Peršokti prie turinio


tadas1991

Užsiregistravo 2011 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi 2024 Bal 23 10:29
*****

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Dolcis P308SW 1.6hdi 82kw 2012m

2024 balandžio 23 - 05:36

Pamiršau parašyti apie tą galinio valytuvo savaiminį sudirbimą su lango apsipurškimu.Išemiau tą saugiklį ,valytuvas nebevalo bet apipurskimas lango vistiek purškia kada nori ant galinio lango.
Pas 308 pirmuką kaip suprantu vienas varikliukas priekinio ir galinio langų apipurškimui?Tai kas gali būt atsakingas už tai kad jis sumasto giedrą dieną paduoti porciją skysčio ant galinio lango?

Siurbliukas taip, vienas abiem stiklam. O veikimo puse priklauso nuo itampos poliskumo i kontaktus.

Jei savaime suveikineja galinis apiplovimas ir kartu su valytuvu, vadinas arba ateina plovimo komanda i BSI is vairo rankeneliu, arba pats BSI uzpjauna gryba. Gali buti net ne elektronikos beda, o tiesiog sutrinti ar suluze kontaktai rankeneles pasukamam gale.

Temoje:P407 dėžė, sankaba, smagratis nuo kito peugeot

2024 balandžio 23 - 04:25

2.2HDi 125kw laisvu bėgiu turi sūkių ribotuvą iki nepilnų 3000 apsukų, tai be programavimo niekaip normaliai nevažiuos.

Tiksliai !

Temoje:P407 dėžė, sankaba, smagratis nuo kito peugeot

2024 balandžio 12 - 18:36

Jo, smagratis siu varikliu brangus.

Sankaba su smagraciu turetu isideti nuo 2.0hdi 100/103kw, prie alkuninio manau prisisuks, dezes slicai irgi turi tikti, nes modelis tas pats ML6.
Del ismynimo kitas reikalas, nes pas 2.2hdi guolis hidraulinis viduje kozuko, tai guoli dasipirkt reiks atskirai, jei desite originalia deze.
Jei deze deti kita, galima butu irgi bandyt pritaikyt nuo 2.0hdi, prie bloko turetu prisisukti, ir pusasiai bei pavaru perjungimai tikti (nuo to pacio automobilio modelio ar tos pacios bazes kito modelio imant deze), bet velgi lieka tas ismynimo klausimas. Ar prisisuks vidinis hidraulinis guolis, ar yra jam skyles tinkamos ir ar nereiks pjauti kozuke skyles vamzdeliui isvest, negaliu pasakyti. Galima ir ismynima daryti/tureti kaip dvilitrio, t.y. su paprastu guoliu, sakute ir isoriniu darbiniu cilindru. Tai pigiau, bet gali tekti perdaryti arba pakeisti sankabos vamzdeli.

Sudejus ir sukrovus viskas turetu vaziuoti, bet del skirtingu perdavimu gali neveikti autopilotas. Senam Bosch kompui turetu dar susiprogramuoti, kad veiktu, reiktu Tauriaus klausti, ar galetu padaryt, jei neveiktu. Ten berods EDC16C39. Bet tas kainuoja truputi. Tas, beje, imanoma ir dedant deze nuo to pacio variklio. Nes skirtingoms rinkoms skirtingais metais perdavimai pavaru galejo skirtis net su tuo paciu varikliu ir kebulu. Kartais imanoma sukonfiguruot su Lexia i kita dezes tipa ar kitus ratus, bet ne visada padeda.
Jei nereikia autopiloto, daugmaz normaliai vaziuoja ir taip. Kai kuriems kompiuteriams buna kazkokiu niuansu del to, kad kompiuteris nesupranta, kuri pavara, bet ne visiems ir dazniausiai nelabai dideliu.

