Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Vakar, 23:43
*****

#767139 Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe

Parašė tadas1991 2020 balandžio 03 - 05:41

Jaučiu ir per karą verstų tankus TA praeit. Bebrynui pinigų juk reikia. Jeigu SM pratęstų visiem TA galiojimą porai mėn, tai turbūt išsitaškytų visi ir nebebūtų ant ko respiratorių kabint.  :unsure:

Aš šiuo metu turiu du vienodus motociklus ir vienus lietuviškus dokumentus ir numerius...

Kitas turi vokiškus dokumentus, sutartį ir numerio vokiško nebėra, nes vokietis nukabino. Regitra nedirba gyvai. Dabar prieš savaitę jau pradėjo registruoti iš užsienio įvežtas pusiau nuotoliniu būdu, tai jau esu nuotoliniu būdu per giminaičių pažįstamus brokerius e-mailu apsidraudęs (nes draudimo kompanijos tiesiogiai nedraudžia nei per internetines sistemas, nei emailu, nei telefonu Lietuvoje dar neįregistruotų transporto priemonių, siūlo kreiptis į brokerius, nes padaliniai visi uždaryti), tada suskanavęs visus reikalingus dokumentus, per e-pristatymą išsiuntęs jiems, po dviejų dienų gavęs atsakymą su apmokėjimo nurodymu ir apmokėjęs išankstinę sąskaitą (kurios šiaip neatsiuntė, tik sumą ir sąskaitų numerius, bet užtenka man ir tiek, nesiparinu). Dabar laukiu, kol paskirs asmeninį laiką priėmimui Kauno padalinyje. Dar nurodžiau, kad tinka ir Alytaus padalinys, nes tik 60km, ir keliukas nelabai greitas ir atviras, galima ir pavažiuot. Marėj nesuteikia dar sąlygų tam. Iki Vilniaus per toli. Nebent sušiltų vėl, kaip buvo šeštadienį, tada galima ir iki Klaipėdos nulėkt. Bet geriau Kaune. Nu nes toli važiuoti nesinori. Priklausomai nuo pareigūno traktavimo, ten galima dasivaryti ir iki baudžiako manrods, ir teisės iki metų iškart.

Tad, kai gausiu numerius ir dokumentus, jau galėsiu mergaitei oficialiai įteikti.

Brolis Kovo 15d. nusipirko mašiną, irgi panaši istorija. Tik jis važinėti bent gali. Bet irgi, savininkas nori nutraukt draudimą, o apsidraust savo vardu ne savo vardu registruotą transporto priemonę niekas nenori. Su sutartim mėnesiui. Nu aš jam sakau, drausk tada ano vardu, juk asmens kodą turi, ant sutarties parašytas (naujuose dokumentuose jau neberašo). Nes anas žmogus vyresnis ir internetu bei elektronine bankininkyste nesinaudoja, tai jam nesigauna deklaruoti pardavimo.

 

Galima ir pykti, bet kartu ir džiaugtis. Kad ta technikinė išvis dirba, žmonės į darbą ateina, rizikuoja savo sveikata. Ten yra dabar jau daug jaunų, bet apie pusė dirbančių 40-60, iš akies. Kita yra žmogiškumas. Jei tu be technikinės važiavai iki parduotuvės alaus ar bulvių nusipirkt, o technikinė pasibaigė prieš pusmetį, nu tai bliamba gal ir pėškom paeiti galėjai. Korona netvyro ore, kad įkvėpęs gryno oro kartu ir jos įtrauktum, mašinoje nereikia slėptis. Ypač jeigu dirbi iš namų ir turi laiko, arba iš viso nedirbi. Tada gali pykti ant kažko ir ieškoti kaltų, kad nėra darbo ir pinigų, bet dėl to tai vistiek laiko turi, ir gali paeiti. Kojos prasijudins, pilvas mažiau augs.  O jeigu vežei ligonį į priėmimą, kuriam paskui nustatė koroną, o technikinė baigėsi užvakar ir per tą laiką pažeidimų nefiksuota, tai gal visai rimtas argumentas posėdyje Policijoj, kodėl tavo bauda yra atleidžiama, nes force majeure, techninė apžiūra mėnesiui į priekį rezervuota, vietų nebuvo, o žmogui gyvybės klausimas. Esu važiavęs taip praktiškai beveik visai nelegaliai su kreizo apipjaustytu pirštu į priėmimą Klinikų. Kadangi tuo metu buvo 2012ti, tai jei pravažiavai, tai ir pravažiavai, su Policija bėdų jau nebus, jokių ten kamerų nebuvo, bet visur pro vartus, kur neleidžia ir negalima, apsauga įleido, ir išlipau prisiparkavęs šalia greitosios, priėmė irgi be eilės, kad nelašinčiau kraujo ant grindų ir kitų negąsdinčiau, nors šiaip galėjau dar ir palaukti. Dabar jau ne 95ti metai, tokius vairuotojus Policija pradžioj sustabdo, o tada palydi patys iki priėmimo ir tik tada aiškinasi, kas čia per mašina ir ar vairuotojas vairuoti mokėjo.

