Jump to content


Photo

Jusu Peugeot "maistuko" sanaudos


  • Please log in to reply
1352 replies to this topic

#1001 u235

u235
  • Forumo naujokai
  • posts 18
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:'01 Peugeot 406 Coupe V6

Posted 2011 October 20 - 22:24

307 hecbekas 2.0l 100kw 2002, mechanine, benzas/dujos, dujos BRC tiesiogines 4 kartos atrodo: Vasara mieste 10,5-11l, eko rezimu buvo 9,7l Ziema mieste 12-13l 70km/h ~6 , 130-140km/h - 12,5l Skaiciuota ne pagal kompa (kompas rodo apie 10% mazesnes sanaudas). Benzo sanaudos mieste apie 9l +/-0,5l.
  • 0

#1002 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • posts 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Posted 2011 October 21 - 10:07

307 break 1.6hdi sanaudos pakilo nuo 4.1 iki 4.2ltr dyzelio :lyzht: vistik salociai arteja

O tu zinai,kad esant stipriam priespriesiniam vejui sanaudos pakyla 0,5 l,o ijungtam oro kondicionieriui 0,3 ltr.Bei pezo 307 borto kompas meluoja i mazesne puse apie 0,5 ltr.Jei neklystu pezo deklaruoja 4,5 ltr uzmiestyje.O kad ilysti i deklaruojamas sanaudas buna labai sunku.Asmeniskai as gyvenime ne karto nesu ilindes :ax:
  • 0

#1003 Rakish

Rakish
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Klumpinis tramvajus | ex. Peugeot 307, 2.0 HDi

Posted 2011 October 21 - 11:05

307 :pug:, hecbekas, 2002, 66kW. Uzmiesti: 5 begiu ~95km/h valgo apie 5-5.5l, jeigu spusteliu 120-140km/h tai vidutiniskai iki 6l pakyla Mieste: super turbo ekonomiskai vaziuojant ("1 begis tik pajudet is vietos,o ne isibeget", i zemesne pavara perjungiat tik kai apsukos nukrenta iki ~1,2 ir t.t.) na i 7.5-8 telpu, bet vaziuojant nors kiek smagiau tai apie 9-9.5 net buna :wacko: Ar cia mano pugas kazkoks ryjikas ir remontuot kazka reik ar kiti cia kazka pamelavo, kad vaziuojat su 307 mieste 7-7.5 valgo ar uzmiesti maziau 5? :ax:

Edited by Rakish, 2011 October 21 - 11:05.

  • 0

#1004 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • posts 1,459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Posted 2011 October 21 - 12:56

man atrodo, kad vaziuojant aukstesne pavara prie lb mazu variklio sukiu (na pvz vietoj antros trecia kokia) nedadeda ekonomijos
  • 0

#1005 Rakish

Rakish
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 47
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Klumpinis tramvajus | ex. Peugeot 307, 2.0 HDi

Posted 2011 October 21 - 14:53

i aukstesne jungiu kai rpm buna apie ~1.8 (kartais ir 3.0 ;]), bet i zemesne perjungiu dazniausiai kai iki ~1.2 krenta, aisku cia nuo situacijos dar priklauso. Gal cia kokie ekonomisko vairavimo specialistai patartu kaip reikia taisyklingai vairuot, kad kuro nedegint be reikalo? :ax:
  • 0

#1006 Tadzius

Tadzius
  • Senbuviai
  • posts 690
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 universole 2.0hdi 66kw +

Posted 2011 October 24 - 09:05

jei prie 1.2 rmp vaziuoji minimalion ikalnen ar lygiu tiesiu keliu tai ne i ekonomija, geriau drasiai jungt zemesnia pavara, nes variklis prievartaujamas tada, neturi reikiamo sukimo momento, ir tepalu siurblys nesukelia gero slegio. Jei tokiom apsukom vaziuoji nuo kokios ikalnes ilgos tai tada viskas tvarkoj.
  • 0

P407 sw hdi 100 kw

P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...


#1007 Svečias_KLIUNKIS_*

Svečias_KLIUNKIS_*
  • Svečiai

Posted 2011 October 29 - 09:53

406 coupe 2.2 HDI tik mieste - 6.9 - 7.0
  • 0

#1008 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • posts 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Posted 2011 October 29 - 19:05

P406 2.2 116kw, uzmiestyje 90-100km/h valgo ~7-7.5L, 110-130km/h ~8-8.5L, 130-150km/h ~9-9.5L. Mieste iki 11L. Su pilnu baku duju nuvaziuoju vien mieste ~380-400km (vasara ~350km, nes ziema benzo daugiau suvalgo, jei trumpom distansijom vazineju, o taip dazniausiai ir buna), vien uzmiestyje ~500km, + ~1-2L benzo (priklausomai nuo sezono) kol permeta ant duju. Kolkas tokios sanaudos tenkina :good:

Edited by Hitman, 2011 October 29 - 19:10.

