Pakaba pas 508 su nedideliu motoru turetu buti McPherson, o C5 ir be hidraulikos bet kuriuo atveju daugiasvirte su varles kojom, nelaikanciais sailentais ir kitom brangesnem dalim.
Bet 508 daugiau problemu su peciukais nesylanciais del seno antifrizo. C5 irgi turi toki dalyka, bet gerokai reciau.
Ziurekit tik roboto nenupirkit.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: tadas1991
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 5.884
- Profilio peržiūros 28.833
- Nario rangas Normaliai
- Amžius 31 metų
- Gimtadienis Gruodis 16, 1991
-
Lytis
Vyras
-
Vieta
Kaunas
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz
Mano parašyti pranešimai
Temoje:citroen c5 ar 508 1.6 hdi
2023 rugsėjo 28 - 22:13
Temoje:Nešyla 508 salonas (viena pusė arba abi)
2023 rugsėjo 18 - 15:36
Tai turbut ne paneles, o peciaus viso bloko.
Jei naujom dalim remontuot, ir jei tikrai sklende luzus, tai turbut tada taip, nes jau kokius 20 metu atskirai peciu komponentai nebeparsiduoda, apart varikliuku. Visa kita kaip vienas slunkas. Isskyrus kai buvo 407 ir C5 II/C6 luztancios sklendes masine problema, pats PSA isleido patobulintas sklendes atskirai.
Nu ir C5 I buvo remontini varikliuka isleide ilgesniu stokeliu.
Abieju gamyba/tiekimas jau nutraukti, deja.
Bet 508 turetu dar but naujas pecius, tik tikrai bus brangu. Reiktu ieskot kazko srote matomai, nes siaip jiems nelabai luzta ten kas bent kolkas. O pirmiem jau 12-13metu. Arba kazka klijuot.
Tegul tik jie pastato ta sklende ir parodo jum, kad tikrai karsta ora pucia keleivio pusej, pries ardydami puse salono lauk.
Jei naujom dalim remontuot, ir jei tikrai sklende luzus, tai turbut tada taip, nes jau kokius 20 metu atskirai peciu komponentai nebeparsiduoda, apart varikliuku. Visa kita kaip vienas slunkas. Isskyrus kai buvo 407 ir C5 II/C6 luztancios sklendes masine problema, pats PSA isleido patobulintas sklendes atskirai.
Nu ir C5 I buvo remontini varikliuka isleide ilgesniu stokeliu.
Abieju gamyba/tiekimas jau nutraukti, deja.
Bet 508 turetu dar but naujas pecius, tik tikrai bus brangu. Reiktu ieskot kazko srote matomai, nes siaip jiems nelabai luzta ten kas bent kolkas. O pirmiem jau 12-13metu. Arba kazka klijuot.
Tegul tik jie pastato ta sklende ir parodo jum, kad tikrai karsta ora pucia keleivio pusej, pries ardydami puse salono lauk.
Temoje:Peugeor ar Citroen
2023 rugsėjo 18 - 15:27
Neteko kazko tvarkyt daugiau tiltam, apart galinio vieno pusasio riebokslio, tai neturiu ka labai pasakyti

Temoje:Peugeot e2008 GT Pack
2023 rugsėjo 12 - 22:18
Laimonai, o gal zinai buda, jei toks yra, kaip isjungt degima paliekant atrakinta vaira berakciams Peugeot/Citroen?Mano darbineje skodoje (Octavia 2023 geguzes menesio), labai daznai tas pats, raso "Raktas neaptiktas, prasmone prideti prie uzvedimo vietos..." Bet is antro karto ar ilgaiu palaikius uzsikuria
Temoje:Peugeor ar Citroen
2023 rugsėjo 12 - 22:09
Identiski, apart kai kuriu apdailos daliu isorej ir salone.
Kebulas Mitsubishi Outlander, dyzelinis variklis Peugeot 2,2HDi (tas pats, kur buna 125kw biturbo arba 150kw GT, tik pas dzipus su paprasta vienguba negriozdiska turbina, todel kiti kilovatai), mechanine pavaru deze 6 pavaru Aisin (labai genda ir srotines l. brangios). Buna su robotine/dsg tipo deze Getrag gamintojo. Tos lyg ir neblogos, ir tepalus lyg iseina jom pakeist, bet neteko daug susidurti.
Salonas labai plastikinis ir traskantis, multimedija mitsubishine, nieko labai gero neverta, zemelapiu berods seniai nebera.
Siaip, kai tvarkingi, tai vaziuoja visai smagiai ir maloniai, sedynes patogios.
Pirkti galit pagal ta, kuris pigiausias. Seniau budavo pigiausias citroen, tada peugeot, tada mitsubakas, bet gal dabar kitaip.
Benzininiai varikliai japoniski mitsubo. Nieko apie juos nezinau, apart kad buvo poruojami su mechaninem dezem arba variatorinem cvt, apie kurias girdejau prastu atsiliepimu.
Zodziu, pirkt galima tikrai, tik turekit omeny, kad prancuziskas bus tik variklis, jei dyzelis. Jei benzas, prancuziskos tik teises i prekini zenkla. Ir kad jei reiks taisyt, nebus didelio daliu pasirinkimo ir nemazos ju kainos.
Kebulas Mitsubishi Outlander, dyzelinis variklis Peugeot 2,2HDi (tas pats, kur buna 125kw biturbo arba 150kw GT, tik pas dzipus su paprasta vienguba negriozdiska turbina, todel kiti kilovatai), mechanine pavaru deze 6 pavaru Aisin (labai genda ir srotines l. brangios). Buna su robotine/dsg tipo deze Getrag gamintojo. Tos lyg ir neblogos, ir tepalus lyg iseina jom pakeist, bet neteko daug susidurti.
Salonas labai plastikinis ir traskantis, multimedija mitsubishine, nieko labai gero neverta, zemelapiu berods seniai nebera.
Siaip, kai tvarkingi, tai vaziuoja visai smagiai ir maloniai, sedynes patogios.
Pirkti galit pagal ta, kuris pigiausias. Seniau budavo pigiausias citroen, tada peugeot, tada mitsubakas, bet gal dabar kitaip.
Benzininiai varikliai japoniski mitsubo. Nieko apie juos nezinau, apart kad buvo poruojami su mechaninem dezem arba variatorinem cvt, apie kurias girdejau prastu atsiliepimu.
Zodziu, pirkt galima tikrai, tik turekit omeny, kad prancuziskas bus tik variklis, jei dyzelis. Jei benzas, prancuziskos tik teises i prekini zenkla. Ir kad jei reiks taisyt, nebus didelio daliu pasirinkimo ir nemazos ju kainos.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: tadas1991
- Privatumo politika