Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3509

#1541 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 lapkričio 28 - 18:15

Kaip suprast 304lt?

Gi va 220lt + pasto islaidos.

ivesk koda 1336.Y2

http://www.autralita...earches/results

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 lapkričio 28 - 18:16

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1542 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2013 lapkričio 28 - 18:42

Kaip suprast 304lt?

Gi va 220lt + pasto islaidos.

ivesk koda 1336.Y2

http://www.autralita...earches/results

1336.Y3 toki man pasiule net nezinau kuom jie skirias, bet tos dvi sav laukimo zudo.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#1543 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 lapkričio 28 - 19:13

Pala pala, cia gi vapse ne tas reikalas tas 1336.Y3, cia gi termostatas!
Posted Image

Tau reikia 1336.Y2:
Posted Image

4. 1336.Y2 - WATER INTK TANKD IAM 38X24

Va cia mano fotke paties daryta is autralitos pirkta:

Posted Image

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 lapkričio 28 - 19:16

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1544 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2013 lapkričio 28 - 19:17

Jo man reik to termostato korpuso, kazkaip pagalvojau kad jis vadinamas trisakiu, nes yra trys isejimai.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#1545 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 lapkričio 28 - 19:39

Jo man reik to termostato korpuso, kazkaip pagalvojau kad jis vadinamas trisakiu, nes yra trys isejimai.

Tai tau tas termostato korpusas parejes (virsutinis kuriame termostatas stovi) ar tas trainykas(kuris i bloka ikistas)?
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1546 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2013 lapkričio 28 - 19:51

Tai tau tas termostato korpusas parejes (virsutinis kuriame termostatas stovi) ar tas trainykas(kuris i bloka ikistas)?

Termostato korpusas sutruko, tiksliau virsutinis vamzdelis per gamyklini suklijavima sutruko, gal bandyt deveta ieskot kad greiciau butu?
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#1547 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 lapkričio 28 - 19:58

Termostato korpusas sutruko, tiksliau virsutinis vamzdelis per gamyklini suklijavima sutruko,  gal bandyt deveta ieskot kad greiciau butu?

Aisku kad taip, dar pameginciau su daug epoksido kliju apvaryt, gerai nuvalius, nuriebalins ir susiausus. Taigi ten paprastas priejimas.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 lapkričio 28 - 19:59

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1548 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2013 lapkričio 28 - 20:16

Aisku kad taip, dar pameginciau su daug epoksido kliju apvaryt, gerai nuvalius, nuriebalins ir susiausus. Taigi ten paprastas priejimas.

Kazkaip nesinori rizikuot, gal bandysiu paieskot nuo ardomu masinu.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#1549 Franc

Franc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2013 lapkričio 30 - 15:00

Sveiki visi sugalvojau kad reik pakeist kaip ir daugeliui cia savo 406 :pug: Nezinau ka pasirinkt tarp 2.2hdi ir 3.0 v6 per metus nuvaziuoju apie 11k koki jusu pamastymai ? Nuo kiek pradet ziuret puga siais laikas 3.0v su daugmaz pilna komplk ,koza roza , be duju. ? :wh: :pug: :beer:

Kas dar kokiu minciu turite ? :)
  • 0

#1550 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2013 lapkričio 30 - 15:35

Kas dar kokiu minciu turite ? :)

Masina turbut moki pirkt, o i ka atkreipti demesi, tai turbut skaityt irgi moki, paimi iki 10 puslapiu atgal ir pasiskaitai viskas aprasyta kas, kaip, kodel, jei perskaicius iskils dar kokiu klausimu, tai tada geriau nepirk isvis 607 :beer:
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#1551 AIgalNE

AIgalNE
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 604
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P607 2.2 E95/LPG 116kW; P508SW 1.6eHDI 82kW; P508GT 150kW

Parašyta 2013 gruodžio 01 - 00:00

Masina turbut moki pirkt, o i ka atkreipti demesi, tai turbut skaityt irgi moki, paimi iki 10 puslapiu atgal ir pasiskaitai viskas aprasyta kas, kaip, kodel, jei perskaicius iskils dar kokiu klausimu, tai tada geriau nepirk isvis 607 :beer:

kai pirkau savo P607 išvis nieko neskaičiau, ir tai visai gerą nusipirkau, išskyrus tai, kad paėmiau superretą variklį 2.2 benzas ir tik neseniai sužinojau, kad jei kas, remontui reikės pakloti finansų, nes einamos detalės iš šrotų tiesiog išpirktos. na aišku ir kiek tų variklių 2.2 yra ant Lietuvos.1
deja, visiškai nesigailiu pirkiniu, nes gavau ko ieškojau, o pugo sprendimai yra pakankamai racionalūs (na gal kiek keistai atrodo tie antifrizo šakotuvai plastikiniai, langų varikliuko plastikiniai laikikliai ir panašūs minusiukai).