Kažkaip nežinau, gal čia man tokios problemos nekyla, kokiom Lietuva skundžiasi. Bet kiek nueinu į kokias valstybines įstaigas ar įmones, tai visada labai normaliai viskas gaunasi, ir žmonės ten labai žmogiški. Taip, jų ten visada trūksta, taip, reikia ilgai laukti, taip, jie dirba ne visada taip greitai, kaip verslas, nes pinigų jie žiauriai mažai gauna, ir nuo to, kad versis per galvą, nepadaugės nei centu, bet kai galiausiai ateini prie langelio, man kažkaip visada viskas gerai labai pasirodo. Registrų centre liuks, VMI liuks, Statybų inspekcijoj liuks, TA stotyse ir Regitroj irgi liuks. Žmonės, nors ir pavargę, bet malonūs ir draugiški, ir labai žmogiški. Kartais jiems būna nesudarytos sąlygos tau padėti taip, kaip jie galėtų, dėl tam tikrų teisės normų, bet būna net ir jas truputį peržengia žmogiškumo vardan. Kiti nelabai. Bet kai visi skundžiasi, kokia ch  ujova įstaiga yra Regitra, tai aš jai neturiu absoliučiai jokių priekaištų. Aptarnavimas visad paprastas, ir labai greit trunka, kai jau pasieki savo eilę. O kad ta eilė būna kartais labai ilga, nu tai sudėtinga, kai vieną dieną reiktų 3 žmonių aptarnaut visiem interesantam laiku, kitą dieną 30. Už tai dirba 10 žmonių ir gaunasi kažkoks panašumas į vidurkį. Tada kai žmonės ateina per tą 3 reikalingų specialistų dieną, verkia į viešumą, vai vai sėdi 7 žmonės už mūsų pinigus bambas krapšto...
Daugiau skundų aišku ne dėl registracijos, o dėl vairavimo egzaminų. Tris kartus laikiau vairavimo egzaminua. B, A su apribojimu ir A pilną. Visus iš pirmo karto išlaikiau su smulkiom arba netgi (mano nuomone) stambesnėm klaidom. B kategorijos egzaminą, būdamas dar realiai vaikas, gavau laikyti ryte po smarkios pūgos. Aikštelėj jokių linijų nesimato, nes nedavalyta normaliai, kūgelius atsikasėm su egzaminuotoju, kad parkuotis išeitų pagal bent kažką. Į gatvę išvažiavom, beveik visur plikledis arba suplūktas iki blizgesio sniegas. Per perėją ėjo motkelė, aš ją vėliau pamačiau ir vos nenumušiau, nes per vėlai stabdį paspaudžiau. Bandžiau pamoduliuoti kažkiek tą jėgą, bet ratai jau vistiek slydo, dirbo ABS ir sustojom likus gal pusmetriui iki perėjos. Viskas ok saugumui, bet ratai slysti dėl mano aplaidumo negali - tokia taisyklė, o pats prasileidau, nes antroje juostoje mašina stabdė gerokai iš anksčiau ir tą mačiau, tik nesupratau, kodėl. A su apribojimu važiavau per stiprų lietų. Teko pilnai atsidaryti šalmo stiklą, nes rasojo kaip pašėlęs, ir ne vien dėl lietaus, bet ir dėl to, kad buvau po gero studentiško baliaus. Dabar lapkritį perlaikiau į pilną A, tai irgi kažkaip be didelių problemų, nors per naktį dirbau kažką ir gal dvi valandas miegojęs nuvažiavau laikyt. Kaip ir abu kartus prieš tai, irgi vos gyvas. Visais atvejais egzaminuotojai buvo normalūs. Pirmą, kadangi B laikiau 2010tais, tai dar buvo toks ūsuotas dėdė, kuris bendravo truputį pagal senas mentiškas taisykles, bet viskas gerai, gi tokie laikai buvo, ir dar krizė, o dabar tai išvis viskas super. Bendravimas griežtai pagal kodeksą, profesionaliai ir pagarbiai, tuo pačiu ir draugiškai ir žmogiškai, kad nekelt žmogui bereikalingos baimės ar įtampos.

Tai gal tiems, kurie skundžiasi, gal tiesiog reiktų iš tikro daugiau laiko skirti pasimokymui. O kurie skundžiasi bendravimu, gal pabandyt apsikeist vietom. Nes kai dirbi su žmonėm, ir kas antras chamas, o kas antras mėmė, tai paskui jau ir nebesigaudai. Tai kai kas dešimtas normalus malonus žmogus ateina, tai reikia pasistengt ir parodyt, kad tu malonus, ir tada gausi to pačio ir atgal.

 

Taip kad visai nepykstu, kad dabar su kai kuo truputį ilgiau trunka arba kai kas ir išvis neišeina. Nervina tai, bet čia situacija tokia ir kaltų žmonių nereikia ieškoti, o tiesiog paimti ir išspręsti. Mes dauguma dar jauni ir atsparūs, patriesim ar pakarščiuosim, pakosėsim žaliais skrepliais arba kraujais savaitę, nu ir praeis. Bet visi turim vyresnių tėvų ar kitų mylimų, o jaunesni, kaip aš, turim dar ir labai senų bočių. Tai mylėkim ir saugokim juos, ir pakentėkim truputį. Nes nėra taip jau blogai :)

