Varklio galios didinimas-cipavimas
#81
Parašyta 2008 sausio 22 - 10:42
Vakar buvo yspudinga diena nuo liutuko sirdeles patobulinimo pravaziavau [SIZE=7]30.000 km.
Varikliukas kaip dirbo be problemu taip ir tebedirba
#82
Parašyta 2008 vasario 09 - 18:36
Šį pranešimą redagavo remapping: 2008 vasario 09 - 18:40
- kompiuterinis variklių tobulinimas
- ribotuvų korekcija
- DPF/FAP filtrų pilnas programinis išjungimas
Automobiliams, sunkvežimiams, žemės ūkio technikai.
www.galingas.lt
#83
Parašyta 2008 kovo 30 - 21:44
8-663-63443.
#84
Parašyta 2008 balandžio 02 - 09:18
#85
Parašyta 2008 balandžio 02 - 20:30
#86
Parašyta 2008 balandžio 03 - 09:08
Šį pranešimą redagavo kebabas: 2008 balandžio 03 - 09:12
#87
Parašyta 2008 balandžio 03 - 15:22
#88
Parašyta 2008 balandžio 06 - 14:47
#89
Parašyta 2008 balandžio 06 - 21:46
tik ne 2L, 2,2L peugeot-citroen.(tie su dideliu rezervu).turiu drauga, kuris tuo sirgo. netgi sunkokai. paskui gavo serija (kelioms masinoms) laaabai brangiu kapitaliniu ir pasveiko.
o man vien i ji beziurint praejo.
#90
Parašyta 2008 balandžio 06 - 21:52
ar tikrai visos,iki siu metu?kazkaip nesitiki. o kaip sprendziate "anti cip" programine apsauga.gal magneti marreli (ECU) 2006 m. "cipavot"?Ghmm, idomiai tema nugrybavot. Pratesiu minti: is dalies teisus tie, kurie mano, jog kiekviena variklio ir transmisijos detale paskaiciuota normaliam resursui tik tam tikram potencialui(kW/Nm) esant. Bet visu gamintoju skirtingi varikliai turi skirtinga rezerva, ties kuriuo galima normaliai eksploatuoti varikli, deze ir t.t. Tas dalykas jau susijes su tobulinimo ateiciai rezervu, rinkodara taip pat, be abejo.. Del HDI "cipavimo", darosi jie visi, ir pakankamai dziugus rezultatai iseina. Siek tiek sunkiau su Siemens kompais-daug terliones. Jei kam noresis daugiau info, laukiu skambuciu ar emailu. Kontaktai svetaineje www.galingas.lt p.s.- kovo pradzioj atsinaujinam iranga- masinos visos iki siu metu gamybos praktiskai. Tegyvuoja sukimo momentas!
siaip as uz "cipinima"(protinga). ;)
#91
Parašyta 2008 balandžio 07 - 08:04
#92
Parašyta 2008 balandžio 14 - 12:28
8-663-63443.
#93
Parašyta 2008 balandžio 14 - 13:54
#94
Parašyta 2008 balandžio 14 - 16:10
8-663-63443.
#95
Parašyta 2008 balandžio 16 - 09:40
#96
Parašyta 2008 gegužės 20 - 09:52
#97
Parašyta 2008 gegužės 20 - 10:02
nepatinka - parduok. ko cia galva kvarsinti kaip galios prideti.Gal ir teisingas pasakymas, kad reikia prieš perkant žinoti ko nori ir nebus problemų. O ką daryti kai plia išsidūriau :mad: Taip norėjau 406 2,0 hdi 80 kw, o papuoliau ant 66 kw Tie sušikti prancūziški dokumentai, ne tą skaičių palaikiau kilowatais, o pasižiūrėt ir paieškot kur ten interkūleris nedaėjo, pats susimoviau. O kilowatų pranc. techniniame pase iš viso nerašo. Naxren iš viso išleido tą gaidišką 66 kw modifikaciją - pagal techninius duomenis kuro sanaudos netgi didesnės už 80 kw motoriuko, o trauka tai itariu ryškiai skiriasi. Tai vat, o be to varianto kur temos autorius Kebabas darėsi, ar yra kokie kiti būdai pasidaryt galingesnį ir taupesnį ? Ar deda interkulerius nuo 80 kw motoro?
#98
Parašyta 2008 gegužės 20 - 10:23
Kokios kuro sanaudos gal gali papasakot ?taigi pravariau jau 40.000 km ir viskas OK ...... manau mitas kad tai variklui kenkia... pilnai
sugriautas
Beja kaip pirkau pezuka man ismynus sankaba jautesi isminamo guolio sukimasis (tabar pralekus 40.000 jis pradejo po truputi cypti taigi ketvirtadieni zadu ji keisti , tuo paciu paziuresiu kaip sankaba atrodo)
#99
Parašyta 2008 gegužės 21 - 08:24
#100
Parašyta 2008 gegužės 21 - 09:02
buvau biski primirses ..... Remontavo Delada (minijos gatvej randasi ) Taigi nuemus deze , sankabos diskas nuo guolio buvo suestas o seip viskas normaliai bet visvien keiciau visa sankabos grupe ( 600 lt "Robetas") , prie to pacio pakeite ir greiciu dezes pusasiu salnikus.taigi pravariau jau 40.000 km ir viskas OK ...... manau mitas kad tai variklui kenkia... pilnai
sugriautas
Beja kaip pirkau pezuka man ismynus sankaba jautesi isminamo guolio sukimasis (tabar pralekus 40.000 jis pradejo po truputi cypti taigi ketvirtadieni zadu ji keisti , tuo paciu paziuresiu kaip sankaba atrodo)
1. sankabos grupe 600lt
2. salnikai ir dezes tepalas 2litrai ( ~ 70lt)
3. darbas 560lt
isvaziavau laimingas bet paskui pastebejau kad ismynus sankabos pedala dingsta kazkoks pasalinis garsas ... nuvariau pas savo "garazini" paklause ir pasake kad pirminis dezes guolis uzia , nu ka as piktas nuvariau i delada pradejau aiskintis o ten man meistriukas ..... "ai tai pas daug masinu uzia tas guolis bet toliau vaziuoja be bedu" ...... Tai sakau nx. man nepasaket ... buciau ir deze pakeites tuo paciu ... o jis kazka tokio "dar pora metu pavazinesi ir gealesi pasikeisti tabar dar neverta )) " ,tipo pagalvojo kad vel pas juos vaziuosiu ...... , preita savaitgali nuvariau peza pas savo "garaziny " pakeite deze (500lt) , darbas 200lt , tepalai 2litrai 40lt.
Taigi nx.Tad Delada gyvenimeten nebevaziuosiu :mad:
Vartotojų skaito šią temą: 7
narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0