Peršokti prie turinio


Nuotrauka

kuro sanaudos vazinejant per mazom apsukom


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 87

#21 Svečias_e2110_*

Svečias_e2110_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 25 - 15:21

Ir kaip gi cia taip?

Techninių smulkmenų nežinau, bet borto kompas riedant laisva pavara rodo 1,1l/100km, o su pavara 0,1l/100km.
  • 0

#22 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2007 spalio 25 - 15:25

Techninių smulkmenų nežinau, bet borto kompas riedant laisva pavara rodo 1,1l/100km, o su pavara 0,1l/100km.

ipurskimo kompas nepurskia kuro kai oro sklende uzdaryta (gazo pedalas atleistas) ir apsukos aukstesnes uz laisvos eigos...

Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2007 spalio 25 - 15:25

  • 0

#23 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 spalio 25 - 15:25

Ir kaip gi cia taip?

Kompas užjutęs, kad variklis sukamas ratų (važiuojant nuo kalno), turi teisę jam visai atjungti kuro padavimą (vist iek neužgęs).
O va riedant laisva pavara - tuščiom apsukom palaikyti reikia biški myžčioti.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#24 Shamas

Shamas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 249
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD Bosch

Parašyta 2007 spalio 29 - 20:25

bet tai turdut su naujesnem masinom taip yra? As priprates ant nitralkos riedeti nuo kalnu... aisku ziema ne :)
  • 0

#25 mixed

mixed
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 445
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:206 1.9D

Parašyta 2007 spalio 29 - 21:13

pats nelabai suprantu kaip tai gali buti, bet tikint kompo parodymais riedant nuo gero kalno 100km/h greiciu laisva pavara kompas rodo 0,6 l/100km, o leidziantis nuo kalno isijungus 5 (aisku nebutinai) begi kompas rodo 0,0l/100 km kelio...

cutoff rezimas, taupantis kura yra turbut visose auto kuriose yra ipurskimas valdomas elektroniniu smegenu.. reidint nuo kalno ijungtu begiu kuto padavimas sustabdomas, riedant laisvu begiu kuras paduodamas kad neuzgestu..
  • 0

#26 Svečias_Dj_centas_*

Svečias_Dj_centas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 spalio 30 - 20:32

O tai kaip tas motoras neuzgesta be kuro..... Paaiskinkit man durnam :blush: ??? Tai kad suka jy tarkim tiktai ratai tai tada daug greiciau stabdosi masina nuo variklio... o tarkim imetus laisva riedi sau puse km :huh: aisku cia ne mieste... Na siaip nezinau bet kad variklis gali dirbti be benzino tai naujiena :) taip iseina kad cilindrai dirba kuro juose nera???
  • 0

#27 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 spalio 31 - 15:18

Laikyk, kad riedant ant bėgio nuo kalno variklis yra neužvestas. Užgęsęs. Whatever. Kaip ir sukant starteriu ar užvedant stumiant/tempiant. T.y. ratai suka variklį, o pastarasis tinginiauja.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#28 Velvet

Velvet

    pelėda

  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.384
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 CTI 1.9 '94

Parašyta 2007 spalio 31 - 16:42

Jo, pas mane Vel Satyje irgi teip pat - riedant pavara yra atjungiamas kuro padavimas. O aukštesnę pavarą jungiu ties 2k rpm.
  • 0
205

#29 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 04 - 14:30

Nusimauk kelnes - užpakalis mažiau šus :angry:

nekreipkit demesio i aroones snobizma.

katalizatoriaus isemimas sumazins degalu sanaudas ir auto taps "gyvesnis" dar kataliza pridave litu gausit. beja vietoj katalizatoriaus nepagailekit isistatyti normalu rezonatoriu kad garsas tvarkingas butu.
  • 0

#30 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 04 - 14:38

o del kuro suvartojimo tai su savo avtamatu net pastebiu toki prikola.. pasmane yra ECONOM rezimas ir SPORT :) tad sport migtuka paspaudes as tikrai nesusimastydavau apie ekonomija, bet per tiek eksplotavimo laiko prigavau.. kad mieste vazinejant su SPORT rezimu. aisku ne (tapke-dugnas) rezimu, masina kazkur pusantro litro mazesni vidurki rodo negu su ECO rezimu, ir cia visai logiska?! Sport rezimas perjungineja pavara maziausia nuo 3000rpm o ECO nuo 2000rpm. nors variklio galingumas leidzia ir zemom apsukom vazinet, taciau ant ekonomijos tikrai geriau kai apsukos palaikomos auksciau.. lengviau begetis.. maziau kuro sudeginama.. :blush: aisku cia tik seip.. nes kur cia ekonomija su 3.0+Automat. :D :beer:
  • 0

#31 Svečias_Danciux_*

Svečias_Danciux_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 07 - 19:50

Maniskis 406 1.8 variklio 16V, tai vasara jei vaziuoju vienas mieste sugebejau itilpti i 9 litrus. Siaip buna 10.
Ziema apie 11. Uzmiestyje net nezinau. Gal kokie 8 litriukai. O gal maziau net.
Beje, vazinejau kaip tik noriu. Ir dugnas ir ant mazu apsuku ijungiu 5. Negalvoju kazkaip kaip taupyti. Bet ir atrodo sutaupau. :D
Ir siaip pas mane nera tachometro, tai darau taip:
1 pavara iki 20 km/h
2 pavara nuo 20 iki 40 km/h
3 pavara nuo 40 iki 60 km/h
4 pavara nuo 60 iki 80 km/h
5 pavara nuo 80 iki 210 kom/h :D cia aisku tik tikrinimui kiek galiu isspausti.
Bet cia kai isibegeju tvarkingai, tiesiojoje. Kaip sakant - idealiomis salygomis :D

sitas varinatas normaliausias,nes kai jungiama pavara per anxti kuro suvartojimas dideja,kadangi apkrauni varikli, geriausias variantas kiek teko skaitinet yra mazdaug 2500 2700 mazdaug
  • 0

#32 306xs

306xs
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 11
  • Automobilis:PEUGEOT 306xs PEUGEOT 307sw

Parašyta 2007 lapkričio 08 - 23:48

Kaip ir temos autorius vazineju 306 1,6 94m ir mieste apie 10L/100km suvartoju. Pavaras taip pat labai anksti jungiu ir 5 pavara pas mane tikrai negauna pailset. Bet kad turimam manuale radau nurodyta vidutini suvartojima 1,6 varikliui mieste - 10,1 (ar 10,4 berods) L/100km. Taigi labai sunkiai tikiu, kad evil tilpdavo i 8,5, o jo zmona i 7L :( Dabar butinai pabandysiu kitokiu rezimu vazinet (perjunginet prie aukstesniu apsuku, riedet ant pavaros), bet kad taip radikaliai sumazetu sanaudos, sunkiai tikiu.
  • 0

#33 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2007 lapkričio 09 - 00:21

Gal dar ir nuo miesto priklauso. Jauciu Vilniuje per spustis tai ir iki 10 pasrebtu, bet Kaune, nestovint kamsciuose i 8 tilpti galima. Bent jau 9ltr/100km tikrai neesu pasiekes. Vaziuojant marsrutu Kaunas-Sventoji ir magistralej palaikant ~140km/h vidurkis ~7ltr/100km gavosi. Dar ir nuo vairavimo stiliaus priklauso - as tai kaip ir ramiai vazineju, tai Kaune ir su dvilitre Xantia man 11ltr/100km uztenka, bet penktos mieste nejungiu. Pamenu dar turejau VW pasrat, tai anas turejo toki pricindala - ekonometra, katras rodydavo momentines kuro sanaudas. Ir labai aiskiai parodydavo, su kokia pavara ekonomiskiau vaziuot - i kalniuka pabandzius 60 vaziuoti 4 pavara skaleje nebeuztekdavo skaiciu (14 max), tuo tarpu vaziuojant 3 rodykle rodydavo ~10ltr/100km. Tas pats ir apie pagreitejima lygiam kelyje 50->60: tik trecia pavara. Penkta isvis jungdavau prie 100-110, nes kitaip ekonomiskai buvo nenaudinga. Aisku tam VW variklis per silpnas buvo ir pavaru perdavimai kiti, bet esme tame, kad aukstesne pavara tikrai nereiskia mazesniu sanaudu, tik mazesni triuksma.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#34 marazmas

marazmas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 391
  • Vieta:Miami
  • Automobilis:Peugeot 206 1.4hdi

Parašyta 2007 lapkričio 09 - 01:18

nu prisiskaiciau cia visokiu nuomoniu...nzn as kazkaip irgi megejas esu anksti imusti pavara aukstesne gal del triuksmo ir asq jei musineju ties 3.5 tai kuro sanaudos iskart didesnes bet jei per jei permusineju iki 2.5 tai kitos net nustebau...neiks isbandyti perjungineti iki 3 ir i kalna nekilti 4 5 pavara :rolleyes: gal sumazes ;)
  • 0

#35 Svečias_yessuz_*

Svečias_yessuz_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 lapkričio 09 - 09:18

Nzn kaip su kitais pezais, bet su savo padariau toki eksperementa.
As visada vazinejau iki 2500-3000rpm, ir tik po to jungiau kita begi. Mieste, jeigu nevirsyti greicio, tai vazineju su 3 begiu (50-60kmh).
Kuro sanaudos buvo 13-15l/100km
Tevas patare vazine 60kmh su 5 begiu. Vasivazinejau gal pora menesiu, ir .....l kuro sanaudos 15-16l/100km! :(
Nzn, gal cia tik pas mane tokia situacija.

Blemba, tu paziurek kokia tavo masina! :D Tigi 2 litrai + turbo! Tai tu nori 9 litru mieste? :D

As nenoriu 9l sanaudos. As tik sakau del skirtumo, tarp vaziavimu su 5 begiu prie 60kmh, ir su 3 begiu prie 50-60kmh
Kai pirkdavau masina, tai iskarto zinojau, kad kuro sanaudos bus didelis. Teoriskai, jei normaliai sureguliuoti masina tai sanaudos gal bus apie 12-13l/100km. Siap po trupiti einu prie tokiu rezultau.
PS Dujos niekada nedesiu.

o as isidejau - biski jauciasi ant galios... bet ir turba veikia ir vaziuoja ;)

beje, vaziuoju irgi panasiai, keiciu begi ties 2500/3000, tik kad prie 60 kartais 4 isimetu :)
  • 0

#36 306xs

306xs
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 11
  • Automobilis:PEUGEOT 306xs PEUGEOT 307sw

Parašyta 2007 lapkričio 10 - 01:06

Na manau jau tampa akivaizdu, kad per anksti ijungta pavara ir riedejimas laisva salygoja didesnes kuro sanaudas, bet kaip del itakos varikliui? Vistiek prie aukstesniu apsuku ir trintis didesne ir temperatura gali but aukstesne uz darbine ypac siltuoju metu laiku, tai veliau tas kuro taupymas gali pro kita gala islist. Aisku, dauguma musu turim ne naujus auto ir dazniausiai nesiruosiam jais vazineti daugiau 3-4 metu (jei tai "darbinis arkliukas") - taigi ar variklis bus daugiau ar maziau padroztas, gal nelabai verta gilintis, bet vis delto ka manot?
  • 0

#37 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2007 lapkričio 10 - 10:38

trintis didesne, bet ir tepimas intensyvesnis. Siaip variklius besisukancius iki 6500rpm kai projektuoja turbut numato, kad vazinejama bus daugiau nei 2000rpm ;) Siaip jei ziuret is fizikos puses, tai prie max sukimo momento variklis dirba su didziausiu naudingumo koficientu - reiskia maziausi nuostoliai trinciai ir kitom negerovem padengti. Siaip nepamenu tiksliai ka rase S. Zasada, bet irgi rase, kad tiek per mazi tiek per dideli sukiai kenkia varikliui. Galu gale tai apsukos vaziuojant 4 pavara 60km/h siekia kokius 2200rpm - tai cia daug? O kaip tada su automagistralem? Gi vaziuojant 140km/h apsuku buna ~4000 ir taip vaziuoji 200km be sustojimo - negalima, reikia ant 70km/h vaziuot, kad nepakenkt varikliui? Tarp kitko - vazinejant 2000-3500rpm diapazone ausalo temperatura niekad nebuvo pakilus daugiau 90 laipsniu - apie kokius perkaitimus galima kalbet? Citroenas turi dar ir tepalo temperaturos matuokle - tai lauke esant +28 tepalo temperatura niekad nepakildavo daugiau 75 laipsniu (skale iki 150) vazinejant tokiu rezimu.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#38 Pincius

Pincius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 182
  • Vieta:Kaunas/Vilkaviskis
  • Automobilis:Peugeot, 406

Parašyta 2007 lapkričio 10 - 19:37

Taupyti kurą labai padeda riedėjimas su pavara, o ne laisvu begiu.

Yra taip: Riedant nuo kalno su pavara, kai apsukos~2500, tai kompas nutraukia benzino tiekima ir variklis isjungiamas, kai apsukos nukrinta iki ~2200-2000 tada vel yra paduodamas benzinas. O taip yra del to, kad jei butu vienodos isjungimo/ijungimo apsukos tai variklis pradetu purtytis... Nes tai ijungia, tai isjungia.Zinau, nes nes automobiles elektronikos kursini dariau apie tai. :rolleyes: :beer:

Šį pranešimą redagavo Ginnncius: 2007 lapkričio 10 - 19:38

  • 0

#39 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 lapkričio 11 - 16:18

Hmmm... Bet jei tikėti borto kompo parodymais, tai tos apsukų ribos laabai žemai (apie laisvas). Nes kai nuo kalno su pavara riedu kol apsukos vos ne iki 1000rpm nurenta, o skydelyje nuliukai. Čia ir '00 P406 HDi ir '03 Astroj benzininėj taip pat.
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#40 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2007 lapkričio 11 - 19:55

Hmmm... Bet jei tikėti borto kompo parodymais, tai tos apsukų ribos laabai žemai (apie laisvas). Nes kai nuo kalno su pavara riedu kol apsukos vos ne iki 1000rpm nurenta, o skydelyje nuliukai.
Čia ir '00 P406 HDi ir '03 Astroj benzininėj taip pat.

Tep išeina, kad nuo kalno geriau leistis su įkalta pavara? :o
Nes gaunasi ekonomija ... ;]
  • 0
arthuras

Nuotrauka




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0