Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Vakar, 23:29
*****

Mano sukurtos temos

508 žibintų apiplovimo siurbliukas

2020 sausio 08 - 22:48

Kartais būna taip, kad nustoja plauti žibintus. Jei žibintai paprasti halogeniniai, tai niekam neįdomu ir pamirštama (išskyrus pedantiškų (čia ne neigiama šio žodžio prasme, tiesiog mėgstančių, kad viskas veiktų) savininkų atvejų). Jei žibintai Xenon arba LED, kyla problemų sėkmingai gauti teigiamą techninės apžiūros įvertinimą.
Kaip žinoma, dažniausias gedimas, kai net nebando purkšti to skysčio - nustipęs siurbliukas. Konstrukcija ne visai sandari. Vidun patenka vandens, o gal net pačio langų skysčio, supūna apvijos, išsipučia korpusas, atsisako veikti. Kartais dar kartu su savimi, kadani užsitrumpina, nusineša ir sistemos saugiklį. Saugiklis, kaip taisyklė, Citroen ir Peugeot automobiliuose mini 20A geltonas, ir sumontuotas BSM bloke, t.y. saugiklinėj po kapotu. Ten jų, priklausomai nuo modelio, dažniausiai būna nuo vieno iki trijų, tad tikrai nesunku surasti ir be schemos, bei patikrinti. Aišku, jei dar niekas neįdėjo 30A saugiklio.

Kolkas dar nėra daug Peugeot 508, kuriems būtų sugedusi ši sistema, todėl dauguma didmeninkų ir mažmenininkų dar nėra užsivežę jiems siurbliukų, o gamintojai dar nėra prigaminę analogų originaliam siurbliukui. Taigi, originalaus reikia ir palaukti, ir jis kainuoja, jei turite geras nuolaidas, kažkur nuo 40eur.

BET.

Šitas siurbliukas labai mažai skiriasi nuo Citroen C5 X7 (nuo 2008m) žibintų apiplovimo siurbliuko. Dydis panašus arba identiškas, fiškė identiška, prijungimas prie bakelio identiškas. Vienintelis esminis skirtumas:
508 turi vieną išėjimą
C5 X7 turi du išėjimus

Tiesiog pas C5 iškart iš siurbliuko išeina du vamzdeliai, o pas 508 tik vienas, ir išsišakojimas į purkštukus yra kažkur aukščiau trišakio principu.

Taip atrodo tie siurbliukai, skirtumas yra tik mano apibrauktoje vietoje.

https://www.dropbox....0r1kl/508c5.JPG

Taigi, sprendimo variantai du:
1. Ta dalis yra keičiama ir galima tiesiog išimti iš seno ir įdėti į naują. Reikia dirbti labai atsargiai, nes lūžta nesunkiai. Bet atsargiai dirbant, tikrai išsitraukia. Nedaryti to šaltyje, galima netgi papildomai pašildyti. Prieš surenkant dera patikrinti sandarumą, aš netgi prieš sumaudamas patepu trupučio hermetiko toje vietoje.
2. Galima vieną galą tiesiog užglušinti ir nesiknisti. Kurį, visiškai nesvarbu. Tame bumbule paprastai būna vožtuvėlis, nukreipiantis į priekį arba galą skysčio srautą, priklausomai nuo varikliuko poliškumo t.y. skysčio ištekėjimo iš pačio siurbliuko galo. Bet šiuo atveju ten nėra jokio vožtuvėlio, arba jis neesminis, nes prasipučia per abu galus. Nes juk turi purkšti iškart abu žibintų purkštukai.

C5X7 siurbliukai daug greičiau ir lengviau prieinami, nereikia laukti arba ieškoti naudoto, galima nupirkti naują. Plius, jau yra pakaitinių pigesnių gamintojų siurbliukų, jei norite mokėti pigiau. Priklausomai nuo jūsų turimų nuolaidų, kainos nuo 20eur.

Sėkmės konstruojant


Ieskau Peugeot 306 universalo

2019 gruodžio 21 - 20:13

Pageidautina 1.4 arba 1.6 benzinai, vieno velenelio TU3 arba TU5 varikliais.
Svarstyciau ir 1.9TD arba 2.0HDi, bet vis tik labiau TUskes. Geriau daugiataskis ipurskimas, bet svarstyciau ir mono.
XU benzinai nedomina.
Metai ir laida nesvarbu.
Tik su gerutuku (rudziu atzvilgiu, ibrezimai akiu nedegina) kebulu ir apytvarkingiu (pagal metus) salonu. Variklio, pavaru dezes, sankabos bukle nedomina, ju gali ir nebuti. Dideli privalumai kablys, kondicionierius (veikiancio nesitikeciau, bi tik butu) ir mechanine vairo kolonele, bet dideles esmes nesudaro.

