Šaltas variklis gęsta
#61
Parašyta 2009 balandžio 06 - 19:23
#62
Parašyta 2010 rugpjūčio 31 - 13:59
Orams šiek tiek atvėsus, situacija pasikartoja įjungus elektros prietaisus: tik užkurta važiuoja, bet įjungus šviesas ir/arba magą, toks vaizdas lyg pritrūktų elektros - panelė prigęsta, variklis užgęsta. Kuriasi po to sunkokai.
Galvojau gal generatorius iš pradžių prastai krauna kol neprasidirbęs (pavažinėjus ir variklio temperatūrai kiek pakilus viskas veikia puikiai). Šiandien pasijungiau testerį: net variklio užgesimo metu įtampa smarkiai nenukrenta.
Ieškau problemos sprendimo toliau
Diagnostika, daryta žiemą, matė MAP sensoriaus klaidą. Tuomet per didesnius šalčius nenorėjo važiuot. Sensorius pakeistas nauju, daugiau klaidų nėra. Bet tas užgesimas vis tiek kartais pasireiškia
Nepatikrinta grandis kol kas yra kuro padavimas. Reiktų pasimatuot kuro slėgį
Šį pranešimą redagavo Kelmas: 2010 rugpjūčio 31 - 14:05
#63
Parašyta 2010 rugpjūčio 31 - 14:13
kts kaip ir launch megsta kreivai temperaturas rodyti...cia reikia su normaliu prietaisu jungtis diagnostikai,o as apie "idle valve" kalbejau(kaip patikrinti paprastai)nesupratai biski rodo dvi temperaturas ausinimo skyscio ir ziurint pro ne PPO programa, o pvz. su bosch KTS rodo tik viena ;) na bent cia su ant 3L variklio
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#64
Parašyta 2010 rugpjūčio 31 - 14:15
Šitas pas mane jau įdėtas naujasas apie "idle valve" kalbejau(kaip patikrinti paprastai)
#65
Parašyta 2010 rugsėjo 03 - 10:03
#66
Parašyta 2010 rugsėjo 30 - 08:03
Pagrindinis diržas tikrai nenušokęs, kątik pakeistas nauju, taip pat įtempėjas.
Kuro padavimo sistema kalta nebus, nes pašilus važiuoja puikiai.
Vienintėlis nespręstas dalykas, ką buvo parodžiusi paskutinė diagnostika, buvo lambda zondas. Nežinau kiek (ir išvis ar) jis gali turėti įtakos šaltai mašinai, bet tikriausiai reikės pamėginti įsidėti kitą (naudotą).
#67
Parašyta 2010 spalio 01 - 12:54
- Problemą išsprendė MAP sensoriaus pakeitimas (man nepadėjo), kaip variantas įvardijamas naujos ECU programinės įrangos įdiegimas;
- Minimas TDC (top dead center) sensorius bei lambda zondas;
- Diagnostika parodo dvi klaidas: MAP sensor ir fuel mixture.
Mano atveju irgi buvo 2 klaidos: MAP ir lambda. Tik tuomet buvo šalti orai ir mašina išvis nevažiavo - užkūrus ir bandant važiuot užgesdavo tik davus gazo. Pakeitus MAP sensorių vėl važiuoja, bet ta pašildymo problema lieka - net ir gana šiltu oru reikia duoti prasidirbti kelias minutes, kad neužgestų ir gerai dirbtų.
Ieškosiu naudotos lambdos
Šį pranešimą redagavo Kelmas: 2010 spalio 01 - 12:57
#69
Parašyta 2010 spalio 03 - 19:42
#70
Parašyta 2010 spalio 08 - 08:29
#71
Parašyta 2010 lapkričio 05 - 09:01
#72
Parašyta 2010 lapkričio 06 - 09:11
#73
Parašyta 2010 lapkričio 07 - 00:19
Zyzimas girdisi, bet man pasirodė, kad tai kuro siurblys (ties galiniu dešiniu ratu maždaug). Zyzimas pas tave nustoja, kai mašina prasidirba ir jau nebegęsta?pas mane lygiai ta pati bėda, LEV pakeistas. Norėjau paklausti ar nesigirdi toks zyzimas variklyje, nes pas mane girdisi. Tai buvau nuvaręs pas meistriuką (Drobės g. 11c, Kaune) kur variklių diagnostiką daro tai sakė greičiausiai kažkur orą siurbia ir pasijungus prie kompo turėtu matytis liesas mišinys, tada būtu viskas aišku.
