Techninių smulkmenų nežinau, bet borto kompas riedant laisva pavara rodo 1,1l/100km, o su pavara 0,1l/100km.Ir kaip gi cia taip?

kuro sanaudos vazinejant per mazom apsukom
#21
Svečias_e2110_*
Parašyta 2007 spalio 25 - 15:21
#22
Parašyta 2007 spalio 25 - 15:25
ipurskimo kompas nepurskia kuro kai oro sklende uzdaryta (gazo pedalas atleistas) ir apsukos aukstesnes uz laisvos eigos...Techninių smulkmenų nežinau, bet borto kompas riedant laisva pavara rodo 1,1l/100km, o su pavara 0,1l/100km.
Šį pranešimą redagavo Nerijusv: 2007 spalio 25 - 15:25
#23
Parašyta 2007 spalio 25 - 15:25
Kompas užjutęs, kad variklis sukamas ratų (važiuojant nuo kalno), turi teisę jam visai atjungti kuro padavimą (vist iek neužgęs).Ir kaip gi cia taip?
O va riedant laisva pavara - tuščiom apsukom palaikyti reikia biški myžčioti.
#24
Parašyta 2007 spalio 29 - 20:25

#25
Parašyta 2007 spalio 29 - 21:13
cutoff rezimas, taupantis kura yra turbut visose auto kuriose yra ipurskimas valdomas elektroniniu smegenu.. reidint nuo kalno ijungtu begiu kuto padavimas sustabdomas, riedant laisvu begiu kuras paduodamas kad neuzgestu..pats nelabai suprantu kaip tai gali buti, bet tikint kompo parodymais riedant nuo gero kalno 100km/h greiciu laisva pavara kompas rodo 0,6 l/100km, o leidziantis nuo kalno isijungus 5 (aisku nebutinai) begi kompas rodo 0,0l/100 km kelio...
#26
Svečias_Dj_centas_*
Parašyta 2007 spalio 30 - 20:32



#28
Parašyta 2007 spalio 31 - 16:42
#29
Svečias_mmx_*
Parašyta 2007 lapkričio 04 - 14:30
nekreipkit demesio i aroones snobizma.Nusimauk kelnes - užpakalis mažiau šus
katalizatoriaus isemimas sumazins degalu sanaudas ir auto taps "gyvesnis" dar kataliza pridave litu gausit. beja vietoj katalizatoriaus nepagailekit isistatyti normalu rezonatoriu kad garsas tvarkingas butu.
#30
Svečias_mmx_*
Parašyta 2007 lapkričio 04 - 14:38




#31
Svečias_Danciux_*
Parašyta 2007 lapkričio 07 - 19:50
sitas varinatas normaliausias,nes kai jungiama pavara per anxti kuro suvartojimas dideja,kadangi apkrauni varikli, geriausias variantas kiek teko skaitinet yra mazdaug 2500 2700 mazdaugManiskis 406 1.8 variklio 16V, tai vasara jei vaziuoju vienas mieste sugebejau itilpti i 9 litrus. Siaip buna 10.
Ziema apie 11. Uzmiestyje net nezinau. Gal kokie 8 litriukai. O gal maziau net.
Beje, vazinejau kaip tik noriu. Ir dugnas ir ant mazu apsuku ijungiu 5. Negalvoju kazkaip kaip taupyti. Bet ir atrodo sutaupau.
Ir siaip pas mane nera tachometro, tai darau taip:
1 pavara iki 20 km/h
2 pavara nuo 20 iki 40 km/h
3 pavara nuo 40 iki 60 km/h
4 pavara nuo 60 iki 80 km/h
5 pavara nuo 80 iki 210 kom/hcia aisku tik tikrinimui kiek galiu isspausti.
Bet cia kai isibegeju tvarkingai, tiesiojoje. Kaip sakant - idealiomis salygomis
#32
Parašyta 2007 lapkričio 08 - 23:48

#33
Parašyta 2007 lapkričio 09 - 00:21

Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#34
Parašyta 2007 lapkričio 09 - 01:18

#35
Svečias_yessuz_*
Parašyta 2007 lapkričio 09 - 09:18
o as isidejau - biski jauciasi ant galios... bet ir turba veikia ir vaziuoja ;)As nenoriu 9l sanaudos. As tik sakau del skirtumo, tarp vaziavimu su 5 begiu prie 60kmh, ir su 3 begiu prie 50-60kmhBlemba, tu paziurek kokia tavo masina!Nzn kaip su kitais pezais, bet su savo padariau toki eksperementa.
As visada vazinejau iki 2500-3000rpm, ir tik po to jungiau kita begi. Mieste, jeigu nevirsyti greicio, tai vazineju su 3 begiu (50-60kmh).
Kuro sanaudos buvo 13-15l/100km
Tevas patare vazine 60kmh su 5 begiu. Vasivazinejau gal pora menesiu, ir .....l kuro sanaudos 15-16l/100km!
Nzn, gal cia tik pas mane tokia situacija.Tigi 2 litrai + turbo! Tai tu nori 9 litru mieste?
Kai pirkdavau masina, tai iskarto zinojau, kad kuro sanaudos bus didelis. Teoriskai, jei normaliai sureguliuoti masina tai sanaudos gal bus apie 12-13l/100km. Siap po trupiti einu prie tokiu rezultau.
PS Dujos niekada nedesiu.
beje, vaziuoju irgi panasiai, keiciu begi ties 2500/3000, tik kad prie 60 kartais 4 isimetu

#36
Parašyta 2007 lapkričio 10 - 01:06
#37
Parašyta 2007 lapkričio 10 - 10:38

Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#38
Parašyta 2007 lapkričio 10 - 19:37
Yra taip: Riedant nuo kalno su pavara, kai apsukos~2500, tai kompas nutraukia benzino tiekima ir variklis isjungiamas, kai apsukos nukrinta iki ~2200-2000 tada vel yra paduodamas benzinas. O taip yra del to, kad jei butu vienodos isjungimo/ijungimo apsukos tai variklis pradetu purtytis... Nes tai ijungia, tai isjungia.Zinau, nes nes automobiles elektronikos kursini dariau apie tai.Taupyti kurą labai padeda riedėjimas su pavara, o ne laisvu begiu.


Šį pranešimą redagavo Ginnncius: 2007 lapkričio 10 - 19:38
#39
Parašyta 2007 lapkričio 11 - 16:18
#40
Parašyta 2007 lapkričio 11 - 19:55
Tep išeina, kad nuo kalno geriau leistis su įkalta pavara?Hmmm... Bet jei tikėti borto kompo parodymais, tai tos apsukų ribos laabai žemai (apie laisvas). Nes kai nuo kalno su pavara riedu kol apsukos vos ne iki 1000rpm nurenta, o skydelyje nuliukai.
Čia ir '00 P406 HDi ir '03 Astroj benzininėj taip pat.

Nes gaunasi ekonomija ...
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)

Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0