Jusu Peugeot "maistuko" sanaudos
#1001
Parašyta 2011 spalio 20 - 22:24
#1002
Parašyta 2011 spalio 21 - 10:07
O tu zinai,kad esant stipriam priespriesiniam vejui sanaudos pakyla 0,5 l,o ijungtam oro kondicionieriui 0,3 ltr.Bei pezo 307 borto kompas meluoja i mazesne puse apie 0,5 ltr.Jei neklystu pezo deklaruoja 4,5 ltr uzmiestyje.O kad ilysti i deklaruojamas sanaudas buna labai sunku.Asmeniskai as gyvenime ne karto nesu ilindes307 break 1.6hdi sanaudos pakilo nuo 4.1 iki 4.2ltr dyzelio vistik salociai arteja
#1003
Parašyta 2011 spalio 21 - 11:05
Šį pranešimą redagavo Rakish: 2011 spalio 21 - 11:05
#1004
Parašyta 2011 spalio 21 - 12:56
#1005
Parašyta 2011 spalio 21 - 14:53
#1006
Parašyta 2011 spalio 24 - 09:05
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#1007 Svečias_KLIUNKIS_*
Parašyta 2011 spalio 29 - 09:53
#1008
Parašyta 2011 spalio 29 - 19:05
Šį pranešimą redagavo Hitman: 2011 spalio 29 - 19:10
#1009
Parašyta 2011 lapkričio 13 - 19:07
ir man Salociai ne per toliausiai,apie 20kmVat pazystamas marsrutas Salociai. Beveik kozna savaitgali ten tenka vaziuot, tik kam ten tu kuolu viabaltikoj prikale ant kelio tai nesuprantu. Tikekimes ir pas mus paliks 4-5litrai sanaudos
Beje,sanaudos pakilo iki 4,4...einu zudytis
#1010
Parašyta 2011 lapkričio 13 - 19:12
jo,siek tiek gali meluot,vis planuoju pasitikrint pagal pilno bako-nuvaziuotu km principa..tada zesim...Vejai ir kondicionierius ir turejo turet itakos,nes tokias sanaudas bendras man rodo nuvaziavus 7000km misriu ciklu bet nelakstant...negalvokit kad momentines sanaudas as cia sakauO tu zinai,kad esant stipriam priespriesiniam vejui sanaudos pakyla 0,5 l,o ijungtam oro kondicionieriui 0,3 ltr.Bei pezo 307 borto kompas meluoja i mazesne puse apie 0,5 ltr.Jei neklystu pezo deklaruoja 4,5 ltr uzmiestyje.O kad ilysti i deklaruojamas sanaudas buna labai sunku.Asmeniskai as gyvenime ne karto nesu ilindes
#1011
Parašyta 2011 lapkričio 13 - 19:50
nori ekonomijos? nereikia but specialistu,didziausia ekonomija yra tavo galva ismok prognozuoti situacija mieste,jei is tolo pamatai degant raudona sviesofora nuimk gaza ir stenkis privaziuot prie sankryzos jau uzsidegus zaliai sviesai ir kai visos masinos jau pajudeje,nereiks nei pavaru be reikalo junginet nei kuro degint isibegejant...aisku reikia turet saltus nervus,nes visi kai pablude is visu pusiu lekia o poto cypianciais stabziais stoja prie to pacio sviesoforo kuri galutinej eigoj visi pravaziuojam vienodai...jei is tolo matai kad dega zalias biski spustelk kad spetum pralekti per zalia nes pajudant veliau nuo raudono be reikalo deginsi kura...ir nelakstyt nelakstyt nelakstyt!!! Trasoj padarykit eksperimenta,tarkim Via Baltikoj kur daug furu,aplenkit fura ir isidemekit ja,furos lekia apie 90km/h srautu,jus lekiat 100,reikia pastoviai lenkt,lenkt, lenkt,nervuotis,rizikuot ir t.t.sitaip nuleke apie 50km ir sustoje kur nors salia kelio degalinej jus pamatysit kad ta pati fura kuria isidemejot pro jus praleks po 3-5 minuciu ir pasakykit,verta lekt del 3-5minuciu ant 50km atkarpos???kai sita pamatysit ir atsipalaiduosit ir bakas leciau tustes ir nervai ramesni bus ir namo grysit ne ka veliau ir svarbiausia saugiau,tai ypac aktualu kai uz nugaros kedutej miega jusu dukra-sunus(kaip mano atveju )Ekonomija sakyciau netgi prasideda perkant masina,jei paminsi savo nenumaldoma nora pasipuikuoti pries visus tarkim 5klases bmw ir nusipirksi kad ir pasata tdi arba mano atveju 307peza jau automatiskai sutaupysi 3litrus kiekvienam 100 km.......ir t.t. ir panasiaii aukstesne jungiu kai rpm buna apie ~1.8 (kartais ir 3.0 ), bet i zemesne perjungiu dazniausiai kai iki ~1.2 krenta, aisku cia nuo situacijos dar priklauso.
