Peršokti prie turinio


Peugeot 406


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 184

#21 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 17:30

2. Nepatogiai mirkseti tolymais, nes reikia laaaaabai shvelniai spustelti kai pamirksetu, jei spustelsi truputi stipriau, tai tolymos isijungs pastoviam. Geda man priesh kitu kai akyni o ne mirksi, geda pezui!

Ijungus nordic rezima (lempos ijungtos istisus metus. operacija atliekama oficialiame servise), ilgosios fiksuojasi tik kai sutemsta. Tiesa, lempas ijungus i rankini rezima (pasukus jungikli), ilgosios fiksuojasi visuomet. Siaip, informatyvaus "trekst" truksta.

3. Nepatogiai isijungia prieshrukinai - kiekviena karta uzvedant mashina reikia jos ijungti.

Priesrukines jungiamos isimtinai _tik_ KET numatytais atvejais, t.y. 2-5 kartus per metus. Kadangi kojos trumpos - valdymo rankeneliu isdestymas niekad nekliuvo. Vienitelis daiktas, kas nervuoja - automatinis valytuvu rezimas (geriau jau butu ideje intervalini rezima su pauzes reguliavimu)

5. Porankiai nepatogus, arba mano rankos per ilgos  :lol: .

Rankos, kaip ir kojos - trumpos. Taciau porankiai nepatogus - galetu buti zemiau. Kiek teko vazineti masinose su porankiais, tai IMHO, masinoje su rankine gr.deze jie tik trukdo.

10. Minusas klimatronikui kuris nesugeba pats uzdaryti priekines putymo angos. konstruktoriams dvejetas su minusu.

Neteko matyti automobilio, kuriame, esant rankiniam apiputimo angu uzdarymui, klimato kontrole jas is vis uzdarytu
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#22 Svečias_e2110_*

Svečias_e2110_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 17:34

:unsure: KET numato priesrukiniu naudojima esant rukui, lyjant, sningant....Tai yra daugiau nei 150 dienu per metus Lietuvoje.. O lietaus daviklis tikrai nervina ;)
  • 0

#23 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 17:37

Nu o kodel ash negaliu palyginti bmw su pezu? tuo labiau 406tas ir 5tas bmw >'96 metu labai panashaus klases auto. Bmw gale ner vietos, peze yra. Piezui pliusas, bmw minusas. |Ir taip toliau. O kainos ne taip ir skiriaisi. ar 98tu metu bmw ar '02 metu pezas kainuoja beveik vienodai. Ash nekalbu apie 540 kuri prifarshiruota daug daugiau uz navarotna 607ta. Bet imam tiesiog tos pachios kubakutoros varyklius ir liginam, galyme prideti ir koki toyota avensis, opel omega > '00 metu ir .t.t 406as pezas tikrai nera idealus, ir turi minusus. Ash jos ishvardinau, ash nekalbejau nieko apie gelezi, variklius etc. Tiesiog apie patoguma.
  • 0
Nuotrauka

#24 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 17:47

Ijungus nordic rezima (lempos ijungtos istisus metus. operacija atliekama oficialiame servise), ilgosios fiksuojasi tik kai sutemsta. Tiesa, lempas ijungus i rankini rezima (pasukus jungikli), ilgosios fiksuojasi visuomet. Siaip, informatyvaus "trekst" truksta.

Priesrukines jungiamos isimtinai _tik_ KET numatytais atvejais, t.y. 2-5 kartus per metus. Kadangi kojos trumpos - valdymo rankeneliu isdestymas niekad nekliuvo. Vienitelis daiktas, kas nervuoja - automatinis valytuvu rezimas (geriau jau butu ideje intervalini rezima su pauzes reguliavimu)

Neteko matyti automobilio, kuriame, esant rankiniam apiputimo angu uzdarymui, klimato kontrole jas is vis uzdarytu

