Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Prisijungęs Lankėsi Šiandien, 14:44
*****

#768550 307sw 2007 1.6 dyzeliukas nežiba galinės gabaritinės lempos.

Parašė tadas1991 2020 rugpjūčio 25 - 23:40

Taip būna. Persikrovė BSI, pamatė sveiką lempuką ir įjungė atgal maitinimą.

Tai vis tik lempukės... :)


  • 1


#768399 Peugeot 3008 SUV

Parašė tadas1991 2020 rugpjūčio 05 - 04:23

O jums neatsibosta tas kuro karas?

Nes čia tas pats, kas aš sakyčiau, kad man iš visų moterų labiausiai patinka metalo mažulės, o jūs man galit nuotraukomis ir skaičiavimais pabandyti įrodyti, kad fyfos gražesnės, arba kad gyventi su jomis labiau apsimoka ar patogu. Jei diskusijoje dalyvauja moterys, tai tegul būna pasirinkimas ilgaplaukiai blondinai metalistai arba gražūs turtingi frajeriai.
Bus lygiai tas pats, t.y. galiausiai vistiek mano nuomonė bus teisingiausia, o visos kitos irgi teisingos, bet man neįrodomos.

 

O realiai gi jokio skirtumo, kol ta dama nėra reto savanaudiškumo kekšė, kaip koks 1,6THP Prince pirmos laidos 308tame, t.y. su rimtom inžinerinėm problemom.

Sako, kad naujausiuose 1,6 benziukuose tų problemų nebėra, o 1,2 benziukai vos ne išvis be problemų, apart diržus ir dar ten kažką, kas lengvai ir aiškiai diagnozuojama ir taisoma paprastuoju dalių keitimo būdu. Nu gi išbandykit kas ir pasakykit, kaip iš tikro, o ne ant popieriaus. Kaip ir apie naujus 1,5HDi, kur irgi mažai žinių dar plaukioja. Bet naudokit tas mašinas normaliai, o ne kaip stabą, kur baisu nubraukt į krūmo lapus ar gazą daugiau pusės nuspaust. Nes tada arba nesugenda kada turėjo, arba sugenda gerokai per anksti.                                                                                                    


  • 1


#768328 Peugeot 407 antena

Parašė tadas1991 2020 liepos 30 - 16:28

Keista ne jau taip gali buti kad antena atstoja stiklas, nu jaučiu čia tik prancūzas taip gali tik sugalvoti.
Iš radijos iseina stori du laidai maniau, kad kokia bus rimta antena, pastaruoju metu kazko radija sunkiau traukia tai šnypšia tai vel gerai, tai nepagaunu kampo sakau gal kokia antena.

Gal tik prancuzai gali taip sugalvoti, bet Audi 80 1986tais metais jau turejo tokia puikiai veikiancia antena. Tai matyt is prancuzu pavoge si sprendima.
Mobilus telefonai pastaruosius 20 metu irgi jau neturi kysanciu antenu, tikriausiai irgi tu prancuzu ismislas...
  • 1


#768192 Kliedesiai

Parašė tadas1991 2020 liepos 17 - 03:42

Buvo ir be šito.

Berkutus kai turėjo, jų buvo susipirkę netgi savo lėšomis (pareigūnai patys, ar viršininkai, nes biudžeto lėšų tam nebuvo), o trūko ir patikrų, ir man atrodo buvo kažkokios problemos su tikslumu ar sertifikavimu. Visiem ilgą laiką tiko, bet paskui ant kažko užsirovė, ar tik ne ant Juškausko, ir po ilgų procesų dingo jie išvis staigiai. Tada kelis metus išvis nieko nematavo keliuose, apart stacionarių. O tie stacionarūs tuo metu buvo tokie, kad 80proc. atvejų laiškas neateidavo. Tada kažkokius kelis matuoklius buvo gavę, bet labai mažai jų buvo. Realiai nuo tada, kai nuėmė Berkutus, tai rankinių greičio matuoklių era ir baigėsi.


Ir niekaip nesuprasiu to pasiteisinimo, kad viršyt greitį kažkaip pateisinimą. Su tokia logika tada ir per raudoną galima (jei baisiai nieko nesukliudysi) ir per slankiojančias duris į maximą gali įvažiuot (jeigu nieko nesulaužysi ir gabaritus jauti mašinos) :)

 

Raudoną teko pravažiuoti ne kartą.

Dar ne kartą yra tekę pravažiuoti nedideliu žiedu pagal laikrodžio rodyklę, kai reikia į kairę.

Paskutinį kartą praeitą šeštadienį. Po to iškart viršijau greitį, galimai netgi kelis kartus (kiekybine arba kokybine prasme). Buvo saugu, bet tai juk pasiteisinimas, arba kitaip pasiaiškinimas. T.y. kai nusibaudęs teisiniesi, kad išvengtum atsakomybės arba gėdos. Ar gal vis tik paaiškinimas, t.y. be "si", kai supranti savo veiksmus ir esi pasiryžęs už juos atsakyti? Man atrodo, kad čia didelis skirtumas.

