Nu negazdink zmogaus, atrodytu kad pugai vien tik genda, kad reiktu atvaziuoti po puses menesioTik neįsižeisk, jei paprašys po 2-3 savaičių atvažiuoti
Apie Peugeot 307
#81
Parašyta 2007 rugpjūčio 02 - 12:11
#82
Parašyta 2007 rugpjūčio 02 - 12:43
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#83
Parašyta 2007 rugpjūčio 02 - 12:54
Nu turbut meluoji, jei lenktynese dalyvautum tada sutinku, bet mieste 66kw pats tas. Trauka nepasizymi pirmoje ir antroje pavarose, nes jos 'trumpos' ikalus trecia pavara prie sedenes prilimpi, beje stebina 5 pavara numetus greiti iki 70km/h labai lengvai isibegeja ir tai suteikia privalumo lenkiant magistraliniuose keliuse.su 66kw turesi vargo ant lenkimo, isbandyta, eina kaip Opel Corsa 1,1 benzas
Kuo daugiau galios tuo geriau, bet yra bet turi buti pusiausvyra tarp auto galios/svorio.
#84
Parašyta 2007 rugpjūčio 02 - 15:01
Jei yra galimybe pries perkant, nuimi kuro filtra ir paziuri ar filtro korpuso dugne nera smulkiu aliuminio drozliu, jei yra tai primygtinai siulau nepirkt tokio HDI.
Kitas dalykas 307'o ABS ir vairo stiprintuvas, jie stovi priekyje po bamperiu vienas is vienos puses kitas is kitos, ir jei buna bent maziausias smugis i apatine bamperio dali is sono, tai kuris nors mazgas daznai gauna skilima, po to ten prisirenka dregmes, o ten kabo pastovus riebus pliusai, ir nuo ju korozijos 307 linke savaime uzsidegti.
Zodziu reikia itin kruopsciai apziureti tu mazgu elektrines jungtis. kita problema posukiu svirteles maskatavimasis, savaime isijungia posukiai, arba blogai atmeta arba permeta posukius.
Oro pagalves uzrasas: vairuotojo bareljefas, keleivio isdegintas. Ziurit ar dirzo itempeju piropatronai sveiki.
Daznai buna apgavystes su airbagais, cia reiktu daugiau demesio.
Jei stovi lietaus daviklis patikrinkit ar veikia, nes daznai jei pakeistas stiklas jis neveikia.
Ar nesugadinta laikrodzio ekrano matrica.
Ir jei kyla bent maziausias itarimas kad dauztas automobilio priekis, siulau nepirkt tokio auto, nes gali buti daznos elektronikos problemos veliau.
Oi kokia graži teorija. Tik visi šie punktai su praktika neturi nieko bendro. Galiu padetalizuot: tam, kad pažiūrėt visokias siurblių, ABS ar diržų tempiklių vaizdelius, reikia ganėtinai paardyt auto, nemanau, kad kas nors leis tau tai daryt. Dėl spoksojimo į dyzelio filtrus, tai tas dalykas gali tikt tikrai 2,0HDi varikliams, visi kiti turi vienkartinius filtrus, kurie keičiasi su visais korpusais ir jų laužyt tikrai niekas neleis. Nupirkti vairuotojo airbag, kuris kainuoja apie 300Lt nėra problema, visur kitur sukiš tau dangtelius su gerai užrašais, apsauginių žaliuių visai niekas nedės arba paprasčiausiai iššautas suvynios ir cher tu suprasi, beto notint jas pamatyt vėl teks ardyt saloną. O jeigu vis dar kyla diskusijos šia tema, tai siūlau po turgus nė nesidairyt, o pirkt tik naują iš salono. Nes visos auto 100%, kurios pardavinėjamos įvairiuose taškuose ir ypač tuose, kur neteikiamos garantijos, yra arba buvo su kažokiom problemom. Belieka svarbiausias klausimas. Kokia tai problema? Ir baikit aiškyt kažkokias kvailas teorijas. Dar pasiūlykit vidury turgaus nukelt variklio galvą ir pažiūrėt cilindrų būklę.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#85
Parašyta 2007 rugpjūčio 04 - 19:56
Oi kokia graži teorija. Tik visi šie punktai su praktika neturi nieko bendro
idomu butu paskaityt praktika pagrystus teiginius, apie automobilio pirkima turguj. As isdesciau tai su kuo zmones dazniausiai susiduria veliau kai jau nusiperka ir kyla problemos. Cia nekalbant apie skenduolius, kebulo geometrija, dazymo broka ir atsukta kilometraza.
