Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3509

#2881 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 kovo 09 - 21:50

Visiem laikam kad visiem butu AIŠKU. 

 

TEORIJA:

Kas yra EGR - recirkuliacinis vožtuvas, kuris iš "KAMINO" paduoda išmetamąsias DUJAS į įsiurbimo kolektorių. Taip mažinamas išmetimas. Tiesa, labai nežymiai, tačiau mažinamas - kiekvienas procentas gamintojui yra SVARBUS dėl EURO5-6 standartų. Taipogi, esant šaltam varikliui, jis turėtų greičiau apšilt, nes patenka į įsiurbimą jau karštas išmetamųjų dujų mišinys. Bet čia tik teorija.

 

PRAKTIKA:

O dabar kas vyksta išties - BAISU. Ar esate kada atsidarę ar nusukę įsiurbimo kolektoriaus vamzdį, pati įsiurbimo kolektorių? Viduje SMALA... Turbina visada "išskiria" šiek tiek tepalo į įsiurbimo sistemą, taigi sienelės tiek vamzdžių tiek kolektoriaus dengiasi tepaliuko sluoksniu mažu. Tai būtų nieko, tačiau čia PASIJUNGIA "gerasis" EGR vožtuvėlis ir prieš tai įvykusio degimo procesu susidariusios kietosios dalelės ("nuodėguliai, smalkės kaip pavadinsi nepagadinsi) patenka į tą patį įsiurbimo kolektorių, tada sukimba su ten esančiu tepalu ir taip AUGA AUGA stalaktitų kalnai pakalnės kol galų gale užsikemša aklinai įsiurbimas (teko ne kart turėti tokių egzempliorių). Mašina pradeda nebetraukti, padidėja dūmingumas (nes gauna mažai oro), kai padidėja dūmingumas, automatiškai EGR duoda DAR LABIAU "smalkiną" dujų mišinį į įsiurbimą kas dar labiau kemša visą sistemą. Žodžiu DOMINO efektas. O dar prisideda i FAP su regeneracijomis ir turim bendrą bėdų maišelį... Apie FAP jau ir taip daug aprašyta. Aš asmeniškai neturėjau dar tokio, kur uždegę vožtuvai nuo "stalaktito" nulaužų (kai nevienodai vožtuvai užsidaro dėl atskilusių gabalų iš įsiurbimo, bei subraižoma netgi gilzė), bet skaičiau ne kartą prancūzams vargšams taip yra buvę. Sumažėja kompresija ir tada jau remontas rimtas. 

 

plugged-egr.jpg

 

Tesiam TOLIAU, buna elektrovakuminiai ir elektiniai EGR vožuvai, pas Peugeot 607 elektovakuuminiai pas 2,0HDi 80kW ir 2,2HDi 98kW, elektriniai pas 2,0HDi 100kw ir 2,7HDi 150kW. Jei užslinksta elektrovakuuminis, tai dar bėdos didelės nėra ir blogiausiu atveju galime grįžti namo su važiuojančia mašina ir degančiu "check engine". Elektriniai EGR turi savybę "UŽTRUMPINTI" variklio ECU grandinę, tokiu atveju net nesikurs mašina, jau nebekalbu apie check engine ir pan.

 

k4azw1.jpg

 

Dabar del NOX duju, gamintojas EGR deda tikrai ne dėl jų, o dėl REIKALAVIMU TARŠOS MAŽINIMUI. + dasideda prorgamuojamas gedimų sąrašas (pagooglinkit, tai daro spec. kad automobilis nelaikytų ilgiau garantinio) ir paranku turėti FAP ir EGR sumažinti variklio resursui. Užsikiš, uždegs - metam lauk perkam naują, nes seną remontuot neapsimoka.

