Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 05:43
*****

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe

Šiandien, 05:41

Jaučiu ir per karą verstų tankus TA praeit. Bebrynui pinigų juk reikia. Jeigu SM pratęstų visiem TA galiojimą porai mėn, tai turbūt išsitaškytų visi ir nebebūtų ant ko respiratorių kabint.  :unsure:

Aš šiuo metu turiu du vienodus motociklus ir vienus lietuviškus dokumentus ir numerius...

Kitas turi vokiškus dokumentus, sutartį ir numerio vokiško nebėra, nes vokietis nukabino. Regitra nedirba gyvai. Dabar prieš savaitę jau pradėjo registruoti iš užsienio įvežtas pusiau nuotoliniu būdu, tai jau esu nuotoliniu būdu per giminaičių pažįstamus brokerius e-mailu apsidraudęs (nes draudimo kompanijos tiesiogiai nedraudžia nei per internetines sistemas, nei emailu, nei telefonu Lietuvoje dar neįregistruotų transporto priemonių, siūlo kreiptis į brokerius, nes padaliniai visi uždaryti), tada suskanavęs visus reikalingus dokumentus, per e-pristatymą išsiuntęs jiems, po dviejų dienų gavęs atsakymą su apmokėjimo nurodymu ir apmokėjęs išankstinę sąskaitą (kurios šiaip neatsiuntė, tik sumą ir sąskaitų numerius, bet užtenka man ir tiek, nesiparinu). Dabar laukiu, kol paskirs asmeninį laiką priėmimui Kauno padalinyje. Dar nurodžiau, kad tinka ir Alytaus padalinys, nes tik 60km, ir keliukas nelabai greitas ir atviras, galima ir pavažiuot. Marėj nesuteikia dar sąlygų tam. Iki Vilniaus per toli. Nebent sušiltų vėl, kaip buvo šeštadienį, tada galima ir iki Klaipėdos nulėkt. Bet geriau Kaune. Nu nes toli važiuoti nesinori. Priklausomai nuo pareigūno traktavimo, ten galima dasivaryti ir iki baudžiako manrods, ir teisės iki metų iškart.

Tad, kai gausiu numerius ir dokumentus, jau galėsiu mergaitei oficialiai įteikti.

Brolis Kovo 15d. nusipirko mašiną, irgi panaši istorija. Tik jis važinėti bent gali. Bet irgi, savininkas nori nutraukt draudimą, o apsidraust savo vardu ne savo vardu registruotą transporto priemonę niekas nenori. Su sutartim mėnesiui. Nu aš jam sakau, drausk tada ano vardu, juk asmens kodą turi, ant sutarties parašytas (naujuose dokumentuose jau neberašo). Nes anas žmogus vyresnis ir internetu bei elektronine bankininkyste nesinaudoja, tai jam nesigauna deklaruoti pardavimo.

 

Galima ir pykti, bet kartu ir džiaugtis. Kad ta technikinė išvis dirba, žmonės į darbą ateina, rizikuoja savo sveikata. Ten yra dabar jau daug jaunų, bet apie pusė dirbančių 40-60, iš akies. Kita yra žmogiškumas. Jei tu be technikinės važiavai iki parduotuvės alaus ar bulvių nusipirkt, o technikinė pasibaigė prieš pusmetį, nu tai bliamba gal ir pėškom paeiti galėjai. Korona netvyro ore, kad įkvėpęs gryno oro kartu ir jos įtrauktum, mašinoje nereikia slėptis. Ypač jeigu dirbi iš namų ir turi laiko, arba iš viso nedirbi. Tada gali pykti ant kažko ir ieškoti kaltų, kad nėra darbo ir pinigų, bet dėl to tai vistiek laiko turi, ir gali paeiti. Kojos prasijudins, pilvas mažiau augs.  O jeigu vežei ligonį į priėmimą, kuriam paskui nustatė koroną, o technikinė baigėsi užvakar ir per tą laiką pažeidimų nefiksuota, tai gal visai rimtas argumentas posėdyje Policijoj, kodėl tavo bauda yra atleidžiama, nes force majeure, techninė apžiūra mėnesiui į priekį rezervuota, vietų nebuvo, o žmogui gyvybės klausimas. Esu važiavęs taip praktiškai beveik visai nelegaliai su kreizo apipjaustytu pirštu į priėmimą Klinikų. Kadangi tuo metu buvo 2012ti, tai jei pravažiavai, tai ir pravažiavai, su Policija bėdų jau nebus, jokių ten kamerų nebuvo, bet visur pro vartus, kur neleidžia ir negalima, apsauga įleido, ir išlipau prisiparkavęs šalia greitosios, priėmė irgi be eilės, kad nelašinčiau kraujo ant grindų ir kitų negąsdinčiau, nors šiaip galėjau dar ir palaukti. Dabar jau ne 95ti metai, tokius vairuotojus Policija pradžioj sustabdo, o tada palydi patys iki priėmimo ir tik tada aiškinasi, kas čia per mašina ir ar vairuotojas vairuoti mokėjo.

