Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 03:35
*****

#763081 Apie Peugeot 407

Parašė tadas1991 2019 rugpjūčio 15 - 22:42

O tiesiog ant germetiko nepasodinsi? :) Bisk countryside edition gausis aisku, bet itariu, kad laikys ir vaziuos :)

Kazkiek laiko. Aliuminiam dangteliam tai nera kitos iseities, nes tarpine ten klijuota ir reikia ja nulupt ir uztept, o plastikiniam kaip pas 2.2hdi tarpine i grioveli statosi. Tai nuriebini viska iki sausumo, tepi i grioveli koses, nuriebini tarpine (ji dazniausiai buna visa suskilinejus), guldai i grioveli, apteplioji is virsaus dar kruva koses ir suki. Po pusmecio keikies, kad vel bega :)
  • 1


#762968 AM6 tepalų keitimas

Parašė tadas1991 2019 rugpjūčio 10 - 12:18

Mano tikslas nėra sutaupyt keliasdešimt eurų. Tiesiog niekuomet nesu susidūręs su automatų priežiūra ir daug mitų sklando. Vienas dažniau girdimų yra "jei viskas gerai, nelįsk". Bet neskamba patikimai. Norėčiau pasidaryti pilną keitimą ir ramiai gyvent toliau. Dėl to ir norisi užklausti čia, gal kas argumentuotai pasakys, kad tai dėl kažko yra blogai pavyzdžiui :) Iš esmės jei yra stipriai rekomenduojami meistrai, galima ir į Kauną nuvažiuot. Man Vilnius ar Kaunas - atstumas panašus, tik kad į Vilnių ar taip ar taip važinėju. 

 

Ačiū už nurodymą dėl tepalo, reikės atkreipti dėmesį servise prieš keitimą.

Nuoroda dėl tepalo specifikacijos labiau ir skirta tam, kad servise dažnai būna sugalvoja įpilti bet ko, nes nežino, ką reikia pilti, ir tingi pasigilinti, nes nėra laiko arba noro panaudoti smegaunę.

Kad pablogėtų po tepalo keitimo tokiai dėžei, yra tekę turėti pusantro atvejo. T.y. vieną pats mačiau ir bandžiau, nes pats ir keičiau, o apie kitą tik pats žmogus sakė, bet paskui pats atsisėdęs pabandyt nepajaučiau nieko blogesnio.

O tuo pirmu atveju tai pradėjo stipriai vibruoti po keitimo. Bet ten kažkas su ta dėže negerai buvo, įtariamai pridirbta remontuojant. Išleidau vietoj trijų litrų tepalo - penkis. O supilt atgal turėjau tris, bet tilpo kažkodėl keturi su trupučiu. Dar užsigaišo darbai, nes teko laukti papildomų dviejų litrų tepalo, ko niekada nereikia. Kitais atvejais pablogėjimų nebūdavo, o jų manau apie 30-50. Pakeitus 3-4 kartus dalinai, dažniausiai tas tepalas būna jau pakankamai gražus, švarus ir kvapnus. Pilnam keitimui reikalinga speciali įranga, kurią turi tik kai kurie automatininkai.

 

Jei jau yra kažkokie dėžės veikimo negerumai, tuomet tepalo keitimas nepadės arba padės tik laikinai, kol vyks tepalo keitimo metu su kompu paleista adaptacija (šitą padaryti nėra būtina, bet labai naudinga, todėl geriau jei keitėjas turėtų Lexia arba rimtą universalią įrangą, su kuria dėžei išeina ne tik klaidas nuskaityt ir nutrint, bet ir procedūras paleist), tai labiau profilaktinis darbas.


  • 1


#762654 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2019 liepos 23 - 21:01

Sveiki, gal patarsit kur/pas kazka Kaune butu galima atlikti 508 patikra pries pirkima? Geriausia aisku atstovybej, bet gal yra ir kitu alternatyvu.

Alternatyvos pas Pauliu, pas ACS Ateities plente (citroen remontas), arba pas mane. Aisku, ziurint koki 508 perkate

Laba, žmona ką tik įsigijo 508 RXH 133kw, automatas, atrodo kad ne sportininkė (nors negali žinot kaip viena važinėjasi :)), važiuota tik mieste, o kompas rodo 9,5 ltr/100 km :angry: . Ar čia ne daugokai???

