Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Šaltas variklis gęsta


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 166

#101 Svečias_Ricka82_*

Svečias_Ricka82_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 lapkričio 30 - 13:28

pas mane ( 96m, 1.8l, 16v, benzinas/dujos) tas pats pernai ziema prasidejo, atejus pavasariui viskas ok, dabar vel.... nuo ko pradeti? bandyti zvakes, kuro filtrus pakeisti ar iskart diagnostika?
  • 0

#102 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 lapkričio 30 - 13:57

pas mane ( 96m, 1.8l, 16v, benzinas/dujos) tas pats pernai ziema prasidejo, atejus pavasariui viskas ok, dabar vel....
nuo ko pradeti? bandyti zvakes, kuro filtrus pakeisti ar iskart diagnostika?

Ko gero iškart diagnostiką, pigiau išeis :ax:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#103 Svečias_Ricka82_*

Svečias_Ricka82_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gruodžio 01 - 10:21

tai tiems patiems pozymiams, priezastys gali buti ivairios?
  • 0

#104 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 02 - 12:07

tai tiems patiems pozymiams, priezastys gali buti ivairios?

Gali būti. Forumuose įvardytos įvairios mano aprašytų simptomų priežastys: susidėvėjęs laisvos eigos varikliukas, blogas MAP sensorius ar lambda zondas...
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#105 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2010 gruodžio 07 - 06:49

Ar kas isbande akumo atjungima? Siulyt siule, atsiliepimu ne vieno. Pas mane tas pats gedimu maisas. Kur Vilniuje kuro slegi gali patikrint?
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#106 Svečias_Ricka82_*

Svečias_Ricka82_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gruodžio 07 - 16:00

to Kelmas tai ar dabar gerai dirba tavo masiniukas? juk ir diagnostikuose buvai ir beveik viska pakeitei (babina ir laisvu sukiu varikliuka)? ar yra zmoniu, kurie "isgyde" ta problema?
  • 0

#107 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 07 - 20:10

Pakeistas alkūninio veleno daviklis, degimo kampas dabar rodomas gerai. Variklis dirba kur kas tolygiau, nebesitąso. Bet šalta vis tiek nevažiuoja :doh:

Buvo išlindus lambda klaida, kai lankiausi pas Senas, išsamiau tikrinsim zondą.

Šį pranešimą redagavo Kelmas: 2010 gruodžio 07 - 20:20

  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#108 Svečias_Ricka82_*

Svečias_Ricka82_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gruodžio 07 - 22:21

Kelmas, Keisciausia, kad kiti pakeite lambda, tai raso, kad problema nedingo, tikiuosi tau pades. Kai silta, kaip variklis dirba? neuzsidega variklio lempute? as tai nieko nekeites, tai nzn ar cia verta viska is eiles keisti, juolab ir diagnostika tau nepadejo
  • 0

#109 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 08 - 16:43

Kelmas,
Keisciausia, kad kiti pakeite lambda, tai raso, kad problema nedingo, tikiuosi tau pades.
Kai silta, kaip variklis dirba? neuzsidega variklio lempute?

as tai nieko nekeites, tai nzn ar cia verta viska is eiles keisti, juolab ir diagnostika tau nepadejo

Variklio lemputė užsideda tik tada, kai variklis užgęsta.

Kai variklis apšyla (nors truputį kilsteli rodyklė), važiuoja be jokių problemų.

Kai lauke šiltas oras (net ir vasarą) vis tiek reikia šiek tiek laiko apšilti, nors ne tiek daug kiek rudenį ar žiemą.

Numatyta detalesnė lambdos diagnostika, naujienas aprašysiu šioje temoje.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#110 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 13 - 19:22

-18 laipsnių lauke, vėl pasireiškia užgesimai varikliui įkaitus iki 75-80 laipsnių. Problemos tikriausiai slypi giliau, ne tik davikliuose. Laukiu diagnostikos eilėje :wh:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#111 Rydas

Rydas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16V

Parašyta 2010 gruodžio 13 - 20:06

o liamdos dar nepatikrino? Nes man kai darė diagnostiką tai minėjo, kad liamda jau į pabaigą, gal tai padėtu, nors kiek. Aš tai saviškės niekaip nesugebu pasikeist, per šalčius tingisi, nors jau turiu ją.
  • 0

#112 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 13 - 23:10

o liamdos dar nepatikrino? Nes man kai darė diagnostiką tai minėjo, kad liamda jau į pabaigą, gal tai padėtu, nors kiek. Aš tai saviškės niekaip nesugebu pasikeist, per šalčius tingisi, nors jau turiu ją.

