaus cia zuikio dainos iki Kauno
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#163 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 gegužės 14 - 21:25

Vaziuok pas Tada, nuo alytaus cia zuikio dainos iki Kauno


Negalvojau, kad užsiima + pas Tada eilės labai, o aš nelabai turiu kur pasidėt.. bandysiu ryt varyt Alytuj kur fordam daro diagnostikas gerai, tai gal ir Pežui padarys vis tiek tas pats eina.. kaip lygis realiai patikrinamas?

Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 gegužės 14 - 21:40

  • 0

#164 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2018 gegužės 14 - 21:54

Alytus:) nelabai pas mus yra kas normaliai diagnostikas daro.. tai dabar pirmas žingsnis jungt diagnostiką ir po to tikrint lygį? Jeigu viskas ok, tai papildyt? O šrotinis nieko blogo? Galima jį imt/pagal ką tinka:) jei datraukčiau iki tavęs tai būtų super 😀

Rezervuokis pas Taurių ketvirtadieniui, Ateities pl. Žino ką daro.
Mechaniškai - nuvaryk link Ūdrijos, po kairei, garažuose.
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#165 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 gegužės 14 - 22:49

Rezervuokis pas Taurių ketvirtadieniui, Ateities pl. Žino ką daro.
Mechaniškai - nuvaryk link Ūdrijos, po kairei, garažuose.


O tas lygis realus per kompą matysis pajungus, ar mechaniškai reiks žiūrėt
  • 0

#166 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 gegužės 15 - 01:51

O tas lygis realus per kompą matysis pajungus, ar mechaniškai reiks žiūrėt

Per kompą nieko nesimato. Jei yra plūdė, tai ji realaus kiekio nemato, o tik kai pasiekia minimumą, duoda signalą ir užsidega pranešimas, kuris taip pat užsidega, kai teorinis skysčio lygis (pagal algoritmą iš įpilto kiekio vis atminusuojant kiek teoriškai įpurškia į kurą) į pabaigą. Kai užsidega pranešimas, gali būti dar pusė bakelio (dažnas variantas), gali būti tikrai į pabaigą, o gali būti jau seniai pasibaigęs (jei nėra plūdės arba ji neveikia, o kažkas dapylė mažai arba išvis nedapylė, o nunulino pilnam kiekiui). Pas 1,6HDi dar būna ir ne bakelis, o toks maišiukas, tai ten jokios plūdės išvis nėra ir tas maišiukas oficialiai irgi kaip ir nepildomas, o keičiamas nauju pilnu. Bet jis būna pagrinde mažesniuose kėbuluose, tai čia turbūt bus normalus bakelis prie kuro bako.

Tokių metų jaučiu jau turėtų būti trečios kartos skystis naudojamas, tai pirmos ir antros kartos nelabai tinkami su juo maišyt. Vietoj antros kartos gamintojas nurodo, kad galima naudoti trečios kartos skystį, bet atvirkščiai nelabai. Pažiūrėti galima pagal RP numerį. Tas RP jaučiu pas Peugeot vadinasi DAM, žodžiu pagaminimo datos kodas.

 

Beje, kilometražas nėra labai blogas, jei čia pirmas užsidegimas klaidų, būtent su suodžių filtru susijusių. Nes bent senesniam 1,6HDi, kur dar 16V, tai teorinė pačio filtro rida yra apie 200-250kkm, o pas šitus  naujesnius tas filtras tikrai ne didesnis, gal net šiek tiek mažesnis. Bet išsiimt turėtų taip pat lengvai. Krapščiau neseniai Berlingo 2012-2012tų metų, bet ten buvo silpnutis 55kw variklis. Tik reikia žiūrėt, kad dar nebūtų tas, kur patenka į naujas dūmingumo normas, kur lyg maksimumas 0,25. Tai be suodžių filtro tiek dauguma viršija net ir naujų. Yra tam tikrų būdų sumažinti tą dūmingumą programiškai, bet tai sistemos apėjimas, o ne tvarkingas darbas.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 gegužės 15 - 02:00

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#167 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 gegužės 15 - 02:41

