
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Reputacija: Laimonas
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 6.064
- Profilio peržiūros 23.973
- Amžius 37 metų
- Gimtadienis Gegužė 31, 1985
-
Lytis
Vyras
-
Vieta
Klaipėda/Gargždai
-
Pomėgiai
Automobiliai, elektronika, kompiuteriai ir kita IT :)
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 5008 GT-Line Plus
Vartotojo nustatymai
Paskutiniai lankytojai
#771180 Peugeot 3008 SUV
Parašė Laimonas
2022 sausio 23 - 21:17

#770020 Su pavasariu visus!
Parašė Laimonas
2021 kovo 11 - 15:32
Facebook forumai labai aktyvus, as juose irgi dalyvauju - NORIU NENORIU, toks darbas bet kad ten blevyzgos ir isliekamoji verte 0,000001 tai FAKTAS. Siandien vienas ta klausima uzduoda, ryt kitas vel ta pati...
- 1
#769812 Peugeot 3008 SUV
Parašė Laimonas
2021 sausio 11 - 08:43
Viskas normalu, kai sumoki uz automobili kruva pinigu ir menkniekiai TURI BUTI aptariami pofig kai uz 20 metu senumo gelda sumoki 1000 EUR, tai jau ziuri tik kad ratai suktusi, o cia kiti reikalavimai. NATURALU
Neisiseizkite, TACIAU cia mes (placiaja prasme nauju masinu savininkai, durneliai, tie kurie PERMOKA) sprendziame su kuo Jus vazinesite po 10-ties metu, taip kad atidziai skaitykite ir dekites i galvas visa info (nes facebook forumu kliedesiai dingsta uz keliu dienu), po to bus lengviau nuspresti kokia masina pirkti Nuskambejo labai arogantiskai, taciau yra kaip yra
- -2
#765897 P407 vairo kampo resetinimas
Parašė Laimonas
2020 sausio 25 - 07:46


- 1
#765169 Apie Peugeot 308
Parašė Laimonas
2019 gruodžio 06 - 14:35
BUKIM BIEDNI BET TEISINGI. VISI nori AUTOMATO, ne ROBOTO (DSG ne automatas, o robotas). Visi review'eriai TIK GIRIA tuos gamintojus KURIE dar nenuejo robotozuotu deziu link. Aciu DIEVUI PSA koncernas pasimoke is savo ROBOTO ir numete tas dezes NAFIG.
Taip DSG graziai meto pavaras kai JAU PAJUDEJAI is VIETOS. BET IKI TOL, ar tai benzians ar dyzelis, NO F..N difference. Paaiskinsiu.
situacija 1
DSG norin pradeti vaziuoti po sustojimo ilgesnio nei 2 sek atleidus stabdi BEVEIK nejuda, ir tik padavus gaza soka i prieki. Sakysi NU IR KAS CIA TOKIO. OGI TOKIO PLIAT ir dar KAIP tokio kai as jau 3 kartus pasikoriau su priekiniu bamperiu ant BORDIURO. PYST i prieki kaip neprajodinetas arklys, TRAKSHT... Persiklausinejau VISU kas turi naujas VAG-inas, pas VISU TAS PATS, NUUUU SAKO, tai as LAAABAI LAAABAI is LETo ir OK buna. WATAFAK PLIAT.... kai prie prekybos centro kaledinis zavalas "as labai letai" parkuosiuos, UZPYPINS NEGYVAI. PAs HIDROTRANSFORMATORIU atleidus stabdi VISAD masina juda i prieki VISADA TOKIU PACIU GREICIU kuri TU ZINAI IR TU JAUTI, o robotas KAIP JAM ATRODO.