 

Dabar vienoj vietoj Kaune, kur darbininkai pamiršo susirinkt kelio remonto ženklus, o gal ten formaliai ant popieriaus dar vyksta remontas, jau beveik mėnesį paliktas 30 ženklas. Tai kartais tenka ten viršyti greitį trigubai. O dar kartais būna kažkas sugalvoja tiek ir važiuoti, arba su atsarga 20kmh, kadangi sankryžų nėra, tai visus 2km iki žiedo. Tada tenka lenkti per ištisinę. Bet toks lenkimas galimas, nes per ištisinę lenkti galima tada, jei transporto priemonė važiuoja 30kmh ir daugiau lėčiau už leistiną greitį ir tai yra saugu. Nebent jau pakeitė šitą punktą? Labai seniai taisyklių neskaičiau, bet teises praeitą rudenį išlaikiau. Bet ten ir trikojo niekas nestato, tai saugu aplenkti.

Begalę kartų yra tekę važiuoti be techninės apžiūros ar draudimo, išregistruota transporto priemone, automobiliu ar motociklu su svetimais numeriais, yra tekę turėti ir jį panaudoti (rodyti pareigūnams, tiesa ne Lietuvoje) padirbtą techninės apžiūros ar/ir draudimo taloną. Bet tas dabar jau nėra taip paprasta, nes labai daug automatinio kontroliavimo priemonių. Todėl paskutinius du kartus, kai teko su tikrai gerais grabais pavažuoti po 100km, teko irgi persukti tvarkingus numerius.

Daug kartų yra tekę nesustoti prie STOP ženklo, kai būna puikus matomumas į visas puses, arba kai atvažiuoju su mocu iki pervažos ir matau, kad nekabo kamera. Žinau, kad už tai gresia atsakomybė kaip už važiavimą per raudoną šviesą.

Dažnai neprilėtinu per greičio kalnelius, nes negaila savo automobilio pakabos, o su turimu soft enduro motociklu galiu pravažiuoti 50kmh automobilinį greičio kalnelį be jokių problemų iki 80kmh, o pakenčiamai ir iki 100kmh. Bet 100kmh jau nevalia važiuoti, nes dabar motociklam nuo 30+ viršijimo kerta teises.

Ai, dar esu Kuršių Nerijos miškuose statęs palapinę ir miegojęs, esu kūrenęs laužą. Kūrenęs laužą ir ne tik ten, ir sausros metu, kai šalta. Kažkada biškį su draugu prasileidom ir vos nepakūrėm Kauno marių regioninio parko. Bet viskas gerai gavosi, suvaldėm situaciją be jokių nuostolių ir gyvenimo pamoką išmokom.

Norvegijoje yra tekę statyti palapinę už kempingo ribos, nes kempingas Norvegijoje, kur šiaip galima statyti palapines kur tik nori neaptvertoj teritorijoj, jei ji ne privati arba atrodo neprivati (reikia apsitverti, jei nenori tokių turistų), bet toje komunoje negalima, nes kempingas renka pinigus iš turizmo. Šalia manęs taip pat nelegaliai buvo pasistatę palapines norvegai, švedai ir kiti garbių mūsų žemynų tautų nariai. Ne visi ir ten paklusnūs kaip ėriukai, nors išsišokėlių tikrai mažiau, nei pas mus, kur visa tauta išsišokėliai.

Ir šiaip daug visko daręs ir kasdien darau. Ar man reikia tavo ar kitų žmonių pateisinimo? Tikriausiai ne, nes nuo to niekas nepasikeis. Kaip ir kitiems žmonėms, taip arba kitaip, kaip dar kažkam kitam nepatinka, darantiems. Ar padės draudimai? Šiek tiek, bet ne per labiausiai. Kontrolė tų draudimų padeda dar labiau, bet irgi ne per labiausiai. Tai ką daryti? Nežinau, kaip ir nežino dauguma žmonių, net ir tų, kurie priiminėja sprendimus, todėl vis kažką bando ant mūsų, nes pilnai efektyvios priemonės nėra nei vienos. Pagrindžia kažkokiais tyrimais ar matavimais, nors tikri tyrimai parodytų, kad dažnai taikoma 100proc. skaičiaus atsargos koeficientas, bet priemonė vistiek nėra tiek efektyvi, kiek turėtų būti pagal skaičiavimus. Nes žmonės juda ir mąsto taip pat tvarkingai, kaip laisvosios dalelės.

Problema pagrindinė ta, kad žmonių pasaulyje stipriai per daug. Todėl mes jau tiek trukdome ir maišomės vieni kitiemsi, kad tenka tai daryti pagal tokias griežtas taisykles, kad bent pusė žmonių dabar gyvena nuolatiniame strese ir įtampoje, nes nežino ar nėra įsitikinę, kad viską daro pakankamai gerai.

 

O tau neteko taip niekad padaryti?

Ir ar tai, kad man teko, reiškia, kad esu blogas žmogus? Disidentas, visuomenės atstumtas ir pažemintas? Jeigu taip, tai gal geriau ir būsiu blogas, nes visai neblogas jausmas ir atrodo, kad pavyksta daug mažiau stresuoti ar būti įsitempus, negu akliems taisyklių laikymosi fanatikams. Mano mergaitė kartais aklai laikosi eismo taisyklių ir todėl už vairo yra labai nervinga. Kai pasiūlau kokį gudrų problemos stringančiam eisme sprendimo būdą, būna supyksta, kad prašau jos rizikuoti mūsų abiejų gyvybe. Turiu ir daugiau pavyzdžių giminių ir pažįstamų tarpe.

