Apie Peugeot 406 Coupe
#101 Svečias_Andrew_*
Parašyta 2007 kovo 22 - 09:57
#102
Parašyta 2007 kovo 22 - 10:13
Priklausomai nuo automobilio gamybos metu, bei filtro modelio kas 80-160kkm. Visiskai naujo FAP'o kaina siekia 3kLt. Gamykliskai "atnaujintas" - pigiau. Buta bandymu juos valyti vietoje (gal Igor ka papasakos apie 307'a su valytu FAP'u?). Taip pat, mazdaug kas 80kkm reikia papildyti filtro valymo skyscio atsargas (3-5l uz kelis simtus Lt)o kaip daznai ji reikia keist ?
brangus malonumas ar proto ribose ?
#103 Svečias_Andrew_*
Parašyta 2007 kovo 22 - 10:49
#105
Parašyta 2007 kovo 22 - 11:50
Jei nespjauni i dinamiska vaziavima ar kartais prireikia galios rezervo - siulyciau dairytis 2.2VVT arba V6'iukes. Jei ramus vaziavimas tamistai kasdienybe - 2.0 benzino uzteks per akis.pigiau bus 2.0 benzina nusipirkti
vistiek dyzeliukas bus perkopes 100kkm, didele tikimybe kad reikes keist FAP greitu metu,
#106 Svečias_coupe_*
Parašyta 2007 kovo 22 - 12:05
#107 Svečias_Andrew_*
Parašyta 2007 kovo 22 - 14:33
2.2WT ??? nemaciau tokiu dar,Jei nespjauni i dinamiska vaziavima ar kartais prireikia galios rezervo - siulyciau dairytis 2.2VVT arba V6'iukes. Jei ramus vaziavimas tamistai kasdienybe - 2.0 benzino uzteks per akis.pigiau bus 2.0 benzina nusipirkti
vistiek dyzeliukas bus perkopes 100kkm, didele tikimybe kad reikes keist FAP greitu metu,
kas cia per modelis ?
#108 Svečias_Andrew_*
Parašyta 2007 kovo 22 - 14:39
ziuresiu to naujo 2litru variklio, lygtais turi 106kw,Jei nespjauni i dinamiska vaziavima ar kartais prireikia galios rezervo - siulyciau dairytis 2.2VVT arba V6'iukes. Jei ramus vaziavimas tamistai kasdienybe - 2.0 benzino uzteks per akis.pigiau bus 2.0 benzina nusipirkti
vistiek dyzeliukas bus perkopes 100kkm, didele tikimybe kad reikes keist FAP greitu metu,
2.2HDI man atrodo maziau galios turi,
dinamika butinai reikalinga, galios rezervas juolab,
V6 biski baisokas litrazas man
nors esu turejes Cadilaca V12 :DDDDDD
su tos masinos kuro sanaudom tik lektuvai ir tankai lygiai eina :DDD
#109
Parašyta 2007 kovo 22 - 14:44
2.2 benzinas su kintamom voztuvu fazem (Variable Valve Timing), 116kW ir labai grazia 220Nm sukimo momento kreive (90% sukimo momento jau nuo 2krpm ir issilaikancio iki 5.5krpm)2.2WT ??? nemaciau tokiu dar,
kas cia per modelis ?
#110 Svečias_Andrew_*
Parašyta 2007 kovo 22 - 15:11
#111 Svečias_e2110_*
Parašyta 2007 kovo 22 - 15:12
2.2 HDI turi 133 AG, kai naujasis 2.0 benzinas 137. Ne taip akivaizdziai ir skiriasi ;)ziuresiu to naujo 2litru variklio, lygtais turi 106kw,
2.2HDI man atrodo maziau galios turi,
dinamika butinai reikalinga, galios rezervas juolab,
V6 biski baisokas litrazas man
Vienareiksmiskai imciau 3.0 V6 ES9J4S varikliu.
