Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 18:41
*****

#761910 Nesikuria Peugeot 307 1.6

Parašė tadas1991 2019 gegužės 13 - 09:07

Cypia tai ten kazkas elektromagnetinio, pvz kokia gazo sklende ar laisvos eigos voztuvas ar koks evap'as. Tas nereiskia nieko blogo. Traskesiai irgi nebutinai blogo reiskia, nes gali tai buti ta pati gazo sklende. Jei nera pinigu diagnostikai, tai pradzioj tikrinat, ar birbia ir iki variklio atbirbina kura bako siurblys, tada tikrinat, ar turit kibirksti, tada tikrinat, ar purkstukai ispurskia kura.
Jei nera kuro, pirmas itarimas paciam siurbliui. Jei siurblys geras, sekantis variantas laidai arba BSM, tada jau tik variklio kompas. Jei nera kibirksties, paeiliui babina, laidai, variklio kompas. Kuris gali buti nesgedes, o tiesiog uzsirakines del pvz bsi arba rakto gedimo.
Jei yra negamykline signalizacija, tai pirmas itarimas visada jai.
  • 1


#761163 Anekdotai, linksmi klipukai, bajeriai...

Parašė tadas1991 2019 kovo 04 - 13:08

Tamstai laikas emigruoti.
O kitiems truputi motyvacinio mano monologo :)
Pakelus sikna nuo fotelio ir akis nusukus nuo teliko, o rankas nuo saldytuvo, viskas pas mus yra labai neblogai. Mano yra tokia nuomone, galima nesutikti.
Man nereikia naujo automobilio, o kambary kai kur nuo sienu lupasi tapetai ir neturiu teliko, bet man kaip ir nelabai svarbu, nes as ten praktiskai tik miegu, o atejus laikui, kai noresiu, bus geriau. Man dar nelabai svarbu, kaip as atrodau is sono, nes dauguma mano zmoniu kreipia demesi i kitus dalykus, tai rubams ir kosmetikai isleidziu juokingas sumas, o kosmetinems proceduroms, tokioms kaip kirpimas, neisleidziu nieko, nes pagrinde gaila laiko ten sedet ant tu kedziu, kai yra tiek daug ka veikt. Neseniai lengva ranka isleidau apie 1000eur slidinejimo irangai ir dar beveik dvigubai tiek dvieju savaiciu trukmes atostogoms, kelionei ir kitoms prabangoms, ir paturejau super gera laika. Cia is tu pinigu, kur liko nuo masinos ir teliko. Dabar suspaudes sikna sedesiu, nes tuoj mokescius moket, o dar mergaite nupirko bilietus i Dead can dance ne i Varsuva, o i Utrechta(paprikolino), tai reikes ja ten nusigabent ir apgyvendint nakciai. Vasaros pradzioj brolio vestuves. O dar vasara dviraciais keliausim aplink Baltijos jura, jei leis mano kelenis. Visa tai labai nemazai kainuoja ir del to artimu metu reikes labai daug ir sunkiai dirbti, nes labai to noriu. Beje, labai dziaugiuosi, kad pas mus atejus eurui pakilo kainos, nes naturaliai turejo kilti ir realiai pakilo pajamos daugumai zmoniu, kurie isdriso pareikalauti. Tai nuvaziaves i Norvegija pagaliau normaliai jauciuosi parduotuveje, nes galima imti ir ne is apatines lentynos, nors ir vistiek brangu. Svedijoje maistas kainuoja jau tiek pat arba beveik tiek pat, kiek pas mus. Vokietijoj jau seniai pigiau. O Ispanijoj jau 2012tais metais buvo maistas pigesnis, o busto nuoma brangesne. Dabar Ispanijoje kainos vis dar labai panasios, pabrange nedaug, tai maistas pas mus dabar dar brangesnis, o busto kaina ir pajamos labai suartejo. Vertinu labai teigiamai. Duomenu saltiniai ne is interneto, o matant gyvai akimis arba kalbantis su draugais prie stalo toje vietoje.
