Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 307


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 950

#81 Pilotas

Pilotas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 706
  • Vieta:Kazkur cia
  • Automobilis:Valdiskas

Parašyta 2007 rugpjūčio 02 - 12:11

Tik neįsižeisk, jei paprašys po 2-3 savaičių atvažiuoti :)

Nu negazdink zmogaus, atrodytu kad pugai vien tik genda, kad reiktu atvaziuoti po puses menesio :D
  • 0
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos

#82 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2007 rugpjūčio 02 - 12:43

su 66kw turesi vargo ant lenkimo, isbandyta, eina kaip Opel Corsa 1,1 benzas
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#83 Pilotas

Pilotas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 706
  • Vieta:Kazkur cia
  • Automobilis:Valdiskas

Parašyta 2007 rugpjūčio 02 - 12:54

su 66kw turesi vargo ant lenkimo, isbandyta, eina kaip Opel Corsa 1,1 benzas

Nu turbut meluoji, jei lenktynese dalyvautum tada sutinku, bet mieste 66kw pats tas. Trauka nepasizymi pirmoje ir antroje pavarose, nes jos 'trumpos' ikalus trecia pavara prie sedenes prilimpi, beje stebina 5 pavara numetus greiti iki 70km/h labai lengvai isibegeja ir tai suteikia privalumo lenkiant magistraliniuose keliuse.
Kuo daugiau galios tuo geriau, bet yra bet turi buti pusiausvyra tarp auto galios/svorio.
  • 0
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos

#84 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 rugpjūčio 02 - 15:01

Jei yra galimybe pries perkant, nuimi kuro filtra ir paziuri ar filtro korpuso dugne nera smulkiu aliuminio drozliu, jei yra tai primygtinai siulau nepirkt tokio HDI.

Kitas dalykas 307'o ABS ir vairo stiprintuvas, jie stovi priekyje po bamperiu vienas is vienos puses kitas is kitos, ir jei buna bent maziausias smugis i apatine bamperio dali is sono, tai kuris nors mazgas daznai gauna skilima, po to ten prisirenka dregmes, o ten kabo pastovus riebus pliusai, ir nuo ju korozijos 307 linke savaime uzsidegti.

Zodziu reikia itin kruopsciai apziureti tu mazgu elektrines jungtis. kita problema posukiu svirteles maskatavimasis, savaime isijungia posukiai, arba blogai atmeta arba permeta posukius.

Oro pagalves uzrasas: vairuotojo bareljefas, keleivio isdegintas. Ziurit ar dirzo itempeju piropatronai sveiki.
Daznai buna apgavystes su airbagais, cia reiktu daugiau demesio.

Jei stovi lietaus daviklis patikrinkit ar veikia, nes daznai jei pakeistas stiklas jis neveikia.

Ar nesugadinta laikrodzio ekrano matrica.

Ir jei kyla bent maziausias itarimas kad dauztas automobilio priekis, siulau nepirkt tokio auto, nes gali buti daznos elektronikos problemos veliau.

:lol: :lol:

Oi kokia graži teorija. Tik visi šie punktai su praktika neturi nieko bendro. Galiu padetalizuot: tam, kad pažiūrėt visokias siurblių, ABS ar diržų tempiklių vaizdelius, reikia ganėtinai paardyt auto, nemanau, kad kas nors leis tau tai daryt. Dėl spoksojimo į dyzelio filtrus, tai tas dalykas gali tikt tikrai 2,0HDi varikliams, visi kiti turi vienkartinius filtrus, kurie keičiasi su visais korpusais ir jų laužyt tikrai niekas neleis. Nupirkti vairuotojo airbag, kuris kainuoja apie 300Lt nėra problema, visur kitur sukiš tau dangtelius su gerai užrašais, apsauginių žaliuių visai niekas nedės arba paprasčiausiai iššautas suvynios ir cher tu suprasi, beto notint jas pamatyt vėl teks ardyt saloną. O jeigu vis dar kyla diskusijos šia tema, tai siūlau po turgus nė nesidairyt, o pirkt tik naują iš salono. Nes visos auto 100%, kurios pardavinėjamos įvairiuose taškuose ir ypač tuose, kur neteikiamos garantijos, yra arba buvo su kažokiom problemom. Belieka svarbiausias klausimas. Kokia tai problema? Ir baikit aiškyt kažkokias kvailas teorijas. Dar pasiūlykit vidury turgaus nukelt variklio galvą ir pažiūrėt cilindrų būklę.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#85 x|RAY

x|RAY
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 200
  • Automobilis:406 2.2 HDI

