Šį pranešimą redagavo Eddy: 2013 gruodžio 15 - 11:30
Apie Peugeot 607
#1581
Parašyta 2013 gruodžio 15 - 11:30
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1582
Parašyta 2013 gruodžio 15 - 11:50
Reikia atjungti egr abuGal kas zino kas ta oro srauta lemia kad jis per mazas pas mane galiniuose cilindruose 2.7 HDI
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1583
Parašyta 2013 gruodžio 15 - 15:12
Šį pranešimą redagavo antanukas: 2013 gruodžio 15 - 15:13
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1584
Parašyta 2013 gruodžio 15 - 17:50
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1585
Parašyta 2013 gruodžio 15 - 18:24
Man tik keistas pavaru zemejimas, lyg butu stabdoma su pavara.Gal kolegos galėtų plačiau papasakoti, kaip elgtis su Ainsin automatu, žinau, kad negalima per šalčius iš kart važiuoti, būtina pašildyti variklį, kad ratų negalima įsuktį ant slidaus paviršiaus ir kad nepagautų dangos us geru sukibimu, kas daugiau?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1586
Parašyta 2013 gruodžio 15 - 20:54
Na čia jau nieko nepakeisi.Man tik keistas pavaru zemejimas, lyg butu stabdoma su pavara.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1587
Parašyta 2013 gruodžio 15 - 21:36
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 15 - 21:36
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1588
Parašyta 2013 gruodžio 15 - 21:48
1. Tai kiek kaitinti per šalčius?Sveiki,
man aisinas keistas tik vienu aspektu(lyginant su ZF), t.y. kai variklis neturi apkrovos (riedima nedideliu greiciu) variklis "atsijungia" nuo dezes, efektas lygiai toks pat kaip vaziuojant su mechanine imetus laisva pavara. Man tai is tikro LABAI patinka
+ Nereikia nieko kaitinti, tik tada kai saltis jau tikrai virs -10. Jei Bet siaip, visada taisykle, automatui tik uzkurus neduot "brist" leist nors kilometra ar du pravaziuot.
2. Ką reiškia bristi ?
3. Ką daryti ilgėliau stovint sankryžoje prie šviesoforo, perjungti į N ?
4. Aplamai kaip naudotis automatu, statyti ir palikti auto tik P pozicijoje, nors dabar galvoju ar 508 leis kitokius bajerius?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1589
Parašyta 2013 gruodžio 15 - 21:57
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 15 - 21:59
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1590
Parašyta 2013 gruodžio 16 - 10:51
sita gal kas buvot nuleke paziuret ? tikriausiai kaina atitinka kokybe ar cia stebuklas ?
#1591
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 17:46
Šį pranešimą redagavo Roliskk: 2013 gruodžio 17 - 17:47
#1592
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 18:17
Porestailas dar kitaip faceliftas yra atnaujinimas sioks toks modelio tiek isvaizdos, interjero truputi ir varikliu gamos pasipildymas, isvaizdoje jie skiriasi va kaipSveiki pugiečiai. Senokai (jau 2 savaitės) skaitinėju jūsų forumą, mat tvirtai apsisprendžiau įsigyti didžiausią papūgą (607) forumo pagalba apsistojau prie 2005m. ir >, 2,2l benzinas, automatas. Šiandien perskridau 2/3 Kauno autoturgaus. Deja, tik tris gražuoliukus užmačiau... Tiek klausimų kilo - nors imk ir paskambink Laimonui . Čia tiek jo teigiamų postų prisiskaičiau, kad kaip ir savas žmogus man tapo . Vienas iš tų trijų - 2005m. 2,7l dyzelis nuriedėjęs 127t. km prašo už jį 3t. Eu. Prasilenkia su sveiku protu kuro sąnaudos, anot šeimininko iki 17l mieste ar kažkas netvarkoj su juo? Antras - taip pat dyzelis 2,2l 2005m. 3,4t Eu pasakiau apie anksčiau matytą, tai kad pradėjo peikti - tipo nevykęs variklis, vos 150t. tenuvažiuoja - apsisukau ir nuėjau:P . Dar dėl automatų klausimas - kaip supratau, yra dviejų tipų greičių dėžės. Gal paporintumėt kuo jos skiriasi ir kuri patikimesnė? Kitas klausimas - Restailas... Kas jis? Be to, kad tai teigiami pokyčiai (dėl to renkuosi auto nuo 2005m. ar teisingai?), daugiau nesupratau
Priesrestailas
Porestailas (faceliftas)
Del greiciu dezes tai jei neklystu i 2.2 benzinus nejo automatine pavaru deze, ejo 6 pavarau mechanine. Kuo skiriasi automatines tai gal iki 2006 metu i 2.2hdi variklius ejo dar senoji pavaru deze ZF, po to i porestaila pradejo montuoti aisin 6 pavaru greiciu deze i 2.7hdi ir 3l benzinus. Patvarumas gal dauguma sakys geresnis ZF o ir remontas nera brangus, aisin greiciu dezeje silpnoji dalis yra hidroblokas (2007m istaisyta si problema). Pakankamai patvarios abi dezes.
