Tingiu gincytis. Man bent jau problma issiprendeAkseleratoriaus padieties daviklis veikia elektromagnetiniu principu ,ir paprastai blokeliai toli buna nuo pacio daviklio,o tokie kaip 307hdi aplamai prie pacio pedalo nors pasitaiko ir ten panasiu bedu tad problemos buna kur kas kitur
Kietųjų dalelių filtras (FAP)
#901
Parašyta 2010 liepos 14 - 11:54
#902
Parašyta 2010 liepos 17 - 11:42
#903
Parašyta 2010 liepos 17 - 12:10
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#904
Parašyta 2010 liepos 18 - 22:10
Siuo atveju klysti taip teigdamas reklama ne reklama,tai zmogaus atsilepimas Vat tamstelei tai galiu suorganizuoti antireklama taip vadinamo neva "profesionalaus chiptuningo"Sakau baigiam kompleksuot, tai jis pats sau reklamos pasiraso Is tiesu, tai normali, grazi reklama musu laikais ne tokia jau brangi. Ypac jei tinkamai atlieki savo darba.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#905
Parašyta 2010 liepos 19 - 16:32
Zmones, patarkite man tamsuoliui kur tas daiktas salono oro filtras randasi? Kiek suprantu, cia gi ne tas pats kuris prie variklio? Kur jo ieskoti, salone ar po kapoto? Masina p406c 2.2hdi. Tiksliai zinau kad nuo pat isigijimo jo netikrinau ir nekeiciau, isvis don,t know ar jis buvo keistas kada nors... Itariu kad atidares aptiksiu seniai supuvusi sudziuvusi porolono gabala...Pas mane antipoluttionas irgi dege, tai pakeite oro padavimo i salona filtra, buvo pajuodaves jau
nerealiai. Dabar vsio ciki piki
dekui is anksto,
www.kirana.eu
#906
Parašyta 2010 liepos 19 - 16:35
#907
Parašyta 2010 liepos 19 - 17:24
#908
Parašyta 2010 liepos 19 - 17:27
po keliu uzvedimu dings `uzrasasatjungus oro srauto matuokle ir vel pajungus, meta antipollution. reik diagnostikos ar cia rimciau kas?
#909
Parašyta 2010 liepos 19 - 17:31
#910
Parašyta 2010 liepos 21 - 18:43
Dekui, tuoj pat begsiu ieskot...Atsidarai kapota, kai stovi priesais masina, kaireje puseje zemiau lango yra juoda plastmasine apsauga ja nuimi ir ten rasi salono oro filtra
www.kirana.eu
#911
Parašyta 2010 liepos 22 - 17:55
Taigi, uzbaigsiu savo istorija apie "ANTIPOLLUTION FAULT", traukos dingima bei "FAP filter kaput" diagnoze...Zarnneles nuo EGR vozhtuvo nuemimas nieko nepakeite, vistiek apsukas riboja. Rimtesniam pasikrapstymui neturiu nei salygu nei irankiu, taigi tenka mokytis nespaust akseleratoriaus. Kol apsukos nekyla daugiau 2500, klaidos nemeta ir trauka nedingsta, tiesiog tenka isibegeti letai ir atsargiai. Taip turbut ir sugrisiu i Lietuvele, o jau musu gabus meistrai patvarkys tai ko nesiima tvarkyti vokieciai ir italai ))
Apsispresti padejo vieno forumiecio laiskas (analogiska istorija - trauka dingsta/ klaidos atsiranda, itariamas fap filtro gedimas, cipavimas nepadeda, o paskui zmogus aptinka trukusia intercoolerio zarna). Jau buvau uzsirases pas cipuotojus, bet dar nuvariau i Zibinta, pasakiau apie fap ir antipollution, tie tik ranka numove - tipo, palauk, paziuresime. Ir ka gi - rado sutrukinejusia interkulerio zarnele, pakeite, trauka atsirado, klaidu nebemeta. Pravaziavo gatve, isbande. Tada dar klausiau ar neatrodo kad auto kazkoks bukas pirmu begiu startuojant (taip buvo nuo pat isigijimo) - sako, matome patys, dar lukterk truputeli, pabandysime si ta. Pakeite oro srauto matuokli, pravaziavo - na sako, tau patiks. Del Fap'o sake, kadangi klaidos nemeta nieko ir nedaryk (skyscio nerasta, bet filtras neuzsikimses), jei bus problemu - vaziuok pas cipuotojus. Pacio filtro sake ismest negalima, tik cipuoti.
