Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Šaltas variklis gęsta


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 166

#121 Svečias_cacunia_*

Svečias_cacunia_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 gruodžio 21 - 22:40

Po apsilankymo pas Aidą paaiškėjo, kad blogas temperatūrinis daviklis.

Žalias temperatūros daviklis (schemoje nr. 4) nėra visai geras, bet ne toks blogas, kad trukdytų varikliui dirbti. Mėlynas daviklis duoda parodymus skydeliui, jis geras.

Tas blogasis temperatūrinis daviklis jungiamas žaliai nudažyta jungtimi (kaip ir nr. 4), tačiau jis pastatytas ant metalinės droselinės sklendės dalies, kur praeina grįžtamas antifrizo kanalas, šildantis droselinę sklendę. Šitas daviklis nepažymėtas schemoje.

Eksperimentavimo tikslais daviklis atjungtas, pabandysiu taip važinėti ir ieškosiu naujo.

Gal kas nors esate susidūrę ar žinote ką plačiau apie šitą daviklį ir kokią įtaką jis gali turėti variklio darbui? Aidas sakė, kad pagal konstrukciją šitas ir daviklis nr. 4 duoda į ECU informaciją apie temperatūrą ir todėl gali būti, kad bėda jame.


Oro srauto temperatūros daviklis (droselinėje skelndėje, nr. 10) geras.

Turbūt to daviklio reikšmė palyginama su pagrindiniu davikliu (nr4) ir nustatoma esama variklio temperatūrą pagal kurią ECU reguliuoja oro/kuro santykį. Vieno iš jų blogumas įtakoja blogą oro/kuro mišinį iki lemda zondo veikimo pradžios (vėliau, mašinai pašilus, mišinį pakoreguoja lemda zondas ir važiuoji be problemų). Todėl mašina žiemą netraukia, nes variklio temperatūra perduodama neteisinga (tavo atveju spėju apie +50 C) ir ECU purkštukams liepia įpurkšti mažai kuro, kas sąlygoja liesą mišinį ekonomiškumui, bet ne traukai, todėl žiemą nepavažiuoji, nes kuo šalčiau tuo riebesnio mišinio reikia, kad mašina dirbtų ir trauktų.
Aš manau, kad blogą daviklį (pilnai nenusprogusį) išėmus turėtų ECU ignoruoti išimto daviklio duomenis ir nuspręsti variklio temperatūrą iš likusio daviklio. Jeigu taip, tai mašina turėtų dirbti geriau be to blogo daviklio, bet čia mano nuomonė, o kaip suprojektuota ECU nežinau.
  • 0

#122 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 25 - 16:26

Pabandžiau važiuoti su atjungtu tuo davikliu, šalta gęsta kaip ir anksčiau :doh: Pakeisiu jį, tada bandysiu vėl.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#123 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 gruodžio 25 - 16:38

Pabandžiau važiuoti su atjungtu tuo davikliu, šalta gęsta kaip ir anksčiau :doh: Pakeisiu jį, tada bandysiu vėl.

tik parasyk kaip viskas buvo,,,na siaip diagnostikoi matosi kaip jis veikia ,bet del jo tokios problemos buna ,,as sutinku :pug:
  • 0

#124 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 27 - 20:21

Daviklis toks:

Posted Image

Jo apačioje parašyta "BR01 Magneti Marelli", dviejų kontaktų. Jungtis geltonos spalvos, ant jos užrašyta 13H6. Aido turimoje schemoje šis daviklis nepažymėtas. Gal kas turite kokių duomenų ar esate susidūrę su šitu davikliu? :hmm:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#125 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 gruodžio 27 - 20:24

Daviklis toks:

Posted Image

Jo apačioje parašyta "BR01 Magneti Marelli", dviejų kontaktų. Jungtis geltonos spalvos, ant jos užrašyta 13H6. Aido turimoje schemoje šis daviklis nepažymėtas. Gal kas turite kokių duomenų ar esate susidūrę su šitu davikliu? :hmm:

cia ne tas kuris sildo LEV kad jis neprisaltu?
  • 0

#126 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 gruodžio 27 - 20:26

Daviklis toks:

Jo apačioje parašyta "BR01 Magneti Marelli", dviejų kontaktų. Jungtis geltonos spalvos, ant jos užrašyta 13H6. Aido turimoje schemoje šis daviklis nepažymėtas. Gal kas turite kokių duomenų ar esate susidūrę su šitu davikliu?  :hmm:

cia ne tas kuris sildo LEV kad jis neprisaltu?

Jei geltona fyškė tai šildo LEV, kad neprišaltu.Gal pabandykit brudą visą sklendės viduje pradžiai normaliai išsivalyti?
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#127 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 27 - 20:27

Kaip supratau, jis pats nešildo, o yra daviklis, matuojantis per gazo sklendę praeinančio antifrizo temperatūrą :unsure: Pastatytas visiškai virš droselinės sklendės.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#128 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 27 - 20:29

Gal pabandykit brudą visą sklendės viduje pradžiai normaliai išsivalyti?