situacija 2
Privaziuojam prie ziedo, sustojam, START STOP uzgesina motora, pamatai SKYLE ir spaudi GAZA, tada VAGINU START STOP SISTEMA veikia ne nuo GENERATORIAUS (kaip pas PEUGEOT, net nejauti kaip uzkuria tik tci tcik ir viskas) o NUO STARTERTIO visu pirma SEKUNDE UZSIKURIMUI, tada robotas dar puse sekundes kol pradeda vaziuot IR.... ziurek SKYLES NEBERA. NUSIKEIKI ANT VAGINU kontoros, isjungi START STOP sukandes dantis, nes jau gaun PYP is uz galo stovincio BMW X5, kuris keikia "BOBA STOPUDOV uz tos skodos VAIRO"... O tu NE BOBA, o vairuoji masina kuri tave privercia mautis sijona. DSG SPORTAS plia... OK, START STOP ISJUNGTA, masina birbia, sulaukiam SKYLES OPA gaza iki DUGNO, tada DSG masto, O GAL TU NENORI KICK DOWN? TIRAI NORI ir tik uz 1.5 sek pradeda TAIP LUPT kad pasirodai kaip kox PAAUGLYS katik gaves masina ir vaidinti norintis pries kitus kad mano MASINA PRASUKA RATUS. Padangu GADINIMAS ir savo ivaizdio gadinimas, nes vaziuoji atrodo chuliganiskai.
situacija 3
vaziuoji ramiai uzmiestyje, fura priekyje, lyg kalniukas priekyje, lyg ne, na ka lenkiam, duodi gazo ir pamatai sviesas kuriu nesimato ir JEI PO gazo nuspaudimo praejo kokia sekunde ar 2, DSG nebesusigaudo kai tu atleidi gaza (be stabdzio) ir taip JOBNYJA kad atrodo jog smugiuotu deze, BAMMM, nes turejo permesti antra sankaba ne i 5 vaziavus 6-ta pavara davus gaza viena laike ijungta 5 o paskui atleidus i 7 iskart. vat ir neapskaiciuotas sukimo momentas. SLYKSTU. Ir sita zino VISI kurie vaziuoja su DSG. TIPO sako nu cia BUNA KARTAIS.
sitaucija 4
vaziuoji ilgai kamstyje, ir nei is sio nei si to pradeda vibruoti ZIAURIAI nuspaudus stabdi, atleidi vaziuoji OK nebelieka vibracijos, vel sutoji vel vibruoja. Uzgesini masina uzkuri - OK. Vel viskas grazu, oauksteliai ciulba.
sitaucija 5
DSG vaziuoja NEITIKETINAI mazom apsukom, mieste vaziuojant 50km/h ji jau naudoja 7 pavara ir jauti per KEBULA BRRRRRR nes varikliui sunku, turi imesti i M ir nustatyti 5-ta pavara, tada grazini i AUTO ir tada ji imeta i 6, jau nebe i 7. VAT taip vat ir gyvenam.
DSG.
BET GERIAU DurniuSugalvotaGearbox, nei VIRTI sriuba. NES kai jau meto pavaras nuo 1 iki 7 is eiles, tai yra PASAKA tas DSG, jog hidrotransformatorius nepakeis jo beprecedencio ir nejuntamo pavaru perjungimo. Bet kai automato labiausia noris miesto salygomis, DSG netinka VISISKAI.
- 2
#761969 Ieskau pagalbos pezui 607
Parašė Laimonas
2019 gegužės 20 - 21:52
Ieskokis normaliu zmoniu kurie apie liutus supranta. Parasyk is kur pats randies?
- 1
#761786 407 cupe 2,7
Parašė Laimonas
2019 gegužės 02 - 08:32


O siaip aima nafig tas 2.7HDi. Brudas ne motoras.
- 1
#761040 Apie Peugeot 508
Parašė Laimonas
2019 vasario 24 - 19:09
- 1
#760991 Peugeot 5008 SUV
Parašė Laimonas
2019 vasario 21 - 08:45

- 1
#759809 Peugeot 5008 SUV
Parašė Laimonas
2018 gruodžio 11 - 16:32
Kolegos, manau nuklydote nuo tikrai svarbaus momento. Ar gali buti, kad "strategiskai" svarbiose vietose nera jokio papildomo padengimo vadinamu graviteksu, ar panasiai? Manau cia butu rimtas trukumas apie kuri reikia kalbet. Kazkaip man net sunku patiket, kad taip galetu buti pas peugeot, nes kiek man teko susidurti anksciau, bent minimaliai papildomai budavo padengta. Kad ir pvz 406 slenksciai tikrai turejo papildoma padengima - ta puikiai atsimenu.
