Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 14:31
*****

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Dolcis P308SW 1.6hdi 82kw 2012m

Šiandien, 04:48

Imkit 30400, bus su 17 galvute ir kugine saiba. Jei nesurudije, sutepti, ta saiba sukasi aplink varzta, o sukant varzta, nesisuka, maziau ratai gadinasi. Paprastoms plieninems skardoms tas gal ne itin svarbu, bet jei saus kada i galva aliuminius uzsidet :)

Temoje:Toyota Verso 2011 m. 2.0 dyz. 93 kw

Šiandien, 02:29

nu caaaamooon, visur oras uzterstas, stovi prie sviesaforo, masinos tarpu dideliu nelaiko, visas f**king ismetimas eina man, tau, visiems i salonus, tie filtrai ne is auksto kad visiskai svaru ora paduotu tau i salona, ypac kai uz toyotos stovi arba kai vaziuoji irgi pasijaucia tokie kvapai kad nu nakui, su dviraciu vazinejau daug laiko, daug km prasukta, visur palei gatve marsrutas, ot tai sveika pz pz vitaminus kvepuoju ir dar giliai i plaucius nes paduses varau, o kai prasideda ruduo visi uzkuria savo f**king pecius ir kurenasi toks jausmas kad padangom senom tai pro ten kur minu namo yra kazkas baisaus... Ka jau kalbet apie klaipediecius kurie gyvena prie uosto kur krovos darbai vyksta... o servise ka? nera pinigo nusipirkt slangai? ispjauni skyle sienoj, ismeti slanga i lauka, kita mauni ant glusako, dauuug maziau bus kvapu vidui.

Perskaityk atidžiau ir pamatysi, kad aš apie praeitį rašiau, kai buvo pati pradžia ir nebuvo ne tik pinigų, bet ir supratimo, kai būdavo labai liūdnos darbo sąlygos, kaip ir daugumai pradedančių kažkokią veiklą savarankiškai.

Dabar jau geri keturi metai taip nebedirbama ir vien geri dalykai iš to, vakare dar kažkiek žmogum jaustis pavyksta :)

 

Šlanga tiesiog į lauką išmesta iš dalies veikia, bet jei ilgesnis atstumas arba piktesnis troškesnis dūmas, tai pusė vistiek viduj lieka. Reikia gero ventiliatoriaus, tuomet gaunas visai liuks, gali kūrent nors ir visą dieną, jei yra reikalas po akim matyti arba laikyti pakabinus ant keltuvo dirbančią. Pvz, kai aušinimo sistemą plauni, su trim plovimais ir penkiais praskalavimais, kaskart kaitinant iki darbinės ir duodant padirbt pusvalandį pilnu ratu, išleist pakeli, užpildyt ir nuorint nuleidi, šlanga visada užkabinta ir birbia tiek pakelta, tiek nuleista be problemų.

Išmetamųjų dujų užterštumo lauke ir patalpose gali nelyginti. Mašinų kad ir šimtas pravažiavo, po keliolikos sekundžių nei kvapo, nei pačio dūmo, jeigu nebuvo kokios Toyotos ar Zafiros su mirusia turbina. O viduj užtenka minutę pasibirbint ir visas galingas ventiliacijas, kur įjungus sandwichinis pastatas sutraška, susijungus, kvapo pilnai nebelieka gal po kokio pusvalandžio. O jei užsidūmini normaliai su tokia, kur purkštukas myža arba tepalas dega, tai tas dūmas dar gaunasi ir toks sunkus, laikosi palei žemę arba pakimba kaip biskvitinio pyrago sluoksnis ore, kur dūmų plokštuma nuo 1,5m iki 1,8m aukščio nuo grindų, o kitur jo nėra, tokį labai sunku išvis pašalinti, kartais per naktį palikus ventiliaciją puse pajėgumo, ryte dar kvapo būna. O lauke Zafira pravažiavo, minutė ir nebesijaučia.

Geriau neprisiteršt, o jei jau prisiteršei, stengtis išsivėdint. Ir jei aš dirbčiau automobilių salone ir man atėjęs klientas, jei pasakyčiau, kad automobilio variklio garsą ir darbo rėžimus kviečiame išmėginti bandomojo važiavimo metu arba štai išeikime į lauką, kur stovi toks pats automobilis su tokiu pačiu varikliu, o man jis papiltų va tokią istoriją "CAAAAMON", tai dingtų interesas stengtis jam parduoti automobilį. Elementarios pagarbos gi, seniai jau baigėsi tie "klientas visada teisus", su chamais vazotis retas nori. Kitas vadybininkas gali ir sutikti. Ne visi žmonės vienodi, ne visos frančižės vienodas taisykels turi, ne visi frančizių turėtojai vienodas taisykles turi ir t.t. Bendrai manau, kad automobilių salonas yra ne tam skirtas, kad variklius užvedinėti. Jei leidžia, ok, bet jei nenori, tai nederėtų reikalauti. Visa tai juk lauke galima padaryti.

Vėl, čia mano nuomonė, kuri tikriausiai neteisinga. Bet norėjau pasisakyti :)

Nežinau, kokį darbą tu pats dirbi, bet jei nors dalis jo yra patalpose, abejoju, ar norėtum, kad retkarčiais ten kažkas užvestų keliom minutėm automobilį kelis kartus per dieną, kiekvieną dieną. Ar tipo pofig? Nes man kai kasdien po nosim rūksta, tai aš kuo mažiau noriu to smirdalo, kiek tik įmanoma, ir pykstu ant kolegų, jei šlangos neužsimovę užsikuria ir dar gazuoja.

