Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 09:19
*****

Mano sukurtos temos

Audi 80 B3 1986 1,8S

2019 spalio 31 - 14:26

Gal kam reikia geros Audės?

Parduodu aš, visus darbus dariau irgi aš.

Kaina tikrai derinama.

https://autogidas.lt...0132393719.html


Nešyla 508 salonas (viena pusė arba abi)

2019 spalio 10 - 23:09

Kam nešyla 508 salonas, tai pas juos bent kolkas sklendžių lūžimo arba dar kokių elektrinių bėdų su tuo susijusių nepastebėta. Du atvejus turėjau, kad nešilo visai arba keleivio, arba vairuotojo pusė, kita dar kažkiek šildė.

Lendam vairuotojui prie kojų, apsirankiojam truputį plastikus ir kailius ir čiupinėjam pečiuko vamzdžius. Jei jie pilnai karšti (varikliui dirbant ir esant darbinei temperatūrai), o šyla tik viena pusė, tai patikrinam tos pusės, kuri nešyla, ar darinėjasi sklendės mechanizmas. Bent jau vairuotojo pusei tai labai lengvai matosi, nes mechanizmas toks, kad varikliukas ne tiesiai į sklendę kišasi, o judesį perduoda per traukę į svirtelę.

Jei tas mechanizmas veikia, tai problema beveik garantuotai - PEČIUKAS.

 

T.y. salono šildymo radiatorius. Pirmą keičiau šiemet sausį ar vasarį, t.y. dar realiai praeitą žiemą. Tuomet nebuvo labai ką gauti. Arba originalus už kelis šimtus eurų, arba pavyko per Detalitą užsakyti iš Nissens. Dabar, kai pradėjo šalti, vėl atsirado kolega su 508 nešylančiu. 508 pečiukas yra jau naujos kartos, labai mažas ir siaurų kanalų, todėl jokių pigių ir neaiškių gamintojų pečiukų dėti negalima. Tokia pati bėda yra pas Passat B6 ir analogiškų metų golfus ir panašiai, tai pas juos dar mažesnis, ir realiai normaliai kokybiškai šildo tik originalus, tai kadangi originalus Denso, tai galima jam pirkti ir dėti Denso, kuris kainuoja ne kosmosą. Galvojau 508, ar normaliai šildys Nissens. Šildo tikrai pakankamai gerai. Dabar pakuitęs radau, kad per kai kuriuos didmenininkus jau galima už žmogišką kainą užsakyti ir Valeo. Dar jo nebandžiau, bet sekantį kartą tikrai išbandysiu, jei dar bus galima užsakyti.

Nissens bent jau tikrai turi didelį privalumą, kad komplekte yra naujos gumelės ir netgi nauji varžtais veržiami chamutukai jų užspaudimui. Tiesa, aš jų nenaudoju, nes originalūs greito sujungimo daug patogesni ir be problemų veikia ne vieną kartą, tai jeigu rankos ne kreivos ir susideda viskas gražiai nieko nesulanksčius, galima tikrai palikti ir originalius. Gumeles pakeisti būtina, nes senos būna labai prastai atrodančios, tai jei nupirkot Valeo ar NRF ir nerado gumelių (nežinau, ar jie deda, nepirkau dar), teks pasieškoti tinkamų matmenų O-ringų.

 

Kas dėl keitimo, tai galiu nuraminti, panelės imti nereikia. Bet darbo truputį yra. Preziumuojam, kad kailiai ir plastmasės prie pedalų ir virš jų jau nurinkta, nes tikrinot pečiuko vamzdžių karštumą ir sklendės veikimą. Jeigu nenurinkta, tai nusirinkit. Pradžioj nusiimam bėgių bumbulo kailį ir įkišam kampu, kad netrukdytų nuimti plastmasės tos didžiosios, centrinės konsolės viršaus. Jei pas jus GT arba GT-Line, žodžiu su bėgių bumbulo pašvietimu, tai bus puiki proga susilituoti jo apšvietimo nulūžusius laidus, kad vėl šviestų. Būtina pailginti, t.y. dadurti, nes originalūs labai per trumpi. Išimam pelenines, ten gal dar varžtų kokių yra, nebepamenu. Ta plastmasė išsiima ja lupant viršun su plastikine plačia lapkute. Atsargiai nesulaužykit, man nėkart nelūžo, bet atrodo labai trapi, nepalyginamai su senų Peugeot plastmasėmis. Atkėlus ją pilnai, reikės atsijungti kokias 5-6 fiškes visų mygtukų ir reguliatorių. Galima išsitraukti ir OBD, jei norisi pilnai nuimti tą plastmasę, bet aš jos neimu, nes imasi labai bjauriai, tai tiesiog tą plastmasę numetu į šoną keleivio pusėn ir ji netrukdo, laido užtenka.