Reziume: uz diagnostika, dalis ir darbus sumokejau nepilnus 500lt, sugaisiau apie 1,5 val. Dabar dziaugiuosi ne tik suremontuotu auto bet dar ir padidejusia trauka 1-2 begiais. Jeigu pries 3 savaites Vokietijoje butu tokie geri meistrai, mano atostogos butu kur kas malonesnes!!! (nepagaileciau ir stukos...) Taigi dar karta isitikinau kad Zibintas yra kompetencija, vokieciai ir italai ilsisi toliau.
www.kirana.eu
#912
Parašyta 2010 liepos 22 - 18:02
Aciu Gyciui, filtra pakeiciau, galiu informuoti kad zinoma jokios itakos "antipollution fault" klaidai tai neturejo, kaip cia kazkas pasakojo auksciau.Atsidarai kapota, kai stovi priesais masina, kaireje puseje zemiau lango yra juoda plastmasine apsauga ja nuimi ir ten rasi salono oro filtra
(kokios bukles filtra radau nesakysiu, bo juoksites...
O ir su "Antipollution" susitvarkiau, mano istorija cia forume:
http://www.peugeot-k...50
www.kirana.eu
#913 Svečias_Gutis_406_*
Parašyta 2010 liepos 22 - 22:11
#914 Svečias_sauliu_s_*
Parašyta 2010 liepos 27 - 18:28
#915 Svečias_sauliu_s_*
Parašyta 2010 liepos 27 - 18:40
SPAKENAS super meistriukas,as pas ji su savuoju 607 buvau pries penkis menesiukus ispjove FAP filtra ir pasalino kitas problemas,dingo visos problemos,vaziuoju ir dziaugiuosi ir kuro sanaudos sumazejo vienu zodziu super esu patenkintas.Kad daugiau tokiu zmoniu butu.Aciu uz patarima, tik bijau jeigu tikrai ten fapas uzsikimses ir dumai sunkiai praeina, galima turbina sugadinti (perkaitinti) (cia italijoj dar ir karstis nerealus) Bet gal pabandysiu, jei bus visai blogai, kolkas vazineju smulkiais keliukais ir jau bevei ismokau nepakelti apsuku virs 2000. Betkokiu atveju aciu kad atsiliepei.
Tiesa, nepasakiau kad klaida meta ANTIPOLLUTION FAULT, o lempute tai dega ne FAP'o o variklio (pase "variklio diagnostikos sistema", raso kad gali reiskti ismetamuju duju valymo sistemos sutrikima). Dar reikes palist po dugnu, lenkijoje buvau ant skaldos kruveles uzlekes, gal uzsispaude vamzdis ))
#916
Parašyta 2010 liepos 27 - 20:33
O kai ispjauna - ka vietoje filtro istato? Kas toje vietoje lieka? Man idomu kaip filtro ispjovimas itakoja visos ismetimo sistemos darba, ar neislis paskui kitu problemu - juk vistiek sistema apskaiciuota taip kad tas elementas joje ivertintas.SPAKENAS super meistriukas,as pas ji su savuoju 607 buvau pries penkis menesiukus ispjove FAP filtra ir pasalino kitas problemas,dingo visos problemos,vaziuoju ir dziaugiuosi ir kuro sanaudos sumazejo vienu zodziu super esu patenkintas.Kad daugiau tokiu zmoniu butu.
www.kirana.eu
#917 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2010 liepos 28 - 13:53
yra meistriuku kurie is principo nesalina FAPa o sutvarko ji ir kitos problemos.SPAKENAS super meistriukas,as pas ji su savuoju 607 buvau pries penkis menesiukus ispjove FAP filtra ir pasalino kitas problemas,dingo visos problemos,vaziuoju ir dziaugiuosi ir kuro sanaudos sumazejo vienu zodziu super esu patenkintas.Kad daugiau tokiu zmoniu butu.
