Turbūt to daviklio reikšmė palyginama su pagrindiniu davikliu (nr4) ir nustatoma esama variklio temperatūrą pagal kurią ECU reguliuoja oro/kuro santykį. Vieno iš jų blogumas įtakoja blogą oro/kuro mišinį iki lemda zondo veikimo pradžios (vėliau, mašinai pašilus, mišinį pakoreguoja lemda zondas ir važiuoji be problemų). Todėl mašina žiemą netraukia, nes variklio temperatūra perduodama neteisinga (tavo atveju spėju apie +50 C) ir ECU purkštukams liepia įpurkšti mažai kuro, kas sąlygoja liesą mišinį ekonomiškumui, bet ne traukai, todėl žiemą nepavažiuoji, nes kuo šalčiau tuo riebesnio mišinio reikia, kad mašina dirbtų ir trauktų.Po apsilankymo pas Aidą paaiškėjo, kad blogas temperatūrinis daviklis.
Žalias temperatūros daviklis (schemoje nr. 4) nėra visai geras, bet ne toks blogas, kad trukdytų varikliui dirbti. Mėlynas daviklis duoda parodymus skydeliui, jis geras.
Tas blogasis temperatūrinis daviklis jungiamas žaliai nudažyta jungtimi (kaip ir nr. 4), tačiau jis pastatytas ant metalinės droselinės sklendės dalies, kur praeina grįžtamas antifrizo kanalas, šildantis droselinę sklendę. Šitas daviklis nepažymėtas schemoje.
Eksperimentavimo tikslais daviklis atjungtas, pabandysiu taip važinėti ir ieškosiu naujo.
Gal kas nors esate susidūrę ar žinote ką plačiau apie šitą daviklį ir kokią įtaką jis gali turėti variklio darbui? Aidas sakė, kad pagal konstrukciją šitas ir daviklis nr. 4 duoda į ECU informaciją apie temperatūrą ir todėl gali būti, kad bėda jame.
Oro srauto temperatūros daviklis (droselinėje skelndėje, nr. 10) geras.
Aš manau, kad blogą daviklį (pilnai nenusprogusį) išėmus turėtų ECU ignoruoti išimto daviklio duomenis ir nuspręsti variklio temperatūrą iš likusio daviklio. Jeigu taip, tai mašina turėtų dirbti geriau be to blogo daviklio, bet čia mano nuomonė, o kaip suprojektuota ECU nežinau.