Labai džiaugiuos, kad dar niekas neriboja judėjimo. Gali į gatvę išeit, į parduotuvę nueit, pasivaikščiot, pasivažinėt po gražią Lietuvą. Policija gatvėse pavienių nesibūriuojančių žmonių nesurinkinėja, kaip Ispanijoj ar Italijoj, baudų nerašo, leidžia laisvai jaustis. Respiratorius, jei nekosėji, irgi neprivalomas. Ir net ir kosėjant man atrodo neprivalomas, sąmoningumo reikalas. Varna, kaip visada. Kažkas kažką rekomendavo ir garsiai pasakė, vieni parašė truputį kitaip, kiti dar kitaip, galutinis skaitytojas perskaitė jau kad būtina ir kad bauda už nenešiojimą 6000eur. Nes skaityt iki galo originalų šaltinį šiais laikais per ilgai trunka. Yra kas ir spokso, kai be respiratoriaus į parduotuvę ateini. Plitimas lašeliniu būdu. Užsičiaupęs, nekosėji, per burną nekvėpuoji. Plitimo oro būdu respiratorius nesustabdys. Normalus rimtas, apsaugantis nuo cheminių pavojų ir nuodingų dujų, kažkiek gali. Bet medicininė kaukė nuo netyčinio apspjovimo čiaudint, kosėjant ar kalbant.

Buvo vakar senelio sesuo užsukusi ratų pasikeist į vasarinius. Ji 1943čių metų gimimo, visą gyvenimą medikė. Dar ir dabar privačioj klinikoj dirba, kai iškvietimą gauna sudėtingesniems atvejams. Man liepė saugotis, nes esu sirgęs infekcine mononukleoze, baisia virusine liga, ir teoriškai mano imunitetas turėtų būti nusilpęs, nors ir pastaruosius 10 metų, apart traumų ir dantų remonto, ligoninėj nesilankiau. O pati labai galvos nesuka, dar ne tokių dalykų matė. Sovietmečiu niekas neafišavo nei ligų, nei epidemijų, nei pandemijų.

 

Dabar paskelbė, kad duos po 257eur savarankiškai dirbantiems, kurie atitinka kriterijus ir kurių pajamas sumažino karantinas. Ten nėra jokių reikalavimų rodyt ar lygint pajamų dydžius, viso labo kad būtum ilgą laiką dirbantis ir viešai pajamas rodantis bei mokesčius mokantis asmuo. Šiaip galvojau iškart pildyt. Bet dabar jau labai svarstau, ar labai man reikia tų eurų. Yra kam tikrai labai didelė bėda, o mes darbo dar turim tikrai. Draugas architektas darbo irgi turi, tik iš namų viską daro, nes pavasarį gavo tiek projektų visai vasarai, kad lyg ir nepritrūks, nes statybos, nors ir lėtai, bet vyksta ir vyks, ten į priekį labai stipriai viskas planuoja ir projektavimo reikia. Kitas draugas dirba nepriklausomu (freelance) piešėju/braižytoju/meno vadovu kino/tv industrijoj, tai sakė visiški batai. Planų ir prašymų buvo daug. Vardas ir patirtis jau irgi šiokie tokie yra, nes į CV jau gali įsirašyti ir Chernobyl, ir Stranger Things. Bet nuo pirmos karantino dienos viskas taip nutrūko, kad nuo tada nei euro neuždirbo. Mergaitė laukiasi. Tai gal jam labiau reikia..?

 

Svarbiausia, kad užtektų medikams jėgų ir noro visiems susirgusiems suremontuoti :) nes jie neprivalo, lygiai kaip ir jūs neprivalot eiti į darbą, o atėję neprivalot dirbti.

 

O kai visa tai praeis, pamatysit, kaip paimsim ir atsistosim greit. Ir būsim stipresni, negu prieš tai :)

 

Tai va vėl mano rytinis lyrinis nukrypimas. Neskaitykit, jeigu neįdomu. O jei blogai, tai ištrinkit.


Dekui tadai, desiu be jokio sandarinimo vadinasi duslintuva ir viskas nes siuo metu gaut kazka uztrunka laiko ir masina geriausiu atveju susirinkciau tik pirmadieni...jei vistik praputines tai uzsisakysiu to marmalo ir isardes pertepsiu....del TA zinau jau situacija, laiko visada pasilikes bunu,po velyku bandysiu praeidinet,nea baigiasi geguzes 12d :) o geltonam kupui reiks lupt davikli vadinasi...kiek pastebejau tai tepalo lygi jis dar rodo normaliai,vet va temp jau nebe....uzsisakyciau is anksto,bet be servicebox'o pasiziuret negaliu kodo,o mano lauztas kur su sedre eina tai kazkodel neveikia....pasileidzia,bet visos grafos neaktyvios kir reikia modeli nurodyt,o jei vin suvedi tai irgi nieks nevyksta....zodziu :)

Aš nesusitvarkiau offline dar irgi. Yra kai kur internete tie katalogai laužti ir pateikti, bet dauguma jų pagal VIN nešifruoja, tik taip iš paveikslėlio pasirinkt gali. Tų daviklių skirtingų gyvas velnias, o atrodo visi iš pažiūros beveik taip pat, ilgis tik gali truputį skirtis pagal variklį ir jo montavimo pasvirimo kampą. Tai už tai būna, kad tepalo matuoklė tokiam pačiam varikliui pas C5 ir pas Xantia skiriasi, ir daviklis irgi skiriasi. Nes vienam beveik stačias, o kitam suverstas vos ne 30 laipsnių. Kiek esu žiūrėjęs seniau 2,2 tų daviklių, tai man siūlydavo naują tik OE ir pagal užsakymą. Matyt retai genda, o dar ir senas, ir gaunasi nepopuliarus pirkinys, niekas nelaiko, reik iš gamintojo užsakinėt.

