Peršokti prie turinio


gau173

Užsiregistravo 2012 Rgp 08
Neprisijungęs Lankėsi 2022 Bir 28 08:33
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:P607 vairo problemos

2021 gruodžio 14 - 21:03

Kiek leidžia patirtis spręsti, tai tikrai laikys. Alavas+švinas yra pakankamai pasyvūs metalai, tad korozijos tikrai nebijau. Vibracijai toks sujungimas irgi atsparus dėl savo plastiškos struktūros o be to ten ko gero ne kontaktinė svarkė o ultragarsinė, kuri ,deja, ne visada yra panacėja rimtiems sujungimams.     ( Tai patirtis iš laidų gamybos firmos "Yazaki'). Teko kažkada galutinėj kontrolėj puse etato dirbti, tai beveik visos neatiktys buvo dėl laidų suaugininimo.


Temoje:Plovimas ultragarsinėje vonelėje.

2021 gruodžio 14 - 19:49

Tai pas mane visai kūda už 44 eur . 50 w galios, bet tiems reikaliukams su elektronika bei blizgučiams visai tiko.  Bet kad ir rimta už didelius pinigus ne ką geriau plauna, nes ten be galios pasirinkimo ,laikmačio bei integruoto šildytuvo aš nieko blatniau nemačiau. Taip , dideliems dalykams reikia ir talpos didesnės, bet ir galia + ir skysčio sąnaudos + o nenaudojant dažnai tai tik išlaidos. Tačiau kai yra, kad ir pusės litro talpos, minčių kyla kartais.


Temoje:Plovimas ultragarsinėje vonelėje.

2021 gruodžio 14 - 19:14

Taip, pas mane 2.0 100 kw. Dėl dyzelio tai irgi gali būti ,nors netmestina ir siurblio bei purkštukų senatvė. Gyvi parametrai stovint garaže per metus nepasikeitė (variklis šiltas). Buvau pasifotkinęs prie skirtingų apsukų. Dar jau iš seniau kiek būdavo tokie pastebėjimai, kad vieną dieną prie -10 vedasi puikiai per pora sūkių, kitą dieną prie -5 kiek prasčiau, Sūkius laiko stabiliai gal tik trumpam kiek pašilus varikliui nuo 700 krenta iki 650 (maždaug) , bet nei papildomos vibracijos nei traukos sumažėjimo nėra. Tai jau kokie trys- keturi metai toks dalykas pastebėtas . Tarsi kondiškė atsijungtų ir vėl pasijungtų. Kai kuro filtrą keičiau, tai filtro kolboje mačiau kelias blizgančias drožlikes. Geltono metalo, magnetas netraukė. Reiks smalsumo dėlei atsisukti ir pasižiūrėti kaip dabar, po pusmečio.  

Dėkui už info apie mano reguliatorių, bet klausimas vis tiek lieka atviras dėl tų skystimų jei ką. Yra dukros auto, sūnaus, marčios, kaimyno, kuris dėl kiekvieno sunkiai atsisukančio varžto bėga pas mane skolintis įrankių, tarsi būčiau autoiservisas neturintis ką veikti. Šiaip auto kitiems neremontuoju, bet savo pakrapštyti įprotis dar liko ir nesinori pripjauti Š>>>>do dėl nežinojimo ar skubėjimo. Juo labiaiu ,kad nesant papildomo uždarbio, piniginė kūdinasi nekuliai, kuomet tenka investuoti į dalykus, kurių pats negali pasidaryti.


Temoje:P607 vairo problemos

2021 gruodžio 14 - 17:25

Tai va, sugrįžau prie savo kryžmės. Pasikeičiau gan nesunkiai, ne faktas ,kad labai kokybiškai, bet yra geriau. Kaip ir buvo rašyta, blogiausia buvo su su adatytėmis. Trys kaip ir nieko, bet su viena teko ir šaldiklį pasikviesti. Pritepiau, užšaldžiau iki -25 ,tepalas sukietėjo ir gerai laikė adatytes. Sunkiausia buvo kelmą išardyti apačioje. Po pasikeiksnojimų palengvėjo. Forduką irgi suklijavau, durniavo kuro siurbliukas po baku. Tai veikia, tai ne, bet irgi yra nesunkiai prieinamas ir ardomas  bei remontuojamas,-vieno šepetėlio kontaktinis šleifas atšoko nuo kontaktinės svarkės. Teko prilituoti ir viskas ok. 


Temoje:2.0 hdi bendros problemos

2021 lapkričio 04 - 22:10

geras tas siemensinis 2.0 variklis. Viskas ten gerai, tik neramąstytas kuro padavimas. Siurblys pumpuoja pats iš bako, o jei yra nors mažiausias nesandarumas prisiurbia ir oro su vandeniu. Šaltuoju  metų laiku tas itin aktualu , nes reikia ilgiau sukti variklį...t.y. sodinti akumą. Išbandyta,- jei akumai starteriui ir varikliui skirtingi,(buvo eksperimentas pas 4 auto) iki -15 jokių variklio detonacijų nėra. Sukant  ilgai krenta įtampa, o siemensas nori 12 v. min. To nėra kol neužsikuria generas.Gali keisti purkštukus, variklį, ratus...ką nori. Užvesk motorą su anodiją, tikrai pajusi skirtumą. Tai pas siemensus.Tokį turiu.