Per kompą nieko nesimato. Jei yra plūdė, tai ji realaus kiekio nemato, o tik kai pasiekia minimumą, duoda signalą ir užsidega pranešimas, kuris taip pat užsidega, kai teorinis skysčio lygis (pagal algoritmą iš įpilto kiekio vis atminusuojant kiek teoriškai įpurškia į kurą) į pabaigą. Kai užsidega pranešimas, gali būti dar pusė bakelio (dažnas variantas), gali būti tikrai į pabaigą, o gali būti jau seniai pasibaigęs (jei nėra plūdės arba ji neveikia, o kažkas dapylė mažai arba išvis nedapylė, o nunulino pilnam kiekiui). Pas 1,6HDi dar būna ir ne bakelis, o toks maišiukas, tai ten jokios plūdės išvis nėra ir tas maišiukas oficialiai irgi kaip ir nepildomas, o keičiamas nauju pilnu. Bet jis būna pagrinde mažesniuose kėbuluose, tai čia turbūt bus normalus bakelis prie kuro bako.
Tokių metų jaučiu jau turėtų būti trečios kartos skystis naudojamas, tai pirmos ir antros kartos nelabai tinkami su juo maišyt. Vietoj antros kartos gamintojas nurodo, kad galima naudoti trečios kartos skystį, bet atvirkščiai nelabai. Pažiūrėti galima pagal RP numerį. Tas RP jaučiu pas Peugeot vadinasi DAM, žodžiu pagaminimo datos kodas.

Beje, kilometražas nėra labai blogas, jei čia pirmas užsidegimas klaidų, būtent su suodžių filtru susijusių. Nes bent senesniam 1,6HDi, kur dar 16V, tai teorinė pačio filtro rida yra apie 200-250kkm, o pas šitus naujesnius tas filtras tikrai ne didesnis, gal net šiek tiek mažesnis. Bet išsiimt turėtų taip pat lengvai. Krapščiau neseniai Berlingo 2012-2012tų metų, bet ten buvo silpnutis 55kw variklis. Tik reikia žiūrėt, kad dar nebūtų tas, kur patenka į naujas dūmingumo normas, kur lyg maksimumas 0,25. Tai be suodžių filtro tiek dauguma viršija net ir naujų. Yra tam tikrų būdų sumažinti tą dūmingumą programiškai, bet tai sistemos apėjimas, o ne tvarkingas darbas.


Čia apskritai kiek mano aplinkoj šita mašina važiuoja yra pirma klaida ir pirmas gedimas nuo to kai auto buvo prabėgus 70k 😅 dėkui labai, dabar daug aiškiau.. bandysiu ieškot kas vietoj mechaniškai tą lygi gali pažiūrėt (gal ir pačiam įmanoma ant duobės užvarius?), o paskui bandysiu kaip Laimonas aiškino daryt..
  • 0

#168 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2018 gegužės 15 - 07:05

Taigi šiandien variau iš darbo, sustojau kuro, pavažiavus kokius 500m išmetė, davažiavau namo 20km, nieko nesijaučia, kad kažkas ne ok
Vsio po FAP? Keista, kad prie 217k jau kvailioja, nors trasoj eksplotuojama, kokie tolimesni žingsniai?

 

Kaip tik prieš apie mėn apturėjau tokį pat pranešimą.

Rida - 170kkm

Verdiktas - skysčio likę apie 1/3-1/4 tūrio (vizuali apžiūra). Reiktų papildyt.

Sprendimas - pildymas AutoVici už kažkas ~70€/l


  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#169 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 gegužės 15 - 08:20

O kiek išvis to skysčio ten yra? Nes aš nuvariau diagnostiką pas žmogų kuris, man fordui vienintelis Alytuj diagnostiką padarydavo ir bėdas rasdavo, tai rodo, kad skysčio likutis 480~ml iš 1.2l, filtro užsikimšimą gazuojant ant vietos rodo 16%, važiuojant nežiūrėjo, bet visus parametrus mato gerus, realus dalykas? Kur Alytuj/Kaune kas užsiima to skysčio pildymu ar dar vis tiek reiktų peržiūrėt realiai kiek jo yra, kaip tas darosi? + sakė asmeniškai nepjautų, nes gaila kastruot kol geras, regeneracijų vidurkis 500km

Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 gegužės 15 - 09:01

  • 0

#170 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 gegužės 16 - 13:48

Man patinka šrotinių patarimai paklausus ar turi to skysčio 'gręžk skyles ir tegul elektrikas atjungia' :D :D :D 


  • 0

#171 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2018 gegužės 16 - 13:52

nu bet negali pykti, gal ir protingas patarimas. šiame forume prieš perkant dyzelį susidariau tokią nuomonę - tik nusiperki, ir iškart "tiuninguoji".

na aš kol kas neteršiu gamtos, ir tikėkimės spėsiu pagauti momentą iki nusprogs turbina :)


  • 0

#172 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 gegužės 16 - 14:03

negi 70 euru dideli pinigai turint 508? Rimtai? Na chebryte stebinat mane. Vaziuojat i Peugeot centra ir jei uz 70euru su darbu - tai pigiau grybo.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#173 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 gegužės 16 - 14:14

negi 70 euru dideli pinigai turint 508? Rimtai? Na chebryte stebinat mane. Vaziuojat i Peugeot centra ir jei uz 70euru su darbu - tai pigiau grybo.

