Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 09:19
*****

#764503 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2019 spalio 28 - 01:22

Linkes abejoti, kad rida tikra.

Ten EW/DW varikliu silpna vieta tas visas galas, perimta dar is senuju XU/XUD, nes konstrukcija identiska to galo. Buna ir 200kkm nereikia, bet laset paprastai iki bent 300kkm nepradeda, o buna ir dar veliau. Esu mates sausu su 400kkm, bet gal jau budavo taisyta arba tiesiog vien trasom malta ir mazas variklio motovalandu/apsisukimu bendras kiekis, lyginant su miestiniais variantais.

Siulau paklausejui nekisti nagu, jeigu dar nepradejo kapseti. Jei tepalo kiekis tik toks, kad ten yra demele arba jei yra nedidele demele ir ant dugno apsaugos (ne bala, bet purvino tepalo demele), palikit ramybej, kol nelasa ir nepasiekia tepalas zemes. Ilysit, tada teks kas pora metu listi. Tokia realybe. Nebent jei pirksit originala ir montuosit kaip gamykloj, bet veleno galas juk irgi padiles jau.
Jei jau kapsi, tai listi teks, tuomet rekomenduoju gumini Elring rieboksli nuo XUD varikliu naudot. Padilusiam varikliui laiko geriau ir ilgiau uz tefloninius siuolaikinius, nes turi spyruokle ir didesnis darbinis vidinio matmens diapazonas.
  • 1


#764298 "stringa" vairas P406 2.2hdi

Parašė tadas1991 2019 spalio 18 - 02:42

Yra, vyrai, ir GKN dėžutėse kryžmių. Dėžutėse aišku ne GKN, bet kažkas iš japoniškų, nebepamenu, na**i, NSK ar GMB, žodžiu rimtieji japoniški guolių gamintojai. Ir

Mane kažkodėl išcenzūravo. Ten ne "naxui" parašiau, o "Na chi" (be tarpo), toks japoniškas guolių ir įvairių kitokių pramonės komponentų gamintojas.

Džiaugiuos užvedęs ant kelio :)


  • 1


#764277 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2019 spalio 17 - 04:47

Apie naujesnių Delphi sistemų purkštukus mažai ką žinau, bus matyti ateityje, kaip jie laikysis. Senieji, pvz 2,0HDI 100/103kw arba ir 2,0HDi 120kw jau yra buvę, tai super duper. Belekiek atvejų jau buvo, kad kažką kažkas daro prie kuro sistemos, kad užsiorina sistema. Tarkim, reikia nuimt arba atjungt vamzdelį ar railą, kad kažkur prieit. Purkštukai, kurie ne super būklės, pyst ir pakimba, t.y. užstringa ir atsidarymo slėgis pasidaro 800-1000bar, arba Išvis neatsidaro niekad niekaip. Tada reikia jį ištraukt, išplaut, perrinkt, sureguliuot ir patikrinus dėt atgal, ir gal veiks. Būna neveikia išvis, kol neįdedi naujų dalių. Arba sudėjus, užsikuria ir padirbę 5 sekundes, vėl užkimba. Neseniai kokonas taip vargo su vienu pežuku, vis vežė ir vežė atstrigdint, kol galiausiai pavyko iš gal penkto karto padaryt, kad prasidirbtų ir tada jau veikia. Žmogus nenorėjo pinigų skirti purkštukų remontui naujomis dalimis, tai taip ir gaunasi. Pauliui atvarė vieną su sprogusiu kuro rail'u. Railą patikrino ant stendo, rado nesandarumą, pakeitė sveiku, kuro filtrą rado truputį kiaurą per šildytuvo fiškę, irgi pakeitė. Užsikūrė variklis, padirbo 5sekundes ir užgeso. Ir viskas, nesikuria. Iš keturių purkštukų rankomis išsitraukė 0. Atbuliniu plaktuku išsitraukė 2. Pritaikius didesnį svorį ir ilgesnį tiesesnį kotą išsitraukė dar 1,5. T.y. pusė purkštuko liko galvoje. Kiek mačiau, kolkas ieškoma sprendimo, kaip ištraukti tuos likučius išoriniais metodais, bet konstrukcija to purkštuko tokiam dalykui bjauroka ir nelabai yra už kur paimti (man kai buvo nuplyšę du Boschiukai 1,6HDi, tai abu per dieną iškrapščiau, nes dar ir nulūžo dėkingoj vietoj), tai neatmetama tikimybė ir kad reikės imti galvą. Žodžiu, įdomiausia vieta vistiek ta, kad pradinis gedimas buvo "bėga dyzelis" ir mašina važiavo, o situacijos sprendimo grandinė tokia, kad kitaip neišeina padaryti, kad veiktų, ir taip būna labai dažnai. Kartais labai sunku paaiškinti žmogui, jei jis mažai supranta apie automobilių techninę sandarą ir veikimo principus, arba jei tiesiog yra įtarus ir nepasitiki žmonėmis. Lietuvoje statybininkais ir automobilių mechanikais pasitiki mažai kas, ir šiaip tai kaip ir yra dėl ko.

