Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 13:41
*****

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Nešyla 508 salonas (viena pusė arba abi)

Šiandien, 13:41

Jau paskambino zmogus, kad vel nebesyla keleivio puse. Nelabai patenkintas. Manau teks tiesiog grazinti pinigus ir prisiimti i nuostolius, bus pigiau nei dar dvigubai tiek gaisti laiko del negarantuoto rezultato.

Temoje:Nešyla 508 salonas (viena pusė arba abi)

2022 sausio 21 - 10:38

Pirkau Autoaibeje uz 70 EUR pries 3 savaites (cia aisku su nuolaida, nes lentynos kaina buvo 98EUR).

508 ar C4 Picasso nuo 2013?

Kokio gamintojo?


Nėra ir pas šiuos. Šiandien pas oficialus užsakiau originalą, be konkretaus termino kada bus, sako gali ir nebereikėt, tipo vasarą prie to pačio iškrapštė, kad mašinai priklauso kaip ir atšaukimas, nemokamas remontas. Kiek pasakojo dėl adblue sistemos, tipo puola duslintuvą korozija aplink purkštuką. Tai jei ten supuvę gali pakeist net į naują katalizatorių. Galiu kažkiek klysti, tik perpasakoju ką išgirdau.
Užsirašiau apžiūrai/įvertinimui.

Dėl atšaukimo liuks.

Reiks tada dar ir pasidomėti, nes pas mano brolio 308 su tokiu varikliu papuvę aplink AdBlue purkštuką, kiek pamenu, buvo net ir skylutė, kurią neturėjom laiko taisyt ir užtepėm košyte, kad TA praeitų.


Temoje:Dolcis P308SW 1.6hdi 82kw 2012m

2022 sausio 20 - 00:33

Turiu omeny ne purškia iš balionėlio kažką bet fiziškai islupa FAP pūslę iš motoro skyriaus ir išplauna su spec priemonem.
Rusų forumuose rašo
O koks slėgis prieš Fap turi būti ant pvz 1000,2000,3000 apsukų?Ant laisvu karštam motorui 4-5mBar yra

Isvaziuokit i laisva kelia. Treciu begiu ir gazas dugnas iki kokiu bent 3-3.5 tukst. apsuku pilna apkrova. Jei virsys 150-200mbar, negerai. Iki 100 normaliai, 100-150 dar galima vaziuoti. Tie skaiciai dar priklauso nuo to, kiek km pralekta nuo praeitos regeneracijos, ar sportiskai vazineta pastaru metu, nuo variklio tipo.
Berods siem varikliam nuo 200mbar jau buna klaida. Kai tuo tarpu V6 HDi klaida berods kazkur ties 0.5-0.6bar.

Vietoj gazuojant tas matavimas toks nelabai tikslus gaunasi, nes mazas srautas ir maza apkrova, ir nestabiliai rodo, ir skale gaunasi zymiai siauresne.
Siaip tai tikrai siulau out. Jiem dar lengviau issibubina, nei seniems 1.6hdi. Bakelis dar lengviau ardosi.
Deja, bet koks bebuciau gamtos ir medziu, laukiniu gyvunu myletojas, bet nieko nera amzina. Naujas suodziu filtras ant seno savo teorini resursa jau atidirbusio variklio niekaip negali ilgai veikti be problemu. O tada iseitis ismest masina ir gamint nauja. Klausimas, kas labiau uztersia, ar sunaikint ir pagamint masina, ar tas skirtumas tarp su suodziu ir be suodzio. Nekalbant jau apie resursu svaistyma, kai pasaulyje dabar ismetamu daiktu daugiau nei puse dar puikiai tinkami naudoti, bet "moraliskai pasene" arba del isaugusiu vakariecio zmogaus darbo ikainiu remontas ekonomiskai niekaip nenukonkuruoja rytuose roboto rankos arba kaliniu/vaiku vykdomo naujo objekto pagaminimo kainos.

Jei kada bus problemu su TA, isidesit ir ta nauja atgal be problemu, o programa atstatys taip pat atgal, kaip pakoregavo i prieki. Su Adblue gi dar geriau. Sistemos resursas trumpesnis net uz siuolaikiniu benzininiu varikliu, ir kaina irgi panasi :D
Atvaziuoja zmones, turi uzsiimti kulturingu itikinejimu ir argumentavimu, kodel jam neverta keisti naujo Adblue purkstuko uz 160eur, nes ateity dar reikes siurblio/bako/kompo uz 1000eur. Vienas nepaklause. Idejau nauja purkstuka, kaip ir ledas. 2-3 menesiai ir Pressure too low. Ir dar negana to dar ir Particle filter Clogged...

Temoje:Nešyla 508 salonas (viena pusė arba abi)

2022 sausio 20 - 00:27

Keista situacija, bet šiuo metu rinkoje nėra ir be galimybės užsakyti reikiamą pečiuką, kada atsiras neaišku.

Lieka naudotas (biski rizika, kad bus toks pat, bent jau pries dedant gerai ispust ir isplaut) arba originalus PSA pakuoteje. Kas turbut brangu, bet sils tikrai gerai.
Picasso nuo 2013tu pernai keiciau ir dejau, deja, naudota. Nebuvo nauju, t.y. keli gamintojai jau sukure pozicijas ir net nuotrauku ar breziniu turi, bet turbut serijine gamyba ir normalus tiekimas dar nepradeti.