#918
Parašyta 2010 liepos 28 - 21:15
o kokios problemos?kai jie sutvarko.man vokieciu pezo centre sake isdauzyk fap tipo sesuo citroenu taip padare ir jokiu problemu.yra meistriuku kurie is principo nesalina FAPa o sutvarko ji ir kitos problemos.
#919 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2010 liepos 29 - 10:23
laiku neipiltas Eolys, sugedo filtro slegio daviklis, pravaziota 200 ir daugiau tukst. km..........ir tt.. -rezultatas uzsukimsies FAP filtras.o kokios problemos?kai jie sutvarko.man vokieciu pezo centre sake isdauzyk fap tipo sesuo citroenu taip padare ir jokiu problemu.
Pas kai kuriu gamintoju ir kai kuriu automob. modeliu - gali ispjat ir ismesti, taciau tokiu modeliu yra nedaug. Kai kur isdeginimas eina be jokiu priedu, kai kur reikalingas EOLYS. Eolys - PSA isradimas, manau tik tam kad traukti is Peugeot savininku pinigines daugiau babkiu .
Eolys sudetije nieko ipatingo nebeturi, pagaminti galetu daug kas. Problema tik ta kad EOLYS- patentotas.
galima persaititi VW veikimo principa ir bus aiskiau.
Sodziu filtras
#920
Parašyta 2010 rugpjūčio 11 - 18:47
toliau meta antippoliution fault.pajungėm lexia 3.visi parametrai normos ribose.puršktukų korekcija 1.-0.9 2.0.35 3. 0.59 4.-0.2 . Slėgis rail 322 bar.enine speed 803 rpm.intake air 26c. Boost pressure turbina 1035mbar . Atmosferinis slėgis 988mbar. Blogi parametrai:oro matuoklė 558 mg/stroke . Kuro temperatūra makaluojasi nuo +75 iki -35c.daviklį užsakiau jau.dar meta turbo pressure to high, per aukštas turbo slėgis.sukeičiau elektromagnetinius vožtuvėlius turbinos su egr.davus gerai akrovos vėl išmeta antipolliutiun.Identiški požymiai . Greitėjant iš vietos jaučiais mikro trūkčiojimai, o važiuojant pastoviu 100-120km/h greičiu arba į kalną ~90km/h (apkrovos rėžimas) užsidega antipolliution fault ir iš paskos ESP/ASR not functioning.Pavažiuoji sustoji užgesini.PO pusės val lieka tik antipolliution trauka atsiranda, gesta variklioko ženkalas vėl viskas gerai. Ir taip kartojasi.Grynai taip kaip pas mane.
Irgi tesesi 2-3 menesius tokie burtai. Vaziuodavau uzsidega. Uzgesini apieni aplink uzsikuri toliau vaziuoji toliau. Taip pat startuojant is vietos ir ypac jei uzspaudi truputi tai jausdavos tokie mikro trukciojimai. Tai vat vaziuojant autostrada uzsidege visam
Isemiau forsunke siandien, ryt nuvesiu nusirasys skaiciukus uzsakysiu purkstuka, tik kol kas neturiu minciu ar lengvai tas purkstukas nusisuks
Beje 2700 rpm neturetum pasiekti kai dega lempukas, nes kaip meistras sake isijungia apsaugos rezimas ir vsio vaziuoji kaip su arkliu ;)
Ok sekmes
Filtras kuro naujas, puršktukų adatos naujos.Turbina valdo, swirl dirba. FAP su emaliatoriumi, oro matuoklė veikia. Dėl EGR (išimtas ir pravalytas) yra įtarimų (jis ankščiau pristrikdavo) arba EGR elektromagnetinio valdymo vožtuvėlio.
ARBA nelemtas slėgio vožtuvas aukšto slėgio siurblyje.
Vartotojų skaito šią temą: 14
narių: 0, svečių: 14, slaptų narių: 0