Ačiū, jus taip pat.
Dar sutramdome, bet vis sunkiau. Jėgos žmogaus slopsta, o liūtų nelabai
Štai ir nesutramdėme, vienam turimų liūtukų (206SW) pabiro sankaba. Priekaištų jokių, nes rida ant skyduko greit bus 360kkm, ir jau apie du metus zyzė išminamas guolis, tai sakyčiau labai gerai atkentėjo vargšiukas. Kankinau iki galo specialiai, nes nenorėjau ten lįsti, kol dar veikė, žinodamas. Ir išardęs jau radau sukinėtus diskatoriaus varžtus, vadinasi jau ir ne pirmas keitimas. Gedimas, tai subiręs užstrigęs guolis pragraužė diskatoriaus plunksnas ir sulindo vidun, o ten jį visą iki galo sudrąskė į gabalus. Važiavo tuo metu dama, tai truputį šiktelėjo, nes dūmais iš po kapoto parūko, nes plastikas pasilydė. Bet labai geras moments pasitaikė, kai jau parvažiavus namo prisiparkavo, ir tik norėjo pasitaisyti vietoje, tai liko nepasitaisius. Kitą dieną ramiai iki darbo nuvažiavau be sankabos ir, sulaukęs savaitgalio, pakeičiau.
Kadangi variklis senas geras 1,4i TU3 8 vožtuvų, tai ten sistema Žemaitės lito paprastumo. Sankaba sprindžio, nu gerai vyriško sprindžio skersmens (180mm), ir be jokių SAC ir DMF, tai visas trijų dalių komplektas Valeo (Original linijos, ne Classic) apie 60eur. Ta proga, kad taip pigu, tai sumečiau dar naują kreipiančiąją, naujas išmynimo šakutės įvores, aišku ir visus naujus riebokšlius. Dėžės tepalas per pastaruosius 50kkm keistas gal du kartus, tad liko tas pats. Visas biudžetas tilpo į 100eur, aišku darbas nuosavas. Net šypseną kelia tokie remonto biudžetai, kai dieną prieš vožiau dviem metais naujesniam Volvo benzinui dėžę, kur irgi benzinas, tik 2,4 penkių cilindrų, ir komplekto su dvimasiu smagračiu kaina x10, bei darbo praktiškai dviem dienom, lyginant su pusdienu skrupulingo. O pirmadienį vošiu 508 1,6HDi roboto dėžę, kur irgi komplektas palei 400, ir dar krūva priedų.
Laukia turbūt dar diržai, nes ne mano keisti ir jau 80+kkm, o mašinos turbūt vis tik dar nekeisim į naujesnį kolkas. Kas bus irgi pigu ir lengva, tuo pačiu bus galima ir vožtuvus vėl pareguliuot bei dangtelio tarpinę rasojančią vėl pakeist, ir tada gali tekti ir galinį tiltą paremontuot, nes jau pradėjo skėstis ir garsiukų kartais paleist, kas labai liūdina... Nes SW mantrodo nėra lenkiškų restaurankių. Na ir per galvos tarpinę jau tepaliukas vis stipriau sunkiasi. Dar nelaša ir nebėga, bet toliau naudojant jau gali ateiti ir tas laikas.
Senatvė vis tik.
Užtat atėjus šiltesnėm dienom jau spėjau nudžiugti, kad po žiemos vis dar puikiai šaldo pernai tvarkytas kondicionierius. Kompesorius truputį žaliuoja, bet nedaug, o visur kitur sandaru ir neišsibezdėjo. Naujo tokia mašina vistiek negaus, o naudoti šitiem varikliam nesimėto, tai tegul dar pabūna
Gero likusio pavasario visiem ir smagių artėjančių Velykų