O apie Bosch tai kažkaip kolkas negirdėjau, nei apie Siemens, kad nors ir kokie lavoniniais grabiniai purkštukai, kad po išėmimo imtų ir įdėjus atgal nebeveiktų visiškai absoliučiai niekaip. Jie kaip tik, į lentyną padėjus pasimarinuoti, sendami gerėja. Labai dažnai būna, kad paėmus iš lentynos, jau po kokio mėnesio rodo žymiai geresnius skaičius, nei padedant. Todėl kartais naudinga ilgai stovėjusius purkštukus truputį ilgiau patampyti arba netgi duoti padirbti realiomis sąlygomis variklyje, nes ant stendo būna ir nesikeičia niekas net ilgai maigant, bet padirbę pusvalanduką tikro darbo, vėl suprastėja. O Delphiai kartais net ir stovėdami sugenda. Buvo pernai tokia situacija, kad remontavau C5 X7 2,0HDi 100kw. Suremontavom pradžioj purkštukus, nes buvo tragiški. Nelabai ką padėjo. Matomai sugadino ir variklį užsikimšęs (mirtinai, 30km regen. vidurkis) suodžių filtras. Ok, pakeičiau dar ir variklį su turbina. Nedirba vienas cilindras. Bliamba, negi variklis blogas. Bet žmonės atsako, kad tikrai buvo geras, patys važiavo prieš išardydami. Pagal korekcijas maždaug pažiūrėjau, kuris.cilindras. Išimu purkštuką, Pataikiau, akurat užstrigęs. Chebra atstrigdino. Tai va užstrigo naujas Delphi purkštuko originalus (Delphi) vožtuvėlis, savaitę pagulėjęs dėžėje. Nerimtai kažkur sukonstruota. Dabar naujesniems gal jau sutvarkė šitas bėdas...


  • 1


#764200 "stringa" vairas P406 2.2hdi

Parašė tadas1991 2019 spalio 12 - 16:23

Ar kryzme tikrai gera?
  • 1


#764185 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2019 spalio 11 - 03:46

Lieka vienintele iseitis uzmarsuoliam ir kurie skaiciuku nemato skydelyje veziotis bakeli su 5ltr adblue ;) bet jei tai gedimas, tada dapildymas nepades, tik traliukas....

