Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Vakar, 14:51
-----

#745622 Techinė apžiūra

Parašė tadas1991 2017 birželio 10 - 14:04

As dabar jau vel nebeturiu auto su abs ir airbag. Vakar vaziuojam su zmonem i pajuri, zmones nekantrauja "spausk gaza". Nifiga, iki vietos ir atvaziavom 90. Vienas gal ir gazuoju, bet su keleiviais... uzmust nieko nenoriu.
  • 1


#744848 Privalomasis draudimas

Parašė tadas1991 2017 gegužės 11 - 04:45

O as buciau uz, jog valtybe kompensuotu daleiskim 3000e naujo automobilio isigijimui, jei jis yra EURO6+ ir nesvarbu, jis uz 10000e ar uz 100000e, butu tie patys 3000e. Nauji automobiliai turetu buti apmokestinami 50% mazesniu automobiliu metiniu mokesciu, nei seni, gamta tersiantys kibirai, kuriu kas antras nenaudojamas. Tai butu didziulis paskatinimas rinktis nauja masina ir atnajinti auto parka.

 

Manot kvailai mastau? Taip yra ne vienoje europos valstybeje, mokesciai kompensavimui butent surenkami is metiniu/menesiniu mokesciu automobiliams, taip butu visi suinteresuoti pirkti NAUJA ekonomines arba vidutines klases auto is salono, o ne 7-10 metu limuzina uz 5000-10000e.

 

Paskaiciuojam protingieji kurmiai. Pavyzdys.

 

Pusetinos komplektacijos Peugeot 308 ar tai Kia CEED ar tas pats Opel Astra, kainuotu apie 15k. Turim 5000e, darom pradini. Lieka issimoket 10k, valstybe remia 3k, lieka 7000e. Imam likutine verte 25% (minimum tokia), tai iseina 3750e. 7000-3750=3250EUR. Butent tiek reiketu issimoketi bankui + palukanos 1.8-2.0%. Gautusi bendroje sumoje 3700e 5 metam. Kas menesi moketum po 60e. TIEK manau daugelis sugebetu ismoketi, turintis 5000e sutaupytu naudotam 10 metu lauzui. Po 5 metu turime galimybe ismoketi 3750e ir masina tavo (bet po 5 metu jos likutie verte su TIKRA rida bus zymiai didesne, taigi atpirkus ir pardavus bus vel pradinis inasas sekanciam naujam), arba pratesiam lizinga ir droziam toliau, bet jau su +50% didesniu automobiliu mokesciu.

 

TIK SITAIP butu galima persodinti is SENU MIRTIES masinu, be oro pagalviu ir su tusciais ismetimo bakeliais. O susirinktu tai 100%.

 

KITAS DALYKAS, poziuris. AS SU TRIPERIU NEVAZIUOSIU. MAN REIK DIDELIO SEDANO, su DYYYDELIU varYYYYkliu, pimpala pasimatuot...

Nesutinku, nes kasdieną po miestą maluosi su 20 metų amžiaus ir senesniais automobiliais. Man tiesiog taip patinka, galiu turbūt vairuoti ir naujesnį. Pabandžiau C5 2003čių pavairuot, metus paturėjau, iš jų pusę metų stovėjo, dabar mama važinėja patenkinta... apie dar naujesnį pagalvus išvis smagumas dingsta. Remontuoti juos įdomu, smagu, bet važinėjimui nenorėčiau.

Tai dabar man tada diskriminacija gaunasi, nes mano mašina, kuri man patinka, yra be ABS, be oro pagalvių ir su GAMYKLIŠKAI TUŠČIAIS išmetimo bakeliais (nėra katulio, tiesiog paprasti keli bakeliai su paprastais koriais) :)

Aš suprantu, kad yra taršos mokestis pagal skaičiavimus, bet man taršos mokestis pagal automobilio amžių nepatinka. Nes tokiu atveju moka daugiausiai tas, kas turi mažiausiai pinigų, irgi labai negražu. Nors jo senesnis automobilis jo gamybos metu atitiko visus tuo metu taikytus ES arba vietinius (jei dar nebuvo ES ir panašiai) teisės aktus ir buvo neteršiantis gamtos daugiau, negu reikia. Eilinis įstatymo taikymas atgaline data. Iš manęs taip jau atėmė galimybę sėdėti ant pilnos galios motociklo be papildomo perlaikymo, trūko dviejų savaičių ir buvo pritaikytas įstatymas atgaline tvarka.

