Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi 2017 Rgp 17 12:36
-----

#746406 Kietųjų dalelių filtras (FAP)

Parašė tadas1991 2017 liepos 07 - 13:07

Pavaziuok iki Gargzdu pas Laimona 😊
  • 1


#746105 Apie Peugeot 208

Parašė tadas1991 2017 birželio 29 - 11:29

O kuo skiriasi elektro magnetinai ir pjeziniai?

Veikimo principu. Elektromagnetiniame yra elektromagnetas, kuris kartu su adatėle sudaro selenoidą - elektromagnetinį slankiklį. Padavus įtampos - jis pasistumia į vieną pusę, nuėmus įtampą - spyruoklės grąžinamas atgal.

Tas slankiklis ne tiesiogiai darinėja purkštuką, bet per hidraulinį kanalą. Na, toliau ten reikia jau gilintis ir aiškintis, kad būtų suprantama.

Pjezopurkštukas naudoja pjezoelementą. Tai medžiaga, kuri, gavusi elektros impulsą, deformuojasi pati iš savęs, o nuėmus - grįžta į pradinę padėtį.

Jūsų senajam pežuke buvo elektromagnetiniai Bosch purkštukai, o C5 100kw variklis turi jau pjezinius Siemens purkštukus.


  • 1


#746089 Pasiguoskim

Parašė tadas1991 2017 birželio 29 - 07:09

Yra labai puikių žmonių, kaip Kokonas, Virzin ar Ramūnas, apie kuriuos galima kalbėti tik gerai ir jei daugiau tokių puikių žmonių būtų, tai visiems būtų geriau. 

 

 

Pirma, turiu aš normalią mašiną, 2008 metų Audi, kuri yra labiau "išeiginė". Dar turiu tris pežukus, kuriais kartais važinėju aš , kartais šeimos nariai, nes tarnauja labiau kaip atsarginės mašinos. Dar turiu "kasdieniams" reikalams pežuką universąlą, kuris puikiai tarnauja be labai didelių bėdų i investicijų jau ketvirti metai. Tamstos minima mašina, prie kurios esi nagus kišęs dėl turbos, yra eksploatuojama bendroj sumoj maximum mėnesį per metus ir niekada nei buvo (nors buvo kilę minčių), nei nėra, nei bus parduodama, o kai nebevažiuos (nors dabar puikiai važiuoja, kai elektrą sutvarkė), bus paleista dalimis ir utilizuota. Į tokią mašiną, kuri nuvažiuoja max 1000-2000 km. per metus, dėti visus MANN filtrus ar pilti ELF pilnai sintetinius tepalus,remontuoti elektrą pas paulių už 150 eurų (kai reali kainakita) nematau nei tikslo, nei prasmės. Aišku, tu gali į savo antikvarinius lauželius Mannus dėti, čia tavo reikalas, bet gal nereikia šikti ant Filtrono filtrų, kai net nežinai realios situacijos apie mašiną, kam ji skirta ir kiek ji važiuoja.

Natūralu, kad pigiai mašinai, ieškoma ir pigesnių dalių, ypač kai tenka keturis automobilius išlaikyti. Dėl tavo remonto, tai galėjau laisvai reikšti pretenzijas, kad tavo rankose turba užlinko, nors prieš kokį pora mėnesių dar trauka buvo (todėl fantazijos apie metus neveikiančią ar du metus nekeistus tepalus gal pasilik sau) ir tau bežaidžiant užlinko. Nieko nesakiau, pakeitei, sumokėjau sutartą kainą ir atsisveikinome, nors po remonto atsirado ir simptomas,kurio iki tol nebuvo. Neprašiau nei čekių už neva pakeistus tepalus, nešūdeliauju ir pasitikiu (nors buvo keista klausyti pasakymo, kad rekomenduoju pasikeisti tepalus, jei neva pats keitei ir už tai pinigus paėmei). Ir turbą aš radau greitai (ačiū Ramūnui),nemeluok gal viešai. Tik va su keitimu tu užtrukai, bet nei pusės žodžio nesakiau, man tiko, nes mašina beveik nevažinėjama, neskubu buvo). Nedraskiau akių, ne mano stilius. Visko būna, ne tokia ten vertinga ta mašina. Žodžiu, kai kitą kartą rašysi 10 puslapių išvedžiojimų, atsakingiau atskirk faktus nuo fantazijų. Būtum geras konkurentas broliams Grimams. Plunksną turi aštrią, tik iškraipyti buvusius faktus ar pridėti išgalvotus faktus, kad būtų galima apšikti kitą žmogų ir draugelį įtaigiau "apginti", irgi moki. Šiaip keista, kai žmgus tikisi, kad kitas žmogus, rimtai rašantis komentaruose, turi būti realybėje kažkoks piktas ar akis draskyti. Nesu toks, bet parašyti nepagražintą teisybę ar pakritikuoti kartais mėgstu. Sėkmės tau.

Apie tuos puikius žmones tai pats dar pasitikslink savo faktus, ar ir jie visi tikrai patį tokiu pat puikiu laiko :)

 

Turbina užlinko dėl to, kad, grąžinus į vietą jos valdymą, buvo pagazuota iki 3tūkst. apsukų su avarinės būklės turbina, ji įsisuko iki darbinių apsukų ir užpūtė, ir tada kažkas pyst ir sugedo. Aš nežinojau (negalėjau žinoti), kad ji avarinės būklės. Kai klientas dėl tokių dalykų rimtai priekaištauja, grąžinu babkes arba padarau, kad vėl veiktų, nemokamai, ir išleidžiu be teisės sugrįžti. Bet savo kaltės vistiek nepripažįstu, jeigu jos nebuvo, kaip šiuo atveju. Kadangi priekaištų nebuvo, tai traktavau, kad jų nėra. Po dešimties mėnesių jų atsirado.

Buvo sakyta, kad MAPo striaubliukas seniai nulūžęs, bet buvo priklijuotas. Buvo sakyta, kad veikė. Nesiginčijau, gal ir veikė suklijuotas, jei turbina nepūtė, nes ji negalėjo pūsti be valdymo. Buvo visiškai kiauras arba visiškai nesidarinėjo (nebepamenu, kuris variantas) vienas selenoidas, ir buvo nuolat atviras arba EGR, arba turbinos wastegate'as, ir tą radau nesunkiai su vakuumo pompyte ir vakuummetru, ir greitai sutaisiau.

Dėl kuro sistemos darbo pasėkmių po tokio remonto, kai turbininiam varikliui grąžinama sistema, tai esu ne kartą viešai rašęs, kad kai ji nepučia, purkštukai dirba kokiu ketvirtadaliu savo pajėgumo. Dažniausiai, sutvarkius ir nutrynus klaidas - gęsta lemputė ir pradeda po ilgo darbo avariniu rėžimu, pagaliau normaliai dirbti purkštukai ir reguliatorius, ir tuomet prikepę purkštukai užkalena net ant laisvų taip baisiai, kad bėgi gesinti variklio ir visko tikrinti, kad nesulūžtų. Prasimankština kuro sistema, tuomet jau važiuojama į gatvę mankštinti turbinos ir kitų mazgų, valyti užkimšto duslintuvo... Būna viskas susitvarko prasidirbus, o būna ir lieka kažkokių liekamųjų reiškinių, o būna indėklus prasuka, kaip jau yra man nutikę. Dauguma šitų simptomų minėto automobilio atveju buvo, todėl pasakysiu, kad nebelabai tikiu klientų su nuvarytais automobiliais pasakojimais, kada sugedo ir kiek taip buvo važinėjama. Galbūt tos traukos tikrai nebuvo tik du mėnesius. Vadinasi, automobilio ir kuro sistemos būklė tokia tragiška, kad ten viskas per kelis mėnesius užsistovėjo tiek, kad nebesugebėjo vėl grįžti į darbines normas. Sausai be kuro pralaikytas du metus toks pats Bosch purkštukas arba reguliatorius, jei buvo geros būklės, atsigauna iki gero veikimo per kelias minutes darbo.

