Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Vakar, 17:56
*****

Mano sukurtos temos

Peugeot 407, Citroen C5 II, C6 pečiaus sklendės. Mažai naudotos, 2017m

2020 rugpjūčio 13 - 04:09

Parduodu mažai naudotas Peugeot 407, Citroen C5 II (04-07m), C6 pečiaus temperatūrines sklendes.

Gamybos data su štampukais 2017 metų, tai sumontuotos bus 2018-2019tais. Palyginimui, prieš savaitę sumontavau naujas sklendes, kurios buvo pagamintos 2018tais metais, pats išpakavau.

Originalios PSA, remontinės.

Komplekte pridėsiu naują nenaudotą originalų ortakių sandarinimo klijuojamą putuką (kempinės juostos tinklelį).

 

Kaina 20eur.

Atsiėmimas gyvai Kaune arba Ireniškiuose (prie Garliavos).

Galiu į kai kuriuos kitus miestus perduoti per draugus ar kolegas, galiu siųsti paštomatu į bet kur Lietuvoje, kur tik koks nors yra (LP, Omniva, DPD) už papildomus 5eur.

 

Jeigu reikia, turiu ir šiaip visokių dalykų tiek pečiam. Ventiliatorių, sklendžių varikliukų (kartais lūžta), remontinį pečiuką (ardomais vamzdžiais, galima (teoriškai, reikia bandyti, nebandžiau) pakeisti be panelės nuėmimo), davikliukų ir plastmasiukų.

 

Galiu ir pakeisti, tik reikia tartis.

 

8 635 4O693 arba PM.


508 žibintų apiplovimo siurbliukas

2020 sausio 08 - 22:48

Kartais būna taip, kad nustoja plauti žibintus. Jei žibintai paprasti halogeniniai, tai niekam neįdomu ir pamirštama (išskyrus pedantiškų (čia ne neigiama šio žodžio prasme, tiesiog mėgstančių, kad viskas veiktų) savininkų atvejų). Jei žibintai Xenon arba LED, kyla problemų sėkmingai gauti teigiamą techninės apžiūros įvertinimą.
Kaip žinoma, dažniausias gedimas, kai net nebando purkšti to skysčio - nustipęs siurbliukas. Konstrukcija ne visai sandari. Vidun patenka vandens, o gal net pačio langų skysčio, supūna apvijos, išsipučia korpusas, atsisako veikti. Kartais dar kartu su savimi, kadani užsitrumpina, nusineša ir sistemos saugiklį. Saugiklis, kaip taisyklė, Citroen ir Peugeot automobiliuose mini 20A geltonas, ir sumontuotas BSM bloke, t.y. saugiklinėj po kapotu. Ten jų, priklausomai nuo modelio, dažniausiai būna nuo vieno iki trijų, tad tikrai nesunku surasti ir be schemos, bei patikrinti. Aišku, jei dar niekas neįdėjo 30A saugiklio.

Kolkas dar nėra daug Peugeot 508, kuriems būtų sugedusi ši sistema, todėl dauguma didmeninkų ir mažmenininkų dar nėra užsivežę jiems siurbliukų, o gamintojai dar nėra prigaminę analogų originaliam siurbliukui. Taigi, originalaus reikia ir palaukti, ir jis kainuoja, jei turite geras nuolaidas, kažkur nuo 40eur.

BET.

Šitas siurbliukas labai mažai skiriasi nuo Citroen C5 X7 (nuo 2008m) žibintų apiplovimo siurbliuko. Dydis panašus arba identiškas, fiškė identiška, prijungimas prie bakelio identiškas. Vienintelis esminis skirtumas:
508 turi vieną išėjimą
C5 X7 turi du išėjimus

Tiesiog pas C5 iškart iš siurbliuko išeina du vamzdeliai, o pas 508 tik vienas, ir išsišakojimas į purkštukus yra kažkur aukščiau trišakio principu.

Taip atrodo tie siurbliukai, skirtumas yra tik mano apibrauktoje vietoje.

https://www.dropbox....0r1kl/508c5.JPG

Taigi, sprendimo variantai du:
1. Ta dalis yra keičiama ir galima tiesiog išimti iš seno ir įdėti į naują. Reikia dirbti labai atsargiai, nes lūžta nesunkiai. Bet atsargiai dirbant, tikrai išsitraukia. Nedaryti to šaltyje, galima netgi papildomai pašildyti. Prieš surenkant dera patikrinti sandarumą, aš netgi prieš sumaudamas patepu trupučio hermetiko toje vietoje.
2. Galima vieną galą tiesiog užglušinti ir nesiknisti. Kurį, visiškai nesvarbu. Tame bumbule paprastai būna vožtuvėlis, nukreipiantis į priekį arba galą skysčio srautą, priklausomai nuo varikliuko poliškumo t.y. skysčio ištekėjimo iš pačio siurbliuko galo. Bet šiuo atveju ten nėra jokio vožtuvėlio, arba jis neesminis, nes prasipučia per abu galus. Nes juk turi purkšti iškart abu žibintų purkštukai.

C5X7 siurbliukai daug greičiau ir lengviau prieinami, nereikia laukti arba ieškoti naudoto, galima nupirkti naują. Plius, jau yra pakaitinių pigesnių gamintojų siurbliukų, jei norite mokėti pigiau. Priklausomai nuo jūsų turimų nuolaidų, kainos nuo 20eur.

Sėkmės konstruojant


Ieskau Peugeot 306 universalo

2019 gruodžio 21 - 20:13

Pageidautina 1.4 arba 1.6 benzinai, vieno velenelio TU3 arba TU5 varikliais.
Svarstyciau ir 1.9TD arba 2.0HDi, bet vis tik labiau TUskes. Geriau daugiataskis ipurskimas, bet svarstyciau ir mono.
XU benzinai nedomina.
Metai ir laida nesvarbu.
Tik su gerutuku (rudziu atzvilgiu, ibrezimai akiu nedegina) kebulu ir apytvarkingiu (pagal metus) salonu. Variklio, pavaru dezes, sankabos bukle nedomina, ju gali ir nebuti. Dideli privalumai kablys, kondicionierius (veikiancio nesitikeciau, bi tik butu) ir mechanine vairo kolonele, bet dideles esmes nesudaro.

Atrodo, kad vis tik ekologinis mokestis jau gal ir bus galiausiai, tai reikia iki tol apsirupinti ekologiskumo kriterijus atitinkancia transporto priemone ilgesniam laikui. Lietuvoje tai bet kokia, uzregistruota iki tam tikros datos arba bet kokio senumo, bi tik su mazu varikliu ir mazu kebulu. Dvitaktis tepala deginantis Trabantas tikriausiai net patektu i nemokamus :)
Benzinas tai del to, kad nuo 93ciu gali buti ir be katalizatoriaus, o iki 93ciu su katalizatorium ir be H numeriu gauna zalia lipduka Vokietijoj, o jis vis dazniau reikalingas.

Pagalvociau ir apie 405 1.4 benza, tik nezinau, ar buvo universalu tokiu.

Audi 80 B3 1986 1,8S

2019 spalio 31 - 14:26

Gal kam reikia geros Audės?

Parduodu aš, visus darbus dariau irgi aš.

Kaina tikrai derinama.

https://autogidas.lt...0132393719.html