2,0HDi 120kw naujesniam varikliui gavau be problemų naują ir matuoklė, ir tą daviklį (jis ten toks pats irgi, tik ilgis turbūt kažkiek kitoks) originalą sekančią dieną nuo užsakymo.

Kažkokį netgi ir turiu naudotą, bet manrods ten 2,0HDi 100kw, tai temperatūrą rodytų gerai, jei veiks, bet lygis gali grybauti.


  • 1


#766859 oro srautas

Parašė tadas1991 2020 kovo 12 - 19:48

Dazna sita beda pas 307 2.0hdi su fap. Nes pas juos tie voztuveliai palei zeme ir supuna. Uzsidaro droseline sklende ir variklis praktiskai isvis negauna oro. Turbut dar buvo ne iki galo prakiures, nes kai pilnai uzdaro, buna iki tiek, kad pavaziuot neina, kratosi, dumina :)
Liuks, kad suradot
  • 1


#766569 Problemos su Adblue

Parašė tadas1991 2020 vasario 26 - 00:12

Nesakau kad visiskai tobula ta adblue sistema,bet ji ispeja pries..."urea" ir pan.pranesimais,taip,ji buna uzsala ziema..
Bet,jau praejo tie seni geri laikai kai viska kastravom ir nebijodavom, T.A.praleisdavo.

Na, kaip byloja kolegų patirtis, pas PSA bent jau pačius pirmuosius ji buvo labai nepatikima. Patikimi šaltiniai pasakoja, kad buvo atvejų, kai naujas bakelis už 800-900eur veikė tik 70kkm arba tik devynis mėnesius. Šūdinas variantas būtent tame, o ne kad brangu. Nes kad brangu, tai kaip ir dauguma probleminių mazgų, nusipirkai - būk mielas susimokėk. Bet šiuo atveju būna susimoka ir nieko gero. Pas naujesnius tikėkimės išspręsta ir veiks jau ilgiau ilgiau.

O dėl kastracijų teisingai. Iki 2010tų dar dar, po to jau reikia labai žiūrėti, ką ir kaip išiminėti ir ką kaip padaryti, kad nepridarytum pasiūlęs žmogui tokį sprendimą, dar didesnių problemų - meškos paslaugų. Kas ėjo TA Lietuvoje pirmą kartą dar prieš 2013tų balandžio 1d, tai gali būti su atvirom bjauriom pjovimo ir virinimo žymėm, net ir tarkime 2010tų pradžios metų gamybos, nuo naujo po 3 metų pirma einama TA dar iki tos datos, ir jokių problemų. Bet tokių jau labai mažai belikę bolidų, grabai iš užsienių jau beveik visi išgriuvo, o kur Lietuvoj pirktos, tai daugumoj dar ten kaip ir veikia, nes ridos mažesnės.


  • 1


#766263 307sw 2.0HDI antifrizo problemos

Parašė tadas1991 2020 vasario 15 - 18:32

Sveiki,

Problema tokia:

Užsipilu antifrizo ir jis tiesiog kažkur dingsta, jokiu balu po mašina nėra, baltu dūmų irgi. Pavažinėjus valanda antifrizo sumažėjo beveik iki puses. O palikus mašina nakčiai su pilnu bakeliu antifrizo ryte jo išvis nebera ir tenka pilt per nauja.

Kas čia gali būti?

Arba išbėga (tik dirbant varikliui, todėl balų ir nerandat), arba sugeria į variklį (nuo tokio kiekio, kokį rašot, jau turėtų matytis arba tepale, arba ant išmetimo), arba salone po kilimo per kiaurą pečiuką.


  • 1


#766188 Peugeot 3008 SUV

Parašė tadas1991 2020 vasario 10 - 13:33

Kiekvienas turi savo.
BMW yra "Dyzeliu cipuotoju juodojo dumo" sekta,
VW turi "PD kuro sistemu tragisko dizaino pateisintoju bulviu veziotoju" sekta, Peugeot turi savo "Salono ergonomikos plastmasiu nesuejimu ieskotoju sekta", Hyundai ir Kia turi "Mes gaunam tiek pat kokybes uz dxuja maziau babkiu" sekta, Citroen turi "Pirkau Citroen del jo nerealaus dizaino, o ne del to, kad 2010tuju Citroen kainuoja 3000eur, o 2010tuju BMW kainuoja 13000eur" sekta.
  • 1


#765416 DIAGBOX programine iranga

Parašė tadas1991 2019 gruodžio 24 - 13:32

Kokias versijas po šiai dienai naudojat diagbox, PP ir lexia? Iki siol naudojau naujausia diagboxa, ketinu įsirasyti lexia su PP, tai iškilo klausimas, kad ateityje mažiau bėdų būtų :)

Lexia ir PP tai tokia, kokia kinieciai prie komplekto pridejo 2014tais metais perkant. Dar ten buvo kazkokiu update, bet nei vieno neinstaliavau. Jokiu problemu
  • 1


#765353 Elektra ir elektronika

Parašė tadas1991 2019 gruodžio 19 - 01:22

Sveiki, ar įmanoma su pplanet atjungt partneriui 2004 metų viduriniame ekranelyje, kur radijas, laikas ir pan, warningus? Kad nemestų įspėjimų apie kokias klaidas.