  • 0

#1009 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • posts 1,088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Posted 2011 November 13 - 19:07

Vat pazystamas marsrutas Salociai. Beveik kozna savaitgali ten tenka vaziuot, tik kam ten tu kuolu viabaltikoj prikale ant kelio tai nesuprantu. Tikekimes ir pas mus paliks 4-5litrai sanaudos

ir man Salociai ne per toliausiai,apie 20km B)
Beje,sanaudos pakilo iki 4,4...einu zudytis :)
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#1010 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • posts 1,088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Posted 2011 November 13 - 19:12

O tu zinai,kad esant stipriam priespriesiniam vejui sanaudos pakyla 0,5 l,o ijungtam oro kondicionieriui 0,3 ltr.Bei pezo 307 borto kompas meluoja i mazesne puse apie 0,5 ltr.Jei neklystu pezo deklaruoja 4,5 ltr uzmiestyje.O kad ilysti i deklaruojamas sanaudas buna labai sunku.Asmeniskai as gyvenime ne karto nesu ilindes :ax:

jo,siek tiek gali meluot,vis planuoju pasitikrint pagal pilno bako-nuvaziuotu km principa..tada zesim...Vejai ir kondicionierius ir turejo turet itakos,nes tokias sanaudas bendras man rodo nuvaziavus 7000km misriu ciklu bet nelakstant...negalvokit kad momentines sanaudas as cia sakau :) :) :) :ax:
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#1011 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • posts 1,088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Posted 2011 November 13 - 19:50

i aukstesne jungiu kai rpm buna apie ~1.8 (kartais ir 3.0 ;]), bet i zemesne perjungiu dazniausiai kai iki ~1.2 krenta, aisku cia nuo situacijos dar priklauso.
Gal cia kokie ekonomisko vairavimo specialistai patartu kaip reikia taisyklingai vairuot, kad kuro nedegint be reikalo? :ax:

nori ekonomijos? :) nereikia but specialistu,didziausia ekonomija yra tavo galva :) ismok prognozuoti situacija mieste,jei is tolo pamatai degant raudona sviesofora nuimk gaza ir stenkis privaziuot prie sankryzos jau uzsidegus zaliai sviesai ir kai visos masinos jau pajudeje,nereiks nei pavaru be reikalo junginet nei kuro degint isibegejant...aisku reikia turet saltus nervus,nes visi kai pablude is visu pusiu lekia o poto cypianciais stabziais stoja prie to pacio sviesoforo kuri galutinej eigoj visi pravaziuojam vienodai...jei is tolo matai kad dega zalias biski spustelk kad spetum pralekti per zalia nes pajudant veliau nuo raudono be reikalo deginsi kura...ir nelakstyt nelakstyt nelakstyt!!! Trasoj padarykit eksperimenta,tarkim Via Baltikoj kur daug furu,aplenkit fura ir isidemekit ja,furos lekia apie 90km/h srautu,jus lekiat 100,reikia pastoviai lenkt,lenkt, lenkt,nervuotis,rizikuot ir t.t.sitaip nuleke apie 50km ir sustoje kur nors salia kelio degalinej jus pamatysit kad ta pati fura kuria isidemejot pro jus praleks po 3-5 minuciu :) ir pasakykit,verta lekt del 3-5minuciu ant 50km atkarpos???kai sita pamatysit ir atsipalaiduosit ir bakas leciau tustes ir nervai ramesni bus ir namo grysit ne ka veliau ir svarbiausia saugiau,tai ypac aktualu kai uz nugaros kedutej miega jusu dukra-sunus(kaip mano atveju :) )Ekonomija sakyciau netgi prasideda perkant masina,jei paminsi savo nenumaldoma nora pasipuikuoti pries visus tarkim 5klases bmw ir nusipirksi kad ir pasata tdi arba mano atveju 307peza jau automatiskai sutaupysi 3litrus kiekvienam 100 km.......ir t.t. ir panasiai
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#1012 mukajus

mukajus
  • Senbuviai
  • posts 137
  • Vieta:rėkyva
  • Automobilis:peugeot 406

Posted 2011 November 13 - 21:19

ko jus norit.juk lietuvis nežino kitos kuro normoos kaip 5,5-6 litrai 100km.internete pažiurėjus,atrodo kad turim traktorius .pas visus mažai valgo.o kai pačiam reik pilt tai 7-8 litrai 100km
  • 0

