Apie Peugeot 607
#1521
Parašyta 2013 lapkričio 14 - 20:49
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1522
Parašyta 2013 lapkričio 15 - 00:33
#1523
Parašyta 2013 lapkričio 15 - 07:39
dequi, taip ir norejau suzinot kad labai jau pigiai pardavineja tokiu metuNusipirksi gera 607 tai ir vazinesi taciau kazi ar uz 13k iseis tau geras porestailas. Laimonas cia 607 ekspertas ir kaip jis sako gero be 5000eu nepaimsi. Vaziuok ziurek kuri tu ten modeli nusiziurejes esi, pasijunk prie kompo kad patikrintu ir viskas bus aisku
#1524
Parašyta 2013 lapkričio 15 - 08:30
Kokiam cia mieste? ar miestelyje?Sveiki mačiau klaidingų minčių apie 2.7 Hdi. Apie 607 aš čia. Kuro sąnaudos mieste 9l/100km užmiestyje 5l/100km . Aš turėjau du tokius tai vidurkis ir rodė kompas ir realiai 7l/100km padraskant gerai jau mieste . Puse mieste laiko puse trasoje. O apie trauka nei kalbos - tikrai gera. Nei senesnis naujesnis 3.0 benzas toli nuo 2.7. Del to fapu maziau galva sukit. Issipjausit viska ir bus ramu.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1525
Parašyta 2013 lapkričio 15 - 09:25
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1526
Parašyta 2013 lapkričio 15 - 10:00
Sveikas,Laimonai. Beje,kiek pastebėjau 607 labiau bijo įstrižo vėjo nei tiesiai iš priekio. Su buvusiu 406 to nepastebėjau.Na 2.7Hdi 5 litrus ima tik kai vienas zmogus sedi, LYGIAM LYGIAM kelyje ir vaziuojant LYAGIAI LYGIAI 90 sesta pavara + vejo nera dideli priespriesinio Aisku buna kad ir 4 litrus rodo, bet cia jau pavejuj O nuo kalniuko visus 0.0
Realiai uzmiestyje 6 litrai. Mieste jei KLP tai 9, po vilniu pasimalant daugiau buna 11-12.
Mano vidurkis 8.5 litro.
#1527
Parašyta 2013 lapkričio 15 - 17:07
Nu mano 2.2HDi (98kw>125kw) automatas (4 begiai) lygiai ta pati ima, jei ne daugiau mieste. Vidurkis 8l/100km. Nera prasmes pirkt 2.2, kai 2.7 ta pati imaNa 2.7Hdi 5 litrus ima tik kai vienas zmogus sedi, LYGIAM LYGIAM kelyje ir vaziuojant LYAGIAI LYGIAI 90 sesta pavara + vejo nera dideli priespriesinio Aisku buna kad ir 4 litrus rodo, bet cia jau pavejuj O nuo kalniuko visus 0.0
Realiai uzmiestyje 6 litrai. Mieste jei KLP tai 9, po vilniu pasimalant daugiau buna 11-12.
Mano vidurkis 8.5 litro.
#1528
Parašyta 2013 lapkričio 15 - 18:49
Ne, mano vejo nebijo. Anaiptol sakyciau nesijaucia net per didelius vejus. Bet skaiciau anglu forume kad su 2.0 (benzu ir dyzeliu) chebrai gaudo masina. O tai yra todel, jog masinos gabaritai dideli, o svoris mazas. Bures principasSveikas,Laimonai. Beje,kiek pastebėjau 607 labiau bijo įstrižo vėjo nei tiesiai iš priekio. Su buvusiu 406 to nepastebėjau.Na 2.7Hdi 5 litrus ima tik kai vienas zmogus sedi, LYGIAM LYGIAM kelyje ir vaziuojant LYAGIAI LYGIAI 90 sesta pavara + vejo nera dideli priespriesinio Aisku buna kad ir 4 litrus rodo, bet cia jau pavejuj O nuo kalniuko visus 0.0
Realiai uzmiestyje 6 litrai. Mieste jei KLP tai 9, po vilniu pasimalant daugiau buna 11-12.
Mano vidurkis 8.5 litro.
2.2 hdi, 2.7hdi ir 3.0 tikrai negaudo, aisku su visais esu pats vaziaves. Dar dasideda jog visi automatai, o tai dar plius keli kg.