Dabar ir yra ijungtas nordic, zibintas ijunge. Ilgosios fiksuojasi ir ziema. Gal ash nelabai tave suprantu, ir reikia parodyti. Anywai mirkseti nepatogu.
Prie to pachio primenei automatines valytuvus - nepatogu kad kiekviena karta ta rezyma reikia ijungi. T.y. jei buvo ijungtas, reikia isjungti ijungti. Butu geriau jei tiesiog arba rezimas visada ijungas arba visada isjungtas, ir ash tai noriu spresti kaip bus. Jauchiu jei tai butu, tai valytuvai kiekviena kart uzvedus signalizuotu apie ijungima pravalant shvaru/purvina langa :lol:
del klimos, nesiginchiuju, gal tokiu auto ir nera arba tai labai prabangus auto, bet visgi klima galetu angos uzdaryti (ne tos kurios jau salone groteles, o tiesiog viduje prie pachio bloko).

visus tik mano !!!!!------IMHO-------!!!!
Mano asmeninio kuno konstrukcija gali nesutapti su klubiechio kuno konstrukcija! ^_^

p.s. del prieshrukiniu - puikia apshvechia kelkrashti, ir uzmesti vakare labai padeda. Taip, ash uzmestije sustoju kas 5 min, ir man gyvybishkai svarbu kad butu ijungti prieshrukiniai, ir labai skauda shyrdis kad pezas tuo nesupranta ir kiekviena karta jos ishjungia!
Vat uzpuolet, demonai! :o

Šį pranešimą redagavo Vadia: 2005 gruodžio 12 - 17:51

  • 0
Nuotrauka

#25 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 17:56

Dabar ir yra ijungtas nordic, zibintas ijunge. Ilgosios fiksuojasi ir ziema. Gal ash nelabai tave suprantu, ir reikia parodyti. Anywai mirkseti nepatogu.

As turejau omenyje tai, jog kai sviesu jungiklis yra nustatytas i pozicija "isjungta", ijungtas nordic bei automatinis sviesu rezimai (nemaisyti su nordic...tas rezimas automatiskai ijungia/isjungia sviesas tamsiu/sviesu paros metu. sis rezimas aktyvuojamas/deaktyvuojamas 4-5 sek laikant nuspausta mygtuka, esanti ant posukiu svirties. apie ijungima/isjungima informuoja inf.tablo), tuomet, esant sviesiam paros metui ilgosios sviesos nesifiksuoja. Ijungus sviesu perjungeje i pozicija "ijungta", ilgosios fiksuojasi.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#26 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 18:13

As turejau omenyje tai, jog kai sviesu jungiklis yra nustatytas i pozicija "isjungta", ijungtas nordic bei automatinis sviesu rezimai (nemaisyti su nordic...tas rezimas automatiskai ijungia/isjungia sviesas tamsiu/sviesu paros metu. sis rezimas aktyvuojamas/deaktyvuojamas 4-5 sek laikant nuspausta mygtuka, esanti ant posukiu svirties. apie ijungima/isjungima informuoja inf.tablo), tuomet, esant sviesiam paros metui ilgosios sviesos nesifiksuoja. Ijungus sviesu perjungeje i pozicija "ijungta", ilgosios fiksuojasi.

dabar nuejau pabandziau:
Ash nezinau ar ijunge nordic rezhima, bet zibinte pajunge kompa ir ten kazkur kazkokiam skyriuje uzdejau mazdaug varnele ir dabar artimosios shviechia visada, nesvarbu ar yra 0 ar ira ON ant svyrties (jei tik gabaritai, tai shviechia tik gabaritai). Toliau palaikiau 5 sek auto migtuka, ir parashe kad automatic lighting active lalala. Viskas ok, tas automatik vasara puikiai veike. Toliau kaip tu rashau bandau jungti ilgosios - jos isijungia ir 0 ir ON padeti. Neisijungia jei svirtis tik truputi patrauki, jei patrauki stipriai tai isijugnai ir dega.
gal zibintas ne nordic ijunge o ka nors kita?
  • 0
Nuotrauka