Neimanoma, nebent jei trukdo praeiti TA, teks arba bandyti pakeisti kalba, arba tam kartui visai atjunk fiske, o paskui vel prijunk. Galima dar pabandyti nukirpti VAN laida, bet tada nerodys ir mago, ir atidarytu duru, ir temperaturos, ir jauciu gali buti problemu ir su laiku ir datom...

Dauguma atveju, geriau sutaisyti gedima
  • 1


#765221 4007 2,2 variklio klaidos

Parašė tadas1991 2019 gruodžio 09 - 12:58

Durneliu skyrelis: as teisingai suprantu, kad ten stovi sklende, na kaip ir pas dauguma hdi'nu. Bet sitam variklyje egr'as be jos nesusitvarko? :) Ar klaida tiesiog ismeta, nes kompas mato, kad sklende neteisingai valdoma?

Dažniausiai būna elektrinės klaidos, bet dėl mechaninių išdilimo bėdų t.y. "Position incorrect" "Stuck" "Calibration not correct" "High latency" "Short circuit or open circuit" ir pan... Teoriškai ant srauto dėl jos irgi gali pykti, bet ten jau turi būti ir gedimas specifinis, ir dar reikia sugebėt tą klaidą išprovokuoti. Oro srautams jie nėra tokie jautrūs.

Ten seniai žinoma bėda šitų 2,2HDI antros kartos, t.y. 125kw biturbo ir 115kw turbo (tik šituose SUVuose toks ir buvo) variklių, tos droselinės sklendės.

EGR gali veikti ir be jos gana sėkmingai, bet suodžių filtro regeneracijai efektyvesnei ji reikalinga. O taip pat ir gesinant padeda, kad mažiau variklis susikratytų.


  • 1


#764503 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2019 spalio 28 - 01:22

Linkes abejoti, kad rida tikra.

Ten EW/DW varikliu silpna vieta tas visas galas, perimta dar is senuju XU/XUD, nes konstrukcija identiska to galo. Buna ir 200kkm nereikia, bet laset paprastai iki bent 300kkm nepradeda, o buna ir dar veliau. Esu mates sausu su 400kkm, bet gal jau budavo taisyta arba tiesiog vien trasom malta ir mazas variklio motovalandu/apsisukimu bendras kiekis, lyginant su miestiniais variantais.

Siulau paklausejui nekisti nagu, jeigu dar nepradejo kapseti. Jei tepalo kiekis tik toks, kad ten yra demele arba jei yra nedidele demele ir ant dugno apsaugos (ne bala, bet purvino tepalo demele), palikit ramybej, kol nelasa ir nepasiekia tepalas zemes. Ilysit, tada teks kas pora metu listi. Tokia realybe. Nebent jei pirksit originala ir montuosit kaip gamykloj, bet veleno galas juk irgi padiles jau.
Jei jau kapsi, tai listi teks, tuomet rekomenduoju gumini Elring rieboksli nuo XUD varikliu naudot. Padilusiam varikliui laiko geriau ir ilgiau uz tefloninius siuolaikinius, nes turi spyruokle ir didesnis darbinis vidinio matmens diapazonas.
  • 1


#764298 "stringa" vairas P406 2.2hdi

Parašė tadas1991 2019 spalio 18 - 02:42

Yra, vyrai, ir GKN dėžutėse kryžmių. Dėžutėse aišku ne GKN, bet kažkas iš japoniškų, nebepamenu, na**i, NSK ar GMB, žodžiu rimtieji japoniški guolių gamintojai. Ir

Mane kažkodėl išcenzūravo. Ten ne "naxui" parašiau, o "Na chi" (be tarpo), toks japoniškas guolių ir įvairių kitokių pramonės komponentų gamintojas.

Džiaugiuos užvedęs ant kelio :)


  • 1


#764277 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2019 spalio 17 - 04:47

