Projektas: 205 XRD
#101
Parašyta 2011 sausio 20 - 14:41
islupau senajy varikly:
Nusiploviau pavaru deze. Snd nusipirkau nauja sankabos diska. Tekintojas perdare tepalo filtro prisukimo vamzdely, kad galeciau ismesti buterbroda per kury tepalas ausinamas antifryzu, nes kitaip tepalo filtras remtusi y radiatoriu. Kol kas klausimu tik daugeja, bet nemazeja
#102
Parašyta 2011 sausio 21 - 08:24
#103
Parašyta 2011 sausio 21 - 22:43
Siek tiek su kuvalda padariau vietos turbai ir ismetimo kolikui. Ismetima teks is naujo lipinti nuo pat turbos iki galo. 2cm paleidau zemyn pavaru kulisa. Vairo stiprintuvo siurblys gali remtis y kapota. Nera vietos ausinimo slangai nuo vandens siurblio iki radiatoriaus, antifryzo bakelis nebetinka y orginalia vieta...
Laikau spygas, kad Virzin rytoj rastu smagraty su diskatorium nuo 405 2.0
#104
Parašyta 2011 sausio 24 - 09:13
#105
Parašyta 2011 sausio 25 - 08:16
#106
Parašyta 2011 sausio 25 - 09:53
ovaovai pasiulyk, anas apie stiprintuva masto kazka MIG'uiP.S. gal kam reikia vairo stiprintuvo siurblio nuo 605 2.1td, naujo dirzo, viso vairo stiprintuvo komplekto nuo 205 Automatic (kolonele, siurblys, slangos, bakelis) ir dar vakar nusipirkau nauja vairo kryzme (visi keturi galai po 16mm)
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt
#107
Parašyta 2011 sausio 25 - 09:59
Pas miga vairo stiprintuvo siurblys tvirtinasi ant pavaru dezes, tai mano turimo siurblio kronsteinas jam netiks ir pas miga siurblio skyvas sukamas trapeciniu dirzu, o pas mane skyvas juostiniam dirzui. Nu bet jei nesitiki plug n play tai darant viska galima padarytiovaovai pasiulyk, anas apie stiprintuva masto kazka MIG'ui
#108
Parašyta 2011 sausio 25 - 10:18
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#109
Parašyta 2011 sausio 25 - 10:28
Jei neduok dieve kada nors gyvenime dar karta darysiu tokia nesamone, tada jau is anksto zinosiu daug dalyku, kurie sutaupys ir "galvos skausmo" ir pinigu, o dabar jau reik kazkaip suktis kad tik ta masina vaziuotu, apseisiu be navarotuDėl vairo stiprintuvo. Jeigu paieškotum jau nuo naujesnio 2,1 variklio, tai ten viskas sukasi ant vieno diržo ir generatoriaus įtempėjas automatinis. Gal būtų mažiau galvos skausmo?
#110
Parašyta 2011 sausio 25 - 10:43
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#111
Parašyta 2011 sausio 25 - 11:03
Kol kas apie tai dar negalvojau. Kazkada buvau susidomejes locost kit car gamyba, bet atbaide teisine betvarke lietuvoje bandant yregistruoti tokias auto, niekas konkreciai nezino kokiu reikia ekspertiziu, kas jas daro ir kiek kainuoja. zmones vezasi savo locostus y lenkija ar estija kad ten padarytu ekpertize, uzregistruotu toje salyje, o gryzus y Lt jau persiraso musu salyje...O vistik ką darysi su registravimu?
Jei dar nevirsyciau +20% kubaturos ir +30% galios, tai viskas butu kiek paprasciau, bet dabar galia virsysiu vos ne 80 %
P.S. tik niekam nesakykit to
#112
Parašyta 2011 sausio 25 - 11:15
Cia nieko daryt neriekia, technikinej tikrai neatskirs ar pas tave 1.9 ar 2.1, lygiai tas pats su benzininiais matorais, kaip 1.1 nuo 1.6 ar 1.9 niekas neskiria ir smegenu del to nesuka...O vistik ką darysi su registravimu?
R
#113
Parašyta 2011 sausio 25 - 11:33
Nu gal kada nors dar negreitai, kai nebus ka veikt, gal ir ysidesiu toky dalyka
#114
Parašyta 2011 sausio 25 - 12:07
#115
Parašyta 2011 sausio 25 - 13:34
Tai kad biudzetas seniai isseko, o ir kantrybe savo ribas turi, tai paliksiu tuos planus ateiciai. Reikia greiciau kurti ta dyzely, nes benzino kainos man nebepatinkao gal geriau iskarto pasidaryti? maziau vargo bus ateityje. nemanau kad ten labai jau daug tos veiklos pasidaryti is mechaninio siurblio i elektrini?
#116
Parašyta 2011 sausio 25 - 13:38
#117
Parašyta 2011 sausio 25 - 13:47
Tai jo, koloneles skiriasi, pas mane orginaliai ir buvo be stiprintuvo, tik as cia uzsimaniau navarotu, tai ir nusipirkau kolonke su stiprintuvu. Kol nebuvo ykrautas variklis tai ta kolonele pakeist max 15 min darbas, bet kai variklis ydetas, tai teko ilgokai pasantykiauti ir net traversa teko atsukti nuo kebulo, kad galeciau istraukti ta kolonele su stiprintuvu ir jau ydejau atgal be stiprintuvo. Motyvuoju save tuo, kad nebus galios nuostoliu del vairo siurblio ir sutaupysiu pora kg svoriobet jei suprantu gerai tai darant be stiprintuvo reikia ir vairo kalonele keisti.
Šį pranešimą redagavo maiklas: 2011 sausio 25 - 13:50
#118
Parašyta 2011 sausio 25 - 15:08
Teisingai! Ir apskritai, nuo kada jau ant 205 taip tas stiprintuvas reikalingas... Sensti, Maiklai?Motyvuoju save tuo, kad nebus galios nuostoliu del vairo siurblio ir sutaupysiu pora kg svorio
Buciau pataupes galvos skausmo ir nusipirkes naujas padanges, kurios lengviau sukiotusi
Klausimas: O sita projekta, kaip ir visus ruosiesi full respray`int?
Cia aisku y tolima ateiti klausiu, bet siaip idomu (:
#119
Parašyta 2011 sausio 25 - 15:39
#120
Parašyta 2011 sausio 29 - 13:14
Kazkaip kiekviename zingsnyje reikia vis ka nors perdarinet
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0