2.9 152 kw netraukia ir meta klaida
#21
Posted 2016 February 15 - 21:12
#22
Posted 2016 February 15 - 21:32
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#23
Posted 2016 February 16 - 09:01
tai paimk purskaliuko. papirsk prie purkstuku, prie isiurbimu koliku ir is variklio darbo pajusi ar siurbia ora ar ne.Dinktelejo mintis gal man ora siurbia per kolektoriu , per tarpine gal. Bet nebuvo ne suvienu trilitriu tokiu baiku, nors ne karto nebuvo keistos tarpines.
#24
Posted 2016 February 16 - 11:33
Kaip tik ta ir planavau daryt.tai paimk purskaliuko. papirsk prie purkstuku, prie isiurbimu koliku ir is variklio darbo pajusi ar siurbia ora ar ne.
Isgyniau siandien zveri i klaipeda. Nu vaziuoja smagiai, nu bet blyn nevalina o kriokia negraziai jei spaudi gaziuka norint isibeget, kaip koleltorius praperstas butu ir neima.. taip kol ismeta misfire.
Edited by Eddy, 2016 February 16 - 11:33.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#25
Posted 2016 February 16 - 20:08
Eddy, bus lambda sensorius, simtomai toc toc tokie. Aisku reikia gyvus parametrus ziuret, bet manau jog esu teisus
pafilmavau biski video. pirma-antra pavara atrodo normaliai , turi jegos., o 3-4 pavara viskas.. masina netraukia ir zemina pavara net..
3 pavara net girdisi negrazus burbimas kuri sakiau.
4 pavara jau ten daugiau nei puse pedalo laikiau, variklis burbeno- netraukia.
nors klaidos Misfire neismete bent.. o ryte kai variklis posaltis dar buvo , keliai papustyti, per pusnis braunantis kai pavara mete i 3, reikejo jegos ir ant sykio Misfire klaida, bet jau neeina suprast ar atsijunge koks cilindras ar ne - jausmas visi tebedirbo.
o cia ziurint jau net ijungus rankini perjungima pavaru, spaudziant gazo, variklkis burbe, jegos nebuvo, - net rankiniam rezime is 4 i 2 iskart permete, kad jegos butu...
Neisivaizduoju kur jam ta TRAUKA ir JEGA isgaravus.. nera visiskai, tik kaukia burbia ziauriai negraziai, dreba gazo visai nenori priimt..
zmona salia sedi net klausosi ir sako, kas cia darosi varikliui..
anksciau jokio garselio nebudavo, nuspausdavai iki dugno variklio kriokimo viduj beveik neisgirsi ir iskarto imdavo
Tiesa, siandien kai ryte Misfire ismete - po keletos pasivazinejimu klaida dingo pati.
Edited by Eddy, 2016 February 16 - 20:15.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#26
Posted 2016 February 16 - 20:33
Nu vienu zodziu kol iki Laimono nenuvaziuosi turbut bedos nerasi bet tau tie trilitriai, kazkokie nenusiseke, jau ne pirmas, aisku gal cia smulkme kokia bus, bet vistiek nervu istampo nemazai, kol liga suzinosi
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#27
Posted 2016 February 17 - 15:15
viskas tvarkoj dzony, ten tie mano trilitriai nenusiseke buvo su automatais - kaip taisykle jie visi uzlinko
sita jau nupirkau su automato defektu ir jau galvoj isikales, kad varikliai problemu neturi nu ir istikro - trauka turejo tikrai puikia, kaip spausi - taip eis, kai kelione i klaipeda taip trasoj - 140 vidurkis ir lenkti ne problema.
nu bet sita problema labai keista., tikrai keista labai...
atsirado gal visai neseniai - pries 2-3 savaites... nezinau net tiksliai kada - tol kol neisvaziavau i trasa ir nereikejo lenkt - gal buciau lyg siol nepastebejes jei vazineciau tik trasoj...
cia dar pries menesi ar kada - kai savo ex c5 v6 keiciau zvakes., tai isvaziuojant is kiemo, kai uzspaudziau citrikui nebuvo sansu manes paimt. dujos geriau veike nei citroeno..
dabar pusiau naktimis nemiegu. mastau is kur, kaip kada ir nuo ko taip atsitiko... kekviena nakti permastau, ka as pats galejau padaryt.
o dabar... atjungsiu po nafik dujas , maitinima duju kompo nuo akumo...
