Jei gerai pamenu, tai pas jį velenėlio kumšteliai yra užpresuoti.
Trūkus diržui jie gali pakeisti savo padėti.
Parašė taurius 2018 spalio 05 - 08:11
Jei gerai pamenu, tai pas jį velenėlio kumšteliai yra užpresuoti.
Trūkus diržui jie gali pakeisti savo padėti.
Parašė taurius 2014 spalio 22 - 09:03
2.7 HDi dažna problema EGR vožtuvų strigimas. FAP filtras pas juos kelia mažiau problemų ir retai užsikemša - aišku varikliui kvėpuoti nepadeda, bet čia jau atskira diskusija.
Diagnostikos metu rodomos oro srauto matuoklių klaidos yra dėl stringančių egr vožtuvų, nes jie reguliuoja oro srautą, o jiems stringant, kompiuteris mato neatitinkančius normų oro srauto rodmenis, todėl ir "pyksta" ant oro srauto matuoklių. Sutvarkius EGR vožtuvus, dings ir oro srauto klaidos.
Valyti galima, tačiau tai yra laikinas ir brangus sprendimas. Gamintojas deklaruoja, jog pakeisti vieną vožtuvą 2.7HDi varikliui užtrunka 6 valandas, kadangi jų yra du, tai turime 12 darbo valandų. Pats vožtuvas stringa dėl suodžių, dėl išdilusio ašelės arba kartais dėl blogo padėties daviklio, todėl valymas gali tiesiog visai nepadėti. Vožtuvą keisti naudotu irgi nerekomenduotina, nes šiems varikliams bėdos dėl EGR'o prasideda nuo maždaug 70 000km ridos. Esu matęs naujesnių 3.0hdi 177kw variklių su EGR bėdomis, nuvažiavusių tik 50 000km, todėl tikimybė nusipirkti stringantį vožtuvą yra labai didelė.
Parašė taurius 2013 balandžio 30 - 10:40
Varikliukas: IP.Board,
išverstas: IPBoard.lt
Licencijuota: Peugeot klubas