 

O trikojai, tegul jie būna. Mano nuomone, viskas su jais gerai. Tiek, kiek dabar juos naudoja, tai nieko labai baisaus nėra. Ir baudos nėra baisios. Vieną kartą jau nusifotkinau 18kmh, 6eur pirmą kartą. Gerai, kad užkišo kažkoks besirikiuojantis staigiu judesiu iš trečios į pirmą be posūkio, teko bakstelt per stabdį ir taip išvengiau baudos už 40+. Kaip tik vairuotojų solidarumas vėl grįžta į normos ribas, žmonės vėl mokosi pranešti kitiemsi apie kelyje laukiantį pavojų ar kliūtį. Viskas yra gerai. Dar, kai jie atsirado, tai visiškai nebėra pareigūnų su rankiniais matuokliais krūmuose, ir trikojus stato dažniausiai tik ten, kur visai nėra jokio smagumo lėkti, tai natūraliai labai greit ir nevažiuoji ten. Na, bet deja vistiek krūmai liko mėgiama vieta. Šiandien du kartus pravažiavau, vieną kartą apaugusiame žolėmis žvyrkeliuke, kitą kartą už medžio. O kur smagu greitai važiuoti, tai nėra jokio srauto arba tiesiog techninių priemonių matuoti greitį (kur jį pastatyti saugiai), ir galima sau koštis.

Bet kitiems žmonėms gal tai trukdo daugiau, tai jie turi teisę turėti savo nuomonę ir ją reikšti, ir viskas čia normalu.

Normalu ir norėti, kad kai esi baudžiamas už teisės pažeidimą, kad pažeidimo užfiksavimo priemonės būtų legalios. Jeigu važiavai saugiai ir nesukėlei niekam pavojaus, bet formaliai viršijai leistiną greitį, tai norėti, kad užfiksavusio prietaiso dokumentai formaliai būtų tvarkingi, legalūs ir t.t., yra normalu. Kad nebūtų dvigubų standartų. Kas iš didelio rašto, dažnai išeina iš krašto, taip. Buvo čia neseniai internete rezonansas, kad Policijos busikas nufilmuotas kažkokiu ten skundikiniu registratorium važiuojantis labai vingiuotu keliu, nukirtinėja kampus, šiek tiek kirsdamas ištisinę juostą. Kelias tuščias iki horizonto. Baisaus čia daikto. Bet kiek nepatenkintų piliečių ir koks sujudimas. Keli žmonės komentaruose ir parašė, kad patys ten visada taip važiuoja, jei kelias tuščias, nes mažiau vairą sukinėti ir netgi saugiau, jei geras matomumas. Kažkaip irgi vis tik buvo, kas normaliai sureagavo dar. Dar nenuprotėję nuo šiuolaikinio perdėtai jautraus pasaulio.

 

O lyginti važiavimą neleistinu (formaliai) greičiu su važinėjimu automobiliu po prekybos centrą tai gal truputį neteisinga.

Lyginkite su bėgiojimu po prekybos centrą. Nesaugu, bet yra kas taip daro. Tik tai dažniausiai dar nebūna prižiūrima. Ei, bet aš ir tai esu daręs daug kartų.

O važiavimą per raudoną šviesą lyginkit su išėjimu iš prekybos centro per įėjimo vartelius, kai jie atsidaro kitam pirkėjui, arba per uždarytą kasą, perlipant bortelį su plytos ženklu arba grandinę. Arba įėjimą per kasas. Tiesa, esu daręs ir tai, ir dėl to turėjęs problemų. Kartą buvau Senukuose sulaikytas už rankovės apsauginio, nes išėjau per kasas nieko nepirkęs ir jiems pasirodė, kad gal esu vĄgis (riestinis ant a). Tai kuprinę savo noru atidariau ir rado ten pusiau nugertą limonado butelį.  Problema buvo, kad nenufilmavo, kaip su tuo buteliu įeinu, o tuo metu nešiausi jį rankoje, tik salėje įsidėjau, nes įėjau pro kasas, o ne pro įėjimą. Mano teisybė neginčijama, kad tokiu gėrimu Senukai netgi neprekiauja, ir tą patvirtino kasininkė, kai pabandė brūkštelti kodą per kasos aparatą ir parodė, kad prekė neegzistuoja jų sistemoje. Pavyzdingas apsauginis vistiek nenorėjo paleisti ir prašė pateikti įsigijimo kvitą. Pasakiau, kad išsikviesiu Policiją už neteisėtą sulaikymą, jeigu patys neiškvies man Policijos ir neapkaltins vagyste. Paleisdamas pasakė "tiek to, šį kartą paleisiu(būtent vienaskaita) su įspėjimu". Taip, lyg iš tikro būčiau kažką moraliai blogo padaręs ir norėtų mane sugėdinti, o gal iš tikro tik parodyti kažkokią valdžią, kurios turbūt ne tik niekur kitur, bet net ir ten neturi.

Esu ir pats mėgavęsis valdžia. Buvom dar nepilnamečiai, ėjom pakaušę Vydūno al. Kaune iki Sporto stotelės, lydėjom mergaitę iki autobuso namo. Sporto stotelėj pasirodo autobusas jau nebevažiavo, pakeistas tvarkaraštis. Grįžinėdami atgal radom šalikelėj numestą plytos ženklą. Suradau Ąžuolyne pagalį ir tą plytos ženklą pastačiau ant važiuojamos dalies. Sakau, palaukiam, bus linksma. Atvažiuoja mašina, pastovi, apsisuka. Antra, pastovi, apsisuka. Trečia, pastovėjo, pagalvojo, nedrąsiai pravažiavo ir dingo. Ketvirta, išlipo čiuvakas, paėmė tą plytą ir paleido į šalikelę kaip skraidančią lėkštę. Bet pradžioj jautėm valdžią, buvo gera :D

 

Nu va, apgyniau visus greitį viršijančius ir važiuojančius per raudoną. Ir visokius kitokius durnelius. Jie irgi žmonės. Klystantys ir iš klaidų vienaip ar kitaip besimokantys. Dauguma jų visai geri žmonės.