 

volvos40throttle_010.JPG

 

Dėl užkaitimo, ant kiemo vienu metu buvo 2 Peugeot 607 (vienos pagal skydeli ~230k kitas ~290k), vienas be FAP ir EGR kitas su abiem. Lauke -12C. Užsivedė abu gerai, toliau automobilis uz EGR ir FAP netikėtai pradeda purtytis, šokinėja apsukos, prasideda vibracija (buvo pastriges kurimosi metu EGR, paskui prasivera striginėdamas) po kurio laiko susilygina darbas. Abiejuose auto buvo padaryta 22C ir abu pradejo sildyti VIENODAI. Tik pas tą kur iškastruotas FAP ir EGR variklis kaip laikrodis ir jokio diskomforto. Plius dar ir rida "spidometrine jame 290k) Abiejuose buvo vienu metu pajungtos LEXIA su parametru kreivemis oro srautam ir egr - taigi purtymasis nustatytas 100% dėl EGR strigimo (ECR reguliaitorius viena - oro srautas KITA).

 

Dabar atsakau į klausimą kada EGR atidarytas į įsiurbimą kada uždarytas. Uždarytas VISADA kai spaudžiame ekseleratorių, atidarytas kai ilgiau pastovime ant laisvų. O BET TAČIAU, naujesni varikliai(tiksliau ECU) jau turi kitaip padarytą programą, jog perilgai nebeduotų "NUODŲ" į isirubimo kolektorių ir net ilgiau stovint prie šviesoforo uždaromas "kaminas" ir paliekama tik šviežias oras iš oro filtro. 

 

Na ir FINAL WORD.

 

Jeigu norite, jog senukas auto tarnautų ilgiau, tikrai apsimoka pasišalinti tiek FAP tiek EGR. Jeigu turite apynaujį automobilį (iki 150 000km TIKRA RIDA ir geri FAP bei oro srauto parametrai) ir nežadate dar su juo važiuoti daugiau nei + 50 000km, paliekat tiek EGR tie FAP - susitvarkys sekantis savininkas. 

 

Tiesiog yra pasirinkimas mylim gamtą ir mokam už tai, nemylim gamtos ir važiuojam be rupesčių.  :beer: O diskusijose visada gimsta tiesa  :pug:  :good:


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 kovo 09 - 21:59

  • 2

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2882 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2016 kovo 09 - 21:56

Viliau, pasirodei kaip bulkos vairuotojas su trim "paloskėm" :D Tai galima ir antifryza išleist - variklis greičiau žiemą užkais  :good: BEt manau niekas neskaičiavo kiek metų/savaičių/dienų/valandų toks variklis dirbs. Niekas nesako ir pirštu negrūmoja, kad EGR nebandykit šalint. Esmė, kad pašalinus ateina ir problemų netik pliusai. Neviską PSA inžinieriai ant HDI sukrovė tik tam, kad gražiau atrodytų.

Laukiau sito argumento :) PSA inzinieriai, kaip ir visi kiti gamintojai, sita EGR/FAP brieda sukrove butent tam, kad graziau atrodytu. Ekologams. Zaliesiems. ES direktyvoms. Viskas. Ekologijai, gamtai, politikams, zaliesiems EGR ir FAP - pliusai ir geris. Varikliui, turbinoms, purkstukams - tai peilis po kaklu. 

P.S. Aciu Laimonui, kad nepatingejo viska issaiskint jau koki 10 x siame forume. Bet vis tiek atsiras, kas sakys, kad jei gamntojas pastate, vadinasi turi but :)

P.S. Pas mane pati isprogramuotas EGR, bet FAP stovi. As jau kelis kart su Taurium susitikes, klausiau, gal jau pjaunam lauk ta FAP, bet jis vis pasijunges kompa patikindavo kad mano FAP dirba kaip laikrodis ir jokiu problemu nera dar, be to, pasak jo 2.7 HDI daug lengviau prapucia viska ir regeneruojasi lengviau, tad dar kol kas tikrai neverta, nebent as pats labai noriu. Tai va vis ir neprisiruosiu dar ir FAP ismest lauk. Beja, isprogramavus EGR, tos pacios regeneracijos lengviau vyksta, pasak Tauriaus. 


Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2016 kovo 09 - 22:04

  • 0

#2883 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 kovo 09 - 22:12

Finalfour, taip Taurius teisingai sako, matai kur yra didesnes kubaturos variklis ir 2 turbinos, FAP'as geriau prasipucia tai tikrai. Zinoma viskam yra savas resursas, bet betkuris suprantantis apie Peugeot/Citroen pasakys realia FAP'o bukle, as ir pats niekada nepuolu operuot jei matau, jog tikrai 100% FAP'as geras. Kitais atvejais tik operacija ir baigtas kriukis :)


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2884 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 kovo 09 - 22:15

Nu ką, ačiū Laimonui už paskaitą. Ok, sutinku EGR turėt blogiau negu neturėt  :good:


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#2885 Motis

Motis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 66
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:607 facelift (2008) 2.7HDI

Parašyta 2016 kovo 09 - 22:42

Gerai cia parasei Laimonai :) :good: Jai ka zinosiu kur lekti, kad tuos dalykus sutvarkyti, bet kolkas jokiu problemu niera tik gal reikia patikrinti :)


  • 0

#2886 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2016 kovo 09 - 23:35

Nu ką, ačiū Laimonui už paskaitą. Ok, sutinku EGR turėt blogiau negu neturėt  :good:

Nu va, svarbu atvedem i tiesos kelia :) 

O rimciau - is praktikos - 2 metai su isprogramuotu tvarkingai pas Tauriu EGR - 0 problemu, net pamirsau kad toks daiktas buna dyzeliuose. O yra kolegu, kur pastoviai juos plauna, tvarko ir taip karts nuo karto. Kam viso to reikia? Niekam :)


  • 0

#2887 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 kovo 10 - 07:11

Tiesa, dar uzmirsau pamineti viena pliusa kai nera EGR. Tylesnis variklis. T.y. nesigirdi birbimo po kapotu, anksciau nesuprasdavau, kodel laiks nuo laiko variklis pradeda birbti garsiau. Tiesiogine to zodzio prasme... :) Kai atsidaro EGR is kamimo nerezonuotas birbimas su ismetamosiomis dujomis pasiduoda tiesiai i variklio virsu (isiurbimas pas visus peugeot) kur plonos sieneles plastikines nesugeria garso ir patenka oras be "pasipriesinimo". Na kad paprasciau paaiskinti, isivaizduokit variklio darba isemus isiurbimo oro filtra - girdimas birbimas panasusbi EGR atsidarymo metu, zinoma filtro garsas didesnis, bet visvien nemalonu kai bestovint auto pradeda birbt ;)

Cia atsakau i klausimus, nes ne vienas klausia manes kodel kartais masina garsiau dirba. Kas netikit, pasijunkit kompus ir stebekit oro srautus bei egr darba, kai tik atsidarys EGR nemaloniai pakinta variklio garsas ;) Tai labiausiai pastebima pas 4 cilindru variklius, 6 cilindru rezonacijos mazesnes, bet visvien jauciasi.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 kovo 10 - 07:13

  • 2

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2888 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2016 kovo 11 - 08:42

Gal kam teko gyvai sita apziureti? :)

http://auto.plius.lt...as-4662332.html


  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#2889 Robas

Robas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:United Kingdom/ Chichester
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7hdi

Parašyta 2016 kovo 11 - 20:27

Sveiki, ar tiesa kad EGR uztenka tik isprogramuoti?nereik ten nieko glusinti?Susiradau vimotos atstova anglijoje ir galvoju varyti pas ji, kad isprogramuotu ji.
  • 0

#2890 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 kovo 11 - 20:30

Sveiki, ar tiesa kad EGR uztenka tik isprogramuoti?nereik ten nieko glusinti?Susiradau vimotos atstova anglijoje ir galvoju varyti pas ji, kad isprogramuotu ji.


Priklauso nuo to, kurioje padetyje jis pastriges. Jei uzdaras, nereikia nieko glusinti. Priklauso nuo variklio, vieniem reikia fiske atjungti iaprogramavus.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2891 Robas

Robas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:United Kingdom/ Chichester
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7hdi

Parašyta 2016 kovo 11 - 20:53

Variklis tai 2.7hdi na man jis per telefona pasake kad nieko glusint tipo nereik tik isprogramuoti uztenka.
Dekui uz info, meginsiu vaziuoti pasji kai laisvesne dienele bus.
  • 0

#2892 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 kovo 11 - 22:26

Variklis tai 2.7hdi na man jis per telefona pasake kad nieko glusint tipo nereik tik isprogramuoti uztenka.
Dekui uz info, meginsiu vaziuoti pasji kai laisvesne dienele bus.


