

Parašyta 2011 vasario 28 - 22:53
Parašyta 2011 kovo 01 - 02:22
Šį pranešimą redagavo EsTr3ToR: 2011 kovo 01 - 02:26
Parašyta 2011 kovo 01 - 07:26
tau turetu ir benza daugiau imti.taigi pas mane ir kazkas panasaus i tokius simtomus
prasidejo tai net nezinau ar tai sutapimas ar kaip.vienu zodziu uzsikirto gazas beveik dugne.ir atsoko tik troseli pajudinus tai lyg kazkur butu uzstrige toks pokstelejimas pasigirdo ir pedalas atsoko..po to sekmingai nuvaziuota apie 20 km. uzgesinta masina.buvo uzkuriama kita ryta tai kuresi sunkiai.uzsikurus sunkiai dirbo apsukos sokinejo intervalo nepasakysiu nes ner i ka ziuret
is ismetimo benzino kvapas pasklido po kiema(tai manyciau kad cia per riebus misinys) su keletu uzgesimu variklis isidirbo bet toks priduses lyg noretu tuoj uzgest.pradejus vaziuot kartais uzsidega po kiek laiko uzgesta oranzinis "ikonas" su varikliu ir K raide(ar pas kitus ir uzsidega?)
Auto: 406 1996.10 1.8l 16v 81kw
P.S.gal kas jau sliekus visus atradot?
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
Parašyta 2011 kovo 01 - 15:44
Parašyta 2011 kovo 02 - 17:32
tai ar del jo apsukos kristu iki minimumo?atrodo kad dar biski ir uzges(cia pasiles variklis o saltas tai ir uzgesta)ir taip toks pastebejimas vaziuoji ir atleidi gaza tai tik po kiek laiko pradeda masina letetAr gali buti kad gazo sklendes padeties daviklis negryzta y "laisvu apsuku padeti" ir duoda kompui klaidinga info apie pravira sklende?
Parašyta 2011 kovo 02 - 20:21
Parašyta 2011 kovo 02 - 21:49
Bet ir isibegejant veluoja bet po to rauna kaip ir normaliai gal siek tiek maziau bet lb nezymiai.Zodziu, as galvojau kad pas mane siurblys, bet siurbli pakeitus niekas nepasikeite, o tik paskui radau kad purkstukas vienas suda male. Tai ji pakeitus anyway niekas nepasikeite, o dabar dar ir siurblys uzlinko (!!!). Paskui man dashilo, kad tas siurblys gal jau slegio nesukelinejo kokio reikia, o pakeitus purkstuka siurblio kito nebandziau. Zodziu galimai buvo du gedimai, tarp kuriu as susipainiojau, tai labai tikiuosi, kad idejus sveika siurbli dabar, masina prades normaliai vaziuoti benzinu. Dar viena varianta prigalvojau - grazinti originalia oro isiurbimo sistema, nes pas mane kazkoks fakdap sport oro filtras ant durniaus uzmestas...
Arvydai, del Tavo situacijos tai panasu kad kura tikrai perpilineja, jei tik veliau po gazo atleidimo letet pradeda. Laisvos eigos voztuvas gal visgi?
Parašyta 2011 kovo 02 - 21:55
Parašyta 2011 kovo 03 - 12:25
Pas mane irgi, perdzia, bet paskui atsigula normaliai. Kazkada kai dujos baiges teko ant benzo pavazinet priverstinai siurbli pajungus (pas mane dar tebera problema kad siurblys veikia kada nori) tai mynkiau ta masina negailedamas, prasiperde ir panasu vaziuot pradejo ant benzo ir tada pyst ir siurblys numire vapse :/ Todel ir dedu vis daugiau vilciu i siurbli.Bet ir isibegejant veluoja bet po to rauna kaip ir normaliai gal siek tiek maziau bet lb nezymiai.
Parašyta 2011 kovo 04 - 13:42
Šį pranešimą redagavo Arvydas5666: 2011 kovo 04 - 13:43
Parašyta 2011 kovo 04 - 22:01
zarnele pakeista.tuo paciu pakeistas ir kuro filtras.variklio darbas lyg ir pasitaise bet variklio cekas vis dar uzsidega.marijampoles servisais visai nusivyliautaigi po siandienos ardymo rasta viena zarnele nutrukusi einanti is gazo sklendes i variklio galva ties viduriu i ja jungiasi dar is oro filtro dar viena zarnele(zarneleje daug buvo "majonezo")Kokia jos funkcija variklio darbe?
Parašyta 2011 kovo 08 - 16:39
O gal ir ne siurblys, kadangi priverstinai pajungtas buvo, tai fyske benzo lygio atjungta, pasirodo benzas pasibaiges. Bet galutniam isitikinimui dabar idetas kitas siurblys (beja, tinka nuo 3.0 V6) prisipyles benzo pasiziuresiu kaip masinai seksis juo vaziuoti. Siandien ant saulutes atsilo smegenai masinai ir stebuklingai uzsikure ant duju, tai ta proga palaksciau po menesio pertraukos vietiniais keliukais (jei tai dar galima vadinti keliuPas mane irgi, perdzia, bet paskui atsigula normaliai. Kazkada kai dujos baiges teko ant benzo pavazinet priverstinai siurbli pajungus (pas mane dar tebera problema kad siurblys veikia kada nori) tai mynkiau ta masina negailedamas, prasiperde ir panasu vaziuot pradejo ant benzo ir tada pyst ir siurblys numire vapse :/ Todel ir dedu vis daugiau vilciu i siurbli.
O siltu oru tai reikia, viska pakrapstyt tada bus galima kiemo salygom.
Parašyta 2011 kovo 14 - 15:19
Parašyta 2011 kovo 14 - 15:30
Parašyta 2011 kovo 23 - 13:05
O kokiu būdu susidėvi dujų skirstymo velenėlio kumšteliai? Arba, kaip susidėvi cilindrų žiedai? Arba......O kokiu budu tos voztuvu ivores sugebejo susideveti?
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
Parašyta 2011 kovo 24 - 13:41
Parašyta 2011 kovo 25 - 20:23
Parašyta 2011 kovo 25 - 21:51
but igali daug kas..nuo...iki cia reikia pas patyrusi diagosta vaziuoti,kitaip neisimtis kad galimas ir gaisras variklio skyriuje...turiu problema, užeina, jog nedirba ant benzino, kai nedirba ant benzino dirbant ant dujų automatiškai pakila apsukos. kas galėtu buti?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Parašyta 2011 kovo 28 - 18:42
Parašyta 2011 kovo 28 - 18:53
o tai kuris čia yra daviklis "idle air valve"Daviklių schema:
Variklio temperatūros davikliai du: žalias ir mėlynas. Čia nupieštas tik vienas - nr. 4 (berods žalias).
"Įtekančio oro" tai čia kalbi apie tą droselinėje sklendėje (nr. 10)?
Nauji pas mane yra:
- alkūninio veleno padėties daviklis;
- MAP sensorius;
- laivos eigos varikliukas;
- ventiliatoriaus įjungimo daviklis (radiatoriuje).
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0