Gi va 220lt + pasto islaidos.
ivesk koda 1336.Y2
http://www.autralita...earches/results
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 lapkričio 28 - 18:16
Parašyta 2013 lapkričio 28 - 18:15
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 lapkričio 28 - 18:16
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2013 lapkričio 28 - 18:42
1336.Y3 toki man pasiule net nezinau kuom jie skirias, bet tos dvi sav laukimo zudo.Kaip suprast 304lt?
Gi va 220lt + pasto islaidos.
ivesk koda 1336.Y2
http://www.autralita...earches/results
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
Parašyta 2013 lapkričio 28 - 19:13
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 lapkričio 28 - 19:16
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2013 lapkričio 28 - 19:17
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
Parašyta 2013 lapkričio 28 - 19:39
Tai tau tas termostato korpusas parejes (virsutinis kuriame termostatas stovi) ar tas trainykas(kuris i bloka ikistas)?Jo man reik to termostato korpuso, kazkaip pagalvojau kad jis vadinamas trisakiu, nes yra trys isejimai.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2013 lapkričio 28 - 19:51
Termostato korpusas sutruko, tiksliau virsutinis vamzdelis per gamyklini suklijavima sutruko, gal bandyt deveta ieskot kad greiciau butu?Tai tau tas termostato korpusas parejes (virsutinis kuriame termostatas stovi) ar tas trainykas(kuris i bloka ikistas)?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
Parašyta 2013 lapkričio 28 - 19:58
Aisku kad taip, dar pameginciau su daug epoksido kliju apvaryt, gerai nuvalius, nuriebalins ir susiausus. Taigi ten paprastas priejimas.Termostato korpusas sutruko, tiksliau virsutinis vamzdelis per gamyklini suklijavima sutruko, gal bandyt deveta ieskot kad greiciau butu?
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 lapkričio 28 - 19:59
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2013 lapkričio 28 - 20:16
Kazkaip nesinori rizikuot, gal bandysiu paieskot nuo ardomu masinu.Aisku kad taip, dar pameginciau su daug epoksido kliju apvaryt, gerai nuvalius, nuriebalins ir susiausus. Taigi ten paprastas priejimas.
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
Parašyta 2013 lapkričio 30 - 15:00
Kas dar kokiu minciu turite ?Sveiki visi sugalvojau kad reik pakeist kaip ir daugeliui cia savo 406 Nezinau ka pasirinkt tarp 2.2hdi ir 3.0 v6 per metus nuvaziuoju apie 11k koki jusu pamastymai ? Nuo kiek pradet ziuret puga siais laikas 3.0v su daugmaz pilna komplk ,koza roza , be duju. ?
Parašyta 2013 lapkričio 30 - 15:35
Masina turbut moki pirkt, o i ka atkreipti demesi, tai turbut skaityt irgi moki, paimi iki 10 puslapiu atgal ir pasiskaitai viskas aprasyta kas, kaip, kodel, jei perskaicius iskils dar kokiu klausimu, tai tada geriau nepirk isvis 607Kas dar kokiu minciu turite ?
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Parašyta 2013 gruodžio 01 - 00:00
kai pirkau savo P607 išvis nieko neskaičiau, ir tai visai gerą nusipirkau, išskyrus tai, kad paėmiau superretą variklį 2.2 benzas ir tik neseniai sužinojau, kad jei kas, remontui reikės pakloti finansų, nes einamos detalės iš šrotų tiesiog išpirktos. na aišku ir kiek tų variklių 2.2 yra ant Lietuvos.1Masina turbut moki pirkt, o i ka atkreipti demesi, tai turbut skaityt irgi moki, paimi iki 10 puslapiu atgal ir pasiskaitai viskas aprasyta kas, kaip, kodel, jei perskaicius iskils dar kokiu klausimu, tai tada geriau nepirk isvis 607
Parašyta 2013 gruodžio 01 - 08:49
Na taip ,taip skaiciau visa tema pora kartu bet mano klausimas labiau orentuotas i kainos klausima,o kaina greit kinta :]kai pirkau savo P607 išvis nieko neskaičiau, ir tai visai gerą nusipirkau, išskyrus tai, kad paėmiau superretą variklį 2.2 benzas ir tik neseniai sužinojau, kad jei kas, remontui reikės pakloti finansų, nes einamos detalės iš šrotų tiesiog išpirktos. na aišku ir kiek tų variklių 2.2 yra ant Lietuvos.1
deja, visiškai nesigailiu pirkiniu, nes gavau ko ieškojau, o pugo sprendimai yra pakankamai racionalūs (na gal kiek keistai atrodo tie antifrizo šakotuvai plastikiniai, langų varikliuko plastikiniai laikikliai ir panašūs minusiukai).