Taip, jei nera pastrige (ju pas 2.7hdi yra du) uzteks isprigramuoti ir atjungti fiskes :)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#2893 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2016 kovo 12 - 14:48

Taip, jei nera pastrige (ju pas 2.7hdi yra du) uzteks isprigramuoti ir atjungti fiskes :)

Man taip buvo. Pas mane rida nedidele, tai su EGR bedos buvo ne del uztersimo, o del kazkokiu elktroniniu reikalu, kaip sake Taurius. Tad kad neremontuoti s. kuris masinai nereikalingas, tiesiog EGR buvo isprogramuotas, tada Taurius atunge kazkokias fyskes, EGR liko uzdaroje padetyje ir jau du metai kaip esu pamirses kas tas EGR yra :)


Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2016 kovo 12 - 14:48

  • 0

#2894 Robas

Robas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:United Kingdom/ Chichester
  • Automobilis:Peugeot 607 2.7hdi

Parašyta 2016 kovo 12 - 16:17

Supratau jau sutariau menesio gale isprogramuos. Db kita problema pas mane atsirado po apsilankimo pezo centre, pradejo vaziuoti kaip golfas visas duobites jauciu, skaiciau laimono posta apie amvar pakaba, snd buvau pasikeles masina visi sensoriai yra taisiklingoj padety, turiu lexia nusipirkes pasijungiau snd automobilis stovejo ligioja vietojo ir stai kokius parametrus man rodo gyvai priekinis kairys 006.46mm priekinis desnys 009.46mm galinis kairys -035.02 mm galinis desnys -054.27 mm. Raso kad priekiniai du sensoriai suprogramuoti gerai o abu galiniai ne. Meginsu suvesti aukscius, suvedus visu pusiu aukscius ir pradejus pogramaviva po keliu sekundziu ismeta lentele kad auksciu programavimas nepaviko prasom patikrinti ar sensoriai taisiklingoje padetyje ir atitinka spalvos kiekvieno sensoriaus. Patikrinau viskas savo vietose gal kas turit kokiu ideju? Nes i pezo centra cia angluose nebenoriu vaziuot buvau tai pasake kad mas mane tokios pakabos nera ir dar jiem didelis siurprizas buvo kad 607 su 2.7hdi varikliu:-)
  • 0

#2895 Motis

Motis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 66
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:607 facelift (2008) 2.7HDI

Parašyta 2016 kovo 15 - 23:05

uzsieni jo gali buti, kad tokie dirba kurie mazai ka zino  :DD As zinau, kad Airijoj panasi situacija buvo, del reno trafic , pirma kart reno centras nustebo, kad automatai yra :) Ir patys nemoka sutvarkyti tai veze kitur :)


Gal kam teko gyvai sita apziureti? :)

http://auto.plius.lt...as-4662332.html

As sita irgi skelbima maciau atkreipiau demesi, kad viskas kaip pasmane sitam pezuke lietai spalva ir komplektacija, bei faros galines tokios cia pats pirmasi rstailingas graiciausia :) Seip is savos puses pasakysiu masina tai pasaka, bet jai ji ten geros bukles bus ir rida tikra :)

Bet juos rida tokia pat kaip mano mano buvo 211 tuk :) irgi is prancuzijos :) Tik vidaus apdaila mano kitokia :)


Šį pranešimą redagavo Motis: 2016 kovo 15 - 23:08

  • 0

#2896 Mantas_607

Mantas_607
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 9
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2

Parašyta 2016 kovo 19 - 16:12

Sveiki.

Siandien ir man didi diena. Isigijau svajotaji Peugeot 607. :) 

Turiu klausimeli ir prasyma.Gal kas zinote is kur galima butu parsitempt navigacijos zemelapius?  Mano Auto 2005.05. menesio 

 

Aciu.