Cia tas pats kas vargsiukam su elektromobiliais veziotis bagazineje benzinini generatoriu :D

Čia visos šitos diskusijos ir argumentai galioja tik tada, kai diskutuoji su žmonėm dar iš senojo pasaulio grunto, o ne šiuolaikiniais Vilniaus ar kitų didmiesčių hipsteriais. Tiem yra elektriniai paspirtukai, Teslos, Citybee ir kiti džiaugsmai šiuolaikinio pasaulio tik galvoj, kur kai duodi savo telefono numerį, tai skambina vistiek per Viberį. O kad kita chebra yra, kur kasdien gyvena arti stichijos arba gilioj šiknaskylėj, nelabai ir rūpi, nes nelabai toliau savo regėjimo lauko matosi, kaip ir daugumai mūsų. Tik kad jų dabar jau daugiau, tai jų požiūris visuotinai svarbesnis.

Senelio sesuo gyvena miške, kaip jau pasakojau. Privažiuodavo su zapu, privažiuodavo su žiguliu, privažiuodavo su antru golfu, privažiuodavo su vitara. Vitara pasibaigė ir pi.zdėc, nebėra ką pirkti. Ji jau per sena suvaldyt dideles mašinas ir šiuolaikinius SUVus, ir jai tai būtų per brangu eksploataciškai ir įsigijimo kaina, plius visokių nereikalingų mazgų, kurie jai visai nereikalingi, bet sugedę trukdo važiuot ir t.t., nu per sudėtingos ir per daug komplikuotos mašinos senam žmogui. Jai reikia, kad užsivestų visada, kad pravažiuotų per šūdiną užpustytą miško kelią, kad būtų galima nebijant sugesti nuvažiuot į Lenkiją, Klaipėdą arba Siesikus, kad užsėdus į pliurzą arba pusnį, rankom išsistumtų dviese, kad vėjelis šiltą orą pūstų žiemą, o vasarą langas atsidarytų ir užsidarytų, lempos šviestų ir valytuvai valytų. Tai visos tokios mašinos, kur tik tiek daro, jau seniai supuvo, o kas po 2000tųjų gamybos, tai prošvaisa SUVo lygiai tokia pati kaip 90tųjų lengvojo automobilio, tik sveria trigubai ir dvigubai didesnis. Dar sakė, kad jau vairo stiprintuvo norisi, nes į senatvę link 80 rankose jėgų jau nebe tiek daug (dantis dar išrauna (burnos chirurgė)), bet gali ir apsieit.

 

Pernai vasarą važiuojam su tėvais su C5 2,2HDi cepelinu per Šveicarijos kalnus Furkos perėja, jaučiu iš po kapoto labai stiprus dyzelio kvapas. Stoju į išplatėjimą apsilenkimui/avariniam. Darau kapotą, galvoju kokia abratkė nušovė, purkštuko štuceris atsileido, arba per kuro filtro korpusą kur mėgsta jiems leisti, nes kaip tik prieš išvykstant keičiau. Ne, laša kuras iš aukšto slėgio vamzdelio tarp railo ir siurblio, ties štuceriu. Galvoju arba atsileido ir paveršiu, ir bus ok, arba perveržimas/mikroįtrūkimas, ir kai bandysiu veržt, nusisuks sriegis arba pokštels išvis ir liksim kukuot. Einu į bagažinę 17mm rakto, tėvas aplink stradalina, nes papasakojau galimybes. Sustoja Jeep Wrangler su tentu, išlipa šveicaras 50metis, plikas, be vienos rankos. Klausia, ar viskas gerai, kas sugedo. Aiškinu kažką tipo "minor fuel leak, loose high pressure fuel pipe end, trying to tighten it up... no major leak, didnt even drip on the ground..." nu tipo papasakot, kad čia mano mašina neteršia jo valstybės asfalto ir nėra čia ko mum gamtos apsaugą kviest. Jis sako "tu nesiparink, niekam čia neįdomu ta ekologija, kai tau mašina sulūžta 2,5km aukštyje ir lieki net be dirbančio variklio. Gerai, kad vasara dabar. Sakyk, jei ko reikia, turiu antifrizo, tepalo. Aš čia vietoj gyvenu, tai oi kiek visko čia mum būna, ypač žiemą. Tai tu nemeluok, jei kas, virvę turiu, iki miestelio bent patempsiu". Kažkaip iškart nuramino. Tuo metu kaip tik pavyko pasiekt tą nelemtą štucerį, ir gerai, kad radau visgi laisvą. Patempiau truputį, nuėjau užkūriau, tėvui liepiau pagazuot, kad pakiltų slėgis bent iki kokių 800bar - sausa, liuks. Parodžiau berankiui šveicarui, abu susilinksėjom, nusišypsojom, vienas kitam gero kelio palinkėjom ir nuvažiavom į skirtingas puses.