O kas klauset apie aliuminio drozles kuro filtro korpuse, tai rodo kad kuro siurblys turi intencyvu dilima, rezultate arba uzkals arba duos nepakankama kuro slegi. Zalvarines drozles ar siaip rudos nuosedos, tai didele tikimyme kad istraukus bako kuro siurbli pamatysit toki vaizdeli:
del to buna nepakankama trauka, trukciojimai, arba isvis gesta nei is sio nei is to.
#86
Parašyta 2007 rugpjūčio 04 - 20:07
Wtf, reiks ir man paziureti i kuro siurbli. gal gali detaliau paaiskinti kaip ji istraukti. Is anksto dekoju.idomu butu paskaityt praktika pagrystus teiginius, apie automobilio pirkima turguj. As isdesciau tai su kuo zmones dazniausiai susiduria veliau kai jau nusiperka ir kyla problemos. Cia nekalbant apie skenduolius, kebulo geometrija, dazymo broka ir atsukta kilometraza.
O kas klauset apie aliuminio drozles kuro filtro korpuse, tai rodo kad kuro siurblys turi intencyvu dilima, rezultate arba uzkals arba duos nepakankama kuro slegi. Zalvarines drozles ar siaip rudos nuosedos, tai didele tikimyme kad istraukus bako kuro siurbli pamatysit toki vaizdeli:
del to buna nepakankama trauka, trukciojimai, arba isvis gesta nei is sio nei is to.
#87
Parašyta 2007 rugpjūčio 04 - 20:45
#88 Svečias_vygandas_*
Parašyta 2007 rugpjūčio 07 - 10:46
#89
Parašyta 2007 rugpjūčio 07 - 11:11
Ar tikrai?... kodel dizelius maziau atsukineja negu benzus, ...
Vakariečiai perka dyzelį, jei tikrai daug važiuoja. Tai reali pas mus atvažiuojančių dyzelių rida manau paprastai kur kas didesnė už benzininių. O turguje ridos turbūt būna panašios...
Tai kuriuos daugiau suka?
Šį pranešimą redagavo Maskolis: 2007 rugpjūčio 07 - 11:11
#90
Parašyta 2007 rugpjūčio 07 - 11:18
Tai kuriuos daugiau suka?
Suka pardavėjas... atsuka... (ot suka)... i pirkėją apsuka...
#91
Parašyta 2007 rugpjūčio 07 - 12:37
Praktiką? Prašau, jokių problemų. Nuo ko pradedam?idomu butu paskaityt praktika pagrystus teiginius, apie automobilio pirkima turguj. As isdesciau tai su kuo zmones dazniausiai susiduria veliau kai jau nusiperka ir kyla problemos. Cia nekalbant apie skenduolius, kebulo geometrija, dazymo broka ir atsukta kilometraza.
Bandymas pamatyt ar daužtas. Pirmas dalykas kas rekomenduojama, pasivaikščiot apie auto ir sutikrint numerius ant stiklų, jeigu nesutampa, vadinasi stiklai keisti. Kodėl keisti reikia spaust pardavėją. Toliau, pabandyt pasižiūrėt priekinius žibintus, tikrai net ir dieną matosi, spindulio kreivumas, jeigu angelski pamatysit iš karto. Toliau. Dabartinių auto, pakankamai detalių priekyje susukinėtos varžtais. Jeigu akys nekreivos, galima pamatyti varžtų padrožtumą, tas pats tinka ir pasidairius aplink variklį. Ar variklis ardytas ar ne, tai būtų pagrindinis rodiklis. Toliau, atkreipkite dėmesį į visokius vamzdelius laikiklius ar panašias smulkias detales, jos neturi būti su kokiiais nors pažeidimais, įlinkimais ar panašiai. Matomos radiatoriaus dalys irgi turi būti be defaktų, t.y. kolektorinės dalys nepalankstytos ar panašiai, jeigu radiatorius atrodo pernelyg naujas, tai taip pat keitimo požymis (aišku naujas radiatorius nėra blogai, bet...). Gale galit pakilnot bagažinės dugno užtiesalą ir pažiūrėt ar viskas gerai. Dažnaisiai ten bus viskas gerai dėl tiesumo, bet siūlau atkreipt dėmesį į pakraščius ar nėra dažų skirtumo, ar ant siūlių užteptas hermetikas panašus į gamykliškai tepamą, ar neatšokę bituminės garso izoliacijos. Tai sakykim kas šiuo metu šovė į galvą. Yra krūvos niuansų ir gilesnių pasikapstymų, bet tingiu rašyt, o ir nenoriu, kadangi visa kita reikalauja pastabumo ir tiesiog praktikos.