Kas del nauju automobiliu, tai turekit omeny, kad dauguma lankomes sostinese arba kituose dideliuose miestuose, turizmo vietose ir t.t., kur autoparkas daznai buna labai neblogas. Ne tik del pajamu gyventoju, bet del to, kad net vidutiniu pajamu gyventojai ne visi gali sau leisti ten masina. Mokesciai uz parkinga, uz ivaziavima, statyt nera kur net ir mokamai, eismo salygos tragiskos ir daznai greiciau dviraciu ar net pesciam. Praeita savaite gerokai vargingesneje uz pietus siaures Svedijoje maciau gyvus vaziuojancius XM, pora Xantiju, vaz 2108, taip sena gera astuntuka. O Suomijoj kaimeliuose vazinejo pilna senu surudijusiu Volvo sportbaciu ir dar senesniu, ir japonisku markiu automobiliu.
Pas mus sostinej vis dar pilna senu automobiliu tik del to, kad jie (aplamai visi automobiliai, ne tik seni) dar nera stipriai apkrauti mokesciais ir ribojimais, ir automobili gali tureti ir islaikyti gana zemas pajamas turintis zmogus. Analogisko materialinio sluoksnio zmogus kokiam Osle vazineja autobusu. Nes automobilio, kuris jam prieinamas is algos nusipirkt, kaina nedaug virsija automobilio metini mokesti, kalbant apie sena dyzeli, o su paskola nupirkus, nera kur ji det, ypac jei gyveni bute, nes nemokamu parkingo vietu beveik nebeliko net rajonuose ir priemiesciuose. Pradzioj buvo daug lengvatu, tai prisipirko elektriniu spuogiuku, bet dabar jiem jau nueme nemokamus parkingus ir autobusu juosta, beliko tik pigesnis kuras.
Is sostiniu prasta autoparka, t.y. prastesni negu Kauno, esu mates tik Budapeste. Nors Budapestas visai ne varganas.
Man atrodo, kad truputi apsislifave poreikius, t.y nusieme savo astrius kampus, galime daug daugiau kur tilpti. O jei taip sunkiai gaunasi, tada reikia labai daug ir sunkiai dirbti, ka daro dauguma kapitalistiniu populiaciju. Yra daug darbu, kurie atrodo lengvesni ir pelningesni, nei musu, bet jie daugiausiai ir rodomi. Kartais taip ir yra, kartais tik atrodo. O eiliniai zmogeliai dirba ir lenkia nugaras visur, net ir Sveicarijoj. Ilgainiui toms kapitalistinems populiacijoms pavyko susikurti salygas siek tiek lengvesniam ir geresniam gyvenimui savo salyje. Pavyks ir mums, jei stengsimes. O salygas tam turim labai neblogas.
  • 1


#761139 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2019 kovo 03 - 15:03

Man uzsidege tepalu raktelis likus 2500km iki namu. Isivaizduokit, koks apsileidimas, emiau ir parvaziavau nekeites. Dabar mirksi 2400km pervirsis. Teks jau pakeist ateinancia savaite :D
  • 1


#760016 Peugeot Bipper servisas

Parašė tadas1991 2018 gruodžio 30 - 14:00

Google tau padės. Ten man atrodo daugiau Fiat, negu Peugeot, ir procedūra turėtų būti ne Pežinė, o Fiatinė, tai paieška pagal Fiat Fiorino Service light reset, arba Fiat Fiorino 2015 Service light reset duotų daugiau teisingus rezultatus. Nes mačiau, kad kai kurie siūlo bandyt nulint kaip pežukams.

Citroen Jumper arba Peugeot Boxer irgi yra labiau Fiat, nei Peugeot, tai irgi nulinasi pagal Fiat. Pamenu, kad vienam Jumperiui per Meniu net ir neišėjo, galiausiai jungiausi diagnostinę įrangą ir nuėmiau.