O visi mano nenaudojami automobiliai ramiai stovi nuosavo namo kieme, t.y. privačioje valdoje, ar garaže, iš jų niekas nevarva ir gamtos jie stovėdami neteršia, taip kad irgi, neverskime kiemus užgrūdančių nemąstančių piliečių atsakomybės ant visų kitų, kurie taip pat turi nenaudojamų automobilių. 

Vokiečiai labai gerai prisitaikė geltonus numerius tuo reikalu. Žinai, kad važinėsi su mašina 3 mėnesius iš dvylikos, vadinasi moki 25proc. metinio mokesčio, 25proc. draudimo ir t.t. Arba dar yra kažkokie tai numeriai, kurie galioja tai mašinai, ant kurios uždėti. Draudimas tuomet kainuoja daug, nes galima dėti ant labai galingos ir labai negalingos, bet užtat gali žiemą važinėti su savo kibiru, o vasarą išsitraukti kokį raritetą pakeliaut po pasaulį, ir nereikia dviejų draudimų ir kitos brechnios. Anglai turi SORN statusą, kur automobilis nenaudojamas ir gali stovėti įregistruotas niekam netrukdomas privačioje valdoje ne ant valstybinio kelio ar kiemo. Nori važiuoti - nusiimi statusą, susimoki taxą, draudimą ir važiuoji. Nu vat jei norima kažką uždrausti arba apmokestinti, tai reikia pirma sugalvoti kažkokią išeitį piliečiams, kurie nenori mokėti už orą. Nes čia geras bajeris apmokestinti mašinas ir tikėtis pinigų surinkimo X, o paskui sužinoti, kad iš tikro pinigų surinkimas bus X/2, nes tik tiek mašinų piliečiams realiai reikia. Ir aišku tuomet galima priimti, kad tos mašinos bus sunaikintos. Bet iš tikro bus sunaikinti tik jų dokumentai ir leidimai važiuoti eisme, kaip realiai yra dabar padaryta. Tai normalus pilietis toliau daugiabučio kieme savo grabą laiko, nes numerių niekas jam nenukabina, o aš, pamiršęs kartą per pusmetį mėnesiui apdrausti nenaudojamą mašiną, dabar sužinau, kad ji išregistruota. Kadangi mašina jau yra paruošta naujai TA (baigėsi vasarį, nevažiuota nuo lapkričio) ir toliau ruošiama kelionei į Afriką, tai dabar kad pravaryt TA, normaliai nebegaliu imti vienadienio lapo nuvažiavimui į TA, o turiu kaip debilas samdyt tralą. Aišku, niekas to tralo nusamdys, o nuvažiuos tyliai ramiai savo eiga, kaip ir visada. Mašinai 28 metai, o dar ne kiekviena 8nių metų tokia tvarkinga, ir toli gražu ne kiekvienas tiek prižiūri techninę būklę 8nių metų mašinai. Dabar vien dalių per pastaruosius du mėnesius pripirkau už maždaug trigubą kainą rinkos vertei. Dabar pasakykit, kad mano tuoj trisdešimtmetį švenčiantis variklis daugiau teršia gamtą, negu 2010tų dvilitris HDinas su išluptais FAPais, EGRais, katalizatorium, kiaura turbina ir besibaigiančiais purkštukais, žodžiu toks tipinis kasdieniškai gatvėmis riedantis ir troškų dūmą pučiantis vos mygtelėjus gazą triperis :)