Apie naujesnių Delphi sistemų purkštukus mažai ką žinau, bus matyti ateityje, kaip jie laikysis. Senieji, pvz 2,0HDI 100/103kw arba ir 2,0HDi 120kw jau yra buvę, tai super duper. Belekiek atvejų jau buvo, kad kažką kažkas daro prie kuro sistemos, kad užsiorina sistema. Tarkim, reikia nuimt arba atjungt vamzdelį ar railą, kad kažkur prieit. Purkštukai, kurie ne super būklės, pyst ir pakimba, t.y. užstringa ir atsidarymo slėgis pasidaro 800-1000bar, arba Išvis neatsidaro niekad niekaip. Tada reikia jį ištraukt, išplaut, perrinkt, sureguliuot ir patikrinus dėt atgal, ir gal veiks. Būna neveikia išvis, kol neįdedi naujų dalių. Arba sudėjus, užsikuria ir padirbę 5 sekundes, vėl užkimba. Neseniai kokonas taip vargo su vienu pežuku, vis vežė ir vežė atstrigdint, kol galiausiai pavyko iš gal penkto karto padaryt, kad prasidirbtų ir tada jau veikia. Žmogus nenorėjo pinigų skirti purkštukų remontui naujomis dalimis, tai taip ir gaunasi. Pauliui atvarė vieną su sprogusiu kuro rail'u. Railą patikrino ant stendo, rado nesandarumą, pakeitė sveiku, kuro filtrą rado truputį kiaurą per šildytuvo fiškę, irgi pakeitė. Užsikūrė variklis, padirbo 5sekundes ir užgeso. Ir viskas, nesikuria. Iš keturių purkštukų rankomis išsitraukė 0. Atbuliniu plaktuku išsitraukė 2. Pritaikius didesnį svorį ir ilgesnį tiesesnį kotą išsitraukė dar 1,5. T.y. pusė purkštuko liko galvoje. Kiek mačiau, kolkas ieškoma sprendimo, kaip ištraukti tuos likučius išoriniais metodais, bet konstrukcija to purkštuko tokiam dalykui bjauroka ir nelabai yra už kur paimti (man kai buvo nuplyšę du Boschiukai 1,6HDi, tai abu per dieną iškrapščiau, nes dar ir nulūžo dėkingoj vietoj), tai neatmetama tikimybė ir kad reikės imti galvą. Žodžiu, įdomiausia vieta vistiek ta, kad pradinis gedimas buvo "bėga dyzelis" ir mašina važiavo, o situacijos sprendimo grandinė tokia, kad kitaip neišeina padaryti, kad veiktų, ir taip būna labai dažnai. Kartais labai sunku paaiškinti žmogui, jei jis mažai supranta apie automobilių techninę sandarą ir veikimo principus, arba jei tiesiog yra įtarus ir nepasitiki žmonėmis. Lietuvoje statybininkais ir automobilių mechanikais pasitiki mažai kas, ir šiaip tai kaip ir yra dėl ko.

O apie Bosch tai kažkaip kolkas negirdėjau, nei apie Siemens, kad nors ir kokie lavoniniais grabiniai purkštukai, kad po išėmimo imtų ir įdėjus atgal nebeveiktų visiškai absoliučiai niekaip. Jie kaip tik, į lentyną padėjus pasimarinuoti, sendami gerėja. Labai dažnai būna, kad paėmus iš lentynos, jau po kokio mėnesio rodo žymiai geresnius skaičius, nei padedant. Todėl kartais naudinga ilgai stovėjusius purkštukus truputį ilgiau patampyti arba netgi duoti padirbti realiomis sąlygomis variklyje, nes ant stendo būna ir nesikeičia niekas net ilgai maigant, bet padirbę pusvalanduką tikro darbo, vėl suprastėja. O Delphiai kartais net ir stovėdami sugenda. Buvo pernai tokia situacija, kad remontavau C5 X7 2,0HDi 100kw. Suremontavom pradžioj purkštukus, nes buvo tragiški. Nelabai ką padėjo. Matomai sugadino ir variklį užsikimšęs (mirtinai, 30km regen. vidurkis) suodžių filtras. Ok, pakeičiau dar ir variklį su turbina. Nedirba vienas cilindras. Bliamba, negi variklis blogas. Bet žmonės atsako, kad tikrai buvo geras, patys važiavo prieš išardydami. Pagal korekcijas maždaug pažiūrėjau, kuris.cilindras. Išimu purkštuką, Pataikiau, akurat užstrigęs. Chebra atstrigdino. Tai va užstrigo naujas Delphi purkštuko originalus (Delphi) vožtuvėlis, savaitę pagulėjęs dėžėje. Nerimtai kažkur sukonstruota. Dabar naujesniems gal jau sutvarkė šitas bėdas...


  • 1


#764200 "stringa" vairas P406 2.2hdi

Parašė tadas1991 2019 spalio 12 - 16:23

Ar kryzme tikrai gera?
  • 1


#764185 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2019 spalio 11 - 03:46

Lieka vienintele iseitis uzmarsuoliam ir kurie skaiciuku nemato skydelyje veziotis bakeli su 5ltr adblue ;) bet jei tai gedimas, tada dapildymas nepades, tik traliukas....

Cia tas pats kas vargsiukam su elektromobiliais veziotis bagazineje benzinini generatoriu :D

Čia visos šitos diskusijos ir argumentai galioja tik tada, kai diskutuoji su žmonėm dar iš senojo pasaulio grunto, o ne šiuolaikiniais Vilniaus ar kitų didmiesčių hipsteriais. Tiem yra elektriniai paspirtukai, Teslos, Citybee ir kiti džiaugsmai šiuolaikinio pasaulio tik galvoj, kur kai duodi savo telefono numerį, tai skambina vistiek per Viberį. O kad kita chebra yra, kur kasdien gyvena arti stichijos arba gilioj šiknaskylėj, nelabai ir rūpi, nes nelabai toliau savo regėjimo lauko matosi, kaip ir daugumai mūsų. Tik kad jų dabar jau daugiau, tai jų požiūris visuotinai svarbesnis.

