Peršokti prie turinio


pauliusj

Užsiregistravo 2009 Geg 02
Neprisijungęs Lankėsi Šiandien, 13:44
*****

#758599 1.6 HDI bendros problemos

Parašė pauliusj 2018 spalio 04 - 20:45

siaip reikia tikriausiai su indikatorium, arba bent jau is akies nusistatyt pirmo cilindro VGT ir ziureti kur tuo metu yra skirstymo velenelis..ir bandyti bent jau isivaizduoti ar kumsteliai logiskoj vietoj ir ar fazes bent jau logiskos..jei nera akivaizdziu nuokripiu, reikia arba kazkokiu budu pazeti kitam varikli kaip velenelis stovi, arba bent jau kokia foto susirast su varikliu ant mietku, kur matytusi velenelio padetis..nes buna, visokio sudo gyvenime, kaip pvz netinkamas velenelis ar panasiai..


  • 1


#757457 Dingsta trauka ir atsijungia autopilotas

Parašė pauliusj 2018 liepos 25 - 13:28

tai jeigu viskas atjungta gargzduose, tai ir derink su zmogum, kad padetu isspresti beda..


  • 1


#746666 sw.koki prieda reik pilt purkstuku valimui.

Parašė pauliusj 2017 liepos 19 - 08:19

yra variantu keletas:

sudiles/sutrukes purkstuko tefloninis sandariklis = kiauras per griztama visiskai(cia galioja tik bosch elektromagnetiniams purkstukams)

isdiles/uzstriges multiplikatorius

sudiles purkstuko griztamo valdymo saratas ir/ar jo guoliaviete..yra dar keletas niuanseliu, bet retai pasitaiko, tai nesiplesiu..kaip minejau, cia galioja bosch elektromagnetams.

siemens piezo purkstuku, pagrinde sudyla multiplikatorius ir ima strigti, tai jiem pradzioj labai uzkyla ispurskimo starto slegis, o galiausiai arba nudega antgalis, arba pasipila i griztma slegis..

delphi pagrindine problema isdiles/uzstriges valdymo voztuvas, del ko purkstukas arba nebepurskia, arba purskia tik nuo nesamoningu slegiu pvz. 400bar ir daugiau, arba buna kiauras i grztama..

denso purkstukam, taip pat genda valdymo voztuvai ir multiplikatoriai - sudyla/stringa..taigi jiem taip pat atsiranda analogiskos problemos ir arba nelaiko griztamo, arba pasidaro per velyvas ispurskimo startas..

ten apie visokius cummins, ar caterpillar nesiplesiu, nes jie reti ir pats nedaug susidures, tai nenoriu primeluoti.

 

siaip common rail purkstukam bedrai, labai svarbus tinkamas griztamojo sandarumas, nes jie valdomi butent per griztama kuro srauta..o slegio kritimas daro itaka tiek  pacio purkstuko darbui, tiek ir visos common rail sistemos darbui..pvz.: jei turim viena kiaura pursktuka, sukant starteriu nepasiekiamas reikiamas slegis ir variklis nepaleidziamas..nors grubiai kuriant su visokiais purskalais ar buksiruojant(nei vieno, nei kito nerekomenduoju) masina uzsikuria ir vaziuoja..

o esant per velyvam startiniam ispurskimui kaip minimum turesim didelias korekcijas, o siaip per velyvo starto pasekme yra per liesas degusis misinys degimo kameroj, del ko kyla dideja sudegimo greitis, variklis pradeda dirbti barskedamas, kyla degimo temperatura ir gali sudegti stumokliai..


  • 1


#746295 Kietųjų dalelių filtras (FAP)

Parašė pauliusj 2017 liepos 04 - 12:51

mariookai, pasidaryk normalia diagnostika ir viskas bus aisku, o obd klaidu lentele gali rasti bet kur googlej..tikrai neverta imtis aiskint kiekvienos klaidos pagal obd koda nematant nei freeze frame'o, nei realaus laiko davikliu parodymu..


  • 1


#746054 Pasiguoskim

Parašė pauliusj 2017 birželio 28 - 07:35

Viskas, as pasakiau..racionalu ar ne kazka tvarkyti gerai, o ne pyst pliast, cia jau jum sprest..as arba uzsiemu spresti nuodugniai, arba neuzsiemu isvis..nelabai man svarbu ar masinai 3 ar 30 metu..ne nuo to kaina priklauso, o jei jus turite kas jum remontuoja ir diagnozuoja pigiau, as jus su tuo labai sveikinu ir del jusu dziaugiuosi..taciau savo kainodara jau kaipnors pasirupinsiu..aciu uz pastabas..diskusijoj toliau nebedalyvausiu..


  • 1


#746043 Pasiguoskim

Parašė pauliusj 2017 birželio 27 - 22:26

evbi, esate labai piktas ir baisiai "kietas" zmogelis..labai aciu uz kritika..bet su jumis i dikusijas jokia tema as nesivelsiu.nors ir daug galeciau apie pati prirasyt, taciau nemanau kad verta..sekmes jums, jusu kelyje.