Beje, aš čia neburbu ir nezyziu, su linksma gaidele rašau. Eilinį kartą apie demokratiją, tiesiog. Kai dėl 10proc. žemiausios grandies vargsta likę 90, o dėl 95kių procentų populiacijos debilų likę penki procentai dažnai negali jaustis žmonėmis. Draugas pasakojo, kad šiandien Prismoj buvo. Ten bankrotą jie išsikėlė, išsiparduoda. Tai susirinkę tie 95proc. ir viską neša. Viskas kainuoja pigiai, tai neša. Prekės išmetytos, rūbai virtę skudurais, liaudis perka... Primena 2004tųjų referendumą į Europos Sąjungą, kai už lipdukus davė berods už centą ar dar pigiau tūlikano su medžio drožlėmis, pigiausių miltelių, t-market cukraus, saldžiosios plytelės ar euro-alaus, toks pat vajus buvo... Ko neįperka, tai vagia, ir taip atvirai vagia. Pilna visa parduotuvė tuščių dėžučių... Nu ple...


  • 1


#743261 mokami keliai, tuneliai, vinjetės

Parašė tadas1991 2017 kovo 28 - 10:54

Vazijuonat pro Cekija nusipirkite vinjete, tik 8 eur, bet sutaupo 100 eur :)

Ne tik per Čekiją. Yra ir kitur. Austrija, Šveicarija, Slovėnija, Slovakija, Vengrija.... Dauguma atvejų galima išvengti, važiuojant nacionaliniais keliais. Bet kartais būna labai nepatogu. Buvome Šveicarijoje. Beveik visą pravažiavom kaimo keliukais - LABAI GRAŽU. Bet vienoj vietoj palei didelį ežerą buvo tunelis per kalną ir kaimo keliukas sueina į magistralinį kelią, vedantį per kalną. Tiems penkiems kilometrams reikėjo vinjetės. Nusipirkti nėra kur. Pravažiavom taip, bet pasidairydami. Vengrijon įvažiavom praeitą vasarą be vinjetės. Kažkaip Slovakijos pusėj nekilo minčių, kad reikės, o įvažiavus matau, kad irgi nėra, kur nusipirkti, o nusukimų irgi visiškai jokių. Ženklai nuolat rodo, kad privalote važiuoti su vinjete ir kameros fiksuoja, jei ant lango nematomas lipdukas. Pravažiavom vieną kameryną iki pirmo nusukimo, bet lyg neužfiksavo, bent jau niekas nesustabdė ir nieko neatsiuntė. Įvažiuojant iš Slovėnijos į Austriją, slovėnai visam pasieny visur siūlo pirkti vinjetes. Nepirkom, ant sienos paklausėm pareigūno (sustabdė patikrinti dokumentų), kur galima būtų įsigyti vinjetę. Nurodė, kad už 10km po dešine poilsio aikštelė ir joje bariuke galima nusipirkti. Paklausiau, ar neužgaudys čia mūsų. Sakė, kad šitame ruože niekas nebaus, bet už tos pirmos vietos jei toliau važiuosim, ten jau jei sustabdys, tai tikrai nubaus.

Man tai patinka nemokamais keliais važinėti. Ilgai užtrunki, bet žmonių gyvenimą ir tikrą valstybės vaizdą pamatai, tai jei neskubi - daug smagiau. 

Čekijoj gan sunkoka be magistralių, bet navigacija surodo ir nemokamais keliais tuos maršrutus. Būna šunkeliukų, būna žvyrkeliukų truputį, būna netgi pravažiuoji per tokius visiškus kaimelius, kur atrodo laikas prieš 30 metų sustojo, bet taip juk dar smagiau, jei ne su darbiniais reikalais, o poilsinio rėžimu važiuoji :)


  • 1


#741958 2.7HDi alyvos pasirinkimas

Parašė tadas1991 2017 vasario 22 - 15:04

Mes apiXXisinėjam klientus, juos taip pat gamintojai. O gamintojus - ES ir pasaulinės ekologinės direktyvos. O VW - tas direktyvas :D


  • 1


#741725 Tepalas pro turbiną

Parašė tadas1991 2017 vasario 15 - 23:54

Jokio skirtumo kokioje auto turba sėdi. Turbos ašis įrėminta slydimo guolyje ir yra gausiai maitinama tepalu ,kuris atlieka ir tepimo,ir aušinimo funkciją. Kad tai būtų galima  realizuoti, turbos ašis tame guolyje turi jaustis pakankamai laisvai. O ten kur laisvai teka skysčiai laisvai ir vėjai pučia.