2.. rytoj turi pareit naujos zvakes BERu.. su normalia kaina
3.. Bandysiu katalikus kazkaip paziuret ar jie neuzsikise isbarskeje...
4..kazkas ne to.. lamdos rodo kreives kaip dirbanciam varikliui kaikurios net nedirbant varikliui ..- dar cia isitikinsiu kokios...
5.. patikrinsiu lamdu laidus kur pajungtos dujos i jas..
6 .. GARANTUOTAS sveciuose pas Laimona
Edited by Eddy, 2016 February 17 - 15:19.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#28
Posted 2016 February 17 - 16:47
viskas tvarkoj dzony, ten tie mano trilitriai nenusiseke buvo su automatais - kaip taisykle jie visi uzlinko
sita jau nupirkau su automato defektu ir jau galvoj isikales, kad varikliai problemu neturi nu ir istikro - trauka turejo tikrai puikia, kaip spausi - taip eis, kai kelione i klaipeda taip trasoj - 140 vidurkis ir lenkti ne problema.
nu bet sita problema labai keista., tikrai keista labai...
atsirado gal visai neseniai - pries 2-3 savaites... nezinau net tiksliai kada - tol kol neisvaziavau i trasa ir nereikejo lenkt - gal buciau lyg siol nepastebejes jei vazineciau tik trasoj...
cia dar pries menesi ar kada - kai savo ex c5 v6 keiciau zvakes., tai isvaziuojant is kiemo, kai uzspaudziau citrikui nebuvo sansu manes paimt. dujos geriau veike nei citroeno..
dabar pusiau naktimis nemiegu. mastau is kur, kaip kada ir nuo ko taip atsitiko... kekviena nakti permastau, ka as pats galejau padaryt.
o dabar... atjungsiu po nafik dujas , maitinima duju kompo nuo akumo...
2.. rytoj turi pareit naujos zvakes BERu.. su normalia kaina
3.. Bandysiu katalikus kazkaip paziuret ar jie neuzsikise isbarskeje...
4..kazkas ne to.. lamdos rodo kreives kaip dirbanciam varikliui kaikurios net nedirbant varikliui ..- dar cia isitikinsiu kokios...
5.. patikrinsiu lamdu laidus kur pajungtos dujos i jas..
6 .. GARANTUOTAS sveciuose pas Laimona
Dėl ketvirto punkto tai ar tik ne koks liambda emuliatorius blūdija? Pvz dirba ir ant benzo ir meta kompui dirbtines liambda vertes vietoj tikrų, o tada jis ir pila belekaip, nes kaip bepilsi, vistiek emuliatorius geras vertes meta?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#29
Posted 2016 February 17 - 17:07
Dėl ketvirto punkto tai ar tik ne koks liambda emuliatorius blūdija? Pvz dirba ir ant benzo ir meta kompui dirbtines liambda vertes vietoj tikrų, o tada jis ir pila belekaip, nes kaip bepilsi, vistiek emuliatorius geras vertes meta?
tai va tas ir yra.. bandysiu ties artimiausiu vaziavimu atjungti visai duju kompa. kai busiu laisvesnis atsekti laidus i lamdas, kokie ten emuliatoriai pajungti ir juos visai atjungt..
faktas kad, kazkas ne to., artimiausiu metu, kai busiu garaze, per naujo paziuresiu ka rodo ir ikelsiu cia.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#30
Posted 2016 February 18 - 09:40
chebra ziurekit, 3:18 tarpe
ruseliai kastruoja tuos katalizatorius., ir i lamdu vieta deda tokius daikciukus i ju gala isukdami lamdas pacias..
Galineje galvoje pas mane lygiai toks pats daiktas stovi.
o priekineje galvoje nera jo..
tikrinsiu katalizatorius savaitgali ar jie nera issilyde ir uzsikimse.
tokia mintis dabar, kad vieno katalizatoriaus gal pas mane nebera arbha is jo jau nieko gero.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#31
Posted 2016 February 19 - 11:42
duju kompas buvo atjungtas visiskai , niekas nepasikeite.