Esu remontavęs ne vieną 307 su tokiu pat varikliu. Ten nulūžta turbinos valdymo selenoido kronšteinas, selenoidas kabo ant laidų ir fiškių, kol galiausiai nukrenta visai, žarnelės nusimauna, o laidas nupūna ir nutrūksta. Tuomet žmogui užsidega lemputė, bet vistiek važinėjama toliau. Po to, jam atvažiavus, matai kabantį laidą be fiškės plikais galais, kai oksidas laidą izoliacijos viduj jau supūdęs į gylį kokius 2cm, ir dar 5cm žaliojo laido, tik tada prasideda švarus (juodas vistiek, bet tokį jau galima naudoti), o klientas ramiu veidu meluoja, kad trauga dingo prieš dešimt minučių. 

 

Apie tai, KAS MELUOJA. Kaip inžinierius, kalbu skaičiais ir faktais. Tai dabar labai gerai turėtų čia susiskaityti. Visiems, kurie perskaitė, kad nepakeičiau tepalų, bet už jų keitimą negailestingai paėmiau pinigus (tepalai nebuvo pakeisti, nes taip buvo prašyta, ir už jų keitimą pinigų neimta, tik dapyliau, kiek trūko). Visiems, kurie perskaitė, kad tepalai toj mašinoj buvo pakeisti ne prieš du metus (2014metai, darbai buvo atliekami 2016 rudenį). Ir t.t.
Netaisytas ir neredaguotas pilnas tekstas iš PM žinučių:

 

evbi

2016 rugsėjo 22 - 09:19
Sveikas, informuoju, kad pavyko rasti dar kazkiek "gyva" turbina. Siandien iki vakaro tureciau paimti. Kai turesiu, informuosiu.
2016 rugsėjo 22 - 20:55
Siandien nepavyko rasti laiko paimti turbina. Ta tureciau padaryti rytoj.
2016 spalio 09 - 11:35
Sveiki, reikalas nelabai skubus, bet norėjau pasiteirauti, gal jau maždaug aišku, kada prieisite prie mano pežuko? Nes jo ir draudimas pasibaigė jau.
 
tadas1991
2016 spalio 10 - 11:26
Sveiki.
Savaitgalį būčiau ir pakeitęs, bet be sustojimo visą laiką lijo. O garažo, kaip ir sakiau, neturiu šiuo metu, tai lauke nei savęs, nei tuo labiau, pačios turbinos, šlapint nesinorėjo. Bandysim šiomis dienomis prieit, nes atrodo jau viskas geriau bus.
 
evbi
2016 spalio 10 - 12:53
Sveiki, taip, orai buvo nekokie, viskas suprantama. Tepalai su filtru keisti 2014 m, bet nuo tada su šituo pežuku nenuvažiuota nė 3000 km. Didesnę laiko dalį jis stovėjo, o važiuojama buvo tik kartkartėm neilgais atstumais. Tiesa, per tuos du metus pora kartų buvo papildyta tepalų. 1 litras 2015 m. ir 0,5 litro šią vasarą.
2016 spalio 21 - 19:57
Sveiki, gal jau pakeitete turbina? Jei ne, kada planuojate si darba atlikti?
 
tadas1991
2016 spalio 24 - 16:00
Sveiki. 
Dar nepakeičiau. Nuėmiau šiandien iki galo seną, numečiau ją į kampą ir užsisakiau naujas išmetimo ir įsiurbimo kolektorių tarpines (išmetimo net neaiškinsiu, kodėl reikalinga, o įsiurbimo reikalinga dėl to, kad tą koliką nuėmus turbina gerai pavarčius ir atitaikius kampą, išsitraukia per viršų ir nereikia lupti viso duslintuvo ar vartytis variklio ar dar kokio smurtinio metodo taikyti. Viso labo papildomi 3,5eur prie dalių ir nusimeta kokia 10eur nuo darbo.
Vakare tas tarpines jau turėsiu, o kai nustos lyti, tai ir pabaigsiu darbą. Rytoj arba ketvirtadienį, matomai.
 
evbi
2016 spalio 24 - 17:44
Sveiki, viskas OK, ačiū už info :) O dėl tarpinių tai idėja gera, nesiginčiju : )
 
tadas1991
2016 spalio 30 - 16:04
Sveiki. Turbė pakeista. Ant laisvų dirba gražiai, gazuojant irgi normaliai. Pučia gerai. Kuriasi šalta stovėjusi, tiesa, sunkokai, bet ne variklio ten bėda, o kuro sistemos. Nes lengvai užsikuria ir užgęsta, užsikuria ir užgęsta, apsukos pašokinėja ir užgęsta. Iš kokio trečio-ketvirto karto jau normaliai, prasidirba. Gal taip buvo ir prieš tai?
Pravažiavau kokius 20km, prasidūmino ir traukia tikrai gerai, variklis dirba gražiai ir tyliai. Bet, davus stipriau gazo ties tuo momentu, kai stipriai užpučia turbė, kalena purkštukai, kartais švelniai timpteli, tada, apsukoms labiau pakilus, ir vėl viskas gerai. Žodžiu, siurblys/reguliatorius/purkštukai ar kažkas panašaus. Kai netraukė, laisvai galėjo to visai nesijausti, o dabar turbė normaliai pučia, ir kompas tai per daviklį puikiai mato, tad nori atiduoti didelį kiekį kuro į cilindrus, bet kažkuri kuro sistemos vieta nėbėra įgali tam procesui.
Reiktų lįsti giliau ir aiškintis, bet, jei tiesą sakant, jau nebenoriu, nes pastaruoju metu tokios tiksinčios bombos mano kieme labai linkę ir užlinkti, būtent mano rankose. Ir tuomet dažniausiai lieku kaltas, ir, esant teisiojo kliento pagrindui, turiu remontuoti savo lėšomis.
Dabar būtų taip:
Įsiurbimo kolektoriaus tarpinė Elring 3,5eur
Išmetimo kolektoriaus tarpinė Elring 4eur
Variklio alyva 2litrai po 4eur - 8eur
Na ir darbai:
Turbinos keitimas. Kadangi užtrukau krūvą laiko, nes labiau norėjosi daryti tuos darbus, dėl kurių buvo tartasi su žmonėmis iš anksto, tad ilgą laiko tarpą viskas stovėjo, tad bus pigiai, 60eur.
Mago pririšimas 6eur. Magas nebepypsi, bet groti negroja, nes nesugaudo nei vienos stoties, įtariu problemas su antena.
Generatoriaus dirželio keitimas, kartu su naudotu apygyviu dirželiu, kur kaip sakiau, pridėsim. 8eur.
Vakuuminės turbinos ir EGR valdymo sistemos diagnostika ir remontas - 20eur.
Nebepamenu, už slėgio daviklį tada sumokėjot ar ne? Jeigu ne, tai dar plius 8eur. Jei sumokėjot, tuomet atsiprašau.
Viso:109,5 arba 117,5eur, priklausomai pagal paskutinę eilutę.
Ir šiaip, tepalus vistiek siūlyčiau gal pasikeisti, bet valia jūsų : )
 
