Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 09:19
*****

Mano parašyti pranešimai

Temoje:gazo pedalas turi laisvumo

Šiandien, 05:50

Nufotkink padeties davikli ir ikelk cia. Nesitoks: https://www.ebay.co....R-/283405451085 ? Nesuprantu, ten elektroniniai ejo or what? Jei jis po kapotu, kaip jis reguliuojamas tada? Pas naujus pats pedalas potencas. Pas senus eina trosas iki potenco po kapotu. Jei po kapotu potencas, tai...??? Ciuju apie skirtingus dalykus snekam ir jokio gazo potenco ten nera po kapotu :) Jei yra diagnostika, pasijungti, paziureti ar rodo % gazo, jei nerodo ir nera troso - keist potenca. Jei rodo ir nevaziuoja, tada jau kaip Paulius sake, pas meistrus :)

Aš seniau irgi galvojau, kad pagal metus ir pagal kuro sistemą. Bet paskui pamačiau, kad buvo visokių nesutapimų, pvz 2002trų metų HDi su potencu ant pedalo arba 2004tų su trosu ir potencu po kapotu.

307 ir pirmokas jau tikrai turėjo elektrinį pedalą, bet nesu matęs tokio dalyko pas Siemens kuro sistemos variantą 66kw varikliui. Bet tikrai neatmeskim, kad galėjo ir būti. Gali būti netgi taip, kad ten iš esmės tik laidas skiriasi, o pats potencas, ar su trosu, ar ant pačio pedalo, kad atiduodamais signalais nesiskiria. Nes fiškė tai labai panaši :)


Temoje:Gal kam ką paremontuoti? Kaune

Šiandien, 05:40

Na ir dejai Tadai cia rasybos,nepatingejai pasidalint patyrimaisMatyt motociklas koks enduro ir butu tas auksinis varijantas ir pusiausvyra tarp gamtos ir patogumo

Taip. Prieš dvi savaites perlaikiau teises iš A su apribojimu į pilną A kategoriją.

Egzaminą laikiau paskutinę šio sezono egzaminų dieną, lapkričio 9, su iš kolegos pasiskolintu Honda Hornet, nes su Regitros motociklu jau nebebuvo vietų. Ir, žinoma, nebuvo šeštadienio rytą kam atvairuoti iki Regitros, tai teko pačiam pasivažinėti. Vasarą turbūt būtų nieko, o čia rudenį vėsiu oru per lietų labai dėmesio daug atkreipi, bet viskas gerai :)

 

Ir kaip tik dairausi, kur čia nupirkus gerą tvarkingą Suzuki DR650. Turbūt bandysiu įsigyti Vokietijoje, nes Lietuvoje jų vienetai, praktiškai nėra, o pasauly tai mėgiamas ir populiarus senas pigus motociklas, istorijomis ir legendomis jau pradedantis lygiuotis į Honda Africa Twin, tik dar nespėjęs pabrangti. Kaip tik gruodžio mėnesį važiuoju į Norvegiją su reikalais, galimai su busiuku. Grįžinėsim atgal turbūt per Daniją ir Vokietiją, nes keltai į  mūsų pusę labai brangūs prieš pat Kalėdas, o Oresundo tiltas ir Rodby-Putgarden keltas turi fiksuotą kainą. Tai gal ten pavyks kažką nugriebti tuose plotuose šiaurvakarinėse žemėse. Šiaip geresnė pasiūla pietuose link Miuncheno, bet ten labai toli, kai laikas spaudžia ir dar tris žmones su savim temptis reikia, kurie tik namo kuo greičiau norės.

 

 

 

 

 

Tai va ta proga, kad pusę gruodžio kaip ir nebus manęs, tai noriu pasakyti, kad sekantiems darbams dabar jau galiu priimti tik po Naujų metų. Aišku, ten diagnostika ar tepalo keitimas dar paeina, bet kam reikia daugiau laiko, nei valandos ar dviejų, tai jau nebespėju, nes darbo likusioms dviems savaitėms jau pristatyta su kaupu :)

 

Ateina šalčiai, gal dar ir nedideli, bet nepamirškit visi pasirūpint savo automobiliais. Kad užsivestų, nekaistų, langus plautų ir kad neslidinėtumėt kaip karvės ant ledo. 


Temoje:Apie Peugeot 508

Vakar, 16:15

Maciau kaip snukiaknygei vienas Valera Fufaikinas, pas kuri kaip supratau yra volvo servisas, gyresi kaip deda atgal isoperuota suodi ir fleshina standartine programa, nes negali nustatyti gedimo 2010-2013 metu volvekui, del tokiu ajajajaj blogu programuotoju kurie istrine kodu lenteles. Ir masina nelb vaziuoja ir nelabai klaidu del to rodo. Tai primesk, vietoj to, kad susirasti, kas perfleshintu tvarkingai uz 200eu, zmogui keicia puse ismetimo su nauju suodziu, fleshina atgal standartine programa ir tada dar ieskos gedimo. :DDD Tai va, kas nenori apgaudineti, o kas dura ijunges plesia uz viska ka tik imanoma ir ka reikia, ir ko nereikia :)

Kiek žinau, Taurius Vilniuj į vietą privažiuoja netgi, esant poreikiui :)

 

Beje, dar kartais būna ir taip, kad tenka daryti ne kaip geriausiai, o kaip prašo klientas daryti, nors žinai ir jam sakai, kad nebus gerai :)


Temoje:Apie Peugeot 208

Vakar, 05:26

As su 4 porestailu meganu nesu net vaziaves dar ;) bet ikirestailas tai minkstas :) nzn gal amortikai kitokie ar kas...