Senelio sesuo gyvena miške, kaip jau pasakojau. Privažiuodavo su zapu, privažiuodavo su žiguliu, privažiuodavo su antru golfu, privažiuodavo su vitara. Vitara pasibaigė ir pi.zdėc, nebėra ką pirkti. Ji jau per sena suvaldyt dideles mašinas ir šiuolaikinius SUVus, ir jai tai būtų per brangu eksploataciškai ir įsigijimo kaina, plius visokių nereikalingų mazgų, kurie jai visai nereikalingi, bet sugedę trukdo važiuot ir t.t., nu per sudėtingos ir per daug komplikuotos mašinos senam žmogui. Jai reikia, kad užsivestų visada, kad pravažiuotų per šūdiną užpustytą miško kelią, kad būtų galima nebijant sugesti nuvažiuot į Lenkiją, Klaipėdą arba Siesikus, kad užsėdus į pliurzą arba pusnį, rankom išsistumtų dviese, kad vėjelis šiltą orą pūstų žiemą, o vasarą langas atsidarytų ir užsidarytų, lempos šviestų ir valytuvai valytų. Tai visos tokios mašinos, kur tik tiek daro, jau seniai supuvo, o kas po 2000tųjų gamybos, tai prošvaisa SUVo lygiai tokia pati kaip 90tųjų lengvojo automobilio, tik sveria trigubai ir dvigubai didesnis. Dar sakė, kad jau vairo stiprintuvo norisi, nes į senatvę link 80 rankose jėgų jau nebe tiek daug (dantis dar išrauna (burnos chirurgė)), bet gali ir apsieit.

 

Pernai vasarą važiuojam su tėvais su C5 2,2HDi cepelinu per Šveicarijos kalnus Furkos perėja, jaučiu iš po kapoto labai stiprus dyzelio kvapas. Stoju į išplatėjimą apsilenkimui/avariniam. Darau kapotą, galvoju kokia abratkė nušovė, purkštuko štuceris atsileido, arba per kuro filtro korpusą kur mėgsta jiems leisti, nes kaip tik prieš išvykstant keičiau. Ne, laša kuras iš aukšto slėgio vamzdelio tarp railo ir siurblio, ties štuceriu. Galvoju arba atsileido ir paveršiu, ir bus ok, arba perveržimas/mikroįtrūkimas, ir kai bandysiu veržt, nusisuks sriegis arba pokštels išvis ir liksim kukuot. Einu į bagažinę 17mm rakto, tėvas aplink stradalina, nes papasakojau galimybes. Sustoja Jeep Wrangler su tentu, išlipa šveicaras 50metis, plikas, be vienos rankos. Klausia, ar viskas gerai, kas sugedo. Aiškinu kažką tipo "minor fuel leak, loose high pressure fuel pipe end, trying to tighten it up... no major leak, didnt even drip on the ground..." nu tipo papasakot, kad čia mano mašina neteršia jo valstybės asfalto ir nėra čia ko mum gamtos apsaugą kviest. Jis sako "tu nesiparink, niekam čia neįdomu ta ekologija, kai tau mašina sulūžta 2,5km aukštyje ir lieki net be dirbančio variklio. Gerai, kad vasara dabar. Sakyk, jei ko reikia, turiu antifrizo, tepalo. Aš čia vietoj gyvenu, tai oi kiek visko čia mum būna, ypač žiemą. Tai tu nemeluok, jei kas, virvę turiu, iki miestelio bent patempsiu". Kažkaip iškart nuramino. Tuo metu kaip tik pavyko pasiekt tą nelemtą štucerį, ir gerai, kad radau visgi laisvą. Patempiau truputį, nuėjau užkūriau, tėvui liepiau pagazuot, kad pakiltų slėgis bent iki kokių 800bar - sausa, liuks. Parodžiau berankiui šveicarui, abu susilinksėjom, nusišypsojom, vienas kitam gero kelio palinkėjom ir nuvažiavom į skirtingas puses.

Beje, ten važiuojant netgi prieš įvažiuojant į tą perėją, paskutinius kokius 50km kelio ženklai priminimui, kad kuro pasipildyt, kol dar degalinių yra, nes paskui 100 ar net daugiau km nebus degalinės, ir 100km tokiu keliu, tai realiai visa diena, o skubant geras pusdienis.