Man apie turbinos ir turbodyzelinių variklių sandarą pasakoti nereikia, esu dalinai susipažinęs su tuo gyvenime tiek teoriškai, tiek praktiškai.

Aš tai turėjau omeny tą, kad paklausėjui visiškai vienodai apie informacijos suteikimą potencialiems atsakytojams, o atsakytojai turi knistis ir kažką burti iš krištolinio rutulio. Norisi gero atsakymo - reikia mokėti ir paklausti. O jei nemoki paklausti, tai gali paklausti, kaip teisingai paklausti, kad gautum atsakymą. Bet kuriuo atveju, elementarūs bendravimo pagrindai :)


  • 1


#741352 2l HDI 79kw turbinos problema

Parašė tadas1991 2017 vasario 06 - 01:20

gerai, nebedeginu biznio, ne forume kaip sakant reikia plesytis maikes ir kalbet apie mentalitetus, bus galima gyvai kada padiskutuot, kad teisingai vieni kitus suprastume, nes dabar taip gaunasi, kad zmones kurie tu galva ant peciu ir rankas ne is subines yra susipyke su pinigine arba mentalitetu nutekejimas, o as isvis primestas prie studento turincio 607 uz 1000eur

Man iš diagnostikos ne biznis, tai gali deginti, kiek tik nori. 

Nemėgstu tokį dalyką, kaip diagnostiką vien tik kompiuterinę, atlikti. Nes žmogui dažnai ko tikslaus negali pasakyti, o tik kryptį, kam iš esmės šitas dalykas ir skirtas.

Ir kažkodėl vistiek asmeniškai sau mano pasakymą nusikreipei, nors jis buvo labai bendras ir skirtas tiems, kurie sėdi po kapotu dvi dienas ir ieško bėdos, kai prisijungus kompą, galima po to po kapotu trukti penkias minutes ar pusvalandį.

 

Studentu su 607 už 1000eur nevadinau. O ir nevadinčiau jokiais būdais, nes pats esu ex-studentas, daug nerimtesnis už daugumą esamų studentų, ir dar su BXu už 230eur. Taip, už 20vnt. kokybiškos kompiuterinės diagnostikos...

 

Papasakosiu, kaip šeštadienį atlikinėjau primityvią diagnostiką. Mergina atvarė C4 1,6HDi, iš seniai susitarus. Kažkada vasarą sakė pradėjo nerodyti temperatūros stulptelis ekranėly, pradžioj dar viena padala būdavo, o paskui jau visai nieko.

Aha, gerai, žiūrim, kaip yra. Sėdam į saloną - pečiukas pučia šiltą orą. Atsukam daug šilumos ir dar vėjelio - temperatūra nekrenta. Jungiamės Lexia, žiūrim temperatūrą variklio ECU - 45C. Žiūrim temperatūrą BSIno matomą (tikrinam, kaip per CAN suvaikšto duomenys, nes būna, kad variklio kompas mato -20C, o BSI rodo +97C) - irgi 45C. Vadinasi, arba daviklis tik perduoda tokią varžą, lyg būtų 45C, arba ten ir iš tikro yra 45C. Tikrinu, ar yra ir ar veikia elektrinis pečiukas - yra ir veikia. Iškoduoju - pučia vistiek karštą orą.

Lendam po kapotu ir tikrinam radiatorių - šiltas. Na, mašina kątik važiavusi, lauke lengvas pliusas, nėra šalta, viskas norma, gali būti ir karštas. Kišam ranką labai labai giliai ir nepatogiai (pas 2.0HDI tavo jau turėtų būt nepatogu, bet pas 1,6HDi dar daug šūdiniau, 307 praktiškai identiškas kėbulas :) ) prie pečiuko žarnų - karštos, bent jau pakankamai geram šildymui. Dar dėl visa ko patikrinam termostatą - užkurtam atjungiu temperatūrinio fiškę ir sudirba radiatorius, per minutę radiatorius jau ledinis, prijungus fiškę atgal - per penkias minutes nesušyla nė kiek. Vadinas, su termostatu viskas gerai. Daviklis užsakytas naujas, bet rytoj ryte dar prieš keisdamas pasijungsiu Lexia ir pažiūrėsiu, ką rodys šaltam minusiniam varikliui. Jei ten bus -50C arba +40C, tai iškart aišku, kad tikrai padės.