Beje, ten važiuojant netgi prieš įvažiuojant į tą perėją, paskutinius kokius 50km kelio ženklai priminimui, kad kuro pasipildyt, kol dar degalinių yra, nes paskui 100 ar net daugiau km nebus degalinės, ir 100km tokiu keliu, tai realiai visa diena, o skubant geras pusdienis.

Furkapass_westside.jpg

Prieš keturis su puse metų važiuojam per Švediją, pačioj šiaurėj, netoli Kiruna. Kątik kirtę sieną iš Norvegijos. Kuras pas mane ant ribos, bandom pasiekt švedišką degalinę, nes daug pigiau. Kokia -15C, pūga, žiaurus vėjas, kur net mašiną ant ledo truputį mėto, važiuojam sniego tuneliu, t.y. tokiu keliu, kai šalikelėse sniego prikasta gerokai aukščiau, negu tavo mašina. Pagal vasarines sąnaudas turėtų užtekt, o čia velnias žino kaip, dar aukštyn žemyn pastoviai važiuojant, matuoklė blūdija. Nedatempiau, likus 7km susitrukčiojo ir užgeso. Pasukus užsivedė, bet tai taip visvien 7km nenuvažiuosi, o užorint šaltyje seną mechaninį dyzelį visai nesinori. Stabdau į kuo platesnę vietą, jungiu avarinį, traukiu iš galo pūkinę striukę, storas pirštines ir lipu lauk. Stogo dėžėj 10L kuro bakelis ir leika, tai čia viskas lengva. Dar nespėjau dėžės atsidaryt, sustoja senas pikapinis džipas. Išlipa švedas iškart su ryškiaspalve apranga. Galvoju vietinis darbininkas tuoj čia pradės plūstis, kad tokiu oru čia ne vietoj sustojau, matomumas beveik nulinis, kelias siauras, prasilenkt vietos mažai, pavojų keliu jiems. Bet ne, ateina ir klausia, ar viskas gerai, kas nutiko, gal gali kuo padėt. Sakau kuras pasibaigė, bet tai tuoj išspręsim. Jis sako "OK, turiu benzino atsargų, o jei pas tave dyzelis, tai šok greit pavešiu iki degalinės, čia netoli, bakelį turiu". Sakau viskas gerai, turim to dyzelio, įsipilu ir dingstam iš čia, žiauriai ne vietoj sustojom. Tai irgi tą patį sako - "nu nesaugu, bet tai tu nesiparink, avarinis veikia, paskui dar viena mašina draugo stovi irgi su avariniu, šitokiom oro sąlygom kam nebūna, svarbu mašinai viskas gerai ir galėsi važiuot toliau, nenumiręs. Spėk kam aš tą bakelį vežiojuos, čia degalinių pas mus kiekvienam kaime nėra, o sniego būna taip užvaro, kad eit nesimato kur, o išėjęs ir grįžęs po 20km į vieną galą prie mašinos su kuru, jau turėtum ją išsikast su kastuvu, pajudėt iš vietos be šansų. O jei nuo kelio nuvažiuoji, kad būtų atsargos, kad nesušaltum, kol pagalba atvažiuost".

Irgi palaukė, kol susipyliau kurą, užsivedžiau mašiną, paklausė priėjęs, ar kitos mašinos (draugo) variklis gerai veikia, palinkėjo gero kelio, pamojavo, nusipurtė sniegą nuo rūbų, atsisėdo ir nuvažiavo.