Kokie turėtų būti dūmai, jei kuro mišinys per liesas? Gal balti?
Kiek dariau diagnostiką, niekas nieko daugiau nei aprašyta nerado. Nors pirštu parodžius gal ir būtų atkreipę dėmesį į kuro sudėtį
#74
Parašyta 2010 lapkričio 07 - 20:14
#75
Parašyta 2010 lapkričio 07 - 20:16
#76
Parašyta 2010 lapkričio 07 - 20:25
#77
Parašyta 2010 lapkričio 08 - 00:34
Štai šitą reiktų pabandyt pasikeist.o tas įtampos prigesimas tai irgi greičiausiai bus dėl to, kad alkūninio veleno daviklis blogai kompui rodo degimo kampą.
Įdomu tai, kad tas įtampos prigesimas tuo momentu, kai variklis užgęsta, beveik visai nejuntamas matuojant voltus ant akumuliatoriaus
Tuoj pas mane neliks nepakeistų daviklių...
#78 Svečias_cacunia_*
Parašyta 2010 lapkričio 08 - 14:38
Pas mane tokia pati problema, tik aš visų iš eilės daviklių nekeičiau, bet iš eilės visų matavau varžas ar telpa yra leistinus intervalus ir įtampas, ar ateina iš kompo į daviklius, pagal manual visi tvarkoje. Diagnostika irgi nieko nerodo, bet manau jau radau gedimą, beskaitydamas internete rastą info ir BMW 320 manualą. Išmatavau kuro slėgį ir pasirodo jis per mažas, turi būti pas mane 3 bar, o yra 2,4 bar. Vadinasi šaltu oru kai kompas turi pariebinti kuro mišinį, tai dėl slėgio trūkumo per mažai pariebina ir gaunasi liesas mišinys, kai pašyla būna gerai, nes mišinį pakoreguoja jau lemda zondas. Patikrinau kuro siurblį, geras, nes užspaudus grįžtamą šlangutę pakyla iki 5 bar. Vadinasi blogas kuro slėgio reguliatorius. Užsisakiau, ryt bus. Kai pasikeisiu pranešiu ar padėjo.Štai šitą reiktų pabandyt pasikeist.
Įdomu tai, kad tas įtampos prigesimas tuo momentu, kai variklis užgęsta, beveik visai nejuntamas matuojant voltus ant akumuliatoriaus
Tuoj pas mane neliks nepakeistų daviklių...
Šį pranešimą redagavo cacunia: 2010 lapkričio 08 - 15:24
#79
Parašyta 2010 lapkričio 08 - 16:22
Variantas. Pas mane kuro slėgis nematuotasPas mane tokia pati problema, tik aš visų iš eilės daviklių nekeičiau, bet iš eilės visų matavau varžas ar telpa yra leistinus intervalus ir įtampas, ar ateina iš kompo į daviklius, pagal manual visi tvarkoje. Diagnostika irgi nieko nerodo, bet manau jau radau gedimą, beskaitydamas internete rastą info ir BMW 320 manualą. Išmatavau kuro slėgį ir pasirodo jis per mažas, turi būti pas mane 3 bar, o yra 2,4 bar. Vadinasi šaltu oru kai kompas turi pariebinti kuro mišinį, tai dėl slėgio trūkumo per mažai pariebina ir gaunasi liesas mišinys, kai pašyla būna gerai, nes mišinį pakoreguoja jau lemda zondas. Patikrinau kuro siurblį, geras, nes užspaudus grįžtamą šlangutę pakyla iki 5 bar. Vadinasi blogas kuro slėgio reguliatorius. Užsisakiau, ryt bus. Kai pasikeisiu pranešiu ar padėjo.
Kiek man žinoma, jei būtų kaltas kuro siurblys, tas pats būtų tiek šaltam, tiek pašilusiam.
#80 Svečias_cacunia_*
Parašyta 2010 lapkričio 08 - 16:26
Sutinku, bet pas mane ne kuro siurblys kaltas, o kuro slėgio reguliatorius.Variantas. Pas mane kuro slėgis nematuotas
Kiek man žinoma, jei būtų kaltas kuro siurblys, tas pats būtų tiek šaltam, tiek pašilusiam.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0