Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 16:11
*****

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Automobiliu skelbimai

2019 kovo 20 - 00:18

Aš savo pežuką pardavinėsiu irgi už 250eur oficialių ir realiai gal trigubai. Nes nu kvitų prie sutarties tai neprisegsi mokesčių inspekcijai, kiek dalių nupirkai ir kiek darbo valandų praleidai :)


Temoje:Apie Peugeot 508

2019 kovo 18 - 18:12

Tadai, as kalbu apie naujas auto, kur nuo 2016 metu eina, ten pagal detaliu kodus laabai daug kas nebe taip kaip modeliam IKI. Draugas pries pora savaiciu nauja Peugeot 5008 GT Line 180Ag su EP6(kad ir kaip jie kitaip ten ji vadintu) motoru nusipirko, smagus agregatas. Laikas parodys.

As supratau. Bet paklausejas klause apie 2011tus :)

Temoje:Apie Peugeot 508

2019 kovo 18 - 13:53

Butu labai malonu, jei laikytu. Kadangi kalba apie 2011 metu varikli zmogus, tai iki 16-17 tikrai toli ir ten tikrai dar nebuvo galutine versija. Gal truputi patobulintas, bet toli iki dabartiniu.
O kazkada ta varikli metu varikliu isrinke lyg buvo

Temoje:Apie Peugeot 508

2019 kovo 17 - 12:59

Gal gali patukslinti ka turi omeny "variklis jau savo nuvaziaves"? Negi jus vairuojate ne senesnius nei 5 metu modelius? Aisku, rida pagal metus komiska, bet kodel toks variantas iskart nurasytas? Nepatikimas benzininis variklis?

Aš vairuoju nuosavus automobilius nuo 15 iki 30 metų senumo. O remontuoju nuo iškart po garantinio iki 40+ metų senumo.

Nepatikimas benzininis variklis. Sėkmės reikalas. Dauguma variklių turi silpnų vietų. Šis variklis turi jų gana nemažai. Perlipus 100kkm važiuoja toliau, bet galima pradėti tikėtis retkarčiais vis kažkur investuoti. Remontuojamas tik naujomis dalimis.

Nors esu matęs su 200+kkm ant skydelio, bet vienetai. Grandinę anksčiausiai yra tekę keisti ties 80kkm. Tai buvo Mini Cooper 08 metų su tikra rida (pirktas Lietuvoje ir važinėtas vieno savininko), prieš du metus, tai panašaus senumo tuo metu buvo, kaip jūsų pirkinys.

Nors yra žmonių, kurie važinėja ir laimingi. Važiuoja tai jis labai smagiai, nes labai nuo žemai griebia, nepalyginsi su dyzeliais.


Temoje:Automobiliu skelbimai

2019 kovo 17 - 12:05

607 amvar yra labai komfortiškas, lyginant su paprastu 607.

407 amvar yra gana komfortiškas, lyginant su paprastu 407

407C amvar nelabai didelis komforto skirtumas jaučiasi, lyginant su paprastu 407C. Nes ten programavimas visai kitoks ir minkščiausios padėtys amotizatorių nėra naudojamos. Jei pas 407 ir 607 amplitudė tų amvar vienetų yra nuo 1 iki berods 17, tai pas 407C yra nuo 5 iki 17, minkščiau nejungia. 1 yra minkščiausia padėtis.

Tai ne komfortui skirta mašina. Važiuoja pakankamai maloniai ir patogiai, bet charakteris vistiek šiek tiek sportiškesnis. Ir gamykliškai yra šiek tiek kietesnis už paprastus 407. Nedaug, bet jaučiasi. Bet jei su 407 labai krato ir purto, tai gal yra kažkokių trūkumų pakabos darbe? Sutinku labai dažnai tokių kratančių ir purtančių 407 ir pagalvoju, kad tokia didelė mašina, o mano 206 minkštesnis ir patogesnis. Bet kartais būna atvažiuoja tvarkingi 407 ir būna labai neblogai. Su geru 607 ar C5 ir senaisiais citrohidrobolidais nepalyginsi, bet vistiek labai neblogai.