Čia Euro6.... čia AdBlue... čia elektra... :blush:


  • 1


#763081 Apie Peugeot 407

Parašė tadas1991 2019 rugpjūčio 15 - 22:42

O tiesiog ant germetiko nepasodinsi? :) Bisk countryside edition gausis aisku, bet itariu, kad laikys ir vaziuos :)

Kazkiek laiko. Aliuminiam dangteliam tai nera kitos iseities, nes tarpine ten klijuota ir reikia ja nulupt ir uztept, o plastikiniam kaip pas 2.2hdi tarpine i grioveli statosi. Tai nuriebini viska iki sausumo, tepi i grioveli koses, nuriebini tarpine (ji dazniausiai buna visa suskilinejus), guldai i grioveli, apteplioji is virsaus dar kruva koses ir suki. Po pusmecio keikies, kad vel bega :)
  • 1


#762968 AM6 tepalų keitimas

Parašė tadas1991 2019 rugpjūčio 10 - 12:18

Mano tikslas nėra sutaupyt keliasdešimt eurų. Tiesiog niekuomet nesu susidūręs su automatų priežiūra ir daug mitų sklando. Vienas dažniau girdimų yra "jei viskas gerai, nelįsk". Bet neskamba patikimai. Norėčiau pasidaryti pilną keitimą ir ramiai gyvent toliau. Dėl to ir norisi užklausti čia, gal kas argumentuotai pasakys, kad tai dėl kažko yra blogai pavyzdžiui :) Iš esmės jei yra stipriai rekomenduojami meistrai, galima ir į Kauną nuvažiuot. Man Vilnius ar Kaunas - atstumas panašus, tik kad į Vilnių ar taip ar taip važinėju. 

 

Ačiū už nurodymą dėl tepalo, reikės atkreipti dėmesį servise prieš keitimą.

Nuoroda dėl tepalo specifikacijos labiau ir skirta tam, kad servise dažnai būna sugalvoja įpilti bet ko, nes nežino, ką reikia pilti, ir tingi pasigilinti, nes nėra laiko arba noro panaudoti smegaunę.

Kad pablogėtų po tepalo keitimo tokiai dėžei, yra tekę turėti pusantro atvejo. T.y. vieną pats mačiau ir bandžiau, nes pats ir keičiau, o apie kitą tik pats žmogus sakė, bet paskui pats atsisėdęs pabandyt nepajaučiau nieko blogesnio.

O tuo pirmu atveju tai pradėjo stipriai vibruoti po keitimo. Bet ten kažkas su ta dėže negerai buvo, įtariamai pridirbta remontuojant. Išleidau vietoj trijų litrų tepalo - penkis. O supilt atgal turėjau tris, bet tilpo kažkodėl keturi su trupučiu. Dar užsigaišo darbai, nes teko laukti papildomų dviejų litrų tepalo, ko niekada nereikia. Kitais atvejais pablogėjimų nebūdavo, o jų manau apie 30-50. Pakeitus 3-4 kartus dalinai, dažniausiai tas tepalas būna jau pakankamai gražus, švarus ir kvapnus. Pilnam keitimui reikalinga speciali įranga, kurią turi tik kai kurie automatininkai.

 

Jei jau yra kažkokie dėžės veikimo negerumai, tuomet tepalo keitimas nepadės arba padės tik laikinai, kol vyks tepalo keitimo metu su kompu paleista adaptacija (šitą padaryti nėra būtina, bet labai naudinga, todėl geriau jei keitėjas turėtų Lexia arba rimtą universalią įrangą, su kuria dėžei išeina ne tik klaidas nuskaityt ir nutrint, bet ir procedūras paleist), tai labiau profilaktinis darbas.