Parašyta 2007 rugpjūčio 04 - 19:56

Oi kokia graži teorija. Tik visi šie punktai su praktika neturi nieko bendro


idomu butu paskaityt praktika pagrystus teiginius, apie automobilio pirkima turguj. As isdesciau tai su kuo zmones dazniausiai susiduria veliau kai jau nusiperka ir kyla problemos. Cia nekalbant apie skenduolius, kebulo geometrija, dazymo broka ir atsukta kilometraza.

O kas klauset apie aliuminio drozles kuro filtro korpuse, tai rodo kad kuro siurblys turi intencyvu dilima, rezultate arba uzkals arba duos nepakankama kuro slegi. Zalvarines drozles ar siaip rudos nuosedos, tai didele tikimyme kad istraukus bako kuro siurbli pamatysit toki vaizdeli:
Posted Image
del to buna nepakankama trauka, trukciojimai, arba isvis gesta nei is sio nei is to.
  • 0
Simas

#86 Pilotas

Pilotas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 706
  • Vieta:Kazkur cia
  • Automobilis:Valdiskas

Parašyta 2007 rugpjūčio 04 - 20:07

idomu butu paskaityt praktika pagrystus teiginius, apie automobilio pirkima turguj. As isdesciau tai su kuo zmones dazniausiai susiduria veliau kai jau nusiperka ir kyla problemos. Cia nekalbant apie skenduolius, kebulo geometrija, dazymo broka ir atsukta kilometraza.

O kas klauset apie aliuminio drozles kuro filtro korpuse, tai rodo kad kuro siurblys turi intencyvu dilima, rezultate arba uzkals arba duos nepakankama kuro slegi. Zalvarines drozles ar siaip rudos nuosedos, tai didele tikimyme kad istraukus bako kuro siurbli pamatysit toki vaizdeli:
Posted Image
del to buna nepakankama trauka, trukciojimai, arba isvis gesta nei is sio nei is to.

Wtf, reiks ir man paziureti i kuro siurbli. gal gali detaliau paaiskinti kaip ji istraukti. Is anksto dekoju.
  • 0
Begalybė - tai neapibrėžtinė matematinė konstanta, apibrėžiama, kaip funcD()=max(N/0). Liaudiškas pavadinimas "Daxuja" reiškia šios funkcijos priartėjimą prie galutinės išraiškos

#87 x|RAY

x|RAY
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 200
  • Automobilis:406 2.2 HDI

Parašyta 2007 rugpjūčio 04 - 20:45

po galine sedyne po tuo apvaliu dangteliu, viska atjungsi nuo siurblio, dideliu atsuktuvu pakaldamas atsuksi ta zieda ir isimsi siurbli. Tik pasidek i ka ji iskart idet nes prilaistysi i salona po to smirdes. Veliau siurblio korpusa atsegi i dvi dalis ir paziuri kokiam stovyje kuro filtras ant siurblio.
  • 0
Simas

#88 Svečias_vygandas_*

Svečias_vygandas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 07 - 10:46

speju auto servize nieks nepasakytu kokia bukle to filtro :huh: ple jau baisu daros masiniuka pirkt. dar klausimuks kodel dizelius maziau atsukineja negu benzus, bei kokios butu benzo kuro sanaudos ~2002m. bet sirdis linksta prie dyzeliuko :)
  • 0

#89 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2007 rugpjūčio 07 - 11:11

... kodel dizelius maziau atsukineja negu benzus, ...

Ar tikrai?
Vakariečiai perka dyzelį, jei tikrai daug važiuoja. Tai reali pas mus atvažiuojančių dyzelių rida manau paprastai kur kas didesnė už benzininių. O turguje ridos turbūt būna panašios...
Tai kuriuos daugiau suka?