Po ja rasite kairėje pusėje palei kraštą išdėstytus varžtus, kurie laiko centrinės konsolės priekinę šoninę plastmasę. Ją reikia nuimti, bet užtenka tik priekinės. Tos, kur jau lenda už sėdynės, nejudinkit, ji netrukdo. Viršuj yra keli varžtai, tuomet šonas atsikabina nuo klipsų, o iš panelės yra statmeni klipsai, reikia atitraukus juos ištraukti irgi, traukiant žemyn įstrižai. Nėra labai paprasta, bet išsikabina nesulaužius 100proc. Turėtumėt jau matyti pečiuką. Tuomet jums dar trukdo panelės sutvirtinimo skarda. Tą skardą apačioj laiko keli varžtai ir veržlės, du prie kėbulo dugno, vienas prie pečiaus korpuso ir viršuje du prie pagrindinio panelės rėmo. Tie du yra bjaurūs. Ten T40 ir normaliai prie jų prieiti neišeina. Tiksliau, prie vieno truputį, nedideliu kampu palenkus, išeina, bet reikia prispausti stipriai galvutę, kad neišslystų ir nesugestų varžto galvutė. Antram reikia arba gręžti skylę panelėje (vietoje, kuri paskui užsidengs su kita plastmase, todėl nedidelis trūkumas), arba naudoti kažkokią tvirtą kryžmukę. Bet su kryžmuke sunkiai ten gaunasi, nes ji gaunasi ant ilgo koto, ir labai nesilaiko galvutė lizde tuomet. Todėl siūlau arba gręžti skylę arba bandyti daryt, kaip aš darau. Dedi ilgą ilgą 1/4 prailgintoją, ant jo maunamą T40 galvutę, kuri iškart su 1/4 keturkampiu lizdu, žodžiu maunama ant 1/4 terkšlės prailgintojo, mauni tai ant ilgesnės 1/4 terkšlytės ir suki. Reikia pataikyti tokį kampą, kad būtų kuo tiesiai, kiek įmanoma. Ir LABAI LABAI stipriai prispausti, kitaip tikrai išslys. Ir, aišku, tikėtis, kad gamykloje robotas neperveržė. Paprastai atsisuka. Išėmus tą skardą, priėjimas prie pečiuko beveik LA-FA. Atsisukam kelis T20 varžtelius ir patraukiam į šoną pečiuko dangtelį. Vietoje jo niekas daugiau nelaiko, belieka tik atsijungti vamzdelius. Fiksatoriai atsikabina ir nusimauna nesunkiai. Prieš atjungiant vamzdžius, nueikit po kapotu, atsukit antifrizo kamštį, kad nusišnypštų slėgis, ir būtinai užsukit atgal. Neatsukus, jei bus slėgio, bus salone ežeras. Neužsukus atgal irgi bus ežeras, nes per aną galą pateks oro ir stipriai bėgs, o užsukus ten vakuumuojasi ir išbėga tik pats pečiuks ir šiek tiek iš vamzdžių. Pasiruoškit kokį bliūduką arba plonai nupjautą langų skysčio bakelį ir pakiškit po vamzdžiais, galima dar ir kokį skudurą. Gali išbėgti 0,3-0,5 litro maždaug, gal truputį daugiau. Truputį nuvarvės ir ant kilimo bet ką darysi, išdžius. Arba išsivalysit. Vamzdžiai pasitraukia į šoną (nenaudoti jėgos, švelniai, tik tiek, kiek būtina) ir juos prilaikant išsitraukia pečiukas. Jis vistiek bus popilnis, tai traukdami pamažu kelkit į viršų, kad nebėgtų ant grindų. Surinkimas atgaline tvarka, tik prieš dėdami naujas vamzdžių gumeles, nusivalykit gerai senų likučius nuo jų. Ten originaliai jie arba klijuoti, arba iš kažkokios prastos gumos, nes labai prilipę, ir nuimant trečdalis jų lieka ant tų vamzdelių. Priėjimas valyt bjaurus, bet nepagailėkit pusvalandžio ir nusivalykit atsargiai iki metalo, bus tuomet daug patikimiau. Naujas gumeles kai sudėsit, pečiuką įdėję ir prisukę dangtelį, prieš pajungdami vamzdžius, gumeles pasitepkit plonai kokiu neagresyviu tepaliuku, kad kišant gumelės nesideformuotų arba nenusignybtų, tuomet irgi bus patikimesnis sujungimas. Tuo pačiu rekomendacija pasikeist ir salono filtrą, nes jis ten visai šalia, tik dangtelį nuimt.

Neskubant galima tilpti į 3h, skubant įmanoma per 2h, o drąskantis gal ir per valandą, bet taip aš nedirbčiau. Aš šitam darbui numatau 3-4h, nes po to dar duodu nusiorint, pašilt, pravažiuoju patikrinu, ar gerai šyla, ir tik pilnai sušildęs iki darbinės temperatūros ir davęs taip padirbti, patikrinęs, kad tikrai nebėga, surinkinėju plastmases. Antifrizo garai - geras tručas.

 

Nuotraukų nebus, nes nepadariau.