Pastebetas kitas dalykas susijes su ta pacia problema., kad variklis nebevysto savo pajegumo, kai borto kompas momentines sanaudas parodo 21 ltr / 100 kilometru.. - tada ir prasideda jo dusimas , ir tas negrazus variklio baubimas kuris girdeti ikeltame video.. jeigu bandai ilga laika prievartauti , kad pamatytum bent daugiau nei 21 ltr ekranelyje, mazina pavaras po pirmu drive mode ar net manuale., jei to neuztenka jau tada ismeta MISFIRE ir atjungia kazkurius cilindrus.
Jausmas lyg butu kazkoks ribotuvas variklio ar avarinis rezimas, kuris neleistu siekti sanaudu momentiniu daugiau nei 21 litras..
dabar artimiausi planai - savaitgali imsiu lauk katalizatorius., tikrinsiu ar kuris nors vienas neissilydes ar kitaip uzsikimses..
Sekmadieni vesiu pavizdy antros galvos lamda zondo "apgavika" pas uosvio, tas kuris matomas pas rusu video ikeltame., kad nutekintu , padarytu toki paty pirmajam katalizatoriui..
Turiu seno variklio atlikusius vamzdynus variklio duslintuvo su ispjautais katalizatoriais., pabandymui, sudesiu juos, jei apgavikai veiks tinkamai lamda galiniu, taip ir paliksiu.
Nu ir matysiu kas pasikeis...
Zvakes pareis tik pirmadieni...
jas pakeisiu tik po visa ko, kai su duslintuvais susitvarkysiu..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#32
Posted 2016 February 19 - 14:48
o zmones sako, kad dyzeliai labai daug problemu turi... pasirodo turi ir benzinai.
Pas laimona nevaziavai? Silalej su diagnostika sunkoka, bet ir pats kazka turi?
#33
Posted 2016 February 19 - 16:56
turiu diagnostika- taciau neesu igudes jos vartotojas., giliai miskan nelendu dar.
Pas laimona vaziuosiu po katalizatoriu ir po zvakiu keitimo. Zvakes pareis tik pirmadieni.
nu cia dar nieko, su zyzeliais baisiau kai prasideda. pfu pfu pfu, 406 kuri turiu su varikliu bedu jokiu. senasis varikliukas 2.0, 8v hdi geras
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#34
Posted 2016 February 21 - 11:52
Sestadienis turiningas.. dziaugiuos greit apsisukes .. prireike 2-3 valandu kol isemiau glusus..
po to ejau pokaituko, pamiegojau kelias valandas, atsikeles paskiau ejau prie 406 ziuret rankinio tempt, bo tech apziurai reik ruostis...
pasirodo 607 su visais katalizatoriais, viskas vietoje.. galiniame katalike isuktas toks pricindalas kad downstream lamda gautu kuo maziau ismetamu...
cia katalizatoriai...
sitas atrodo, lyg butu per tarpine kolektoriaus pramustas..
gal is tikro, sitas katalizatorius (galinis) uzsikimses, ir ismetamos dujos, kai spaudi daug gazo, jau kai girdisi tas negrazus garsas pramusineja per ta vieta..
Odabar idomioji dalis....
Visiskai atjungtas priekinis pirmos galvos (upstream) lamda..
Visiskai atjungti Downstream abu lamda uz katalizatoriu...
ir ka mes turim....
Variklis uzgesintas
Downstream lamdos NOT activated... (cia ok, jos atjungtos ir uzgesintas motoras..)
O cia jau stebuklu metas , downstream lamdos rodo judancias kreives net uzgesinto motoro .. ir kai jos NOT acitvated buna...
uzkurtam motorui - tos pacios kreives.
tas pats ir su Upstream lamdom - nors juk viena lamda upstream atjungta..
Kadangi kompas fiksuoja downstream lamdu darba kazkoki - nors ju ir nera (atjungtos) nemeta jokiu klaidu del katalizatoriaus..
MEta tik pora klaidu su lamdom downstream , tik kad neveikia ju pakaitinimas... visa kita ok...
Klaida yra normali su upstream lamda kuri atjungta..
ta pati pakaitinimo ir nera signalo is jos..
Variklio klaidos nutrintos - chekas nebeuzsidega... net be GLUSO..
Praskridau per kaima kaip naikintuvas, garsas patikekit koks..
bandziau isprovokuot ta dusima ir klaida...
Taciau nepavyko.. slidus, apsnigtas kelias...