evbi
2016 spalio 30 - 19:31
Sveiki, kad purkštukai prie galo, tai žinojau, nors labai tai nesijautė. Kuro slėgio reguliatorius buvo keistas, bet, tiesą sakant, net nežinau, ar į geresnį pakeistas, nes ne naujas dėtas. Turiu dar vieną atsargoj, gal tas būtų geresnis, nežinau. Dėl užgesinėjimo užkūrus, tai tokios problemos niekad nebuvo, naujiena tai. Kadangi po truputį ieškosiu automobilio pirkėjo, o pardavinėti gęstančios nenoriu, tai, bet kuriuo atveju, reikės ieškot galų, kodėl tai vyksta. Dabar net nežinau, ar čia tamstos prašyti, ar jau kitur dėl užgesinėjimo remonto (ar bent dėl problemos nustatymo) dairytis. Dėl kainos priekaištų neturiu, viskas tinka, tik noriu pasiteirauti, ar jus tenkintų 110 eurų galutinė kaina?
 
tadas1991
2016 spalio 31 - 20:11
Bus gerai 110.
O reguliatorius tai aš dedu naujus, dažniausia pasiteisina finansiškai. Dėdei į tokį pat bolidą 2013tais buvo įdėtas naujas, po šiai dienai važiuoja : )
 
evbi
2016 spalio 31 - 23:22
Ok, tai iki savaitgalio susitiksim ir atsiskaitysim. : ) Pirkčiau gal ir naują, bet neskubu dėl dviejų priežasčių: 
1) nesinori į šį bolidą daug investuot, nes jei pradėsi viską naują dėt, tai kainuos tiek, kad kitas toks bolidas išeitų, juo labiau, nematau aš jo savo ilgalaikiuose planuose kaip mano automobilio;
2) neaišku, ar tai apskritai reguliatoriaus, o jei taip, ar tik reguliatoriaus problema. Žinočiau tiksliai, tai gal ir svarstyčiau, bet tokie bolidai paprastai tampa nesibaigiančia pinigų melžykla, o daug aš į jį investuoti nematau tikslo ir noro : )
 
tadas1991
2016 lapkričio 03 - 20:31
Dėl antro punkto labai sutinku. Darant sau, galima kažką gimdyti. Bet kai pinigų melžyklą reikia parduoti, tai kiekvienas suktelėjimas į šoną ir jau esi dideliam minuse...
Jei yra noro paimti iki kitos savaitės, tai galima bus padaryti rytoj arba šeštadienį iki kokių 10h ryto. Paskui būsiu tik pirmadienį ir iki ketvirtadienio. Tuomet porai savaičių dingsiu. Žodžiu skambinkit, rašykit ar pan. : )
 
evbi
2016 lapkričio 04 - 09:33
Sveiki, automobilį pasiimsiu šiandien vakarop arba rytoj ryte (kaip ir sakėt iki dešimtos), priklausomai nuo to, kaip pavyks geriau suderint su savo planais. Be to, prieš tai turiu dar apdrausti, nes baigėsi draudimas. Bet kuriuo atveju, šią savaitę paimsiu : )
2016 gruodžio 20 - 16:04
Sveikas, įtariu, kad manajam P406 bloga oro srauto matuoklė. Pažįstamas neseniai įsigijo kompą diagnostikai, patikrintų, bet nežino, koks oro srautas turi būti, to nežinau ir aš. Gal gali padėt šiuo klausimu? O gal yra kitų matuoklės pratestavimo būdų? Gal pats turi atliekamą gerą pardavimui?
 
tadas1991
2016 gruodžio 20 - 22:56
Naudotomis dalimis neprekiauju, tai ir neturiu, nes jei kas geros būklės papuola, tai mygom ir išeina, jei tik paklausi dalis.
Naujas stengiuosi irgi tik kartu su remontu parduoti, nes mano veikla ne prekyba.
Kas dėl matuoklės parametrų:
Su atviru EGRu ant laisvų apie 200-300
Su uždaru EGRu ant laisvų apie 400-500
Gazuojant, kai normaliai pripūčia turbė, turi bent 900 pasiekti, kitaip netrauks visai. Aišku, kai viskas puikiai dirba, tai pratraukia ir 1000, ir net iki 1200 esu matęs pasiekiančias matuokles šiuose varikliuose.
 
evbi
2016 gruodžio 21 - 00:59
Ačiū už info. Jei gerai supratau, tai bloga matuoklė bus tada, kai su atviru EGR ant laisvų rodys mažiau nei 200, o su uždaru - mažiau nei 400?
O dėl reguliatoriaus užklausiau, nes pamaniau, kad gal turi atliekamą (kaip kad turėjai turbinos slėgio daviklį). : )
 
tadas1991
2016 gruodžio 21 - 02:59
Tai kad ne dėl reguliatoriaus klausėt, o dėl srauto matuoklės.
O matuoklė bloga nebūtinai, kai rodo mažiau. Būna rodo mažiau (tuomet dažnai dar padeda išplovimas, nes būna aplipusi tepalo iš alsuoklio ir patekusio purvo dėl naudojamų gerų oro filtrų mišiniu), būna rodo kaip tik daugiau, ir tuomet perpilinėja kurą ir dūmina, būna važiuojant šokinėja skaičiai ir mašina tamposi, būna išvis rodo vienodą skaičių ir niekas nesikeičia, būna matuoklė išvis visiškai sugedus ir susvilus ir nerodo nieko, bet tuomet jau šitiems senoliams turėtų mesti Džeki Čano lemputę ir avarinį rėžimą jungti.
 
evbi
2016 gruodžio 21 - 03:26
Taip, del matuokles turejau omenyje. Cia tas atvejis buvo, kai viena detale galvoj turejau, o kita ant liezuvio. 
Dar karta aciu uz info : )
 

Pridėkim apie pagarbą poilsiui (pagal datą - šeštadienio rytas, o jei atmintis nepaveda, skambučiai du arba trys, įkyrūs iki pat signalo galo, tarp 8 ir 9h, ir dar lygtai buvo ir sms žinučių po to.