Atrodo, kad vis tik ekologinis mokestis jau gal ir bus galiausiai, tai reikia iki tol apsirupinti ekologiskumo kriterijus atitinkancia transporto priemone ilgesniam laikui. Lietuvoje tai bet kokia, uzregistruota iki tam tikros datos arba bet kokio senumo, bi tik su mazu varikliu ir mazu kebulu. Dvitaktis tepala deginantis Trabantas tikriausiai net patektu i nemokamus :)
Benzinas tai del to, kad nuo 93ciu gali buti ir be katalizatoriaus, o iki 93ciu su katalizatorium ir be H numeriu gauna zalia lipduka Vokietijoj, o jis vis dazniau reikalingas.

Pagalvociau ir apie 405 1.4 benza, tik nezinau, ar buvo universalu tokiu.

Audi 80 B3 1986 1,8S

2019 spalio 31 - 14:26

Gal kam reikia geros Audės?

Parduodu aš, visus darbus dariau irgi aš.

Kaina tikrai derinama.

https://autogidas.lt...0132393719.html


Nešyla 508 salonas (viena pusė arba abi)

2019 spalio 10 - 23:09

Kam nešyla 508 salonas, tai pas juos bent kolkas sklendžių lūžimo arba dar kokių elektrinių bėdų su tuo susijusių nepastebėta. Du atvejus turėjau, kad nešilo visai arba keleivio, arba vairuotojo pusė, kita dar kažkiek šildė.

Lendam vairuotojui prie kojų, apsirankiojam truputį plastikus ir kailius ir čiupinėjam pečiuko vamzdžius. Jei jie pilnai karšti (varikliui dirbant ir esant darbinei temperatūrai), o šyla tik viena pusė, tai patikrinam tos pusės, kuri nešyla, ar darinėjasi sklendės mechanizmas. Bent jau vairuotojo pusei tai labai lengvai matosi, nes mechanizmas toks, kad varikliukas ne tiesiai į sklendę kišasi, o judesį perduoda per traukę į svirtelę.

Jei tas mechanizmas veikia, tai problema beveik garantuotai - PEČIUKAS.

 

T.y. salono šildymo radiatorius. Pirmą keičiau šiemet sausį ar vasarį, t.y. dar realiai praeitą žiemą. Tuomet nebuvo labai ką gauti. Arba originalus už kelis šimtus eurų, arba pavyko per Detalitą užsakyti iš Nissens. Dabar, kai pradėjo šalti, vėl atsirado kolega su 508 nešylančiu. 508 pečiukas yra jau naujos kartos, labai mažas ir siaurų kanalų, todėl jokių pigių ir neaiškių gamintojų pečiukų dėti negalima. Tokia pati bėda yra pas Passat B6 ir analogiškų metų golfus ir panašiai, tai pas juos dar mažesnis, ir realiai normaliai kokybiškai šildo tik originalus, tai kadangi originalus Denso, tai galima jam pirkti ir dėti Denso, kuris kainuoja ne kosmosą. Galvojau 508, ar normaliai šildys Nissens. Šildo tikrai pakankamai gerai. Dabar pakuitęs radau, kad per kai kuriuos didmenininkus jau galima už žmogišką kainą užsakyti ir Valeo. Dar jo nebandžiau, bet sekantį kartą tikrai išbandysiu, jei dar bus galima užsakyti.

Nissens bent jau tikrai turi didelį privalumą, kad komplekte yra naujos gumelės ir netgi nauji varžtais veržiami chamutukai jų užspaudimui. Tiesa, aš jų nenaudoju, nes originalūs greito sujungimo daug patogesni ir be problemų veikia ne vieną kartą, tai jeigu rankos ne kreivos ir susideda viskas gražiai nieko nesulanksčius, galima tikrai palikti ir originalius. Gumeles pakeisti būtina, nes senos būna labai prastai atrodančios, tai jei nupirkot Valeo ar NRF ir nerado gumelių (nežinau, ar jie deda, nepirkau dar), teks pasieškoti tinkamų matmenų O-ringų.