#27 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 18:14

Beje, del valytuvu. Jei automobilis, tik ijungus varikli bandytu pats inicializuotis automatini rezima, pabandyk isivaizduoti, jog jis tai bando daryti: 1'dienio rytas. medziai apsarmoje. vakar buvo juoda lijundra. brr, net nupurto prisiminus, kai tik islipus, vos neissitiesiau. tiesa, duru rankenele nuluzo, bet tai niekniekis. visa nakti dribo slapdriba. tas vandens barbejimas nakti i langus veda is proto. dabar termometro stulpelis rodo -15C. ikvepiu gaivaus salto ryto oro. Paspaudziu signalizacijos pulteli. bandau atidaryti vairuotojo dureles. hmmm...matyt uzsalo. apeinu is keleivio puses. Siaip ne taip jas atplesiu. lendu vidun, siekdamas vairuotojo dureliu..."kad ji kur" pagalvoju - rankenele voliojasi ant sedynes. saip ne taip perkeliu kojas per pavaru perjungimo svirti. gresmigas "trekst" privercia sustingti is siaubo - magnetolos valdymo rankenele kaba ant vieno laidelio. tyliai nusikeikiu. idedu rakteli i uzvedimo spynele. pasuku. "puse apsisukimo" ir variklio seksualaus balso fone .... pasigirsta konvulsiskas traskejimas, lydimas cirskimo bei nei su niekuo nesumaisomo degesiu kvapo.....
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#28 Svečias_polaz_*

Svečias_polaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 18:18

o kaip ji rasti? kurioj tiksliau vietoj, ir ar yra kokia iskaba prie garazo ar kur ten jis dirba

nuvaziuosi pas ji, sumokesi 50lt, ir nieko nesutaisys,konstatuos, kad sildymo tenas yra sugedes, o dalys brangios, tai patars susirasti tokia pacia sedyne is sroto. Man taip buvo:)
  • 0

#29 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 18:20

Toliau kaip tu rashau bandau jungti ilgosios - jos isijungia ir 0 ir ON padeti. Neisijungia jei svirtis tik truputi patrauki, jei patrauki stipriai tai isijugnai ir dega.
gal zibintas ne nordic ijunge o ka nors kita?

Keista...pas mane sviesiu paros metu ilgosios nesifiksuoja. Taciau jei nakti isjungi varikli neisjunges ilgu - sviesos lieka degti....ir niekaip tu ju neuzgesinsi, tol kol neijungsi degimo ir rankiniu budu neisjungsi ilgu.... :unsure:
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#30 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.395
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 18:21

Beje, del valytuvu. Jei automobilis, tik ijungus varikli bandytu pats inicializuotis automatini rezima, pabandyk isivaizduoti, jog jis tai bando daryti:

1'dienio rytas. medziai apsarmoje. vakar buvo juoda lijundra. brr, net nupurto prisiminus, kai tik islipus, vos neissitiesiau. tiesa, duru rankenele nuluzo, bet tai niekniekis. visa nakti dribo slapdriba. tas vandens barbejimas i langus veda is proto. dabar termometro stulpelis rodo -15C. ikvepiu gaivaus salto ryto oro. Paspaudziu signalizacijos pulteli. bandau atidaryti vairuotojo dureles. hmmm...matyt uzsalo. apeinu is keleivio puses. Siaip ne taip jas atplesiu. lendu vidun, siekdamas vairuotojo dureliu..."kad ji kur" pagalvoju - rankenele voliojasi ant sedynes. saip ne taip perkeliu kojas per pavaru perjungimo svirti. gresmigas "trekst" privercia sustingti is siaubo - magnetolos valdymo rankenele kaba ant vieno laidelio. tyliai nusikeikiu. idedu rakteli i uzvedimo spynele. pasuku. "puse apsisukimo" ir variklio seksualaus balso fone .... pasigirsta konvulsiskas traskejimas, lydimas cirskimo bei nei su niekuo nesumaisomo degesiu kvapo.....

Cia kolegai taiop buvo su 2,2VVi :blink:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#31 Svečias_polaz_*

Svečias_polaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 18:22

:unsure: KET numato priesrukiniu naudojima esant rukui, lyjant, sningant....Tai yra daugiau nei 150 dienu per metus Lietuvoje..