Normalu, neieskokit slieku jei kitu bedu nera. 90tuju dyzeliai su 6l mieste jau visi supuvo
  • 1


#762226 Gal kam ką paremontuoti? Kaune

Parašė tadas1991 2019 birželio 22 - 01:06

Iki rugpjucio vidurio nedirbsiu :)
Jei yra klausimu, rasykit i PM arba emaila ir pasistengsiu atsakyt kai bus interneto rysys, o telefonas retokai bus ijungtas.
  • 1


#761910 Nesikuria Peugeot 307 1.6

Parašė tadas1991 2019 gegužės 13 - 09:07

Cypia tai ten kazkas elektromagnetinio, pvz kokia gazo sklende ar laisvos eigos voztuvas ar koks evap'as. Tas nereiskia nieko blogo. Traskesiai irgi nebutinai blogo reiskia, nes gali tai buti ta pati gazo sklende. Jei nera pinigu diagnostikai, tai pradzioj tikrinat, ar birbia ir iki variklio atbirbina kura bako siurblys, tada tikrinat, ar turit kibirksti, tada tikrinat, ar purkstukai ispurskia kura.
Jei nera kuro, pirmas itarimas paciam siurbliui. Jei siurblys geras, sekantis variantas laidai arba BSM, tada jau tik variklio kompas. Jei nera kibirksties, paeiliui babina, laidai, variklio kompas. Kuris gali buti nesgedes, o tiesiog uzsirakines del pvz bsi arba rakto gedimo.
Jei yra negamykline signalizacija, tai pirmas itarimas visada jai.
  • 1


#761163 Anekdotai, linksmi klipukai, bajeriai...

