nebandei ieskoti is kitos dezes gal pigiau kainuos negi taisyti...?parduoti ja as jau kokius penkiolika kartu buvau sugalvojusi, bet na nezinau, patinka man tas mano metalo gabalas, o remontas, na tureciau itilpti i 3k.
kaip mano tetukas sako: babkes uzdirbamos ir yra tam, kad jas leistna aisku labiau noretusi ne tokiems reikalas leist..
 
					
					Edited by marazmas, 2008 July 01 - 16:03.



 
	 
					 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 Girdimi gandai
 Girdimi gandai 
 
				
				
				 gal sakau eimutis?
 gal sakau eimutis?   
				
				
				 Gedimas buvo toks:
Hidromovoj yra tokie rotaciniai diskai.Jie pagaminti is tam tikro plastiko ir po kiek laiko susidevi o tada pradeda trintis metalines detales.Tada pradeda kauptis drozles ir kai filtras jau nepajegia ju surinkti jos patenka i siurbli.Tada siurblys pradeda nepakankamai pumpuot tepala ir nesudaro spaudimo.Po kiek laiko isvis pastringa ir pradeda zyzt.Nuo tepalo nepakankamumo gali but apdege dantraciai(kas pas mane ir nutiko).
Teko keist nauja siurbli(galima buvo restauruot, bet tada masinos geriau sau nepasilikt), restauruot hidro mova(nes naujos kaina sake apie 10000), keist apdegusi dantrati.
Visa tai man atsiejo 4500 Lt Vilniuje servise prie oro uosto. Masina Peugeot 607 2001 3.0. Jei kam reiks kontaktu kreipkites PM.
Patarimas: Jei pradejo trukciot deze arba negerai jungt begius arba jau zyzt tai iskarto ieskokit serviso ir nebevaziuokit niekur(as savo 607 is Ukmerges i Vilniu ant traliuko veziau, nors ji dar ganetinai neblogai vaziavo nors ir zyze).Jei vazinesit nekreipdami i tai demesio tai gali jums atkainuot dar ~1500 daugaiu, nes gali sudegt kazkoks guolis, o jis brangus.
jei dar turesit kokiu klausimu mielai atsakysiu jei zinosiu.
Niekam nelinkiu tokio malonumo, bet kartais jau taip nutinka. Sekmes ;)
 
Gedimas buvo toks:
Hidromovoj yra tokie rotaciniai diskai.Jie pagaminti is tam tikro plastiko ir po kiek laiko susidevi o tada pradeda trintis metalines detales.Tada pradeda kauptis drozles ir kai filtras jau nepajegia ju surinkti jos patenka i siurbli.Tada siurblys pradeda nepakankamai pumpuot tepala ir nesudaro spaudimo.Po kiek laiko isvis pastringa ir pradeda zyzt.Nuo tepalo nepakankamumo gali but apdege dantraciai(kas pas mane ir nutiko).
Teko keist nauja siurbli(galima buvo restauruot, bet tada masinos geriau sau nepasilikt), restauruot hidro mova(nes naujos kaina sake apie 10000), keist apdegusi dantrati.
Visa tai man atsiejo 4500 Lt Vilniuje servise prie oro uosto. Masina Peugeot 607 2001 3.0. Jei kam reiks kontaktu kreipkites PM.
Patarimas: Jei pradejo trukciot deze arba negerai jungt begius arba jau zyzt tai iskarto ieskokit serviso ir nebevaziuokit niekur(as savo 607 is Ukmerges i Vilniu ant traliuko veziau, nors ji dar ganetinai neblogai vaziavo nors ir zyze).Jei vazinesit nekreipdami i tai demesio tai gali jums atkainuot dar ~1500 daugaiu, nes gali sudegt kazkoks guolis, o jis brangus.
jei dar turesit kokiu klausimu mielai atsakysiu jei zinosiu.
Niekam nelinkiu tokio malonumo, bet kartais jau taip nutinka. Sekmes ;)
					
					




