Šaltas variklis gęsta
#81
Posted 2010 November 09 - 16:58
#82
Posted 2010 November 09 - 20:50
20 LtO kad dėjai naudotą liamdą tai tikrai padarei klaidą, nes ji ne tik veikia arba neveikia, bet ir veikia "flegmatiškai" t.y. per lėtai duoda informaciją kompui, o ypač šalta. Gal dėl to ir gaunasi blogas mišinys, ypač ryte kai mašina šalta. Tuo labiau, kad ji nauja pas didmenininkus kainuoja apie 100 lt., ir veleno daviklis irgi apie 100 lt. O naudoti apie 50-60 lt. ir be garantijos.
Beje, jau pasikeitei alkūninio daviklį? Gal išsisprendė?
Edited by Kelmas, 2010 November 09 - 20:50.
#83
Posted 2010 November 09 - 21:03
#84
Posted 2010 November 09 - 22:31
Iš klubiečio Jei nerandu detalės čia, tada jau kreipiuosi į parduotuvę.kur čia taip po 20 dalina? , ne sakiau pradėsiu nuo liamdos, o po to matysim.
#85
Posted 2010 November 10 - 10:11
#86
Posted 2010 November 10 - 10:13
#87
Posted 2010 November 13 - 12:50
Kaip buvo su tuo degimo kampo rodymu: kai darė diagnostiką, ar tie -19, -20 matėsi tik mašinai esant šaltai, ar ir šiltai?alkūninio veleno padeties daviklį truputi paremontavo, nes kai pas jį nuvariau tai buvo jo fyškės laidai įtrūkę ir šiek tiek trumpinosi tai iš pradžių degimo kampą rodė - 19, -20 po remonto -8, -10 bet jau del tiek tai tikrai sau galvos nesuksiu, nebent gaučiau tą daviklį už dvacoką
Man įdomu ar iškart atvažiavus (nelaukiant pusdienio, kol mašina atvės) galima pamatyt tas kampas blogas ar ne?
#88
Posted 2010 November 13 - 17:13
#89
Posted 2010 November 13 - 19:26
Čia buvo prieš pakeičiant MAP sensorių, po to klaidų nerodė.klausi apie 2 ir 3, kai 1 sako jog ji nepasalinama - t.y. neistrinama - MAP sensoriaus, o kitos del to pacio ir atsirast gali - blogas misinio paruosimas.
#90
Posted 2010 November 14 - 09:16
#91 Svečias_mazelis_*
Posted 2010 November 18 - 00:30
#92
Posted 2010 November 18 - 20:49
#93
Posted 2010 November 19 - 09:09
Žmogus klausė MAP (manifold absolute pressure) sensoriaus, o čia, kiek suprantu, veleno daviklismap sensorius tinka nuo labai daugelio mašinų, pradedant nuo 1.9D, 1.8 2.0. " http://manodalys.lt/...duct=1504530065 " o ir šrote pilna. Jei Kaune tai "autominuteje" tikrai yra.
406-ajame MAP'as yra ant kolektoriaus, žiūrint iš vairuotojo pusės.
#94 Svečias_cacunia_*
Posted 2010 November 22 - 22:18
Pagaliau radau saviškio BMW 320 gedimą. Buvo tavo apibūdinti simptomai ir pas mane. Kaltas buvo variklio temperatūros daviklis t.y. daviklis, kuris sukasi į variklio galvą ir matuoja aušinimo skysčio temperatūrą. Sunkiai rado ir servise. Prie kompo prijungus nieko blogo nerodydavo kol galiausiai po 4 metų tik užkuriu ir iš kart užgesta. Nepavyko iš šešių bandymų užkurti, kad dirbtų, teko nutempti diagnostikai. Ten žinoma nieko kompas vėl nerodo. Tada matavo kuro slėgį, tikrino siurblį, saugiklius ir t.t. Tik po valandos atėjęs pamato ant kompo 60 laipsnių temperatūrą, o variklis juk šaltas. Tik akimirksniu vėl 5 laipsniai. Šokinėjo temperatūra daviklio. Tai normaliai rodo, tai blogai. Kompas duodavo ant šalto variklio labai liesą mišinį, dėl ko šalta nedirbo arba dirbo važiuojant pasispiriant nuo kalniuko Kai pašildavo būdavo viskas gerai. Turbūt mišinį jau koreguodavo lemda zondas.Turiu tokią bėdą. Negaliu iškarto užkūręs važiuoti.
