Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 04:52
*****

Mano parašyti pranešimai

Temoje:P 407 vairo stiprintuvas

Šiandien, 03:09

Dažniausiai būna papuvęs ar nusvilęs laidas kažkur. Yra buvę tiesiog saugiklinėj nedaveržtas kontaktas.


Temoje:P607 autopilotas

2020 rugpjūčio 09 - 22:30

Hmmm, jei būtų atvirkščiai, kad veikia autopilotas, bet neveikia ribotuvas, tai sakyčiau pedalo mygtukas. Bet su tokiu dalyku, ir dar jei 2,7HDi (automatas), tai reikia nebent jungt kompą ir žiūrėt, arba tikėtis, kad kažkas žino mintinai, ir parašys


Temoje:Apie Peugeot 206

2020 rugpjūčio 07 - 13:09

Tai man ir įdomu ar verta žėt tą 16v ar nebus jam brangesnės dalys ir šiaip retesnis bus daugiau problemų, dyzelis suprantu bus ekonomija, bet man dzin ji, man svarbu retas ir pigus remontas/priežiūra, o to dyzelis pasiūlyt negali su savo purškalais, turbinom ir visais tais sh. kuriuos turi dyzelis + sena mašina, tai klausimas ar nebutus man kaip su 407 kur merki pinigus be galo be krašto nesvarbu ar benzin ar dyzel :unsure: Gal nuvaryt tą 16v pažėt, į ką atkreipt dėmesį?

Salto ir silto uzsikurimas, trauka. Tepalo ir antifrizo spalva ir konsistencija. Ar nepucia labai slangu. Deze ar neskleidzia pasaliniu garsu pirmom trim pavarom.

Temoje:Peugeot 3008 SUV

2020 rugpjūčio 07 - 13:03

vis tiek reikia tokių diskusijų, kurios atveria siaurą pasaulėžiūrą, ties konkrečiais dalykais :) + turi gi klube kažkas 1.2 5008 ir nuo pirmų dienų buvo problemos su trumpu atstumu ir žiema, kad akumas mirinėdavo, tai galėtų apie kaštus papasakot.

Sitas teisingai ir idomu, tik kad su mazais atstumais iki kokiu 3km problemu turi praktiskai visos masinos, isskyrus laaaabai senas, kur budavo tik karbas arba mechaninis dyzelio siurblys ir jei labai gerai vesdavosi. Cia stebuklu jokiu nebus. Negalima uzvedinet masinos, gesint po 5 min ir taip nuolat, neduodant pasikrauti niekada.
O diskusijos reikia. Fanatikams ji nepades, o daugiau kritiskai mastantys ir patys pasiziuri ir pasirenka. Diskusija gali padeti is fanatizmo puses atgriebti viena kita dvekojanti. Net nupurto pagalvojus, kad yra zmoniu, kuriem kuro rusis vienas esminiu gyvenimo pasirinkimu :)

Temoje:Apie Peugeot 206

2020 rugpjūčio 07 - 12:10

Traukos pas tą variklį 206tukui tikrai sočiai, ypač jei važiuotojas ne ralistas, tik reikia nebijoti jį suktelti. O net jei ir ralistas, tai yra mažas smagus variklis. Su kuriuo trasose nepasipontavosi (bet esu nuvažiavęs tikrai daug kilometrų, tame tarpe ir tarptautiniais maršrutais po kelis tūkstančius kilometrų), bet mieste galima aplenkti 99proc. reikiamų aplenkti automobilių, o visi kiti tai būna su galingais varikliais ir lenktyniaujantys. Tiesa, posūkiuose dažniausiai vistiek pasiduoda, nes išsigąsta.

Jei dar 16V, tai gali būti dar smagiau.

Du metus atvažinėjau su 1.4 8V 55kw. Nuostabus variklis.