#112
Parašyta 2007 kovo 22 - 15:45
e2110 coupe, maniskis ex P406 Sport sedanas, dabartinis autobusasapie toki varikli net nesu girdejes
retenybe,
#113 Svečias_Andrew_*
Parašyta 2007 kovo 22 - 15:46
va dabar ziuriu nuotraukas salono,manau, teks ilgai ieskoti tokio....... arba 2.2 hdi,
o ka ten nera standartinio cd grotuvo???
tik kasetes????
galvojau kad tokius modelius nustojo gamint dar moskviciu laikais :mad:
gal tik prancuzas imontaves IPOD grotuva ar USB standarte :DDD
nustebinkit mane
#114
Parašyta 2007 kovo 22 - 15:50
Geros komplektacijos 406'uose buvo: kasetnikas+CD keitiklis+JBL stiprintuvas Ne tokiuose "geruose" budavo tik CD grotuvas. Baze eidavo su magnetola.o ka ten nera standartinio cd grotuvo???
tik kasetes????
#115 Svečias_Andrew_*
Parašyta 2007 kovo 22 - 15:58
#116
Parašyta 2007 kovo 22 - 16:15
406'ame CD keitiklis guli bagazinejenors vietos kur det kompakta nemaciau
#117 Svečias_Qze_*
Parašyta 2007 kovo 22 - 16:19
Vat kad tau maziau skaudetu galva del kompletacijos, galima rinktis is V6-skiu, nes jie daugiau turi features. CD-changer - bagazinej po kaire, jei yra naviguske-bagazinej po desine (po obshivke). Viskas valdosi nuo vairo, niek dadirbinet nereikia.aisku,
nes nesinori lupt grazios paneles kad igrust cd,
bet kiek skelbimu ziurejau tai niekur nemaciau kad butu su CD, bet vienam minejo apie JBL stiprintuva nors vietos kur det kompakta nemaciau
jei turi pakankamai babkiu, siulau su ES9J4S varikliu, kap tau sako e2110. Jis turi 152 kw (vietoj pvz mano 144), tai yra naujesnes kartos variklis (montuojamas iki siol i 607). Kupas su juo gaminamas gal nuo 2001 (nemuskit, jei suklydau)
del sanaudu, maloniai prasom susipazinti su nuoroda (mano parase melyna ikonele nuves tave kur reik). Jei vazineji daug uzmiesty, issiversi su 10-11 litru, mieste kovarijuoja su nuotaika
tiek
p.s. siaip del daugiau info gali pasurfint foruma, visko cia nesutalpinsi
#118
Parašyta 2007 kovo 22 - 17:56
#119 Svečias_Andrew_*
Parašyta 2007 kovo 23 - 11:02
gerassssVat kad tau maziau skaudetu galva del kompletacijos, galima rinktis is V6-skiu, nes jie daugiau turi features. CD-changer - bagazinej po kaire, jei yra naviguske-bagazinej po desine (po obshivke). Viskas valdosi nuo vairo, niek dadirbinet nereikia.aisku,
nes nesinori lupt grazios paneles kad igrust cd,
bet kiek skelbimu ziurejau tai niekur nemaciau kad butu su CD, bet vienam minejo apie JBL stiprintuva nors vietos kur det kompakta nemaciau
jei turi pakankamai babkiu, siulau su ES9J4S varikliu, kap tau sako e2110. Jis turi 152 kw (vietoj pvz mano 144), tai yra naujesnes kartos variklis (montuojamas iki siol i 607). Kupas su juo gaminamas gal nuo 2001 (nemuskit, jei suklydau)
del sanaudu, maloniai prasom susipazinti su nuoroda (mano parase melyna ikonele nuves tave kur reik). Jei vazineji daug uzmiesty, issiversi su 10-11 litru, mieste kovarijuoja su nuotaika
tiek
p.s. siaip del daugiau info gali pasurfint foruma, visko cia nesutalpinsi
tokio aparato net nemaciau....
bet tai jega 116kw
idomu kokios butu sanaudos to variklio, mobile.de pora stovi uz fantastiska kaina, reikes jauciu juos apziuret is arti
o bent vienas toks lietuvoj yra???
nebus taip kad pagrindinio dirzo ar guoliu jam nerasiu parduotuvese ???
#120 Svečias_nordic_*
Parašyta 2007 kovo 23 - 11:05
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0