  • 1


#758754 407 2.0 HDI trukčioja važiuojant, ant laisvų šokinėja apsukos

Parašė tadas1991 2018 spalio 16 - 20:10

Turbut yra, bet tai nieko nereiskia, nes gali buti ivairiu priezasciu. Su Lexia kazkas matytusi turbut
  • 1


#758584 1.6 HDI bendros problemos

Parašė tadas1991 2018 spalio 04 - 10:20

Kurios laidos čia tas reikalas? Senesnis 1,6HDi, kur 66/80kw, ar naujesnis vieno velenėlio, kur 55/68/82 ir t.t. kw?

Pas naujesnius kažkuriais metais ar kažkurioj versijoj, gal ir pagal RP/DAM kodą, būdavo ta 7 detalė su apvaliu magnetiniu žiedu, bet ovaliu pačiu skriemuliuku, t.y. kai diržo sukimosi greitis kintamas ir turbūt tikslas - nevienoda fazių trukmė.

 

O tai jis kerta kurą elektriniu būdu, ar kuras į cilindrus patenka, bet nevyksta darbas?

Jei būtų problemos su fazėmis ar dar kažkuo mechaniško, bet sinchronizacija ir kuro slėgiu viskas OK, tai turėtų purkštukai dirbti. Nesunku patikrinti - išsitraukt lauk ir pasikabint apverstus ant vamzdelių ir laidų.

Jei kuras yra - bėda variklyje. Jei nėra - ne varikly arba ne vien varikly.

Beje, ar purkštukus tikrinot, ar nors kiek veikiantys? Jei tas citrius yra C4, tai jiem būna purkštukai nesitraukia. Tai jei vyrai tvarkydami traukė purkštukus kokiais tai neaiškiais būdais, tai paskui būna arba sugenda, arba tiesiog neteisingai surenka, išmėto dalis ir pan...

Beje, nepamenu velenėlių konstrukcijos, bet pas seną 2,2HDi (4HX) dažna bėda po diržo trūkimo - prasisukusios velenėlių grandinėlės žvaigždutės. Tai po to būna dirba, bet netraukia, o būna ir visai nesikuria (man taip buvo), tik purpsi kažkiek keli cilindrai ir viskas. Bet jei pas 1,6HDi jos privirintos arba išlietos iš vientiso lydinio, tai šitas negalioja. Nes pas minėtą 2,2 yra presuotos be šponkių, laikosi vien ant įveržimo.

Su grandinėle, tempėju, grandinėlės fazių sustatymu viskas 100proc. ok?

 

Gal čia nieko protingo ir neparašiau, bet pabandžiau pamąstyti.


  • 1


#757012 Neužgesta variklis

Parašė tadas1991 2018 liepos 06 - 18:38

Ani? Galvojau 66kw su waste'u, o 80kw su valdoma. Tai skiriasi tik tuo, kad vienas su ic, kitas be? Ta pati turba, taip gaunasi?

66kw be interkulerio. Taip pat neturi kompiuterinio turbo valdymo. Kiek pucia - tiek. Wastegate'as atsidaro pats, kai perpucia, kaip senu TD varikliu turbinu. Ir dar 66kw neturi MAP sensoriaus, kura dozuoja grynai pagal matuokle.

80kw turi kompo valdoma Wastegate'a, map sensoriu ir ic.
  • 1


#754955 Apie Peugeot 407

Parašė tadas1991 2018 gegužės 02 - 23:17

Nemanau, nes man visos daugiau mažiau neblogai laiko, o išbandyta markių ne viena ir ne dvi, bet tris puslapius užimt klausinėjant apie mašiną kurios nepirksi ir pastoviai bandant pašiept markę yra keista Peugeot fanų forume 😀

Tai kas cia ne fanu forumas, o turetoju. Bent 50proc. cia apsilankanciu mielai vairuotu ne Peugeot, jei kisene leistu :)
  • 1


#754589 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2018 balandžio 24 - 11:44

Gerai.Na jus man pasakykit (kalba eina apie vid. auto amziu 10-12 metu).Kodel liaudis perka tautomobilius,( o liaudis atsirenka),o ne prancuzus.? Atrodo pigesni,grazesni......