O lietaus daviklis tikrai nervina ;)

ko jis tave nervina????, gal jis pas tave blogai veikia? labai geras dalykas sakyciau, tikrai nemaiso:)
  • 0

#32 Svečias_polaz_*

Svečias_polaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 18:23

Toliau kaip tu rashau bandau jungti ilgosios - jos isijungia ir 0 ir ON padeti. Neisijungia jei svirtis tik truputi patrauki, jei patrauki stipriai tai isijugnai ir dega.
gal zibintas ne nordic ijunge o ka nors kita?

Keista...pas mane sviesiu paros metu ilgosios nesifiksuoja. Taciau jei nakti isjungi varikli neisjunges ilgu - sviesos lieka degti....ir niekaip tu ju neuzgesinsi, tol kol neijungsi degimo ir rankiniu budu neisjungsi ilgu.... :unsure:

pas mane tas pats
  • 0

#33 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 18:24

:unsure:  KET numato priesrukiniu naudojima esant rukui, lyjant, sningant....Tai yra daugiau nei 150 dienu per metus Lietuvoje..

O lietaus daviklis tikrai nervina  ;)

ko jis tave nervina????, gal jis pas tave blogai veikia? labai geras dalykas sakyciau, tikrai nemaiso:)

Tam, kad tvarkingai jis inicializuotusi, jam reikia kokiu 60-360sek vienodai purskiancio lietaus
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#34 Svečias_polaz_*

Svečias_polaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 18:27

Tai aisku kad neapsimoka tiek laukt, taciau as nuvalau langa normaliai ir pastatau iskart ant auto ir jis tvarkingai visa laika veikia kol uzgesini varikli. Kaip sakant reikia ji suzadinti.
  • 0

#35 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 18:28

nu.. bandau isivaizuodi: 1'dienio rytas, isheinu ish namu, neuzrakynu nes po keliu minuchiu zhmona isheis i darba. Kieme ziema kloja baltas zieminis kilimas. Ish suoliuko mane stebi ryzas, storas ir izulai patenkintas gyvenimu kaimyno katinas. Pagalvoju kaip gerai gyventi prie juros, va vilnieciai dabar turbut shalo prie -15, o pas mane tik 3-4 laipsniai shalchio, visgi minkshtas klimatas yra privalumas. Ateinu i stovejimo aikshtele, eiline karta paziurejus i purvinus mashinos shonus, pagalvoju kad negrazu gaileti keleta litu mashinai, o tai va stovi dabar kaip kokia karve neplauta... Oi kiek sniego! Visas shonas uzbarstytas. Nu.. nieko, kol shils kaip tik pavalysiu. Atidarau durele, atsargiai ilipu...pradzioj viena koja, paskui uzpakalis, taiiip kelena sekmingai palindo po vairo.. shi kart magnetolos rankine lieka gyva! Nusss.. pazadinsime? Per langa nieko nesimato, bet lango apiputimo rezimas mums pades! Vzzzhhrrrmmm zhhhhhhhhh grazhiai atsibuvo motoras... Signalai pradejo begti i kompiuteri, kuris shiek tiek pasukes savo kilobitines smegines nusprende kad atsispindimo kampas lietas davyklio spindulio yra kitoks nei turi buti shvaraus lango ir ijunge valyma.... Valytuvai pasake vzk ir sustojo pajutes pasipreshinima... Kaip gerai pagalvojau ash kad ne tik dureliu langai bet ir valytuvu mechanika turi komfort funkcija ir sustoja jie pasipreshinimas pasidaro per didelis. B)
  • 0
Nuotrauka

#36 Vadia

Vadia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 593
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:406 Break 2.2 HDI '02, Audi A3 1.8T '98

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 18:32

Keista...pas mane sviesiu paros metu ilgosios nesifiksuoja. Taciau jei nakti isjungi varikli neisjunges ilgu - sviesos lieka degti....ir niekaip tu ju neuzgesinsi, tol kol neijungsi degimo ir rankiniu budu neisjungsi ilgu.... :unsure:

Lieka diegti po mashinos uzgesimo jeigu yra ON padeti, bet kadangi vazineju su 0 padetim (shviesos dega), tai ishsijungia kai uzgesinu. Jei ijungiu ON/0 padeti tai shviesos isijungia/ishsijungia (variklis nedirba, raktas ishtrauktas).
  • 0
Nuotrauka

#37 Svečias_e2110_*

Svečias_e2110_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 19:33

:unsure:  KET numato priesrukiniu naudojima esant rukui, lyjant, sningant....Tai yra daugiau nei 150 dienu per metus Lietuvoje..