#1013 wonderabout

wonderabout
  • Senbuviai
  • posts 43
  • Automobilis:peugeot 205 GTi

Posted 2011 November 22 - 23:18

i aukstesne jungiu kai rpm buna apie ~1.8 (kartais ir 3.0 ;]), bet i zemesne perjungiu dazniausiai kai iki ~1.2 krenta, aisku cia nuo situacijos dar priklauso.
Gal cia kokie ekonomisko vairavimo specialistai patartu kaip reikia taisyklingai vairuot, kad kuro nedegint be reikalo?  :ax:

nori ekonomijos? :) nereikia but specialistu,didziausia ekonomija yra tavo galva :) ismok prognozuoti situacija mieste,jei is tolo pamatai degant raudona sviesofora nuimk gaza ir stenkis privaziuot prie sankryzos jau uzsidegus zaliai sviesai ir kai visos masinos jau pajudeje,nereiks nei pavaru be reikalo junginet nei kuro degint isibegejant...aisku reikia turet saltus nervus,nes visi kai pablude is visu pusiu lekia o poto cypianciais stabziais stoja prie to pacio sviesoforo kuri galutinej eigoj visi pravaziuojam vienodai...jei is tolo matai kad dega zalias biski spustelk kad spetum pralekti per zalia nes pajudant veliau nuo raudono be reikalo deginsi kura...ir nelakstyt nelakstyt nelakstyt!!! Trasoj padarykit eksperimenta,tarkim Via Baltikoj kur daug furu,aplenkit fura ir isidemekit ja,furos lekia apie 90km/h srautu,jus lekiat 100,reikia pastoviai lenkt,lenkt, lenkt,nervuotis,rizikuot ir t.t.sitaip nuleke apie 50km ir sustoje kur nors salia kelio degalinej jus pamatysit kad ta pati fura kuria isidemejot pro jus praleks po 3-5 minuciu :) ir pasakykit,verta lekt del 3-5minuciu ant 50km atkarpos???kai sita pamatysit ir atsipalaiduosit ir bakas leciau tustes ir nervai ramesni bus ir namo grysit ne ka veliau ir svarbiausia saugiau,tai ypac aktualu kai uz nugaros kedutej miega jusu dukra-sunus(kaip mano atveju :) )Ekonomija sakyciau netgi prasideda perkant masina,jei paminsi savo nenumaldoma nora pasipuikuoti pries visus tarkim 5klases bmw ir nusipirksi kad ir pasata tdi arba mano atveju 307peza jau automatiskai sutaupysi 3litrus kiekvienam 100 km.......ir t.t. ir panasiai

As manau visos ekonomisko vairavimo teorijos leidzia sutaupyti kokius 5-10 proc., aisku atmetant "sportinius" rezimus. Mano Lancia Zeta 2,1 td valgo vidutiniskai 6,9-7 l, "avariniu" rezimu (neveikia turbos daviklis) vaziuojant po Panevezi, i Vilniu ir po Vilniu, dazniausiai piko metu. Variklio apsukos 2-3 tukst., ir vaziuoji su srautu, nes kitaip negali, uzmiestyje 110-120. Nebandziau vadinamo ekonomisko vaziavimo, bet tikrai nemanau kad pensininko rezimu ir uzmiestyje 80-90 itilpciau i bent 6 l, ir tikrai niekur nespeciau. Bandziau su pezu 306 1,6 - vaziuojant 105-110 uzmiestyje 6,5 l, vaziuojant 80 - truputi virs 6, taip kad praktiskai nieko nelaimi, tik jautiesi kliutimi kelyje ir prarandi po 15-20 min/100 km. Ekonomija pirmiausia salygoja techninis stovis: variklio darbas, padangos, pakaba, po to kondiskes naudojimas, visokios bagazines, dviraciai ant stogo, t.t. Gali bandyt vaziuot eko rezimu, bet jei tik prilietus gazo pedala juodas dumas pucia, tai koks ekonomiskumas? O situacija mieste prognozuoti manau gali nebent po Anykscius vazinedamas, pabandyk Vilniuje 5-8 val. vakaro: numesk greiti pries sankryza, iskart uzlis kelios masinos, ir vistiek busi priverstas stabdyt... Paprasciau pataikyt ant zalios bangos ir vaziuot su srautu, nors ir didesniu greiciu.
O kas del automobiliu skirtumu, noriu papriestaraut, nes dabartiniai BMW, Mercedes tikrai labai taupus, nors nepalyginamai galingesni. Apie 2000 m. BMW 320d tikrai taupesnis uz peugeot 2,0 HDI, netgi galbut ir 530d, vaziuojant panasiu rezimu. As neisitikines del peugeot, bet citroen dabar naudoja 1,6 benzininius variklius, suprojektuotus BMW'o.

