Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 17:49
*****

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Peugeot 3008 SUV

2021 liepos 30 - 13:03

Pas kitus labai panasiai. Kol garantinis, riebus pliusas, kad greitai ir lengvai sutaiso, nes jiem nereik galvot, diagnozuot ir gilintis - keicia visa sistema is karto ir tiek. Kai nebe garantinis, bus riebus minusas, nes kelios valandos darbo ir nuo 1k eur

Net nežinodamas kaip yra pas kitus, manau tas pats. Visdelto adblue sistemos pats Peugeot negamina.

Kažkaip pasiskaitineju, pasiskaičiuoju, tai panašu teks tikrai ant elektros pereiti. Laukiu kada Peugeot vienu ikrovimu bent jau 500km nuvažiuos

Man atrodo daug kam butu aktualiau ne butent kazkiek ten kilometru, bet kad pilnas ikrovimas (ar paruostu ikrautu standartizuotu bateriju moduliu keitimas, kaip elektriniu irankiu) truktu ne ilgiau 15min ir gali mint toliau. Lengvieji automobiliau su skirtingais bakais nuvaziuoja 200-2000km, bet visiem keliones pratesimui, t.y. pilnai uzpildyt baka, jei nera degalineje eiles, pakanka 5min. Zmones kai pasakoja, kaip ir kiek turi sedet laukt, kol pasikraus ju Tesla, kad nuvaziuotu 2-3kkm, mane vis dar krato :)

Temoje:EP6 klaidos kodas P0299

2021 liepos 29 - 20:35

Turbinos restauravimas 99proc. neišsprendžia per didelio/mažo slėgio klausimų. Turbiną reikia restauruoti, jei užlankstyti sparneliai ir per daug švilpia, jei per daug kliba ašelė ir yra pavojus, kad prakiurs tepalas į įsiurbimą arba išmetimą, arba jeigu jau prakiuro arba netgi lūžo ašelė ir jau patenka tepalas. Tada ne per didelis/mažas slėgis būna, o išvis nepučia. Bet kažkodėl dauguma netgi respektabilių automechanikų ar rimtų net ir dylerinių autoservisų vistiek siunčia restauruotis turbinos. Parodyčiau, kokia lavoninė mano kasdieninės mašinos turbina, tai dauguma išsigąstų, bet pučia kaip pašėlusi.

Taigi, pradėkit gal rimtai nuo to vožtuvėlio, kuris vadinamas DV (diverter arba dump valve). Jis išleidžia turbinos sukurtą slėgį atgal į įsiurbimo beslėginę pusę pakartotiniam suspaudimui, t.y. veikia kaip BOV vožtuvas, tiesiog skiriasi tuo, kad to oro neišleidžia į atmosferą, už tai nėra tų pseudo-sportinių automobilių nusišnypštimo garsų. Tam DV būna suplyšta membrana ir visada biškį leidžia. Išardyt ir patikrint nėra sunku, ir nusiima labai paprastai, prie turbinos prisuktas juodas balvonėlis trim varžtais, jungtelė maža dviejų laidų. Čipuojant keičia dažnai į VW analogišką vožtuvėlį, nes rimtesnė membrana ir spyruoklės, o gamintojas ir matmenys darbinės dalies identiški.. Arba pakeičia tik vidurius iš VW, tada nereikia didinti skylių ir keisti fiškutės. Bet jei viskas standartas, veikia gerai ir originalas, tik dėkit naują, o ne šrotinį. Jie nebrangūs, gal apie 50-60eur. Jei su juo viskas gerai, tai toliau žaidimas su vakuumais ir diagnostiniu prietaisu ant kelių, vairuojant.

 

Neseniai vienam Peugeot su tokiu varikliu išsprendžiau perpūtimo problemą, buvo neprasitraukiantis vakuumėlio nusišnypštimo filtriukas. O prieš tai kiek teko žaisti, kol radau. Ir tą DV tikrinau, ir vožtuvėlius kelis bandžiau keisti, ir pačią turbiną reguliavau, galiausiai tik su vakuumo pompele buvo viskas pilnai patikrinta ir pastebėta, kad filtriukas pučiant prasipučia ir tarsi viskas ir gerai, o traukiant - užgnyba vakuumą ir rodyklė nė krust. Todėl, kad ištižęs jo guminis apsauginis dangtelis veikė, kaip atbulinis vožtuvas.


Temoje:EvX pilkas dyzelis. P308 2015 1.6hdi 88kw.

2021 liepos 27 - 16:50

Sitie gana reti, nes juos labai trumpai isdavinejo. Kelis menesius tik, man atrodo, nuo 2004tu pradzios, kai jau pakeite sistema, kad vidurine raide neberodo apskrities registravimo, bet dar iki Europos Sajungos, tai iki geguzes arba truputi ilgiau, kol pasibaige.
Tada uzdejo ne tik ES atributa vietoj valstybines veliavos, bet ir grazino tarpa su zenkliukais atgal i viduri.
As nuo audeles neseniai pasilikau 1998tu serijos su Jurbarko raide, tik aisku skaicius kazkoks eilinis. Smagu ir vien kad lipdukas holograminis ne Regitros, o Keliu Policijos :)
Kokios buvo tos problemos? Pas mane yra keletas lietuvisku numeriu komplektu, kur dokumentai ir numeriai kabo sveiki, bet masinu jau seniai nebera. Seniau be utilizavimo pazymos nebudavo jokiu sansu, gal dabar jau kitaip? Nes daug ka liberalizavo Regitroj. BalticSign vis dar gamina situs numerius naujus, jei po viena uzsakai?

Temoje:PLanuojamas pirkinys 5008

2021 liepos 26 - 04:27

Ar tikrai taip blogai su tais 2.0 euro 6? Kažkaip nugazdinai, visi giria, o tu jį peiki. Nupirkęs dabar tokį su beveik 200000 rida tai nei laso tepalo nematau po masina, variklis svarus, norma nekinta. Nuvažiuota jau mano beveik 6000km.
As manau jų lietuvoje nedaug, o visi pas tave...

Važiuok ir nesuk galvos. Genda viskas, o kažkas genda labiau, nei kiti. Net jei ir prasčiau už 1,6 ar 1,5HDi, vistiek šimtą kartų geriau už 1,6THP princiuką.


Temoje:automatic headlight adjustment fault

2021 liepos 25 - 01:56

o kas lempom gali būti paciom?

Varikliukai