Ziedai patys pakankamai retai genda, nebent yrs 20 metu senumo. Kitaip dazniausiai buna mechaninis pazeidimas.
C4 picasso yra kitoks automobilis, t.y. kita baze. Pas ji galiniai davikliai be laido, masinos laidynas ateina iki pat daviklio. Tai buna luzta arba prasitrina gofroje ties tilto lankstymosi vieta, t.y. ties sailenbloku. C3 Aircross yra C3/208 baze, ir davikliai ten su laidais, tai truputi kitaip.
Bet ir siaip naujesniems PSA/Stellantis silpnai laidai padaryti. Gofroje i nieka neivynioti, izoliacija silpnos formuluotes. Jau teko taisyti Toyota Pro Ace City (Berlingo/Partner su Toyota zenkliuku) ABS laidus. Prasitryne gofroje virs kuro bako ir uzzaliavo bei nupuvo. Masina 2021 metu

Senesniems modeliams, jei budavo daviklio klaida, imi nauja davikli ir 95proc padeda. Nebent klaida ne Short/Open circuit, o Coherence ir neseniai guolis ar daviklis keista, tada gali buti ziedai apgadinti negrabiai dirbant. Naujesniem po 2013 metu modeliam jau bent su testeriu paziuriu, ar jungty is masinos laidyno ijungus degima bent kokia nors itampa yra, nes 30-50proc. atveju buna kalti laidai.