Peugeot irgi buvo minkšti seniau, kai mažesnėse buvo torsioniniai tiltai, o didesnėse buvo gale senoji plieninė daugisvirtė.

Su vientiso golfinio balkio atėjimu į 307 ir aliuminine daugiasvirte į 407 ir pasidarė kieti. Netgi 206 dar sąlyginai minkštas, pagal savo dydį, išskyrus SW, bet pas juos galinis tiltas pastiprintas su tom traukėm. 607 paskutinis Peugeot modelis, kuris dar turėjo limuzininę pakabą, visa kita jau skirta autobanais važinėti dideliais greičiais.

Su mažom senom Renault nesu daug važiavęs, bet Clio II tikrai buvo minkštesnis už 206, o Safrane pakaba irgi jaučiamai malonesnė už 605. Tai tokia tendencija yra nuo senų laikų, sakyčiau.

Man tiesiog atrodo, kad Europa aplamai nebegamina patogių nedidelių mašinų. Realiai, 106 paprasto (ne GTI) pakaba buvo daug malonesnė ir minkštesnė už 508. Apie stabilumą ir vairuojamumą turbūt būtų kita kalba, bet užpakalį tikrai mažiau kratydavo :) Taip pat, pabumbantiems priminsiu, kad 106 restailinis turėjo kapoto amortikus :D


Temoje:Apie Peugeot 508

Vakar, 05:07

Čia visa esmė tame, kad tas neišpasakytas žmonių naivumas. Dėk naują, ir tai ilgai nelaikys. Tai dar nori ir naudotom dalim remontuoti nelaikančius mazgus. Nu viskas ok, tik patys supraskit, kad tas mazgas jau nuo pat naujo automobilio buvo nepatikimas, tai ir nebus patikimas.

Čia kaip Prince varikliai. Savu metu susižėrė visus metų variklių apdovanojimus ir atrodė žiauriai geri ir ekologiški. Tuo pat metu dar buvo leidžiami kurį laiką ir senieji TU5 varikliai, vienas sėkmingiausių PSA benzinų, įkopusių į dvidešimt pirmą amžių, nors ten 80tųjų technologija. Po kelių metų Citroen C4 1,6i TU5 varikliu vairuotojas pirmąkart pasikeitė tepalą, o Citroen C4 1,6i EP6 vairuotojas pirmąkart pasikeitė grandinės komplektą. Po dar kelių metų pirmasis pasikeitė tepalą antrą kartą, o antrasis pirmąkart pasikeitė variklį. Šiuo metu, po dvylikos metų, pirmasis vis dar važiuoja, gal jau net su pakeistu diržu ir naujomis žvakėmis, o antrasis kažkur Lietuvoj chaltūrnai suremontuotas laukia kokio nesusipratusio ukrainiečio, kuris nepasidomėjo, ką perka, lygiai kaip lietuvis nepasidomėjo.

Kai kurie dalykai tiesiog yra blogi, nesvarbu, kad juos kūrė kokie tai ten sertifikuoti gamintojai, inžinieriai ar dar kokie velniai ar kad atitinka kokius tai standartus.

Patikėkit, meistrai tikrai daug mieliau montuotų naujus suodžių filtrus ir naujas Adblue sistemas, jeigu tam būtų tikra nauda ir prasmė. Mes tiesiog nenorim apgaudinėti žmonių ir lupti iš jų sunkiai uždirbtų pinigų tam, kad po kurio laiko tai vėl sugestų. Nes ant seno susidėvėjusio variklio naujas suodžių filtras veikia maksimum porą metų, o nauja Adblue sistema mažiau priklauso nuo susidėvėjimo, tai greičiausiai veiks arba šiek tiek ilgiau, arba netgi trumpiau. Su Taurium kalbėjau, yra diagnozavęs Adblue mirtį PSA bolidui, kuriam pagal oficialią serviso istoriją ji jau buvo keista į naują prieš 9 mėnesius ir berods apei 30kkm. Tai va ir patikimumai.

Pamenu dar, kaip Laimonas nusprendė, kad jo 508 prastai purškia ant langų didesniu greičiu važiuojant, ir susirado gamintojo atnaujintų būtent dėl šios problemos purkštukų kodą, ir juos nusipirko, dar lyg ir už labai nemažą kainą, norėdamas savo automobiliui tik gero. Buvo dar blogiau, nei su originaliai sumontuotais. Ten irgi inžinieriai projektavo, sprendė problemą ir skambiai paleido atnaujinimą. O pirkėjui kokia neviltis tada.

 

Tik vieną kart aš bandžiau tą UREA lemputę pataisyt. T.y. buvo 2016tų 508. Atvežė žmogus naudotą mazgą berods nuo panašių metų 308. Mazgas lygiai toks pats, skiriasi tik bakeliai, tai persukau į esamą bakelį. Pajungiau, testus kažkokius darosi, adaptacijas darosi. OK, kuriam mašiną sistemos pilnam patikrinimui. Patikrinimą darant, skystis iki purkštuko taip ir neatbėga, siurbliuko zyzimo jokio. Duodam ilgiau pabirbt varikliui, atsiranda lygiai ta pati LOW PRESSURE klaida. Surinkau atgal kaip buvo. Žmogus nuvažiavo pas Taurių. Problem solved

Siurbliukai ten tokio dydžio kaip langų apiplovimo. Slėgiai nežmoniški, nežinau tikslaus darbinio, bet daviklis žemiau 4bar net nerodo, tai manau apie 10bar kaip minimum. Keista, kaip tiek ilgai atlaiko, nes mašinos rida lyg apie 200k jau buvo.