  • 1


#762654 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2019 liepos 23 - 21:01

Sveiki, gal patarsit kur/pas kazka Kaune butu galima atlikti 508 patikra pries pirkima? Geriausia aisku atstovybej, bet gal yra ir kitu alternatyvu.

Alternatyvos pas Pauliu, pas ACS Ateities plente (citroen remontas), arba pas mane. Aisku, ziurint koki 508 perkate

Laba, žmona ką tik įsigijo 508 RXH 133kw, automatas, atrodo kad ne sportininkė (nors negali žinot kaip viena važinėjasi :)), važiuota tik mieste, o kompas rodo 9,5 ltr/100 km :angry: . Ar čia ne daugokai???

Normalu, neieskokit slieku jei kitu bedu nera. 90tuju dyzeliai su 6l mieste jau visi supuvo
  • 1


#762226 Gal kam ką paremontuoti? Kaune

Parašė tadas1991 2019 birželio 22 - 01:06

Iki rugpjucio vidurio nedirbsiu :)
Jei yra klausimu, rasykit i PM arba emaila ir pasistengsiu atsakyt kai bus interneto rysys, o telefonas retokai bus ijungtas.
  • 1


#761910 Nesikuria Peugeot 307 1.6

Parašė tadas1991 2019 gegužės 13 - 09:07

Cypia tai ten kazkas elektromagnetinio, pvz kokia gazo sklende ar laisvos eigos voztuvas ar koks evap'as. Tas nereiskia nieko blogo. Traskesiai irgi nebutinai blogo reiskia, nes gali tai buti ta pati gazo sklende. Jei nera pinigu diagnostikai, tai pradzioj tikrinat, ar birbia ir iki variklio atbirbina kura bako siurblys, tada tikrinat, ar turit kibirksti, tada tikrinat, ar purkstukai ispurskia kura.
Jei nera kuro, pirmas itarimas paciam siurbliui. Jei siurblys geras, sekantis variantas laidai arba BSM, tada jau tik variklio kompas. Jei nera kibirksties, paeiliui babina, laidai, variklio kompas. Kuris gali buti nesgedes, o tiesiog uzsirakines del pvz bsi arba rakto gedimo.
Jei yra negamykline signalizacija, tai pirmas itarimas visada jai.
  • 1


#761163 Anekdotai, linksmi klipukai, bajeriai...