Bet realiai kuo lengvesne masina tuo geriau posukius ima. Cia 2.0 privalumas.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1529
Parašyta 2013 lapkričio 16 - 15:57
'89 205 CJ 1.4TU
#1530
Parašyta 2013 lapkričio 17 - 18:23
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1531
Parašyta 2013 lapkričio 17 - 19:06
Virsuje virs pagrindinio dirzoGal kas keitet termostata 2.7HDI, itariu, kad sudetingas pakeitimas, kad nesimato kur jis stovi?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1532
Parašyta 2013 lapkričio 17 - 20:53
Nemazai teks apsiardyti iki jo dasigaunant?Virsuje virs pagrindinio dirzo
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1533
Parašyta 2013 lapkričio 27 - 11:45
Laimonai gal gali isduoti is kur ta trisaky pirkai nes siandien per tech apziura uzmyne lyg dugno su palaikymu ir truko vienas is trisakio vamzdelio sujungimu.Silpnosios vietos:
1. Ausinimo skyscio isejimo is variklio "TRISAKIS", jis toks plastmasinis is vieno vamzdzio palieka 2, bet jis kazkaip tai del kazkokiu priezasciu itruksta ir pradeda leisti antifreez'a. Jeigu pastoviai neziuresi kiek yra ausinimo skyscio tai gali perkaisti motoras vien del to. I sistema prigaudo oro, o bakelyje antifreezo pakanka, kad neisijungtu "ALARM" perspejimas. Taip vazinejama ilgai ilgai, po trupuciuka dapilinejant (na i savaite po "lasiuka") kol galu gale lekiam autostradoje 160+ ir truksta galutinai korpusas, isvaro visa antifreeza. Kol masina "pastebi" ir kol sustoji (kol pats pastebi) praeina siek tiek laiko ko uztenka labai smarkiai pakaisti motorui. Tada seka kitas reikalas, skubama uzpildi antifreezo ir kelione tesiama toliau, situacija vel ta pati... o dar i karsta motora salta skysti.... gali kilti ne tik perkaitimas bet ir babah. Bet dazniausiai tai buna variklis "kaitinamas" po truputi, vis dapilinejant po litra - du i savaite. Ziaurus skaiciai, bet kiek skaitinejaus LAND ROVER puslapiu ir JAGUAR bei CITROEN forumuose (jau nekalbu apie Peugeot, variklis visur tas pats), daug kam dinginedavo antifreezas tokiais 1-2 litru per savaite kiekiais, paskui tiek per diena px dapila ir vaziuoja... IS TO IR yra tai jog perkaista variklis. Ne del pacio variklio bedos o del suknisto plastmasinio "trisakio". Jo kaina KOSMOSAS. Anksciau buvo 160lt, dabar Robete ir Peugeot centre vos ne 600lt praso uz TRISAKI... KLOUNAI. Taip kad galit ten neieskot, yra kitu vietu ir LT, as mokejau 220lt berods su saskaita faktura ir atsiuntimo... O jo savikaina pl kokie 10lt nedaugiau. Taigi visu pirma reikia IDEMIAI STEBETI antifreezo kieki, jei jau pradeda trukti, ziurim atidziai ir sekam situacija kur leidzia. 99% bus tas trisakis.
IS KUR ZINAU? Pas manes tas trisakis vos vos leido i menesi gal 50gr. Taciau zinot mane, nedaleidziu sau tokiu nesamoniu, geriau 220lt ir du vakarai pasiknisimo po kapotu nei 4000-5000lt uz kita motora + darbas. (dazniausiai jie parsiduoda su viskuom, todel ir kaina tokia).
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1534
Parašyta 2013 lapkričio 27 - 11:58
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 lapkričio 27 - 12:01
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1535
Parašyta 2013 lapkričio 27 - 13:12
Pakeiciau termostata sestadieni, ir kelias dienas vaziavau tempertura pakildavo iki 90laipsniu. lyg slangos kietos nebuvo, atsukant probke isipletimo bakelio sioks toks snipst buvo, bet nelabai didelis. Truko tas trisakis per virsutinio vazdelio sujungima.www.autralita.lt, laukiau 4 darbo dienas
Otau slangu nepucia? Nes tas gazavimas tai gali but todel jos susikaupe slegis/oras ko pasekoje sutruko ta nesamone. Kad nebutu kokia galva trukus... nes pries tai kalbejai apie termostata... dar gali buti kad pompa vandens stringa. Tada perkaitimti motora gali...
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1536
Parašyta 2013 lapkričio 27 - 16:26
#1537
Parašyta 2013 lapkričio 27 - 16:48
priesrestailas apie 11-13k. porestailas nuo 16kSveiki visi sugalvojau kad reik pakeist kaip ir daugeliui cia savo 406 Nezinau ka pasirinkt tarp 2.2hdi ir 3.0 v6 per metus nuvaziuoju apie 11k koki jusu pamastymai ? Nuo kiek pradet ziuret puga siais laikas 3.0v su daugmaz pilna komplk ,koza roza , be duju. ?
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1538
Parašyta 2013 lapkričio 28 - 14:01
Cia apie 3.0V6 ?priesrestailas apie 11-13k. porestailas nuo 16k
#1539
Parašyta 2013 lapkričio 28 - 14:36
Dabar - Audi a4 b6
#1540
Parašyta 2013 lapkričio 28 - 15:46
sitie neanksciau kaip dvi savaites ves kaina 304 lt, gal kai domejais buvai uzgaudes kas dar tokiais prekiauja?www.autralita.lt, laukiau 4 darbo dienas
Otau slangu nepucia? Nes tas gazavimas tai gali but todel jos susikaupe slegis/oras ko pasekoje sutruko ta nesamone. Kad nebutu kokia galva trukus... nes pries tai kalbejai apie termostata... dar gali buti kad pompa vandens stringa. Tada perkaitimti motora gali...
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
Vartotojų skaito šią temą: 14
narių: 0, svečių: 14, slaptų narių: 0