Tiesa, gal mano kriterijai gali būti kitokie. Kuro sąnaudų neišmatavau nei karto, nors nuvažiavau apie 35kkm. Ekranėlis pradžioj rodydavo apie 7-7,5 mišriu rėžimu, bet paskui, kai pradėjau važinėti daugiau mieste, ir šiaip išmokau tuo varikliu naudotis, tai gal jau ir apie 10 rodė. Dabar damai atidaviau važinėtis, žiūrėsim kaip jai su sąnaudom seksis. Jei reikia traukos, reikia apsukų, nebijot suktelt trečiu iki 80kmh ar net daugiau, kad perjungus į aukštesnę pavarą, apsukos būtų 3-3,5K ir važiuoji toliau. Iš šono atrodo labai garsiai, bet kitaip neišeina, nes tai seno tipo mažas variklis - pipiras. Be jokių VANOSų, Valvetronikų, trumpų stumoklių eigų ir kitų šiuolaikinių sprendimų. Didelis privalumas prieš seną dyzelį 2,0HDi 66kw, kad nėra jokių turbolagų ir duobių, trauka nuo laisvų nėra didelė, bet tuo metu ji žymiai geresnė už seno dyzelio su wastegate turbina iki jos užpūtimo, ir tolygiai kyla praktiškai iki pat ribotuvo, bet staigaus galios šuolio užpūtus turbai ir be staigaus galios kritimo pasibaigus turbos efektyvumui. Persėdau po tų dviejų metų dabar pats į 2,0HDi 80kw, tai buvau net atpratęs važiuoti su tokiais, pasirodo. Taip, trauka geresnė, bet kai noriu smagiai lėkt, dažnai nepataikau laiku perjungti bėgio ir gaunasi šnipštas. Taurius vakar truputį patobulino programą, tai dabar žymiai geriau, bet vistiek benziuko mažam kėbule pasiilgstu.

 

Tik ieškokit dar su mechanine gazo sklende, t.y. trosine. Tie su elektrine jaučiamai bukesni ir lėtesni. Gal ne tiek dėl pačios sklendės, bet ta sklendė juk ne šiaip sau buvo uždėta turbūt, o dėl ekologijos. Tai ekologija ne vien sklendėje turbūt, o ir programoj. Jei 8V 55kw, būtinai susireguliuoti vožtuvus reikia, nes dažniausiai būna dar niekad nereguliuota ir iškart stipriai atsigauna. Jei 16V ir netraukia, tai ir nežinau. Diag ir galbūt kompensatorių keitimas. Smagūs tie varikliai, tik reikia jų negailėt, tada gauni džiaugsmą.

 

 

Princo pas 206 dar nebuvo, tai dėl to galvos nesukit. Nebent jei žiūrit 206+, bet tai jau visai kita mašina. Bet katalogas nerodo ir pas juos Princo, tai gal ir nebuvo.

 

206tam labiausiai aktualu kėbulas (rūdija, ypač slenksčiai ir dugnas ties galiniu tiltu ir už jo) ir galinis tiltas. Torsioninis. Kai tvarkingas, labai puikiai veikia ir krauna malkų visiem 207to ir kitų modelių balkiams. Bet kai susidėvi, reikia kokybiško nepigaus remonto, o ne Vadžgirio įvorių, o tokio remonto praktiškai nelabai kas Lietuvoj ir bedaro. Visi perka restauruotus Lenkijoj, o ten kaip pataikysi. Būna tik 40kkm laiko ir vėl kreiva.

 

Didelis benzino privalumas mergaitei, kad žiemą greičiau šyla.

 

2.0HDi tikrai ekonomiškesnis ir šitam spirgui pakankamai galingas. Tai gali važiuoti mieste su 5-6L, jei be kamščių didelių, ir vistiek turėti galios, kai jos reikia, kartais ją panaudojant. Bet reikia gerą nupirkti, nes jie jau užjoti. Jie pigiai remontuojasi, dar pigiau keičiasi, bet naudotų dalių pasirinkimas jau darosi prastas, turiu omeny geros būklės dalis.

Sau gal net žiūrėčiau ne dvilitrį, o 1,6 ar 1,4. Jei dyzelį. Buvo 1,6HDi 80kw. Su kintamos geometrijos turbina gi jis jau. Labai smagiai lekia. Tik sunku tokį rasti.