Nes su jais lengviau. Visi taiso ir moka pataisyt (dėl mokėjimo su tautomobiliais po 2000tųjų jau nebe visada galioja), visi moka dalių rast, visi priima, niekas nesišaipo ir t.t. Čia kalbu apie priėmimą ir nesišaipymą ne tik apie meistrus, bet ir apie draugus, šeimos narius ir t.t.

Pasakykit, kodl prancūzai perka prancūziškus automobilius? Grynai dėl nacionalizmo? Ten pas juos su jais lengviau. Aišku, nebe tie laikai, kaip iki kokių 90tųjų, tai 90proc. automobilių Prancūzijoj buvo prancūziški, dabar turbūt 50/50, ar gal net mažiau, bet pasiūla milžiniška, tai ir paklausos daug atsiranda.

Nu tikrai su vokiečiais ir japonais (pastaruoju metu, nors prieš penkioliką metų irgi buvo visi super prietaringi ir pikti ant japonų) Lietuvoj daug lengviau, nei su prancūzais. Už tai kai žmonės renkasi mašiną ir klausia nuomonės, ir matau, kad žmogui visai neįdomu tas jo automobilis, bile gera tvarkinga transporto priemonė, tai niekada nerekomenduoju pirkt prancūzo. Ne dėl gerumo ar tvarkingumo, bet dėl to, kad kai tau px ir tu nieko nesupranti ir nenori suprasti, tai daug paprasčiau yra su  vokiškom markėm gyvent, mažiau galvą skauda, tik dažnai labiau piniginę. Bet kai to nežinai, tai irgi galvos neskauda.

 

Tipinė situacija. Į garažą atvažiuoja kolegos draugas/pažįstamas. Prasidaro garažo duris ir viduj mato kokias 10 mašinų. Iš lūpų jam išsprūsta "O KRW, pilnas garažas jolkų", taikant į Citroen << markę. Po to užeinu aš ir dėl įdomumo paskaičiuoju, kiek ten tų jolkų, nes dirbdamas jau ir nebepastebi, tai rezultatas (1vnt. Jeep, 1vnt. Volvo, 1vnt. Rover, 2vnt. Peugeot, 1vnt. Royce, 2vnt. Honda motociklų, 1vnt. dviračio...  ir 1vnt. Citroen). Likau nesupratęs. Kažkaip gal kilo mintis, kad kai pamatai Citroen C6, tai tas vaizdas užtemdo akis ir daugiau nieko nebematai :)


  • 1


#753837 Automobiliu skelbimai

Parašė tadas1991 2018 balandžio 07 - 14:19

Sveiki,

žiūrinėjau skelbimus 407c, bet čia Lietuvoj rastas kažką žmoniško tai beveik neįmanoma. Tai žvilgtelėjau į vokiečius ir užmačiau variantą 2009m kupą, 2.7 dyzelį, jau FL, už neblogą kainą. Bet komentaruose rašo jog leidžia aušinimo skystį. Kaip nujaučiu čia gali būti tas žymusis trišakis 2.7 variklių? Kiek gali atsistot sutvarkymas tokio dalyko? Ir ar išvis verta rizikuot su tokiu variantu ar gali būt kažkas daugiau? :) Dėkui už nuomones

Ten leist gali per izymuji trisaki, per neizymuji (bet realiai ne maziau problemini, tik lengviau pakeiciama) termostato flansa, per kruva kitu visokiu plastikiuku ar zarneliu. Sutvarkyt naujom dalim, priklauso kas yra konkreciai, bet nuo kokiu 20eur uz koki nuorinimo spuoga iki kokiu 140eur, jei termostato korpusas. Cia jau su darbu ir antifrizu. Termostato korpusas pats apie 75eur gal, zymusis trisakis gal apie 45 kainuoja. Tiksliai nebepamenu. Gauti ju nebeproblema visai, daznai pavyksta ta pacia arba kita diena gauti.
  • 1


#753661 apie tepalus

Parašė tadas1991 2018 balandžio 02 - 22:55

Ant marijos zemes dar esama nepadirbtu??? , persiprasau-ne padirbtu, bet skirtu treciuju saliu rinkoms???