Pasakyk dabar man, kad 15eur už šitą problemos nustatymą yra daug :) Gal kas kaltintų termostatą. Termostatas kainuoja apie 40eur, daviklis gal net visus 8. Na, termostato keitime pliusas tas, kad termostatas tiekiamas kartu su nauju davikliu, tai ir ta problema vistiek pasitaisytų, ir termostatas būtų profilaktiškai pakeistas už gerokai pigiau, negu tada, kai iš tikro reiktų pačio termostato :)

 

Man labai patinka, kai žmonės tikisi, kad kompas parodys, kodėl nešviečia kokia lempa arba nepurškia ant langų.

Vienam Berlingui pasijungiau specialiu prašymu. Nu okei, norit, tai jungiamės. BSI yra klaida, kad perdegus lemputė. Lemputė gera, įdėję žmonės jau naują. Kontaktai geri, fiškė gera. Toliau jau darbo valandų kiekis pasidaro milžiniškas. Susitartu laiku atvažiuoja. Fiškėje randu 1,8V. Po dviejų valandų su testeriu, atsikasęs laidą praktiškai per visą mašinos ilgį, randu, kad per visą ilgį įtampa didėja, bet nieko gero ten vistiek nesigauna. Kadangi mašina buvęs anglas ir padaryta nelabai tvarkingai laidai po panele, tai BSI neišeina ištraukti, tai tikėjaus, kad prie jo nereiks lįsti. Deja, kai laide prieš palendant po panele radau 3,3V, tai nutariau, kad arba po panele nusvilęs laidas, arba problema BSIne. Tai atradau tą laidą šiaip taip tam užgrūstam BSI, šiaip taip atsiskaičiavau tinkamą skylę fiškėj ir laidą ten radau, dūriau su testeriu į laidą ir ten radau visus 3,8V... Išvada - susvilo BSI. Kompiuterinė diagnostika rašo, kad perdegė lemputė.

Kitas buvo atvažiavęs su 807, nepurškia ant langų. Varikliukas veikia, patikrino. Laidas nesupuvęs, fiškė irgi, patikrino, netgi susisekė laidą nuo saugiklinės (BSM) iki varikliuko ir sakė, kad viskas ten puiku, saugiklis irgi gyvas ir ant jo įtampa kabo. Pasijungiu kompą - COM2000 blokas mato rankenėlės paspaudimą, BSI mato rankenėlės paspaudimą ir pažadinus dirbtinai - ant langų nepurškia vistiek. Išvada - arba supuvęs kontaktas tarp BSI ir BSM, arba supuvęs BSM. Toliau jau testerinės diagnostikos reikia. Bet fiškes ir laidus pasižiūrėjo pats, kaip tu ir pasiūlei žmogui :)


  • 1


#740151 kujuots 607

Parašė tadas1991 2017 sausio 02 - 23:20

Pas VOLVO gamykliskai kaladeles tokios kietos kad jos praktiskai nesidevi o sueda pacius stabdziu diskus. Ta prasme durnizmas. Geriau minkstos kaladeles ir greiciau devisi nei keisti prie 120-160k ir kaladeles ir stabdziu diskus. Plius kuo kaladeles devisi greiciau, tuo jos kokybiskesnes ir geriau stabdo bei stabdymo metu maziau kaitina pati diska. Aisku priklauso ir nuo to, kokiais greiciais vazinejama, kujuots paspaudzia tikrai neblogai, o kai paspaudi tai reikia ir sustoti... O mase didele.

Žinokit nebūtinai reikia lakstyt, kad sustot reiktų normaliai.

Kaladės byra, diskai linksta, ir ne tik 247 ar 266mm neaušinami, bet ir rimti 288mm aušinami diskai.

Kasdieniniam važinėjime, tiesiog mėgsti, kad stabdžiai veiktų tada, kada reikia, o ne tada, kada galima.