Šį pranešimą redagavo Maskolis: 2007 rugpjūčio 07 - 11:11

  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#90 Mamutas

Mamutas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 4.991
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:be stogo

Parašyta 2007 rugpjūčio 07 - 11:18

Tai kuriuos daugiau suka?


Suka pardavėjas... atsuka... (ot suka)... i pirkėją apsuka... :wacko:
  • 0

#91 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2007 rugpjūčio 07 - 12:37

idomu butu paskaityt praktika pagrystus teiginius, apie automobilio pirkima turguj. As isdesciau tai su kuo zmones dazniausiai susiduria veliau kai jau nusiperka ir kyla problemos. Cia nekalbant apie skenduolius, kebulo geometrija, dazymo broka ir atsukta kilometraza.

Praktiką? Prašau, jokių problemų. Nuo ko pradedam?

Bandymas pamatyt ar daužtas. Pirmas dalykas kas rekomenduojama, pasivaikščiot apie auto ir sutikrint numerius ant stiklų, jeigu nesutampa, vadinasi stiklai keisti. Kodėl keisti reikia spaust pardavėją. Toliau, pabandyt pasižiūrėt priekinius žibintus, tikrai net ir dieną matosi, spindulio kreivumas, jeigu angelski pamatysit iš karto. Toliau. Dabartinių auto, pakankamai detalių priekyje susukinėtos varžtais. Jeigu akys nekreivos, galima pamatyti varžtų padrožtumą, tas pats tinka ir pasidairius aplink variklį. Ar variklis ardytas ar ne, tai būtų pagrindinis rodiklis. Toliau, atkreipkite dėmesį į visokius vamzdelius laikiklius ar panašias smulkias detales, jos neturi būti su kokiiais nors pažeidimais, įlinkimais ar panašiai. Matomos radiatoriaus dalys irgi turi būti be defaktų, t.y. kolektorinės dalys nepalankstytos ar panašiai, jeigu radiatorius atrodo pernelyg naujas, tai taip pat keitimo požymis (aišku naujas radiatorius nėra blogai, bet...). Gale galit pakilnot bagažinės dugno užtiesalą ir pažiūrėt ar viskas gerai. Dažnaisiai ten bus viskas gerai dėl tiesumo, bet siūlau atkreipt dėmesį į pakraščius ar nėra dažų skirtumo, ar ant siūlių užteptas hermetikas panašus į gamykliškai tepamą, ar neatšokę bituminės garso izoliacijos. Tai sakykim kas šiuo metu šovė į galvą. Yra krūvos niuansų ir gilesnių pasikapstymų, bet tingiu rašyt, o ir nenoriu, kadangi visa kita reikalauja pastabumo ir tiesiog praktikos.
Kas dėl variklio būklės, tai ypatingai kažko nepribursi, čia yra didesnė loterija. Tiesiog jau minėjau dėl varžtų, pasiklausyt darbą, ar nėra kažkokių permušimų, ar dirba tyliai, ar nėra kažkokių pašalinių garsų (tai gali būti nebūtinai variklio, bet ir periferijos defektai), ar nesispjaudo įtartinais dūmais, ar nesmirda sudegusiu tepalu, ar nedūmija per tepalo užpylimo angą, ar nekietos aušinimo šlangos, ar laiku atsidaro termostatas ir t.t.
Kas dėl važiuoklės, tai geriausia paklebent vairą, neturi būti kažkokių dundėjimų, apčiupinėt antgalius, pavažiuot per nelygų kelią ir pažiūrėt ar nedungsi, pasisukinėt ir pažiūrėt ar nekaukia ratų guoliai ir nebraška granatos.
Tai viskas ką galit padaryt karo lauko sąlygom.
Ai tiesa, dar nepamirškit patikrint, ar veikia visokie kondicionieriai, šviesos ir visa kita chernia.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#92 Svečias_vygandas_*

Svečias_vygandas_*
  • Svečiai

Parašyta 2007 rugpjūčio 09 - 07:32

o kaip del pakabos daznai ji byra ar "neocen" :mellow: ir siaip kaip ju patvarumas? p.s. aciu uz visus patarimus. super :D
  • 0

#93 Svečias_alesgute_*

Svečias_alesgute_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 sausio 07 - 01:10