Valyta ne kartą, pats laisvos eigos varikliukas pakeistas nauju... :dntknw:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#129 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 27 - 21:18

O gal vistik šildo - padavus 5 V šyla, 7 V - smarkiau. Tai kas čia vistik per prietaisas? :hmm:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#130 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 gruodžio 27 - 21:21

O gal vistik šildo - padavus 5 V šyla, 7 V - smarkiau. Tai kas čia vistik per prietaisas?  :hmm:

taigi aiskiai rasiau, kad ziema neprisaltu lev ir butu padorios laisvos apsukos - jis sildo ji(lev)

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 gruodžio 27 - 21:21

  • 0

#131 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2010 gruodžio 29 - 08:07

O kaži visada pašildo tik užkūrus, ar tik per šalčius? :hmm:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#132 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2011 sausio 04 - 21:45

Radau schemą, kurioje šitas prietaisas pažymėtas ir įvardytas kaip gazo sklendės šildytuvas.

Tiek prijungus jį, tiek atjungus mašina elgiasi lygiai taip pat: šalta užsikuria gerai, ant laisvų dirba, bet pagazavus ir atleidus apsukos nukrenta ir užgęsta, po to sunkiai kuriasi.

Ieškau toliau :doh:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#133 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 vasario 05 - 15:40

Na, gal yra naujienu? :) Ar metei sita reikala :)
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#134 Svečias_Ricka82_*

Svečias_Ricka82_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 vasario 05 - 23:44

matyt mete, salciu beveik nera, tai negesta db
  • 0

#135 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2011 vasario 06 - 21:26

Reikalas nemestas, mašina pas Aidą. Rytoj tikiuosi sužinoti ką nors konkretaus :unsure:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#136 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2011 vasario 08 - 11:46

Trumpai apie aptiktas bėdas: - perveržtos žvakės (vos pavyko atsukti), pernelyg suploti žiedeliai. Pagal "Autodata" kitokios žvakės turi stovėti (NGK BKR6EZ) nei buvo - bus keičiama naujomis. - padilę žiedai - bus panaudotas XADO. - pramuštos babinos pypkės - bus ieškoma naujų arba bus uždėtos kitos naudotos. Cilindrų kompresija: 9,8 bar. Davikliai veikia gerai.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#137 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2011 vasario 10 - 13:30

Trumpai apie aptiktas bėdas:

- perveržtos žvakės (vos pavyko atsukti), pernelyg suploti žiedeliai. Pagal "Autodata" kitokios žvakės turi stovėti (NGK BKR6EZ) nei buvo - bus keičiama naujomis.
- padilę žiedai - bus panaudotas XADO.
- pramuštos babinos pypkės - bus ieškoma naujų arba bus uždėtos kitos naudotos.

Cilindrų kompresija: 9,8 bar. Davikliai veikia gerai.

Jooo, zvakes ir as kazkada nuo GTi susimeciau per daug galvos nesukdamas, paskui kai pirkaus paaiskejo kad man spec zvakiu reikia brangiu, bet uztat nebeuzsilenkia kas 10k nuo duju. Bet kaip supratau jokio aiskesnio gedimo ir nerado... Reik tiketis gal gal babinos pypkes bus kaltos...
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#138 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2011 vasario 12 - 21:25

Konkrečiai galima įvardyti: - neteisingi degimo parametrai - pagal viską, pernelyg užriebintas mišinys. Alkūninio veleno padėtį kompas mato teisingai, todėl kaltas ne jis. Padilę žiedai "gydomi" XADO. - kol mašina šalta, netinkamas kuro slėgis (paskui išsilygina). Teisingos žvakės sudėtos, babinos pypkės paruoštos. Tikslių gedimų ieškoma toliau.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#139 Rydas

Rydas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16V

Parašyta 2011 vasario 13 - 11:15

o Aidas neminėjo gal pagrindinis diržas per kokį vieną dantį blogai uždėtas? Gal dėl to ir mišinys negeras. Maniškei kai diržą keitė, tai pats meistriukas nustebo, metkės belekaip sužymėtos, kai uždėjo diržą pagal metkes tai variklio net prasukt negalėjo, lietė vožtuvus, gerai kad pradžioj su raktu pabandė. Tai teko diržą dėt kaip iš pradžių buvo uždėtas. Tai gal ir pas tave per kokį danti blogai uždėtas
  • 0

#140 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2011 vasario 13 - 22:17

o Aidas neminėjo gal pagrindinis diržas per kokį vieną dantį blogai uždėtas? Gal dėl to ir mišinys negeras. Maniškei kai diržą keitė, tai pats meistriukas nustebo, metkės belekaip sužymėtos, kai uždėjo diržą pagal metkes tai variklio net prasukt negalėjo, lietė vožtuvus, gerai kad pradžioj su raktu pabandė. Tai teko diržą dėt kaip iš pradžių buvo uždėtas. Tai gal ir pas tave per kokį danti blogai uždėtas

:P minėjau. Tik labai iš lėto judam su tuo mašiniuku-klientų daugybė, laiko trūkumas
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0