Taip pat, kad turbinos buvo ieškoma minimum pusantros savaitės, nes 22d. - "suradau", o 26d, - bus po dviejų trijų dienų. Buvo atvežta, kiek pamenu, penktadienį 30d. Kiek laiko ieškota iki tol, istorija tegul nutyli, nes faktų neturiu. Palikim pusantros savaitės. Aš todėl visiškai nesiparinau mėnesį ją keisti. Ypač kai buvau iškart pasakęs, kad nebus greitai ir kad neturiu sąlygų, nes tuo metu dirbau be garažo.

evbi

2016 rugsėjo 24 - 09:42
Sveiki, is automobilio reikia pasiimti raktus, bet negaliu prisiskambinti.
 
tadas1991
2016 rugsėjo 26 - 20:09
Sveiki.
Savaitgalį nedirbau, todėl ir buvo problemų prisiskambinti. Skambinote man į palapinę, stovinčią kažkur miške tarp Smiltynės ir Juodkrantės, kuri buvo pastatyta gal prieš ~2-3h nuo skambučio, kiek pamenu iš tų praleistų skambučių įrašų. Normalu, kad žmogus tokiu metu nekelia darbinio telefono ragelio? :)
Kaip supratau, su raktais problema buvo išspręsta. Kaip su turbina reikalai?
 
evbi
2016 rugsėjo 26 - 20:30
Sveikas, viskas Ok, o skambinau kelis kartus tik todėl, kad tuo metu buvau netoli ir maniau ta pačia proga paimti raktus. Dėl turbinos, tai tos turbinos, apie kurią kalbėjau, žmogus, pasirodo, nerado, bet dabar turi parsivaręs naują donorą su gyva turbina (kiek gyva, paaiškės išėmus). Savaitgalį žadėjo, kad išims pirmadienį-antradienį. Šiandien po pietų dar nebuvo išėmęs, sakė paskambinti antradienį vakarop. Tai ryt vakare jau bus aiškiau ir informuosiu. Šiaip žmogus patikimas, tai neturėtų užtempti, per artimiausias 2-3 dienas tikrai turėčiau gauti ir pristatyti.

 

Skaityk savo tekstus ir valgyk informaciją, ir toliau varyk. Ant Pauliaus, ant Laimono...

 

Labai gerai, kad paskutinę savo vakarinę žinutę parašei, nes pats parodei, kaip meistras, kuris už 20eur keičia kuro filtro korpusą , yra tau per brangus, tad tavo meistras, kuris keičia kuro filtro korpusą pigiau, turi konsultuotis su meistru, kuris kuro filtro korpusą keičia už 20eur, nes pats nemoka. Čia reikia gan daug akiplėšiškumo ir gan mažai savigarbos...

 

Paulius nėra mano draugelis, mano darbdavys ar viršininkas. Jis yra mano kolega. Tos pačios profesijos atstovas.

Kadangi neturiu patogių patalpų darbui, o jis turi patogias patalpas darbui ir daugiau vietos, negu pats išnaudoja, tai dalį tų patalpų tarpusavyje suderintomis sąlygomis, naudojau birželio mėnesį iki 23d. Lygiai taip pat, jei dar bus galimybė, toliau naudosiu nuo rudens, nes viskas ten buvo gerai. Jis turi savo klientus ir savo uždarbį ir moka savo mokesčius, aš taip pat turiu savo klientus ir moku savo mokesčius valstybei bei kitoms įstaigoms. Aš į jo darbus ir kainodarą nesikišu, jis į mano darbus ir kainodarą nesikiša, aš su jo klientais nelendu bendrauti, jis taip pat. Kartais taip sueina, kad dirbame su tais pačiais klientais ar tomis pačiomis mašinomis, dėl įvairių priežasčių, bet tai nėra taisyklė, ir tai yra visiškai normalu ir autoremonto srity įprasta.

O ginti ką dėl asmeninių ryšių, kurių buvimas ar nebuvimas yra ne visuomenės, ir ne tavo, reikalas, net jei jų ir būtų, aš nesiimčiau, nes tai prieštarauja profesinei etikai - objektyviai vertinti kitų atliktą darbą. Bet labai džiaugiuosi, kad nepatingėjau parašinėti ir dar informacijos parinkti, nes, pasirodo, kad yra ir ant manęs laikomos kažkokios tylios nuoskaudos dėl netinkamai suteiktų paslaugų, ir labai puiku, kad paaiškėjo. Tegul patys žmonės įvertina, o jei turi pats faktų ir informacijos, tai prašau taip pat viską pilti, nes neturiu, ko labai slėpti.

Žodžiu, įsėsk į savo 2008tų Audi ir važiuok, nes su šroto šauksmo kankinamais pežukais nesugebi savigarbos turėti. Ramiai atsipalaiduoti ir pagalvoti, kaip čia yra, kad yra krūva mašinų, bet kad jas išlaikyti, tenka nepagarbiai elgtis, meluoti ir sukčiauti. Susiradai pigiau, darbą atliko kokybiškai - super puiku. Kaip jau supratai, nelabai kam įdomu. Nebūtina į forumą rėkti WAI WAI MANE NUSKRIAUDĖ, nes pasiūlė paslaugas brangiau, o tu atsisakei. Jei nori sąžiningai, tai dar surašyk viešai savo visų pežukų valstybinius numerius, užsirašysim ir su kolegomis pasidalinsim, kad neapsiimtų netyčia kažko taisyti ir nepasimautų.

Dėl "pasenusio prietaiso", tai kadangi labai mėgsti domėtis rinkos kainomis, tai va, pasidomėk Launch X431 Master rinkos kainomis (ir palygink su Lexia komplekto kaina) ir techninėmis galimybėmis, lyginant su kitais universaliais prietaisais, ir tuomet pilk kritiką apie netinkamą techniką. Nieko absoliučiai nesupranti nei apie turbinas, nei apie variklius, nei apie kuro filtrus, nei apie laidus ir daviklių bei aktuatorių valdymą tais laidais, nei apie diagnostines įrangas, o aiškini tvirtai užsitikrinęs, kas pasenę, kas gerai dirba, ir kas moka dirbti, kas užsilenkė, o kas ne. Ir, svarbiausia, kas tave apgavo, o kas neapgavo. Ir dar, kas yra brangu, o kas yra pigu, visiškai nesuprasdamas skirtumo tarp kokybės. Jei tas meistras tikrai sutvarkė kabaliojančius besimėtančius sutrintus ir sulūžinėjusius variklio laidus ir juos tvarkingai sudėjo ir apsaugojo bei visa tai padarė taip, kad atrodytų tvarkingai ir būtų saugu, už 15eur, tai aš užjaučiu to meistro šeimą arba patį jį, nes jis save labai nuvertina.

 

Diskusijas dėl nepagarbos pertekliaus vistiek teks ištrinti ir išvalyti, bet su didžiausia pagarba moderatorių prašau dar bent porą dienų neištrinti, kad aktyvesni žmonės galėtų pasiskaityti ir susidaryti nuomonę, ar Paulius tikrai kažką apgavo, ir ar aš tikrai toks blogas ir nekompetetingas ir neprotingas, ir ar Laimonas tikrai savo kolegą bandė apginti tik iš solidarumo.

 

Šita situacija man šiek tiek primena tokią, kai kažkam užkliuvo Taurius, aš, ir dar daug žmonių:

http://www.citrina.l...hp?f=17&t=34214

 

Taip kad visgi diagnozė - kEUšas.


  • -1


#745622 Techinė apžiūra

Parašė tadas1991 2017 birželio 10 - 14:04

As dabar jau vel nebeturiu auto su abs ir airbag. Vakar vaziuojam su zmonem i pajuri, zmones nekantrauja "spausk gaza". Nifiga, iki vietos ir atvaziavom 90. Vienas gal ir gazuoju, bet su keleiviais... uzmust nieko nenoriu.
  • 1


#744848 Privalomasis draudimas

Parašė tadas1991 2017 gegužės 11 - 04:45

O as buciau uz, jog valtybe kompensuotu daleiskim 3000e naujo automobilio isigijimui, jei jis yra EURO6+ ir nesvarbu, jis uz 10000e ar uz 100000e, butu tie patys 3000e. Nauji automobiliai turetu buti apmokestinami 50% mazesniu automobiliu metiniu mokesciu, nei seni, gamta tersiantys kibirai, kuriu kas antras nenaudojamas. Tai butu didziulis paskatinimas rinktis nauja masina ir atnajinti auto parka.