Gal cia kokie ekonomisko vairavimo specialistai patartu kaip reikia taisyklingai vairuot, kad kuro nedegint be reikalo?
#1012
Parašyta 2011 lapkričio 13 - 21:19
#1013
Parašyta 2011 lapkričio 22 - 23:18
As manau visos ekonomisko vairavimo teorijos leidzia sutaupyti kokius 5-10 proc., aisku atmetant "sportinius" rezimus. Mano Lancia Zeta 2,1 td valgo vidutiniskai 6,9-7 l, "avariniu" rezimu (neveikia turbos daviklis) vaziuojant po Panevezi, i Vilniu ir po Vilniu, dazniausiai piko metu. Variklio apsukos 2-3 tukst., ir vaziuoji su srautu, nes kitaip negali, uzmiestyje 110-120. Nebandziau vadinamo ekonomisko vaziavimo, bet tikrai nemanau kad pensininko rezimu ir uzmiestyje 80-90 itilpciau i bent 6 l, ir tikrai niekur nespeciau. Bandziau su pezu 306 1,6 - vaziuojant 105-110 uzmiestyje 6,5 l, vaziuojant 80 - truputi virs 6, taip kad praktiskai nieko nelaimi, tik jautiesi kliutimi kelyje ir prarandi po 15-20 min/100 km. Ekonomija pirmiausia salygoja techninis stovis: variklio darbas, padangos, pakaba, po to kondiskes naudojimas, visokios bagazines, dviraciai ant stogo, t.t. Gali bandyt vaziuot eko rezimu, bet jei tik prilietus gazo pedala juodas dumas pucia, tai koks ekonomiskumas? O situacija mieste prognozuoti manau gali nebent po Anykscius vazinedamas, pabandyk Vilniuje 5-8 val. vakaro: numesk greiti pries sankryza, iskart uzlis kelios masinos, ir vistiek busi priverstas stabdyt... Paprasciau pataikyt ant zalios bangos ir vaziuot su srautu, nors ir didesniu greiciu.nori ekonomijos? nereikia but specialistu,didziausia ekonomija yra tavo galva ismok prognozuoti situacija mieste,jei is tolo pamatai degant raudona sviesofora nuimk gaza ir stenkis privaziuot prie sankryzos jau uzsidegus zaliai sviesai ir kai visos masinos jau pajudeje,nereiks nei pavaru be reikalo junginet nei kuro degint isibegejant...aisku reikia turet saltus nervus,nes visi kai pablude is visu pusiu lekia o poto cypianciais stabziais stoja prie to pacio sviesoforo kuri galutinej eigoj visi pravaziuojam vienodai...jei is tolo matai kad dega zalias biski spustelk kad spetum pralekti per zalia nes pajudant veliau nuo raudono be reikalo deginsi kura...ir nelakstyt nelakstyt nelakstyt!!! Trasoj padarykit eksperimenta,tarkim Via Baltikoj kur daug furu,aplenkit fura ir isidemekit ja,furos lekia apie 90km/h srautu,jus lekiat 100,reikia pastoviai lenkt,lenkt, lenkt,nervuotis,rizikuot ir t.t.sitaip nuleke apie 50km ir sustoje kur nors salia kelio degalinej jus pamatysit kad ta pati fura kuria isidemejot pro jus praleks po 3-5 minuciu ir pasakykit,verta lekt del 3-5minuciu ant 50km atkarpos???kai sita pamatysit ir atsipalaiduosit ir bakas leciau tustes ir nervai ramesni bus ir namo grysit ne ka veliau ir svarbiausia saugiau,tai ypac aktualu kai uz nugaros kedutej miega jusu dukra-sunus(kaip mano atveju )Ekonomija sakyciau netgi prasideda perkant masina,jei paminsi savo nenumaldoma nora pasipuikuoti pries visus tarkim 5klases bmw ir nusipirksi kad ir pasata tdi arba mano atveju 307peza jau automatiskai sutaupysi 3litrus kiekvienam 100 km.......ir t.t. ir panasiaii aukstesne jungiu kai rpm buna apie ~1.8 (kartais ir 3.0 ), bet i zemesne perjungiu dazniausiai kai iki ~1.2 krenta, aisku cia nuo situacijos dar priklauso.
