Projektas: 205 XRD
#61
Parašyta 2010 lapkričio 18 - 10:16
#62
Parašyta 2010 lapkričio 18 - 10:45
Nu bet moket daugiau uz toky varikly jau turi pats pirkejas apsigauti, uz tiek visas ZX td iseinavienintelis variantas pigiai susiveikti 1.9 td varikli - pirkti visa masina ir tiketis, kad pardavus visa kita variklio savikaina nukris.... O siaip reikia, kad pardavejas apsigautu jei nori nupirkti uz pigiau nei 700 Lt
#63
Parašyta 2010 lapkričio 18 - 11:38
#64
Parašyta 2010 lapkričio 18 - 22:28
#65
Parašyta 2010 lapkričio 18 - 22:36
#66
Parašyta 2010 lapkričio 18 - 22:50
tas olandas berods 1.9td deze idejes...o kaip su 2.1 gr deze? pusasiais?
maiklai, gal nori pasipraktikuoti ir pradziai i 405-ta 2.1td ideti?
#67
Parašyta 2010 lapkričio 19 - 10:58
mestum savo 406ta lauk ir kai zmogus su LeManu vazinetum?tas olandas berods 1.9td deze idejes...
maiklai, gal nori pasipraktikuoti ir pradziai i 405-ta 2.1td ideti?
R
#68
Parašyta 2010 lapkričio 19 - 11:20
LeManas savo jau atvažinėjo, per daug investicijų reiktų, kad davest iki būklės, jog būt užtikrintam, kad neužsilenks pakeliui per mėnesį ~5kkm numinant.mestum savo 406ta lauk ir kai zmogus su LeManu vazinetum?tas olandas berods 1.9td deze idejes...
maiklai, gal nori pasipraktikuoti ir pradziai i 405-ta 2.1td ideti?
R
bet 2.1td variklis jame visai nepamaišytų tampant priekabą su statybinėm medžiagom ar panašiai..
P.S. jei ant akių pasimaišytų 405 TD sedanas geros būklės už nekosminę kainą, tai rimtai apsvarstyčiau iš 406-to persėst atgal į 405-tą.
#69
Parašyta 2010 gruodžio 24 - 19:01
Prasymas klubieciams kas turi 205 daliu (tai cia turbut Stopas arba Edis ), jei turit 205 vairo velenely nuo kolonkes su stiprintuvu, padarykit tokia pacia foto prie liniuotes, kad galeciau palyginti ar galesiu is 405 pasidaryti 205 velenely. Aciu is anksto
O cia siaip vaizdelis, kuris mane vis dar dziugina kiekviena ryta
#70
Parašyta 2010 gruodžio 24 - 19:58
#71
Parašyta 2010 gruodžio 24 - 19:59
#72
Parašyta 2010 gruodžio 24 - 20:23
Kolonke su siurbliu, bakeliu ir slangom tai as turiu. O del velenelio tai jei rasi koky nuo kolonkes su stiprintuvu tai padaryk foto ;) o jei sakai kad ant senu kolonkiu be stiprintuvo buvo apvali asis su slicais, tai manau kad vistiek gali skirtis tokio ir stirprintuvinio velenelio ilgiai. Mastau gal man uzteks tik paimti savo 205 velenelio gala is salono ir uzdeti ant jo kita gala nuo 405, nes kryzme siaip ar taip reikes keisti, tik pries tai noriu paziureti kokiais atstumais visi sitie elementai yra ant tikro 205 velenelio.Ar yra nuo koloneles su stiprintuvu, paziuresiu prie progos. Bet siaip ant senesniu 205 (85-87) kryzmes taip pat su slicais buvo. Taip, kad spejutokia reiktutik pora cm patrumpinti:P
Beje nuo 309 1.9 D turiu vairo kolonele, siurbli ir pan
#73
Parašyta 2010 gruodžio 24 - 23:41
#74
Parašyta 2010 gruodžio 30 - 08:35
#75
Parašyta 2011 sausio 06 - 08:42
Nuemes voztuvu dangetly radau nulauztus visus keturis ismetimo voztuvu karomislus (lietuviskai gal turetu vadintis voztuvu svirtys ar pan.). Gal butu uzteke tik pakeisti tuos karomislus ir nelysti giliau, bet visitek nulupau galva, visa isardziau, nuveziau nuslifuot, paskui pritryniau voztuvus, pakeiciau visas tarpines ir salnikus, o vakar jau uzdejau galva atgal. Dar pakeiciau pagrindiny dirza, mazajy alkininio salnika. Ismeciau visa EGR. Nusiveziau turbina pas pazystama turbinu meistra, kuris nieko blogo joje nerado, tai tik pakeiciau ismetimo koliko tarpine ir uzdejau turba atgal.
Toliau reikes pasikelti varikly ir nusiimti kartery kad galeciau pakeisti didyjy alkuninio salnika ir del visa ko uzmesiu aky y indeklus.
#76
Parašyta 2011 sausio 06 - 09:47
#77
Parašyta 2011 sausio 06 - 09:55
Is pradziu galvojau deti BMW 530 siaura IC po 205 sijonu, bet pas draugely metosi du stock IC nuo nissan 300 ZX uz dyka, tai badysiu juos sujungti y kruva ir bandysiu sukisti po buferiu ir sijonuas tai vis mastau kur intercooleri sugebesi ikist..
BMW 530d IC:
Z32 3.0 Twin turbo IC:
#78
Parašyta 2011 sausio 09 - 18:43
Buvau atsisukes pora indeklu ir kadangi jokiu susidevejimu nepastebejau, tai giliau ir nelindau.
Reikia dar susirasti orginalu turbinos isejimo vamzdy, reikia nusipirkti nauja 215 mm sankabos diska.
Kadangi jau dabar ysivaizduoju kad bus daug burimo su visu turbo vamzdynu ir vietos po kapotu tam reikes nemazai, tai nusprendziau perkelti akumuliatoriu y bagazine, tam susivirinau laikikly:
P.S. nusiemes kartery atsiminiau kaip konstravau pertvara migo karteryje, o sito dyzelio karteryje ta pertvara jau orginaliai yra. Ir kiek zinau, tai migam tinka karteris nuo 2.1 dyzelio, dar lyg 2.0 16V is 605 turi pertvara karteryje, tai kas vazinejat migais, patariu susirasti ir pasikeisti toky kartery.
#79
Parašyta 2011 sausio 09 - 20:39
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#80
Parašyta 2011 sausio 09 - 20:42
Šį pranešimą redagavo Edis_Vln: 2011 sausio 09 - 20:44
Svarbu TARPINE tarp sedines ir vairo, o ne ASILAI po kapotu ........ ))
Pastoviai ardau Peugeot 205 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 309 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 405 dalimis.....
Parduodu Peugeot 205 CTI 88m.
Parduodu Peugeot 205 1.9Automatic 90m.
Ratu montavimas, balansavimas
Vilnius, Santariskiu raj. +37064523563
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0