Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 03:35
*****

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Apie Peugeot 508

Šiandien, 03:37

Audi 80 1.8 su karbu dar o ne purskalu?..Tokia buvo pirmoji brolio "inomarke",mokejo 9000doleriu kokiais mazdaug apie 92m kas buvo kosminiai pinigai.Panasiai kaip dabar pirkt P508 keleriu metu senumo uz koki 15keuro

Jep, tikra karbiuratorinė būlka. Tai po 27 metų galiu parduoti už 10 kartų mažiau eurų arba dar pigiau :)

Pavyko tada tą Audi ilgai išlaikyti savoje nuosavybėje ilgai ir sėkmingai?

 

 

Šiandien nuodugniau apžiūrėjęs dokumentus dar radau, kad ir sėdimų vietų 0. Žodžiu būtų įdomu pasikalbėti apie šitus duomenis su Regitros atstovais ir su pareigūnais, kaip jie vertintų sustabdę tokį automobilį su jame sėdinčiu vairuotoju :)


Temoje:Detalių likučiai nauji.

2019 rugsėjo 16 - 20:51


Pardavus automobilį atliko smulkmenų.Naujos detales:Pakaitinimo žvakės BOSCH 0250202048 4vnt.po 8 eur.(Tinka 2,0hdi 100kw;103kw) Kuro filtrai MANN PU 1018x 2vnt. po 6 eur.(Tinka 2,0hdi 100kw;103kw).Salono filtras MANN CUK 3240 8 eur.(Tinka Peugeot 407).Vilnius tel.867795992

Rezervuokit viska man. Tinka arba siuntimas pastomatu (uz siuntima galiu sumoket), arba galiu pasiimti ir Vilniuje, tik tiksliai nezinau artimiausio vizito datos.

Temoje:Peugeot 3008 SUV

2019 rugsėjo 16 - 20:46

Manau daug zmoniu, ypac vairuojanciu naujas masinas, nezino nei kur tu skysciu ieskot, nei ka jie atlieka, nei kaip juos pildyti. Tada nedarinejamas kapotas tikrai geriau uz plovikli tepaluose.

Tas tiesa, bet dabar kruvos nauju benzu, kuriem tarp keitimu neiseina nedapylinet, nes net gamintojas deklaruoja normines tepalo sanaudas iki 1L/5000km ir pan, o matuokles net nera. Nu cia vel galima rinktis tarp vartotojui draugisko ir profesionalaus. Pazistamas is Mentum oy (castrol didmena Lietuvoj) pasakojo istoriju is tepalu gyvenimo. Nauji Sprinteriai nebeturi irgi matuokles elementarios. Tai cia ne koks mini kuperis ar twingo gi blem, o profesionalus darbo irankis. Jei vairuotojas negali patikrinti tepalo lygio ar pasikeisti lemputes, nafiguski toks vairuotojas imonei. Drozia iki kol tepalo visai nebelieka, pranesimas neuzsidega dazniausiai net del slegio (kaip pas vw su tepalo siurblio aselem, 50\50 nesuveikia slegio indikacija), apie lygi jau ne kalbos, o babajui variklio padikeites garsas iki lemputes, gazuoja toliau. Pristatytos pilnos mirusiu sprinteriu aiksteles Anglijoj, Vokietijoj ir t.t... Pats mate. Ismesti, kaip praeitu metu Aifaunai.

As manau sitas dalykas dar sugris, kaip savu metu buvo dinge ir sugrizo karterio varztai

Temoje:Apie Peugeot 508

2019 rugsėjo 16 - 20:38

tai, kad komentarai ne apie tai, o kad pežo reno **no :) kamiečiai susirinkę delfyje reiškia savo pasipiktinimą, automobiliui kurio niekada gyvenime neįpirks, nes savo pajamas ištaško ant pigaus alkoholio ir pigių cigarų.

automobiliai be visų tų navarotų turi tiek pat žavesio, kaip skraidymas(pageidautina +150km/h) mieste su motociklu be aprangos :)

Na tai butent, kad tas mano grabas audi 80 ir butent su tokiais komentatoriai ir vazineja dazniausiai :)

Turėjau Ascona 86m. smėlio spalvos, labai graži spalva. :) Kaip Audi kėbulas išsilaikęs, kaip salonas, koks variklis, kiek kuro ima?

Kebulas sakyciau super. Yra visokiu smulkiu rudeliu, bet geresnis uz dauguma 20 metu naujesniu kebulu. Salonas patrintas, bet saikingai, sakyciau labai neblogas. Tik kad nuo senatves duru apsyvkiu medziaga nuo paralono lupasi ir pan... Variklis standartinis, 1.8S benzinas su japonisku Keihin karbiuratium ir trosu is salono valdomu pacosu. Galvojau priburtas, bet ne, pasirodo ne vien Pierburgus montavo Vakaru Vokietijoj, buvo dalis ir su japoniskais. Del kuro tai nelabai skaiciavau. Faktas, kad negasdina. Uzpyliau uz 45eur benzino, nuvaziavom iki Varenos ir atgal, dvi dienas i darba vaziavau ir siaip po miesta, dar truputi buvo like. Sureguliavus iki galo karbiuratoriu ir degima, gal ir dar maziau butu, nes salta be pacoso vaziuojant trukcioja ir dusta, o su pacosu geriau, bet ne super; pasilus su pacosu trukcioja ir netraukia, o ji isjungus sunkiau apsukas renka ir i stacius kalnus reikia zemint begi arba traukt pacosa i pirma padeti (is 4), kitaip greitis krenta. Siaip visai malonu, tikras mechanizmas, kaip musu tevai ir seneliai vazinejo, bet visa diena vairuojant jau pavargsti, nes ir stabdziai siuolaikiniam eisme prie mano arsesnio vaziavimo nesiderina, ir vaira pavargsta rankos mieste sukinet, ypac parkuojant ar apsisukinejant.

Temoje:Peugeot 3008 SUV

2019 rugsėjo 15 - 18:55

Reiktu pakelt pasiziuret kaip ten atrodo :D paskutinis atidarymas pas Laimona buvo :D

:good: