pagalvoju ir as apie tai bet jai jau toki sukure tai gal laiko ,na o kaina reiks pasidometi ;)Taigis. Elastinis diržas eliminuoja poreikį įtempėjams. Kitas klausimas, kiek ilgai tas diržas tampysis ir kokia jo kaina. Jeigu tuos diržus reiks keist dažniau nei kojines, o ir jo kaina tikrai nebus pigesnė nei standartinio, tai gal geriau kaitaliot škyvus ir įtempėjus?
paprastas ir zinomas atsakimas ,elastinis dirzas,jau esu mates,kai man reiks keisti bandysiu toki isigyti ;)
Na tu čia kažką netiksliai parašei. Na diržą kaip prezervatyvą vistiek neužtemsi. Kažkokie įtempėjai reikalingi nori nenori, tik galbūt jų funkcijas atlieka kiti įrenginiai.taip,bande tobulinti. ;)
nuo 2006m sia problema issprende-paprastas gelezinis skyvas(amzinas),nera dirzo itempeju!
paspeliokite kaip (labai paprastai) tai issprende,(nors rimti motoristai tai jau zino) ;)
"Parejo" garsusis P406 alkuninio skyvas
#61
Posted 2009 October 14 - 13:24
#62
Posted 2009 October 14 - 20:30
#63
Posted 2009 October 15 - 08:24
Regis tavo masinoje skyvai labai greitai devisi?Šiandien Meharyje paėmiau už 195 itališką. Robete turėjo gal 3-ų gamintojų, kaina 320.
Kaip suprantu, geguzes menesi, kada uzvedei tema, turejai keisti. O dabar vel rasai, kad nusipirkai nauja.
Panasu, kad dazniau nei tepalus tenka keisti
Na, o jei yra galimybe laukti savaitele, tai visgi siulyciau is ebay uzsisakyti. Taip ir padariau, tikiu kad Febi Bilstein kokybe tarnaus ilgiau nei 4 menesiai, ir kaina tik 210 lt (su pristatymu).
#64
Posted 2009 October 15 - 11:04
Biškį in metus reiktų dirstelt, kada viskas buvo pradėtaRegis tavo masinoje skyvai labai greitai devisi?
Kaip suprantu, geguzes menesi, kada uzvedei tema, turejai keisti. O dabar vel rasai, kad nusipirkai nauja.
Panasu, kad dazniau nei tepalus tenka keisti
Na, o jei yra galimybe laukti savaitele, tai visgi siulyciau is ebay uzsisakyti. Taip ir padariau, tikiu kad Febi Bilstein kokybe tarnaus ilgiau nei 4 menesiai, ir kaina tik 210 lt (su pristatymu).
2009-2007= 2
O eBay radau už įv.kainą.
Priimtiniausias variantas, bet tik parsiuntimas oi oi
Edited by arthuras, 2009 October 15 - 11:11.
#65
Posted 2009 October 15 - 11:41
ir kur as ziurejau aisq i menesius o jau buvau bepatikejes, kad tas velnio skriemulys dabar kas sezona parazituos ir pas maneBiškį in metus reiktų dirstelt, kada viskas buvo pradėta
2009-2007= 2
O eBay radau už įv.kainą.
Priimtiniausias variantas, bet tik parsiuntimas oi oi
O del siuntimo kainos visada galima deretis, jei turi noro, kantrybes ir laiko... (nes, matyt, ir pats zinai, kad pardavejo siuloma kaina visuomet yra didesne nei tu gauni parasyta ant siuntos paketo)
Edited by Dandy, 2009 October 15 - 11:45.
#66
Posted 2009 October 15 - 21:17
vat butent kazkokios pasakos apie "lateksinius dirzus" visi dirzai armuojami siulais ir ne veltuj ;) Ne paslaptis kad nuo dirzu armavimo priklauso jo patikimumas atkreipkite demesi i dirzus kuriuse armuoti dantys(originalas arba aukstos kokybes)..ir ne veltuj ;) Del skyvo,galima ir issitekinti vientisa ir problemos dingsta visiem laikamsNa tu čia kažką netiksliai parašei. Na diržą kaip prezervatyvą vistiek neužtemsi. Kažkokie įtempėjai reikalingi nori nenori, tik galbūt jų funkcijas atlieka kiti įrenginiai.taip,bande tobulinti. ;)
nuo 2006m sia problema issprende-paprastas gelezinis skyvas(amzinas),nera dirzo itempeju!