Galima is "didmenos" gauti ta pati ka ta "didmena" parduotu vokietijos vartotojui???

 

Galiu duot kepure prikakot - maximose tikrai neimanoma nupirkt TIKRO gero tepalo.

Linkėjimai į Angliją


  • 1


#753029 Peugeot 807 valytuvai

Parašė tadas1991 2018 kovo 12 - 00:46

Pratęsiant seną temą.
Mačiau kad pas kitus modelius pastačius valytuvus stačius ir išjungus degima jie lieka stovėt, kai nori keist šluoteles.
Pas mane kažkodėl grįžta.
Jokių minčių?

Ijungiat degima ir jei economy mode, tai dar ir uzkuriat.
Isjungiat degima, raktelis spynelej.
Spaudziat valytuvu rankenele zemyn ir valytuvai stoja i servisine padeti, t.y. staciai.

Darkart paspaudus zemyn, gris i savo vieta. Jei, kol pakeisit valytuvus, uzmigs BSI, tai nebegris, bet ijungus degima ir paspaudus zemyn vistiek gris.
  • 1


#752887 PhanT P508 GT

Parašė tadas1991 2018 kovo 08 - 02:26

Viskas ten gerai su tom tunelinem plovyklom, as ten tik ir plaunu, greitai nuplauna, neturiu jokiu priekaistu, be to midi programa pemus ir siurbliai nemokamai

Nu tai cia kai prisiperki nauju masinu, prisipoliruoji ir nori savo veida ant sparno matyt sauleta diena, tai taip ir buna. Ne tik tunelines ir visokios kitokios plovyklos, bet ir draugas atsiremes subraizo medvilniniais treningais.
As kol buvau jaunas entuziastas, tai visai nesuprasdavau. Vaziuojam su zmogum kazkur dviem masinom, miskam ilist ar zvyrkelin jau blogai, o jei kur siauriau ir krumai ir lapai sonelius kutent pradeda, viskas ir stoja, sukasi. Paskui tolerancija kitokiam mastymui ir poziuriui atsirado beaugant. Bet vistiek patinka ziuret, kaip prancuzai ir ispanai dauzo ir brauko lizingines masinas parkuodamiesi, ir jiem ten px, o paskui tos masinos perekupu nuspakliuotais ir perdazytais bamperiais ir sonais atvaziuoja i autogida kaip ledines nedazytos ir net nepoliruotos, per 5metus nei vieno kontakto, ir net lakas nenublukes :)
Svetimas garaze tai gerbiu ir visus kolegas piktai vaikau, nes nu ne mano, bet savi tai jei bent nuplauni, jau ir liuks :)
Bet tai zmonems to reikia, jie jaucia pasitenkinima, kitiem malonumas ar atsipalaidavimas savaitgaliais blizgint, tai ir nori, kad ilgiau laikytus. Nu ir liuks irgi. Pasiula visokiu priemoniu poliravimui, vaskavimui, dangu, ir labai kokybisku ir brangiu be dideles paklausos gi ir neegzistuotu :)
  • 1


#752654 206 2.0hdi ecu-bsi fault

Parašė tadas1991 2018 kovo 02 - 11:14

Būtų labai gerai, o kažką gal numanai kame šaknys? Jei nieko neišgaminsiu, tai teks laukti :)

Tai skambink ir tarkis, neklausinėjęs


  • 1


#752418 406 2.2i sedanas daily-project

Parašė tadas1991 2018 vasario 26 - 02:09

Žinau aš tuos varžtus, ir juos atsukinėjau nekart 406 pečiuką keisdamas.

Paimi grąžtą ir išgręži tą viduriuką von. Atsisuka su paprasta žvaigžde.


  • 1