Parašė tadas1991 2019 kovo 04 - 13:08

Tamstai laikas emigruoti.
O kitiems truputi motyvacinio mano monologo :)
Pakelus sikna nuo fotelio ir akis nusukus nuo teliko, o rankas nuo saldytuvo, viskas pas mus yra labai neblogai. Mano yra tokia nuomone, galima nesutikti.
Man nereikia naujo automobilio, o kambary kai kur nuo sienu lupasi tapetai ir neturiu teliko, bet man kaip ir nelabai svarbu, nes as ten praktiskai tik miegu, o atejus laikui, kai noresiu, bus geriau. Man dar nelabai svarbu, kaip as atrodau is sono, nes dauguma mano zmoniu kreipia demesi i kitus dalykus, tai rubams ir kosmetikai isleidziu juokingas sumas, o kosmetinems proceduroms, tokioms kaip kirpimas, neisleidziu nieko, nes pagrinde gaila laiko ten sedet ant tu kedziu, kai yra tiek daug ka veikt. Neseniai lengva ranka isleidau apie 1000eur slidinejimo irangai ir dar beveik dvigubai tiek dvieju savaiciu trukmes atostogoms, kelionei ir kitoms prabangoms, ir paturejau super gera laika. Cia is tu pinigu, kur liko nuo masinos ir teliko. Dabar suspaudes sikna sedesiu, nes tuoj mokescius moket, o dar mergaite nupirko bilietus i Dead can dance ne i Varsuva, o i Utrechta(paprikolino), tai reikes ja ten nusigabent ir apgyvendint nakciai. Vasaros pradzioj brolio vestuves. O dar vasara dviraciais keliausim aplink Baltijos jura, jei leis mano kelenis. Visa tai labai nemazai kainuoja ir del to artimu metu reikes labai daug ir sunkiai dirbti, nes labai to noriu. Beje, labai dziaugiuosi, kad pas mus atejus eurui pakilo kainos, nes naturaliai turejo kilti ir realiai pakilo pajamos daugumai zmoniu, kurie isdriso pareikalauti. Tai nuvaziaves i Norvegija pagaliau normaliai jauciuosi parduotuveje, nes galima imti ir ne is apatines lentynos, nors ir vistiek brangu. Svedijoje maistas kainuoja jau tiek pat arba beveik tiek pat, kiek pas mus. Vokietijoj jau seniai pigiau. O Ispanijoj jau 2012tais metais buvo maistas pigesnis, o busto nuoma brangesne. Dabar Ispanijoje kainos vis dar labai panasios, pabrange nedaug, tai maistas pas mus dabar dar brangesnis, o busto kaina ir pajamos labai suartejo. Vertinu labai teigiamai. Duomenu saltiniai ne is interneto, o matant gyvai akimis arba kalbantis su draugais prie stalo toje vietoje.
Kas del nauju automobiliu, tai turekit omeny, kad dauguma lankomes sostinese arba kituose dideliuose miestuose, turizmo vietose ir t.t., kur autoparkas daznai buna labai neblogas. Ne tik del pajamu gyventoju, bet del to, kad net vidutiniu pajamu gyventojai ne visi gali sau leisti ten masina. Mokesciai uz parkinga, uz ivaziavima, statyt nera kur net ir mokamai, eismo salygos tragiskos ir daznai greiciau dviraciu ar net pesciam. Praeita savaite gerokai vargingesneje uz pietus siaures Svedijoje maciau gyvus vaziuojancius XM, pora Xantiju, vaz 2108, taip sena gera astuntuka. O Suomijoj kaimeliuose vazinejo pilna senu surudijusiu Volvo sportbaciu ir dar senesniu, ir japonisku markiu automobiliu.
Pas mus sostinej vis dar pilna senu automobiliu tik del to, kad jie (aplamai visi automobiliai, ne tik seni) dar nera stipriai apkrauti mokesciais ir ribojimais, ir automobili gali tureti ir islaikyti gana zemas pajamas turintis zmogus. Analogisko materialinio sluoksnio zmogus kokiam Osle vazineja autobusu. Nes automobilio, kuris jam prieinamas is algos nusipirkt, kaina nedaug virsija automobilio metini mokesti, kalbant apie sena dyzeli, o su paskola nupirkus, nera kur ji det, ypac jei gyveni bute, nes nemokamu parkingo vietu beveik nebeliko net rajonuose ir priemiesciuose. Pradzioj buvo daug lengvatu, tai prisipirko elektriniu spuogiuku, bet dabar jiem jau nueme nemokamus parkingus ir autobusu juosta, beliko tik pigesnis kuras.
Is sostiniu prasta autoparka, t.y. prastesni negu Kauno, esu mates tik Budapeste. Nors Budapestas visai ne varganas.
Man atrodo, kad truputi apsislifave poreikius, t.y nusieme savo astrius kampus, galime daug daugiau kur tilpti. O jei taip sunkiai gaunasi, tada reikia labai daug ir sunkiai dirbti, ka daro dauguma kapitalistiniu populiaciju. Yra daug darbu, kurie atrodo lengvesni ir pelningesni, nei musu, bet jie daugiausiai ir rodomi. Kartais taip ir yra, kartais tik atrodo. O eiliniai zmogeliai dirba ir lenkia nugaras visur, net ir Sveicarijoj. Ilgainiui toms kapitalistinems populiacijoms pavyko susikurti salygas siek tiek lengvesniam ir geresniam gyvenimui savo salyje. Pavyks ir mums, jei stengsimes. O salygas tam turim labai neblogas.
  • 1


#761139 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2019 kovo 03 - 15:03

Man uzsidege tepalu raktelis likus 2500km iki namu. Isivaizduokit, koks apsileidimas, emiau ir parvaziavau nekeites. Dabar mirksi 2400km pervirsis. Teks jau pakeist ateinancia savaite :D
  • 1


#760016 Peugeot Bipper servisas

Parašė tadas1991 2018 gruodžio 30 - 14:00

Google tau padės. Ten man atrodo daugiau Fiat, negu Peugeot, ir procedūra turėtų būti ne Pežinė, o Fiatinė, tai paieška pagal Fiat Fiorino Service light reset, arba Fiat Fiorino 2015 Service light reset duotų daugiau teisingus rezultatus. Nes mačiau, kad kai kurie siūlo bandyt nulint kaip pežukams.

Citroen Jumper arba Peugeot Boxer irgi yra labiau Fiat, nei Peugeot, tai irgi nulinasi pagal Fiat. Pamenu, kad vienam Jumperiui per Meniu net ir neišėjo, galiausiai jungiausi diagnostinę įrangą ir nuėmiau.