 

O šiaip tai nebumbėkit, kad per daug prirašiau ir tingit skaityt. Temos pavadinimas kliedesiai, tai ir kliedžiu. Pakliedėkit ir patys, kai viskas atrodys liūdna ir beprasmiška. Truputį padeda, kartais net šypsena išlenda :)

 

Geros visiems dienos.


  • 1


#768183 Kliedesiai

Parašė tadas1991 2020 liepos 16 - 16:37

Čia labiau apie budulius, kurie dabar kompleksuoja važiuodami pro vaikų darželį ant 110km/h.

Tai prie to vaiku darzelio trikoji reikia ir statyti :)
Nes dabar gaunasi taip, kad saugiais pagrindiniais plentais tenka vaziuoti kiek parasyta + 10kmh, kas daznai labai suletina eisma piko metu, uzmiescio plentu, kur saugu iki 100-110 vaziuoji 82kmh, bet dar atsiranda, kas vaziuoja 68kmh, kad tik nebutu virs 70, ir dar speja ilist i toki srauta ir perdylos. O mazom gatvelem vingiuotom nakti, kad nebutu zmoniu, puti kad ir tuos 110 pro ta darzeli, ir visiskai ramu, nes ten nei matavimo irangos, nei pareigunu.
Problema cia tokia pati, kaip ir su padangom. Esme ne kokiu greiciu leidziama vaziuot, o kokiu greiciu atitinkamas vairuotojas sugeba saugiai vaziuot ir netrukdyt kitiems. Deja, dauguma vairuotoju neadekvaciai vertina savo igudziu ir savo padangu galimybes. Vieni pervertina, kiti nedavertina.
Todel tos taisykles plius minus ir reikalingos. Ir jos vis griezteja ir sudetingeja, vis daugiau kontroles priemoniu ir maziau paklaidos ir leidziamu nuokrypiu. Dazniausiai po visokiu rezonansiniu ivykiu, kai kokiam selmiui smikiui stacias kotas vaizda uzstojo ir per ji nepamate spidometro ir artejancios perejos
  • 1


#767139 Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe

Parašė tadas1991 2020 balandžio 03 - 05:41

Jaučiu ir per karą verstų tankus TA praeit. Bebrynui pinigų juk reikia. Jeigu SM pratęstų visiem TA galiojimą porai mėn, tai turbūt išsitaškytų visi ir nebebūtų ant ko respiratorių kabint.  :unsure:

Aš šiuo metu turiu du vienodus motociklus ir vienus lietuviškus dokumentus ir numerius...

Kitas turi vokiškus dokumentus, sutartį ir numerio vokiško nebėra, nes vokietis nukabino. Regitra nedirba gyvai. Dabar prieš savaitę jau pradėjo registruoti iš užsienio įvežtas pusiau nuotoliniu būdu, tai jau esu nuotoliniu būdu per giminaičių pažįstamus brokerius e-mailu apsidraudęs (nes draudimo kompanijos tiesiogiai nedraudžia nei per internetines sistemas, nei emailu, nei telefonu Lietuvoje dar neįregistruotų transporto priemonių, siūlo kreiptis į brokerius, nes padaliniai visi uždaryti), tada suskanavęs visus reikalingus dokumentus, per e-pristatymą išsiuntęs jiems, po dviejų dienų gavęs atsakymą su apmokėjimo nurodymu ir apmokėjęs išankstinę sąskaitą (kurios šiaip neatsiuntė, tik sumą ir sąskaitų numerius, bet užtenka man ir tiek, nesiparinu). Dabar laukiu, kol paskirs asmeninį laiką priėmimui Kauno padalinyje. Dar nurodžiau, kad tinka ir Alytaus padalinys, nes tik 60km, ir keliukas nelabai greitas ir atviras, galima ir pavažiuot. Marėj nesuteikia dar sąlygų tam. Iki Vilniaus per toli. Nebent sušiltų vėl, kaip buvo šeštadienį, tada galima ir iki Klaipėdos nulėkt. Bet geriau Kaune. Nu nes toli važiuoti nesinori. Priklausomai nuo pareigūno traktavimo, ten galima dasivaryti ir iki baudžiako manrods, ir teisės iki metų iškart.

Tad, kai gausiu numerius ir dokumentus, jau galėsiu mergaitei oficialiai įteikti.

Brolis Kovo 15d. nusipirko mašiną, irgi panaši istorija. Tik jis važinėti bent gali. Bet irgi, savininkas nori nutraukt draudimą, o apsidraust savo vardu ne savo vardu registruotą transporto priemonę niekas nenori. Su sutartim mėnesiui. Nu aš jam sakau, drausk tada ano vardu, juk asmens kodą turi, ant sutarties parašytas (naujuose dokumentuose jau neberašo). Nes anas žmogus vyresnis ir internetu bei elektronine bankininkyste nesinaudoja, tai jam nesigauna deklaruoti pardavimo.