Furkapass_westside.jpg

Prieš keturis su puse metų važiuojam per Švediją, pačioj šiaurėj, netoli Kiruna. Kątik kirtę sieną iš Norvegijos. Kuras pas mane ant ribos, bandom pasiekt švedišką degalinę, nes daug pigiau. Kokia -15C, pūga, žiaurus vėjas, kur net mašiną ant ledo truputį mėto, važiuojam sniego tuneliu, t.y. tokiu keliu, kai šalikelėse sniego prikasta gerokai aukščiau, negu tavo mašina. Pagal vasarines sąnaudas turėtų užtekt, o čia velnias žino kaip, dar aukštyn žemyn pastoviai važiuojant, matuoklė blūdija. Nedatempiau, likus 7km susitrukčiojo ir užgeso. Pasukus užsivedė, bet tai taip visvien 7km nenuvažiuosi, o užorint šaltyje seną mechaninį dyzelį visai nesinori. Stabdau į kuo platesnę vietą, jungiu avarinį, traukiu iš galo pūkinę striukę, storas pirštines ir lipu lauk. Stogo dėžėj 10L kuro bakelis ir leika, tai čia viskas lengva. Dar nespėjau dėžės atsidaryt, sustoja senas pikapinis džipas. Išlipa švedas iškart su ryškiaspalve apranga. Galvoju vietinis darbininkas tuoj čia pradės plūstis, kad tokiu oru čia ne vietoj sustojau, matomumas beveik nulinis, kelias siauras, prasilenkt vietos mažai, pavojų keliu jiems. Bet ne, ateina ir klausia, ar viskas gerai, kas nutiko, gal gali kuo padėt. Sakau kuras pasibaigė, bet tai tuoj išspręsim. Jis sako "OK, turiu benzino atsargų, o jei pas tave dyzelis, tai šok greit pavešiu iki degalinės, čia netoli, bakelį turiu". Sakau viskas gerai, turim to dyzelio, įsipilu ir dingstam iš čia, žiauriai ne vietoj sustojom. Tai irgi tą patį sako - "nu nesaugu, bet tai tu nesiparink, avarinis veikia, paskui dar viena mašina draugo stovi irgi su avariniu, šitokiom oro sąlygom kam nebūna, svarbu mašinai viskas gerai ir galėsi važiuot toliau, nenumiręs. Spėk kam aš tą bakelį vežiojuos, čia degalinių pas mus kiekvienam kaime nėra, o sniego būna taip užvaro, kad eit nesimato kur, o išėjęs ir grįžęs po 20km į vieną galą prie mašinos su kuru, jau turėtum ją išsikast su kastuvu, pajudėt iš vietos be šansų. O jei nuo kelio nuvažiuoji, kad būtų atsargos, kad nesušaltum, kol pagalba atvažiuost".

Irgi palaukė, kol susipyliau kurą, užsivedžiau mašiną, paklausė priėjęs, ar kitos mašinos (draugo) variklis gerai veikia, palinkėjo gero kelio, pamojavo, nusipurtė sniegą nuo rūbų, atsisėdo ir nuvažiavo.

Čia Euro6.... čia AdBlue... čia elektra... :blush:


  • 1


#763722 Peugeot308 1,6hdi dumai ryte

Parašė tadas1991 2019 rugsėjo 19 - 03:25

manau dabar ir neturetu jos veikti.

Užvedus jos veikia net ir prie +20C, ir taip kol nepašyla variklis iki kokių 30 ar 40C, kai neviršijami 2000aps/min. Pasimatuok pas save, pamatysi. Net senas 306 su pačiu seniausiu 2.0HDi kaitina užvestą vasarą variklį.

 

O dabar kas dėl dūmų. Tai ir iš garso, ir iš vaizdo aišku, kad pradžioj ne visi cilindrai normaliai dirba. Tas gali būti dėl oro kuro sistemoje, dėl purkštukų būklės (prastą purkštukų darbą tikrai labai neblogai pataiso veikiančios kaitinimo žvakės, kurios padeda teisingiau sudeginti neteisingu laiku ar kiekiu išpurkštą kurą) arba tiesiog variklio būklės.

Pradžioj aišku žvakių tikrinimas, ir jei yra nors viena negyva, sakyčiau keitimas visų keturių naujų, nes jų elementariai reikės žiemą, o jei jau yra negyvų, reikia kuo greičiau keist, kol visos nenumirė. Nes paprastai gyvos atsisuka visai neblogai, o jei jau metus ar kelis su negyvom pravažinėta, tai žvakių keitimas 1,6HDi būna projektas :) Tuo pačiu sužiūrėti kuro vamzdelius už variklio galvos, nes ten mėgsta prasitrinti į palaidą besitabaluojantį oro filtrą. Dar galima pažiūrėti kuro šildytuvo fiškę, nes ten būna išsvyla ir pradeda per ten orintis kažkiek irgi. Ir jei jau ir ten, ir ten viskas gerai, ir vistiek dūmina, tuomet purkštukų tikrinimas, ir jei yra blogų - keitimas arba remontas. Neprošal ir turbinos ašelę būtų pasitikrinti, pasiklibinti. Dėl gatavos turbinos šaltas gali padūminti, bet nebūtų tokio aiškaus cilindrų nesudirbimo garso. Paskutiniu variantu pats variklis. Aišku, išėmus purkštukus arba žvakes, galima pamatuoti kompresiją, bet kompresija dažnai šiuolaikiniam dyzeliui nelabai ką rodo, nes 1-2bar išsibarstymas galimas ir dėl elementaraus senatvinio dilimo, ir dėl kiauro vožtuvo ar linkusio švaistiklio, daugiau paprastai nebūna nukrypę.


  • 1


#763081 Apie Peugeot 407

Parašė tadas1991 2019 rugpjūčio 15 - 22:42

O tiesiog ant germetiko nepasodinsi? :) Bisk countryside edition gausis aisku, bet itariu, kad laikys ir vaziuos :)

Kazkiek laiko. Aliuminiam dangteliam tai nera kitos iseities, nes tarpine ten klijuota ir reikia ja nulupt ir uztept, o plastikiniam kaip pas 2.2hdi tarpine i grioveli statosi. Tai nuriebini viska iki sausumo, tepi i grioveli koses, nuriebini tarpine (ji dazniausiai buna visa suskilinejus), guldai i grioveli, apteplioji is virsaus dar kruva koses ir suki. Po pusmecio keikies, kad vel bega :)
  • 1