  • 1


#739868 2.0HDI padidėjo sąnaudos

Parašė pauliusj 2016 gruodžio 24 - 15:08

na tai jei sakai po dirzu keitimo, tada tiktai blogas dirzu keitimas, arba kazkas aplink gal buvo nulauzta..o siaip pasitikrink pilno bako metodu, o ne pagal kompa..kompas daznai meluoja..


  • 1


#739239 Kuris dyz. variklis patvaresnis? Hdi ar dci?

Parašė pauliusj 2016 gruodžio 02 - 13:45

apie dujas galiu pasakyt tik tiek, parodykit man, kur jas ides taip, kad nesimaisytu visa iranga remontuojant auto..ir nebutu visokiu slyksciu slangu/skrutkiu po kapotu..tada as i savo Honda isidesiu dujas..kolkas kiek maciau idetu duju irangu, tai atidarius kapota vemt vercia..privedziota laidu bet kur..purkstukus duju sugalvoja ant prisukt ant kokio dangtelio, kuris turi but nuimamas aptarnavima darant..aisku puses duju irangos neisardes dangtelio nenukelsi..reduktoriu igruda arba ten kur nei nuo keltuvo, nei is virsaus neprieisi, arba tokioj vietoj kad turi nuardayt beremotuotamas auto..nu zodz, tiek visokio s..prisizejau per savo karjera, kad net ziuret i dujas nenoriu..aisku paprastam vartotojui gal ir nekliuva, taciau as asmeniskai pamates i savo auto taip idetas dujas, kaip kad dauguma atvaziuoja, tai tam dejikui gerai uzplociau per nagus metaline liniuote..po to keikdamasis visak persidaryciau. :)o ka jau kalbeti apie tai, kad dauguma dujininku lituoklio nera mate ir nezino kas anas per vienas, tai kai visos ju skrutkes pradeda kritinet po metu kitu, tai nebezino kur bedos ar su dujom ar su benzu..dujininkai visad aapkaltins kad blogai benzo sistema veikia..kol akyvaizdzia neparodysi kad nuo skrutkiu nutrupejo ju pigiausia izolke, ir dabar ta skrtke netik palaida, bet dar ir i kebula ar varikli lieciasi..termokembrikas dujininkam isvis yra aukstos materijos zodis..geriausia tai izolke uz 10 centu uz rula..kuri atlimpa po pirmo salcio..net medziagine izolke pas juos itin prabangi preke..:D


  • 1


#737241 1.6 HDI bendros problemos

Parašė pauliusj 2016 spalio 15 - 14:16

pritariu diawollo del siluminio pletimosi, ir pridedu, kad aliumas siektiek labiau pleciasi nei plienas.

Irodymui pridedu siluminio pletimosi koeficientus:

Aliuminis: 23.8 (mm/m*K)

Plienas: 11.7 (mm/m*K)

Volframas: 4.5 (mm/m*K)

Taigi diskutuoti apie kazkoki plieno uzpaudima aliuminej skyleje net neber ka, isskyrus tuos atvejus kai variklio galvute yra ketine(spizine), tada jau tik ant salto issukinti, nes ketus pleciasi maziau nei plienas..taigi jeigu kazkas nugirdo sita is kazkokio seno meistrelio, kuris dar mates nemazai ketiniu variklio galvuciu, tai tada galima suprasti, bet velgi nesiulau remontuoti masinos remiantis nuogirdom, nes jose dazanai truksta svarbiu detaliu..


  • 1


#734709 2.0 hdi bendros problemos

Parašė pauliusj 2016 rugpjūčio 14 - 08:24

per laisva. siaip turetum galet susukt max 45 laipsnius, pezam galima padaryt siektiek laisvesni kad negrotu susiles, tai grubiai gali buti laisvas iki 60 laipsniu. iki 90 jei bus laisvas tai ispradziu bus ok, paskui taps per laisvas ir dauzysis i apsauga.. o siaip itempimas matuojamas spec. prietaisu matuojamas..ir tempti reikia dirz per du kartus, tada isvegiama to "grojimo"..pats visada pezinius dirzus tempiu dviem etapais, kaip kad raso autodatoj ir manualuose kituose..


  • 1


#733581 2.2 hdi bendros problemos

Parašė pauliusj 2016 liepos 17 - 18:45

lapeno, 2.2hdi niekad nebuvo 100kw versijos, buvo 94/98kw versija(tas pats motoras tik programa skirtinga) ir 120/125kw versijos..

Siaip tarp 94/98kw ir 120/125kw skiriasi is esmes viskas, didzioji dalis konstrukcijos, turbinos, purkstukai, siurbliai, elektronika, galvos, blokai..nu zodz nors ir 120/125kw variklis yra senojo evoliucija, bet labiau galima butu teigti kad tai visiskai skirtingi motrai..