 

Galima ir pykti, bet kartu ir džiaugtis. Kad ta technikinė išvis dirba, žmonės į darbą ateina, rizikuoja savo sveikata. Ten yra dabar jau daug jaunų, bet apie pusė dirbančių 40-60, iš akies. Kita yra žmogiškumas. Jei tu be technikinės važiavai iki parduotuvės alaus ar bulvių nusipirkt, o technikinė pasibaigė prieš pusmetį, nu tai bliamba gal ir pėškom paeiti galėjai. Korona netvyro ore, kad įkvėpęs gryno oro kartu ir jos įtrauktum, mašinoje nereikia slėptis. Ypač jeigu dirbi iš namų ir turi laiko, arba iš viso nedirbi. Tada gali pykti ant kažko ir ieškoti kaltų, kad nėra darbo ir pinigų, bet dėl to tai vistiek laiko turi, ir gali paeiti. Kojos prasijudins, pilvas mažiau augs.  O jeigu vežei ligonį į priėmimą, kuriam paskui nustatė koroną, o technikinė baigėsi užvakar ir per tą laiką pažeidimų nefiksuota, tai gal visai rimtas argumentas posėdyje Policijoj, kodėl tavo bauda yra atleidžiama, nes force majeure, techninė apžiūra mėnesiui į priekį rezervuota, vietų nebuvo, o žmogui gyvybės klausimas. Esu važiavęs taip praktiškai beveik visai nelegaliai su kreizo apipjaustytu pirštu į priėmimą Klinikų. Kadangi tuo metu buvo 2012ti, tai jei pravažiavai, tai ir pravažiavai, su Policija bėdų jau nebus, jokių ten kamerų nebuvo, bet visur pro vartus, kur neleidžia ir negalima, apsauga įleido, ir išlipau prisiparkavęs šalia greitosios, priėmė irgi be eilės, kad nelašinčiau kraujo ant grindų ir kitų negąsdinčiau, nors šiaip galėjau dar ir palaukti. Dabar jau ne 95ti metai, tokius vairuotojus Policija pradžioj sustabdo, o tada palydi patys iki priėmimo ir tik tada aiškinasi, kas čia per mašina ir ar vairuotojas vairuoti mokėjo.

Kažkaip nežinau, gal čia man tokios problemos nekyla, kokiom Lietuva skundžiasi. Bet kiek nueinu į kokias valstybines įstaigas ar įmones, tai visada labai normaliai viskas gaunasi, ir žmonės ten labai žmogiški. Taip, jų ten visada trūksta, taip, reikia ilgai laukti, taip, jie dirba ne visada taip greitai, kaip verslas, nes pinigų jie žiauriai mažai gauna, ir nuo to, kad versis per galvą, nepadaugės nei centu, bet kai galiausiai ateini prie langelio, man kažkaip visada viskas gerai labai pasirodo. Registrų centre liuks, VMI liuks, Statybų inspekcijoj liuks, TA stotyse ir Regitroj irgi liuks. Žmonės, nors ir pavargę, bet malonūs ir draugiški, ir labai žmogiški. Kartais jiems būna nesudarytos sąlygos tau padėti taip, kaip jie galėtų, dėl tam tikrų teisės normų, bet būna net ir jas truputį peržengia žmogiškumo vardan. Kiti nelabai. Bet kai visi skundžiasi, kokia ch  ujova įstaiga yra Regitra, tai aš jai neturiu absoliučiai jokių priekaištų. Aptarnavimas visad paprastas, ir labai greit trunka, kai jau pasieki savo eilę. O kad ta eilė būna kartais labai ilga, nu tai sudėtinga, kai vieną dieną reiktų 3 žmonių aptarnaut visiem interesantam laiku, kitą dieną 30. Už tai dirba 10 žmonių ir gaunasi kažkoks panašumas į vidurkį. Tada kai žmonės ateina per tą 3 reikalingų specialistų dieną, verkia į viešumą, vai vai sėdi 7 žmonės už mūsų pinigus bambas krapšto...
Daugiau skundų aišku ne dėl registracijos, o dėl vairavimo egzaminų. Tris kartus laikiau vairavimo egzaminua. B, A su apribojimu ir A pilną. Visus iš pirmo karto išlaikiau su smulkiom arba netgi (mano nuomone) stambesnėm klaidom. B kategorijos egzaminą, būdamas dar realiai vaikas, gavau laikyti ryte po smarkios pūgos. Aikštelėj jokių linijų nesimato, nes nedavalyta normaliai, kūgelius atsikasėm su egzaminuotoju, kad parkuotis išeitų pagal bent kažką. Į gatvę išvažiavom, beveik visur plikledis arba suplūktas iki blizgesio sniegas. Per perėją ėjo motkelė, aš ją vėliau pamačiau ir vos nenumušiau, nes per vėlai stabdį paspaudžiau. Bandžiau pamoduliuoti kažkiek tą jėgą, bet ratai jau vistiek slydo, dirbo ABS ir sustojom likus gal pusmetriui iki perėjos. Viskas ok saugumui, bet ratai slysti dėl mano aplaidumo negali - tokia taisyklė, o pats prasileidau, nes antroje juostoje mašina stabdė gerokai iš anksčiau ir tą mačiau, tik nesupratau, kodėl. A su apribojimu važiavau per stiprų lietų. Teko pilnai atsidaryti šalmo stiklą, nes rasojo kaip pašėlęs, ir ne vien dėl lietaus, bet ir dėl to, kad buvau po gero studentiško baliaus. Dabar lapkritį perlaikiau į pilną A, tai irgi kažkaip be didelių problemų, nors per naktį dirbau kažką ir gal dvi valandas miegojęs nuvažiavau laikyt. Kaip ir abu kartus prieš tai, irgi vos gyvas. Visais atvejais egzaminuotojai buvo normalūs. Pirmą, kadangi B laikiau 2010tais, tai dar buvo toks ūsuotas dėdė, kuris bendravo truputį pagal senas mentiškas taisykles, bet viskas gerai, gi tokie laikai buvo, ir dar krizė, o dabar tai išvis viskas super. Bendravimas griežtai pagal kodeksą, profesionaliai ir pagarbiai, tuo pačiu ir draugiškai ir žmogiškai, kad nekelt žmogui bereikalingos baimės ar įtampos.

