Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3509

#1581 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2013 gruodžio 15 - 11:30

Yra pas 406, 605 .. toks pat kaip 607 tik paprastesnis.. juos ir reikia sukt prie didesniu apsuku kaip dzonis ir sako..

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2013 gruodžio 15 - 11:30

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#1582 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 15 - 11:50

Gal kas zino kas ta oro srauta lemia kad jis per mazas pas mane galiniuose cilindruose 2.7 HDI
Posted Image
Posted Image

Reikia atjungti egr abu
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1583 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2013 gruodžio 15 - 15:12

jo jau atjungti. :beer: dar trys pakaitinimo zvakes negyvos, bet keisiu visas nes prie ju prieit ner taip paprasta.

Šį pranešimą redagavo antanukas: 2013 gruodžio 15 - 15:13

  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#1584 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2013 gruodžio 15 - 17:50

Gal kolegos galėtų plačiau papasakoti, kaip elgtis su Ainsin automatu, žinau, kad negalima per šalčius iš kart važiuoti, būtina pašildyti variklį, kad ratų negalima įsuktį ant slidaus paviršiaus ir kad nepagautų dangos us geru sukibimu, kas daugiau?
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1585 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2013 gruodžio 15 - 18:24

Gal kolegos galėtų plačiau papasakoti, kaip elgtis su Ainsin automatu, žinau, kad negalima per šalčius iš kart važiuoti, būtina pašildyti variklį, kad ratų negalima įsuktį ant slidaus paviršiaus ir kad nepagautų dangos us geru sukibimu, kas daugiau?

Man tik keistas pavaru zemejimas, lyg butu stabdoma su pavara.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#1586 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2013 gruodžio 15 - 20:54

Man tik keistas pavaru zemejimas, lyg butu stabdoma su pavara.

Na čia jau nieko nepakeisi.
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1587 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 15 - 21:36

Sveiki, man aisinas keistas tik vienu aspektu(lyginant su ZF), t.y. kai variklis neturi apkrovos (riedima nedideliu greiciu) variklis "atsijungia" nuo dezes, efektas lygiai toks pat kaip vaziuojant su mechanine imetus laisva pavara. Man tai is tikro LABAI patinka :beer: + Nereikia nieko kaitinti, tik tada kai saltis jau tikrai virs -10. Jei Bet siaip, visada taisykle, automatui tik uzkurus neduot "brist" leist nors kilometra ar du pravaziuot.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 15 - 21:36

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1588 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2013 gruodžio 15 - 21:48

Sveiki,

man aisinas keistas tik vienu aspektu(lyginant su ZF), t.y. kai variklis neturi apkrovos (riedima nedideliu greiciu) variklis "atsijungia" nuo dezes, efektas lygiai toks pat kaip vaziuojant su mechanine imetus laisva pavara. Man tai is tikro LABAI patinka :beer:

+ Nereikia nieko kaitinti, tik tada kai saltis jau tikrai virs -10. Jei Bet siaip, visada taisykle, automatui tik uzkurus neduot "brist" leist nors kilometra ar du pravaziuot.

1. Tai kiek kaitinti per šalčius?
2. Ką reiškia bristi ?
3. Ką daryti ilgėliau stovint sankryžoje prie šviesoforo, perjungti į N ?
4. Aplamai kaip naudotis automatu, statyti ir palikti auto tik P pozicijoje, nors dabar galvoju ar 508 leis kitokius bajerius?
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#1589 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 15 - 21:57

1. Kaitinti reiktu tiek, kiek uztenka langam nusivalyt (2-5 minutes); 2. Bristi - duoti gazo. Geriausia ramiai vaziuoti; 3. JOKIU BUDU nelaikyti ant N. Tik laikyti nuspaudus stabdi. Ant N, nevyksta normalus tepalo cirkuliavimas; Jei jau stovima ilgiau, jungiame P. 4. Butinai statyti tik ant P pozicijos ir BUTINAI visada uzstraukti rankini (pas tave juk automatiskai uzsitraukia jis, nebent atjungtas, ta funkcija gali valdyt per pagr. ekrana). Nes jei yra maza ikalne/nuokalne pakimbama ant parkingo "kojeles", tada kai masina bus nuokalnej/ikalnej ir nebus uztrauktas rankinis perjungiant is P i D (pereinant per R) gausi nemalonu smugi per deze/kebula. Zodziu vaziuok ir nesuk galvos, automatas tam ir yra kad tau butu patogu, jei nori prie kokios traukinio pervazos tai juk "P", nes laikyti ant stabdzio pavargsi. "P" niekam nekenkia. O "N" naudojamas tik "trumpalaikiam transportavimui-tempimui".