šiaip bendru požiūriu tai tikrai - reikia PERSKAITYTI kelis puslapius atgal, ten yra tikrai geri patarimai iš Laimono kaip pasirinkti gerą P607, ir pačiam arba su žinovo pagalba apžiūrinėti siūlomus modelius.
Parašyta 2013 gruodžio 01 - 10:24
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2013 gruodžio 01 - 11:55
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
Parašyta 2013 gruodžio 01 - 13:20
Man teko ne karta vaziuoti su e60. Gale vietos labai mazai, vaziuokle kieta. Minusas, jog varo galas. Vaziuokle tikrai NESVEIKAI brangi. Salono plastmases prastos kokybes, apsitrina greitai knopkes ir blizga kaip kokio ACER kompo... Visa kita tikrai liuks, trauka pas 3.0 dyzeliuka gera, vaziuokle ne per minksta, bet ir nera kieta (panasiai kaip pas 607). Bet neapsisaukit, e60 3.0 dyzelis jau turi daug bedu, tai nebe tas senas geras e39 dvyzokas...Gal kam teko isbandyti tiesioginius 607 porestailo konkurentus A6(C6), BMW e60 ir MB E ir galetu palyginti kuo vienas ar kitas modelis pranasesnis, prastesnis Labiausia domintu tai 607 vs e60.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 01 - 13:22
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2013 gruodžio 01 - 20:30
O tu laimonai persestum is savo 607 i C5? Arba kuri pats pasirinktum jeigu daleisim ju visu kaina butu vienoda?Man teko ne karta vaziuoti su e60. Gale vietos labai mazai, vaziuokle kieta. Minusas, jog varo galas. Vaziuokle tikrai NESVEIKAI brangi. Salono plastmases prastos kokybes, apsitrina greitai knopkes ir blizga kaip kokio ACER kompo... Visa kita tikrai liuks, trauka pas 3.0 dyzeliuka gera, vaziuokle ne per minksta, bet ir nera kieta (panasiai kaip pas 607). Bet neapsisaukit, e60 3.0 dyzelis jau turi daug bedu, tai nebe tas senas geras e39 dvyzokas...
dar vienas minusas - dabar juos jau iperka DEBILAI, o kas su BMW vaziuoja 9 is 10 tokie ir yra. Paziurekit kaip elgiasi gatvese. taigi nusipirkes ir tu igausi tokia "nakleika", nors ir netycia ka nors padarysi negerai, tai kitu akyse bus kaip TYCIA. Nors pacios auto neblogos.
Bet tavo vietoje, jei jau turi 25-30 stukiu, tai pirkciau citroen c5 III, tas tai tikrai nusisekes variantas. Sesei toki paemem pries metus, tikrai komfortas 3x didesnis nei pas 607, aisku vietos maziau nei pas 607, taciau NEMAZIAU nei pas pitiora.
AUDI - man nekelia jokiu emociju. Nzn kodel, gyvenime nepirkciau. Ne todel kad bloga, tiesiog nu mano mastymas toks ir tiek.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
Parašyta 2013 gruodžio 01 - 21:04
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 01 - 21:08
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2013 gruodžio 02 - 09:14
Šį pranešimą redagavo Creator: 2013 gruodžio 02 - 09:18
Parašyta 2013 gruodžio 02 - 11:57
deje ne, peugeot skelbia jog 508 keicia du modelius 407-607, is tikro tai yra 407 pasekejas ir stoja butent i passato-mondeo klase.O tai 508-as ne 607-o tesinis, ar ten jau labiau 407-o?
Man kažkaip jo ir panele neša i 607-o dizaina, ipač ta keleivio puse.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 02 - 11:58
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Parašyta 2013 gruodžio 06 - 14:22
Šį pranešimą redagavo rimve1: 2013 gruodžio 06 - 14:23
narių: 0, svečių: 20, slaptų narių: 0