 

Kas dėl keitimo, tai galiu nuraminti, panelės imti nereikia. Bet darbo truputį yra. Preziumuojam, kad kailiai ir plastmasės prie pedalų ir virš jų jau nurinkta, nes tikrinot pečiuko vamzdžių karštumą ir sklendės veikimą. Jeigu nenurinkta, tai nusirinkit. Pradžioj nusiimam bėgių bumbulo kailį ir įkišam kampu, kad netrukdytų nuimti plastmasės tos didžiosios, centrinės konsolės viršaus. Jei pas jus GT arba GT-Line, žodžiu su bėgių bumbulo pašvietimu, tai bus puiki proga susilituoti jo apšvietimo nulūžusius laidus, kad vėl šviestų. Būtina pailginti, t.y. dadurti, nes originalūs labai per trumpi. Išimam pelenines, ten gal dar varžtų kokių yra, nebepamenu. Ta plastmasė išsiima ja lupant viršun su plastikine plačia lapkute. Atsargiai nesulaužykit, man nėkart nelūžo, bet atrodo labai trapi, nepalyginamai su senų Peugeot plastmasėmis. Atkėlus ją pilnai, reikės atsijungti kokias 5-6 fiškes visų mygtukų ir reguliatorių. Galima išsitraukti ir OBD, jei norisi pilnai nuimti tą plastmasę, bet aš jos neimu, nes imasi labai bjauriai, tai tiesiog tą plastmasę numetu į šoną keleivio pusėn ir ji netrukdo, laido užtenka.

Po ja rasite kairėje pusėje palei kraštą išdėstytus varžtus, kurie laiko centrinės konsolės priekinę šoninę plastmasę. Ją reikia nuimti, bet užtenka tik priekinės. Tos, kur jau lenda už sėdynės, nejudinkit, ji netrukdo. Viršuj yra keli varžtai, tuomet šonas atsikabina nuo klipsų, o iš panelės yra statmeni klipsai, reikia atitraukus juos ištraukti irgi, traukiant žemyn įstrižai. Nėra labai paprasta, bet išsikabina nesulaužius 100proc. Turėtumėt jau matyti pečiuką. Tuomet jums dar trukdo panelės sutvirtinimo skarda. Tą skardą apačioj laiko keli varžtai ir veržlės, du prie kėbulo dugno, vienas prie pečiaus korpuso ir viršuje du prie pagrindinio panelės rėmo. Tie du yra bjaurūs. Ten T40 ir normaliai prie jų prieiti neišeina. Tiksliau, prie vieno truputį, nedideliu kampu palenkus, išeina, bet reikia prispausti stipriai galvutę, kad neišslystų ir nesugestų varžto galvutė. Antram reikia arba gręžti skylę panelėje (vietoje, kuri paskui užsidengs su kita plastmase, todėl nedidelis trūkumas), arba naudoti kažkokią tvirtą kryžmukę. Bet su kryžmuke sunkiai ten gaunasi, nes ji gaunasi ant ilgo koto, ir labai nesilaiko galvutė lizde tuomet. Todėl siūlau arba gręžti skylę arba bandyti daryt, kaip aš darau. Dedi ilgą ilgą 1/4 prailgintoją, ant jo maunamą T40 galvutę, kuri iškart su 1/4 keturkampiu lizdu, žodžiu maunama ant 1/4 terkšlės prailgintojo, mauni tai ant ilgesnės 1/4 terkšlytės ir suki. Reikia pataikyti tokį kampą, kad būtų kuo tiesiai, kiek įmanoma. Ir LABAI LABAI stipriai prispausti, kitaip tikrai išslys. Ir, aišku, tikėtis, kad gamykloje robotas neperveržė. Paprastai atsisuka. Išėmus tą skardą, priėjimas prie pečiuko beveik LA-FA. Atsisukam kelis T20 varžtelius ir patraukiam į šoną pečiuko dangtelį. Vietoje jo niekas daugiau nelaiko, belieka tik atsijungti vamzdelius. Fiksatoriai atsikabina ir nusimauna nesunkiai. Prieš atjungiant vamzdžius, nueikit po kapotu, atsukit antifrizo kamštį, kad nusišnypštų slėgis, ir būtinai užsukit atgal. Neatsukus, jei bus slėgio, bus salone ežeras. Neužsukus atgal irgi bus ežeras, nes per aną galą pateks oro ir stipriai bėgs, o užsukus ten vakuumuojasi ir išbėga tik pats pečiuks ir šiek tiek iš vamzdžių. Pasiruoškit kokį bliūduką arba plonai nupjautą langų skysčio bakelį ir pakiškit po vamzdžiais, galima dar ir kokį skudurą. Gali išbėgti 0,3-0,5 litro maždaug, gal truputį daugiau. Truputį nuvarvės ir ant kilimo bet ką darysi, išdžius. Arba išsivalysit. Vamzdžiai pasitraukia į šoną (nenaudoti jėgos, švelniai, tik tiek, kiek būtina) ir juos prilaikant išsitraukia pečiukas. Jis vistiek bus popilnis, tai traukdami pamažu kelkit į viršų, kad nebėgtų ant grindų. Surinkimas atgaline tvarka, tik prieš dėdami naujas vamzdžių gumeles, nusivalykit gerai senų likučius nuo jų. Ten originaliai jie arba klijuoti, arba iš kažkokios prastos gumos, nes labai prilipę, ir nuimant trečdalis jų lieka ant tų vamzdelių. Priėjimas valyt bjaurus, bet nepagailėkit pusvalandžio ir nusivalykit atsargiai iki metalo, bus tuomet daug patikimiau. Naujas gumeles kai sudėsit, pečiuką įdėję ir prisukę dangtelį, prieš pajungdami vamzdžius, gumeles pasitepkit plonai kokiu neagresyviu tepaliuku, kad kišant gumelės nesideformuotų arba nenusignybtų, tuomet irgi bus patikimesnis sujungimas. Tuo pačiu rekomendacija pasikeist ir salono filtrą, nes jis ten visai šalia, tik dangtelį nuimt.