 

Manot kvailai mastau? Taip yra ne vienoje europos valstybeje, mokesciai kompensavimui butent surenkami is metiniu/menesiniu mokesciu automobiliams, taip butu visi suinteresuoti pirkti NAUJA ekonomines arba vidutines klases auto is salono, o ne 7-10 metu limuzina uz 5000-10000e.

 

Paskaiciuojam protingieji kurmiai. Pavyzdys.

 

Pusetinos komplektacijos Peugeot 308 ar tai Kia CEED ar tas pats Opel Astra, kainuotu apie 15k. Turim 5000e, darom pradini. Lieka issimoket 10k, valstybe remia 3k, lieka 7000e. Imam likutine verte 25% (minimum tokia), tai iseina 3750e. 7000-3750=3250EUR. Butent tiek reiketu issimoketi bankui + palukanos 1.8-2.0%. Gautusi bendroje sumoje 3700e 5 metam. Kas menesi moketum po 60e. TIEK manau daugelis sugebetu ismoketi, turintis 5000e sutaupytu naudotam 10 metu lauzui. Po 5 metu turime galimybe ismoketi 3750e ir masina tavo (bet po 5 metu jos likutie verte su TIKRA rida bus zymiai didesne, taigi atpirkus ir pardavus bus vel pradinis inasas sekanciam naujam), arba pratesiam lizinga ir droziam toliau, bet jau su +50% didesniu automobiliu mokesciu.

 

TIK SITAIP butu galima persodinti is SENU MIRTIES masinu, be oro pagalviu ir su tusciais ismetimo bakeliais. O susirinktu tai 100%.

 

KITAS DALYKAS, poziuris. AS SU TRIPERIU NEVAZIUOSIU. MAN REIK DIDELIO SEDANO, su DYYYDELIU varYYYYkliu, pimpala pasimatuot...

Nesutinku, nes kasdieną po miestą maluosi su 20 metų amžiaus ir senesniais automobiliais. Man tiesiog taip patinka, galiu turbūt vairuoti ir naujesnį. Pabandžiau C5 2003čių pavairuot, metus paturėjau, iš jų pusę metų stovėjo, dabar mama važinėja patenkinta... apie dar naujesnį pagalvus išvis smagumas dingsta. Remontuoti juos įdomu, smagu, bet važinėjimui nenorėčiau.

Tai dabar man tada diskriminacija gaunasi, nes mano mašina, kuri man patinka, yra be ABS, be oro pagalvių ir su GAMYKLIŠKAI TUŠČIAIS išmetimo bakeliais (nėra katulio, tiesiog paprasti keli bakeliai su paprastais koriais) :)

Aš suprantu, kad yra taršos mokestis pagal skaičiavimus, bet man taršos mokestis pagal automobilio amžių nepatinka. Nes tokiu atveju moka daugiausiai tas, kas turi mažiausiai pinigų, irgi labai negražu. Nors jo senesnis automobilis jo gamybos metu atitiko visus tuo metu taikytus ES arba vietinius (jei dar nebuvo ES ir panašiai) teisės aktus ir buvo neteršiantis gamtos daugiau, negu reikia. Eilinis įstatymo taikymas atgaline data. Iš manęs taip jau atėmė galimybę sėdėti ant pilnos galios motociklo be papildomo perlaikymo, trūko dviejų savaičių ir buvo pritaikytas įstatymas atgaline tvarka.

O visi mano nenaudojami automobiliai ramiai stovi nuosavo namo kieme, t.y. privačioje valdoje, ar garaže, iš jų niekas nevarva ir gamtos jie stovėdami neteršia, taip kad irgi, neverskime kiemus užgrūdančių nemąstančių piliečių atsakomybės ant visų kitų, kurie taip pat turi nenaudojamų automobilių. 

Vokiečiai labai gerai prisitaikė geltonus numerius tuo reikalu. Žinai, kad važinėsi su mašina 3 mėnesius iš dvylikos, vadinasi moki 25proc. metinio mokesčio, 25proc. draudimo ir t.t. Arba dar yra kažkokie tai numeriai, kurie galioja tai mašinai, ant kurios uždėti. Draudimas tuomet kainuoja daug, nes galima dėti ant labai galingos ir labai negalingos, bet užtat gali žiemą važinėti su savo kibiru, o vasarą išsitraukti kokį raritetą pakeliaut po pasaulį, ir nereikia dviejų draudimų ir kitos brechnios. Anglai turi SORN statusą, kur automobilis nenaudojamas ir gali stovėti įregistruotas niekam netrukdomas privačioje valdoje ne ant valstybinio kelio ar kiemo. Nori važiuoti - nusiimi statusą, susimoki taxą, draudimą ir važiuoji. Nu vat jei norima kažką uždrausti arba apmokestinti, tai reikia pirma sugalvoti kažkokią išeitį piliečiams, kurie nenori mokėti už orą. Nes čia geras bajeris apmokestinti mašinas ir tikėtis pinigų surinkimo X, o paskui sužinoti, kad iš tikro pinigų surinkimas bus X/2, nes tik tiek mašinų piliečiams realiai reikia. Ir aišku tuomet galima priimti, kad tos mašinos bus sunaikintos. Bet iš tikro bus sunaikinti tik jų dokumentai ir leidimai važiuoti eisme, kaip realiai yra dabar padaryta. Tai normalus pilietis toliau daugiabučio kieme savo grabą laiko, nes numerių niekas jam nenukabina, o aš, pamiršęs kartą per pusmetį mėnesiui apdrausti nenaudojamą mašiną, dabar sužinau, kad ji išregistruota. Kadangi mašina jau yra paruošta naujai TA (baigėsi vasarį, nevažiuota nuo lapkričio) ir toliau ruošiama kelionei į Afriką, tai dabar kad pravaryt TA, normaliai nebegaliu imti vienadienio lapo nuvažiavimui į TA, o turiu kaip debilas samdyt tralą. Aišku, niekas to tralo nusamdys, o nuvažiuos tyliai ramiai savo eiga, kaip ir visada. Mašinai 28 metai, o dar ne kiekviena 8nių metų tokia tvarkinga, ir toli gražu ne kiekvienas tiek prižiūri techninę būklę 8nių metų mašinai. Dabar vien dalių per pastaruosius du mėnesius pripirkau už maždaug trigubą kainą rinkos vertei. Dabar pasakykit, kad mano tuoj trisdešimtmetį švenčiantis variklis daugiau teršia gamtą, negu 2010tų dvilitris HDinas su išluptais FAPais, EGRais, katalizatorium, kiaura turbina ir besibaigiančiais purkštukais, žodžiu toks tipinis kasdieniškai gatvėmis riedantis ir troškų dūmą pučiantis vos mygtelėjus gazą triperis :)

Beje, aš čia neburbu ir nezyziu, su linksma gaidele rašau. Eilinį kartą apie demokratiją, tiesiog. Kai dėl 10proc. žemiausios grandies vargsta likę 90, o dėl 95kių procentų populiacijos debilų likę penki procentai dažnai negali jaustis žmonėmis. Draugas pasakojo, kad šiandien Prismoj buvo. Ten bankrotą jie išsikėlė, išsiparduoda. Tai susirinkę tie 95proc. ir viską neša. Viskas kainuoja pigiai, tai neša. Prekės išmetytos, rūbai virtę skudurais, liaudis perka... Primena 2004tųjų referendumą į Europos Sąjungą, kai už lipdukus davė berods už centą ar dar pigiau tūlikano su medžio drožlėmis, pigiausių miltelių, t-market cukraus, saldžiosios plytelės ar euro-alaus, toks pat vajus buvo... Ko neįperka, tai vagia, ir taip atvirai vagia. Pilna visa parduotuvė tuščių dėžučių... Nu ple...