 

Ne dideli, bet rask būdą kaip nuvažiuot jau 200+km prasukta po tos lempos, darbo dienom niekaip negaliu, su darbu 90 eu litro papildymas ir tai nėra daug:) nuvarė šiandien man ją Alytuj į BOSCH Servisą, BOSCH kur Alytuj ale pats geriausias, net nežinojo tokio dalyko kaip eolis ir siūlė supilti adblue tai gerai, kad pasuko tėvas pasiklaust manęs ar tikrai tas  :) tai ką galiu pasakyt 


Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 gegužės 16 - 14:16

  • 0

#174 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 gegužės 16 - 14:39

Nu jo, jei boschas toki shuda mala tai tik iki Kauno... Tik nepirk is lauzyno, nebent pats issileisi is bakelio, kitaip suvarisi koki EOLY nuo 407 peugeot..


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#175 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 gegužės 16 - 14:52

Nu jo, jei boschas toki shuda mala tai tik iki Kauno... Tik nepirk is lauzyno, nebent pats issileisi is bakelio, kitaip suvarisi koki EOLY nuo 407 peugeot..

 

Tai aš dėl įdomumo paskambinau aplink čia, tai sakė jie meta lauk, net irgi nelabai supratimo turėjo ir pasiūlė mest lauk fap:)  o dėl bosch, tai nuvylė..robetas turi eolio 1l kaina 50 eu, o 3l 80 eu, pagal vin kodą pažiūrėjo, sakė pilasi kažkur prie kataliko tas bakelis yra, tiesa? 


Šį pranešimą redagavo RB8912: 2018 gegužės 16 - 14:52

  • 0

#176 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2018 gegužės 16 - 15:33

Tikrai ne prie kataliko o po baku. Na nebent didelis atstumas jiem yra po kataliku...


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 gegužės 16 - 15:35

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#177 RB8912

RB8912
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 279
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:Peugeot 508SW // Toyota Avensis

Parašyta 2018 gegužės 16 - 15:41

Tikrai ne prie kataliko o po baku. Na nebent didelis atstumas jiem yra po kataliku...

 

Nu svarbu skystį pagal vin rodo, tai turbūt ir bus tas :D bet net neapsimoka 1lt pirkt kai skirtumas 30 eu 


  • 0

#178 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.091
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2018 gegužės 16 - 20:01

Biski isiterpsiu,paaiskinkit kas nors kodel Pasate b6 2010m su DPF nera jokiu eoliu ir adblue,kiek suprantu pas Pugus eolys o pvz kokiem naujesniem mersam adblue?kuo skirias eollys nuo adblue?
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#179 HeLLmiX

HeLLmiX
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 205
  • Vieta:Klaipėda-Mažeikiai
  • Automobilis:Peugeot 407SW 2009 1.6 hdi 80 kW / Citroen C5 2008 2.2 125 kW HDI

Parašyta 2018 gegužės 16 - 21:58

Biski isiterpsiu,paaiskinkit kas nors kodel Pasate b6 2010m su DPF nera jokiu eoliu ir adblue,kiek suprantu pas Pugus eolys o pvz kokiem naujesniem mersam adblue?kuo skirias eollys nuo adblue?

ten skirtingos sistemos. Yra kietuju daleliu filtrai kurie gaudo kietasias dalelės ir jas poto aukstoje temperatūroje degina ir yra selekcines katalines redukcijos filtrai su adblue, kurie chemiskai susijungia su dalelem ir pavercia jas maziau kenksmingimis. Tuo ir skiriasi :) yra kietuju daleliu filtrai keliu tipu. Vieniems reikia eolio, kiti degina ta pati dyzeli. Eolis skirtasbtam, kad butu zemesne temperatura deginant filtra. Cia taip trumpai buitiskai :)
  • 0

#180 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.938
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 gegužės 16 - 23:02

Esu girdejes, kas VW itin retai ir esant kvailiems sutapimams ir sprendimams, galima regeneracijos metu padegti. Cia kai daromos 3 priverstines regeneracijos is eiles ir pan. Pas Peugeot iki raudonumo nekaista. Saugiau. Bet tuo raudonu Eolio sudu patys filtrai daznai ir uzsikemsa :)

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 gegužės 16 - 23:03

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0