508 dabar irgi problema. Gal kad ziema, bet pernai ir uzpernai nebuvo bedu. Valeo netgi nera tiekime niekur, nei lenku didmenininkai didieji neturi, net ir laukiant. Nissens dar yra, bet irgi reik pakuist katalogus, ne visur gausi. NRF, nenoriu rizikuot deti. Seniau budavo kokybe nebloga, esu naudojes kitiem modeliam ir markem, bet sia ziema idejau draugei i Seat Toledo ir klientui i C5 I, tai Seatas labai letai ir ilgai syla, tikrai karstas oras tik gazuojant, ir tas visai gerai mergaitei, nes pries tai buvo uzsikimses, kiauras ir dar sklendziu putos isbyreje, tai isvis nesilo ir net lango nenutirpindavo, bet zinau, kad turetu buti geriau. O C5 tai pats savininkas pasake, kad truksta silumos. Pavaziavus ilgiau gerai, bet originalus labai greit isildydavo salona, lyginant. Tai vat baisu i 508 net bandyt, kur auksto efektyvumo mazas radiatoriukas.
Sau i 406 deduosi Nissens. Valeo dvigubai brangiau, ir buciau vistiek pirkes, bet nebetiekiamas.

Praeita savaite ir dar si pirmadieni vargau su vienu 508 2.2HDi. Dar tokios prastos situacijos nesu sutikes. Maumai baisiniai ausinime. Pradzioj lyg ir prasiplove ir lyg ir posvariai, bet idejus nauja peciuka ir pravaziavus, dingo siluma per pusvalandi. Isemes is peciuko ispyliau rudziu ir kalkiu gniutula. Vel plovimas ir antifrizo keitimas, negereja. Galiausiai nupirkau buitini vandens filtra, skaidrios slangos pora metry ir pajungiau prie peciuko vamzdziu salone vietoj peciuko. Pradzioje su 60mkm plaunama kasete gal 4-5 filtravimai po pora valandu, kol pradejo nebeuzsikimsti tas filtras iki nepratekejimo. Tada dar trys filtravimai po pora valandu su 25mkm vienkartinem kasetem iki kol pradejo atiteketi tik labai pavieniai smulkus gabaliukai ir gana retai. Tai per 3h ju visai nemazai atplauke, bet jau galima det peciuka ir vaziuot ramiai siltai. Vairuotojo pusej ranka degina, keleivio biski siloniau, bet uztenka irgi. Tokia konstrukcija, ir gamyklinis Valeo taip daro, tik maziau skirtumo truputi. Ilgainiui turbut bus bedu vel, bet bent sia ziema turetu atsildyti gerai.
Galit isivaizduoti, kad savininkas nebuvo labai laimingas tiek del darbo trukmes, tiek del kainos.
Nes laike sutareme pusdieni, jei sistema svari, arba para, jei reikes plaut.
O kaina irgi sutareme pagal ana laika, o dabar pagal mano sugaista laika ir sunaudotas priemones gavosi labai dempingine ir dar su viskuo nuleidau stipriai, bet vistiek per didele, nes lukesciai ir sutarimai buvo kitokie.
Tiesiog, kai tokia situacija atsitinka, gali iskart 90proc. sansu garantuot, kad nebus gera patirtis bendravime ir klientas greiciausiai nebeapsilankys daugiau, ir greiciausiai abi puses nebus labai laimingos rezultatu. Tada lieka tik pasirinkti, ar surinkt ir atiduot kaip buvo, priemus savo nuostolius laikui, detalems ir medziagoms, ar sukandus dantis padaryti iki galo bent kiek iseina gerai, kad bent jaustumeis atlikes darba.

Taip kad, naujesniems automobiliams, prisiziurekit antifriza. Keisti daznai, gal kas kokius du metus. Ir jokiu miksavimu skirtingu gamintoju, technologiju (klasikinis, OAT ir t.t.) ir jokiu pigiu fufliaku. Koncentratu skiedimas tik distiliuotu vandeniu, jokiu is krano arba "gi virintas".
Ten turi buti praktiskai sterilu :D

Siandien savo 406 plaunu sistema. Matytumet, kiek ir kokio bjaurumo maumai tekejo ir dar teka. Praktiskai kas uzkimso to 508 peciuka keli gabaliukai, ta medziaga kilogramais mano varikli ausina, ir salona sildo, rudziu ir kalkiu gabalai nago dydzio, nuorinimo zarnele is radiatoriaus i bakeli buvo netgi uzakusi, teko kompresorium ispusti, o isplovus bakeli, jis palengvejo kokia puse kilogramo. Cia po metu, nes pernai ploviau tik radiatoriu ir bakeli po autoivykio, be visos sistemos plovimo (nebuvo laiko), tai bakelis tada numete 2kg, praktiskai atsuktuvu kasiau suda kietos frakcijos. O salone visada Taskentas.
Dabar keiciuosi peciuka, nes jau kartais pusteli antifrizo kvapo, ir reikejo prie sito klausimo sugrizti. Nes akivaizdziai pries tai buve seimininkai apie tai net negalvojo niekada ir niekaip. Gerbkime ir mylekime senuosius grabus, jie viska atleidzia.

Temoje:Citroen c5

2022 sausio 12 - 15:29

Variklis geras. Gali tekti remontuoti ar keisti turbiną. Dėl didesnio momento ir galios ,trumpiau laiko dėžės, nei silpnesniems dyzeliams.