Kažkaip nežinau, gal čia man tokios problemos nekyla, kokiom Lietuva skundžiasi. Bet kiek nueinu į kokias valstybines įstaigas ar įmones, tai visada labai normaliai viskas gaunasi, ir žmonės ten labai žmogiški. Taip, jų ten visada trūksta, taip, reikia ilgai laukti, taip, jie dirba ne visada taip greitai, kaip verslas, nes pinigų jie žiauriai mažai gauna, ir nuo to, kad versis per galvą, nepadaugės nei centu, bet kai galiausiai ateini prie langelio, man kažkaip visada viskas gerai labai pasirodo. Registrų centre liuks, VMI liuks, Statybų inspekcijoj liuks, TA stotyse ir Regitroj irgi liuks. Žmonės, nors ir pavargę, bet malonūs ir draugiški, ir labai žmogiški. Kartais jiems būna nesudarytos sąlygos tau padėti taip, kaip jie galėtų, dėl tam tikrų teisės normų, bet būna net ir jas truputį peržengia žmogiškumo vardan. Kiti nelabai. Bet kai visi skundžiasi, kokia ch  ujova įstaiga yra Regitra, tai aš jai neturiu absoliučiai jokių priekaištų. Aptarnavimas visad paprastas, ir labai greit trunka, kai jau pasieki savo eilę. O kad ta eilė būna kartais labai ilga, nu tai sudėtinga, kai vieną dieną reiktų 3 žmonių aptarnaut visiem interesantam laiku, kitą dieną 30. Už tai dirba 10 žmonių ir gaunasi kažkoks panašumas į vidurkį. Tada kai žmonės ateina per tą 3 reikalingų specialistų dieną, verkia į viešumą, vai vai sėdi 7 žmonės už mūsų pinigus bambas krapšto...
Daugiau skundų aišku ne dėl registracijos, o dėl vairavimo egzaminų. Tris kartus laikiau vairavimo egzaminua. B, A su apribojimu ir A pilną. Visus iš pirmo karto išlaikiau su smulkiom arba netgi (mano nuomone) stambesnėm klaidom. B kategorijos egzaminą, būdamas dar realiai vaikas, gavau laikyti ryte po smarkios pūgos. Aikštelėj jokių linijų nesimato, nes nedavalyta normaliai, kūgelius atsikasėm su egzaminuotoju, kad parkuotis išeitų pagal bent kažką. Į gatvę išvažiavom, beveik visur plikledis arba suplūktas iki blizgesio sniegas. Per perėją ėjo motkelė, aš ją vėliau pamačiau ir vos nenumušiau, nes per vėlai stabdį paspaudžiau. Bandžiau pamoduliuoti kažkiek tą jėgą, bet ratai jau vistiek slydo, dirbo ABS ir sustojom likus gal pusmetriui iki perėjos. Viskas ok saugumui, bet ratai slysti dėl mano aplaidumo negali - tokia taisyklė, o pats prasileidau, nes antroje juostoje mašina stabdė gerokai iš anksčiau ir tą mačiau, tik nesupratau, kodėl. A su apribojimu važiavau per stiprų lietų. Teko pilnai atsidaryti šalmo stiklą, nes rasojo kaip pašėlęs, ir ne vien dėl lietaus, bet ir dėl to, kad buvau po gero studentiško baliaus. Dabar lapkritį perlaikiau į pilną A, tai irgi kažkaip be didelių problemų, nors per naktį dirbau kažką ir gal dvi valandas miegojęs nuvažiavau laikyt. Kaip ir abu kartus prieš tai, irgi vos gyvas. Visais atvejais egzaminuotojai buvo normalūs. Pirmą, kadangi B laikiau 2010tais, tai dar buvo toks ūsuotas dėdė, kuris bendravo truputį pagal senas mentiškas taisykles, bet viskas gerai, gi tokie laikai buvo, ir dar krizė, o dabar tai išvis viskas super. Bendravimas griežtai pagal kodeksą, profesionaliai ir pagarbiai, tuo pačiu ir draugiškai ir žmogiškai, kad nekelt žmogui bereikalingos baimės ar įtampos.