Edited by wonderabout, 2011 November 22 - 23:28.

  • 0

#1014 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • posts 1,088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Posted 2011 December 12 - 16:16

pabandyk Vilniuje 5-8 val. vakaro: numesk greiti pries sankryza, iskart uzlis kelios masinos, ir vistiek busi priverstas stabdyt...

o tu bent bandei vaziuot taip?nes teoriskai sneki matyt...vaziuot su srautu tai reiskia varyt kiek eina,poto det ant stabdziu su visais prie sviesoforo ir vel snarais pirmyn?va ka reiskia vaziuot su srautu.... :rolleyes:
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#1015 engage

engage
  • Senbuviai
  • posts 355
  • Vieta:Telšē - Žemaitėjės suostėnė
  • Automobilis:Ford Focus 2.0 TDCi 100kw 2007

Posted 2011 December 12 - 16:42

i aukstesne jungiu kai rpm buna apie ~1.8 (kartais ir 3.0 ;]), bet i zemesne perjungiu dazniausiai kai iki ~1.2 krenta, aisku cia nuo situacijos dar priklauso.
Gal cia kokie ekonomisko vairavimo specialistai patartu kaip reikia taisyklingai vairuot, kad kuro nedegint be reikalo?  :ax:

nori ekonomijos? :) nereikia but specialistu,didziausia ekonomija yra tavo galva :) ismok prognozuoti situacija mieste,jei is tolo pamatai degant raudona sviesofora nuimk gaza ir stenkis privaziuot prie sankryzos jau uzsidegus zaliai sviesai ir kai visos masinos jau pajudeje,nereiks nei pavaru be reikalo junginet nei kuro degint isibegejant...aisku reikia turet saltus nervus,nes visi kai pablude is visu pusiu lekia o poto cypianciais stabziais stoja prie to pacio sviesoforo kuri galutinej eigoj visi pravaziuojam vienodai...jei is tolo matai kad dega zalias biski spustelk kad spetum pralekti per zalia nes pajudant veliau nuo raudono be reikalo deginsi kura...ir nelakstyt nelakstyt nelakstyt!!! Trasoj padarykit eksperimenta,tarkim Via Baltikoj kur daug furu,aplenkit fura ir isidemekit ja,furos lekia apie 90km/h srautu,jus lekiat 100,reikia pastoviai lenkt,lenkt, lenkt,nervuotis,rizikuot ir t.t.sitaip nuleke apie 50km ir sustoje kur nors salia kelio degalinej jus pamatysit kad ta pati fura kuria isidemejot pro jus praleks po 3-5 minuciu :) ir pasakykit,verta lekt del 3-5minuciu ant 50km atkarpos???kai sita pamatysit ir atsipalaiduosit ir bakas leciau tustes ir nervai ramesni bus ir namo grysit ne ka veliau ir svarbiausia saugiau,tai ypac aktualu kai uz nugaros kedutej miega jusu dukra-sunus(kaip mano atveju :) )Ekonomija sakyciau netgi prasideda perkant masina,jei paminsi savo nenumaldoma nora pasipuikuoti pries visus tarkim 5klases bmw ir nusipirksi kad ir pasata tdi arba mano atveju 307peza jau automatiskai sutaupysi 3litrus kiekvienam 100 km.......ir t.t. ir panasiai

As manau visos ekonomisko vairavimo teorijos leidzia sutaupyti kokius 5-10 proc., aisku atmetant "sportinius" rezimus. Mano Lancia Zeta 2,1 td valgo vidutiniskai 6,9-7 l, "avariniu" rezimu (neveikia turbos daviklis) vaziuojant po Panevezi, i Vilniu ir po Vilniu, dazniausiai piko metu. Variklio apsukos 2-3 tukst., ir vaziuoji su srautu, nes kitaip negali, uzmiestyje 110-120. Nebandziau vadinamo ekonomisko vaziavimo, bet tikrai nemanau kad pensininko rezimu ir uzmiestyje 80-90 itilpciau i bent 6 l, ir tikrai niekur nespeciau. Bandziau su pezu 306 1,6 - vaziuojant 105-110 uzmiestyje 6,5 l, vaziuojant 80 - truputi virs 6, taip kad praktiskai nieko nelaimi, tik jautiesi kliutimi kelyje ir prarandi po 15-20 min/100 km. Ekonomija pirmiausia salygoja techninis stovis: variklio darbas, padangos, pakaba, po to kondiskes naudojimas, visokios bagazines, dviraciai ant stogo, t.t. Gali bandyt vaziuot eko rezimu, bet jei tik prilietus gazo pedala juodas dumas pucia, tai koks ekonomiskumas? O situacija mieste prognozuoti manau gali nebent po Anykscius vazinedamas, pabandyk Vilniuje 5-8 val. vakaro: numesk greiti pries sankryza, iskart uzlis kelios masinos, ir vistiek busi priverstas stabdyt... Paprasciau pataikyt ant zalios bangos ir vaziuot su srautu, nors ir didesniu greiciu.
O kas del automobiliu skirtumu, noriu papriestaraut, nes dabartiniai BMW, Mercedes tikrai labai taupus, nors nepalyginamai galingesni. Apie 2000 m. BMW 320d tikrai taupesnis uz peugeot 2,0 HDI, netgi galbut ir 530d, vaziuojant panasiu rezimu. As neisitikines del peugeot, bet citroen dabar naudoja 1,6 benzininius variklius, suprojektuotus BMW'o.