  • 1


#733271 1.2 PureTech 82hp M5 (60KW/82AG) gal kas turit?

Parašė pauliusj 2016 liepos 11 - 12:26

na kai skambinau kazkada i Kauno peugeot atstovybe turejo ir turbo ir ne turbo..tai reikia skambint ir klausti..as asmeniskai nepirkciau nei 1.2 atmosferiko, nes jis bus gyvas tik pirmus 50k km, nei 1.2 turbo, nes anas greiciausiai issiskes po 150k km..nors issiketimo atvejis nera privalomas, bet as asmeniskai neesu mazalitraziu zoliapjoves varikliu gerbejes...nezinau su kokiais motorais juos dar komplektuoja, nes nesidomejau, taciau as rinkciausi 1.6 arba 2.0 benzina be turbo ir esu tikras kad neprasauciau...is patirties zinau, kad tie visi mazalitraziai varikliai ne ka maziau benzino naudoja uz standartini 2.0 varikli..ypac tai pasijaucia pravaziavus kokius 100 - 150 k km, tai jei 2.0 kaip valge mieste 10, taip ir valgo, tai koks 1,2 zek nuo 8 mieste pakilo iki 9 - 9,5 ir nieks nezino kodel, viska keiti - zvakes/filtrus ir t.t. o nieks nepadeda..principe sitas scenarijus galioja jau nuo pat moderniu varikliu sukurimo ir realiai pirkdamas mazalitrazi auto zmogus niekad nesutaupo ant kuro, geriausiu atveju biskiuka sutaupo eksploatacinem medziagom ir tarsos mokesciam(cia aktualu tik toms salims kur tokie yra).:)


  • 1


#732592 2.0 HDI FAP temperatura

Parašė pauliusj 2016 birželio 22 - 10:19

kazkada rekomendavau spakena savo draugui is pnv, anas tada turejo citra c3, tai zodz sake savaite laiko birbino telefonu diena is dienos, kol galiausiai prisiskambino ir sutare...siaip galiausiai rezultatu liko patenkintas, taciau prisiskambint buvo sudetinga..tik vienas dalykas del spakeno, jei sakys kad idesiu FAP emuliatoriu iskarto nesutik, nes buvo keli auto su jo idetais emuliatoriais, kur visvien teko programiskai fap atjunginet...siaip iki siol zinomai visai peugeot modeliu gamai fap issiprogramuoja, be jokiu emuliatoriu..gal dabar jau nebededa jis tu emuliatoriu, bet anksciau dedavo..


  • 1


#727221 2.7 hdi kaput

Parašė pauliusj 2016 kovo 24 - 12:03

na siaip tai galvu nenuiminet darant kapitalke tikrai butu neteisinga, zinant kad situ varikliu galvu tarpines gan daznai issiskecia, tai nepasikeist ju darant toki rimta remonta tai butu visiskai pardaviminis variantas..plius norint normaliai isrinkt apacia, reik nuimpt pavaru deze, ja nuimt sitam modeliui panasiai gaunas kaip varikli isimt, tai jau geriau visa jegos mazga issimt, graziai tvarkingai ant stalo perrinkt ir sumontuot i auto...normalus pilnas sito variklio remontas nuo 1500 iki 2200e grubiai, priklausomai nuo to kas daroma\keiciama..remontuot galim pradet kito menesio antroj pusej.:)siaip sita motora visad jamam lauk remontuodami rimciau, nes yra kai kuriu niuansu del kuriu geriau varikli issiimti, negu zaisti su visokiais prailgintuvais, sarnyriukais ir kitais kuriniais.:D


  • 1


#724954 variklio alyvos priedas ATOMIUM.

Parašė pauliusj 2016 vasario 27 - 15:40

Bandziau as kazkada su Roveriu 600 dyzeliniu XADO - rezultate -

Pries: kompresija buvo 18-22-22-17 - nu pavarges lauzas.

Po: kompresija 25-25-25-25 - nu galvoju stebuklas

Po 47 000 km: 16-20-20-15 - STEBUKLU NEBUNA. :D

Vel pripylus kompresija velgi atsistate iki 23-23-24-22

Masina tokia ir nupirko tamsaus gymio, neaiskia kalba snekantys tipai..tolesne istorija ir kiek tesesi stebuklas jau nebezinoma. :D

 

Beje, jei jau pilsit, zinokit kad joks save gerbiantis motoristas motoro po tokio patobulinimo neremontuos, arba kaip minimum neduos garantijos..nes pajudinus visus tuos cheminius metalo priauginimus, neisvegiamiai dalis nutrupa, kazkur ikrent, arba ant pavirsiu atsiranda netolygumai del isardymo ir surinkimo, taigi tikimybe kad po remonto variklis issiskes, yra didele.:D


  • 1