1-2-3-4 pavarom, ratus bande kasti - dusino slopino motora ant skydelio ismetes ispejima slystancia masina... taigi taip ir parvaziavau, nesuprates nieko.. taciau jokio dzeki ciano neisvydau...
pp2000 parode tik papildoma klaida, pirmos lamdos mixturos klaida..
Dabar nezinau ka daryti...
Kaip patikrinti tuos katalizatorius ar jie neuzsikimse ? galini katalizatoriu tikrai reiktu kazkaip tikrinti, nes per ji matosi pramusinejimo zyme..
ar i juos galima ipilti vandens , ir ziureti per kiek laiko isbeks ?
paskui isdziovinti...
ar det dabar i sali tuos katalizatorius ir sumesti tuscius bakelius be katalizatoriu ir planuotis kelione pas laimona..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#35
Posted 2016 February 21 - 11:58
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#36
Posted 2016 February 21 - 18:11
Sakiau kad bus bedos su lamda dek tuscius bakelius, suk atgal lamda zondus visus i vieta, galinius abu per prailgintojus ir vaziuok laimingai, jokiu checku nebus. Tam ir dedami tie prailgintojai, realiai kad galetu but pasalinami katalizai. Patikek, nasina prades traukt be katalizu zymiai geriau
bandysiu dabar ieskot, kas pagamintu toki viena prailgintoja dar, desiu tuscius bakelius, pakeisiu zvakes, ziuresim kaip vaziuos.. gal nutirps sniegas iki to laiko ir eis ismegint, paziuret bus tas dusulys uzspaudus su misfire ar ne.. nes vakar kai meginau, tai motora slopino tas vis islendantis ESP..
Jeigu macys visa tai, tai cia vadinasi bus katalizatorius buves uzsikimses
Jei viskas tuo ir baiksis., katalizatorius priduosiu, zvakes bent atsipirks.
prailgintojus uzsakiau - ryt jau bus padaryta.
dar tuo paciu ryt nuvesiu tinkamai uzvirint bakelius senus kuriems isoperavau katalizus
tai tikiuos uz keliu dienu jau desiu atgal jau ir pats nekantrauju isbandyt .
prailgintojo lamdos tas kuris nuotraukoje., vidine skyle liepiau sumazinti iki 3 mm, ir kad antra toki padarytu . kad garantuotas buciau. dabartine yra 8 mm .
dar visai neseniai radau tema su identiska problema
http://peugeot-kluba...onverter-fault/
Edited by Eddy, 2016 February 21 - 12:36.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#37
Posted 2016 February 25 - 20:58
pirmos galvos katalikas isdeges, puse nerasta kaip istrupejes - issilydes, ale uzsikimses...
galbut neveltui klaidos buvo pirmos galvos..
pjaunamas dabar antras galvos katalikas - ziuresim ka pasakys zmogelis.
prailgintojai jau pagaminti, mano rankose.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#38
Posted 2016 February 25 - 22:12
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#39
Posted 2016 February 26 - 08:45
Butinai ;) stengsiuos padaryt surinkimo foto, bei atlikto darbo
Perechodai atrodo sitaip: ilgis 2 cm
skylute -3mm (esant reikalui jei kas bus blogai ja galima praplatinti)
senasis - biski trumpesnis - koks1,5cm ilgio
skyle buvo 8mm - bet ja sumazinom irgi iki 3 mm
toliau jau kai glusitelius turessiu, surinkinejant eiga stengsiuos daryt..
pagaminti ir padaryti varztai duslintuvams vietoj senu nuluzusiu..
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#40
Posted 2016 March 01 - 13:50
Taigi..
Iskastruoti katalizatoriai., dabar bakeliai visiskai tusti.
Pakeistos zvakes.
Variklis dirba graziai, maloniai, kuriasi irgi gerai. efektas yra i geraja puse.
tikejausi del tusciu bakelio "skardinio" efekto , taciau nieko panasaus, dirba, be jokio skambesio tyliai, ramiai.
nepaisant situ pasikeitimu i gera puse., beda del netraukimo ir misfire cilindru isliko...
nenori traukti kol galu gale ismeta klaida ir misfire..
laisvomis apsukomis gazuojant iki redlaino, keleta kartu taip pakartojus nutinka tas pats..
su laimonu jau tariausi, reikes jo prisilietimo.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users