The 1.6 litre THP 150 bhp (Turbo High Pressure) 16v engine (launched on 207) launched a new family of petrol engines, the result of the co-operation between the PSA Peugeot Citroen and BMW Group.
The aim of this partnership is to develop petrol engines which are equipped with innovative technologies that offer high levels of performance - with low fuel consumption - at the same time as meeting the cost constraints imposed in the lower and lower-medium vehicle market segments.
Each partner has contributed the best of their skill and expertise, whether it be in engine design or in manufacturing processes.
The engine is produced at the PSA Peugeot Citroen factory in Douvrin, France.


beveik pataikiai

Edited by engage, 2011 December 12 - 16:42.

  • 0
Jeigu atsirado noras dirbti - palauk, praeis...

#1016 wonderabout

wonderabout
  • Senbuviai
  • posts 43
  • Automobilis:peugeot 205 GTi

Posted 2011 December 18 - 22:31

o tu bent bandei vaziuot taip?nes teoriskai sneki matyt...vaziuot su srautu tai reiskia varyt kiek eina,poto det ant stabdziu su visais prie sviesoforo ir vel snarais pirmyn?va ka reiskia vaziuot su srautu.... :rolleyes:

Bandziau ir pastoviai taip vazineju, nes tenka dirbt uz Gariunu ir grizt i Panevezio puse, jau pazinau Vilniaus eisma, taip kad pabandyk pats pavaziuot "ne su srautu" ir tipo ekonomiskai, papasakok apie pasiekimus...
  • 0

#1017 Todeluxxxx

Todeluxxxx
  • Senbuviai
  • posts 114
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 2.7 HDI

Posted 2011 December 25 - 18:14

Mano mieste apie 12 l, tikrai tiek ima,V6 150 kw 2.7 HDI 205 AG, tie motoriukai nelabai ekonomiski, taciau smagus vaziuot, o uzmiesti trasoj apie 7, su pilnu baku 80 l nuvaziuoju nuo 900 iki 1000 ne daugiau, bent su mano vaziavimu. :mellow: Tai vat, kam idomu.
  • 0

#1018 tautvydasn

tautvydasn
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 69
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Saloon

Posted 2011 December 29 - 15:29

Na ir as savo paskelbsiu siuo metu sanaudas :) 99kw, 2.0 benz/BRC IV - misrios gaunasi palei 16-17litru :) (reik tvarkyt)
  • 0

#1019 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • posts 1,088
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Posted 2012 January 01 - 19:32

Bandziau ir pastoviai taip vazineju, nes tenka dirbt uz Gariunu ir grizt i Panevezio puse, jau pazinau Vilniaus eisma, taip kad pabandyk pats pavaziuot "ne su srautu" ir tipo ekonomiskai, papasakok apie pasiekimus...

papasakojau gi jau auksciau viska,dazniausiai taip ir vazineju,nors tam reikia kantrybes,bet neskubejimas nuramina,tai antras geras dalykas po kuro ekonomijos :)
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#1020 Bugs

Bugs
  • Senbuviai
  • posts 87
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 307,2.0 HDi 66kW siemens

Posted 2012 January 04 - 03:26

Vasaros pradžioje buvo važiuota į ilgą trip'ą, viso nuvažiuota apie 950km daugumoje užmiesčio keliais, išdeginta apie 52l saliaros, sąnaudos būtų apie 5.5l. Po kelionės per grįžtamąjį išpiltas likutis, beveik visas, norint sužinoti kas ir kaip.
  • 0
Gerai gyvena tas, kas gerai slepiasi.

Nuotrauka
раскрутка сайтов




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users