Gal cia kokie ekonomisko vairavimo specialistai patartu kaip reikia taisyklingai vairuot, kad kuro nedegint be reikalo?
O kas del automobiliu skirtumu, noriu papriestaraut, nes dabartiniai BMW, Mercedes tikrai labai taupus, nors nepalyginamai galingesni. Apie 2000 m. BMW 320d tikrai taupesnis uz peugeot 2,0 HDI, netgi galbut ir 530d, vaziuojant panasiu rezimu. As neisitikines del peugeot, bet citroen dabar naudoja 1,6 benzininius variklius, suprojektuotus BMW'o.
Šį pranešimą redagavo wonderabout: 2011 lapkričio 22 - 23:28
#1014
Parašyta 2011 gruodžio 12 - 16:16
o tu bent bandei vaziuot taip?nes teoriskai sneki matyt...vaziuot su srautu tai reiskia varyt kiek eina,poto det ant stabdziu su visais prie sviesoforo ir vel snarais pirmyn?va ka reiskia vaziuot su srautu....pabandyk Vilniuje 5-8 val. vakaro: numesk greiti pries sankryza, iskart uzlis kelios masinos, ir vistiek busi priverstas stabdyt...
#1015
Parašyta 2011 gruodžio 12 - 16:42
The 1.6 litre THP 150 bhp (Turbo High Pressure) 16v engine (launched on 207) launched a new family of petrol engines, the result of the co-operation between the PSA Peugeot Citroen and BMW Group.As manau visos ekonomisko vairavimo teorijos leidzia sutaupyti kokius 5-10 proc., aisku atmetant "sportinius" rezimus. Mano Lancia Zeta 2,1 td valgo vidutiniskai 6,9-7 l, "avariniu" rezimu (neveikia turbos daviklis) vaziuojant po Panevezi, i Vilniu ir po Vilniu, dazniausiai piko metu. Variklio apsukos 2-3 tukst., ir vaziuoji su srautu, nes kitaip negali, uzmiestyje 110-120. Nebandziau vadinamo ekonomisko vaziavimo, bet tikrai nemanau kad pensininko rezimu ir uzmiestyje 80-90 itilpciau i bent 6 l, ir tikrai niekur nespeciau. Bandziau su pezu 306 1,6 - vaziuojant 105-110 uzmiestyje 6,5 l, vaziuojant 80 - truputi virs 6, taip kad praktiskai nieko nelaimi, tik jautiesi kliutimi kelyje ir prarandi po 15-20 min/100 km. Ekonomija pirmiausia salygoja techninis stovis: variklio darbas, padangos, pakaba, po to kondiskes naudojimas, visokios bagazines, dviraciai ant stogo, t.t. Gali bandyt vaziuot eko rezimu, bet jei tik prilietus gazo pedala juodas dumas pucia, tai koks ekonomiskumas? O situacija mieste prognozuoti manau gali nebent po Anykscius vazinedamas, pabandyk Vilniuje 5-8 val. vakaro: numesk greiti pries sankryza, iskart uzlis kelios masinos, ir vistiek busi priverstas stabdyt... Paprasciau pataikyt ant zalios bangos ir vaziuot su srautu, nors ir didesniu greiciu.