Neskubant galima tilpti į 3h, skubant įmanoma per 2h, o drąskantis gal ir per valandą, bet taip aš nedirbčiau. Aš šitam darbui numatau 3-4h, nes po to dar duodu nusiorint, pašilt, pravažiuoju patikrinu, ar gerai šyla, ir tik pilnai sušildęs iki darbinės temperatūros ir davęs taip padirbti, patikrinęs, kad tikrai nebėga, surinkinėju plastmases. Antifrizo garai - geras tručas.

 

Nuotraukų nebus, nes nepadariau.

Gali būti nesutapimų, nes iš atminties.

 

Tiesa, pečiuko OE kodas 6448W9. Bet dėl visa ko geriau pasitikrint pagal VIN, nes šitas kodas buvo tinkamas pirmalaidžiam GT ir 2,0HDI 103kw. Jei jūsų naujesnis, su kitokiu varikliu arba su komplektacija kokiai nors kitai klimato zonai, yra galimybė, kad galėjo būti koks kitoks pečiaus gamintojas arba kitokio dydžio pečiukas, ar pan. Dėl visa ko.

Dar reikia trupučio antifrizo dapylimui, bet jei švariai išsaugota ir neseniai keistas, tai galima supilti tą patį atgal, ir nuotėkis ant grindų bus bakelyje nepastebimas tie keli gramai.

Jei pečiukas užsikimšo, rekomenduoju patikrinti sistemos švarą ir galbūt pagalvoti apie sistemos išplovimą. Seni pečiukai šildydavo su belekokiu marmalu labai gerai, o dabartiniams jau be galo svarbu švari sistema, nes kanalai LABAI ploni, ir kanalų sienelės LABAI plonos, nes jų plotas mažas ir reikia kuo efektyviau perduoti šilumą. Todėl sistemoje kartais netgi nebūna dumblo ar šiukšlių, paprasčiausiai sienelės pasidengę kalkėmis, ir efektyvumas iškart mažėja praktiškai dvigubai. Todėl su šlanga plauti sistemą, kaip senų automobilių, gal irgi nelabai. Nes išsiplauna taip tai tikrai labai gerai, bet bus sistemoje nemažas paprasto vandens kiekis, vadinasi užkaitus kalkės. Tam yra visokių priedų ir ploviklių. Kai kurie labai gerų gamintojų, pvz Liqui Moly turi labai plačią priedų ir ploviklių pasiūlą.

 

Na o jei nenorit patys žaisti, tai 60eur ir pakeista. Pečiukas apie 65eur, bet jei gaunate pigiau, tai galite atsivežti ir savo. Mačiau jau ir NRF gamina, vos ne dvigubai pigiau. Senos laidos dideliems pečiukams storais vamzdžiais jie tikrai gerai šyla, bet kaip šitie nauji plunksninės konstrukcijos, nežinau. Kol neišbandyta, nerekomenduoju patiems bandyti. Geriau tikrai žinomi ir patikrinti Valeo arba Nissens. Dar reikia trupučio antifrizo dapylimui, bet jei švariai išsaugota ir neseniai keistas, tai galima supilti tą patį atgal, ir nuotėkis ant grindų bus bakelyje nepastebimas tie keli gramai.

 

SĖKMĖS !!! :)