Ir, jei variklis dirba be gedimu ir trukumu pilna galia ir jei dar ypac yra cipuotas, gali ta sankaba nelaikyti. Jos nera labai stiprios ir daznai del jos ribu neiseina tu dvilitriu daug pricipuoti. Iki tam tikros ribos keliant galia padeda nauja sankaba pakeist, bet paskui jau reikia deti didesne, pvz brangia nuo to pacio 2.2hdi, arba modifikuoti.
Bet sitiems biturbo varikliams nera daznas atvejis, kad pilnai gerai veiktu ir trauktu. Bent 50proc atveju normaliai nesivaldo turbinos ir vaziuoja pusiau avariniu rezimu, su mazesne trauka, bet be check engine.

Finale, viskas pasidaro, bet viskas piniguose remiasi, ar nebus burtai brangesni uz tiesiog sudejima kas priklauso. Reikia ziuret, kas kiek kainuoja, ir skaiciuot. Paciam darant, tikrai sutaupyt iseitu, bet jei mokate uz darbus ir papildoma meistro burimo valanda kainuoja, gali ir neapsimoketi.

Paskutinisyk tokiam varikliui sankaba keiciau pernai geguze. Tiesa, ten buvo C5 II, kuriam traverso nereikia nuimti. 407 reikia nuimti priekine aliumine jo dali, viso nebutina, bet darbu prisideda vistiek.

Tai C5 kainavo tiek:
Smagratis LUK 520
Sankabos komplektas LUK 183
Sankabos ismynimo guolis/cilindriukas Valeo 83
Pirminio veleno riebokslis Corteco 7.5
Alkuninio veleno galinis riebokslis Elring 12
Pusasio riebokslis Elring:
Kaire puse 7
Desine puse metalinis su briaunele 12
Transmisine alyva Total Traxium Gear8 75w80 2Lx8.5=17
Sankabos skystis Dot4 TRW 0.3Lx8=2.4
Darbas 200
Viso 1043.9
Tai 1000

Galiu padaryti ir su burtais su kita deze, ir be burtu, bet tik birzeliui dabar turesiu tam laiko. Ir deze naudota vezate arba patys, arba uz reikalingu daliu paieska ir parsivezima imciau tiesiog valandini ikaini. Kaip ir burima bei galvojima, kaip padaryti.
Tai turbut neatitiks lukesciu :)

Temoje:keiciant kuro filtra

2024 balandžio 05 - 09:12

Del keleto drozlyciu nieko baisaus, pakankamai normalu. Jeigu jau visas dugnas pilnas metalo, reikia susirupinti. Jeigu atidarius filtre randat pudra, t.y. kuras kaip metalic dazai, tai siurbli (siurblius, jei yra ir bake) tikrinate ir keiciate iskart, nes greit nusines ir purkstukus paskui save.
Is bako siurblio kuras dar praeina per filtra. Is auksto slegio siurblio filtro nera, tai tik kiek slegio reguliatoriaus, siurblio isejimo ar purkstuki iejimo sieteliai grubus sulaiko, jei tokie yra. Jei bako siurblio nera, o filtre randate metalo, tai jis jau yra praejes siurbli, slegio reguliatoriu, gali buti ir per purkstukus, tada per griztama i baka ir is bako i filtra :)

Temoje:keiciant kuro filtra

2024 balandžio 04 - 22:16

Issiurbiat ir isvalot.

Teoriskai sito filtro aliuminiam korpuse yra nesvarus galas (buna kai kuriais atvejais svarusis galas isorej) ir tos siuksles per filtra turetu i svaria puse nepraplaukti, bet ten gali buti ir vandens, ir smulkesniu daleliu, kurios per uzsikimsusi sena nebepraplauke, bet per svaru nauja pratrauks, tai geriau svariau.

Kitas dalykas, kad tik isvales filtro dezute, kitakart keisdami matysit, kokia kuro siurblio bukle, ar daug metalo drozlyciu susikaupe dugne tarp keitimu.