  • 1


#743261 mokami keliai, tuneliai, vinjetės

Parašė tadas1991 2017 kovo 28 - 10:54

Vazijuonat pro Cekija nusipirkite vinjete, tik 8 eur, bet sutaupo 100 eur :)

Ne tik per Čekiją. Yra ir kitur. Austrija, Šveicarija, Slovėnija, Slovakija, Vengrija.... Dauguma atvejų galima išvengti, važiuojant nacionaliniais keliais. Bet kartais būna labai nepatogu. Buvome Šveicarijoje. Beveik visą pravažiavom kaimo keliukais - LABAI GRAŽU. Bet vienoj vietoj palei didelį ežerą buvo tunelis per kalną ir kaimo keliukas sueina į magistralinį kelią, vedantį per kalną. Tiems penkiems kilometrams reikėjo vinjetės. Nusipirkti nėra kur. Pravažiavom taip, bet pasidairydami. Vengrijon įvažiavom praeitą vasarą be vinjetės. Kažkaip Slovakijos pusėj nekilo minčių, kad reikės, o įvažiavus matau, kad irgi nėra, kur nusipirkti, o nusukimų irgi visiškai jokių. Ženklai nuolat rodo, kad privalote važiuoti su vinjete ir kameros fiksuoja, jei ant lango nematomas lipdukas. Pravažiavom vieną kameryną iki pirmo nusukimo, bet lyg neužfiksavo, bent jau niekas nesustabdė ir nieko neatsiuntė. Įvažiuojant iš Slovėnijos į Austriją, slovėnai visam pasieny visur siūlo pirkti vinjetes. Nepirkom, ant sienos paklausėm pareigūno (sustabdė patikrinti dokumentų), kur galima būtų įsigyti vinjetę. Nurodė, kad už 10km po dešine poilsio aikštelė ir joje bariuke galima nusipirkti. Paklausiau, ar neužgaudys čia mūsų. Sakė, kad šitame ruože niekas nebaus, bet už tos pirmos vietos jei toliau važiuosim, ten jau jei sustabdys, tai tikrai nubaus.

Man tai patinka nemokamais keliais važinėti. Ilgai užtrunki, bet žmonių gyvenimą ir tikrą valstybės vaizdą pamatai, tai jei neskubi - daug smagiau. 

Čekijoj gan sunkoka be magistralių, bet navigacija surodo ir nemokamais keliais tuos maršrutus. Būna šunkeliukų, būna žvyrkeliukų truputį, būna netgi pravažiuoji per tokius visiškus kaimelius, kur atrodo laikas prieš 30 metų sustojo, bet taip juk dar smagiau, jei ne su darbiniais reikalais, o poilsinio rėžimu važiuoji :)


  • 1


#741958 2.7HDi alyvos pasirinkimas

Parašė tadas1991 2017 vasario 22 - 15:04

Mes apiXXisinėjam klientus, juos taip pat gamintojai. O gamintojus - ES ir pasaulinės ekologinės direktyvos. O VW - tas direktyvas :D


  • 1


#741725 Tepalas pro turbiną

Parašė tadas1991 2017 vasario 15 - 23:54

Jokio skirtumo kokioje auto turba sėdi. Turbos ašis įrėminta slydimo guolyje ir yra gausiai maitinama tepalu ,kuris atlieka ir tepimo,ir aušinimo funkciją. Kad tai būtų galima  realizuoti, turbos ašis tame guolyje turi jaustis pakankamai laisvai. O ten kur laisvai teka skysčiai laisvai ir vėjai pučia.

Man apie turbinos ir turbodyzelinių variklių sandarą pasakoti nereikia, esu dalinai susipažinęs su tuo gyvenime tiek teoriškai, tiek praktiškai.

Aš tai turėjau omeny tą, kad paklausėjui visiškai vienodai apie informacijos suteikimą potencialiems atsakytojams, o atsakytojai turi knistis ir kažką burti iš krištolinio rutulio. Norisi gero atsakymo - reikia mokėti ir paklausti. O jei nemoki paklausti, tai gali paklausti, kaip teisingai paklausti, kad gautum atsakymą. Bet kuriuo atveju, elementarūs bendravimo pagrindai :)


  • 1


#741352 2l HDI 79kw turbinos problema

Parašė tadas1991 2017 vasario 06 - 01:20

gerai, nebedeginu biznio, ne forume kaip sakant reikia plesytis maikes ir kalbet apie mentalitetus, bus galima gyvai kada padiskutuot, kad teisingai vieni kitus suprastume, nes dabar taip gaunasi, kad zmones kurie tu galva ant peciu ir rankas ne is subines yra susipyke su pinigine arba mentalitetu nutekejimas, o as isvis primestas prie studento turincio 607 uz 1000eur

Man iš diagnostikos ne biznis, tai gali deginti, kiek tik nori. 

Nemėgstu tokį dalyką, kaip diagnostiką vien tik kompiuterinę, atlikti. Nes žmogui dažnai ko tikslaus negali pasakyti, o tik kryptį, kam iš esmės šitas dalykas ir skirtas.

Ir kažkodėl vistiek asmeniškai sau mano pasakymą nusikreipei, nors jis buvo labai bendras ir skirtas tiems, kurie sėdi po kapotu dvi dienas ir ieško bėdos, kai prisijungus kompą, galima po to po kapotu trukti penkias minutes ar pusvalandį.

 

Studentu su 607 už 1000eur nevadinau. O ir nevadinčiau jokiais būdais, nes pats esu ex-studentas, daug nerimtesnis už daugumą esamų studentų, ir dar su BXu už 230eur. Taip, už 20vnt. kokybiškos kompiuterinės diagnostikos...

 

Papasakosiu, kaip šeštadienį atlikinėjau primityvią diagnostiką. Mergina atvarė C4 1,6HDi, iš seniai susitarus. Kažkada vasarą sakė pradėjo nerodyti temperatūros stulptelis ekranėly, pradžioj dar viena padala būdavo, o paskui jau visai nieko.

Aha, gerai, žiūrim, kaip yra. Sėdam į saloną - pečiukas pučia šiltą orą. Atsukam daug šilumos ir dar vėjelio - temperatūra nekrenta. Jungiamės Lexia, žiūrim temperatūrą variklio ECU - 45C. Žiūrim temperatūrą BSIno matomą (tikrinam, kaip per CAN suvaikšto duomenys, nes būna, kad variklio kompas mato -20C, o BSI rodo +97C) - irgi 45C. Vadinasi, arba daviklis tik perduoda tokią varžą, lyg būtų 45C, arba ten ir iš tikro yra 45C. Tikrinu, ar yra ir ar veikia elektrinis pečiukas - yra ir veikia. Iškoduoju - pučia vistiek karštą orą.