Draugas aiškina, kad prieš balą stabdyt jokiais būdais negalima. Tai o jei man reikia prieš balą pastabdyt, tai nestabdyt? :D

Stabdžiai yra ta vieta, kur taupyt apsimoka tik tada, jei nevažiuoji. Pirkau kablukui savo kalades kaip tik, draugas juokiasi, nes žaidžiau, kol suradau, kas dar gali atvežt kažką rimtesnio, gavau TRW. Bo pigieną tam senam modeliui gamina ir tiekia visi, nes rimtų tokiom mašinom niekas neperka ir net senovėj gilioj nepirko. Fūros su pigiu šūdu arba garažų restauruotom važinėja, mikriukai sunkiai krauti su pigiena važinėja, stipriai čipuoti bolidai ir galingos mašinos su pigiena važinėja. Kažkaip į tai pasigilinęs gatvėj toks saugus pradedi nebesijaust...

Stovi eilėj parduotuvėj, perki senam triperiui Berlingo kokias TRW ar ATE kaladėles ir ekonominio varianto FERODO arba Delphi diskus, o šalia rimtas baryga BMW X7 bolidui už tas pačias detales dvigubai pigiau moka, kitas Audi A7 3.0TDI perka pigiausias kaladėles, ir kai pasako kainą, dar derėtis bando. Pasakai, kad 93čių 405tam nori kažkokių rimtesnių kaladėlių, ir jei negalima greitai gauti, tai dar ir palauksi, nes ICER ar Remsa truputį nestabdo. Tai šaiposi tie piliečiai tada, tipo kas čia per lochas perka tokiai mašinai tokias kaladėles, "už pusę mašinos kainos", "ant kebabo nebeužteks..." ir t.t....  :doh:

 

Esu pats su pigiais stabdžiais daug pravažinėjęs. Įspėjamasis manevras buvo, kai Norvegijoj leidžiantis nuo kalno 10km be sustojimo, kalno papėdėje paturėjo "pedalo košę", bet toliau žaidžiau dar kurį laiką, jaunas aštuonuolikmetis mat buvau  :fool:

Sekantis momentas buvo, kai buvo nupirkta kita pagyvenus mašina, galiniai stabdžiai iškart dėl neveikimo buvo perrinkti ir sudėti pilnai nauji būgniniai TRW, o į priekį nelindau. Nors ir žinojau, kad mašina buvo dieduko, ir nebus ten nieko rimto, ir žinojau, kad ilgai stovėjus, bet tipo pataupiau ir kolkas nelindau, nes TA praėjo ir į visas normas ten sutilpo. Tai lygiai taip pat paturėjau su tais stabdžiais košę, tik jau leidžiantis elementariai pilnai pakrautam "keturi žmonės ir krovinys" nuo nedidelio, bet gana ilgoko kalno Zapyšky. Vos neįlėkiau į plentą, padėjo tik ručnykas ir antras bėgis su variklio gesinimu. Negana to, toliau važiavau su tom pačiom senom pigiom ir dar jau perkaitintom kaladėm ir po kelių mėnesių, besileidžiant nuo tilto, prieš sankryžą į plentą, nukrito pedalas iki dugno ir dingo stabdymas. Tiesiog atsisluoksniavo kaladėlės frikcinė medžiaga ir iškrito lauk. Paskui, pamaigęs pedalą kokius 10 kartų, stabdžius vėl atradau, aišku jau su metalo garsais. Bet prieš sankryžą tiek nesumaigysi, tai vėl nuo išlindimo į pagrindinį kelią kam nors prieš nosį išgelbėjo tik ručnykas ir antras bėgis  :doh:

Nuo tada pasakiau sau GANA


  • 1


#738272 Apie Peugeot 607

Parašė tadas1991 2016 lapkričio 07 - 12:05

Na, pas miniveną normalu, jis juk ir sveria, ir gera burė yra. Tokia dėžė.

Kai varinėjau su kabluku ir atmosferiniu 1.8D 44kw, penktą jungdavau nuo 50 :) Irgi tokia dėžė.