  • 1


#758754 407 2.0 HDI trukčioja važiuojant, ant laisvų šokinėja apsukos

Parašė tadas1991 2018 spalio 16 - 20:10

Turbut yra, bet tai nieko nereiskia, nes gali buti ivairiu priezasciu. Su Lexia kazkas matytusi turbut
  • 1


#758584 1.6 HDI bendros problemos

Parašė tadas1991 2018 spalio 04 - 10:20

Kurios laidos čia tas reikalas? Senesnis 1,6HDi, kur 66/80kw, ar naujesnis vieno velenėlio, kur 55/68/82 ir t.t. kw?

Pas naujesnius kažkuriais metais ar kažkurioj versijoj, gal ir pagal RP/DAM kodą, būdavo ta 7 detalė su apvaliu magnetiniu žiedu, bet ovaliu pačiu skriemuliuku, t.y. kai diržo sukimosi greitis kintamas ir turbūt tikslas - nevienoda fazių trukmė.

 

O tai jis kerta kurą elektriniu būdu, ar kuras į cilindrus patenka, bet nevyksta darbas?

Jei būtų problemos su fazėmis ar dar kažkuo mechaniško, bet sinchronizacija ir kuro slėgiu viskas OK, tai turėtų purkštukai dirbti. Nesunku patikrinti - išsitraukt lauk ir pasikabint apverstus ant vamzdelių ir laidų.

Jei kuras yra - bėda variklyje. Jei nėra - ne varikly arba ne vien varikly.

Beje, ar purkštukus tikrinot, ar nors kiek veikiantys? Jei tas citrius yra C4, tai jiem būna purkštukai nesitraukia. Tai jei vyrai tvarkydami traukė purkštukus kokiais tai neaiškiais būdais, tai paskui būna arba sugenda, arba tiesiog neteisingai surenka, išmėto dalis ir pan...

Beje, nepamenu velenėlių konstrukcijos, bet pas seną 2,2HDi (4HX) dažna bėda po diržo trūkimo - prasisukusios velenėlių grandinėlės žvaigždutės. Tai po to būna dirba, bet netraukia, o būna ir visai nesikuria (man taip buvo), tik purpsi kažkiek keli cilindrai ir viskas. Bet jei pas 1,6HDi jos privirintos arba išlietos iš vientiso lydinio, tai šitas negalioja. Nes pas minėtą 2,2 yra presuotos be šponkių, laikosi vien ant įveržimo.

Su grandinėle, tempėju, grandinėlės fazių sustatymu viskas 100proc. ok?

 

Gal čia nieko protingo ir neparašiau, bet pabandžiau pamąstyti.


  • 1


#757012 Neužgesta variklis

Parašė tadas1991 2018 liepos 06 - 18:38

Ani? Galvojau 66kw su waste'u, o 80kw su valdoma. Tai skiriasi tik tuo, kad vienas su ic, kitas be? Ta pati turba, taip gaunasi?

66kw be interkulerio. Taip pat neturi kompiuterinio turbo valdymo. Kiek pucia - tiek. Wastegate'as atsidaro pats, kai perpucia, kaip senu TD varikliu turbinu. Ir dar 66kw neturi MAP sensoriaus, kura dozuoja grynai pagal matuokle.

80kw turi kompo valdoma Wastegate'a, map sensoriu ir ic.
  • 1


#754955 Apie Peugeot 407

Parašė tadas1991 2018 gegužės 02 - 23:17

Nemanau, nes man visos daugiau mažiau neblogai laiko, o išbandyta markių ne viena ir ne dvi, bet tris puslapius užimt klausinėjant apie mašiną kurios nepirksi ir pastoviai bandant pašiept markę yra keista Peugeot fanų forume 😀

Tai kas cia ne fanu forumas, o turetoju. Bent 50proc. cia apsilankanciu mielai vairuotu ne Peugeot, jei kisene leistu :)
  • 1


#754589 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2018 balandžio 24 - 11:44

Gerai.Na jus man pasakykit (kalba eina apie vid. auto amziu 10-12 metu).Kodel liaudis perka tautomobilius,( o liaudis atsirenka),o ne prancuzus.? Atrodo pigesni,grazesni......