Kas dėl variklio būklės, tai ypatingai kažko nepribursi, čia yra didesnė loterija. Tiesiog jau minėjau dėl varžtų, pasiklausyt darbą, ar nėra kažkokių permušimų, ar dirba tyliai, ar nėra kažkokių pašalinių garsų (tai gali būti nebūtinai variklio, bet ir periferijos defektai), ar nesispjaudo įtartinais dūmais, ar nesmirda sudegusiu tepalu, ar nedūmija per tepalo užpylimo angą, ar nekietos aušinimo šlangos, ar laiku atsidaro termostatas ir t.t.
Kas dėl važiuoklės, tai geriausia paklebent vairą, neturi būti kažkokių dundėjimų, apčiupinėt antgalius, pavažiuot per nelygų kelią ir pažiūrėt ar nedungsi, pasisukinėt ir pažiūrėt ar nekaukia ratų guoliai ir nebraška granatos.
Tai viskas ką galit padaryt karo lauko sąlygom.
Ai tiesa, dar nepamirškit patikrint, ar veikia visokie kondicionieriai, šviesos ir visa kita chernia.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#92 Svečias_vygandas_*
Parašyta 2007 rugpjūčio 09 - 07:32
#93 Svečias_alesgute_*
Parašyta 2008 sausio 07 - 01:10
#94 Svečias_ULUMULU_*
Parašyta 2008 sausio 07 - 13:15
#95
Parašyta 2008 sausio 07 - 13:50
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#96
Parašyta 2008 sausio 07 - 15:10
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#97
Parašyta 2008 sausio 07 - 16:47
Įdomus variantas. Kuom skiriasi 307 ir 406 škyvai, jeigu stovi ant to paties mataro ir detalių kodai vienodi?A zibintas dievagojasi ka 307 su skyvais neturi problemu
Beje ant tavi.kio 306 stovi lygiai toks pat.
Na sakykim vienintelis argumentas, kad pas 307 nereikia sukt vairo stipro siurblio, bet manau, kaip auto jau prabėgusiai virš 100kkm manau dėl šventos ramybės pakeisiu. Jeigu senasis bus geras, tai kaip sakoma, bus pasiūlyta 406 turėtojams
Šį pranešimą redagavo Darka: 2008 sausio 07 - 16:51
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#98
Parašyta 2008 sausio 07 - 17:24
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#99
Parašyta 2008 sausio 07 - 18:07
Sakyčiau skystokas argumentas, nes kakžkaip konstrukcija tokia, kad tas purvas neypatingai ten knisa mazgus.akcentuoja del purvo patekimo ir t.t siaip as irgi pasikeiciau del sventos ramybes
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#100 Svečias_alesgute_*
Parašyta 2008 sausio 08 - 01:10
Na kol kas bent jau as dar nesu linkusi palikti tiek daug uz masiniuka mano vairavimo karjera dar nera taip toli pazengusi, kad taip drasiai suplociau sitokia suma norisi patogios masineles, kuri butu ne per daug reikli kuro atzvilgiugali pradet zvalgytis nuo 22k ir daugaiu.
Siaip mano "fantazijos vaisius" - 1,4 benzinas noreciau gan patikimo technine prasme, kad po savaites netektu ieskoti firmos, kuri nutempia iki artimiausio serviso, ar dar milijono meistru, kurie taiso atskiras masiniuko dalis. Lakstyt tai as tikrai neketinu, svarbiausia grazus patogumas
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0