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 15 - 21:59

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1590 Franc

Franc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2013 gruodžio 16 - 10:51

http://auto.plius.lt...as-3275121.html

sita gal kas buvot nuleke paziuret ? tikriausiai kaina atitinka kokybe ar cia stebuklas ?
  • 0

#1591 Roliskk

Roliskk
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 17:46

Sveiki pugiečiai. Senokai (jau 2 savaitės) skaitinėju jūsų forumą, mat tvirtai apsisprendžiau įsigyti didžiausią papūgą (607) forumo pagalba apsistojau prie 2005m. ir >, 2,2l benzinas, automatas. Šiandien perskridau 2/3 Kauno autoturgaus. Deja, tik tris gražuoliukus užmačiau... Tiek klausimų kilo - nors imk ir paskambink Laimonui :D . Čia tiek jo teigiamų postų prisiskaičiau, kad kaip ir savas žmogus man tapo :) . Vienas iš tų trijų - 2005m. 2,7l dyzelis nuriedėjęs 127t. km prašo už jį 3t. Eu. Prasilenkia su sveiku protu kuro sąnaudos, anot šeimininko iki 17l mieste :dntknw: ar kažkas netvarkoj su juo? Antras - taip pat dyzelis 2,2l 2005m. 3,4t Eu pasakiau apie anksčiau matytą, tai kad pradėjo peikti - tipo nevykęs variklis, vos 150t. tenuvažiuoja - apsisukau ir nuėjau:P . Dar dėl automatų klausimas - kaip supratau, yra dviejų tipų greičių dėžės. Gal paporintumėt kuo jos skiriasi ir kuri patikimesnė? Kitas klausimas - Restailas... Kas jis? Be to, kad tai teigiami pokyčiai (dėl to renkuosi auto nuo 2005m. ar teisingai?), daugiau nesupratau :rolleyes:

Šį pranešimą redagavo Roliskk: 2013 gruodžio 17 - 17:47

  • 0

#1592 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 18:17

Sveiki pugiečiai. Senokai (jau 2 savaitės) skaitinėju jūsų forumą, mat tvirtai apsisprendžiau įsigyti didžiausią papūgą (607) forumo pagalba apsistojau prie 2005m. ir >, 2,2l benzinas, automatas. Šiandien perskridau 2/3 Kauno autoturgaus. Deja, tik tris gražuoliukus užmačiau... Tiek klausimų kilo - nors imk ir paskambink Laimonui :D . Čia tiek jo teigiamų postų prisiskaičiau, kad kaip ir savas žmogus man tapo :) . Vienas iš tų trijų - 2005m. 2,7l dyzelis nuriedėjęs 127t. km prašo už jį 3t. Eu. Prasilenkia su sveiku protu kuro sąnaudos, anot šeimininko iki 17l mieste :dntknw:  ar kažkas netvarkoj su juo? Antras - taip pat dyzelis 2,2l 2005m. 3,4t Eu pasakiau apie anksčiau matytą, tai kad pradėjo peikti - tipo nevykęs variklis, vos 150t. tenuvažiuoja - apsisukau ir nuėjau:P .  Dar dėl automatų klausimas - kaip supratau, yra dviejų tipų greičių dėžės. Gal paporintumėt kuo jos skiriasi ir kuri patikimesnė? Kitas klausimas - Restailas... Kas jis? Be to, kad tai teigiami pokyčiai (dėl to renkuosi auto nuo 2005m. ar teisingai?), daugiau nesupratau  :rolleyes:

Porestailas dar kitaip faceliftas yra atnaujinimas sioks toks modelio tiek isvaizdos, interjero truputi ir varikliu gamos pasipildymas, isvaizdoje jie skiriasi va kaip :)
Priesrestailas
Posted Image

Porestailas (faceliftas)
Posted Image

Del greiciu dezes tai jei neklystu i 2.2 benzinus nejo automatine pavaru deze, ejo 6 pavarau mechanine. Kuo skiriasi automatines tai gal iki 2006 metu i 2.2hdi variklius ejo dar senoji pavaru deze ZF, po to i porestaila pradejo montuoti aisin 6 pavaru greiciu deze i 2.7hdi ir 3l benzinus. Patvarumas gal dauguma sakys geresnis ZF o ir remontas nera brangus, aisin greiciu dezeje silpnoji dalis yra hidroblokas (2007m istaisyta si problema). Pakankamai patvarios abi dezes.

Šį pranešimą redagavo lapeno: 2013 gruodžio 17 - 18:18

  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1593 Roliskk

Roliskk
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 18:41

Tai kaip suprantu, gerau pasispausti ir paimti nuo 2007m. Planuoju po Naujųjų nulėkti iki vokiečių ir pats parsivaryti. Visa giminė baisiai priešinasi ir gasdina, kad turėsiu problemų su elektronika. Tikriausiai po restailo tas išspręsta? Nenoriu jiems pasiduoti :)

Šį pranešimą redagavo Roliskk: 2013 gruodžio 17 - 18:48

  • 0

#1594 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 18:51

Tai kaip suprantu, gerau pasispausti ir paimti nuo 2007m.
Visa giminė baisiai priešinasi ir gasdina, kad turėsiu problemų su elektronika. Tikriausiai po restailo tas išspręsta? Nenoriu jiems pasiduoti :)

Gali pirkti ir nuo 2005, svarbu reikia atidziai apziureti, turi buti pilna serviso istorija. Jei masinos rida apie 300000, tai jau hidroblokas turi buti keistas, jeigu aisku deze dirba be priekaistu.