Lambda bus tikrinama, gal neveikia jos pašildymas. Tik vargu ar dėl to užgestų variklis...
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#113 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 16 - 14:19

Kol mašina ramiai stovi laukdama diagnostikos, pašniukštinėjau keletą forumų. Žmonės rašo, kad apsukų kritimus vedančius prie užgesimo gali sąlygoti SAGEM ECU. Štai ką rašo:

ok,i have now found the problem which is prone on these cars.
i sent the ecu away for testing,but never told the people what the problem was,instead i asked them to tell me and they were spot on,they suffer from a reversed surge of power and blows the airflow operation within the ecu.


Esą tai dažnas atvejis šioms mašinoms. ECU gauna priešingą galios šuolį ir sugadina oro srauto padavimo kontrolę (jei teisingai išverčiau).

Vienais atvejais padeda ECU programinės įrangos perrašymas, kitais - reikia keisti patį ECU.

Versija gana įtikinama, ypač prisimenant tai, kad Aidas yra minėjęs, jog blogai funkcionuojantys davikliai neturėtų užgesinti variklio, o tai greičiausiai iššaukia blogas oro padavimas.

ECU esą taip pat nuprotėja dėl ne visai gerai veikiančios babinos.

Šį pranešimą redagavo Kelmas: 2010 gruodžio 16 - 14:29

  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#114 Svečias_cacunia_*

Svečias_cacunia_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gruodžio 17 - 15:58

Kelmai, Pas tave aiškiai yra per liesas kuro mišinys, nes problemos traukoje pasireiškia stiprokai atšalus orui (riebus mišinys šaltyje reiškia gerą trauką). Kodėl jis liesas reikia aiškintis. Ieškoti internete kompiuterio valdymo schemos (čia įklijuok, padėsim aiškintis) ir pažiūrėti kokie davikliai dalyvauja variklio valdyme. Anksčiau rašei, kad pakeitei temperatūros daviklius kažkokius į naudotus. Čia didelė klaida tavo. Galima keisti šiuos daviklius tik į naujus ir ne iš mažytės parduotuvės. Aš manau, kad problema bus temperatūros daviklyje, kuris rodo variklio temperatūrą (nes simptomai atsiranda pas tave pakitus temperatūrai, atšalus orui). Žinoma tas daviklis ne radiatoriuje, kaip tu anksčiau rašei, o turi suktis jis kažkur už termostato variklio galvoje (bloke). Išsiaiškink kiek pas tave temperatūros daviklių ir pakeisk svarbiausią variklio ir po to įtekančio oro (ne lauko išorės temperatūros!) temperatūros daviklius į naujus. Diagnostika nieko gero nerodo kol jie pilnai nenusprogsta. Važiuojant, blogų daviklių, šokinėja varža ir iškrypsta iš gamyklinių parametrų ribų prie tam tikrų temperatūros intervalų. Šių simptomų priežastis galėtų būti MAP daviklyje, bet atmetama, nes pakeitei nauju lygtais.
  • 0

#115 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 17 - 21:47

Daviklių schema:
Posted Image

Variklio temperatūros davikliai du: žalias ir mėlynas. Čia nupieštas tik vienas - nr. 4 (berods žalias).

"Įtekančio oro" tai čia kalbi apie tą droselinėje sklendėje (nr. 10)?