Tai gal tiems, kurie skundžiasi, gal tiesiog reiktų iš tikro daugiau laiko skirti pasimokymui. O kurie skundžiasi bendravimu, gal pabandyt apsikeist vietom. Nes kai dirbi su žmonėm, ir kas antras chamas, o kas antras mėmė, tai paskui jau ir nebesigaudai. Tai kai kas dešimtas normalus malonus žmogus ateina, tai reikia pasistengt ir parodyt, kad tu malonus, ir tada gausi to pačio ir atgal.

 

Taip kad visai nepykstu, kad dabar su kai kuo truputį ilgiau trunka arba kai kas ir išvis neišeina. Nervina tai, bet čia situacija tokia ir kaltų žmonių nereikia ieškoti, o tiesiog paimti ir išspręsti. Mes dauguma dar jauni ir atsparūs, patriesim ar pakarščiuosim, pakosėsim žaliais skrepliais arba kraujais savaitę, nu ir praeis. Bet visi turim vyresnių tėvų ar kitų mylimų, o jaunesni, kaip aš, turim dar ir labai senų bočių. Tai mylėkim ir saugokim juos, ir pakentėkim truputį. Nes nėra taip jau blogai :)

Labai džiaugiuos, kad dar niekas neriboja judėjimo. Gali į gatvę išeit, į parduotuvę nueit, pasivaikščiot, pasivažinėt po gražią Lietuvą. Policija gatvėse pavienių nesibūriuojančių žmonių nesurinkinėja, kaip Ispanijoj ar Italijoj, baudų nerašo, leidžia laisvai jaustis. Respiratorius, jei nekosėji, irgi neprivalomas. Ir net ir kosėjant man atrodo neprivalomas, sąmoningumo reikalas. Varna, kaip visada. Kažkas kažką rekomendavo ir garsiai pasakė, vieni parašė truputį kitaip, kiti dar kitaip, galutinis skaitytojas perskaitė jau kad būtina ir kad bauda už nenešiojimą 6000eur. Nes skaityt iki galo originalų šaltinį šiais laikais per ilgai trunka. Yra kas ir spokso, kai be respiratoriaus į parduotuvę ateini. Plitimas lašeliniu būdu. Užsičiaupęs, nekosėji, per burną nekvėpuoji. Plitimo oro būdu respiratorius nesustabdys. Normalus rimtas, apsaugantis nuo cheminių pavojų ir nuodingų dujų, kažkiek gali. Bet medicininė kaukė nuo netyčinio apspjovimo čiaudint, kosėjant ar kalbant.

Buvo vakar senelio sesuo užsukusi ratų pasikeist į vasarinius. Ji 1943čių metų gimimo, visą gyvenimą medikė. Dar ir dabar privačioj klinikoj dirba, kai iškvietimą gauna sudėtingesniems atvejams. Man liepė saugotis, nes esu sirgęs infekcine mononukleoze, baisia virusine liga, ir teoriškai mano imunitetas turėtų būti nusilpęs, nors ir pastaruosius 10 metų, apart traumų ir dantų remonto, ligoninėj nesilankiau. O pati labai galvos nesuka, dar ne tokių dalykų matė. Sovietmečiu niekas neafišavo nei ligų, nei epidemijų, nei pandemijų.

 

Dabar paskelbė, kad duos po 257eur savarankiškai dirbantiems, kurie atitinka kriterijus ir kurių pajamas sumažino karantinas. Ten nėra jokių reikalavimų rodyt ar lygint pajamų dydžius, viso labo kad būtum ilgą laiką dirbantis ir viešai pajamas rodantis bei mokesčius mokantis asmuo. Šiaip galvojau iškart pildyt. Bet dabar jau labai svarstau, ar labai man reikia tų eurų. Yra kam tikrai labai didelė bėda, o mes darbo dar turim tikrai. Draugas architektas darbo irgi turi, tik iš namų viską daro, nes pavasarį gavo tiek projektų visai vasarai, kad lyg ir nepritrūks, nes statybos, nors ir lėtai, bet vyksta ir vyks, ten į priekį labai stipriai viskas planuoja ir projektavimo reikia. Kitas draugas dirba nepriklausomu (freelance) piešėju/braižytoju/meno vadovu kino/tv industrijoj, tai sakė visiški batai. Planų ir prašymų buvo daug. Vardas ir patirtis jau irgi šiokie tokie yra, nes į CV jau gali įsirašyti ir Chernobyl, ir Stranger Things. Bet nuo pirmos karantino dienos viskas taip nutrūko, kad nuo tada nei euro neuždirbo. Mergaitė laukiasi. Tai gal jam labiau reikia..?

 

Svarbiausia, kad užtektų medikams jėgų ir noro visiems susirgusiems suremontuoti :) nes jie neprivalo, lygiai kaip ir jūs neprivalot eiti į darbą, o atėję neprivalot dirbti.

 

O kai visa tai praeis, pamatysit, kaip paimsim ir atsistosim greit. Ir būsim stipresni, negu prieš tai :)

 

Tai va vėl mano rytinis lyrinis nukrypimas. Neskaitykit, jeigu neįdomu. O jei blogai, tai ištrinkit.