 

 

Gaila, kad apie pačią Džonio Toyotą mažai kas ką gali pasakyti :)


Temoje:Toyota Verso 2011 m. 2.0 dyz. 93 kw

Vakar, 12:34

Jeigu Valera vienokia ar kitokia forma įteisinęs savo veiklą, sugeba dirbti savarankiškai, turi klientų ratą, tai ko jūs norit iš jo? Ar čia tik ne didelių servisų, kuriuose dirba samdomi meistras, dažnu atveju mažiau sugebantys už Valerą, sugalvotas pasišaipymo būdas.

Na is mano puses tai cia apie tuos, kur visai nesvarbu, kur dirba, bet masina daugiau sugadina, nei pataiso. Yra ju visur. Taip pat, kaip ir visur yra labai gerai atliekanciu savo darba. Perejau kelias stadijas nuo nesildomu garazu, siauros duobes, kurioje pavasari budavo per plastaka vandens, kur zemi vartai ir minivenui ivaziuot tekdavo i bagazine ikraut truputi plytu ir nuimt ragus ir pan. iki siuo metu jauciamai geresniu salygu. Bet niekad nesizadu. Ir kartais su draugais mielai pasedziu kokiam kolektyviniam garaziuke koki velyva rudeni ar ankstyva pavasari. Apsirengi sudinus rubus, pasileidi geros muzikos ir surinkineji varikli kokiam senam lauzui is idejos. Atvaziuodamas dar vienas draugas atveza kebaba ir alaus. Iseini i lauka pavaiksciot, kol kiti ruko, danguj ryskiai sviecia menulis, kelios zvaigzdes, kyla rukas, vesu. Savotiska romantika :)

Temoje:Toyota Verso 2011 m. 2.0 dyz. 93 kw

Vakar, 01:22

Tai negi klientas abejoja,kad stovinti salone mašina neužsives, kad prašoma užvesti?

Gal labiau nori paklausyti dirbancio variklio garso? Arba pagazuoti, jei perka koki pusiau sportini tranta. Youtube kruva tokiu filmuku, kaip chebra klauso salonuose gazuojamu ant laisvu Porsche, Lambo, Ferrari ir nuleidineja.
Arba isbandyti visus pribumbasus. Nors Peugeot tam turi BSI nustatyma Showroom-mode, bet gal ne pas visus taip veikia?

tai as tikiu, bet cia nedideliam garaze turi but uzsidares. O kai salone uzveda 2iem minutem, niekas nemirs, nesveika, bet o ka daryt kai klientas inoringas 😁

Mirt tai nemirs, bet ilgalaikis poveikis yra ir mazai kas jo nori. Jei ilgiau, nei 10sekundziu kuriam, slanga visada maunam. Jau nekalbant apie trumpalaikius poveikius, kaip pastovi pusiau sloga, galvos skausmas ir net pykinimas del deguonies trukumo arba monoksido pertekliaus ir t.t. Klientui pajebat, jis atejo, pabuvo, gavo ko reikia ir isejo. Zmones ten visa darbo diena praleidzia metu metus is eiles.

Net nebesinori prisimint priduminto garaziuko, deganciu akiu, dusulio ir paskui skaudancios galvos. Gerai, jei pasistatai galu i vartus, gali praverti. Bet buna statai priekiu i vartus, nes del duobes ilipimo taip patogiau dirbt, nesitikedamas, kad teks kurt, o vis tik tenka sildyti iki darbines, nes pvz pyrkstukai nesitraukia ar zvakes nesisuka. Gerai, jei variklis normaliai veikia, bet taigi daznai ir remontuojama del to, kad dumina. Vienas myzantis kiaurai purkstukas siuolaikiniam komonreilui arba per du dantis neteisingai pastatytas dirzas senam traktordyzeliui troskiu nepermatomu akis ir gerkle grauzianciu dumu visa vienos masinos garaza paskandina pilnai per 10s, o pilnai atidarius vartus issivedina normaliai gal per kokia valanda, nes tas dumas sunkesnis uz ora, ir laikosi. Nekalbu jau apie tuos, kur po uzsiraznosinusios turbos pilnas duslintuvas tepalo ir uzkaites irgi uzvaro tokio smogo... :D

Valeros gal ir nesivedina, bet jie gal neturi tikslo budami 50ties dar sugebet pastovet ant slidziu, pamint solidziai dvirati ar nuplaukt bent kelis simtus metru nenuskendus, ir neturet hepatitu, ciroziu, veziu, nepakankamunu, sutrikimu ir stimuliatoriu :D

Temoje:Toyota Verso 2011 m. 2.0 dyz. 93 kw

2020 spalio 24 - 03:04

As pvz pazistu 407 salono kvapa. Bet senesniu metu 04-06 ir su medziaginiu salonu. Jei neuzsikta ir neprismirdus/nepriplekus masina, ir jei nera kvapukais apkarstyta, tai turi savo kvapa. C4 Picasso odiniais salonais irgi turi savo kvapa. Manau tai sudaro naudojamos medziagos ir ju deriniai.
O del ismetimo kvapu, tai irgi, naudotos kuro sistemos, katalizatoriaus ir suodziu filtro tipai, yra tam tikri specifiniai kvapai. Kartais vien is kvapo jaucias, kad suodis ziauriai uzsikimses arba egr dideles problemos, smirda svylanciais suodziais, t.y. toks kaip kai paimi duslintuvo suodzius ir juos pakepini su lietlempe (buna ir nuo bulgarkes kibirksciu pasigauna) ir jie pradeda smilkti.