O lietaus daviklis tikrai nervina  ;)

ko jis tave nervina????, gal jis pas tave blogai veikia? labai geras dalykas sakyciau, tikrai nemaiso:)

man per dideli intervalai tarp valytuvu mostu, kai naudoju davikli, o kai vos vos purskia lietus - jis apskritai nesuveikia.... geriau jau kaip Aroone rase apie intervalu reguliatoriu...
  • 0

#38 Svečias_Kursis_*

Svečias_Kursis_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 12 - 21:18

man per dideli intervalai tarp valytuvu mostu, kai naudoju davikli, o kai vos vos purskia lietus - jis apskritai nesuveikia.... geriau jau kaip Aroone rase apie intervalu reguliatoriu...

o man geriausia automatiniai su reguliatoriumi. turi reno, bmw, mersas, vw ir belekas dar. pugo daviklis stokoja supratingumo, bet kazkaip ismokau naudotis.

o valytuvus (ir automatinius) atvaziavus nakciai reikia isjungti. Pozicija OFF. tada rytais nebuna dziaugsmu.

aisq, cia is savo praktikos pastebejimai... -_-
  • 0

#39 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • Pranešimai: 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Parašyta 2005 gruodžio 13 - 02:01

Valytuvu intervalai, salygojami lietaus daviklio, veikiancios mago valdymo rankeneles... Kaip tai tolima mano kadetui :lol: uztat problemu neturiu (kol kas, nes kadzius po triju menesiu pertraukos bus uzvedinejamas sestadieni)
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#40 Svečias_Aidas_*

Svečias_Aidas_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 13 - 13:35

:) va minusai:
1.pas mane 1.90 ugis, todel nors ir sedyne ant minimum aukshchio vistiek galinio vaizdo veidrodelis uzstoja priekinio lango deshines puses vaizda, kartais tikrai trukda. aplamai tas veidrodelis durnoj vietoj, kartais nes su galva kazkaip uzkliunu kai lipu, nors ir nepastebiu kaip.

Manai, kad del tavo ugio kaltas automobilis? ;)

2. Nepatogiai mirkseti tolymais, nes reikia laaaaabai shvelniai spustelti kai pamirksetu, jei spustelsi truputi stipriau, tai tolymos isijungs pastoviam. Geda man priesh kitu kai akyni o ne mirksi, geda pezui!

Na nezinau - skonio/priejimo prie rankeneles reikalas - as kai su tik ka isgytu 406 preidinejau TA, paprasytas ijungt ilgasias, taip ir pralaikiau paspaudes rankenele (ishsigandau, kad neveikia), nes pasirode, kad lyginant su 405, 406 norint perjungt ilgasias, reikia gan drasiai truktelt rankenel.

3. Nepatogiai isijungia prieshrukinai - kiekviena karta uzvedant mashina reikia jos ijungti. Aplamai tos rankenos ant vairo labai perkrautos, o tempomato ir magnetolos valdymo rankenos ant vairo daznai baisu sulauzyti su kelena, gal but tai tik taip atrodo (kol nesuluzo ^_^ ). Sutaupe! Minusas!

Kadangi priesrukines jungiu ir kitiem patariu jungt tik tais atvejais, kai ju is tiesu laaabai reikia, tai nekelia jokiu problemu. Su savo 1,8 m ugiu net makaluodamasis is keleivio sedynes i vairuotojo ir atgal ne kart neuzkliudziau jokios rankeneles. Turbut del to, kad to vengiau ;) Ir kad tos rankenos perkrautos nepastebejau... mago valdymo rankenele priskiriama prie "kitokiu sprendimu", jei lyginsim su valdymu ant vairo. Man asmeniskai ta renkenele smagi.