Gali būti nesutapimų, nes iš atminties.

 

Tiesa, pečiuko OE kodas 6448W9. Bet dėl visa ko geriau pasitikrint pagal VIN, nes šitas kodas buvo tinkamas pirmalaidžiam GT ir 2,0HDI 103kw. Jei jūsų naujesnis, su kitokiu varikliu arba su komplektacija kokiai nors kitai klimato zonai, yra galimybė, kad galėjo būti koks kitoks pečiaus gamintojas arba kitokio dydžio pečiukas, ar pan. Dėl visa ko.

Dar reikia trupučio antifrizo dapylimui, bet jei švariai išsaugota ir neseniai keistas, tai galima supilti tą patį atgal, ir nuotėkis ant grindų bus bakelyje nepastebimas tie keli gramai.

Jei pečiukas užsikimšo, rekomenduoju patikrinti sistemos švarą ir galbūt pagalvoti apie sistemos išplovimą. Seni pečiukai šildydavo su belekokiu marmalu labai gerai, o dabartiniams jau be galo svarbu švari sistema, nes kanalai LABAI ploni, ir kanalų sienelės LABAI plonos, nes jų plotas mažas ir reikia kuo efektyviau perduoti šilumą. Todėl sistemoje kartais netgi nebūna dumblo ar šiukšlių, paprasčiausiai sienelės pasidengę kalkėmis, ir efektyvumas iškart mažėja praktiškai dvigubai. Todėl su šlanga plauti sistemą, kaip senų automobilių, gal irgi nelabai. Nes išsiplauna taip tai tikrai labai gerai, bet bus sistemoje nemažas paprasto vandens kiekis, vadinasi užkaitus kalkės. Tam yra visokių priedų ir ploviklių. Kai kurie labai gerų gamintojų, pvz Liqui Moly turi labai plačią priedų ir ploviklių pasiūlą.

 

Na o jei nenorit patys žaisti, tai 60eur ir pakeista. Pečiukas apie 65eur, bet jei gaunate pigiau, tai galite atsivežti ir savo. Mačiau jau ir NRF gamina, vos ne dvigubai pigiau. Senos laidos dideliems pečiukams storais vamzdžiais jie tikrai gerai šyla, bet kaip šitie nauji plunksninės konstrukcijos, nežinau. Kol neišbandyta, nerekomenduoju patiems bandyti. Geriau tikrai žinomi ir patikrinti Valeo arba Nissens. Dar reikia trupučio antifrizo dapylimui, bet jei švariai išsaugota ir neseniai keistas, tai galima supilti tą patį atgal, ir nuotėkis ant grindų bus bakelyje nepastebimas tie keli gramai.

 

SĖKMĖS !!! :)

 

 


1.9TD XUD9TE variklio komplektas

2019 sausio 03 - 03:10

Is ZX, 92 metu. Senesnio tipo su virsutiniu interkuleriu ir klipsiniais dangteliais bei klipsiniu alsuokliu. Tinka ir kitiem naujesniem variantam, nes dalys laisvai mainos tarpusavy.
Pilnas komplektas su siurbliu, purkstukais, kronsteinais, generatorium, starteriu, dirzais (su jais yra niuansu, pompa ir dangteliai tarpusavy netinka, nes ideta naujesne pompa, bet veikia, tik neuzsidengia, aisku galima (reiktu) pakeist), kolektoriais, virsutiniu interkuleriu, oro filtru, smagraciu, sankaba ir viskuo kitkuo, kas priklauso. Ne viskas puikiausios bukles, bet masina uzsiveda ir vaziuoja gerai. Galiu prideti ir pavaru deze.

Dar kokias pora savaiciu, gal net iki menesio, bus galimybe uzvesti ir pasiklausyti, pasigazuoti. Vaziuoti i gatves druskas nenoriu, bet aikstutej i prieki/atgal galima.
Po to bus isimtas lauk ir laikomas sildomam sausam garaze.
Pries menesi su tuo varikliu masina praejo TA, dumingumas 0.22. Saltas kurdavosi prie gero minuso sunkokai, t.y. ne visais cilindrais, tai vakar pakeiciau pora zvakiu ir persandarinau visus purkstukus, nes kazkada matyt imti ir nepakeistos varines saibukes, o apatines plienines saibukes visai buvo ismestos, del ko buvo paskende nagare ir manau prasciau dirbo. Isvaliau viska graziai, sudejau naujas tarpines, sriegiai sutepti keraminiu tepalu. Iskart silto darbas grazesnis, o dabar lyg vel truputi saltuko bus, patikrinsim uzvedimus.
Tuo paciu patikrinti purkstukai. Sroves ne idealios, bet labai neblogos, myzanciu nera. Slegiai visu apie 200, kai originaliai turetu buti 175bar, tai kaip 27 metu senumo ir neremontuoti, labai dar neblogi.

100eur. Kauno rajonas, galima sakyt Garliava.

863540693 arba PM