Nauji pas mane yra:
- alkūninio veleno padėties daviklis;
- MAP sensorius;
- laivos eigos varikliukas;
- ventiliatoriaus įjungimo daviklis (radiatoriuje).
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#116 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 239
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2010 gruodžio 18 - 10:07

Žalias temperaturos daviklis siunčia parodymus kompui o mėlynas siunčia duomenis i skydelio parodymus - buna dar ir rudas kuris matuoja temperatura kondicionieriui . Atjungus žalia davikli - mašinos net neužkursi ;] . Siuličiau iš kito pežo pasiskolinti ta žalia davikli ir pažiurėti kaip su kitu mašina elgsis - nes tavo mašinos užgesimas prie tam tikros temperaturos rodo kad gali grybauti tas daviklis - dingsta temperaturos parodymai ir mašina gesta - galima ji patikrinti - idėti i puoda su vandeniu ir kaitinti ir žiurėti ar nedings varžos parodymai - kažkur apie tai yra tema :beer:

Šį pranešimą redagavo GTI: 2010 gruodžio 18 - 10:14

  • 0

#117 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 18 - 12:45

Žalias temperaturos daviklis siunčia parodymus kompui o mėlynas siunčia duomenis i skydelio parodymus - buna dar ir rudas kuris matuoja temperatura kondicionieriui . Atjungus žalia davikli - mašinos net neužkursi ;]

Aš kažkodėl įsivaizdavau, kad ant skydelio rodo tą pačią temperatūrą, kokią mato ECU :doh: Turiu antrą naudotą komplektą šitų daviklių, reiks pabandyt.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#118 Svečias_cacunia_*

Svečias_cacunia_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gruodžio 18 - 18:05

Aš kažkodėl įsivaizdavau, kad ant skydelio rodo tą pačią temperatūrą, kokią mato ECU  :doh: Turiu antrą naudotą komplektą šitų daviklių, reiks pabandyt.

Vienas daviklis būna informacijai į ECU, o kitas informacijai į skydelį (rezultatas ne skaičius, o rodyklės padėtis tarp mėlynos ir raudonos spalvų, rašau tam, kad nesumaišytum su rodoma lauko temperatūra). Kuris pas tave į ECU siunčia nežinau, gal tas žalias kur klubietis minėjo aukščiau. Įsitikinti gali atjungęs fyškę nuo bet kurio iš jų ir po to pabandęs užvesti auto. Jeigu atjungtum į ECU daviklį, tai turėtų neužsivesti auto. Jeigu užsivestų, tai pašildyk auto apie 5 min ir žiūrėk ar pakils temperatūros rodyklė skydelyje. Taip išsiaiškinsi kuris tiekia info į ECU. Žinoma po tokių veiksmų liks klaida ECU, kad ją ištrintum reiks (-) atjungti nuo akumo valandai kažkur.

Šį pranešimą redagavo cacunia: 2010 gruodžio 18 - 18:08

  • 0

#119 ganksteris406

ganksteris406
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 238
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2010 gruodžio 18 - 22:35

gal kas zino kodel nepareina pliusas i davikli stovinti radiatoriuje,yra gal kox saugiklis?gal zinot kelintas saugiklio nr. :pug: 306 1.6

Šį pranešimą redagavo ganksteris406: 2010 gruodžio 18 - 22:37

  • 0
gangsteris607

#120 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 21 - 17:52

Po apsilankymo pas Aidą paaiškėjo, kad blogas temperatūrinis daviklis.

Žalias temperatūros daviklis (schemoje nr. 4) nėra visai geras, bet ne toks blogas, kad trukdytų varikliui dirbti. Mėlynas daviklis duoda parodymus skydeliui, jis geras.

Tas blogasis temperatūrinis daviklis jungiamas žaliai nudažyta jungtimi (kaip ir nr. 4), tačiau jis pastatytas ant metalinės droselinės sklendės dalies, kur praeina grįžtamas antifrizo kanalas, šildantis droselinę sklendę. Šitas daviklis nepažymėtas schemoje.

Eksperimentavimo tikslais daviklis atjungtas, pabandysiu taip važinėti ir ieškosiu naujo.

Gal kas nors esate susidūrę ar žinote ką plačiau apie šitą daviklį ir kokią įtaką jis gali turėti variklio darbui? Aidas sakė, kad pagal konstrukciją šitas ir daviklis nr. 4 duoda į ECU informaciją apie temperatūrą ir todėl gali būti, kad bėda jame.

Išsiaiškink kiek pas tave temperatūros daviklių ir pakeisk svarbiausią variklio ir po to įtekančio oro (ne lauko išorės temperatūros!) temperatūros daviklius į naujus.

Oro srauto temperatūros daviklis (droselinėje skelndėje, nr. 10) geras.

Šį pranešimą redagavo Kelmas: 2010 gruodžio 21 - 17:59

  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0