Parašė tadas1991 2019 kovo 04 - 13:08

Tamstai laikas emigruoti.
O kitiems truputi motyvacinio mano monologo :)
Pakelus sikna nuo fotelio ir akis nusukus nuo teliko, o rankas nuo saldytuvo, viskas pas mus yra labai neblogai. Mano yra tokia nuomone, galima nesutikti.
Man nereikia naujo automobilio, o kambary kai kur nuo sienu lupasi tapetai ir neturiu teliko, bet man kaip ir nelabai svarbu, nes as ten praktiskai tik miegu, o atejus laikui, kai noresiu, bus geriau. Man dar nelabai svarbu, kaip as atrodau is sono, nes dauguma mano zmoniu kreipia demesi i kitus dalykus, tai rubams ir kosmetikai isleidziu juokingas sumas, o kosmetinems proceduroms, tokioms kaip kirpimas, neisleidziu nieko, nes pagrinde gaila laiko ten sedet ant tu kedziu, kai yra tiek daug ka veikt. Neseniai lengva ranka isleidau apie 1000eur slidinejimo irangai ir dar beveik dvigubai tiek dvieju savaiciu trukmes atostogoms, kelionei ir kitoms prabangoms, ir paturejau super gera laika. Cia is tu pinigu, kur liko nuo masinos ir teliko. Dabar suspaudes sikna sedesiu, nes tuoj mokescius moket, o dar mergaite nupirko bilietus i Dead can dance ne i Varsuva, o i Utrechta(paprikolino), tai reikes ja ten nusigabent ir apgyvendint nakciai. Vasaros pradzioj brolio vestuves. O dar vasara dviraciais keliausim aplink Baltijos jura, jei leis mano kelenis. Visa tai labai nemazai kainuoja ir del to artimu metu reikes labai daug ir sunkiai dirbti, nes labai to noriu. Beje, labai dziaugiuosi, kad pas mus atejus eurui pakilo kainos, nes naturaliai turejo kilti ir realiai pakilo pajamos daugumai zmoniu, kurie isdriso pareikalauti. Tai nuvaziaves i Norvegija pagaliau normaliai jauciuosi parduotuveje, nes galima imti ir ne is apatines lentynos, nors ir vistiek brangu. Svedijoje maistas kainuoja jau tiek pat arba beveik tiek pat, kiek pas mus. Vokietijoj jau seniai pigiau. O Ispanijoj jau 2012tais metais buvo maistas pigesnis, o busto nuoma brangesne. Dabar Ispanijoje kainos vis dar labai panasios, pabrange nedaug, tai maistas pas mus dabar dar brangesnis, o busto kaina ir pajamos labai suartejo. Vertinu labai teigiamai. Duomenu saltiniai ne is interneto, o matant gyvai akimis arba kalbantis su draugais prie stalo toje vietoje.
Kas del nauju automobiliu, tai turekit omeny, kad dauguma lankomes sostinese arba kituose dideliuose miestuose, turizmo vietose ir t.t., kur autoparkas daznai buna labai neblogas. Ne tik del pajamu gyventoju, bet del to, kad net vidutiniu pajamu gyventojai ne visi gali sau leisti ten masina. Mokesciai uz parkinga, uz ivaziavima, statyt nera kur net ir mokamai, eismo salygos tragiskos ir daznai greiciau dviraciu ar net pesciam. Praeita savaite gerokai vargingesneje uz pietus siaures Svedijoje maciau gyvus vaziuojancius XM, pora Xantiju, vaz 2108, taip sena gera astuntuka. O Suomijoj kaimeliuose vazinejo pilna senu surudijusiu Volvo sportbaciu ir dar senesniu, ir japonisku markiu automobiliu.
Pas mus sostinej vis dar pilna senu automobiliu tik del to, kad jie (aplamai visi automobiliai, ne tik seni) dar nera stipriai apkrauti mokesciais ir ribojimais, ir automobili gali tureti ir islaikyti gana zemas pajamas turintis zmogus. Analogisko materialinio sluoksnio zmogus kokiam Osle vazineja autobusu. Nes automobilio, kuris jam prieinamas is algos nusipirkt, kaina nedaug virsija automobilio metini mokesti, kalbant apie sena dyzeli, o su paskola nupirkus, nera kur ji det, ypac jei gyveni bute, nes nemokamu parkingo vietu beveik nebeliko net rajonuose ir priemiesciuose. Pradzioj buvo daug lengvatu, tai prisipirko elektriniu spuogiuku, bet dabar jiem jau nueme nemokamus parkingus ir autobusu juosta, beliko tik pigesnis kuras.
Is sostiniu prasta autoparka, t.y. prastesni negu Kauno, esu mates tik Budapeste. Nors Budapestas visai ne varganas.
Man atrodo, kad truputi apsislifave poreikius, t.y nusieme savo astrius kampus, galime daug daugiau kur tilpti. O jei taip sunkiai gaunasi, tada reikia labai daug ir sunkiai dirbti, ka daro dauguma kapitalistiniu populiaciju. Yra daug darbu, kurie atrodo lengvesni ir pelningesni, nei musu, bet jie daugiausiai ir rodomi. Kartais taip ir yra, kartais tik atrodo. O eiliniai zmogeliai dirba ir lenkia nugaras visur, net ir Sveicarijoj. Ilgainiui toms kapitalistinems populiacijoms pavyko susikurti salygas siek tiek lengvesniam ir geresniam gyvenimui savo salyje. Pavyks ir mums, jei stengsimes. O salygas tam turim labai neblogas.
  • 1