PABRESIU - hidro blokas, tai "detale" kuria lengva pakeisti, nereikia dezes nuimti, tik nuleisti tepala ir nusukti priekini dangteli, tada atjungti fiskes ir kelias zvaigzdutes.

Esme tokia, ne deze bloga iki 2007, bet hidroblokas, jei ji keite i kita (remontas po 2007 metu), tai URAAA. Zodziu pati deze nera pakitusi nuo 2004 metu iki pat siol (statoma ir pas peugeot 508), skiriasi tik hidroblokai, kiek pamenu jie keitesi 2007 metais ir 2011. + Kuo toliau tuo labiau pinga Aisinu remontas, nes labai daug modeliu turi tokia deze, t.y. masiniai modeliai.

Siaip del idomumo pasiziurejau, dabar jau hidrobloka galima rast uz 760$.

http://cobratransmis...ducts_id=305017

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 17 - 18:57

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1595 Roliskk

Roliskk
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 18:56

Tai kaip suprantu, gerau pasispausti ir paimti nuo 2007m.
Visa giminė baisiai priešinasi ir gasdina, kad turėsiu problemų su elektronika. Tikriausiai po restailo tas išspręsta? Nenoriu jiems pasiduoti :)

Gali pirkti ir nuo 2005, svarbu reikia atidziai apziureti, turi buti pilna serviso istorija. Jei masinos rida apie 300000, tai jau hidroblokas turi buti keistas, jeigu aisku deze dirba be priekaistu.

PABRESIU - hidro blokas, tai "detale" kuria lengva pakeisti, nereikia dezes nuimti, tik nuleisti tepala ir nusukti priekini dangteli, tada atjungti fiskes ir kelias zvaigzdutes.

Esme tokia, ne deze bloga iki 2007, bet hidroblokas, jei ji keite i kita (remontas po 2007 metu), tai URAAA. Zodziu pati deze nera pakitusi nuo 2004 metu iki pat siol (statoma ir pas peugeot 508), skiriasi tik hidroblokai, kiek pamenu jie keitesi 2007 metais ir 2011. + Kuo toliau tuo labiau pinga Aisinu remontas, nes labai daug modeliu turi tokia deze, t.y. masiniai modeliai.

Apžiūrėjau keliatą variantų iki 150t. ridos. Tikiuosi galima tikėti vokietukais. Kaip dėl tos elektros? Va ir šiandien vieną apžiūrinėjant, savininkas minėjo, kad tikriausiai amortizatoriaus fyškė bloga, nes kartais po duobių klaidą meta. Kas ten žino - gal visą amortiką keist reikia...
  • 0

#1596 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 18:59

Juokus megsti iki 150000km? Tokios masinos 5000 euru minimum kainuoja vokieciuose :wacko: Jei skydelyje 150 tai drasiai 250-300 yra.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1597 Roliskk

Roliskk
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 20:05

Juokus megsti iki 150000km? Tokios masinos 5000 euru minimum kainuoja vokieciuose :wacko: Jei skydelyje 150 tai drasiai 250-300 yra.

Sakai ir vokiečiai atsukinėja? Radau vieną su 67t., kitą su 79t. ridos kaina 4800Eu
Tai tuomet ir knygutės bus padirbtos? Ar galima kaip nors galus atkast?
  • 0

#1598 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 17 - 20:10

Sakai ir vokiečiai atsukinėja? Radau vieną su 67t., kitą su 79t. ridos kaina 4800Eu
Tai tuomet ir knygutės bus padirbtos? Ar galima kaip nors galus atkast?

Vokieciai nepadirbineja. Padirbineja TURKAI, tautieciai...

Masina is ten jei perki is taip vadinamo "garazo". T.y. normalios atstovo aiskteles.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1599 Roliskk

Roliskk
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2013 gruodžio 19 - 19:01

Apsėdo mane pegas… vartau skelbimus kaskart prieš valgį :lyzht: . Viename radau "dvigubi langai" - kas čia per navorotas? ir dar: prie kai kurių būna "platinum"?

Šį pranešimą redagavo Roliskk: 2013 gruodžio 19 - 19:04

  • 0

#1600 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2013 gruodžio 19 - 19:16

platinum tai komplektacijos lygis., kogero platinum pati auksciausia :hmm: dvigubi langai., vietoj paprastu., isivaizduok, kai du stiklai suklijuoti. jie patampa dvigubai storesni - tuo pagereja garso izoliacija , bei ilgapirsciams tektu biski pavargti ismusant , negu paprasta :ax: su rida tai kaip pasiseks, jei prie diagnostikos rimtai nepatikrinsi ka ten rodo.. asmeniskai i ja mazai ziurek., ziurek pirmoj vietoj varikli - automata., jei jie be priekaistu tikrai., tai ta rida cia px kad ir 300 000 ... :beer:

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2013 gruodžio 19 - 19:18

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0