Tai gal tiems, kurie skundžiasi, gal tiesiog reiktų iš tikro daugiau laiko skirti pasimokymui. O kurie skundžiasi bendravimu, gal pabandyt apsikeist vietom. Nes kai dirbi su žmonėm, ir kas antras chamas, o kas antras mėmė, tai paskui jau ir nebesigaudai. Tai kai kas dešimtas normalus malonus žmogus ateina, tai reikia pasistengt ir parodyt, kad tu malonus, ir tada gausi to pačio ir atgal.

 

Taip kad visai nepykstu, kad dabar su kai kuo truputį ilgiau trunka arba kai kas ir išvis neišeina. Nervina tai, bet čia situacija tokia ir kaltų žmonių nereikia ieškoti, o tiesiog paimti ir išspręsti. Mes dauguma dar jauni ir atsparūs, patriesim ar pakarščiuosim, pakosėsim žaliais skrepliais arba kraujais savaitę, nu ir praeis. Bet visi turim vyresnių tėvų ar kitų mylimų, o jaunesni, kaip aš, turim dar ir labai senų bočių. Tai mylėkim ir saugokim juos, ir pakentėkim truputį. Nes nėra taip jau blogai :)

Labai džiaugiuos, kad dar niekas neriboja judėjimo. Gali į gatvę išeit, į parduotuvę nueit, pasivaikščiot, pasivažinėt po gražią Lietuvą. Policija gatvėse pavienių nesibūriuojančių žmonių nesurinkinėja, kaip Ispanijoj ar Italijoj, baudų nerašo, leidžia laisvai jaustis. Respiratorius, jei nekosėji, irgi neprivalomas. Ir net ir kosėjant man atrodo neprivalomas, sąmoningumo reikalas. Varna, kaip visada. Kažkas kažką rekomendavo ir garsiai pasakė, vieni parašė truputį kitaip, kiti dar kitaip, galutinis skaitytojas perskaitė jau kad būtina ir kad bauda už nenešiojimą 6000eur. Nes skaityt iki galo originalų šaltinį šiais laikais per ilgai trunka. Yra kas ir spokso, kai be respiratoriaus į parduotuvę ateini. Plitimas lašeliniu būdu. Užsičiaupęs, nekosėji, per burną nekvėpuoji. Plitimo oro būdu respiratorius nesustabdys. Normalus rimtas, apsaugantis nuo cheminių pavojų ir nuodingų dujų, kažkiek gali. Bet medicininė kaukė nuo netyčinio apspjovimo čiaudint, kosėjant ar kalbant.

Buvo vakar senelio sesuo užsukusi ratų pasikeist į vasarinius. Ji 1943čių metų gimimo, visą gyvenimą medikė. Dar ir dabar privačioj klinikoj dirba, kai iškvietimą gauna sudėtingesniems atvejams. Man liepė saugotis, nes esu sirgęs infekcine mononukleoze, baisia virusine liga, ir teoriškai mano imunitetas turėtų būti nusilpęs, nors ir pastaruosius 10 metų, apart traumų ir dantų remonto, ligoninėj nesilankiau. O pati labai galvos nesuka, dar ne tokių dalykų matė. Sovietmečiu niekas neafišavo nei ligų, nei epidemijų, nei pandemijų.

 

Dabar paskelbė, kad duos po 257eur savarankiškai dirbantiems, kurie atitinka kriterijus ir kurių pajamas sumažino karantinas. Ten nėra jokių reikalavimų rodyt ar lygint pajamų dydžius, viso labo kad būtum ilgą laiką dirbantis ir viešai pajamas rodantis bei mokesčius mokantis asmuo. Šiaip galvojau iškart pildyt. Bet dabar jau labai svarstau, ar labai man reikia tų eurų. Yra kam tikrai labai didelė bėda, o mes darbo dar turim tikrai. Draugas architektas darbo irgi turi, tik iš namų viską daro, nes pavasarį gavo tiek projektų visai vasarai, kad lyg ir nepritrūks, nes statybos, nors ir lėtai, bet vyksta ir vyks, ten į priekį labai stipriai viskas planuoja ir projektavimo reikia. Kitas draugas dirba nepriklausomu (freelance) piešėju/braižytoju/meno vadovu kino/tv industrijoj, tai sakė visiški batai. Planų ir prašymų buvo daug. Vardas ir patirtis jau irgi šiokie tokie yra, nes į CV jau gali įsirašyti ir Chernobyl, ir Stranger Things. Bet nuo pirmos karantino dienos viskas taip nutrūko, kad nuo tada nei euro neuždirbo. Mergaitė laukiasi. Tai gal jam labiau reikia..?