#761139 Apie Peugeot 508

Parašė tadas1991 2019 kovo 03 - 15:03

Man uzsidege tepalu raktelis likus 2500km iki namu. Isivaizduokit, koks apsileidimas, emiau ir parvaziavau nekeites. Dabar mirksi 2400km pervirsis. Teks jau pakeist ateinancia savaite :D
  • 1


#760016 Peugeot Bipper servisas

Parašė tadas1991 2018 gruodžio 30 - 14:00

Google tau padės. Ten man atrodo daugiau Fiat, negu Peugeot, ir procedūra turėtų būti ne Pežinė, o Fiatinė, tai paieška pagal Fiat Fiorino Service light reset, arba Fiat Fiorino 2015 Service light reset duotų daugiau teisingus rezultatus. Nes mačiau, kad kai kurie siūlo bandyt nulint kaip pežukams.

Citroen Jumper arba Peugeot Boxer irgi yra labiau Fiat, nei Peugeot, tai irgi nulinasi pagal Fiat. Pamenu, kad vienam Jumperiui per Meniu net ir neišėjo, galiausiai jungiausi diagnostinę įrangą ir nuėmiau.


  • 1


#758754 407 2.0 HDI trukčioja važiuojant, ant laisvų šokinėja apsukos

Parašė tadas1991 2018 spalio 16 - 20:10

Turbut yra, bet tai nieko nereiskia, nes gali buti ivairiu priezasciu. Su Lexia kazkas matytusi turbut
  • 1


#758584 1.6 HDI bendros problemos

Parašė tadas1991 2018 spalio 04 - 10:20

Kurios laidos čia tas reikalas? Senesnis 1,6HDi, kur 66/80kw, ar naujesnis vieno velenėlio, kur 55/68/82 ir t.t. kw?

Pas naujesnius kažkuriais metais ar kažkurioj versijoj, gal ir pagal RP/DAM kodą, būdavo ta 7 detalė su apvaliu magnetiniu žiedu, bet ovaliu pačiu skriemuliuku, t.y. kai diržo sukimosi greitis kintamas ir turbūt tikslas - nevienoda fazių trukmė.

 

O tai jis kerta kurą elektriniu būdu, ar kuras į cilindrus patenka, bet nevyksta darbas?

Jei būtų problemos su fazėmis ar dar kažkuo mechaniško, bet sinchronizacija ir kuro slėgiu viskas OK, tai turėtų purkštukai dirbti. Nesunku patikrinti - išsitraukt lauk ir pasikabint apverstus ant vamzdelių ir laidų.

Jei kuras yra - bėda variklyje. Jei nėra - ne varikly arba ne vien varikly.

Beje, ar purkštukus tikrinot, ar nors kiek veikiantys? Jei tas citrius yra C4, tai jiem būna purkštukai nesitraukia. Tai jei vyrai tvarkydami traukė purkštukus kokiais tai neaiškiais būdais, tai paskui būna arba sugenda, arba tiesiog neteisingai surenka, išmėto dalis ir pan...

Beje, nepamenu velenėlių konstrukcijos, bet pas seną 2,2HDi (4HX) dažna bėda po diržo trūkimo - prasisukusios velenėlių grandinėlės žvaigždutės. Tai po to būna dirba, bet netraukia, o būna ir visai nesikuria (man taip buvo), tik purpsi kažkiek keli cilindrai ir viskas. Bet jei pas 1,6HDi jos privirintos arba išlietos iš vientiso lydinio, tai šitas negalioja. Nes pas minėtą 2,2 yra presuotos be šponkių, laikosi vien ant įveržimo.

Su grandinėle, tempėju, grandinėlės fazių sustatymu viskas 100proc. ok?

 

Gal čia nieko protingo ir neparašiau, bet pabandžiau pamąstyti.


  • 1