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2013 gruodžio 17 - 18:18
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1593
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 18:41
Šį pranešimą redagavo Roliskk: 2013 gruodžio 17 - 18:48
#1594
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 18:51
Gali pirkti ir nuo 2005, svarbu reikia atidziai apziureti, turi buti pilna serviso istorija. Jei masinos rida apie 300000, tai jau hidroblokas turi buti keistas, jeigu aisku deze dirba be priekaistu.Tai kaip suprantu, gerau pasispausti ir paimti nuo 2007m.
Visa giminė baisiai priešinasi ir gasdina, kad turėsiu problemų su elektronika. Tikriausiai po restailo tas išspręsta? Nenoriu jiems pasiduoti
PABRESIU - hidro blokas, tai "detale" kuria lengva pakeisti, nereikia dezes nuimti, tik nuleisti tepala ir nusukti priekini dangteli, tada atjungti fiskes ir kelias zvaigzdutes.
Esme tokia, ne deze bloga iki 2007, bet hidroblokas, jei ji keite i kita (remontas po 2007 metu), tai URAAA. Zodziu pati deze nera pakitusi nuo 2004 metu iki pat siol (statoma ir pas peugeot 508), skiriasi tik hidroblokai, kiek pamenu jie keitesi 2007 metais ir 2011. + Kuo toliau tuo labiau pinga Aisinu remontas, nes labai daug modeliu turi tokia deze, t.y. masiniai modeliai.
Siaip del idomumo pasiziurejau, dabar jau hidrobloka galima rast uz 760$.
http://cobratransmis...ducts_id=305017
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 17 - 18:57
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1595
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 18:56
Apžiūrėjau keliatą variantų iki 150t. ridos. Tikiuosi galima tikėti vokietukais. Kaip dėl tos elektros? Va ir šiandien vieną apžiūrinėjant, savininkas minėjo, kad tikriausiai amortizatoriaus fyškė bloga, nes kartais po duobių klaidą meta. Kas ten žino - gal visą amortiką keist reikia...Gali pirkti ir nuo 2005, svarbu reikia atidziai apziureti, turi buti pilna serviso istorija. Jei masinos rida apie 300000, tai jau hidroblokas turi buti keistas, jeigu aisku deze dirba be priekaistu.Tai kaip suprantu, gerau pasispausti ir paimti nuo 2007m.
Visa giminė baisiai priešinasi ir gasdina, kad turėsiu problemų su elektronika. Tikriausiai po restailo tas išspręsta? Nenoriu jiems pasiduoti
PABRESIU - hidro blokas, tai "detale" kuria lengva pakeisti, nereikia dezes nuimti, tik nuleisti tepala ir nusukti priekini dangteli, tada atjungti fiskes ir kelias zvaigzdutes.
Esme tokia, ne deze bloga iki 2007, bet hidroblokas, jei ji keite i kita (remontas po 2007 metu), tai URAAA. Zodziu pati deze nera pakitusi nuo 2004 metu iki pat siol (statoma ir pas peugeot 508), skiriasi tik hidroblokai, kiek pamenu jie keitesi 2007 metais ir 2011. + Kuo toliau tuo labiau pinga Aisinu remontas, nes labai daug modeliu turi tokia deze, t.y. masiniai modeliai.
#1596
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 18:59
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1597
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 20:05
Sakai ir vokiečiai atsukinėja? Radau vieną su 67t., kitą su 79t. ridos kaina 4800EuJuokus megsti iki 150000km? Tokios masinos 5000 euru minimum kainuoja vokieciuose Jei skydelyje 150 tai drasiai 250-300 yra.
Tai tuomet ir knygutės bus padirbtos? Ar galima kaip nors galus atkast?
#1598
Parašyta 2013 gruodžio 17 - 20:10
Vokieciai nepadirbineja. Padirbineja TURKAI, tautieciai...Sakai ir vokiečiai atsukinėja? Radau vieną su 67t., kitą su 79t. ridos kaina 4800Eu
Tai tuomet ir knygutės bus padirbtos? Ar galima kaip nors galus atkast?
Masina is ten jei perki is taip vadinamo "garazo". T.y. normalios atstovo aiskteles.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1599
Parašyta 2013 gruodžio 19 - 19:01
Šį pranešimą redagavo Roliskk: 2013 gruodžio 19 - 19:04
#1600
Parašyta 2013 gruodžio 19 - 19:16
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2013 gruodžio 19 - 19:18
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0