Peršokti prie turinio


taurius

Užsiregistravo 2010 Vas 24
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 08:17
*****

#758606 1.6 HDI bendros problemos

Parašė taurius 2018 spalio 05 - 08:11

Jei gerai pamenu, tai pas jį velenėlio kumšteliai yra užpresuoti.

Trūkus diržui jie gali pakeisti savo padėti.


  • 1


#690768 Depolution System Faulty !

Parašė taurius 2014 spalio 22 - 09:03

2.7 HDi dažna problema EGR vožtuvų strigimas. FAP filtras pas juos kelia mažiau problemų ir retai užsikemša - aišku varikliui kvėpuoti nepadeda, bet čia jau atskira diskusija.

 

Diagnostikos metu rodomos oro srauto matuoklių klaidos yra dėl stringančių egr vožtuvų, nes jie reguliuoja oro srautą, o jiems stringant, kompiuteris mato neatitinkančius normų oro srauto rodmenis, todėl ir "pyksta" ant oro srauto matuoklių. Sutvarkius EGR vožtuvus, dings ir oro srauto klaidos.

 

Valyti galima, tačiau tai yra laikinas ir brangus sprendimas. Gamintojas deklaruoja, jog pakeisti vieną vožtuvą 2.7HDi varikliui užtrunka 6 valandas, kadangi jų yra du, tai turime 12 darbo valandų. Pats vožtuvas stringa dėl suodžių, dėl išdilusio ašelės arba kartais dėl blogo padėties daviklio, todėl valymas gali tiesiog visai nepadėti. Vožtuvą keisti naudotu irgi nerekomenduotina, nes šiems varikliams bėdos dėl EGR'o prasideda nuo maždaug 70 000km ridos. Esu matęs naujesnių 3.0hdi 177kw variklių su EGR bėdomis, nuvažiavusių tik 50 000km, todėl tikimybė nusipirkti stringantį vožtuvą yra labai didelė.


  • 3


#639489 EGR Vožtuvas

Parašė taurius 2013 balandžio 30 - 10:40

1.6l hdi 66kw ir 80kw pyksta, nes fiksuoja vožtuvo strigimą. 2.0l hdi 66kw ir 80kw dažniausiai nepyksta dėl pakitusio oro srauto. 2.0l hdi 100kw nepyksta dėl pakitusio oro srauto, bet elektriškai vožtuvas turi būti veikiantis (šitiem pasireiškia trukčiojimu, bet kompiuteris dažnai nemeta klaidos dėl pačio egr veikimo). 2.2l hdi 98/94kw dažniau pyksta dėl pakitusio oro srauto. 2.2l hdi 125kw irgi meta klaidas. 2.7l hdi 150kw irgi meta klaidas, nes dažniausiai būna elektrinė egr dalis sugedusi. Visiems, kurie skundžiasi tiek dėl pakitusio oro srauto, tiek dėl sugedusios elektrinės dalies galima suprogramuoti, kad jis nekreiptų dėmesio į egr'ą. Kaina priklauso nuo kiekvieno kompiuterio sudėtingumo. Tarkim seni 2.2 hdi yra daromi paprastai, sprendimas žinomas daugeliui čipuotojų, galima daryti per obd jungtį. 2.7 hdi yra daromi sudėtingiau, sprendimas daugeliui čipuotojų nežinomas, reikia ardyti kompiuterį, norint nuskaityti jo duomenis. Savaime suprantama, jog pagal darbo sudėtingumą kaina gali svyruoti nuo 100lt iki 500lt. Dėl pačio egr'o naudingumo... Jis iš tiesų skirtas ekologijai, o ne ekonomijai. O ta ekologija, kuomet įsiurbimo kolektoriaus tūris dėl suodžių sumažėjęs dvigubai irgi labai labai abejotina. Senesni vakuuminiai egr'ai turi mažiau bėdų, naujesni modeliai naudoja elektrinius ir jie kur kas problematiškesni... Taip pat ir kompiuteris atidžiau juos stebi, nes yra padėties davikliai. O pats egr'as skirtas sumažinti šviežio oro srauto įsiurbimą į variklį, vietoje jo pateikiant išmetimo dujas. Tai pariebina mišinį, o riebesnis mišinys užtikrina mažesnę degimo temperatūrą, o mažesnė degimo temperatūra mažina Nox dalelių susidarymą. Kita medalio pusė yra tai, jog esant aukštesniai degimo temperatūrai variklis dirba efektyviau (ekonomiškiau).
  • 1