Užsikuria nesunkiai, ant laisvo bėgio dirba gražiai. Bet jei nepalaukiu, kol termometro rodyklė šiek tiek pakyla, ir pradedu važiuot, sankabos nuspaudimo/gazo atleidimo metu užgęsta variklis. Užgesęs gana sunkiai užsikuria - gal iš kokio antro ar trečio karto. Jeigu variklį pašildau iki maždaug 60 laipsnių, veikia be problemų.
Tachometro nėra, bet spėju kol šaltas, mažos apsukos. Nes man atrodo, kad jos mažos varikliui esant tiek šiltam, tiek šaltam.
Automobilis apdujintas pilnu įpurškimu, bet simptomai identiškai pasireiškia ir benzinu. Akumuliatorius naujas.
Dėl ankštų daugiabučių kiemų retkarčiais tenka perstatinėti mašiną, tai dėl poros metrų važiavimo truputį gaila 5 min kiekvieną kartą šildyti variklį...
Kame galėtų būti problema ir koks galėtų būti jos sprendimas?
Edited by cacunia, 2010 November 22 - 22:21.
#95
Posted 2010 November 22 - 22:23
Variklio temperatūros daviklius pasikeičiau bene pirmiausia. Nors dėjau naudotus, tai garantijos nėra. Bet efekto nebuvoPagaliau radau saviškio BMW 320 gedimą. Buvo tavo apibūdinti simptomai ir pas mane. Kaltas buvo variklio temperatūros daviklis t.y. daviklis, kuris sukasi į variklio galvą ir matuoja aušinimo skysčio temperatūrą. Sunkiai rado ir servise. Prie kompo prijungus nieko blogo nerodydavo kol galiausiai po 4 metų tik užkuriu ir iš kart užgesta. Nepavyko iš šešių bandymų užkurti, kad dirbtų, teko nutempti diagnostikai. Ten žinoma nieko kompas vėl nerodo. Tada matavo kuro slėgį, tikrino siurblį, saugiklius ir t.t. Tik po valandos atėjęs pamato ant kompo 60 laipsnių temperatūrą, o variklis juk šaltas. Tik akimirksniu vėl 5 laipsniai. Šokinėjo temperatūra daviklio. Tai normaliai rodo, tai blogai. Kompas duodavo ant šalto variklio labai liesą mišinį, dėl ko šalta nedirbo arba dirbo važiuojant pasispiriant nuo kalniuko Kai pašildavo būdavo viskas gerai. Turbūt mišinį jau koreguodavo lemda zondas.
Artimiausiu metu planuojama diagnostika pas Senas.
#96
Posted 2010 November 29 - 20:56
Tiek prijungus, tiek atjungus alkūninio veleno daviklį (crankshaft position sensor) kompui rodomas tas pats skaičius, nors atjungus mašina užgęsta arba nesikuria. Matyti, kad pažeistas ir pasioksidavęs daviklio jungties laidas, todėl artimiausiu metu bus keičiamas laidas. Čia svarbu pabrėžti, kad nepaisant visiškai neteisingai rodomo parametro, klaidos nėra, t. y. visos ankstesnės diagnostikos, kurių metu nestebėti konkretūs parametrai, šitos problemos aptikti ir negalėjo.
Rekomenduoju Senas - tikrai išmano savo darbą, nespėlioja, o viską parodo skaičiais ir grafikais, paaiškina kas ir kaip turi būti
#97
Posted 2010 November 29 - 20:59
#98
Posted 2010 November 29 - 21:26
#99
Posted 2010 November 29 - 22:08
#100
Posted 2010 November 30 - 09:04
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users