Tiesiog didelė mašina su mažesniu varikliu, nėra tas derinys, kur skirta mėgavimuisi tyla dideliu greičiu trasose :)


  • 1


#737355 pezo degimas

Parašė tadas1991 2016 spalio 17 - 18:12

Jasna. Nustojam čia šnekėti apie tuos visus mandrus EW variklius.

Tamsta tikriausiai susidūrė su XU variklio prasuktu guminiu skriemuliu. Teks pirkti naują skriemulį, kad tinkamai sustatyti fazes.

 

O šiaip net ir nesvarbu, ar mes čia tiesą šnekam ar ne, bet tamsta esate KIAUŠAS. Žmonės dvi dienas stengiasi ir spėlioja jūsų bėdas, o jūs pasivarginate bent kažką apie automobilį aiškesnio parašyti. KIAUŠAS !!!


  • 1


#736631 407 2005m nesildo keleivio puses

Parašė tadas1991 2016 spalio 02 - 19:45

Sveiki visi,

turiu toki klausima ,gal kas esate susidures su Peugeot 407 problema,neveikia keleivio puses sildymas.

vairuotojo puse sildo viskas gerai bet keleivio ne,tik toki vesu vejuka pucia ir viskas.

ar cia elektrine dalis kokia neveikia ar reikia kazkur giliau lysti ? ar isvis paciam imanoma cia sutvarkyti? :huh:  :dntknw:

Sklendė tos pusės lūžusi 90proc.

kultūringas remontas kainuoja apie 230 eur, t.y. remontinis komplektas naujų sustiprintų sklendžių (apie 80eur, o parduotuvėse būna ir dar brangiau), plius darbas apie 150, sklendžių keitimo. Reikia imti panelę, skelti pečių ir keisti sklendes. Darbo dienai, gal net dviems.

Pačiam įmanoma suremontuoti, bet darbo sočiai tikrai. Ta prasme, kai pats pasidarysi, tai nuspręsi, kad ta suma ne iš piršto laužta gal visai :)

Kiti pjauna skylę šone, išėmę bardačioką, ir padaro. Esu daręs taip, laiko ir veikia gerai, bet dabar nebepasirašau, nes man ten pasirodė per daug vulgaru.

Dar pasitaiko kartais ir pats varikliukas sugedęs, bet labai retai. Bet va praeitą savaitę buvo atvaręs vienas žmogelis C5 II su tokia pačia bėda. Pečius ten lygiai toks pats, sklendės irgi tokios pačios, tai bėdos tos pačios. Jau susinešiau į mašiną įrankius panelės lupimui, bet dėl visa ko pradžioj išėmiau varikliuką. Ir radau, kad sukinėjasi jo dantratis belekaip į visas puses. Išardžiau - reduktoriuj dantratukas sulūžęs. Kyšt pirštą į pačią sklendę - sukinėjasi be problemų. Tai visas remontas, kartu su naudotu varikliuku žmogui kainavo tik 30eur.


  • 1


#736486 Automobiliu skelbimai

Parašė tadas1991 2016 rugsėjo 28 - 15:26

http://autoplius.lt/...as-4771350.html

 

Sveiki, žiūrinėjuosi 407. Norėčiau paklausti ką manote apie būtent šį variantą? Pirkta Lietuvoje iš salono ant įmonės. Tvarkyta servize, yra servizo knygute tad manau, kad visai realu, kad prižiurėta. Neramu tik dėl automato + benzinas. Galbūt senas stereotipas, kad prancūzo automato geriau vengti, ką manot jūs? 

Reikia žiūrėti, koks ten automatas. Jei prancūziškas AL4, tai gal nelabai. O jei kažkas iš ZF ar Aisin gaminių, tai paprasčiau. Iš tikro viskas su tom AL4 gerai, kol jos važiuoja. Tik kai pagenda, nelabai kas nori jas remontuoti.


  • 1


#736420 Pulsuoja variklis ir uzgesta

Parašė tadas1991 2016 rugsėjo 27 - 00:01

Na, benzinas ir dyzelis visiškai skirtingi bajeriai ir mažai kuo susiję jų gedimų paieškos algoritmai.