Lendam po kapotu ir tikrinam radiatorių - šiltas. Na, mašina kątik važiavusi, lauke lengvas pliusas, nėra šalta, viskas norma, gali būti ir karštas. Kišam ranką labai labai giliai ir nepatogiai (pas 2.0HDI tavo jau turėtų būt nepatogu, bet pas 1,6HDi dar daug šūdiniau, 307 praktiškai identiškas kėbulas :) ) prie pečiuko žarnų - karštos, bent jau pakankamai geram šildymui. Dar dėl visa ko patikrinam termostatą - užkurtam atjungiu temperatūrinio fiškę ir sudirba radiatorius, per minutę radiatorius jau ledinis, prijungus fiškę atgal - per penkias minutes nesušyla nė kiek. Vadinas, su termostatu viskas gerai. Daviklis užsakytas naujas, bet rytoj ryte dar prieš keisdamas pasijungsiu Lexia ir pažiūrėsiu, ką rodys šaltam minusiniam varikliui. Jei ten bus -50C arba +40C, tai iškart aišku, kad tikrai padės.

Pasakyk dabar man, kad 15eur už šitą problemos nustatymą yra daug :) Gal kas kaltintų termostatą. Termostatas kainuoja apie 40eur, daviklis gal net visus 8. Na, termostato keitime pliusas tas, kad termostatas tiekiamas kartu su nauju davikliu, tai ir ta problema vistiek pasitaisytų, ir termostatas būtų profilaktiškai pakeistas už gerokai pigiau, negu tada, kai iš tikro reiktų pačio termostato :)

 

Man labai patinka, kai žmonės tikisi, kad kompas parodys, kodėl nešviečia kokia lempa arba nepurškia ant langų.

Vienam Berlingui pasijungiau specialiu prašymu. Nu okei, norit, tai jungiamės. BSI yra klaida, kad perdegus lemputė. Lemputė gera, įdėję žmonės jau naują. Kontaktai geri, fiškė gera. Toliau jau darbo valandų kiekis pasidaro milžiniškas. Susitartu laiku atvažiuoja. Fiškėje randu 1,8V. Po dviejų valandų su testeriu, atsikasęs laidą praktiškai per visą mašinos ilgį, randu, kad per visą ilgį įtampa didėja, bet nieko gero ten vistiek nesigauna. Kadangi mašina buvęs anglas ir padaryta nelabai tvarkingai laidai po panele, tai BSI neišeina ištraukti, tai tikėjaus, kad prie jo nereiks lįsti. Deja, kai laide prieš palendant po panele radau 3,3V, tai nutariau, kad arba po panele nusvilęs laidas, arba problema BSIne. Tai atradau tą laidą šiaip taip tam užgrūstam BSI, šiaip taip atsiskaičiavau tinkamą skylę fiškėj ir laidą ten radau, dūriau su testeriu į laidą ir ten radau visus 3,8V... Išvada - susvilo BSI. Kompiuterinė diagnostika rašo, kad perdegė lemputė.

Kitas buvo atvažiavęs su 807, nepurškia ant langų. Varikliukas veikia, patikrino. Laidas nesupuvęs, fiškė irgi, patikrino, netgi susisekė laidą nuo saugiklinės (BSM) iki varikliuko ir sakė, kad viskas ten puiku, saugiklis irgi gyvas ir ant jo įtampa kabo. Pasijungiu kompą - COM2000 blokas mato rankenėlės paspaudimą, BSI mato rankenėlės paspaudimą ir pažadinus dirbtinai - ant langų nepurškia vistiek. Išvada - arba supuvęs kontaktas tarp BSI ir BSM, arba supuvęs BSM. Toliau jau testerinės diagnostikos reikia. Bet fiškes ir laidus pasižiūrėjo pats, kaip tu ir pasiūlei žmogui :)


  • 1


#740151 kujuots 607

Parašė tadas1991 2017 sausio 02 - 23:20

Pas VOLVO gamykliskai kaladeles tokios kietos kad jos praktiskai nesidevi o sueda pacius stabdziu diskus. Ta prasme durnizmas. Geriau minkstos kaladeles ir greiciau devisi nei keisti prie 120-160k ir kaladeles ir stabdziu diskus. Plius kuo kaladeles devisi greiciau, tuo jos kokybiskesnes ir geriau stabdo bei stabdymo metu maziau kaitina pati diska. Aisku priklauso ir nuo to, kokiais greiciais vazinejama, kujuots paspaudzia tikrai neblogai, o kai paspaudi tai reikia ir sustoti... O mase didele.

Žinokit nebūtinai reikia lakstyt, kad sustot reiktų normaliai.

Kaladės byra, diskai linksta, ir ne tik 247 ar 266mm neaušinami, bet ir rimti 288mm aušinami diskai.

Kasdieniniam važinėjime, tiesiog mėgsti, kad stabdžiai veiktų tada, kada reikia, o ne tada, kada galima.

Draugas aiškina, kad prieš balą stabdyt jokiais būdais negalima. Tai o jei man reikia prieš balą pastabdyt, tai nestabdyt? :D

Stabdžiai yra ta vieta, kur taupyt apsimoka tik tada, jei nevažiuoji. Pirkau kablukui savo kalades kaip tik, draugas juokiasi, nes žaidžiau, kol suradau, kas dar gali atvežt kažką rimtesnio, gavau TRW. Bo pigieną tam senam modeliui gamina ir tiekia visi, nes rimtų tokiom mašinom niekas neperka ir net senovėj gilioj nepirko. Fūros su pigiu šūdu arba garažų restauruotom važinėja, mikriukai sunkiai krauti su pigiena važinėja, stipriai čipuoti bolidai ir galingos mašinos su pigiena važinėja. Kažkaip į tai pasigilinęs gatvėj toks saugus pradedi nebesijaust...

Stovi eilėj parduotuvėj, perki senam triperiui Berlingo kokias TRW ar ATE kaladėles ir ekonominio varianto FERODO arba Delphi diskus, o šalia rimtas baryga BMW X7 bolidui už tas pačias detales dvigubai pigiau moka, kitas Audi A7 3.0TDI perka pigiausias kaladėles, ir kai pasako kainą, dar derėtis bando. Pasakai, kad 93čių 405tam nori kažkokių rimtesnių kaladėlių, ir jei negalima greitai gauti, tai dar ir palauksi, nes ICER ar Remsa truputį nestabdo. Tai šaiposi tie piliečiai tada, tipo kas čia per lochas perka tokiai mašinai tokias kaladėles, "už pusę mašinos kainos", "ant kebabo nebeužteks..." ir t.t....  :doh:

 

Esu pats su pigiais stabdžiais daug pravažinėjęs. Įspėjamasis manevras buvo, kai Norvegijoj leidžiantis nuo kalno 10km be sustojimo, kalno papėdėje paturėjo "pedalo košę", bet toliau žaidžiau dar kurį laiką, jaunas aštuonuolikmetis mat buvau  :fool:

Sekantis momentas buvo, kai buvo nupirkta kita pagyvenus mašina, galiniai stabdžiai iškart dėl neveikimo buvo perrinkti ir sudėti pilnai nauji būgniniai TRW, o į priekį nelindau. Nors ir žinojau, kad mašina buvo dieduko, ir nebus ten nieko rimto, ir žinojau, kad ilgai stovėjus, bet tipo pataupiau ir kolkas nelindau, nes TA praėjo ir į visas normas ten sutilpo. Tai lygiai taip pat paturėjau su tais stabdžiais košę, tik jau leidžiantis elementariai pilnai pakrautam "keturi žmonės ir krovinys" nuo nedidelio, bet gana ilgoko kalno Zapyšky. Vos neįlėkiau į plentą, padėjo tik ručnykas ir antras bėgis su variklio gesinimu. Negana to, toliau važiavau su tom pačiom senom pigiom ir dar jau perkaitintom kaladėm ir po kelių mėnesių, besileidžiant nuo tilto, prieš sankryžą į plentą, nukrito pedalas iki dugno ir dingo stabdymas. Tiesiog atsisluoksniavo kaladėlės frikcinė medžiaga ir iškrito lauk. Paskui, pamaigęs pedalą kokius 10 kartų, stabdžius vėl atradau, aišku jau su metalo garsais. Bet prieš sankryžą tiek nesumaigysi, tai vėl nuo išlindimo į pagrindinį kelią kam nors prieš nosį išgelbėjo tik ručnykas ir antras bėgis  :doh:

Nuo tada pasakiau sau GANA


  • 1


#738272 Apie Peugeot 607

Parašė tadas1991 2016 lapkričio 07 - 12:05

Na, pas miniveną normalu, jis juk ir sveria, ir gera burė yra. Tokia dėžė.

Kai varinėjau su kabluku ir atmosferiniu 1.8D 44kw, penktą jungdavau nuo 50 :) Irgi tokia dėžė.

Tiesiog didelė mašina su mažesniu varikliu, nėra tas derinys, kur skirta mėgavimuisi tyla dideliu greičiu trasose :)


  • 1


#737355 pezo degimas

Parašė tadas1991 2016 spalio 17 - 18:12

Jasna. Nustojam čia šnekėti apie tuos visus mandrus EW variklius.

Tamsta tikriausiai susidūrė su XU variklio prasuktu guminiu skriemuliu. Teks pirkti naują skriemulį, kad tinkamai sustatyti fazes.

 

O šiaip net ir nesvarbu, ar mes čia tiesą šnekam ar ne, bet tamsta esate KIAUŠAS. Žmonės dvi dienas stengiasi ir spėlioja jūsų bėdas, o jūs pasivarginate bent kažką apie automobilį aiškesnio parašyti. KIAUŠAS !!!


  • 1


#736631 407 2005m nesildo keleivio puses

Parašė tadas1991 2016 spalio 02 - 19:45

Sveiki visi,

turiu toki klausima ,gal kas esate susidures su Peugeot 407 problema,neveikia keleivio puses sildymas.

vairuotojo puse sildo viskas gerai bet keleivio ne,tik toki vesu vejuka pucia ir viskas.

ar cia elektrine dalis kokia neveikia ar reikia kazkur giliau lysti ? ar isvis paciam imanoma cia sutvarkyti? :huh:  :dntknw:

Sklendė tos pusės lūžusi 90proc.

kultūringas remontas kainuoja apie 230 eur, t.y. remontinis komplektas naujų sustiprintų sklendžių (apie 80eur, o parduotuvėse būna ir dar brangiau), plius darbas apie 150, sklendžių keitimo. Reikia imti panelę, skelti pečių ir keisti sklendes. Darbo dienai, gal net dviems.

Pačiam įmanoma suremontuoti, bet darbo sočiai tikrai. Ta prasme, kai pats pasidarysi, tai nuspręsi, kad ta suma ne iš piršto laužta gal visai :)

Kiti pjauna skylę šone, išėmę bardačioką, ir padaro. Esu daręs taip, laiko ir veikia gerai, bet dabar nebepasirašau, nes man ten pasirodė per daug vulgaru.

Dar pasitaiko kartais ir pats varikliukas sugedęs, bet labai retai. Bet va praeitą savaitę buvo atvaręs vienas žmogelis C5 II su tokia pačia bėda. Pečius ten lygiai toks pats, sklendės irgi tokios pačios, tai bėdos tos pačios. Jau susinešiau į mašiną įrankius panelės lupimui, bet dėl visa ko pradžioj išėmiau varikliuką. Ir radau, kad sukinėjasi jo dantratis belekaip į visas puses. Išardžiau - reduktoriuj dantratukas sulūžęs. Kyšt pirštą į pačią sklendę - sukinėjasi be problemų. Tai visas remontas, kartu su naudotu varikliuku žmogui kainavo tik 30eur.


  • 1


#736486 Automobiliu skelbimai

Parašė tadas1991 2016 rugsėjo 28 - 15:26

http://autoplius.lt/...as-4771350.html

 

Sveiki, žiūrinėjuosi 407. Norėčiau paklausti ką manote apie būtent šį variantą? Pirkta Lietuvoje iš salono ant įmonės. Tvarkyta servize, yra servizo knygute tad manau, kad visai realu, kad prižiurėta. Neramu tik dėl automato + benzinas. Galbūt senas stereotipas, kad prancūzo automato geriau vengti, ką manot jūs? 

Reikia žiūrėti, koks ten automatas. Jei prancūziškas AL4, tai gal nelabai. O jei kažkas iš ZF ar Aisin gaminių, tai paprasčiau. Iš tikro viskas su tom AL4 gerai, kol jos važiuoja. Tik kai pagenda, nelabai kas nori jas remontuoti.


  • 1


#736420 Pulsuoja variklis ir uzgesta

Parašė tadas1991 2016 rugsėjo 27 - 00:01

Na, benzinas ir dyzelis visiškai skirtingi bajeriai ir mažai kuo susiję jų gedimų paieškos algoritmai.

Zondas gali neteisingai rodyti ir ne dėl pačio zondo kaltės. Tuo labiau, jei matote ne neteisingą jo kreivę, o tiesiog zondo klaidą. Nebent jei keikiasi, kad zondas išvis nematomas arba įtampa tiesiog stabili. Tokiu atveju galima bandyti jį kaltinti iškart. Prieš kelias savaites taip apkaltinęs zondą, jį išsukęs, radau tiesiog nulaužtą ar nulūžusį, nutrupėjusį.

 

Šitam EW7 varikliui pirma reikia pasirūpinti naujomis žvakėmis ir bent jau gera (jei visgi ne nauja) uždegimo rite (babina), o tuomet jau galima jungtis diagnostinę įrangą ir bandyt kabinėtis prie kuro sistemos daviklių ar mechaninių/elektromechaninių dalių (sklendžių, vožtuvų, varikliukų) veikimo. Jei niekas įtarimo stipresnio nekelia, tuomet gali tekti tikrinti pačio variklio gebą toliau važiuoti, pvz kompresijos matavimas. Jei 407 iš naujausių, tuomet gali būti galingesnė, 92kw variklio modifikacija 6FY (senesnis 85kw 6FZ), kuri turi dar ir kintamų fazių mechanizmą, kurį valdo elektroniniu būdu, tai problemos gali būti ir tame.

 

Bet šiaip jau dėl pulsuojančių laisvų tai būna ir Lambda, ir MAP, ir LEV, ir t.t. kalti.


  • 1