 

Svarbiausia, kad užtektų medikams jėgų ir noro visiems susirgusiems suremontuoti :) nes jie neprivalo, lygiai kaip ir jūs neprivalot eiti į darbą, o atėję neprivalot dirbti.

 

O kai visa tai praeis, pamatysit, kaip paimsim ir atsistosim greit. Ir būsim stipresni, negu prieš tai :)

 

Tai va vėl mano rytinis lyrinis nukrypimas. Neskaitykit, jeigu neįdomu. O jei blogai, tai ištrinkit.


Dekui tadai, desiu be jokio sandarinimo vadinasi duslintuva ir viskas nes siuo metu gaut kazka uztrunka laiko ir masina geriausiu atveju susirinkciau tik pirmadieni...jei vistik praputines tai uzsisakysiu to marmalo ir isardes pertepsiu....del TA zinau jau situacija, laiko visada pasilikes bunu,po velyku bandysiu praeidinet,nea baigiasi geguzes 12d :) o geltonam kupui reiks lupt davikli vadinasi...kiek pastebejau tai tepalo lygi jis dar rodo normaliai,vet va temp jau nebe....uzsisakyciau is anksto,bet be servicebox'o pasiziuret negaliu kodo,o mano lauztas kur su sedre eina tai kazkodel neveikia....pasileidzia,bet visos grafos neaktyvios kir reikia modeli nurodyt,o jei vin suvedi tai irgi nieks nevyksta....zodziu :)

Aš nesusitvarkiau offline dar irgi. Yra kai kur internete tie katalogai laužti ir pateikti, bet dauguma jų pagal VIN nešifruoja, tik taip iš paveikslėlio pasirinkt gali. Tų daviklių skirtingų gyvas velnias, o atrodo visi iš pažiūros beveik taip pat, ilgis tik gali truputį skirtis pagal variklį ir jo montavimo pasvirimo kampą. Tai už tai būna, kad tepalo matuoklė tokiam pačiam varikliui pas C5 ir pas Xantia skiriasi, ir daviklis irgi skiriasi. Nes vienam beveik stačias, o kitam suverstas vos ne 30 laipsnių. Kiek esu žiūrėjęs seniau 2,2 tų daviklių, tai man siūlydavo naują tik OE ir pagal užsakymą. Matyt retai genda, o dar ir senas, ir gaunasi nepopuliarus pirkinys, niekas nelaiko, reik iš gamintojo užsakinėt.

2,0HDi 120kw naujesniam varikliui gavau be problemų naują ir matuoklė, ir tą daviklį (jis ten toks pats irgi, tik ilgis turbūt kažkiek kitoks) originalą sekančią dieną nuo užsakymo.

Kažkokį netgi ir turiu naudotą, bet manrods ten 2,0HDi 100kw, tai temperatūrą rodytų gerai, jei veiks, bet lygis gali grybauti.


Temoje:PLanuojamas pirkinys 5008

Šiandien, 03:07

Taip, mechaninė.

Jo, tai jis taip daro, nes nemato (negali matyti), kad įjungta pavara, nes mechaninės dėžės neturi pavaros daviklio (robotai turi), o automatui mato įjungtą parkingą, vadinasi jei rankinis Auto OFF, tai ir netrukdo gyvent. Nežinau, ar įmanoma tą išjungti, gal ir taip, bet aš nesu matęs. Jei nepamiršiu, tai kai sekantįkart naršysiu po kokio X7 BSI, pražiūrėsiu galimus parametrus :)

Bet dabar darbų paklausa gerokai aprimusi, nes karantinas ir dar tuoj Velykos, tai šiuo metu remontuoju visokias nesąmones, kokių tik papuola, Jeep Grand Cherokee, Audi A5, Volvo V40, šiuo metu išvis pakeltas VW Golf MK3 1,9TD :D


Temoje:Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe

Vakar, 22:17

Tuos vamzdelius, jeigu nebėra FAP, gali užglušint ir išmest. Daviklį po kapotu ar ant traverso (nežinau, kur tiksliai pas 407C 2,7) esantį irgi.