Viskas visur padengta. Manau cia kalba eina apie vaziuokles elementus. Dugnas ten gerai padarytas.
- 1
#759729 Apie Peugeot 508
Parašė Laimonas
2018 gruodžio 07 - 08:48
Verta, neverta. Čia jau geriau savo logika vadovaukis. Info turi. Mes neatsakysim ar užsilenks dėžė ar ne. Vienam užsilenkė, kitam kaip nauja važiuoja.
Čia panašiai kaip su žmonos pasirinkimu - tik po vestuvių sužinosi ką gavai, ir nesvarbu kiek km jin bus prasukus, o gal šviežia iš salono
Butent, kai perkama NAUJA is salono yra ka kaltinti, o kai SENA, tai VIKINGU LOTO Tikrai niekas neprisiims atsakomybes "O TU SAKEI KAD KEIST, VA PAZIURES KAS PER TAVO PATARIMUS DAROS... KAS MOKES TU AR AS DABAR TUOS 1500???" todel AIgalNe 100% teisybe raso.
o kas del 508, jei reiketu dabar pirkti senaji 508, tai pirkciau GT, taip jis LEPUS, taip brangus remontas palyginus su 2.0HDi (jau nekalbu apie 1.6HDi kur viskas kapeikas kainuoja, kadangi kaip prisikta visur ju) bet JEI GALI SAU LEISTI, WHY NOT? As tai galiu sau leist. Bet cia tik TIEM kam i metus 500-1000 EURU vidutiniskai NERA DAUG. O jei yra DAUG, tai cia ne ta masina, tiesiog NE TA. Rinkites 1.6HDi arba isvis kokia kita marke tik ne PREMIUM(ne audi ne bemwe ne merseedes). Kai ismoks LT zmones ir supras kad KIEKVIENA MASINA turi buti perkama PAGAL KISENE o NE PAGAL "KA KAIMYNAS PASAKYS". Nusiperka GT uz 6000 euru ir paskui vyrai matau verkia(IN REAL ant kiemo pas mane, MOGO LIZINGAS) tipo WHAT 2000 EURU dbr bus? SUUUUUU...A ne MASINA pezhas sushiktas.... Ir prasideda... IR tu gali ji protinti kad pirkau uz 40% mazesne kaina nei rinkos bet kai zmogaus veidas MELYNAI BALTAS ir akys vyzdziais issipletusiais tai nu kciortu... Ir gaila ir juokas ima is KUR TOKS NAIVUMAS pas zmoniu... 18 SERVISU atliktu po 30 000 km, dauginam 18*30k=540k minimum, sedynes kaip naujos (perdzaytos matos siauliu MALERKU) pedalai nauji uzdeti vairas irgi grazus... BET NERA INFO pas dyleri... Knygutes VA yra... Ok, paziuriu naujojo porestailo knygele 2011 metu masinai, parodziau sakau kas cia... ISvis zmogus vos ne infarkta gavo ir ISVAZIAVO IS MANES ANT MANES SUPYKES nes LYGTAI AS JAM GYVENIMA SUGRIOVIAU. PEZHO GAVNO....
PRAEJO TIE LAIKAI kai naudota masina gali pirkt is TURGAUS be YPAC atidzios apziuros servise. 200% nudegsit. Arba pirkt DACIA kur vairas ir 4 ratai is komplektacijos
- 2
#758066 Apie Peugeot 508
Parašė Laimonas
2018 rugpjūčio 30 - 06:44
Žiūrėjau ką galima su diagbox, tai ten buvo galima rankiniu būdu nustatyti parametrus šviesumo davikliui, gal galima ir lietaus davikliui. Bet ten viskas išreikšta burundukų uodegomis, tai nusiteik ilgai pažaisti, kol sugebėsi pasiekti rezultato.
P.s. jei stiklą keičiant pridirbo, tai spėju nepadės programavimas. :/
Sviesos daviklis tiesiogiai dirba su krituliu davikliu. To nepamirskit.