Dekui tadai, desiu be jokio sandarinimo vadinasi duslintuva ir viskas nes siuo metu gaut kazka uztrunka laiko ir masina geriausiu atveju susirinkciau tik pirmadieni...jei vistik praputines tai uzsisakysiu to marmalo ir isardes pertepsiu....del TA zinau jau situacija, laiko visada pasilikes bunu,po velyku bandysiu praeidinet,nea baigiasi geguzes 12d :) o geltonam kupui reiks lupt davikli vadinasi...kiek pastebejau tai tepalo lygi jis dar rodo normaliai,vet va temp jau nebe....uzsisakyciau is anksto,bet be servicebox'o pasiziuret negaliu kodo,o mano lauztas kur su sedre eina tai kazkodel neveikia....pasileidzia,bet visos grafos neaktyvios kir reikia modeli nurodyt,o jei vin suvedi tai irgi nieks nevyksta....zodziu :)

Aš nesusitvarkiau offline dar irgi. Yra kai kur internete tie katalogai laužti ir pateikti, bet dauguma jų pagal VIN nešifruoja, tik taip iš paveikslėlio pasirinkt gali. Tų daviklių skirtingų gyvas velnias, o atrodo visi iš pažiūros beveik taip pat, ilgis tik gali truputį skirtis pagal variklį ir jo montavimo pasvirimo kampą. Tai už tai būna, kad tepalo matuoklė tokiam pačiam varikliui pas C5 ir pas Xantia skiriasi, ir daviklis irgi skiriasi. Nes vienam beveik stačias, o kitam suverstas vos ne 30 laipsnių. Kiek esu žiūrėjęs seniau 2,2 tų daviklių, tai man siūlydavo naują tik OE ir pagal užsakymą. Matyt retai genda, o dar ir senas, ir gaunasi nepopuliarus pirkinys, niekas nelaiko, reik iš gamintojo užsakinėt.

2,0HDi 120kw naujesniam varikliui gavau be problemų naują ir matuoklė, ir tą daviklį (jis ten toks pats irgi, tik ilgis turbūt kažkiek kitoks) originalą sekančią dieną nuo užsakymo.

Kažkokį netgi ir turiu naudotą, bet manrods ten 2,0HDi 100kw, tai temperatūrą rodytų gerai, jei veiks, bet lygis gali grybauti.


  • 1


#766859 oro srautas

Parašė tadas1991 2020 kovo 12 - 19:48

Dazna sita beda pas 307 2.0hdi su fap. Nes pas juos tie voztuveliai palei zeme ir supuna. Uzsidaro droseline sklende ir variklis praktiskai isvis negauna oro. Turbut dar buvo ne iki galo prakiures, nes kai pilnai uzdaro, buna iki tiek, kad pavaziuot neina, kratosi, dumina :)
Liuks, kad suradot
  • 1


#766569 Problemos su Adblue

Parašė tadas1991 2020 vasario 26 - 00:12

Nesakau kad visiskai tobula ta adblue sistema,bet ji ispeja pries..."urea" ir pan.pranesimais,taip,ji buna uzsala ziema..
Bet,jau praejo tie seni geri laikai kai viska kastravom ir nebijodavom, T.A.praleisdavo.

Na, kaip byloja kolegų patirtis, pas PSA bent jau pačius pirmuosius ji buvo labai nepatikima. Patikimi šaltiniai pasakoja, kad buvo atvejų, kai naujas bakelis už 800-900eur veikė tik 70kkm arba tik devynis mėnesius. Šūdinas variantas būtent tame, o ne kad brangu. Nes kad brangu, tai kaip ir dauguma probleminių mazgų, nusipirkai - būk mielas susimokėk. Bet šiuo atveju būna susimoka ir nieko gero. Pas naujesnius tikėkimės išspręsta ir veiks jau ilgiau ilgiau.

O dėl kastracijų teisingai. Iki 2010tų dar dar, po to jau reikia labai žiūrėti, ką ir kaip išiminėti ir ką kaip padaryti, kad nepridarytum pasiūlęs žmogui tokį sprendimą, dar didesnių problemų - meškos paslaugų. Kas ėjo TA Lietuvoje pirmą kartą dar prieš 2013tų balandžio 1d, tai gali būti su atvirom bjauriom pjovimo ir virinimo žymėm, net ir tarkime 2010tų pradžios metų gamybos, nuo naujo po 3 metų pirma einama TA dar iki tos datos, ir jokių problemų. Bet tokių jau labai mažai belikę bolidų, grabai iš užsienių jau beveik visi išgriuvo, o kur Lietuvoj pirktos, tai daugumoj dar ten kaip ir veikia, nes ridos mažesnės.


  • 1


#766263 307sw 2.0HDI antifrizo problemos

Parašė tadas1991 2020 vasario 15 - 18:32

Sveiki,

Problema tokia:

Užsipilu antifrizo ir jis tiesiog kažkur dingsta, jokiu balu po mašina nėra, baltu dūmų irgi. Pavažinėjus valanda antifrizo sumažėjo beveik iki puses. O palikus mašina nakčiai su pilnu bakeliu antifrizo ryte jo išvis nebera ir tenka pilt per nauja.

Kas čia gali būti?

Arba išbėga (tik dirbant varikliui, todėl balų ir nerandat), arba sugeria į variklį (nuo tokio kiekio, kokį rašot, jau turėtų matytis arba tepale, arba ant išmetimo), arba salone po kilimo per kiaurą pečiuką.