šiaip bendru požiūriu tai tikrai - reikia PERSKAITYTI kelis puslapius atgal, ten yra tikrai geri patarimai iš Laimono kaip pasirinkti gerą P607, ir pačiam arba su žinovo pagalba apžiūrinėti siūlomus modelius.
  • 0

#1552 Franc

Franc
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 28
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD

Parašyta 2013 gruodžio 01 - 08:49

kai pirkau savo P607 išvis nieko neskaičiau, ir tai visai gerą nusipirkau, išskyrus tai, kad paėmiau superretą variklį 2.2 benzas ir tik neseniai sužinojau, kad jei kas, remontui reikės pakloti finansų, nes einamos detalės iš šrotų tiesiog išpirktos. na aišku ir kiek tų variklių 2.2 yra ant Lietuvos.1
deja, visiškai nesigailiu pirkiniu, nes gavau ko ieškojau, o pugo sprendimai yra pakankamai racionalūs (na gal kiek keistai atrodo tie antifrizo šakotuvai plastikiniai, langų varikliuko plastikiniai laikikliai ir panašūs minusiukai).

šiaip bendru požiūriu tai tikrai - reikia PERSKAITYTI kelis puslapius atgal, ten yra tikrai geri patarimai iš Laimono kaip pasirinkti gerą P607, ir pačiam arba su žinovo pagalba apžiūrinėti siūlomus modelius.

Na taip ,taip skaiciau visa tema pora kartu :) bet mano klausimas labiau orentuotas i kainos klausima,o kaina greit kinta :] :pug: :beer:
  • 0

#1553 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 01 - 10:24

Matai, niekas gero daikto uz pigiai neparduoda :) Kad ir kas kaip kalbetu, turiu patirti ir zinau, kad geras daiktas kainuoja. Bet kaip ir minejom anksciau, jei megsti pesedeti prie masinos, taisytis pats, tai gali ir uz 7k nusipirkt ikirestaila. Bet tik cia tokiam zmogui kuriam auto remontas ir atkelimas yra palaima o ne koks lazas... + visos detales kainuoja, o kainuoja jos tikrai bent 2-3 kartus daugiau nei 406-tam. (kalba ne apie vaziuokle, siaip apie visoki sh...)
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1554 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 gruodžio 01 - 11:55

Gal kam teko isbandyti tiesioginius 607 porestailo konkurentus A6(C6), BMW e60 ir MB E ir galetu palyginti kuo vienas ar kitas modelis pranasesnis, prastesnis :) Labiausia domintu tai 607 vs e60.
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1555 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 01 - 13:20

Gal kam teko isbandyti tiesioginius 607 porestailo konkurentus A6(C6), BMW e60 ir MB E ir galetu palyginti kuo vienas ar kitas modelis pranasesnis, prastesnis :) Labiausia domintu tai 607 vs e60.

Man teko ne karta vaziuoti su e60. Gale vietos labai mazai, vaziuokle kieta. Minusas, jog varo galas. Vaziuokle tikrai NESVEIKAI brangi. Salono plastmases prastos kokybes, apsitrina greitai knopkes ir blizga kaip kokio ACER kompo... Visa kita tikrai liuks, trauka pas 3.0 dyzeliuka gera, vaziuokle ne per minksta, bet ir nera kieta (panasiai kaip pas 607). Bet neapsisaukit, e60 3.0 dyzelis jau turi daug bedu, tai nebe tas senas geras e39 dvyzokas...

dar vienas minusas - dabar juos jau iperka DEBILAI, o kas su BMW vaziuoja 9 is 10 tokie ir yra. Paziurekit kaip elgiasi gatvese. taigi nusipirkes ir tu igausi tokia "nakleika", nors ir netycia ka nors padarysi negerai, tai kitu akyse bus kaip TYCIA. Nors pacios auto neblogos.

Bet tavo vietoje, jei jau turi 25-30 stukiu, tai pirkciau citroen c5 III, tas tai tikrai nusisekes variantas. Sesei toki paemem pries metus, tikrai komfortas 3x didesnis nei pas 607, aisku vietos maziau nei pas 607, taciau NEMAZIAU nei pas pitiora.