nori ekonomijos? nereikia but specialistu,didziausia ekonomija yra tavo galva ismok prognozuoti situacija mieste,jei is tolo pamatai degant raudona sviesofora nuimk gaza ir stenkis privaziuot prie sankryzos jau uzsidegus zaliai sviesai ir kai visos masinos jau pajudeje,nereiks nei pavaru be reikalo junginet nei kuro degint isibegejant...aisku reikia turet saltus nervus,nes visi kai pablude is visu pusiu lekia o poto cypianciais stabziais stoja prie to pacio sviesoforo kuri galutinej eigoj visi pravaziuojam vienodai...jei is tolo matai kad dega zalias biski spustelk kad spetum pralekti per zalia nes pajudant veliau nuo raudono be reikalo deginsi kura...ir nelakstyt nelakstyt nelakstyt!!! Trasoj padarykit eksperimenta,tarkim Via Baltikoj kur daug furu,aplenkit fura ir isidemekit ja,furos lekia apie 90km/h srautu,jus lekiat 100,reikia pastoviai lenkt,lenkt, lenkt,nervuotis,rizikuot ir t.t.sitaip nuleke apie 50km ir sustoje kur nors salia kelio degalinej jus pamatysit kad ta pati fura kuria isidemejot pro jus praleks po 3-5 minuciu ir pasakykit,verta lekt del 3-5minuciu ant 50km atkarpos???kai sita pamatysit ir atsipalaiduosit ir bakas leciau tustes ir nervai ramesni bus ir namo grysit ne ka veliau ir svarbiausia saugiau,tai ypac aktualu kai uz nugaros kedutej miega jusu dukra-sunus(kaip mano atveju )Ekonomija sakyciau netgi prasideda perkant masina,jei paminsi savo nenumaldoma nora pasipuikuoti pries visus tarkim 5klases bmw ir nusipirksi kad ir pasata tdi arba mano atveju 307peza jau automatiskai sutaupysi 3litrus kiekvienam 100 km.......ir t.t. ir panasiaii aukstesne jungiu kai rpm buna apie ~1.8 (kartais ir 3.0 ), bet i zemesne perjungiu dazniausiai kai iki ~1.2 krenta, aisku cia nuo situacijos dar priklauso.
Gal cia kokie ekonomisko vairavimo specialistai patartu kaip reikia taisyklingai vairuot, kad kuro nedegint be reikalo?
O kas del automobiliu skirtumu, noriu papriestaraut, nes dabartiniai BMW, Mercedes tikrai labai taupus, nors nepalyginamai galingesni. Apie 2000 m. BMW 320d tikrai taupesnis uz peugeot 2,0 HDI, netgi galbut ir 530d, vaziuojant panasiu rezimu. As neisitikines del peugeot, bet citroen dabar naudoja 1,6 benzininius variklius, suprojektuotus BMW'o.
The aim of this partnership is to develop petrol engines which are equipped with innovative technologies that offer high levels of performance - with low fuel consumption - at the same time as meeting the cost constraints imposed in the lower and lower-medium vehicle market segments.
Each partner has contributed the best of their skill and expertise, whether it be in engine design or in manufacturing processes.
The engine is produced at the PSA Peugeot Citroen factory in Douvrin, France.
beveik pataikiai
Šį pranešimą redagavo engage: 2011 gruodžio 12 - 16:42
#1016
Parašyta 2011 gruodžio 18 - 22:31
Bandziau ir pastoviai taip vazineju, nes tenka dirbt uz Gariunu ir grizt i Panevezio puse, jau pazinau Vilniaus eisma, taip kad pabandyk pats pavaziuot "ne su srautu" ir tipo ekonomiskai, papasakok apie pasiekimus...o tu bent bandei vaziuot taip?nes teoriskai sneki matyt...vaziuot su srautu tai reiskia varyt kiek eina,poto det ant stabdziu su visais prie sviesoforo ir vel snarais pirmyn?va ka reiskia vaziuot su srautu....
#1017
Parašyta 2011 gruodžio 25 - 18:14
#1018
Parašyta 2011 gruodžio 29 - 15:29
#1019
Parašyta 2012 sausio 01 - 19:32
papasakojau gi jau auksciau viska,dazniausiai taip ir vazineju,nors tam reikia kantrybes,bet neskubejimas nuramina,tai antras geras dalykas po kuro ekonomijosBandziau ir pastoviai taip vazineju, nes tenka dirbt uz Gariunu ir grizt i Panevezio puse, jau pazinau Vilniaus eisma, taip kad pabandyk pats pavaziuot "ne su srautu" ir tipo ekonomiskai, papasakok apie pasiekimus...
#1020
Parašyta 2012 sausio 04 - 03:26
Vartotojų skaito šią temą: 6
narių: 0, svečių: 6, slaptų narių: 0