Sveiki, Noreciau isigyti P307, bet labai jau skirtingos kainos siu masiniuku :blink: Ziuriu i 2000-2002 metu ir kadangi gavau nuorodas zmogaus, kuris parvarineja, tik reikia sakyti kaina, tai vat man ir idomu, kokios yra "realiausios kainos", kad nepervertinti siu masiniuku, bet ir kad nesitiketi ypatingai mazos kainos :unsure: Aciu!
  • 0

#94 Svečias_ULUMULU_*

Svečias_ULUMULU_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 sausio 07 - 13:15

siaip kai as sau iskojau, galiu pasakyti tiek ;D visi tie pugai uz 18-20k. -- padvese vos ne tikraja zodzio prasme :D jamant uz tokia suma gali tiketis: - skyvui ragai - isminamasis guolis ragai - akumai patroske - gerai apybraizytas - kai kurie net prie siltos temperaturos xujovai kurias :D matyt kurio surbliui ameno arteja ir pan... gali pradet zvalgytis nuo 22k ir daugaiu. pats pajamiau toki plika biski virs 22k. ir vistiek uzsiveliau ant luziu - skyvui ragai po 2 men pareja ... (Dar nepasikeiciau :blush: ) - ale dabar prie -10 <, kazko toks jausmas kad kausai nevisi kelias minutes dirba :wacko: , bet cia gal px, zvakes uzteks pakeist. O siaip tai smagi masinyte :D, nei per kieta nei per minksta, gana isvaizdi, tai tokio svorio 2.0hdi variklio jai per akis, nu aisku jei nevazinesi kaip nuo pimp*o nutrukes/kusi. :beer:
  • 0

#95 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2008 sausio 07 - 13:50

Na su škyvu garantuotai teks pavargt. Čia kaip kad diržus pakeist. Va maniškis busas nusprendė kaip tais biškį nevažiuot, tai šian pasijamau švogerkos 307. Pakūriau ryte ir išgirdęs pavasarinius pacypsėjimus, paskambijau žibintan naujo škyvo. Na čia aišku kalba apie 2HDi.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#96 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2008 sausio 07 - 15:10

A zibintas dievagojasi ka 307 su skyvais neturi problemu :blush:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#97 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2008 sausio 07 - 16:47

A zibintas dievagojasi ka 307 su skyvais neturi problemu  :blush:

Įdomus variantas. Kuom skiriasi 307 ir 406 škyvai, jeigu stovi ant to paties mataro ir detalių kodai vienodi? :unsure:
Beje ant tavi.kio 306 stovi lygiai toks pat.
Na sakykim vienintelis argumentas, kad pas 307 nereikia sukt vairo stipro siurblio, bet manau, kaip auto jau prabėgusiai virš 100kkm manau dėl šventos ramybės pakeisiu. Jeigu senasis bus geras, tai kaip sakoma, bus pasiūlyta 406 turėtojams :D

Šį pranešimą redagavo Darka: 2008 sausio 07 - 16:51

  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#98 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.393
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2008 sausio 07 - 17:24

akcentuoja del purvo patekimo ir t.t siaip as irgi pasikeiciau del sventos ramybes
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#99 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2008 sausio 07 - 18:07

akcentuoja del purvo patekimo ir t.t siaip as irgi pasikeiciau del sventos ramybes

Sakyčiau skystokas argumentas, nes kakžkaip konstrukcija tokia, kad tas purvas neypatingai ten knisa mazgus.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#100 Svečias_alesgute_*

Svečias_alesgute_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 sausio 08 - 01:10

gali pradet zvalgytis nuo 22k ir daugaiu.

Na kol kas bent jau as dar nesu linkusi palikti tiek daug uz masiniuka :huh: mano vairavimo karjera dar nera taip toli pazengusi, kad taip drasiai suplociau sitokia suma :blush: norisi patogios masineles, kuri butu ne per daug reikli kuro atzvilgiu :)

Siaip mano "fantazijos vaisius" - 1,4 benzinas :) noreciau gan patikimo technine prasme, kad po savaites netektu ieskoti firmos, kuri nutempia iki artimiausio serviso, ar dar milijono meistru, kurie taiso atskiras masiniuko dalis. Lakstyt tai as tikrai neketinu, svarbiausia grazus patogumas :rolleyes:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0