4. Nera vairo shyldimo. Nu shaltas jis ish ryto! :angry:

Jo, keistas reiskinys.

5. Porankiai nepatogus, arba mano rankos per ilgos :lol: . Bet alkune patogu tik deti ant keleivio porankio, nes vairuotojo porankis ir nepatogioj vietoj ir trukdo greichius jungineti! :angry: Galejo padaryti viena bendra poranki kartu butu ir deze o tai ir yra:

tru - jis kazkaip itartinai aukstai

6tas minusas - baisias truksta dezuchiu/skyluchiu kur ka nors padeti. Tik bardachokas kur ir taip visko sukishta, durelese ir tipa skarbonkiam prie porankiu maza vieta. Prie greichiu rankienos vieta durna ish ten viskas ishkrenta ant posukiu.

tru - galetu but daugiau.


6. Nerodo kaip perdega lempa kokia nors. Kazkokiam 5tam bmw 90uju metu rodo kompas, o chia ne rodo! Ir tai '02 metu auto? :blink: geeeeedaaaaa! 607tam rodo, bet ir 5tas bmw ne 7tas, tai kad minusas minusas. Ai ir nerodo kai baigiasi langu plovimo skystis. Kodel ash turiu listi ir motoro skyri ir ziureti su ta durna shiaudele kiek ten liko? MInusas!!


7. Universale (brake) galiniu koloneliu vieta ir velnio sumanymas kaz koks! Keleta menesiu negaliu rasti tinkanchiu! Nelenda jokios, ne tu skystu magnetu nelenda, ir tenka uzsakyneti nestandartines. Durnizmas ir minusas!

Visuose universalaus kebulo variantuose daugiau/maziau susiduriama su sia problema - LABAI gero varianto tikrai nepasieksi niekur, jei bandysi grust garsiakalbius i galines "stoikes". Nebudamas didelis ato-audiofilas, spjoviau i ta reikla, nes mano SV esantis "garsas" mane pilnai tenkina.

8. Parkuotis su universalu saugu kai ish shonu po metra atstumo nuo kitu, ratai susisuka mazai, galas kazkur toli, brrr. nu nieko priepratau. Minusas aplinkui stovejanchiams auto, pezui atleidziu! :rolleyes:

kad susiuka mazai - faktas - apsisukimo spindulystikrai didokas. O su univeraslu parkavimasis zymiai paprastesnis, nei su sedanu vien del to, kad matai visus automobilio gabaritus.

9. Daug kas shoniniai veidrodeliai nepadeda parkuotis. Minusas kreiviaakiams - man padeda. Pezui iskaita, o jums pas akiu gydytoja pirkti va tokiu akinukus B)

:)

10. Minusas klimatronikui kuris nesugeba pats uzdaryti priekines putymo angos. konstruktoriams dvejetas su minusu.

:) o kokiuose auto uzdaro?


nu va, deshimt pezo minusu. manau uzteks.
visa shita infa galiuoja tik poreistailiniam 406tam 8)

Turiu dar keleta pastabu....
Nezinau, kaip pas kitus, bet maniskiame itin nekas su priekinemis apatinemis duru gumomis - vairuotojo puses nudrengta/vos laikosi, keleivio puses zmona lipdama is auto irgi nurove nafig. Jos tikrai kliuna ilipant/islipant.

Uzkliuvo valytuvai - nesugebejau ju atlenkti/pasatyti vertikaliai.

Esant gan placioms priekinems "stoikems" ir ne visiskam stiklo nuvalymo plotui vairuotojo puseje, susidaro gan nemaza "mirtina" zona vairuotojui is kaires, ypac kai sukant i kaire pasitaiko pesciuju pereja - pestieji labai neblogai "pasislepia".

Kai kurios po kapotu esancios plastmases nepritaikytos ziemos klimatui - megsta luzti/skilti.

gal rasciau dar, bet... patinka man ta masina.... :)



B) Visgi daug ka as pavadinciau ne minsiais, o specifiniais sprendimais ;)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0