Zondas gali neteisingai rodyti ir ne dėl pačio zondo kaltės. Tuo labiau, jei matote ne neteisingą jo kreivę, o tiesiog zondo klaidą. Nebent jei keikiasi, kad zondas išvis nematomas arba įtampa tiesiog stabili. Tokiu atveju galima bandyti jį kaltinti iškart. Prieš kelias savaites taip apkaltinęs zondą, jį išsukęs, radau tiesiog nulaužtą ar nulūžusį, nutrupėjusį.

 

Šitam EW7 varikliui pirma reikia pasirūpinti naujomis žvakėmis ir bent jau gera (jei visgi ne nauja) uždegimo rite (babina), o tuomet jau galima jungtis diagnostinę įrangą ir bandyt kabinėtis prie kuro sistemos daviklių ar mechaninių/elektromechaninių dalių (sklendžių, vožtuvų, varikliukų) veikimo. Jei niekas įtarimo stipresnio nekelia, tuomet gali tekti tikrinti pačio variklio gebą toliau važiuoti, pvz kompresijos matavimas. Jei 407 iš naujausių, tuomet gali būti galingesnė, 92kw variklio modifikacija 6FY (senesnis 85kw 6FZ), kuri turi dar ir kintamų fazių mechanizmą, kurį valdo elektroniniu būdu, tai problemos gali būti ir tame.

 

Bet šiaip jau dėl pulsuojančių laisvų tai būna ir Lambda, ir MAP, ir LEV, ir t.t. kalti.


  • 1


#736396 Padekit. 407 2l hdi. dingsta trauka, dumina. apsukos pacios sukila.

Parašė tadas1991 2016 rugsėjo 26 - 18:44

Nu dar į penkias vietas parašyk, tai gausi atsakymą.

Reikia tamstai diagnostikos. Gali būti, kad kvailioja regeneracinės sklendės ir dar šis bei tas, bet reiktų pasijungti kompą specialistui ir pasinagrinėti parametrus.

O gal kas ir mintinai mato ir žino, kokiu atveju variklis taip daryt pradeda, bet vistiek nemanau, kad tikras specialistas iš youtube video, kuris net ne tavo pačio, o simptomai panašūs tik pasitikint rašytiniu forumo žodžiu, imsis spręst apie bėdos priežastį 100proc tikslumu.


  • -1


#734181 Suodžiu filtro šalinimo darbai

Parašė tadas1991 2016 liepos 30 - 23:13

Supratau. Nu pas mane niekas nedege, buvo kelis kart depolution fault ismete (per 2 metus vazinejimo, gal 4kartus ir poto uzgesdavo). Prie kompo prijungus rode kad 100% filtro užsikimšimas, išprogramavus beliko 0. Tai kaip čia taip gautis galejo? Apšvieskit ;D

Tie procentai nieko nereiškia, juos kompas skaičiuoja pagal praėjusių kažkiek etapų kilometražų tarp regeneracijų vidurkio formulę, o ne pagal matomus realius slėgius ir temperatūras. Net jei filtras ir išdaužomas, kilometražas gražiai toliau sukasi ir užsikimšimo procentai renkasi, nors diferencinis slėgis nulinis ir temperatūrų skirtumas taip pat beveik nulinis. Na, ne visais atvejais išmes klaidą ir ne visais atvejais permes į avarinį rėžimą, kaip ir sakė Paulius, bet tas tikrai pasitaiko.

 

Realiai, tai žmogui, kuris darė diagnostiką - pėda gelėda.


  • -1


#731729 Intermittent fault. Particle filter. Particulate emission filter overl

Parašė tadas1991 2016 birželio 01 - 13:57

Taip, susidūrę. Reikia žiūrėti, ką iš tikro rašo, o ne šitą tavo duotą klaidos pavadinimą. Ten gali būti, kad meta klaidą dėl per aukšto slėgio, dėl per didelės temperatūros, dėl pasibaigusio filtro kilometražo, dėl pasibaigusio skysčio kilometražo. Jei filtro ar skysčio kilometražai pasibaigę, juos galima nustatyti iš naujo, bet jei problemos su slėgiu ar temperatūra ir davikliai tvarkoj, tai teks šalinti filtrą arba keisti nauju.


  • 1