O tas lygis realus per kompą matysis pajungus, ar mechaniškai reiks žiūrėt
Per kompą nieko nesimato. Jei yra plūdė, tai ji realaus kiekio nemato, o tik kai pasiekia minimumą, duoda signalą ir užsidega pranešimas, kuris taip pat užsidega, kai teorinis skysčio lygis (pagal algoritmą iš įpilto kiekio vis atminusuojant kiek teoriškai įpurškia į kurą) į pabaigą. Kai užsidega pranešimas, gali būti dar pusė bakelio (dažnas variantas), gali būti tikrai į pabaigą, o gali būti jau seniai pasibaigęs (jei nėra plūdės arba ji neveikia, o kažkas dapylė mažai arba išvis nedapylė, o nunulino pilnam kiekiui). Pas 1,6HDi dar būna ir ne bakelis, o toks maišiukas, tai ten jokios plūdės išvis nėra ir tas maišiukas oficialiai irgi kaip ir nepildomas, o keičiamas nauju pilnu. Bet jis būna pagrinde mažesniuose kėbuluose, tai čia turbūt bus normalus bakelis prie kuro bako.
Tokių metų jaučiu jau turėtų būti trečios kartos skystis naudojamas, tai pirmos ir antros kartos nelabai tinkami su juo maišyt. Vietoj antros kartos gamintojas nurodo, kad galima naudoti trečios kartos skystį, bet atvirkščiai nelabai. Pažiūrėti galima pagal RP numerį. Tas RP jaučiu pas Peugeot vadinasi DAM, žodžiu pagaminimo datos kodas.
Beje, kilometražas nėra labai blogas, jei čia pirmas užsidegimas klaidų, būtent su suodžių filtru susijusių. Nes bent senesniam 1,6HDi, kur dar 16V, tai teorinė pačio filtro rida yra apie 200-250kkm, o pas šitus naujesnius tas filtras tikrai ne didesnis, gal net šiek tiek mažesnis. Bet išsiimt turėtų taip pat lengvai. Krapščiau neseniai Berlingo 2012-2012tų metų, bet ten buvo silpnutis 55kw variklis. Tik reikia žiūrėt, kad dar nebūtų tas, kur patenka į naujas dūmingumo normas, kur lyg maksimumas 0,25. Tai be suodžių filtro tiek dauguma viršija net ir naujų. Yra tam tikrų būdų sumažinti tą dūmingumą programiškai, bet tai sistemos apėjimas, o ne tvarkingas darbas.
Edited by tadas1991, 2018 May 15 - 02:00.