BET. Jeigu jie matosi iš apačios normaliai, tai palik geriau kaip buvo, ir dar netgi originalius užspaudžiamus chamutukus sudėk atgal. Tvarkingiau atrodo, mažiau įtarimų, kad lįsta ar krapštyta, mažiau abejonių ir klausimų kontrolieriui TA kils. Bakelis tvarkingas, jokių užvirintų skylučių ir užkminštų žarnelių ir t.t.

Tvarkingam sandarinimui teoriškai reiktų pakeisti naujom tas sandarinimo skardeles tikriausiai. Bet niekad nesu keitęs (net nežinau, ar jų atskirai yra pirkti) ir visada jungiu tiesiog taip atgal. Dažniausiai neleidžia, t.y. praktiškai niekada, gal yra buvęs koks vienas atvejis.

Nuvalyt rūdis nuo konusų abiejų pusių ir suveržk kaip buvo. Jeigu visgi pūs arba per ilgą laiką kažkiek pradės juoduoti, vadinasi per dar išpuvę ir iškorėję. Teks tada patept sandarinimo košytės, prieš sujungiant ir suveržiant. Tik ne iš Maximos ar Senukų. Normalios yra geresnių gamintojų, pvz CRC, kur patikimai ir ilgai sandarina.

Nu nes rūdys yra rūdys. Jei norisi be rūdžių, reik detales naujomis keisti.

Kaip sekėsi užsiregistruoti į TA? Jei dar to nedarei, tai įlįsk pažiūrėk, kaip situacija. Ir pasiplanuok iš anksto. Nes jeigu dar nieko nepatobulino sistemoj ir nedadėjo papildomų vietų sąrašuose, tai neprieisi taip paprastai. Kolega važiavo į Ukmergę. Kitas kolega ieškojo savaitgalį, tai rado arčiausiai po savaitės Raseiniuose. Raudondvario plente lyg ir priima laukiančius eilėje neužsiregistravusius, bet tik kai turi laisvo laiko tarpu užsiregistravusių, ir tai vienintelis toks padalinys Kaune. Kiti tik užsiregistravus, ir vistiek trumpiau dirba, Veiverių naujoji (prie Jutos ir Lidlo) stotis šeštadienį nebedirba, o senoji (prie VMI) per karantiną išvis nedirba. Visi tie, kur važiuodavo į bendrą eilę stovėt, dabar priversti registruotis buvo. O dar daug kam dirbt nereikia, tai nusprendė anksčiau susitvarkyt šitą reikalą, ir biškį problema kam ant dienų baiginėjasi. Aš mocui ir draugės mamos mašinai spėjau paskutinėm dienom prieš vajų dar prieit.


Tepalo temperatūros ir lygio daviklis yra bendras. Jeigu ten tas pats geltonas su senuoju 2,2HDi, tai prieky variklio, apačioj, įsisuka į karterį iš viršaus taip įstrižai, berods 22mm raktas. Žalia fiškė trijų kontaktų. Tarpe tepalo matuoklės ir pavarų dėžės, po starteriu.


Temoje:PLanuojamas pirkinys 5008

Vakar, 22:02

Per meniu automatinis rankinis tai išsijungia, bet atidarius duris jis vistiek rėkia, kol pats neužtrauki. Tai realiai kam tas atjungimas, jei nenori išprotėt kas kartą išlipdamas vis tiek rankiniu būdu užtrauki.

Dėžė turbūt mechaninė? Automatams, kiek pamenu, nepyksta.


Temoje:Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe

Vakar, 15:38

Na, patys AD jų tikrai negamina. Kažką pakuoja, gal jiems specialiai gamina su jų kodais ir logo. Bet AD yra ne gamintojas, o didmenininkas, tad AD prekės yra kaip Eolto EGT arba Detalitos Timmen, jų pačių pakuojamas brandas. AD lygtai tik kokybės daugiau stengiasi prisilaikyti, nes pvz AD akumuliatoriai labai neblogi, vienas pas mane jau šeštus metus tarnauja ir kolkas viskas dar liuks. Diskus AD esu tik kartą dėjęs, bet labai seniai ir į galą, kur dažniausiai veikia gerai ir labai pigūs, tai mažai ką galiu pasakyti. Gal bus daugiau nuomonių.