paspeliokite kaip (labai paprastai) tai issprende,(nors rimti motoristai tai jau zino) ;)
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#67
Posted 2009 October 15 - 21:18
#68
Posted 2009 October 16 - 11:58
O jeigu generas be sankabos plius dar kondiškės siurblys šiek tiek prideda savo rankelę? Beje, gal kam reikia gero generatoriaus su beveik negyva sankaba? Mėtosi pas man garažena su elastinu dirzu kaip ir aisku-visi zino.
na o del skyvo "istampymo" ,tai reikia ziureti pati skyva,kaip dirba itempejas,kokia motoro vibracija-(kiekvieno cilindro galios dydis),ir SVARBU-generatoriaus sankaba.ja patikrinti(jei gerai dirbanti)puses minutes darbas.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#69
Posted 2010 July 01 - 16:18
Edited by Samtron, 2010 July 01 - 16:18.
I <3 HATERS
#70
Posted 2010 July 01 - 18:39
#71
Posted 2010 July 01 - 19:28
nezinau,bet as uzsidejau originala ,ir jokiu problemu,o pirkti gali EBAYKeliam seną temą.
Priėjo laikas vėl keisti škyvą, prieš tai buvo pirktas už 200lt meharyje MALO firmos. Pravažiuota 20k km ir tas garsas veda iš proto mane jau kurį laiką!
Apsiskambinėjau vėl keletą parduotuvių, meharis siūlo už 230lt (įtariu tas pats?), A1 už 305 Korteko firmos (kas ką girdėję?) ir belfortas pasiūlė už 164lt be sankabos ir už 189lt su sankaba. Sakė be sankabos laikys amžinai, turiu įtarimų, kad už tokią kainą man vėl nei 20k nelaikys.
Gal kas pirkot/domėjotės ar turit daugiau patirties su škyvais, su sankaba ar be sankabos geriau imti, o gal nepagailėti Korteko firmos?
Edited by ARMONDS, 2010 July 01 - 19:28.
#72
Posted 2010 July 02 - 07:19
o kaip suprast su sankaba ar be....as neperseniausiai pirkaus skyva is mehario malo firmos, tai va pakeitem, pravaziavau 3000 ir jau matosi kad jis ilgai nelaikys.Keliam seną temą.
Priėjo laikas vėl keisti škyvą, prieš tai buvo pirktas už 200lt meharyje MALO firmos. Pravažiuota 20k km ir tas garsas veda iš proto mane jau kurį laiką!
Apsiskambinėjau vėl keletą parduotuvių, meharis siūlo už 230lt (įtariu tas pats?), A1 už 305 Korteko firmos (kas ką girdėję?) ir belfortas pasiūlė už 164lt be sankabos ir už 189lt su sankaba. Sakė be sankabos laikys amžinai, turiu įtarimų, kad už tokią kainą man vėl nei 20k nelaikys.
Gal kas pirkot/domėjotės ar turit daugiau patirties su škyvais, su sankaba ar be sankabos geriau imti, o gal nepagailėti Korteko firmos?
#73
Posted 2010 July 02 - 08:50
I <3 HATERS
#74
Posted 2010 July 02 - 08:52
as tai galvoju, jeigu nuvaryt pas gerus suvirintojus, uzvirintu ir buti gerai manau...neissivaizduoju kas gali pareiti jei viskas tvarkingai sukasiSu sankaba yra su gumine dalimi, kuri ir susidėvi dažniausiai. O be sankabos leido suprast, kad tai yra vientisas metalo škyvas. Pas mus irgi kažkas bandė čia virinti škyvą kiek pamenu. Tik man keista kodėl jis toks pigus, jei anot pardavėjo tai yra ilgaamžis dalykas.
#75
Posted 2010 July 02 - 11:57
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
#76
Posted 2010 July 02 - 12:17
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#77
Posted 2010 July 02 - 13:43
ir idomu,ir man ateiciai,kiek kilometru jau nuvaziuota,ar dirzeliui nieko nenutiko,kaip su vibracija,kiek suprantu ta guma del vibracijosman kai skyvas prasisuko as veziau, kad man suvirintu ta vieta ten kur stovejo ta guma
Edited by ARMONDS, 2010 July 02 - 13:44.
#78
Posted 2010 July 02 - 18:15
Kairėje pusėje ne Akron škyvas, tas dar mašinoje kolkas yra.
I <3 HATERS
#79
Posted 2010 July 02 - 20:24
vibracijos nesijaute ir dirzelis paziurejus vizualiai ejo lygiaiir idomu,ir man ateiciai,kiek kilometru jau nuvaziuota,ar dirzeliui nieko nenutiko,kaip su vibracija,kiek suprantu ta guma del vibracijos
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#80
Posted 2010 July 02 - 20:27
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users