Aš tai nemėgstu tų automatinių, nes jie neduoda jokios galimybės pasirinkti. Labiausiai man patikdavo intervalas su atskiru šliaužikliu arba sukikliu pareguliuoti intevalo trukmei. Kaip gerai beveiktų automatiniai, net ir visai naujų automobilių, man jie vistiek per daug zulina. Bet čia tik asmeninė nuomonė, nes nemėgstu dažnai valyti; kol dar visai normaliai matosi, tol ir nevalau. O zulina dažnai tiesiog dėl saugumo.
Dar geriau, kai yra ir galimybė vienkartiniam nubraukimui. Dar būna toks variantas, kad yra ir automatinis, ir fiksuotas intervalas. Bet tada nebūna vienkartinio nubraukimo funkcijos, irgi liūdniau.
O šiaip tai geriausia kai aplamai išvis tiesiog valo
Kai kuriuose automobiliuose tą daviklį išeina išjungti ir padaryti, kad valytų tiesiog fiksuotu intervalu, bet ne visuose būdavo variantas be lietaus daviklio, tada dažnai ir neišeina.
Pirmos kartos lietaus davikliai buvo ne klijuojami, o tiesiog priglaudžiami prie stiklo per skaidrią guminę tarpinę. Jie ne tokie jautrūs, bet po stiklo keitimo nesugesdavo (nebent jei stiklas buvo su laužtuvu keičiamas), nes ten tiesiog atfiksavai, nuėmei, nuvalei tą gumelę, nuvalei stiklą ir statai į vietą. Čia apie tuos šviečiančius kalba
O dabartinius klijuojamus labai dažnai pagadina keisdami stiklus, net ir rimti servisai/meistrai. Gal jis išvis oficialiai nekeičiamas net, ir reiktų naujo, tai tada paaiškintų artefaktus. Nes naujo niekas gi nededa. Ar deda?
Dėl jautrumo reguliavimo ir dažnio reikia lįst į BSI ar BSM ir žiūrėt, ką ten galima rasti. Tokius nustatytumus kažkur tikrai esu matęs, bet dėl konkretaus modelio, metų ir galimybių tikrai nepamenu.
Tadai, pas PSA nera tokiu kur nera vienkartinio nuvalymo. Taip daug girdziu tokiu klausimu, kodel , kas per nesamone kad pas 508 nebera i apacia paspaudi ir nuvalo 1 karta, dabar ten yra automatiniai ON/OFF kai i apacia!!!...
Tai atsakymas visiem kas nezino (i prieki). Klausimas: "Kodel kai norite apiplauti langa priekini LAGAS 1.5sek?" Atsakymas: "Trumpas renkeneles patraukimas link SAVES, atlieka 1 karto nuvalymo funkcija". Jei leikoma ilgiau nei 1.5 sek, tada purskiamas ir vanduo ir valytuvai veikia.
- 1
#756869 Peugeot 508SW GT 2015m. 180HP ECU atnaujinimas
Parašė Laimonas
2018 birželio 28 - 14:12

- 1
#755917 RB8912 508
Parašė Laimonas
2018 gegužės 24 - 06:32
Kazko man naujasis service box'as mebeduoda aprasymo... Tai tex palysti po masina ir pasiziureti spalviskai:
- 1
#754304 Apie Peugeot 508
Parašė Laimonas
2018 balandžio 18 - 12:15
Tai nukas turbut nusipirko nudrozta leisgyvi Peugeot 407 su 3 milijonu rida uz varganus 2000 euru (kai normalus 407 kad ir pirmu metu gamybos apie 3+ eina) ir jau kelintame poste juodina Peugeot... Reikejo AUDELE A6 pasiimti uz 2000 euru 2,5TDi, tada butu galejes remontuoti TYLIAI TYLIAI su mediniu plaktuku kad kiti negirdetu, nes AUDI NEGENDA... ale tai audi forume juokias kazkas ar kazkas pan. Vaiku zaidimai. Visos masinos genda, jei vienam motoras, kitam deze, kitam skardos puva, kitam vaziuokle is koses...
- 2
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Reputacija: Laimonas
- Privatumo politika