Nes su jais lengviau. Visi taiso ir moka pataisyt (dėl mokėjimo su tautomobiliais po 2000tųjų jau nebe visada galioja), visi moka dalių rast, visi priima, niekas nesišaipo ir t.t. Čia kalbu apie priėmimą ir nesišaipymą ne tik apie meistrus, bet ir apie draugus, šeimos narius ir t.t.

Pasakykit, kodl prancūzai perka prancūziškus automobilius? Grynai dėl nacionalizmo? Ten pas juos su jais lengviau. Aišku, nebe tie laikai, kaip iki kokių 90tųjų, tai 90proc. automobilių Prancūzijoj buvo prancūziški, dabar turbūt 50/50, ar gal net mažiau, bet pasiūla milžiniška, tai ir paklausos daug atsiranda.

Nu tikrai su vokiečiais ir japonais (pastaruoju metu, nors prieš penkioliką metų irgi buvo visi super prietaringi ir pikti ant japonų) Lietuvoj daug lengviau, nei su prancūzais. Už tai kai žmonės renkasi mašiną ir klausia nuomonės, ir matau, kad žmogui visai neįdomu tas jo automobilis, bile gera tvarkinga transporto priemonė, tai niekada nerekomenduoju pirkt prancūzo. Ne dėl gerumo ar tvarkingumo, bet dėl to, kad kai tau px ir tu nieko nesupranti ir nenori suprasti, tai daug paprasčiau yra su  vokiškom markėm gyvent, mažiau galvą skauda, tik dažnai labiau piniginę. Bet kai to nežinai, tai irgi galvos neskauda.

 

Tipinė situacija. Į garažą atvažiuoja kolegos draugas/pažįstamas. Prasidaro garažo duris ir viduj mato kokias 10 mašinų. Iš lūpų jam išsprūsta "O KRW, pilnas garažas jolkų", taikant į Citroen << markę. Po to užeinu aš ir dėl įdomumo paskaičiuoju, kiek ten tų jolkų, nes dirbdamas jau ir nebepastebi, tai rezultatas (1vnt. Jeep, 1vnt. Volvo, 1vnt. Rover, 2vnt. Peugeot, 1vnt. Royce, 2vnt. Honda motociklų, 1vnt. dviračio...  ir 1vnt. Citroen). Likau nesupratęs. Kažkaip gal kilo mintis, kad kai pamatai Citroen C6, tai tas vaizdas užtemdo akis ir daugiau nieko nebematai :)


  • 1


#753837 Automobiliu skelbimai

Parašė tadas1991 2018 balandžio 07 - 14:19

Sveiki,

žiūrinėjau skelbimus 407c, bet čia Lietuvoj rastas kažką žmoniško tai beveik neįmanoma. Tai žvilgtelėjau į vokiečius ir užmačiau variantą 2009m kupą, 2.7 dyzelį, jau FL, už neblogą kainą. Bet komentaruose rašo jog leidžia aušinimo skystį. Kaip nujaučiu čia gali būti tas žymusis trišakis 2.7 variklių? Kiek gali atsistot sutvarkymas tokio dalyko? Ir ar išvis verta rizikuot su tokiu variantu ar gali būt kažkas daugiau? :) Dėkui už nuomones

Ten leist gali per izymuji trisaki, per neizymuji (bet realiai ne maziau problemini, tik lengviau pakeiciama) termostato flansa, per kruva kitu visokiu plastikiuku ar zarneliu. Sutvarkyt naujom dalim, priklauso kas yra konkreciai, bet nuo kokiu 20eur uz koki nuorinimo spuoga iki kokiu 140eur, jei termostato korpusas. Cia jau su darbu ir antifrizu. Termostato korpusas pats apie 75eur gal, zymusis trisakis gal apie 45 kainuoja. Tiksliai nebepamenu. Gauti ju nebeproblema visai, daznai pavyksta ta pacia arba kita diena gauti.
  • 1


#753661 apie tepalus

Parašė tadas1991 2018 balandžio 02 - 22:55

Ant marijos zemes dar esama nepadirbtu??? , persiprasau-ne padirbtu, bet skirtu treciuju saliu rinkoms???

Galima is "didmenos" gauti ta pati ka ta "didmena" parduotu vokietijos vartotojui???

 

Galiu duot kepure prikakot - maximose tikrai neimanoma nupirkt TIKRO gero tepalo.

Linkėjimai į Angliją


  • 1