AUDI - man nekelia jokiu emociju. Nzn kodel, gyvenime nepirkciau. Ne todel kad bloga, tiesiog nu mano mastymas toks ir tiek.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 01 - 13:22

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1556 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 gruodžio 01 - 20:30

Man teko ne karta vaziuoti su e60. Gale vietos labai mazai, vaziuokle kieta. Minusas, jog varo galas. Vaziuokle tikrai NESVEIKAI brangi. Salono plastmases prastos kokybes, apsitrina greitai knopkes ir blizga kaip kokio ACER kompo... Visa kita tikrai liuks, trauka pas 3.0 dyzeliuka gera, vaziuokle ne per minksta, bet ir nera kieta (panasiai kaip pas 607). Bet neapsisaukit, e60 3.0 dyzelis jau turi daug bedu, tai nebe tas senas geras e39 dvyzokas...

dar vienas minusas - dabar juos jau iperka DEBILAI, o kas su BMW vaziuoja 9 is 10 tokie ir yra. Paziurekit kaip elgiasi gatvese. taigi nusipirkes ir tu igausi tokia "nakleika", nors ir netycia ka nors padarysi negerai, tai kitu akyse bus kaip TYCIA. Nors pacios auto neblogos.

Bet tavo vietoje, jei jau turi 25-30 stukiu, tai pirkciau citroen c5 III, tas tai tikrai nusisekes variantas. Sesei toki paemem pries metus, tikrai komfortas 3x didesnis nei pas 607, aisku vietos maziau nei pas 607, taciau NEMAZIAU nei pas pitiora.

AUDI - man nekelia jokiu emociju. Nzn kodel, gyvenime nepirkciau. Ne todel kad bloga, tiesiog nu mano mastymas toks ir tiek.

O tu laimonai persestum is savo 607 i C5? Arba kuri pats pasirinktum jeigu daleisim ju visu kaina butu vienoda? :)
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1557 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 01 - 21:04

I C5 sedana persesciau :) Nors C5 tai zemesne klase (407). Bet tas C5 butinai turi buti su hidrauline pakaba, gaila, bet dabar su hidrauline pakaba C5 yra zymiai maziau nei su paprasta... Siaip man 607 yra tobulumo rinkinys, tiek isvaizda, tiek salono isvaizda, tiek ergonomika, na as jei realiai neturiu prie ko prikibti :) Pas C5 truputi keistas tas vairas, bet pripratus labai patogu. Tikrai labai patogu. Dar keista kad ekranas ne per centra, o pastumtas link keleivio... + C5 naujesnis modelis, tai po sito 607 ir imsiu C5... nes liutas gaila nebegamina nuo 2010 metu pakaitinio limuzino, tai tex persesti i MID klase :) 407 man vienareiksmiskai nepatinka, cia jau skonio reikalas :) ir aisku irgi gana senas modelis, taigi is france pasirinkimas tik C5 (C6 limuzino klase kaip ir 607, bet mano skoni receptoriai nepripranta prie galo ir kreivo spidometro). O po C5 kazkada 508... 508 man tikrai :wub:

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 01 - 21:08

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1558 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2013 gruodžio 02 - 09:14

O tai 508-as ne 607-o tesinis, ar ten jau labiau 407-o? Man kažkaip jo ir panele neša i 607-o dizaina, ipač ta keleivio puse.

Šį pranešimą redagavo Creator: 2013 gruodžio 02 - 09:18

  • 0

#1559 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 gruodžio 02 - 11:57

O tai 508-as ne 607-o tesinis, ar ten jau labiau 407-o?
Man kažkaip jo ir panele neša i 607-o dizaina, ipač ta keleivio puse.

deje ne, peugeot skelbia jog 508 keicia du modelius 407-607, is tikro tai yra 407 pasekejas ir stoja butent i passato-mondeo klase.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 gruodžio 02 - 11:58

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1560 rimve1

rimve1
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 32
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2013 gruodžio 06 - 14:22

Del 607 su Laimonu sutikciau nevisai. Su 607 vazineju turbut jau 7 metai bus. Dizainas tai OK 100%, ir ivertinus tai, kad peugeot 607 toki dizaina padare jau 2000 ar ten 2001 metais tai lenkiu zemai galva peugeot. kitos markes tu metu tai juoka sukelia jeigu palyginus. Bet patvarumas ir kai kurie elektronikos bairiai (nors ju buvo nedaug), tai mane uzknisa(tame tarpe ir mazas ekraniukas:)). Be to teko automatine greiciu deze remontuoti, kas skausmingai atsiliepe kisenei. truputi bildanti pakaba, vairo bildejimas vaziuojant zvyrkeliu irgi nervino, paskui ipratau. bet realiai, taip ir niekas nerado priezasciu. per tiek metu buvo visko, kai ka pavyko suremontuoti kai ko ne, ipratau. butu galima nemazai pakalbeti. ir kolkas dar vazineju su 607, bet jau reiketu keisti ir turbut ne i prancuza.

Šį pranešimą redagavo rimve1: 2013 gruodžio 06 - 14:23

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 8

narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0