  • 0

#2897 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2016 kovo 19 - 22:29

Nu ką, ačiū Laimonui už paskaitą. Ok, sutinku EGR turėt blogiau negu neturėt  :good:

Tai sakai nors ne mechanikas bet žinai kad visada EGR būna atidarytas? :D

Biškutį padėjo į vietą :D

Forumo gudrutis čiut tūptelėjo ir myžtelėjo :D


  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#2898 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 kovo 19 - 22:42

Tai sakai nors ne mechanikas bet žinai kad visada EGR būna atidarytas? :D

Biškutį padėjo į vietą :D

Forumo gudrutis čiut tūptelėjo ir myžtelėjo :D

Forumo kačiuk tai, kad nesakiau EGR visad atidarytas būna.  ;]  O, kad panai vaiką užtaisyt nebūtina daktaru būt. Galima kitų paklaust, pabandyt pačiam arba paskaityt knygą  :good:

O, kad neteisus buvau ir padėjo į vietą sutinku.


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#2899 Soldatas

Soldatas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 1
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Pezo 607

Parašyta 2016 kovo 29 - 20:39

Sveiki,

 

Taigi noriu jusu pagalbos tikiuosi padesit

 

Pries kelies savaites keite man kuro, tepalo, oro filrus ir viskas buvo gerai , bet pavazinejus islindo idomus dalykas uzsidege chekas kazkas negerai su antipoluution system..  bla bla bla

 

galvoju gal kuro slegio reguletorius nes kartais budavo uzgesini masina bet dar padirba vaiklis...  sita beda zinoma...

 

nuvarau pas gera meista  , sakau isplaunam kuro slegio reguletoriu ir t.t sakau cia problema , nedarem negnostikos, puiku trauka yra viskas cool.

 

bet varau per velykas pas gimines.. ir pyst issoka chekas... traukos nera...

 

nu seip ne taip atvazinejau.. ir snd varau i darba mieste kaip ir gerai.. chekas uzgesta pats... galvoju duosiu apsuku isijungiu triptrinika  antru begiu iki 3,5 apsuku viskas ok greitis 70 kazkur... hmmm galvoju nesamone... pradedu kelti geiti iki 100 ir tik 110 km ir pyst chekas...  el traukos nera..

 

Pezo 607 2002 metu 2.2 hdi  98 kw. kas gali buti? 

 

zinoma varysiu i degnostika bet gal uzvesit ant kelio..

 

Aciu


  • 0

#2900 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2016 kovo 29 - 20:45

Sveiki,

Taigi noriu jusu pagalbos tikiuosi padesit

Pries kelies savaites keite man kuro, tepalo, oro filrus ir viskas buvo gerai , bet pavazinejus islindo idomus dalykas uzsidege chekas kazkas negerai su antipoluution system.. bla bla bla

galvoju gal kuro slegio reguletorius nes kartais budavo uzgesini masina bet dar padirba vaiklis... sita beda zinoma...

nuvarau pas gera meista , sakau isplaunam kuro slegio reguletoriu ir t.t sakau cia problema , nedarem negnostikos, puiku trauka yra viskas cool.

bet varau per velykas pas gimines.. ir pyst issoka chekas... traukos nera...

nu seip ne taip atvazinejau.. ir snd varau i darba mieste kaip ir gerai.. chekas uzgesta pats... galvoju duosiu apsuku isijungiu triptrinika antru begiu iki 3,5 apsuku viskas ok greitis 70 kazkur... hmmm galvoju nesamone... pradedu kelti geiti iki 100 ir tik 110 km ir pyst chekas... el traukos nera..

Pezo 607 2002 metu 2.2 hdi 98 kw. kas gali buti?

zinoma varysiu i degnostika bet gal uzvesit ant kelio..

Aciu

varyk pas diagnostikus/meistrus - klubiecius, pasakys kaip istikro yra ;) cia kontaktai: http://peugeot-kluba...ai/#entry725211

Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2016 kovo 29 - 20:46

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 21

narių: 0, svečių: 21, slaptų narių: 0