  • 1


#766188 Peugeot 3008 SUV

Parašė tadas1991 2020 vasario 10 - 13:33

Kiekvienas turi savo.
BMW yra "Dyzeliu cipuotoju juodojo dumo" sekta,
VW turi "PD kuro sistemu tragisko dizaino pateisintoju bulviu veziotoju" sekta, Peugeot turi savo "Salono ergonomikos plastmasiu nesuejimu ieskotoju sekta", Hyundai ir Kia turi "Mes gaunam tiek pat kokybes uz dxuja maziau babkiu" sekta, Citroen turi "Pirkau Citroen del jo nerealaus dizaino, o ne del to, kad 2010tuju Citroen kainuoja 3000eur, o 2010tuju BMW kainuoja 13000eur" sekta.
  • 1


#765416 DIAGBOX programine iranga

Parašė tadas1991 2019 gruodžio 24 - 13:32

Kokias versijas po šiai dienai naudojat diagbox, PP ir lexia? Iki siol naudojau naujausia diagboxa, ketinu įsirasyti lexia su PP, tai iškilo klausimas, kad ateityje mažiau bėdų būtų :)

Lexia ir PP tai tokia, kokia kinieciai prie komplekto pridejo 2014tais metais perkant. Dar ten buvo kazkokiu update, bet nei vieno neinstaliavau. Jokiu problemu
  • 1


#765353 Elektra ir elektronika

Parašė tadas1991 2019 gruodžio 19 - 01:22

Sveiki, ar įmanoma su pplanet atjungt partneriui 2004 metų viduriniame ekranelyje, kur radijas, laikas ir pan, warningus? Kad nemestų įspėjimų apie kokias klaidas.

Neimanoma, nebent jei trukdo praeiti TA, teks arba bandyti pakeisti kalba, arba tam kartui visai atjunk fiske, o paskui vel prijunk. Galima dar pabandyti nukirpti VAN laida, bet tada nerodys ir mago, ir atidarytu duru, ir temperaturos, ir jauciu gali buti problemu ir su laiku ir datom...

Dauguma atveju, geriau sutaisyti gedima
  • 1


#765221 4007 2,2 variklio klaidos

Parašė tadas1991 2019 gruodžio 09 - 12:58

Durneliu skyrelis: as teisingai suprantu, kad ten stovi sklende, na kaip ir pas dauguma hdi'nu. Bet sitam variklyje egr'as be jos nesusitvarko? :) Ar klaida tiesiog ismeta, nes kompas mato, kad sklende neteisingai valdoma?

Dažniausiai būna elektrinės klaidos, bet dėl mechaninių išdilimo bėdų t.y. "Position incorrect" "Stuck" "Calibration not correct" "High latency" "Short circuit or open circuit" ir pan... Teoriškai ant srauto dėl jos irgi gali pykti, bet ten jau turi būti ir gedimas specifinis, ir dar reikia sugebėt tą klaidą išprovokuoti. Oro srautams jie nėra tokie jautrūs.

Ten seniai žinoma bėda šitų 2,2HDI antros kartos, t.y. 125kw biturbo ir 115kw turbo (tik šituose SUVuose toks ir buvo) variklių, tos droselinės sklendės.

EGR gali veikti ir be jos gana sėkmingai, bet suodžių filtro regeneracijai efektyvesnei ji reikalinga. O taip pat ir gesinant padeda, kad mažiau variklis susikratytų.


  • 1


#764503 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2019 spalio 28 - 01:22

Linkes abejoti, kad rida tikra.

Ten EW/DW varikliu silpna vieta tas visas galas, perimta dar is senuju XU/XUD, nes konstrukcija identiska to galo. Buna ir 200kkm nereikia, bet laset paprastai iki bent 300kkm nepradeda, o buna ir dar veliau. Esu mates sausu su 400kkm, bet gal jau budavo taisyta arba tiesiog vien trasom malta ir mazas variklio motovalandu/apsisukimu bendras kiekis, lyginant su miestiniais variantais.

Siulau paklausejui nekisti nagu, jeigu dar nepradejo kapseti. Jei tepalo kiekis tik toks, kad ten yra demele arba jei yra nedidele demele ir ant dugno apsaugos (ne bala, bet purvino tepalo demele), palikit ramybej, kol nelasa ir nepasiekia tepalas zemes. Ilysit, tada teks kas pora metu listi. Tokia realybe. Nebent jei pirksit originala ir montuosit kaip gamykloj, bet veleno galas juk irgi padiles jau.
Jei jau kapsi, tai listi teks, tuomet rekomenduoju gumini Elring rieboksli nuo XUD varikliu naudot. Padilusiam varikliui laiko geriau ir ilgiau uz tefloninius siuolaikinius, nes turi spyruokle ir didesnis darbinis vidinio matmens diapazonas.
  • 1


#764298 "stringa" vairas P406 2.2hdi

Parašė tadas1991 2019 spalio 18 - 02:42

Yra, vyrai, ir GKN dėžutėse kryžmių. Dėžutėse aišku ne GKN, bet kažkas iš japoniškų, nebepamenu, na**i, NSK ar GMB, žodžiu rimtieji japoniški guolių gamintojai. Ir

Mane kažkodėl išcenzūravo. Ten ne "naxui" parašiau, o "Na chi" (be tarpo), toks japoniškas guolių ir įvairių kitokių pramonės komponentų gamintojas.

Džiaugiuos užvedęs ant kelio :)


  • 1